Jump to content

nspirop

simple Members
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

nspirop last won the day on September 19 2019

nspirop had the most liked content!

4 Followers

About nspirop

  • Rank
    co Founder i-spirit Software
  • Birthday January 25

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Software

Recent Profile Visitors

4,728 profile views
  1. Η ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων γίνεται με 4 τρόπους. Οι 3 τρόποι από τους 4 απαιτούν εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης. Η εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης πρέπει να : Αποστέλλει τα μη αντικριζόμενα παραστατικά απευθείας στα ηλεκτρονικά βιβλία που είναι: Έξοδα - αποδείξεις λιανικών συναλλαγών Έξοδα - Παραστατικά αγορών και υπηρεσιών εξωτερικού Λοιπά παραστατικά Δαπανών (μισθοδοσίας- ενοίκια) Αποστέλλει στον φορολογικό μηχανισμό ή στον πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης τα παραστατικά που εκδίδει η οντότητα για σήμανση. Λιανικών πωλήσεων (εσωτερικού και εξωτερικού) Χονδρικών πωλήσεων εσωτερικού (εσωτερικού και εξωτερικού) Παραστατικά αγορών χονδρικής εσωτερικού που δεν έχει αποστείλει ο εκδότης (Τίτλος κτίσης από υπόχρεο εκδότη) Παραστατικά αγορών λιανικής εσωτερικού που δεν έχει αποστείλει ο εκδότης (Τίτλος κτίσης από μη από υπόχρεο εκδότη) Οι λογιστικές εργασίες που διενεργεί η εφαρμογή i-spirit για τα ηλεκτρονικά βιβλία είναι: Αποστολή των τύπων είσπραξης Αποστολή ακύρωσης παραστατικού Η προετοιμασία των κωδικών τύπων των χαρακτηρισμών εσόδων για το Ε3. Η προετοιμασία αφορά όλα τα παραστατικά που έχει εκδώσει ή καταχωρήσει η οντότητα για τα παραστατικά των εσόδων. Η συγκεκριμένη ενέργεια στα έσοδα δεν αφορά τον Φ.Π.Α αλλά μόνο το Ε3. E3_106 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Εμπορεύματα E3_205 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Πρώτες ύλες και λοιπά υλικά E3_210 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Προϊόντα και παραγωγή σε εξέλιξη E3_305 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις – Καταστροφές αποθεμάτων/Πρώτες ύλες και λοιπά υλικά E3_310 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Προϊόντα και παραγωγή σε εξέλιξη E3_318 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Έξοδα παραγωγής Περισσότερα
  2. Η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο από τις ταμειακές μηχανές και τους φορολογικούς μηχανισμούς προσδιορίζονται στις συμπληρωματικές τεχνικές προδιαγραφές που αναφέρει το Φ.Ε.Κ 317/06/02/2020. Μετά την δημοσίευση του Φ.Ε.Κ, κλείνει και ο κύκλος που σηματοδοτεί το τέλος των χειρόγραφων βιβλίων και παραστατικών (Αποδείξεις και τιμολόγια). Τα βιβλία εσόδων εξόδων καταργούνται εντός του 2020. Οι φορολογικοί μηχανισμοί και οι ταμειακές μηχανές γίνονται τα βασικά και υποχρεωτικά εργαλεία για την ταυτοποίηση των παραστατικών, σε όλο το φάσμα της λιανικής (B2C), ακόμα και στους κλάδους υπηρεσιών, που δεν ήταν υποχρεωτική η χρήση τους. Το qrcode ενσωματώνεται στις διαδικασίες του φορολογικού ελέγχου και η ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ επιχειρήσεων και λογιστηρίων γίνεται εύκολη υπόθεση. To Φ.Ε.Κ με τις τεχνικές προδιαγραφές μπορείτε να το δείτε εδώ. Η i-spirit Software έχει ενσωματώσει τις νέες ψηφιακές απαιτήσεις στην εφαρμογή της, χωρίς πολυπλοκότητα και με χαμηλό κόστος.
