Jump to content

ILIAS

simple Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ILIAS last won the day on February 21 2018

ILIAS had the most liked content!

About ILIAS

  • Birthday 02/15/1970

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,861 profile views

ILIAS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Reputation

  1. Καλημέρα αναφορικά με τις διαχειριστικές αμοιβές οφείλεται χαρτόσημο 1,2% και αποδίδεται ηλεκτρονικά με την προσωρινή δήλωση απόδοσης ΦΜΥ. Στο έντυπο κάτω ακριβώς από το πλαίσιο των μισθωτών υπηρεσιών θα αναγράψετε το ποσό της αμοιβής προκειμένου να υπολογιστεί αυτόματα το χαρτόσημο. Εφόσον ο διαχειριστής θα συμπεριλάβει στην ατομική του φορολογική δήλωση το εισόδημα αυτό θα πρέπει να υποβάλλετε και την σχετική δήλωση αμοιβών από μισθωτές υπηρεσίες με συγκεκριμένο κωδικό όπως ορίζει κάθε έτος η σχετική εγκύκλιος για την υποβολή των βεβαιώσεων αποδοχών. Οι ασφαλιστικές εισφορές λαμβάνονται υπόψιν μόνο για την παρακράτηση του ΦΜΥ και δεν εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα της ΙΚΕ. Οι ασφαλιστικές εισφορές καταβάλλονται από τον υπόχρεο διαχειριστή της ΙΚΕ με ατομική ειδοποίηση από τον ΕΦΚΑ και δεν συμπεριλαμβάνονται σε ΑΠΔ. Το καθεστώς αυτό για τις ΙΚΕ ισχύει από 1/6/2018 και αφορά μόνο τους διαχειριστές των ΙΚΕ. Για τις ΑΕ και ΕΠΕ εξακολουθούν να υποβάλλουν ΑΠΔ. Τέλος ο ΕΦΚΑ θα ενημερωθεί για την επιβολή ασφαλιστικών εισφορών από την εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης και σε κάθε περίπτωση εφόσον προκύπτει πρόβλημα με την εκκαθάριση των εισφορών θα απευθυνθείτε στο αρμόδιο παράρτημα έχοντας μαζί σας τις σχετικές αποφάσεις της Γ.Σ για την έγκριση των καταβληθεισών αμοιβών, το αντίγραφο της φορολογικής δήλωσης, το εκκαθαριστικό, υπομονή και κουράγιο.
  2. Συνάδελφε προφανώς πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τις περιπτώσεις των αμοιβών όπως αυτές έχουν καθοριστεί από τον Ν.4387/2016. Ο συνάδελφος Ponzi σας διευκρινίζει ότι οι εταίροι της ΙΚΕ εφόσον προσφέρουν τις υπηρεσίες του για την εκπλήρωση του εταιρικού σκοπού αυτές αποτελούν μέρισμα για το οποίο ασφαλίζονται για το εισόδημα αυτό και αποτελεί την βάση για τον υπολογισμό της ασφαλιστικής εισφοράς 26,95% πλέον εισφοράς 10 ευρώ υπέρ ΟΑΕΔ. Από το ερώτημα σας αντιλαμβάνομαι ότι πέραν των μερισμάτων