Jump to content

Α. Αρχοντής

Silver members
  • Content Count

    1,581
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Α. Αρχοντής last won the day on September 5 2015

Α. Αρχοντής had the most liked content!

About Α. Αρχοντής

  • Rank
    *
  • Birthday 10/30/1964

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αγιά Λάρισας
  • Interests
    Ερασιτεχνικό θέατρο

Recent Profile Visitors

4,576 profile views
  1. Συνάδελφε και συναγωνιστή Γιάννη, συμμετέχω σημαίνει ότι μετέχω μαζί με άλλους. Κι αν ο Γιάννης ή ο Αχιλλέας ή ο Κώστας ή ο Πάνος δεν είδαν όλα τα μπλοκ - και λογικό ήταν εξαιτίας της μεγάλης συμμετοχής - ο δημοσιογράφος μιας εφημερίδας που κάνει ρεπορτάζ οφείλει να τα δει και να τα αναφέρει. Επίσης, παίρνω μέρος μαζί με άλλους δε σημαίνει ότι άνοίγω δικό μου πηγαδάκι και προσπαθώ με τη ντουντούκα μου να καπακώσω τον άλλον που μιλάει είκοσι μέτρα παραδίπλα. Όπως επίσης θα διαπίστωσες - με χαρά σου, είμαι σίγουρος, όπως κι εγώ - τα συνθήματά μας ήταν ΚΟΙΝΑ όπως ΚΟΙΝΟΙ είναι και οι στόχοι μας. Συνεχίζουμε έτσι, λοιπόν, χωρίς καμιά πικρία για τους συναδέλφους και συναγωνιστές του ΠΑΜΕ, ίσα ίσα μάλιστα, με μεγάλη χαρά για την ακόμα μια φορά δυναμική και αγωνιστική τους συνέπεια, αλλά με (προσωπική) απογοήτευση για τη δημοσιογραφική κάλυψη μιας κοινής και πρωτοφανούς διαδήλωσης του κλάδου μας.
  2. Πόσα ξερς ρε Θανάσ'......
  3. Ναι ρε Χρύσα, αλλά για να το γράφει κοτζάμ Ριζοσπάστης έτσι θα είναι ρε γαμώτο.... Εδώ ανέδειξε έναν Τσίμα κι έναν Βαρεμένο και αποκάλυψε έναν κρυφοδεξιό, τον Μπογιόπουλο, κάτι παραπάνω θα ξέρει. Ρε, μήπως εκείνη την ώρα τάϊζες τα περιστέρια και χάζευες τους εύζωνους και δεν σε είδε;
  4. Διαβάζοντας ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ έγραψε ο Ριζοσπάστης και ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ το έγραψε η Ναυτεμπορική, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τελικά δεν ήμουν στο Σύνταγμα στις 7 Μαρτίου. Δεν ξέρω πού ήμουν και τι έκανα, αλλά με βάση αυτή την ειδησεογραφία, δεν ήμουν εκεί.
  5. Καλημέρα σου και χρόνια σου πολλά, Θοδωρή. Με χαρά μου διαπιστώνω ότι έχεις ξεπεράσει προ πολλού το στάδιο της άγνοιας και είσαι τώρα - και δεν είναι μομφή αυτό, το αντίθετο, δείχνει αίσθημα ευθύνης - στο στάδιο της ανασφάλειας ("Ξέρω τη λύση. Είναι όμως σωστή;") Αυτό σημαίνει, κατά την ταπεινή μου πάντα γνώμη, ότι έχεις αρχίζει να κτίζεις ένα υπόβαθρο με γερά θεμέλια, αλλά φοβάσαι μην σου πάρει ο αέρας τη σκεπή. Μη φοβάσαι, σκέψου κάθε ερώτημα που έχεις με κριτήριο τη λογική διεργασία και θα το ξεπεράσεις κι αυτό. Κι όπως είπε κι ο Σωτήρης παραπάνω: "Αφού την ξέρεις την απάντηση, γιατί ρωτάς;". Και σε επίρρωση αυτών, θα επικροτήσω την τοποθετηση του Γιάννη παραραπάνω προσθέτοντας ότι η συγκροτημένη γνώση σου παρέχει ασφάλεια στις κινήσεις σου. Και πάλι χρόνια πολλά!
