Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
zampeiros22

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Question

Καλημέρα! Μια υπάρχουσα επιχείρηση που θέλει να ενταχθεί στο εν λόγω πρόγραμμα αναβάθμισης επιχειρήσεων μόλις ανοίξει το σύστημα και κατατεθεί η επενδυτική πρόταση θα πάρει πρώτα το οκ και θα ξεκινήσει εργασίες?Πως γίνεται η εκταμίευση γνωρίζετε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
3 hours ago, ethos said:

Σε συμβουλο επιχειρησεων θα απευθυνθειτε 

 

Συνάδελφε ethos γιατί να απευθυνθεί σε σύμβουλο και να μην απευθυνθεί στον λογιστή?

Αφού την περισσότερη δουλειά ο λογιστής θα την κάνει, το "παράσιτο" (ο σύμβουλος δηλαδή) γιατί να εμπλακεί?

Εμείς στείλαμε ένα mail στους πελάτες και τους εξηγήσαμε ότι αν θα πάνε σε σύμβουλο και μετά μας φέρουν τίποτε "αούα" τιμολόγια, να πάνε στον σύμβουλο να τους υπογράψει τη δήλωση.

Τι ακριβώς κάνουν αυτοί οι "σύμβουλοι επιχειρήσεων"?

Για εμένα καλύτερα να το κάνει ο λογιστής και να πληρωθεί για αυτό. Γιατί αλλιώς, ο λογιστής θα το κάνει πάλι (δωρεάν).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Στο πρόγραμμα «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές» είναι επιλέξιμες δαπάνες που έγιναν μετά τις 11/2/16 - ημερομηνία δημοσίευσης του προγράμματος. Δε σας αναγκάζει όμως κανείς να προχωρήσετε σε υλοποίηση πριν βγουν τα αποτελέσματα. Αν όμως θέλετε, μπορείτε να το κάνετε.

Για να γίνει η εκταμίευση πρέπει να έχουμε περάσει από όλα τα προηγούμενα στάδια (υποβολή πρότασης, ανακοίνωση αποτελεσμάτων, υποβολή δικαιολογητικών ένταξης, υλοποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου) και τότε συνήθως κάνουμε κάποιο αίτημα τροποποίησης γιατί οι δαπάνες μας δε βγαίνουν ακριβώς όπως τις υπολογίσαμε στην υποβολή,περιμένουμε να εγκριθεί, μετά κάνουμε αίτημα επαλήθευσης, περιμένουμε να δούμε τι ελλείψεις/εκκρεμότητες έχει το αίτημά μας. Όταν τελειώσει όλη η διαδικασία, στέλνουμε και τα δικαιολογητικά για την εκταμίευση (πιστοποιητικά ΓΕΜΗ, ενημερότητες κτλ) και αν έχουν χρήματα εκείνη τη στιγμή, μας πληρώνουν. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
16 hours ago, ponzi said:

 

Συνάδελφε ethos γιατί να απευθυνθεί σε σύμβουλο και να μην απευθυνθεί στον λογιστή?

ειναι υπερβολικα μεγαλος ο ογκος πρηξιματος @@ για ενα λογιστη που η διαχειριση ειναι πρακτικα αδυνατη.

επιπλεον ειναι τρομερα διαφορετικος ο τροπος σκεψης του υπουργειου αναπτυξης σε σχεση με το υπουργειο οικονομικων..   κινδυνευεις να τρελαθεις

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
On 20/3/2016 at 1:07 ΠΜ, stefepi said:

Στο πρόγραμμα «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές» είναι επιλέξιμες δαπάνες που έγιναν μετά τις 11/2/16 - ημερομηνία δημοσίευσης του προγράμματος. Δε σας αναγκάζει όμως κανείς να προχωρήσετε σε υλοποίηση πριν βγουν τα αποτελέσματα. Αν όμως θέλετε, μπορείτε να το κάνετε.

Για να γίνει η εκταμίευση πρέπει να έχουμε περάσει από όλα τα προηγούμενα στάδια (υποβολή πρότασης, ανακοίνωση αποτελεσμάτων, υποβολή δικαιολογητικών ένταξης, υλοποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου) και τότε συνήθως κάνουμε κάποιο αίτημα τροποποίησης γιατί οι δαπάνες μας δε βγαίνουν ακριβώς όπως τις υπολογίσαμε στην υποβολή,περιμένουμε να εγκριθεί, μετά κάνουμε αίτημα επαλήθευσης, περιμένουμε να δούμε τι ελλείψεις/εκκρεμότητες έχει το αίτημά μας. Όταν τελειώσει όλη η διαδικασία, στέλνουμε και τα δικαιολογητικά για την εκταμίευση (πιστοποιητικά ΓΕΜΗ, ενημερότητες κτλ) και αν έχουν χρήματα εκείνη τη στιγμή, μας πληρώνουν. 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απαντησή σου!!!!!!

