Jump to content

fotisx

simple Members
  • Content Count

    465
  • Joined

  • Last visited

About fotisx

  • Rank
    fotisx
  • Birthday 09/03/1963

Recent Profile Visitors

3,906 profile views
  1. Για το ενοίκιο στους εκμισθωτές, στο πεδίο Διεύθυνση τι βάζουμε έχει ξεκαθαρίσει; Την Διεύθυνση του εκμισθωτή ;; (την έχουν από ΑΑΔΕ) ή Την Διεύθυνση του καταστήματος της επιχείρησης ;; (την έχουν από ΑΑΔΕ και 1η σελίδα εντύπου)
  2. ΕΤΕΑΕΠ οχι ακόμη, πολύ αργότερα (Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος οι ασφαλισμένοι κατατάσσονται υποχρεωτικά στην πρώτη ασφαλιστική κατηγορία και επιλέγουν την ασφαλιστική κατηγορία στην οποία επιθυμούν να υπαχθούν από την 1.7.2020.)
  3. Χρειαζόταν ανάλυση κρατήσεων παλιά (έως και 2011 μου φαίνεται) καθώς ως έσοδο τους εθεωρείτο το γραμμάτιο προείσπραξης μείον οι κρατήσεις τους Από τότε δεν έχει νόημα η ανάλυση, καθώς ως έσοδο θεωρείται το σύνολο του γραμματίου προείσπραξης και οι οποιεσδήποτε κρατήσεις πλέον είναι έξοδο. Ως δικαιολογητικό δαπάνης είναι το αντίγραφο του γραμματίου προείσπραξης που αναφέρει τις κρατήσεις όλες Δες ΠΟΛ. 1026/26.1.12 (Β ΚΒΣ παραγρ.2)
  4. Με το άρθρο 39α δεν εννοείται απαλλαγή από το ΦΠΑ, αλλά ότι Υπόχρεος απόδοσης του ΦΠΑ Ηλεκτρονικών Συσκευών είναι ο Αγοραστής. Άρα υπάρχει στην πραγματικότητα ΦΠΑ και εφόσον αφορά πάγιο υπόκειται και σε πενταετή διακανονισμό, Απλά με το άρθρο 39α δεν πληρώνεται κατά την αγορά (αναστέλλεται) ο ΦΠΑ εφόσον και όσο χρόνο χρησιμοποιείται για φορολογητέες πράξεις εντός της 5ετίας (για πάγια) Οπότε σε στοιχείο αυτοπαράδοσης παγίου προ της 5ετίας εννοείται ότι υπολογίζεται ΦΠΑ
  5. Έλα σε επαφή καλύτερα με την εταιρεία του συστήματος σας για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις, καθώς μπορεί να χρειάζεται να κάνεις αίτημα στο σύστημα πρώτα, σε κάθε περίπτωση όμως μπαίνεις Σύστημα Εισροών-Εκροών με τούς κωδικούς του πρατηρίου, πας στα Υ/Κ πρατήρια, τα πρατήρια μου, σου βγάζει το πρατήριο, το επιλέγεις και μετά πάνω στο μενού θα δείς Δεξαμενές πας εκεί και κάνεις προσθήκη(+) Χοντρικά τα λέω....