  3. Η ανανέωση για 5 έτη του Γ.Γ.Δ.Ε κου Πιτσιλή στην Α.Α.Δ.Ε, σηματοδοτεί και την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της πλατφόρμας #myDATA. H μεταρρύθμιση των ψηφιακών αλλαγών είναι εφικτό να ολοκληρωθούν το προσεχές τρίμηνο και η online σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το taxis τον Ιούνιο του 2020. Εξαιρέσεις οντοτήτων από την αποστολή στην πλατφόρμα myDATA: Οι Ιερές μονές του Αγίου όρους Το δημόσιο για τις πράξεις που πραγματοποιούν ως δημόσια εξουσία, εφόσον οι πράξεις αυτές δεν υπόκεινται σε Φ.Π.Α Τα δεδομένα που θα διαβιβάζον οι επιχειρήσεις και οι ελ. επαγγελματίες, ανά στοιχείο (απόδειξη ή τιμολόγιο): Στοιχεία αντισυμβαλλομένων (εσωτερικού- εξωτερικού) Α.Φ.Μ, χώρα Είδος παραστατικού (Τιμολόγιο, απόδειξη κα) Στοιχεία παραστατικού (Ημερομηνία/σειρά/αριθμός/αριθμός εγκατάστασης Συνολική αξία παραστατικού = Καθαρή αξία, +Φ.Π.Α, -Παρακρατήσεις, +Λοιποί φόροι, +Λοιπά τέλη, - Κρατήσεις υπέρ λοιπών φορέων δημοσίου Τα στοιχεία λιανικής που εκδίδονται με Φ.Η.Μ (ΦΤΜ, Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ, Α.ΔΗ.Μ.Ε) θα διαβιβάζονται συγκεντρωτικά έως την ενεργοποίηση της απευθείας διασύνδεσης . Δείτε ποιες ταμειακές μηχανές αποσύρονται έως την 31/05/2020 εδώ Χρόνος ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων Η ηλεκτρονική αποστολή των λιανικών πωλήσεων, (b2c), θα γίνεται ανά απόδειξη και σε πραγματικό χρόνο, μόλις ολοκληρωθεί η διασύνδεση των ταμειακών και φορολογικών μηχανισμών Έως την διασύνδεση των ταμειακών οι λιανικές πωλήσεις θα διαβιβάζονται συγκεντρωτικά έως την 20η ημέρα του επόμενου μήνα. Η ηλεκτρονική αποστολή των χονδρικών πωλήσεων, (b2b), θα διαβιβάζονται συγκεντρωτικά έως την 20η ημέρα του επόμενου μήνα Η ηλεκτρονική αποστολή των αμοιβών πρακτόρων μεσιτών, ασφαλιστών, πρακτορείων ΠΡΟΠΟ, έως την 20η ημέρα του μεθεπόμενου της εκκαθάρισης μήνα. Εγγραφές μισθοδοσίας έως την υποβολή δήλωσης απόδοσης των παρακρατούμενων φόρων. Εγγραφές τακτοποίησης εσόδων εξόδων έως την υποβολή της δήλωσης Ποιός θα μπορεί να διαβιβάζει τα δεδομένα Ο εξουσιοδοτημένος λογιστής Ο εκδότης Ο λήπτης σε περίπτωση αυτοτιμολόγησης Η ίδια η οντότητα. Οι οντότητες κατά τον χρόνο διαβίβασης οφείλουν να χαρακτηρίζουν τις συναλλαγές (εσόδων και εξόδων). Σε περίπτωση που προκύψουν αποκλίσεις, λάθη ή παραλείψεις από την διαβίβαση η Α.Α.Δ.Ε θα αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα για την τακτοποίηση της διαφωνίας εντός διμήνου. Τα στοιχεία που έχουν εκδοθεί από τις επιχειρήσεις από την 01/01/2020 μέχρι την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της πλατφόρμας ηλεκτρονικών βιβλίων myDATA θα τα διαβιβάσουν μαζικά μέχρι την καταληκτική ημερομηνία που θα μας ορίσει η Α.Α.Δ.Ε. Η i-spirit Software, θα διαθέσει δωρεάν γραμμή επικοινωνίας στους συνεργάτες λογιστές και στους χρήστες της εφαρμογής μας, ώστε να διασφαλίσει την σωστή προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα της ψηφιακής λογιστικής. Η παραπάνω αναφορά είναι η άποψη του επιστημονικού μας συνεργάτη Σπυρόπουλου Νικόλαου.
  4. @Pacioli από ανακοινώσεις άλλο τίποτα σου έχω βάλει μερικές αλλά και google να κάνεις ή αν πας στο site της ΑΑΔΕ (όπως ο @GEORGIOSTASSIS ) θα τα βρεις