 

On 20/3/2016 at 4:10 ΜΜ, ethos said:

Σε συμβουλο επιχειρησεων θα απευθυνθειτε 

Μια απλή ερώτηση έκανα ούτε σου είπα να το αναλάβεις ούτε σου ζήτησα δικαιολογητικά . Ξέρω πολύ καλά ποιοι ασχολούνται με αυτά τα προγράμματα αν ήθελα να ρωτήσω θα ρώταγα σε αυτούς. Απλά σκοπός του φόρουμ είναι απόκτηση γνώσεων και ανταλλαγη απόψεων..

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

η βαθμολογία έτσι που είναι δομημένη σε αυτό το πρόγραμμα δεν σας φαίνεται λίγο δύσκολη...για να πάει ψιλά? από τι βαθμολογίες και πάνω θεωρείτε όσοι ασχολείστε ότι αξίζει να κάνεις αίτηση? Εχω μια γύρω στα 70 και θέλω να συγκρίνω απόψεις γιατί παρόλο που είναι σχετικά χαμηλή δεν μου φαίνεται τελειωμένη με αυτά που βαθμολογουν...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
On 21/3/2016 at 0:28 ΜΜ, ethos said:

ειναι υπερβολικα μεγαλος ο ογκος πρηξιματος @@ για ενα λογιστη που η διαχειριση ειναι πρακτικα αδυνατη.

επιπλεον ειναι τρομερα διαφορετικος ο τροπος σκεψης του υπουργειου αναπτυξης σε σχεση με το υπουργειο οικονομικων..   κινδυνευεις να τρελαθεις

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ,ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ  ΘΑ ΑΝΑΛΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΔΥΣΚΟΛΟ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
14 hours ago, ΗΛΙΑΣ ΜΠ. said:

η βαθμολογία έτσι που είναι δομημένη σε αυτό το πρόγραμμα δεν σας φαίνεται λίγο δύσκολη...για να πάει ψιλά? από τι βαθμολογίες και πάνω θεωρείτε όσοι ασχολείστε ότι αξίζει να κάνεις αίτηση? Εχω μια γύρω στα 70 και θέλω να συγκρίνω απόψεις γιατί παρόλο που είναι σχετικά χαμηλή δεν μου φαίνεται τελειωμένη με αυτά που βαθμολογουν...

Πάνω από 50 αξίζει η υποβολή. Εκτός του ότι η βαθμολογία είναι δύσκολη, η συμμετοχή δε θα είναι μεγάλη αλλά ακόμη και να είναι συνήθως μετά την πρώτη αξιολόγηση τροποποιείται το πρόγραμμα, αυξάνεται ο προυπολογισμός και μπαίνουν όλοι από 50+ ως δυνητικοί.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
On 20/3/2016 at 7:37 ΜΜ, ponzi said:

 

Συνάδελφε ethos γιατί να απευθυνθεί σε σύμβουλο και να μην απευθυνθεί στον λογιστή?

Αφού την περισσότερη δουλειά ο λογιστής θα την κάνει, το "παράσιτο" (ο σύμβουλος δηλαδή) γιατί να εμπλακεί?

Εμείς στείλαμε ένα mail στους πελάτες και τους εξηγήσαμε ότι αν θα πάνε σε σύμβουλο και μετά μας φέρουν τίποτε "αούα" τιμολόγια, να πάνε στον σύμβουλο να τους υπογράψει τη δήλωση.

Τι ακριβώς κάνουν αυτοί οι "σύμβουλοι επιχειρήσεων"?

Για εμένα καλύτερα να το κάνει ο λογιστής και να πληρωθεί για αυτό. Γιατί αλλιώς, ο λογιστής θα το κάνει πάλι (δωρεάν).

 

Αρχικά ως σύμβουλος δεν είναι και πολύ κολακευτικό το "παράσιτο" :P  αλλά ας πάμε στην ουσία. Είναι αντίστοιχο που ακούγεται «τι τα θες να πληρώσεις τον λογιστή, σιγα το πράγμα η φορολογική δήλωση».

 

Δεν είναι έτσι. Για να στηθεί μια «σωστή» πρόταση (και όχι προχειροδουλειά) απαιτείται αρκετή εμπειρία και ώρες. Η εμπειρία σε σώζει κυρίως από το να καταστρέψεις κάποιο πελάτη (έχω δει περιπτώσεις στο παρελθόν). Επίσης μετά το τρέξιμο και τυχόν τροποποιήσεις είναι αρκετή δουλειά. Δεν είναι «άντε μαζεύω τα τιμολόγια και τους τα πάω». Ο σύμβουλος κυρίως χρειάζεται όταν θα προκύψει κάποιο θέμα/πρόβλημα με κάποιο τιμολόγιο ή δαπάνη να στο λύσει. Γενικά βλέπω στην περιοχή μου ότι ειδικά τα «μεγάλα» λογιστικά γραφεία το αποφεύγουν σαν το διάολο το λιβάνι. 