  6. (Του ανταποκριτού μας) Την Παρασκευή 7/3/2014, οι λογιστές κάναμε την παρουσία μας στο "The Voice". Λόγω του πολυπληθούς σχήματος, η εμφάνιση έγινε στο Σύνταγμα. Παρουσιάσαμε σε άψογη εκτέλεση την όπερα "ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!" Παραγωγή: gus Στίχοι: dead_poet φωνητικά: DAS guest star: Theocharos (που δεν βγήκε παγανιά, αλλά τρύπωσε στο γραφείο του να ακούσει μια ωραία καντάδα). Συνόδευσε με την ντουντούκα του ο panopoulos και περίπου 4.000 λαού με χειροκροτήματα και παλμό. Εντύπωση προξένησε στην κριτική επιτροπή το τέλειο ειδικό εφέ με τη βροχή που δεν έσταξε σε ούτε έναν συμμετέχοντα. Η κριτική επιτροπή έμεινε άφωνη. Αν δεν με πιστεύετε, δείτε τα κανάλια και τις εφημερίδες που ελέγχουν: Δεν υπάρχει ούτε λέξη. Πιθανώς να σχολιάζουν το μπαλέτο από την Ουκρανία, έχει πιο φαντασμαγορικά εφέ, είναι διεθνής υπερπαραγωγή και πολύ πιο πιασάρικο.
  7. Άποψή μου: Η ευθύνη είναι αυτού που έκανε τις καταχωρήσεις.
  8. Πότε τα κατέθεσαν τα τιμολόγια του 2013; Περί αποσβέσεων μηχανημάτων: Για όλα υπάρχει κάποιο παραστατικό αγοράς. Αν έχει ακόμα αναπόσβεστη αξία, έχει καλώς. Αλλιώς υπολλειματική αξία 0,01 στην κατάσταση παγίων (ΟΧΙ στη δήλωση αποθεμάτω μετάταξης, αλλά στη λογιστική απογραφή. Για τα ζώα: Κανονικά, έχουν ένα καρτελάκι, σαν ταυτότητα. Επίσης πολλά διαχωρίζονται αν είναι για κρέας ή αναπαραγωγή ή για γάλα κλπ. Από εκεί μπορούμε πιθανόν να βρούμε έναρξη απόσβεσης, αλλά δεν ξέρω πώς μπορούμε να βρούμε αξία κτήσης...... Αν αγοράσω ένα μοσχαράκι 80 κιλών για πάχυνση, θα έχει την ίδια αξία όταν φτάσει τα 250; Και ποιά είναι η αξία κτήσης του ζώου που γεννήθηκε στο κοπάδι; Θα πρέπει να μελετήσουμε σοβαρά τη λογιστική πρακτική των μεγάλων κτηνοτροφικών μονάδων.
  9. Άμα σου πω ότι τους ίδιους προβληματισμούς έχω κι εγώ τι θα πεις; Κι από πότε θα αρχίζει η έναρξη απόσβεσης του παγίου που λέγεται "νεογέννητο μοσχαράκι"; Κι άμα καμία ψοφήσει από χλαπάτσα, τι θα γράψουμε; "Ζημία λόγω χλαπάτσας"; Μιλάω πολύ σοβαρά.
  10. Για το 2: Έχει καταργηθεί και υπολογίζεται μέσω της δήλωσης ΟΣΔΕ Για το 5:Να τα εμφανίσετε. Θα έχει δαπάνες απ' αυτά (καύσιμα, ανταλλακτικά, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, κλπ). Πώς θα αναγνωριστούν ως δαπάνες γιαένα πάγιο που δεν υπάρχει; Για το 3: Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση: Στον υπολογαριασμό 14.06 «ζώα για πάγια εκμετάλλευση» παρακολουθούνται τα ζώα τα οποία προορίζονται για πάγια εκμετάλλευση, ιδίως από τις γεωργικές και κτηνοτροφικές οικονομικές μονάδες (π.χ. άλογα, βόδια, που χρησιμοποιούνται π.χ. για το όργωμα αγρών ή για μεταφορές, αγελάδες που παρέχουν π.χ. τα νεογέννητα μοσχάρια ή το γάλα)
  11. Στην ΑΠΔ οι εισφορές - για το συγκεκριμένο πρόγραμμα - εμφανίζονται μειωμένες κατά 80% και αποδίδονται οι μειωμένες. Για ποιό τιμολόγιο μιλάμε;