  6. Από ότι καταλαβαίνω εγώ διαβάζοντας και την Πολ 1211/22.12.17 το θέμα της σακούλας (και του περιβαλλοντικού τέλους) αφορά σχεδόν όλες τις επιχειρήσεις ακόμα και τα μικρομάγαζα που πουλώντας τα προϊόντα τους, συνήθως αναλόγως του όγκου, σου τα βάζουν σε μια μικρή ή μεγάλη σακούλα. Πλέον αυτές πρέπει να χρεώνονται από 1.1.18, δηλαδή να προσθέσουν επιπλέον τμήμα και στις ταμειακές μηχανές. Και με τα αποθέματα που υπάρχουν 31/12/17 τι θα γίνει; Θα πληρωθούν και για αυτές περιβαλλοντικά τέλη; Αλήθεια, οι καταστηματάρχες ξέρουν αν οι σακούλες που χρησιμοποιούν είναι 50 ή 70 micro κλπ; Και πότε ωραίοι μου άνθρωποι θα προλάβουν τα καταστήματα να φτιάξουν τις ΦΤΜ ή τα προγράμματα για να ισχύει απο 1/1/18; Αλήθεια, πέραν μιάς γενικής συζήτησης που είχαμε κάνει με τους επιχειρηματίες στους οποίους τηρούμε τα βιβλία, τώρα χριστουγεννιάτικα πρέπει να τους ενημερώσουμε να φωνάξουν τεχνικούς για προσθήκη τμημάτων σε ΦΤΜ; Είστε πολλοί εδώ μέσα που έχετε ήδη προετοιμασθεί; Γιατι εγώ δεν.....
  7. Το ίδιο ερώτημα??? με εσένα naxos_accounting έχω και εγώ, αν το τεκμαρτό εισόδημα ιδιόχρησης ή δωρεάν παραχώρησης ακινήτων θα έπρεπε να μπαίνει στα έσοδα του πόθεν έσχες. Από την άλλη όμως πιστεύω ότι, άλλο είναι η δήλωση τεκμαρτού εσόδου για το οποίο προκύπτει φόρος από φορολογικές διατάξεις και άλλο η δήλωση του πόθεν έσχες όπου θέλουν τα πραγματικά δεδομένα. Αν πχ δηλώσει κάποιος ένα μεγάλο ποσό από δωρεάν παραχωρήσεις ακινήτων του, στην φορολογική δήλωση θα φορολογηθεί για αυτό αλλά ταυτόχρονα θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει και ως ανάλωση κεφαλαίου σε επόμενα έτη οπότε με αυτό τον τρόπο να δικαιολογεί μαύρα ή αποκτήσεις περιουσιακών στοιχείων, για τη φορολογία εισοδήματος πάντα Αντίθετα το πόθεν έσχες ζητά τα πραγματικά έσοδα και δικαιώματα, για αυτό αν προσέξεις, στην εφαρμογή του πόθεν έσχες από το Taxis έρχονται τα πραγματικά εισοδήματα αυτούσια (πχ στα ενοίκια ακινήτων έρχονται τα πραγματικά και όχι τα φορολογητέα) ή δεν εμφανίζεται το τεκμαρτό ενοίκιο Συμπερασματικά τείνω προς το ότι δεν δηλώνονται αυτά του είδους τα εισοδήματα στο πόθεν έσχες, άποψη βέβαια
  8. ΚαλησπέρΑ σας, Ισχύει ακόμα, οτι σε τροποποίηση ωραρίου (πχ από 8:00-13:00 σε 12:00-16:00) χωρίς όμως αλλαγές συνολικών ωρών ημερησίως ή αλλαγή μισθού, πρέπει να να καταθέσουμε και τροποποιητικό Ε9 σύμβασης ;
  9. Προς το παρόν κάνω ότι έκανα και πριν. Δηλαδή καταχωρώ τις κρατήσεις (ΔΣ, ΕΦΚΑ, ΤΕΑΧ Κλπ) ανά γραμμάτιο προείσπραξης ως έξοδα και σε όσους πλήρωσαν και περαιτέρω ΕΦΚΑ με ειδοποίηση το καταχώρησα και αυτό (κυρίως στον Γενάρη μόνο έτυχε). Απο εκεί και πέρα από Σεπτέμβρη που λένε οτι θα κάνουν συμψηφισμούς ή από οδηγίες απο Δικηγορικούς Συλλόγους, βλέποντας και κάνοντας