  5. Τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις με το myDATA μέσα στο 2020 Από την συνέντευξη που έδωσε ο Σπυρόπουλος Νικόλαος στην κα Σεραφειμίδου Βάγια για την ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων και την λύση της i-spirit Software, επιλύονται απορίες που καθημερινά καλούμαστε να απαντήσουμε σε επιχειρήσεις και επιτηδευματίες. Οι ερωτήσεις αφορούν στον τρόπο ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων, την έναρξη για την ηλεκτρονική τιμολόγηση και ποια η διαφορά μεταξύ τους και στα σημεία προσοχής για την αποφυγή λαθών και την διασφάλιση των επιχειρήσεων μέσα από την νέα διαδικασία. Σεραφειμίδου Βάγια: Πότε ξεκινά για τις επιχειρήσεις η ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων και ποιους αφορά; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Με τις τελευταίες ανακοινώσεις της Α.Α.Δ.Ε, οι επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά και απλογραφικά βιβλία, θα αποστείλουν αναλυτικά τα παραστατικά που έχουν εκδώσει για την περίοδο από 01/01/2020 έως τις 31/03/2020, στην Βάση δεδομένων της Α.Α.Δ.Ε έως την 20/04/2020. Στόχος της Α.Α.Δ.Ε εντός του 2020 είναι να αποστέλλουν σε πραγματικό χρόνο τα παραστατικά που εκδίδουν οι επιχειρήσεις και επιτηδευματίες. Το μέτρο αφορά όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου μεγέθους και νομικής μορφής και το καθορίζει ο νόμος 4646(ΦΕΚ Α’ 201/12-12-2019). Οι τελικές λεπτομέρειες για την αποστολή θα ανακοινωθούν με Κ.Υ.Α του Υποικ και της Α.Α.Δ.Ε Εντός του 2020 θα ισχύσει και το ηλεκτρονικό τιμολόγιο που θα είναι το «αντίκρισμα του παραστατικού που εκδόθηκε με χρονοσήμανση», σε περίπτωση ελέγχου. Ο τρόπος της ταυτοποίησης θα επιτυγχάνεται : Με εγκεκριμένο φορολογικό μηχανισμό Με ταμειακή μηχανή Με πλατφόρμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης από Πάροχο που έχει ειδική άδεια. Μαζί με το ηλεκτρονικό τιμολόγιο θα συνδεθούν και οι ταμειακές μηχανές που θα αποστέλλουν μια προς μια τις αποδείξεις τους σε πραγματικό χρόνο. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι οι επιχειρήσεις θα αποστέλλουν αναλυτικά όλα τα παραστατικά που έχουν εκδώσει και το ηλεκτρονικό τιμολόγιο (ταυτοποίηση αυτών) αφορά το σύνολο αυτών, όπως τα έχει καθορίσει η Α.Α.Δ.Ε (αποδείξεις λιανικών και υπηρεσιών, τιμολόγια πώλησης και υπηρεσιών, δελτία αποστολής και παραλαβής, τιμολόγια αγοράς από ιδιώτη και από επιτηδευματία που δεν έχει αποστείλει, πιστωτικά κοκ). Σεραφειμίδου Βάγια: Τα τελευταία πέντε χρόνια, γίνεται λόγος για το νέο πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης και εμπορικής διαχείρισης i-spirit. Ποια είναι τα οφέλη και ποια η λειτουργικότητα αυτής της εφαρμογής; Tι προσφέρει στους χρήστες της; Έχει οριστεί η ημερομηνία για την επίσημη λειτουργία του προγράμματος; Σπυρόπουλος Νικόλαος:Καταρχήν να εντοπίσουμε την λέξη «νέο». Η i-spirit Software από την πρώτη στιγμή, έλαβε υπόψιν της την μεγάλη ψηφιακή αλλαγή που ήρθε σήμερα με τα ηλεκτρονικά βιβλία#myDATA και τα ηλεκτρονικά τιμολόγια διακρίνοντας πρώτη το κενό που υπήρχε στην μηχανογράφηση των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πριν το i-spirit, οι εταιρείες κατασκευής επιχειρησιακού λογισμικού, κατασκεύαζαν και πουλούσαν προγράμματα εμπορικής διαχείρισης για την μηχανογράφηση των μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, οι οποίες ήταν και οι μόνες που μπορούσαν να αντέξουν το κόστος κτίσης και