θέλετε να δώσετε πρόσθετες αμοιβές οι οποίες δημιουργούν με τον 4387/2016 υποχρέωση ασφάλισης. Να τονίσουμε εδώ ότι μέχρι 31/12/2016 οι αμοιβές των μελών ΔΣ οι οποίες δίνονταν άπαξ με απόφαση των ΓΣ και εγκρίνονταν από αυτές δεν δημιουργούσαν υποχρέωση ασφάλισης παρά μόνο φορολογική υποχρέωση δηλαδή ΦΜΥ εισφορά αλληλεγγύης και χαρτόσημο. Εδώ λοιπόν πρέπει να διακρίνουμε δύο περιπτώσεις: Α) Αν οι αμοιβές δίνονται με τακτική αμοιβή – μισθό βάση της Εγκυκλίου 4 υποβάλλεται ΑΠΔ με τα ακόλουθα στοιχεία:• Για την κατηγορία των «Διευθυντών, γενικών διευθυντών, εντεταλμένων, διευθυνόντων ή συμπραττόντων συμβούλων, διοικητών εταιριών ή συνεταιρισμών που συνδέονται με σχέση εξαρτημένης εργασίας» θα ακολουθείται η συνήθης διαδικασία για την απεικόνιση των ασφαλιστικών στοιχείων αναλόγως Κωδικού Δραστηριότητας της επιχείρησης και αντίστοιχου Κωδικού Ειδικότητας που αποδίδουν Κωδικό Πακέτου Κάλυψης (Κ.Π.Κ.):101 το οποίο αντιστοιχεί σε πλήρη ασφαλιστική κάλυψη των κλάδων σύνταξης, ασθένειας, επικουρικό και των συνεισπραττόμενων κλάδων Ο.Α.Ε.Δ. – Ο.Ε.Κ. – Ο.Ε.Ε..ΚΠΚ: 101ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ: 25,06%ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ: 16% Β) Αν οι αμοιβές δίνονται με την έννοια της εφάπαξ αμοιβής υποβάλλεται ΑΠΔ ως εξής με τα ποσοστά του αρ 39 του Ν 4387/16:• Για την καταχώρηση της νέας κατηγορίας «Μέλη Δ.Σ. Ανωνύμων Εταιριών και Αγροτικών Συνεταιρισμών για τις εφάπαξ αμοιβές που λαμβάνουν» θα χρησιμοποιούνται: Κωδικός Δραστηριότητας (Κ.Α.Δ.) «0620» με λεκτική περιγραφή «Μέλη Δ.Σ. Ανωνύμων Εταιριών και Αγροτικών Συνεταιρισμών εφόσον λαμβάνουν αμοιβή» και Κωδικός Ειδικότητας «000401» με λεκτική περιγραφή «Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου Α.Ε. και Αγροτικών Συνεταιρισμών, εφόσον λαμβάνουν αμοιβή» οι οποίοι αποδίδουν για την ασφαλιστική κάλυψη Κωδικό Πακέτου Κάλυψης (Κ.Π.Κ.) «071» με λεκτική περιγραφή «Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου Α.Ε. και Αγροτικών Συνεταιρισμών, εφόσον λαμβάνουν αμοιβή» και τα παρακάτω ποσοστά ασφαλίστρων:ΚΑΔ: 620ΚΩΔ.ΕΙΔΚΟΤΗΤΑΣ: 401ΚΠΚ: 71ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ: 21,38%ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ: 12,72% Αν λοιπόν έχω καταλάβει αυτό που ρωτήσατε τότε σίγουρα έχετε πρόβλημα στον μελλοντικό έλεγχο.