  12. Είχαμε πάει κρουαζιέρα με την γαλέρα "Theotaxis" (είμασταν στο αμπάρι και τραβούσαμε κουπί) και δεν το πήραμε χαμπάρι, Κώστα....
  13. Σύμφωνα με το παρακάτω συνημμένο (της 26.7.2013), ο κ. Ντερμανάκης έχει δίκιο. Απαιτείται παράβολο 289,76 € για την ανακοίνωση της δημοσίευσης της έγκρισης των πρακτικών της Γενικής Συνέλευσης. Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα. ΒΛ4ΖΦ-ΡΔΩ-signed.pdf
  14. http://agiotika.blogspot.gr/2013/07/blog-post_18.html Πριν λίγες μέρες η τρόϊκα ανακοίνωσε ότι πρέπει να πτωχεύσουν όσοι δεν ρυθμίσουν τις οφειλές τους εντός διμήνου. Ανάλγητο; Ναι. Απάνθρωπο; Ναι. Πρωτοφανές; Όχι. Ήδη από τα τέλη του 19ου αιώνα, οι πλούσιοι ήταν μεν αντικείμενο προσοχής αλλά όχι μελέτης. Κάποιοι «συμπονετικοί» ερευνητές μελέτησαν σε βάθος τις συνθήκες ζωής των φτωχών. Τι έφταιγε; Μήπως η τεμπελιά; Μήπως η εκμετάλλευση από σκληρούς εργοδότες; Μήπως η ανεξέλεγκτη αναπαραγωγή; Μήπως η φυσική διάταξη των πραγμάτων; Αυτή η τελευταία εκδοχή έγινε και η σημαία της φιλοσοφίας του άγγλου φιλόσοφου και κοινωνιολόγου Χέρμπερτ Σπένσερ (1820 – 1903). Στον Σπένσερ και όχι στο Δαρβίνο, όπως συνήθως φανταζόμαστε, χρωστάμε τη φράση «η επιβίωση των ικανοτέρων». Δεν μιλούσε για επιβίωση στο ζωικό βασίλειο, αλλά για επιβίωση στον κόσμο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Ο Σπένσερ ήταν πολυγραφότατος. Τα βιβλία του άσκησαν μεγάλη επιρροή στην Αγγλία, αλλά στην Αμερική θεωρήθηκαν σχεδόν σαν θεία αποκάλυψη. Ήταν ένα αμερικάνικο ευαγγέλιο, επειδή οι ιδέες του ταίριαζαν σαν γάντι στις ανάγκες του αμερικάνικου καπιταλισμού. Ήταν ιδέες υπέροχες. Ποτέ πριν σε μια χώρα δεν ήταν τόσοι πολλοί άνθρωποι τόσο πλούσιοι ή δεν απολάμβαναν τον πλούτο τους τόσο πολύ. Και χάρη στον Σπένσερ, κανένας δεν ήταν ανάγκη να νιώθει την παραμικρή ενοχή για την καλή του αυτή τύχη. Ήταν καθαρά αποτέλεσμα φυσικής επιλογής. Ο πλούσιος ήταν πλούσιος επειδή ήταν ανώτερος από τον φτωχό. Βέβαια, υπήρχε και το πρόβλημα των φτωχών. Πολλοί πλούσιοι μπορεί να ταλαιπωρούσαν τη συνείδησή τους και ίσως έκαναν φιλανθρωπίες. Ο Σπένσερ όμως, το τακτοποίησε κι αυτό: Το να βοηθάει κανείς τους φτωχούς, είτε με ιδιωτικά είτε με δημόσια μέσα ήταν μια καταστροφική επέμβαση στη βελτίωση του γένους. Η φιλανθρωπία ήταν φανερό πως συντελούσε στο να σταματά η διαδικασία της ολοκληρωτικής απαλλαγής από εκείνους που παρουσίαζαν χειρότερη ανάπτυξη. Ο Σπένσερ στην Αμερική ήταν ένας Μεσσίας. Κι ο απόστολος αυτού ο Ουίλιαμ Γκράχαμ Σάμνερ, καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Γαίηλ που ενοποίησε τις ιδέες του Ανταμ Σμιθ, του Ρικάρντο και του Σπένσερ. «Οι εκατομμυριούχοι είναι ένα προϊόν της φυσικής επιλογής», έγραφε. «Είναι ακριβώς επειδή επιλέγονται μ’ αυτόν τον τρόπο που ο πλούτος (και ο δικός τους και αυτός που τους έχουν εμπιστευτεί) συσσωρεύεται