Jump to content

aggelognc

starting Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Καλησπέρα συνάδελφοι, Πρόσφατα συστάθηκε νέα εταιρεία ΙΚΕ στην εταιρεία ηλεκτρονικού εμποριου που εργάζομαι. Η μέχρι πρότινος εταιρεία που ανήκα είναι ατομική και το απόθεμα ανήκει σ αυτήν. Με την σύσταση της ΙΚΕ μου ζητήθηκε να μεταφερθεί αυτό το απόθεμα από την Ατομική στην ΙΚΕ. Και στις δυο εταιρείες ο ιδιοκτήτης είναι ο ίδιος. Ποιος είναι ο πιό σωστός λογιστικά τρόπος να μεταφερθεί το απόθεμα από την Ατομική στην ΙΚΕ; Να γίνει αγορά των εμπορευμάτων από την ΙΚΕ; Να γίνει μέτοχος η ατομική στην ΙΚΕ;
  2. Καλημέρα σε όλους, Θελω να με κατατοπίσετε σε κατι. Εργάζομαι στο λογιστήριο εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει φυσικο κατάστημα και κοβει αποδειξης λιανικής σε πελατες. Προσφατα παρατηρησα οτι οι κοπελες που είναι στην ρεσεψιον δεν κοβουν ονομαστικες αποδειξης στους πελατες οταν ερχονται να παραλαβουν αλλα ολες κοβονται στο ονομα ''ΠΕΛΑΤΕΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ''. Εχουμε φορολογικο συστημα και οχι ταμειακη. Ειναι σωστο ή λαθος; Απ όσο γνωριζω απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου αυτο δεν ειναι σωστο.
×