Αν στο γραφείο σας έχετε διαθέσιμο προσωπικό να το αναλάβει, να μιλά με τον πελάτη κτλ κτλ κτλ ναι να το κάνετε. Αλλά επειδή δεν είναι δα και κανα τρομερό κέρδος (1200-1400 σύνολο θα βγει στην διετία) οι περισσότεροι τα αποφεύγουν.

 

 

On 31/3/2016 at 10:47 ΠΜ, Rage said:

Πάνω από 50 αξίζει η υποβολή. Εκτός του ότι η βαθμολογία είναι δύσκολη, η συμμετοχή δε θα είναι μεγάλη αλλά ακόμη και να είναι συνήθως μετά την πρώτη αξιολόγηση τροποποιείται το πρόγραμμα, αυξάνεται ο προυπολογισμός και μπαίνουν όλοι από 50+ ως δυνητικοί.

 

Συμμετοχή έχουν πολύ μεγάλη και τα χρήματα είναι λίγα. Όμως θα κοπούν αρκετοί και εξηγώ τους λόγους:

Α) Το χρηματικό διαθέσιμο. Πολλοί θα υποβάλλουν πρόταση αλλά λόγω της εποχής μας δεν ξέρουμε πόσοι τελικά θα προχωρήσουν στο τολμηρό βήμα να υπογράψουν σύμβαση και να προχωρήσουν τελικά. Οπότε μην θεωρείται τίποτα δεδομένο.

Β) Με την υποχρέωση της πρόσβασης για ΑμεΑ. Πχ ένας γιατρός στον 4ο όροφο μιας πολυκατοικίας στο κέντρο της πόλης πρέπει να λύσει το ζήτημα με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες ώστε να του επιτραπεί η κατασκευή ράμπας για ΑμεΑ στην είσοδο της πολυκατοικίας, στην πυλωτή κτλ κτλ.

Γ) Δύσκολα κριτήρια αξιολόγησης

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
8 hours ago, alex7 said:

Αρχικά ως σύμβουλος δεν είναι και πολύ κολακευτικό το "παράσιτο" :P  αλλά ας πάμε στην ουσία. Είναι αντίστοιχο που ακούγεται «τι τα θες να πληρώσεις τον λογιστή, σιγα το πράγμα η φορολογική δήλωση».

 

Δεν είναι έτσι. Για να στηθεί μια «σωστή» πρόταση (και όχι προχειροδουλειά) απαιτείται αρκετή εμπειρία και ώρες. Η εμπειρία σε σώζει κυρίως από το να καταστρέψεις κάποιο πελάτη (έχω δει περιπτώσεις στο παρελθόν). Επίσης μετά το τρέξιμο και τυχόν τροποποιήσεις είναι αρκετή δουλειά. Δεν είναι «άντε μαζεύω τα τιμολόγια και τους τα πάω». Ο σύμβουλος κυρίως χρειάζεται όταν θα προκύψει κάποιο θέμα/πρόβλημα με κάποιο τιμολόγιο ή δαπάνη να στο λύσει. Γενικά βλέπω στην περιοχή μου ότι ειδικά τα «μεγάλα» λογιστικά γραφεία το αποφεύγουν σαν το διάολο το λιβάνι. 

Αν στο γραφείο σας έχετε διαθέσιμο προσωπικό να το αναλάβει, να μιλά με τον πελάτη κτλ κτλ κτλ ναι να το κάνετε. Αλλά επειδή δεν είναι δα και κανα τρομερό κέρδος (1200-1400 σύνολο θα βγει στην διετία) οι περισσότεροι τα αποφεύγουν.

 

Αφού δηλώνετε σύμβουλος, απαντήστε μου (αν θέλετε) στα παρακάτω:  

1η ερώτηση: Τα μεγάλα και επιβλητικά γραφεία συμβούλων περιορίζονταν μόνο στην αμοιβή του φακέλου ή έβγαζαν και από την πίσω ή την πλαϊνή πόρτα?

2η ερώτηση: Τα μούφα τιμολόγια του συμβούλου ο λογιστής έπρεπε να τα καταχωρίσει και να υπογράψει τη δήλωση? 

3η ερώτηση: Γνωρίζετε πόσο χρόνο παίρνει στον λογιστή να συγκεντρώσει τα δικαιολογητικά για υποβολή και έλεγχο?

4η ερώτηση: Ισχύει ότι πολλοί σύμβουλοι συνεργάζονται με αξιολογητές και ελεγκτές του ΕΣΠΑ παρανόμως? 