  3. Αρθρο 39 1. α. Από 1.1.2017, το ποσοστό της μηνιαίας ασφαλιστικής εισφοράς για τον κλάδο κύριας σύνταξης, που καταβάλλουν τα πρόσωπα, παλαιοί και νέοι ασφαλισμένοι κατά τη διάκριση του ν. 2084/1992, τα οποία υπάγονται ή θα υπάγονταν, σύμφωνα με τις γενικές ή ειδικές ή καταστατικές διατάξεις, όπως ίσχυαν ως την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, στην ασφάλιση του Ο.Α.Ε.Ε., ανέρχεται μηνιαίως σε ποσοστό 20%.β. Ειδικά για τα πρόσωπα, παλαιούς και νέους ασφαλισμένους κατά τη διάκριση του ν. 2084/1992, τα οποία υπάγονται ή θα υπάγονταν, σύμφωνα με τις γενικές ή ειδικές ή καταστατικές διατάξεις, όπως ίσχυαν ως την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, στην ασφάλιση του Ε.Τ.Α.Α., καθώς και για τους αυτοαπασχολούμενους αποφοίτους σχολών ανώτατης εκπαίδευσης, που είναι εγγεγραμμένοι σε επιστημονικούς συλλόγους ή επιμελητήρια που έχουν τη μορφή νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, το ποσοστό της μηνιαίας ασφαλιστικής εισφοράς για τον κλάδο κύριας σύνταξης ανέρχεται μηνιαίως σε ποσοστό 14% για τα πρώτα δύο (2) έτη από την πρώτη τους υπαγωγή στην ασφάλιση, σε ποσοστό 17% για τα επόμενα τρία (3) έτη και σε ποσοστό 20% για το διάστημα μετά το 5ο έτος της υπαγωγής τους στην ασφάλιση. 2. Τα ως άνω ποσοστά υπολογίζονται επί του μηνιαίου εισοδήματος, όπως αυτό καθορίζεται με βάση το καθαρό φορολογητέο αποτέλεσμα, από την άσκηση δραστηριότητά τους κατά το προηγούμενο φορολογικό έτος. Ως ετήσιο εισόδημα των προσώπων που είναι μέλη προσωπικών εταιριών νοείται, για τη δραστηριότητά τους αυτή και για την εφαρμογή του παρόντος, το γινόμενο του πολλαπλασιασμού των συνολικών κερδών της εταιρίας επί του ποσοστού συμμετοχής εκάστοτε μέλους σε αυτή. Σε περίπτωση ζημιών ή μηδενικών κερδών τα μέλη των προσωπικών εταιριών καταβάλλουν εισφορές, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3 του παρόντος. Στην περίπτωση των ασφαλισμένων της περίπτωσης β' της παραγράφου 1 του παρόντος, το συνολικό ποσό που υπολείπεται του ποσοστού 20% μηνιαίας ασφαλιστικής εισφοράς κατά τα πέντε πρώτα έτη ασφάλισης αποτελεί ασφαλιστική οφειλή υπολογιζόμενη επί του μηνιαίου εισοδήματος, σύμφωνα με την παρούσα παράγραφο, προσαυξημένου κατά την ετήσια μεταβολή μισθών, όπως αυτή καθορίζεται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή. Η οφειλή εξοφλείται κατά 1/5 κατ' έτος για τα έτη κατά τα οποία το καθαρό φορολογητέο αποτέλεσμα, από την άσκηση δραστηριότητας του ασφαλισμένου κατά το προηγούμενο φορολογικό έτος, υπερβαίνει το ποσό των δεκαοκτώ χιλιάδων (18.000) ευρώ. Σε κάθε περίπτωση η οφειλή εξοφλείται εξ ολοκλήρου μέχρι και τη συμπλήρωση δεκαπέντε (15) ετών ασφάλισης. Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης εξειδικεύονται τα ειδικότερα θέματα όσον αφορά στους κανόνες προσδιορισμού της βάσης υπολογισμού εισφορών ανά επαγγελματική δραστηριότητα, καθώς και τον τρόπο είσπραξης. 