Jump to content

invoice

simple Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

invoice last won the day on May 10 2017

invoice had the most liked content!

1 Follower

About invoice

  • Rank
    *

Recent Profile Visitors

495 profile views
  1. PROAKIS λες να διαβάσω προσεκτικά τα παρακάτω που εσύ έγραψες, σου γράφω τι καταλαβαίνω: Γράφεις ότι το κράτος κερδίζει από χαμένα και μη καταχωρημένα τιμολόγια που έως σήμερα είναι ευθύνη του λογιστή και της επιχείρησης να καταχωρηθούν και ζημιώνεται δηλαδή ζημιώνεται η επιχείρηση από λάθος και κερδίζει το κράτος. Με την λύση του mydata δεν θα γίνεται και υπερασπίζεσαι ότι θα ζημιωθεί το κράτος? Γράφεις ότι θα χρεωθούν οι επιχειρήσεις κόστη. Εγώ καταλαβαίνω ότι με το mydata κερδίζει από τα χαμένα τιμολόγια του 1 από ανείσπρακτα υπόλοιπα από χαρτιά εκτυπώσεις και αρχειοθετήσεις, χαμένο χρόνο και λάθη. Δεν έχεις λάβει υπόψιν σου την φοροδιαφυγή στις λιανικές (ακούς καθημερινά ότι οι λίγοι έλεγχοι έπιασαν λογισμικά που μικραίνουν το Ζ). Οπότε το υπολογισμένο κέρδος του κράτους από φπα και φόρους είναι 10 δισ Κερδίζει το κράτος από τα πλαστά τιμολόγια που πουλάνε στους δρόμους για ΦΠΑ κοκ στα 25 δισ Κερδίζει το λογιστικό γραφείο από συνδρομές και υποδομές το έτος 5.000€ Κερδίζει το λογιστικό γραφείο εργατοώρες από καταχωρήσεις και διορθώσεις λαθών των καταχωρήσεων Κερδίζει το λογιστικό γραφείο από την απαλλαγή της ευθύνης να κρατάει - μεταφέρει τα τιμολόγια των πελατών του και τα ηλεκτρονικά του αρχεία που κινδυνεύουν από κλοπή, ιούς, ζημιά, πλημμύρα και φωτιά Εγώ αυτά καταλαβαίνω.
  2. Αν δεν δηλώσει την πώληση ο εκδότης τότε θα ελεγχθεί για να δουν αν είναι πραγματική η συναλλαγή. Οπότε δεν τον συμφέρει. Σε κάθε περίπτωση γλιτώνουμε την καταχώρηση. Τον χαρακτηρισμό τον κάνουν οι εμπορικές εφαρμογές για τις πωλήσεις, στις αγορές έτσι και αλλιώς τον κάνουμε πριν δώσουμε τον φπα δηλαδή θα έχουμε καταχωρημένα τα παραστατικά και θα τους λέμε σε ποια στήλη πάει. Αυτό πρέπει να γίνει μέχρι την υποβολή του Ε3 όμως όχι για τον ΦΠΑ SOTPAR. Πάνω κάτω ξέρουμε τους προμηθευτές των πελατών μας.
  3. «myDATA, δηλαδή my Digital Accounting and Tax Application. » είναι το όνομα της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, με την οποία η ΑΑΔΕ εισάγει τα ηλεκτρονικά βιβλία στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Τα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ αποτελούν ένα πολύ σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Φορολογικής Διοίκησης και της σχέσης της με τις επιχειρήσεις. Στόχος μας είναι πρωτίστως να εξυπηρετήσουμε τις επιχειρήσεις, παρέχοντας μια πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα για την εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων, που θα οδηγήσει σε αυτοματοποίηση της συμπλήρωσης των φορολογικών δηλώσεων και θα τις απαλλάξει από υποχρεώσεις που έχουν σήμερα, όπως η υποβολή