5η ερώτηση: Ισχύει ότι πολλοί σύμβουλοι προβαίνουν σε άγρα πελατείας για λογιστικά γραφεία δικών τους συμφερόντων?

6η ερώτηση: Από περιέργεια, τον υπόλοιπο καιρό που δεν τρέχουν ΕΣΠΑ, πώς συντηρούνται αυτά τα γραφεία?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
16 hours ago, ponzi said:

Αφού δηλώνετε σύμβουλος, απαντήστε μου (αν θέλετε) στα παρακάτω:  

1η ερώτηση: Τα μεγάλα και επιβλητικά γραφεία συμβούλων περιορίζονταν μόνο στην αμοιβή του φακέλου ή έβγαζαν και από την πίσω ή την πλαϊνή πόρτα?

2η ερώτηση: Τα μούφα τιμολόγια του συμβούλου ο λογιστής έπρεπε να τα καταχωρίσει και να υπογράψει τη δήλωση? 

3η ερώτηση: Γνωρίζετε πόσο χρόνο παίρνει στον λογιστή να συγκεντρώσει τα δικαιολογητικά για υποβολή και έλεγχο?

4η ερώτηση: Ισχύει ότι πολλοί σύμβουλοι συνεργάζονται με αξιολογητές και ελεγκτές του ΕΣΠΑ παρανόμως? 

5η ερώτηση: Ισχύει ότι πολλοί σύμβουλοι προβαίνουν σε άγρα πελατείας για λογιστικά γραφεία δικών τους συμφερόντων?

6η ερώτηση: Από περιέργεια, τον υπόλοιπο καιρό που δεν τρέχουν ΕΣΠΑ, πώς συντηρούνται αυτά τα γραφεία?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Καλή σου μέρα.

Δεν έχω πρόβλημα να σου απαντήσω:

1) Ασφαλώς και μπορεί να το κάνουν σε συμφωνίες για προμήθεια από συγκεκριμένους προμηθευτές (σου φέρνω πελάτες = παίρνω ποσοστό) αλλά αυτό είναι κάτι που γίνεται στην αγορά και δεν είναι το μόνο επάγγελμα που το κάνει.

2) Τα τιμολόγια δεν είναι του συμβούλου. Εάν ο πελάτης δέχεται μία παρότρυνση να κόψει μούφα τιμολόγια τότε είναι ευθύνη δική του και μετά η συνεννόηση γίνεται ανάμεσα στον λογιστή και τον πελάτη. Τώρα βέβαια και ο σύμβουλος που παροτρύνει τον πελάτη να χρησιμοποιήσει τέτοιες μεθόδους είναι _____ αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

3)  Το τρέξιμο που αναφέρεις είναι του πελάτη. Αν ο πελάτης το «μεταβιβάζει» στον λογιστή αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να λυθεί μεταξύ σας (πχ μπορείς να ζητήσεις μεγαλύτερη αμοιβή).

4) Αξιολογητές είναι αδύνατο. Γιατί Α) δεν ξέρεις ποιος θα αξιολογήσει το φάκελο σου (σίγουρα θα είναι από διαφορετική περιφέρεια) και Β) Κατά την διάρκεια της αξιολόγησης ο αξιολογητής στην οθόνη του υπολογιστή του δεν βλέπει ποτέ το όνομα ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο του δικαιούχου παρά μόνο την περιγραφή και τα οικονομικά στοιχεία της πρότασης. Όσο αφορά του ελεγκτές, ο σύμβουλος έχει την ίδια σχέση με αυτούς όπως ο λογιστής με τους υπάλληλους της εφορίας. Τις περισσότερες φορές δεν τους γνωρίζει κιόλας. Τώρα αν ο επενδυτής θέλει να «λαδώσει» κάπου ο σύμβουλος έχει ίδια ευθύνη που έχει ο λογιστής όταν ο πελάτης του λαδώνει το ΣΔΟΕ ή την ευθύνη του πολιτικού μηχανικού όταν λαδώνει την πολεοδομία. Καμία δηλαδή.

5) Δεν το γνωρίζω αλλά προφανώς και μπορεί να γίνεται.

6) Πρώτον, τα ΕΣΠΑ τρέχουν μονίμως (πχ σε 6 - 8 μήνες θα ξαναβγούν) και δεύτερον τα ΕΣΠΑ είναι τα μικρότερα. Οι καλύτερες περιπτώσεις πελατών είναι αυτοί που στοχεύουν σε Leader και Αναπτυξιακούς Νόμους (πολύ μεγαλύτερα τα ποσά). Τα επενδυτικά πλάνα παίρνουν από 2,2-5+ χρόνια να ολοκληρωθούν οπότε όπως καταλαβαίνεις υπάρχει συνεχώς δουλειά. Ενδιάμεσα θα χρειάζονται πιστοποιήσεις, τροποποιήσεις, ελέγχους κτλ. Χωρίς μεγάλο αριθμό πελατών όμως δεν μπορείς να σταθείς, όπως και κάθε άλλο γραφείο.