στα χέρια τους... Θα μπορούσαν εύκολα να θεωρηθούν πράκτορες της κοινωνίας, επιλεγμένοι για μια συγκεκριμένη εργασία. Παίρνουν μεγάλους μισθούς και ζουν μέσα στην πολυτέλεια, αλλά το αποτέλεσμα είναι ευνοϊκό για την κοινωνία». Επιτέλους, ο καπιταλισμός είχε βρει το φιλοσοφικό και θεωρητικό του στήριγμα. Αυτό φυσικά δεν άφησε αδιάφορη την εκκλησία. Όπως έχουν πει πολλοί, ο Θεός αγαπάει τους φτωχούς και γι’ αυτό έκανε τόσους πολλούς. Ήδη ο Ρικάρντο είχε διατυπώσει τη σκέψη ότι η φτώχεια είναι αναπόφευκτη, αντικαθρεπτίζοντας την αμετάλλακτη λειτουργία των οικονομικών νόμων. Κι όπως είδαμε, υποστηρίχτηκε η σκέψη του Σπένσερ και του Σάμνερ, ότι με τη φυσική επιλογή οι φτωχοί ξεκαθαρίζονται. Η Εκκλησία είχε ένα θέμα: Από τη μια μεριά η άποψη περί φυσικής επιλογής προερχόταν από τη Δαρβινική θεωρία, την οποία αποκήρυττε μετά βδελυγμίας, από την άλλη το ποίμνιο αποτελούνταν από ανθρώπους, αν όχι πλούσιους, τουλάχιστον καλοβολομένους. Το 1866, ο Χένρυ Γουώρντ Μπήτσερ, εφημέριος της εκκλησίας του Πλύμουθ στο Μπρούκλιν, μια από τις πλουσιότερες ενορίες των Η.Π.Α., έγραφε στον Σπένσερ: «Η ιδιόμορφη κατάσταση της αμερικανικής κοινωνίας έχει κάνει τα κείμενά σας πολύ πιο καρποφόρα και ζωογόνα εδώ, παρά στην Ευρώπη». Ο Μπήτσερ είχε κι άλλα καλά νέα για το πλούσιο ποίμνιό του: Ο Θεός αγαπούσε ιδιαίτερα τους αμαρτωλούς γιατί του άρεσε να τους συγχωρεί. Έτσι λοιπόν, εκτός από την ανακούφιση που πρόσφερε στους πλούσιους ενορίτες του, βεβαιώνοντάς τους για τη νομιμότητα του πλούτου τους, ικανοποιούσε και τις γυναίκες τους οδηγώντας τες (τουλάχιστον μερικές απ’ αυτές) στο κρεββάτι του. Όταν ξέσπασε το σκάνδαλο, οι ένορκοι διαφώνησαν για την ενοχή του, παρόλο που κανένας απ’ όσους μελέτησαν αργότερα τα στοιχεία δεν διατύπωσε καμιά αμφιβολία για την ενοχή του. Τον 19ο αι. ο Παβέλ Ιβάνοβιτς Τσιτσίκωφ ταξίδεψε σε όλη τη Ρωσία αγοράζοντας δουλοπάροικους που δεν είχαν επίσημα απογραφεί ως νεκροί (στις «Νεκρές Ψυχές» του Νικολάϊ Γκόγκολ). Τους αγόραζε από γαιοκτήμονες και χρησιμοποιούσε το γεγονός πως του ανήκαν, σαν υποθήκη για να παίρνει δάνεια από τις τράπεζες. Ο Τζων Κένεθ Γκαλμπραίηθ έγραφε το 1977, λίγα χρόνια πριν την κυριαρχία του νεοφιλελευθερισμού, του θατσερισμού, των reaganomics και των θεωριών του Φρίντμαν: «Τα έθιμα του καπιταλισμού βελτιώνονται. Τα ήθη ίσως όχι. Αλλά τουλάχιστον δεν χειροτερεύουν». Δεν ξέρω αν ζούσε σήμερα (πέθανε το 2006) αν θα είχε την ίδια γνώμη, βλέποντας τις «νεκρές ψυχές» που ζητάει ως υποθήκη η τρόϊκα και το τραπεζικό σύστημα, ακολουθώντας το δόγμα του Σπένσερ: Οι φτωχοί δεν αξίζει να ζουν. Αχιλλέας Ε. Αρχοντής Πηγές: 1) J. K. Galbraith: " Η Εποχή της Αβεβαιότητας", εκδόσεις Παπαζήση 2) Χέρμπερτ Σπένσερ: α) "Μελέτη της Κοινωνιολογίας", β)"Κοινωνική Στατική" 3) Ρίτσαρντ Χοφστάντερ: "Κοινωνικός δαρβινισμός στην αμερικανική σκέψη"
×