την πολυπλοκότητα της μηχανογράφησης. Η i-spirit Software κατασκεύασε εξ αρχής «νέο» επιχειρησιακό λογισμικό για τις πολύ μικρές, μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις . Στόχος ήταν να βοηθήσει αυτήν την κατηγορία επιχειρήσεων να μηχανογραφηθούν χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες και με προσιτή τιμή. Η i-spirit Software, έχτισε εξαρχής γερά θεμέλια με συστατικά την τεχνολογία και στόχο να αποκτήσει ικανοποιημένους πελάτες και συνεργάτες. Τα οφέλη που προσφέρει στην επιχείρηση το πρόγραμμα i-spirit είναι: Ασφάλεια στην χρήση των δεδομένων. Δημιουργήσαμε ένα νέο υβριδικό μοντέλο εμπορικής και λογιστικής εφαρμογής, συνδυάζοντας το cloud και το desktop, επιτυγχάνοντας 3 στόχους. Πρόσβαση στα δεδομένα μόνο από την επιχείρηση που κάνει χρήση της εφαρμογής. Το υβριδικό μας μοντέλο χρησιμοποιεί τους πόρους του υπολογιστή της επιχείρησης συνδυάζοντας τους αυτοματισμούς που προσφέρει το cloud. Με την τεχνολογία της A.W.S (amazonwebservices) , η επιχείρηση μπορεί να επικοινωνήσει με τους πελάτες της, τον λογιστή και την Α.Α.Δ.Ε. Η ηλεκτρονική αποστολή των παραστατικών και η διασφάλιση της μοναδικότητας αυτών, δεν επιβαρύνει με κόστος την επιχείρηση. Η εφαρμογή παρέχει ακόμα περισσότερη ασφάλεια δημιουργώντας αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας για κάθε νέα εγγραφή. Χρήση και ανάκληση δεδομένων ακόμα και αν δεν ανανεώσει η επιχείρηση την συνδρομή της. Η i-spirit Software με το σύγχρονο υβριδικό της μοντέλο, προσφέρει την δυνατότητα στην επιχείρηση, να έχει πρόσβαση στα δεδομένα της εφόρου ζωής. Απελευθερώσαμε την επιχείρηση από την ομηρία των αρχείων τους χωρίς να απαιτούμε την ανανέωση της συνδρομής. Δυνατότητα αναβάθμισης της εφαρμογής με νέες εκδόσεις ακόμα και να μην ανανεωθεί η συνδρομή. Η i-spirit Software γνωρίζοντας ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να διατηρούν και να μπορούν να αναπαράγουν τα φορολογικά τους δεδομένα το μέγιστο κατά 15 έτη (με βάση τα ΕΛΠ), παρέχει πρόσβαση στις αναβαθμίσεις της εφαρμογής σε όλες τις επιχειρήσεις που έχουν κάνει χρήση του i-spirit, και ας μην έχουν ανανεώσει την συνδρομή τους. Για το δεύτερο (δυνατότητα αναβάθμισης ) έως σήμερα είμαστε η μόνη εταιρεία που το προσφέρει. Λειτουργικότητα και αυτοματισμοί Με ένα click η επιχείρηση αποστέλλει στον πελάτη τα παραστατικά που τον αφορούν και στον λογιστή της ηλεκτρονικά, όλα τα παραστατικά που έχει εκδώσει. Συμπεριλάβαμε αυτόν τον αυτοματισμό και στην ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων #myDATA που σε λίγες ημέρες ξεκινάει υποχρεωτικά για όλους. Ειδικές διαχειρίσεις ανά κλάδο από την έκδοση των 149€. Λογιστικά γραφεία, μικρά ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, φροντιστήρια, εκπαίδευση, ιατρεία, διαχείριση έργων, οικοδομικά, εισαγωγικές επιχειρήσεις, ηλεκτρονικό εμπόριο, συνεργεία, λιανικό εμπόριο και λοιποί κλάδοι, μπορούν να κάνουν χρήση των ειδικών διαχειρίσεων μέσα από την εφαρμογή που έχει ενσωματώσει και CRM. Ελάχιστο κόστος. Το πέτυχαμε επιλέγοντάς την απευθείας διανομή της εφαρμογής προς τους χρήστες, χωρίς μεσάζοντες και περιττά έξοδα συσκευασίας. Οι πελάτες μας γνωρίζουν εξαρχής το συνολικό ετήσιο κόστος της εφαρμογής (από 149€ πλέον ΦΠΑ), χωρίς καμία επιπρόσθετη χρέωση. Τέλος εξαλείψαμε τις πολύπλοκες διαδικασίες, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στις επιχειρήσεις που κάνουν χρήση της εφαρμογής και στην ομάδα υποστήριξης του i-spirit. Η εφαρμογή i-spirit λειτουργεί επίσημα από το 2015 σε 5 εκδόσεις με κλιμακωτό κόστος που σχετίζεται με τις ενότητες και είναι : Από 149€ το έτος – 199€ το έτος – 249€ το έτος – 299€ το έτος και 399€ το έτος πλέον Φ.