  10. Δυστυχώς, δεν είναι καινούργιο φαινόμενο Τρέχω και εγώ παρόμοιο θέμα (δεν έχει τελειώσει ακόμα η ιστορία), αλλά απο Δεκέμβριο, με τον ΕΦΚΑ ξεθάφτηκαν πολλά θαμμένα πράγματα και βέβαια για μένα φταίνε οι υπάλληλοι των υποκαταστημάτων του ΙΚΑ, που όπως και ότι ήθελαν έγραφαν πληροφοριακά πάντως τελικά έκανα ΑΠΔ Νοέμβρη με τον <Νέο>, Παλιό ΑΜΑ https://www.taxheaven.gr/acforum/topic/102401-απενενεργοποίηση-αμα-ικα-εργαζομένου-και-μη-δυνατότητα-υποβολής-απδ-ενέργειες-που-πρέπει-να-γίνουν/
  11. Συνάδελφοι, καλησπέρα και καλή χρονιά να έχουμε. Σε επιχείρηση έκανα πρόσληψη σε (ομογενή) εργαζόμενο με ελληνική ταυτότητα, τον 10/2016 κανονικά με όλα του τα στοιχεία τσεκαρισμένα από ΟΑΕΔ, ΣΕΠΕ, ΙΚΑ, ΓΓΠΣ και εννοείται οτι υπέβαλα όλα τα υποχρεωτικά στοιχεία για την πρόσληψη στους ανωτέρω Φορείς χωρίς πρόβλημα. Μάλιστα τον είχα στείλει και στο ΙΚΑ και μου έφερε μία ασφάλιση του συνολικού του βίου στο ίδιο ΑΜΑ, ίδιο ΑΜΚΑ, ίδιο ΑΦΜ για να δω την προϋπηρεσία του και φαινόταν ως Νέος ασφαλισμένος (μετά την 1/1/1993) και με προϋπηρεσία 18 έτη Την ΑΠΔ Οκτωβρίου την κατέθεσα κανονικά εμπρόθεσμα Στην ΑΠΔ Νοεμβρίου που πήγα να καταθέσω 29/12/16 μου έβγαλε σφάλμα 29 οτι, στον εργαζόμενο έχει απενεργοποιηθεί το ΑΜΑ του και μου έβαλε νέα προθεσμία κατάθεσης ΑΠΔ την 17/1/17 Εστειλα τον εργαζόμενο στο ΙΚΑ του για να δεί τι συμβαίνει, την 2/1/17. Ως εκ θαύματος (ενοποίηση αρχείων λόγω ΕΦΚΑ??) ανακαλύφθηκε ότι μία επιχείρηση τον είχε απογράψει σε ΙΚΑ Θεσσαλονίκης με άλλο ΑΜΑ όταν είχε πρωτοέλθει στην Ελλάδα. Μου φέρνει λοιπόν μία βεβαίωση απογραφής με ημερομηνία 2/1/17 από το ΙΚΑ που γράφει άλλο ΑΜΑ, Χωρίς ΑΜΚΑ (00000000000), λάθος τα περισσότερα προσωπικά του στοιχεία, σε σχέση με αυτά των υπολοίπων δημόσιων αρχών και επιπλέον με την Ένδειξη: Παλιός Ασφαλισμένος Στο ΙΚΑ που πήγε κατάλαβαν το πρόβλημα, αλλά του είπαν ότι τουλάχιστον μέχρι τις 16/1/2017 δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, ούτε να διορθώσουν κάτι, διότι δεν τους το επιτρέπει το σύστημα, μέχρι την πλήρη ενοποίηση των αρχείων τους!!!!!!! Πήρα τηλ. στο ΙΚΑ της επιχείρησης για να ρωτήσω τι μπορώ να κάνω για την ΑΠΔ έστω να την κατέθετα χειρόγραφα. Η απάντηση ήταν: Τίποτα, είπαν οτι είναι θέμα κεντρικής διοίκησης ΙΚΑ και μου έδωσαν τα τηλέφωνα του Help Desk 2103891050-51 που ΔΕΝ απαντάει κανένας. Βέβαια αύριο θα πάω και αυτοπροσώπως στο