2-3 παρατηρήσεις:

Α) Ο σύμβουλος δεν ζητά τιμολόγια κτλ από τον λογιστή. Ο σύμβουλος τα ζητά από τον πελάτη. Τώρα αν ο πελάτης μου πει «πάρε τηλέφωνο το λογιστή μου, έχω συνεννοηθεί» θα καλέσω το λογιστή του. Μετά είναι θέμα και πάλι της συμφωνίας που θα κάνετε εσύ και ο πελάτης σου.

Β) Όλες οι «κομπίνες» που αναφέρεις παραπάνω συμβαίνουν σε όλα τα επαγγέλματα ανεξαιρέτως. Δεν χρειάζεται να είσαι σύμβουλος να τα κάνεις αυτά. Και εγώ πχ μπορεί να ξέρω λογιστή που βοηθά κατά κόρον στην φοροδιαφυγή αλλά δεν μπήκα σε ένα δημόσιο φόρουμ να χαρακτηρίσω όλους τους λογιστές «παράσιτα», «κλέφτες» ή κάτι άλλο. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Γ) Ασφαλώς και ο λογιστής μπορεί να κάνει την δουλειά των συμβούλων, κάτι που πολλοί κάνουν (και καλώς το κάνουν). Αυτό δεν σημαίνει ότι ο σύμβουλος είναι «παράσιτο» ή δεν χρειάζεται. Άλλωστε και ο λογιστής για να το κάνει θα πρέπει να διαθέσει ένα αριθμό ατόμων (ανάλογα με την πελατεία) που θα ασχολείται μόνο με αυτό. Τώρα αν μιλάμε για 1-2 πελάτες δεν έχει νόημα. ΑΝ πας όμως σαν γραφείο να αναλάβεις μεγάλο αριθμό πελατών θα έχεις πολύ τρέξιμο σε περίπτωση που δεν σου περισσεύει προσωπικό.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
4 minutes ago, alex7 said:

 

Καλή σου μέρα.

Δεν έχω πρόβλημα να σου απαντήσω:

1) Ασφαλώς και μπορεί να το κάνουν σε συμφωνίες για προμήθεια από συγκεκριμένους προμηθευτές (σου φέρνω πελάτες = παίρνω ποσοστό) αλλά αυτό είναι κάτι που γίνεται στην αγορά και δεν είναι το μόνο επάγγελμα που το κάνει.

2) Τα τιμολόγια δεν είναι του συμβούλου. Εάν ο πελάτης δέχεται μία παρότρυνση να κόψει μούφα τιμολόγια τότε είναι ευθύνη δική του και μετά η συνεννόηση γίνεται ανάμεσα στον λογιστή και τον πελάτη. Τώρα βέβαια και ο σύμβουλος που παροτρύνει τον πελάτη να χρησιμοποιήσει τέτοιες μεθόδους είναι _____ αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

3)  Το τρέξιμο που αναφέρεις είναι του πελάτη. Αν ο πελάτης το «μεταβιβάζει» στον λογιστή αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να λυθεί μεταξύ σας (πχ μπορείς να ζητήσεις μεγαλύτερη αμοιβή).

4) Αξιολογητές είναι αδύνατο. Γιατί Α) δεν ξέρεις ποιος θα αξιολογήσει το φάκελο σου (σίγουρα θα είναι από διαφορετική περιφέρεια) και Β) Κατά την διάρκεια της αξιολόγησης ο αξιολογητής στην οθόνη του υπολογιστή του δεν βλέπει ποτέ το όνομα ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο του δικαιούχου παρά μόνο την περιγραφή και τα οικονομικά στοιχεία της πρότασης. Όσο αφορά του ελεγκτές, ο σύμβουλος έχει την ίδια σχέση με αυτούς όπως ο λογιστής με τους υπάλληλους της εφορίας. Τις περισσότερες φορές δεν τους γνωρίζει κιόλας. Τώρα αν ο επενδυτής θέλει να «λαδώσει» κάπου ο σύμβουλος έχει ίδια ευθύνη που έχει ο λογιστής όταν ο πελάτης του λαδώνει το ΣΔΟΕ ή την ευθύνη του πολιτικού μηχανικού όταν λαδώνει την πολεοδομία. Καμία δηλαδή.

5) Δεν το γνωρίζω αλλά προφανώς και μπορεί να γίνεται.