7. Υποχρέωση εισφοράς κατά τα οριζόμενα στο παρόν άρθρο σχετικά με τις εισφορές αυτοπασχολουμένων και ελεύθερων επαγγελματιών έχουν, πέραν των προσώπων της παραγράφου 1 του άρθρου αυτού και οι εξής: α. Τα μέλη ή μέτοχοι Οργανισμών, Κοινοπραξιών ή κάθε μορφής Εταιρειών, πλην των Ανωνύμων και των Ιδιωτικών Κεφαλαιουχικών, των οποίων ο σκοπός συνιστά δραστηριότητα, για την οποία τα ασκούντα αυτή πρόσωπα υπάγονταν στην ασφάλιση του Ο.Α.Ε.Ε. (επαγγελματική, βιοτεχνική ή εμπορική δραστηριότητα) β. Τα μέλη του Δ.Σ. των Α. Ε. με αντικείμενο επιχειρήσεως επαγγελματική, βιοτεχνική ή εμπορική δραστηριότητα σε όλη την Επικράτεια, εφόσον αυτά είναι μέτοχοι κατά ποσοστό 3% τουλάχιστον γ. Οι μέτοχοι των Ανωνύμων Εταιρειών, των οποίων ο σκοπός είναι η μεταφορά προσώπων ή πραγμάτων επί κομίστρω με αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης, εφόσον είναι κάτοχοι ονομαστικών μετοχών δ. Οι διαχειριστές Ιδιωτικής Κεφαλαιουχικής Εταιρείας που ορίστηκαν με το καταστατικό ή με απόφαση των εταίρων ε. Ο μοναδικός εταίρος Μονοπρόσωπης Ιδιωτικής Κεφαλαιουχικής Εταιρείας
  4. Από την δημοσίευση του νόμου έπρεπε βάσει της κοινής λογικής αλλά και της ερμηνείας από έγκριτους νομικούς που ασχολούνται με το εργατικό και ασφαλιστικό δίκαιο να εφαρμοστούν οι νέες διατάξεις. Όμως μην ξεχνάμε ότι τον Ιούνιο βιώσαμε το πλαφόν για τις οποίες υπολογίζονται οι ασφαλιστικές εισφορές. Ο νόμος έγραφε για την άμεση αλλαγή του πλαφόν αλλά η παράταση ήρθε για το 2017. Το ίδιο συνέβη και για τις εισφορές του ΤΣΕΜΕΔΕ όπου και εκεί ήρθε παράταση για το 2017 και ζητάν από τους εργοδότες να υποβάλλουν συμπληρωματικές ΑΠΔ. Καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι ο νόμος βγήκε αλλά στην ουσία κανένας δεν είναι έτοιμος να τον εφαρμόσει διότι άλλο να σχεδιάζεις στα χαρτιά και άλλο να εφαρμόζεις στην πράξη. Σε καμία περίπτωση δεν αντιπαρέρχομαι το σκεπτικό του συναδέλφου ponzi διότι μας βάζει σε μια προβληματική και σκέψη! Οταν τα ταμεία είναι παθητικά κανείς δεν εγγυάται ότι δεν θα βιώσουμε για πολλοστή φορά την αναδρομική ισχύ και θα πληρώσουμε μαζεμένες εισφορές και μάλιστα για να μην ξεσηκωθεί ο επιχειρηματικός κόσμος θα εκδώσουν και εγκύκλιο με την οποία θα μας ζητάν συγνώμη για την αναστάτωση και λόγω κατανόησης δεν θα επιβληθούν πρόστιμα και προσαυξήσεις. Βέβαια πάλι ο λογιστής θα φταίει όπως ευθύνεται και για την καταβολή των μισών επιδομάτων!
  5. Μέχρι την 31η Δεκεμβρίου δεν θα υπολογίσετε ασφαλιστικές εισφορές για τις αμοιβές που λαμβάνουν τα μέλη του Δ.Σ και απορρέουν είτε από καταστατική πρόβλεψη είτε από απόφαση της ετήσιας Γ.Σ. Ασφαλιστικές εισφορές θα υπολογίζατε εάν μισθωτός της επιχείρησης συμμετείχε στο Δ.Σ και λάμβανε αμοιβή τότε ναι θα πρέπει να υπολογισθούν ασφαλιστικές εισφορές υπέρ ΙΚΑ και ο τύπος αποδοχών για την Α.Π.Δ με την ένδειξη 14.