ΙΚΑ της επιχείρησης να δω τι μπορεί να γίνει. Επειδή εγείρονται πολλά ερωτήματα μετά από αυτό, όπως ασφάλισης απο Νέο σε Παλιό ασφαλισμένο (δυστυχώς έχει και επικουρικό πρώην ΤΑΠΕΜ), εντελώς διαφορετικό ΑΜΑ, ΑΜΚΑ καθόλου τουλάχιστον μέχρι 16/1/17, καθώς και ο χρόνος που απενεργοποιήθηκε το ΑΜΑ του (Λογικά μέσα στον Δεκέμβρη, αφού τέλος Νοεμβρίου κατέθεσα την ΑΠΔ του 10/2016) Το ΙΚΑ δεν ήταν υποχρεωμένο τόσα χρόνια να κάνει τουλάχιστον την ελάχιστη επαλήθευση;; στα στοιχεία του Αν τελικά ο εργαζόμενος έστω φτιάξει τα στοιχεία του την 17/1/17, θα προλάβω να καταθέσω ΑΠΔ μέχρι 17/1/17, με δεδομένη την αλλαγή πακέτου ασφάλισης, οπότε λάθος κοι οι μισθοδοσίες 11/16, 12/16, ΕΑ/16, ΔΧ/16 καθώς και οι πληρωμές ΙΚΑ που έχουν γίνει; Εαν δεν του τα διορθώσουν μέχρι τότε τι κάνω; Μήπως έχει τύχει σε κάποιον συνάδελφο κάτι παρόμοιο, να μου δώσει τα φώτα του πως να το λύσω ;
  12. Νομιμοποιήσεις κλπ διορθώσεις πάντα απο το Ε9 2014 διότι, ΕΝΦΙΑ Ν.4223/13 Άρθρο 1 παρ.5. Για τον καθορισμό του ΕΝ.Φ.Ι.Α. λαμβάνεται υπόψη η πραγματική κατάσταση του ακινήτου. Η πραγματική κατάσταση του ακινήτου προκύπτει από την οριστική εγγραφή στο κτηματολογικό γραφείο. Αν δεν υπάρχει οριστική εγγραφή, λαμβάνονται υπόψη τα στοιχεία του ακινήτου, όπως προκύπτουν από τον τίτλο κτήσης. Αν δεν υπάρχει τίτλος κτήσης, λαμβάνονται υπόψη τα στοιχεία της πραγματικής κατάστασης του ακινήτου. Αν η πραγματική επιφάνεια του ακινήτου υπερβαίνει αυτή που αναγράφεται στην οριστική εγγραφή στο κτηματολογικό γραφείο ή στον τίτλο κτήσης ή στην άδεια οικοδομής ή έχει γίνει αλλαγή της χρήσης του ακινήτου, λαμβάνεται υπόψη η πραγματική επιφάνεια και η πραγματική χρήση του ακινήτου. Άρθρο 3 παρ. 3. Κάθε άλλη διάταξη, γενική ή ειδική, που αφορά απαλλαγές από φόρους ή τέλη, δεν εφαρμόζεται για τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακίνητης Περιουσίας, με εξαίρεση τις συμβάσεις παραχώρησης του Δημοσίου που έχουν κυρωθεί με νόμο μέχρι την κατάθεση στη Βουλή του σχεδίου του παρόντος νόμου, εφόσον σε αυτές είχε προβλεφθεί η πλήρης απαλλαγή από φόρους ακίνητης περιουσία Άρα η διάταξη της απαλλαγής από φόρους-τέλη πρό νομιμοποιήσεως του 4178/13, ουσιαστικά καταργείται για τον ΕΝΦΙΑ Οι συμβολαιογράφοι, πράγματι, επικαλούμενοι σωστά την ανωτέρω διάταξη, ανεξάρτητα του πότε έγινε ή θα γίνει η νομιμοποίηση ζητάνε το ακίνητο από 1.1.14 να φαίνεται σωστά.
×
×
  • Create New...