6) Πρώτον, τα ΕΣΠΑ τρέχουν μονίμως (πχ σε 6 - 8 μήνες θα ξαναβγούν) και δεύτερον τα ΕΣΠΑ είναι τα μικρότερα. Οι καλύτερες περιπτώσεις πελατών είναι αυτοί που στοχεύουν σε Leader και Αναπτυξιακούς Νόμους (πολύ μεγαλύτερα τα ποσά). Τα επενδυτικά πλάνα παίρνουν από 2,2-5+ χρόνια να ολοκληρωθούν οπότε όπως καταλαβαίνεις υπάρχει συνεχώς δουλειά. Ενδιάμεσα θα χρειάζονται πιστοποιήσεις, τροποποιήσεις, ελέγχους κτλ. Χωρίς μεγάλο αριθμό πελατών όμως δεν μπορείς να σταθείς, όπως και κάθε άλλο γραφείο.

2-3 παρατηρήσεις:

Α) Ο σύμβουλος δεν ζητά τιμολόγια κτλ από τον λογιστή. Ο σύμβουλος τα ζητά από τον πελάτη. Τώρα αν ο πελάτης μου πει «πάρε τηλέφωνο το λογιστή μου, έχω συνεννοηθεί» θα καλέσω το λογιστή του. Μετά είναι θέμα και πάλι της συμφωνίας που θα κάνετε εσύ και ο πελάτης σου.

Β) Όλες οι «κομπίνες» που αναφέρεις παραπάνω συμβαίνουν σε όλα τα επαγγέλματα ανεξαιρέτως. Δεν χρειάζεται να είσαι σύμβουλος να τα κάνεις αυτά. Και εγώ πχ μπορεί να ξέρω λογιστή που βοηθά κατά κόρον στην φοροδιαφυγή αλλά δεν μπήκα σε ένα δημόσιο φόρουμ να χαρακτηρίσω όλους τους λογιστές «παράσιτα», «κλέφτες» ή κάτι άλλο. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τι εννοώ.

Γ) Ασφαλώς και ο λογιστής μπορεί να κάνει την δουλειά των συμβούλων, κάτι που πολλοί κάνουν (και καλώς το κάνουν). Αυτό δεν σημαίνει ότι ο σύμβουλος είναι «παράσιτο» ή δεν χρειάζεται. Άλλωστε και ο λογιστής για να το κάνει θα πρέπει να διαθέσει ένα αριθμό ατόμων (ανάλογα με την πελατεία) που θα ασχολείται μόνο με αυτό. Τώρα αν μιλάμε για 1-2 πελάτες δεν έχει νόημα. ΑΝ πας όμως σαν γραφείο να αναλάβεις μεγάλο αριθμό πελατών θα έχεις πολύ τρέξιμο σε περίπτωση που δεν σου περισσεύει προσωπικό.

Καλά κάνεις και υποστηρίζεις το επάγγελμα σου. Αν είσαι σωστός επαγγελματίας μπράβο σου. Σε βγάζω έξω από το τσουβάλι. Αλλά τότε, θα αποτελείς για εμένα εξαίρεση.

Όσον αφορά το 1, δεν εννοούσα να προτείνει προμηθευτές ο σύμβουλος. Κάτι τέτοιο θα ήταν θεμιτό. Εννοούσα να βάζει στην πρόταση μαιμού δαπάνες με δική του πρωτοβουλία ή παρότρυνση. Αν δεν σου έχει τύχει να ακούσεις κάτι τέτοιο, τι να πω? Εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές.

Επίσης δεν εννοούσα να συνεργάζεται με τον αξιολογητή της πρότασης, αλλά με κάποιον αξιολογητή ή πιστοποιητή γενικά. Είναι νόμιμο αυτό?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
13 minutes ago, ponzi said:

Καλά κάνεις και υποστηρίζεις το επάγγελμα σου. Αν είσαι σωστός επαγγελματίας μπράβο σου. Σε βγάζω έξω από το τσουβάλι. Αλλά τότε, θα αποτελείς για εμένα εξαίρεση.

Όσον αφορά το 1, δεν εννοούσα να προτείνει προμηθευτές ο σύμβουλος. Κάτι τέτοιο θα ήταν θεμιτό. Εννοούσα να βάζει στην πρόταση μαιμού δαπάνες με δική του πρωτοβουλία ή παρότρυνση. Αν δεν σου έχει τύχει να ακούσεις κάτι τέτοιο, τι να πω? Εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές.

Επίσης δεν εννοούσα να συνεργάζεται με τον αξιολογητή της πρότασης, αλλά με κάποιον αξιολογητή ή πιστοποιητή γενικά. Είναι νόμιμο αυτό?