  6. Θα ήθελα να κάνω μια μικρή διόρθωση στα γραφόμενα του συναδέλφου doctor αφού πρώτα του ζητήσω συγνώμη διότι κάνω την παρέμβαση χωρίς να μου έχει απευθύνει τον λόγο και να μου επιτρέψει να του αποδώσω τα εύσημα διότι χρόνια τώρα μέσα στον κόμβο οι παρεμβάσεις του είναι ξεκάθαρες και σαφέστατες και δεν είναι λίγες οι φορές που η άποψή του πραγματικά με παρακινεί στο να ψάξω και να διαβάσω περισσότερο. Ομως αξιότιμε συνάδελφε θα ήθελα να διαφοροποιηθώ ώς πρός την απόδοση του χαρακτηρισμού <<μπουρδέλο>>. Το κράτος αυτό θα ήταν πραγματικό κράτος αν τηρούσε πραγματικά το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την λειτουργία του <<μπουρδέλου>>. Διότι στο μπουρδέλο υπάρχει μια ιεράρχηση και μια οργανωτική δομή που επιβάλλεται για την εύρυθμη λειτουργεία του. Δυστυχώς το κράτος έχει αποδείξει εκ ιδρύσεώς του ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει αυτή την δομή και ιεραρχία που πρέπει να ακολουθεί κάθε μπουρδέλο που λειτουργεί βάση κανόνων και νόμων. Δυστυχώς πρέπει να αποδεχθούμε την ανικανότητα της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας να ασκήσει ουσιαστικό έλεγχο στο μπουρδέλο και να καταστεί σαφές ότι ζούμε στο <<κωλοχανείο>>. Διότι όπως έγραψε και ο αείμνηστος Ηλίας Πετρόπουλος το <<κωλοχανείο>> έχει την ικανότητα να λειτουργεί χωρίς κανόνες και σεβασμό τόσο στον πελάτη όσο και στους λειτουργούς του.
  7. Αξιότιμε συνάδελφε θα ήθελα κατ'αρχήν να μου επιτρέψετε να σας συγχαρώ για την προσπάθεια σας να βοηθήσετε με την εργασία σας όλους τους συναδέλφους που μέσα στον καταιγισμό των αλλαγών και του ελαχίστου χρόνου που μας απομένει για την εκπλήρωση όλων των υποχρεώσεων και προθεσμιών μας δίνετε το συγκεκριμένο πραγματικά χρήσιμο και αξιόπιστο εργαλείο προκειμένου να εκπληρώσουμε μια σημαντική και επίπονη διαδικασία. Με αφορμή την πρόσκλησή σας για βελτίωση του αρχείου θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει η δυνατότητα προκειμένου για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις οι οποίες πέραν των οικοπέδων τα οποία ιδιοχρησιμοποιούν και περιορίζεται στο 50% η αξία τους εφόσον κατέχουν οικόπεδα και γαίες οι οποίες δεν αφορούν την εγκατάσταση να εξαιρούνται της μείωσης προκειμένου να υπολογίζεται ορθά ο φόρος. Σας ευχαριστώ.
  8. H ανακοίνωση των οικονομικών μέτρων απο το ΥΟ δείχνει για ακόμη μία φορά τον πανικό που διακατέχει το σύνολο της κυβέρνησης.Ο ερασιτεχνισμός των αρμοδίων για ακόμη μια φορά επιβεβαιώνει ότι τελικά το να υπουργοποιείς συνδικαλιστή δεν είναι και ότι το καλύτερο για μια κυβέρνηση. Χωρίς υπερβολή θέλω να μου εξηγήσουν πως ένας εφοριακός υπάλληλος βγαίνει και ανακοινώνει μέτρα ειδικα για τον ΦΠΑ χωρίς να έχει αναλογιστεί την ευθύνη απέναντι σε συγκεκριμένη κοινοτική οδηγία που ισχύει απο το 1992 και ενσωματώνεται μεταγενέστερα και στην ελληνική νομοθεσία περί της μεταβολής των συντελεστών του ΦΠΑ? και άντε ο υφυπουργός εφοριακός ήταν που να καταλάβει απο Ε.Ε. και κοινοτικούς κανονισμούς ο Υπουργός δεν ξέρει? Εκτός και αν όντως επαληθεύεται το σενάριο για δεύτερη αποτυχία στην ΕΕ μετά τον βασικό μέτοχο οπότε αρχίζουμε και διαρέουμε ότι τα ξένα κέντρα επιθυμούν ξήλωμα της κυβέρνησης και προσφυγή στις κάλπες! Μήπως αντί για αλλαγές στους συντελεστές ΦΠΑ ετοιμαζόμαστε για αλλαγές σε κυβερνητικό επίπεδο? Ας μην βιαζόμαστε και ας διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας.Οποιαδήποτε αλλαγή για τους συντελεστές θέλει νομοθετική ρύθμιση και δεν αρκεί μια εξαγγελία ή μια εγκύκλιος.Ισως την τελευταία στιγμή αποτραπεί το κακό απο κάποιους ψύχραιμους και το θέμα κλείσει πριν ακόμα ξεκινήσει.
