Προς το περιεχόμενο
  • 0

καταγγελία σύμβασης σε "κακό" υπάλληλο


panagiotis

Ερώτηση

Νέος πελάτης μου επιχειρηματίας παραπονιέται ότι δεν τα πάει καλά με τον υπάλληλο του

ο οποίος (υπάλληλος) συνεχώς γκρινιάζει και κάνει λάθη στη δουλειά του .

Το πρόβλημα ξεκίνησε από τότε που έγινε η μείωση μισθού και παρότι

ο εργοδότης δίνει και παραπάνω χρήματα στον υπάλληλο από όσα πρέπει, ο υπάλληλος

δεν φέρετε όπως πρέπει και είναι ... "επιθετικός".

Γενικώς υπάρχει ένα κακό κλίμα και θα ήθελε να τον απολύσει.

 

Ο υπάλληλος εργάζεται αρκετά χρόνια στην επιχείρηση αλλά τα τελευταία 

έτη είδα ότι ο προηγούμενος συνάδελφος είτε δεν τηρούσε σωστά αρχείο

στην επιχείρηση είτε ο ίδιος ο υπάλληλος για τους λόγους που προανέφερα

πέταξε κάποια έγγραφα όπως μισθοδοτικές καταστάσεις και αποδείξεις 

μισθοδοσίας που είχαν πάνω την υπογραφή του και που ήταν η απόδειξη

ότι λάμβανε μισθούς (δεν τον πλήρωνε μέσω τράπεζας).

 

Τι μπορώ να κάνω εγώ ώστε να εξασφαλίσω τον εργοδότη ώστε στη

φάση που θα τον προειδοποιήσει για απόλυση να μην ζητάει ο υπάλληλος

χρήματα που ήδη έχει λάβει και γενικά να είμαι εντάξει και σε περίπτωση ελέγχου;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

Θα ξανατυπώσεις όλες τις αποδείξεις πληρωμής μισθοδοσίας και θα ζητήσεις υπογραφές σε πρώτη φάση, με την αιτιολογία ότι τα ζητάει η Επιθεώρηση Εργασίας σε τυχόν έλεγχο της επιχείρησης και πρέπει να τα έχεις έτοιμα (το οποίο ούτως ή άλλως ισχύει). Επίσης, φτιάξε και τα βιβλία αδειών, με τις υπογραφές του όπου πρέπει.

Από εκεί και πέρα δε νομίζω ότι μποείς να κάνεις κάτι άλλο...

Αν ο υπάλληλος θεωρήσει ότι θέλει να ζητήσει χρήματα, είτε τα έχει λάβει, είτε όχι, θα προχωρήσει τη διαδικασία του, πίστεψέ με το έχω δει.

Σε τέτοια περίπτωση ας είναι προετοιμασμένος ο εργοδότης να του ζητηθούν υπερωρίες κ ο,τι άλλο μπορεί να βγάλει ο εργαζόμενος στη φόρα (π.χ. νυχτερινά, σ/κ, κλπ) είτε αυτά έχουν ισχύσει όντως είτε όχι (εξαρτάται από τον εργαζόμενο)..

Όλα όπως και να έχει εξαρτώνται από τη σχέση που έχουν, από το πως έχει δουλέψει ο καθένας και το πως του έχουν συμπεριφερθεί.

Αυτά που τουλάχιστον μπορώ να σκεφτώ εγώ.

Αν κάποιος άλλος συνάδελφος έχει κάτι περαιτέρω ας συμπληρώσει ή ας με διορθώσει.