Καταστάσεων Πελατών – Προμηθευτών (ΜΥΦ). Μαζί με τη μείωση του διοικητικού κόστους των επιχειρήσεων, τα ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ ενισχύουν τη διαφάνεια των συναλλαγών, προσφέροντας ένα ψηφιακό περιβάλλον συνεργασίας των επιχειρήσεων για την τιμολόγηση των αγαθών και των υπηρεσιών. Επίσης, εδραιώνουν την αξιοπιστία στη σχέση της Φορολογικής Διοίκησης με τις επιχειρήσεις και λειτουργούν ως μηχανισμός οικειοθελούς συμμόρφωσης και πρόληψης της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου, αλλά και διευκόλυνσης των συνεπών επιχειρήσεων στην επιστροφή των φόρων που δικαιούνται. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα myData παρέχει εύκολες λύσεις για όλους. Τόσο για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν μηχανογραφημένα λογιστήρια και θα μπορούν να διαβιβάζουν μαζικά και αυτοματοποιημένα τα αναγκαία δεδομένα, όσο και για τις λοιπές επιχειρήσεις, που θα μπορούν να διαβιβάζουν τα δεδομένα με απλό τρόπο, μέσω ειδικής φόρμας καταχώρησης στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ. Με την εισαγωγή των ηλεκτρονικών βιβλίων Α.Α.Δ.Ε δεν παύει η λογιστική παρακολούθηση από τις ίδιες τις επιχειρήσεις, ενώ κρίσιμος παραμένει και ο ρόλος του λογιστή για την ορθή απεικόνιση των συναλλαγών στην πλατφόρμα myDATA. πηγή: aade.gr/mydata
  4. Μα το θέμα λέει ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ και η απάντηση μου είναι σχετική.
  5. Αλλά δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα η προσφορά
  6. Εμένα μου ήρθε αυτό το email από ένα σεμινάριο που είχα πάει και μου το έδωσαν δωρεάν. Υπόψιν έχει πολύ καλό Help desk https://us12.campaign-archive.com/?u=30e7db68d3d4abae6dd7ca752&id=5507761087
  7. Πάντως από ότι άκουσα στις ειδήσεις δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση η απόδειξη από το P.O.S φορολογικό στοιχείο και έχει πρόστιμο μη εκδοθείσας απόδειξης λιανικών συναλλαγών.
  8. Ενδιαφέρον άρθρο από τα Τρίκαλα? Γίνεται πράξη η κατάργηση της Μ.Υ.Φ. και ενεργοποιείται ο νόμος 4446/άρθρο 69 για την ηλεκτρονική τιμολόγηση και αποστολή πωλήσεων στην Α.Α.Δ.Ε; Πήγή άρθρου: http://www.trikalanews.gr/h_ilektroniki_timologisi_katargei_tin_myf.html
  9. Πάντως το μόνο καλό είναι ότι όσοι πληρώνουμε με κάρτα η απόδειξη την πάρουμε δεν την πάρουμε θα την δηλώσει ο Μπάρμπας. Τα καφενεία στο χωριό δεν είναι ο στυλοβάτης της οικονομίας, άσε που εξαιρούνται οι μπαρμπάδες μας οι γλυκούλη δες , αλλά κάτι καφενέδες στην Μύκονο και Γιατροί - δικηγόροι κοκ που παίζουν μόνο στο αφορολόγητο ας πληρώσουν κάτι έλεος. Και τώρα που το χρήμα σπανίζει και πληρώνουμε όλοι με κάρτες θα δηλώσουν. Εμάς μας εξυπηρετεί το θέμα, γιατί εμείς κάθε τρίμηνο για τον ΦΠΑ ματώνουμε να τον δώσουμε