 

Δεν υπάρχει λόγος εξαρχής να δημιουργήσεις τσουβάλι αλλά τέλος πάντων. Σε αυτά που είπες:

Για το 1: Δεν το κατάλαβα αρχικά. Ασφαλώς και το έχω ακούσει. Κατά 99,9% ζητείται κάτι τέτοιο από τους πελάτες για να «βοηθήσουν» γνωστούς τους από αγορές όπως πχ Υπολογιστών, εκτυπωτών, κλιματιστικά κτλ. Αλλά και ο σύμβουλος μπορεί να το κάνει για αυξήσει την προμήθεια από τους προμηθευτές που έχει κάνει συμφωνία.

 

Στο άλλο θέμα. Εξαρτάται τι εννοείς με τον όρο «συνεργασία». Αλλά φαντάζομαι εννοείς χρηματική οπότε είναι παράνομη όπως θα ήταν στο επάγγελμα του λογιστή μια αντίστοιχη συνεργασία με υπαλλήλους του ΣΔΟΕ ή της εφορίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
3 minutes ago, alex7 said:

 

Δεν υπάρχει λόγος εξαρχής να δημιουργήσεις τσουβάλι αλλά τέλος πάντων. Σε αυτά που είπες:

Για το 1: Δεν το κατάλαβα αρχικά. Ασφαλώς και το έχω ακούσει. Κατά 99,9% ζητείται κάτι τέτοιο από τους πελάτες για να «βοηθήσουν» γνωστούς τους από αγορές όπως πχ Υπολογιστών, εκτυπωτών, κλιματιστικά κτλ. Αλλά και ο σύμβουλος μπορεί να το κάνει για αυξήσει την προμήθεια από τους προμηθευτές που έχει κάνει συμφωνία.

 

Στο άλλο θέμα. Εξαρτάται τι εννοείς με τον όρο «συνεργασία». Αλλά φαντάζομαι εννοείς χρηματική οπότε είναι παράνομη όπως θα ήταν στο επάγγελμα του λογιστή μια αντίστοιχη συνεργασία με υπαλλήλους του ΣΔΟΕ ή της εφορίας.

Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Άφησε το καλύτερα. Έχουμε διαφορετικά "ακούσματα"...

Εν τω μεταξύ, παραλληλίζεις διαρκώς τη συνεργασία συμβούλου-επιχειρηματία με τη συνεργασία λογιστή-επιχειρηματία, οπότε δεν βλέπω να έχει νόημα η περαιτέρω συζήτηση. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 hour ago, ponzi said:

Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Άφησε το καλύτερα. Έχουμε διαφορετικά "ακούσματα"...

Εν τω μεταξύ, παραλληλίζεις διαρκώς τη συνεργασία συμβούλου-επιχειρηματία με τη συνεργασία λογιστή-επιχειρηματία, οπότε δεν βλέπω να έχει νόημα η περαιτέρω συζήτηση. 

Δηλαδή από όλο το προηγούμενο κατεβατό συνεννοηθήκαμε και από το τελευταίο μου ποστ δεν μπορούμε. Οκ, δεν μπορώ να το εξηγήσω αναλυτικότερα.
Όταν αναφέρεις την λέξη «συνεργασία» και μαζί τη λέξη «νόμιμο» τότε μπορεί να κρύβονται πολλά μέσα.

Επίσης παραλληλίζω τη σχέση γιατί είσαι λογιστής και προσπαθώ να σου δώσω πιο εύκολα να καταλάβεις το ρόλο του συμβούλου. Αν δεν θες μπορώ να το κάνω και με άλλο επάγγελμα.

Άλλωστε εσύ αναφέρθηκες στο γεγονός πως δεν χρειάζονται οι σύμβουλοι επιχειρήσεων και όταν σου απάντησα γιατί χρειάζονται (κυρίως λόγου του όγκου εργασιών και της εμπειρίας) η απάντηση σου περιείχε ερωτήσεις σε σχέση με τις κομπίνες που ενδέχεται να κάνουν κάποιοι σύμβουλοι. Με το δικό σου σκεπτικό κανένα επάγγελμα δεν χρειάζεται γιατί σε όλα τα επαγγέλματα γίνονται κομπίνες.

Anyway, επειδή είμαστε και εκτός θέματος, προσπάθησα να σου εξηγήσω την δική μου άποψη για να καταλάβεις. Άλλωστε δεν έκανα έγγραφή στο φορουμ αυτό για να έρθω σε αντιπαράθεση αλλά για να βοηθήσω όπου μπορώ στα θέματα των προγραμμάτων αλλά και να βοηθηθώ από εσάς στα θέματα της λογιστικής (κάτι που έχει συμβεί πολλές φορές ως αναγνώστης)....

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
2 hours ago, alex7 said:

Δηλαδή από όλο το προηγούμενο κατεβατό συνεννοηθήκαμε και από το τελευταίο μου ποστ δεν μπορούμε. Οκ, δεν μπορώ να το εξηγήσω αναλυτικότερα.
Όταν αναφέρεις την λέξη «συνεργασία» και μαζί τη λέξη «νόμιμο» τότε μπορεί να κρύβονται πολλά μέσα.