  9. Πρώτα απ'όλα να θυμηθούμε ότι η παραγραφή για απαίτηση ασφαλιστικών εισφορών απο το ΙΚΑ είναι δεκαετής και πενταετής η παραγραφή για αξίωση μισθών(αδειών-επιδομάτων που δεν εισπράχθηκαν) απο τον εργαζόμενο. Η τακτική του ΙΚΑ είναι να αξιολογεί τόσο την καταγγελία του εργαζομένου όσο και τα αποδεικτικά στοιχεία του εργοδότη. Απο τα γραφόμενα της συναδέλφου προκύπτει ότι μάλλον ο εργοδότης δεν διαθέτει αξιόλογα στοιχεία που θα αποδύκνειαν την τρίωρη απασχόληση τον μήνα. Για να αποδείξεις ότι εργάζεται πολλαπλά η εν λόγω καθαρίστρια θα πρέπει ως εργοδότης να διαθέτεις μια σειρά από ισχυρά αντικειμενικά στοιχεία όπως αντίγραφα απο ΑΠΥ που έχει εκδώσει σε άλλους εργοδότες. Υπόψιν ότι το ΙΚΑ παρόλου που πρέπει να λαμβάνει υπόψιν μόνο καταγγελίες που στέκουν νομικά όπως ορθώς το υπουργείο επισημαίνει επανηλημένα απο τό 2001 πρός τις υπηρεσίες του αντιθέτως τα όργανα του συνεχίζουν αντί να <<γελούν>> με τις καταγγελίες των εκβιαστών εργαζομένων να πραγματοποιούν εκτεταμένες εκθέσεις επιβολής προστίμων σε βάρος των εργοδοτών. Επομένως αν και εφόσον διασφαλίσει την ύπαρξη τέτοιων στοιχείων ο εργοδότης μπορεί να αγνοήσει τον εκβιασμό της καθαρίστριας. Αν δεν τα διαθέτει καλύτερα να αρχίζει να προετοιμάζετε με τον δικηγόρο του για διαπραγματεύσεις με την καθαρίστρια μήπως και γλυτώσει την εκπρόθεσμη αναγγελία απασχόλησης της καθαρίστριας.
  10. ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ Ο ΝΟΜΟΣ 2190/20 ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΥΘΗΝΗΣ ΜΕΛΩΝ ΔΣ ΓΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΡΙΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΙΔΙΩΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΑΕ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΑΕ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 101 ΤΟΥ Ν.2238/1994. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΥΤΗ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΑΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ. ΑΥΤΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΚΟ ΕΡΕΙΣΜΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. (ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΦΑΕΕ ΑΘΗΝΩΝ!!!!! ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΟ. Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΩ ΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΙΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΦΟΡΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!!) ΥΠΟΥΡΓΕ ΒΛΕΠΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΟΥ.
×
×
  • Create New...