  10. Λαμβάνει υπόψιν τις πληρωμές εφόσον ο πάροχος είναι υπό την εποπτεία της Τ.Τ.Ε (ν4308 άρθρο 12 & 15 και άρθρο 15 &1 και ν/4446 άρθρο 68-69). Αλλά έχουμε θέμα και με την αποστολή των λιανικών συναλλαγών στην Α.Α.Δ.Ε (ν/4446 άρθρο 69) που είναι υποχρεωμένοι να αποστέλλουν. Το ερώτημα είναι ότι : Ο φορολογικός μηχανισμό στέλνει το e.txt αυτό δουλεύει ήδη στο esend Οι ταμειακές ακόμα δεν είναι έτοιμες και ο νόμος ισχύει Οι λοιποί που εξαιρούμαστε τι θα κάνουμε? θα τις στέλνουμε με το χέρι? (πακέτο) θα τις στέλνει η εφαρμογή ? θα τις στέλνει το pos?( το pos δεν έχει το σύνολο των λιανικών μπορεί να υπάρχουνε και με μετρητά οι μικρο συναλλαγές. Και ποιός θα τις στέλνει ? θα γίνουν τα λογιστικά γραφεία ΚΕΠ πάλι?
  11. Συνάδελφε να σου απαντήσω με την άποψη μου πάντα και με σεβασμό στην δική σου. 1. Το ημερολόγιο πωλήσεων το βγάζουν τα προγράμματα, δεν σημαίνει επειδή μπορεί να το αποστείλει ηλεκτρονικά ο πελάτης πως δεν χρειάζεται λογιστή. Κάποιος πρέπει να το ελέγξει και να το υπογράψει και αυτός πρέπει να έχει άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος. 2.Η Ελλάδα δεν είναι υπανάπτυκτο κράτος , είναι κράτος με πολύ καλά πανεπιστήμια, μεγάλη πολιτιστική κληρονομιά και το κατάλληλο μέρος για Γεωργία και Τουρισμό λόγω κλίματος. Δεν είμαστε Αφρική σε καμία περίπτωση. 3.Οι πελάτες και ειδικά οι ελεύθεροι επαγγελματίες (Ιατροί, δικηγόροι, Πολιτικοί μηχανικοί, Ξενοδοχεία) δεν είχαν προγράμματα αλλά σιγά σιγά αγοράζουν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα αγοράζουμε εμείς προγράμματα γ αυτούς. Ας δώσουν 100€ να πάρουν ένα να κάνουν την δουλειά τους, έτσι κι αλλιώς με τις ηλεκτρονικές πληρωμές και την αποστολή των λιανικών θα πάρουν γιατί αλλιώς δεν μπορεί να λειτουργήσουν. 4.xml δεν χρειάζεται να ξέρουν τι είναι, απλά πατάνε ένα κουμπί. Το θέμα είναι να γνωρίζουμε εμείς τι είναι και τι κάνει το xml. Λάθος δεν μπορούν να κάνουν ένα ημερολογιακό εύρος δίνουν 5. Αν το ξεχάσει στο αυτοκίνητο πως θα το πληρώσει ή πληρωθεί. Το να το εκδώσει σωστά τι εννοείτε ? έναν Α.φ.μ βάζεις πλέον δεν είμαστε στην εποχή της θεώρησης πάνε αυτά. 6. Κάνετε λάθος, ήμουν για σπουδές και εργάστηκα 6 χρόνια στην New York. όπως σας τα λέω γίνονται ακριβώς εκεί αλλά και στην Βουλγαρία επίσης σε ένα project που ασχολήθηκα πριν ένα έτος με μια μεγάλη τεχνική εταιρεία έτσι γίνονται, που η δεύτερη χώρα είναι σε χειρότερη κατάσταση από εμάς. 7. Αν δεν έχει πρόγραμμα ο πελάτης εγώ δεν τον αναλαμβάνω. Δεν αξίζει τον κόπο να δαπανώ τόσο χρόνο για 50 με 100€ τον μήνα και να παίρνω τόσο μεγάλη ευθύνη. 9. Καλό είναι και το χιούμορ αλλά η ειρωνεία δεν βοηθάει, εγώ την άποψή μου σας είπα, αν δεν την βρίσκεται σωστή δεν πειράζει. Οι εποχές έχουν αλλάξει όμως και δυστυχώς αν δεν της ακολουθήσουμε θα μείνουμε στάσιμοι. Εγώ με αυτά τα 2 αρχεία που μου στέλνουν είμαι οκ να συντάξω οικονομικές καταστάσεις πωλήσεων. Τις αγορές τις καταχωρώ στο δικό μου πρόγραμμα.