Καλή συνέχεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Το να έφτιαχνα και μια δήλωση του εργαζόμενου ότι δεν έχει καμία απαίτηση από τον εργοδότη του μέχρι σήμερα το βρίσκεις περιττό;

Κανείς άλλος καμία γνώμη επ' αυτού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Το να έφτιαχνα και μια δήλωση του εργαζόμενου ότι δεν έχει καμία απαίτηση από τον εργοδότη του μέχρι σήμερα το βρίσκεις περιττό;

Κανείς άλλος καμία γνώμη επ' αυτού;

Συμβούλεψε τον νέο πελάτης σου να πάρει την γνώμη του νέου Δικηγόρου και μην ασχολείσαι με θέματα που δεν είναι δουλειά του λογιστή .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Συμβούλεψε τον νέο πελάτης σου να πάρει την γνώμη του νέου Δικηγόρου και μην ασχολείσαι με θέματα που δεν είναι δουλειά του λογιστή .

 

Θα συμφωνήσω...

Από εκεί και πέρα χρειάζεται νομική συμβουλή.

Εσύ απλά κοιτάς να είναι εντάξει η επιχείρηση σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της, αυτές που εφάπτονται στο αντικείμενό σου.

Το αν η επιχείρηση δεν έχει διαφυλάξει τα αρχεία που πρέπει (τα οποία εσύ έχεις παραδώσει ως όφειλες), με αποτέλεσμα να μην έχει αποδεικτικά για καταβολές μισθοδοσίας και τα συναφή είναι θέμα δικό της..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

καλημέρα σας 

 

μία ακόμα πρόταση θα ήταν υπεύθυνες δηλώσεις από συνάδελφους - μάρτυρες για να βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής, γιατί τώρα εφόσον έχει πετάξει τις αποδείξεις  μισθοδοσίας νομίζω δεν θα τις υπογράψει εκ νέου, παρόλα αυτά πριν την όποια κίνηση θα πρέπει να πάρεις νομική συμβουλή και να μην κάνεις την όποια ανακοίνωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Εγώ σκέφτομαι να κάνω κάτι για να μη φτάσει η κατάσταση σε δικηγόρο, αν τέλος πάντων φτάσει στα άκρα.

Προσπαθώ να προλάβω δηλαδή τυχόν κακή εξέλιξη.

Και δεν είναι δική μου μόνο πρωτοβουλία αλλά δέχομαι πιέσεις και από τον επιχειρηματία ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Καλού κακού ρώτα και τον προηγούμενο συνάδελφο τι ρόλο παίζει ο νέος πελάτης σου, γιατί μπορεί εκτός από έναν "κακό" υπάλληλο να ανακαλύψεις κι έναν "κακό" επιχειρηματία..

 

Καλημέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Το να έφτιαχνα και μια δήλωση του εργαζόμενου ότι δεν έχει καμία απαίτηση από τον εργοδότη του μέχρι σήμερα το βρίσκεις περιττό;

Κανείς άλλος καμία γνώμη επ' αυτού;

και ποιος θα υπογραψει αυτην την δηλωση φιλε μου????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Εγώ σκέφτομαι να κάνω κάτι για να μη φτάσει η κατάσταση σε δικηγόρο, αν τέλος πάντων φτάσει στα άκρα.

Προσπαθώ να προλάβω δηλαδή τυχόν κακή εξέλιξη.

Και δεν είναι δική μου μόνο πρωτοβουλία αλλά δέχομαι πιέσεις και από τον επιχειρηματία !

Συμβουλευτικά, ας μιλήσει ο εργοδότης με έναν δικηγόρο.

Αν τελικά τα πράγματα καταλήξουν στα δικαστήρια δεν θα πάει ο λογιστής του αλλά ο δικηγόρος του !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

και ποιος θα υπογραψει αυτην την δηλωση φιλε μου????

Θεωρώ ότι ο υπάλληλος ίσως μπορούσε να την υπογράψει γιατί 

μπορεί ναι μεν να "βλάψει" τον εργοδότη του αλλά από τη στιγμή

που έχει λάβει όλες τις άδειες του και τους μισθούς του  θεωρώ

πως δεν έχει κάποιο δικαίωμα να πει όχι στην υπογραφή του εγγράφου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...