Επίσης παραλληλίζω τη σχέση γιατί είσαι λογιστής και προσπαθώ να σου δώσω πιο εύκολα να καταλάβεις το ρόλο του συμβούλου. Αν δεν θες μπορώ να το κάνω και με άλλο επάγγελμα.

Άλλωστε εσύ αναφέρθηκες στο γεγονός πως δεν χρειάζονται οι σύμβουλοι επιχειρήσεων και όταν σου απάντησα γιατί χρειάζονται (κυρίως λόγου του όγκου εργασιών και της εμπειρίας) η απάντηση σου περιείχε ερωτήσεις σε σχέση με τις κομπίνες που ενδέχεται να κάνουν κάποιοι σύμβουλοι. Με το δικό σου σκεπτικό κανένα επάγγελμα δεν χρειάζεται γιατί σε όλα τα επαγγέλματα γίνονται κομπίνες.

Anyway, επειδή είμαστε και εκτός θέματος, προσπάθησα να σου εξηγήσω την δική μου άποψη για να καταλάβεις. Άλλωστε δεν έκανα έγγραφή στο φορουμ αυτό για να έρθω σε αντιπαράθεση αλλά για να βοηθήσω όπου μπορώ στα θέματα των προγραμμάτων αλλά και να βοηθηθώ από εσάς στα θέματα της λογιστικής (κάτι που έχει συμβεί πολλές φορές ως αναγνώστης)....

Καλά έκανες και γράφτηκες στο φόρουμ.

Εμείς στο γραφείο αναλαμβάνουμε ΕΣΠΑ (των πελατών μας) με τον εξής τρόπο:

Αναθέσαμε σε νέο συνάδελφο να ασχοληθεί τα απογεύματα (μετά το ωράριο του) αποκλειστικά με αυτό. Μπορεί να μην έχει εμπειρία αλλά δεν τα θεωρούμε και "πυρηνική φυσική". Ενδεχομένως να μην έχουμε μεγάλο ποσοστό επιτυχίας, αλλά πολλοί από αυτούς τους πελάτες που μας προτίμησαν είχαν δοκιμάσει σε σύμβουλο (σε προηγούμενα ΕΣΠΑ και ΠΕΠ) και απέτυχαν. Εμείς τουλάχιστον τους λέμε από την αρχή πόσο μικρή πιθανότητα έχουν να εγκριθούν.

Σχετικά με τους συμβούλους τώρα. Επειδή οι πελάτες μου με ρωτάνε συνεχώς διάφορα πράγματα, ζητάνε διαρκώς τη συμβουλή μου δηλαδή για λογιστικά και φορολογικά θέματα (και κρίνομαι για αυτό), θεωρώ τον εαυτό μου σύμβουλο. Όπως σύμβουλο θεωρώ και αυτόν που θα φτιάξει μια οικονομοτεχνική μελέτη ή μια μελέτη βιωσιμότητας, θα κάνει μια έρευνα αγοράς, ένα επιχειρηματικό σχέδιο, τον νομικό σύμβουλο, τον τεχνικό σύμβουλο κλπ.

Τον σύμβουλο ΕΣΠΑ δεν τον καταλαβαίνω. Είτε θα είναι κάτι από τα παραπάνω και θα ασχολείται και με επιδοτήσεις (μαγκιά του), είτε θα ασχολείται μόνο με ΕΣΠΑ οπότε το μυαλό μου πάει αυτόματα στην ταινία "Μπραζιλέιρο". Την έχεις δει?

Δεν μπορώ να σου γράψω ονόματα εδώ μέσα, αλλιώς θα σου έδινα στοιχεία για εταιρείες εντός γυάλινων κτιρίων επί της Κηφισίας με θυγατρικές στη Ρουμανία, Βουλγαρία, Σκόπια κλπ. (πιάσε και κατάλαβε δηλαδή), για εταιρείες που έπαιρναν προκαταβολές από το φθινόπωρο, για προτάσεις σε προηγούμενα ΕΣΠΑ με "λογισμικά" αξίας 50000€ και άλλα πολλά. 

Συγχώρα με, αλλά ακούω σύμβουλο και τρέχω μακρυά...

Μην το παίρνεις προσωπικά. Να ξέρεις ότι θα θεωρούσα πιο υγιές να συνεταιριζόμουν με έναν επαγγελματία οικονομικής κατεύθυνσης (με εσένα για παράδειγμα) προκειμένου να παρέχουμε πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες (μέσα τα ΕΣΠΑ) παρά να κάνω τον χαμάλη για έναν "σύμβουλο" που έχει φλομώσει το κεφάλι του επιχειρηματία με ανοησίες και πληρώνεται αδρά για αυτό.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...