  12. Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα ακούμε για την ηλεκτρονική αποστολή των λιανικών συναλλαγών. Παράλληλα συζητάνε την μαζική αποστολή πωλήσεων χονδρικές και λιανικές που θα προηγείται του Φ.Π.Α sto εσε Θα πρέπει να αναλάβουμε τον ρόλο μας καθώς και την ευθύνη που μας αναλογεί. Ο λογιστής δεν είναι Κ.Ε.Π να εκτυπώνει ταυτότητες οφειλής, δεν είναι σύμβουλος επενδύσεων Ε.Σ.Π.Α, δεν είναι ψυχολόγος, δεν είναι δικηγόρος και δεν είναι ταμίας. Ο λογιστής αποτυπώνει τις πωλήσεις και αγορές και συντάσσει τις οικονομικές καταστάσεις. Είναι «γραφιάς» και όχι «ταμίας» και δεν έχει ευθύνη. Ευθύνη του πελάτη είναι να αποστέλλει τις λιανικές συναλλαγές στην Α.Α.Δ.Ε και όχι του λογιστή. Ο πελάτης έχει να κάνει με την συναλλαγή και με το ταμείο. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να παραδώσει το ημερολόγιο πωλήσεων του στον λογιστή και να το ελέγξει και όχι να το καταχωρεί το λογιστικό γραφείο που επιβαρύνεται με το κόστος προγραμμάτων και ετήσιες συντηρήσεις, εξοπλισμό servers κοκ, κόστη τεράστια που κανένας πελάτης δεν αναγνωρίζει. Ας πάνε οι πελάτες να αγοράσουν προγράμματα να εκδίδουν μηχανογραφικά τα παραστατικά τους και όχι να βγάζουμε εμείς τα μάτια μας με το τι έχει γράψει ο κάθε Γιατρός και δικηγόρος στην απόδειξη του. Και στο τέλος να τα ακούμε ότι «αφού στα έστειλα γιατί έκανε λάθος τώρα πλήρωσε το» Έχουμε τεράστιο κόστος να πηγενοφέρνουμε χαρτιά, να χάνονται χαρτιά και να προσπαθούμε να καταλάβουμε τι γράφουν τα χαρτιά αυτά. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ : Να συντάσσουμε ιδιωτικό συμφωνητικό με τους πελάτες μας που να αναφέρει ότι έως το πρώτο πενθήμερο του μήνα που θα κατατεθεί ο ΦΠΑ θα μας παραδίδουν ηλεκτρονικά το ημερολόγιο πωλήσεων τους για έλεγχο ( σε όλα τα αναπτυγμένα κράτη έτσι γίνεται) Από το πρόγραμμα τους οι πελάτες να αποστέλλουν τα xml των πωλήσεων τους, πριν την παράδοση των ημερολογίων τους σε εμάς.Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να ελέγχουμε τι ΦΠΑ πωλήσεων θα βεβαιώσουμε στο gisis Tα παραστατικά αγορών τους ανά 15θημερο ώστε να τα καταχωρούμε στα συστήματά μας και να διασταυρώνουμε με την Μ.Υ.Φ την ορθότητα τους. Έτσι θα ελέγχουμε τυχόν παραλήψεις από παραστατικά Τα προγράμματα καταχώρησης των λογιστικών γραφείων που χρειαζόμαστε είναι ένα καλό και σωστό πρόγραμμα μισθοδοσίας και μόνο το βιβλίο εξόδων για τα απλογραφικά, ούτε διπλογραφικά ούτε πωλήσεις, αυτά ας τα πάρουν οι πελάτες που τα χρειάζονται. Οπότε οι εταιρείες που τα φτιάχνουν και μας είναι χρήσιμες ας μειώσουν το κόστος προς τους λογιστές. Έτσι θα κερδίσουμε χρόνο και χρήμα που και τα δύο είναι δυσεύρετα στο επάγγελμα μας και σωστά την δουλειά μας θα κάνουμε, και θα έχουμε την ευθύνη που μας αναλογεί δηλαδή μόνο για την σωστή καταχώρηση των ποσών και δεν θα πληρώνουμε ένα σκασμό χρήματα για συντηρήσεις και προγράμματα σε εταιρείες πληροφορικής (όλες ίδιες είναι στο κοστολόγιο, χρεώσεις και χρεώσει για προγράμματα που δεν χρειαζόμαστε).
×