Π.Α ανάλογα με την έκδοση που κάνει χρήση η επιχείρηση (αναλυτικά οι λειτουργίες εδώ) Σεραφειμίδου Βάγια: Τι προϋποθέτει η δημιουργία ηλεκτρονικών τιμολογίων; Σε ποιους κλάδους επαγγελμάτων απευθύνεται και σε τι είδους επιχειρήσεις; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Η δημιουργία ηλεκτρονικών τιμολογίων (συμπεριλαμβανομένων και των λιανικών ) προϋποθέτει έναν υπολογιστή (desktop ή laptop)και πρόσβαση στο internet*. Η δημιουργία, αποστολή και αποθήκευση του ηλεκτρονικού τιμολογίου δεν είναι πολύπλοκη διαδικασία. Με την εφαρμογή i-spirit, η επιχείρηση μπορεί να διασφαλίσει την αυθεντικότητα της προέλευσης και την ακεραιότητα των δεδομένων, αποστέλλοντας τα παραστατικά της κάνοντας χρήση του μοναδικού συνδέσμου. Η εφαρμογή αυτόματα δημιουργεί έναν αλγόριθμο με τα δεδομένα του παραστατικού, αναφέρει την ημερομηνία αποστολής και τον Α.Φ.Μ του εκδότη αποθηκεύοντας το αυτόματα στον χώρο του. Ο μοναδικός σύνδεσμος διατηρείται για τα επόμενα 15 έτη ενώ το παραστατικό για πάντα. Όλα τα παραπάνω αποστέλλονται με email στον ενδιαφερόμενο και για αυτόν τον λόγο απαιτείται η χρήση *internet. Σεραφειμίδου Βάγια: Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit ποιες προϋποθέσεις πληροί στις φορολογικές και νομικές διατάξεις του προγράμματος για την κατοχύρωση και διασφάλιση της εγκυρότητας του; Σπυρόπουλος Νικόλαος: H διασφάλιση του παραστατικού σήμερα (κατά το κράτος), μπορεί να επιτευχθεί με την χρήση φορολογικού μηχανισμού. Το i-spirit διαθέτει την κατάλληλη πιστοποίηση σύνδεσης τύπου Β που έχει κατατεθεί στο Υπουργείο Οικονομικών. Μελλοντικά θα δοθεί άδεια σε παρόχους για την κατά το κράτος «ηλεκτρονική τιμολόγηση». Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούν οι επιχειρήσεις να επιλέξουν να αποθηκεύουν τα παραστατικά τους, σε έναν τρίτο φορέα αντί να προτιμήσουν τα δικά τους αποθηκευτικά μέσα και την χρήση φορολογικού μηχανισμού. Αυτό όμως θα το αναλάβει η εταιρεία φύλαξης (Πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης)και όχι οι εμπορικές διαχειρίσεις έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων όπως είναι το i-spirit. To εγχειρίδιο στα Ελληνικά και οι άδειες χρήσης συμπεριλαμβάνονται όπως απαιτεί η νομοθεσία. Σεραφειμίδου Βάγια: Τι συμβαίνει σε περίπτωση που η συσκευή στην οποία είναι εγκαταστημένο το λογισμικό i-spirit, χαλάσει ή καταστραφεί; Υπάρχει δυνατότητα επανεγκατάστασης του προγράμματος σε κάποιον άλλον ηλεκτρονικό υπολογιστή; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Ναι γρήγορα, αυτόματα με ασφάλεια και χωρίς κόστος. Σεραφειμίδου Βάγια: Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit εκτός από καινοτόμα υπηρεσία είναι οικονομική; Υπάρχει δυνατότητα δοκιμαστικής χρήσης του προγράμματος; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Σαφέστατα είναι οικονομική. Από την ιστοσελίδα www.i-spirit.gr μπορεί η επιχείρηση να κατεβάσει την εφαρμογή δωρεάν για 20 ημέρες, χωρίς καμία δέσμευση και χωρίς χρήση πιστωτικής κάρτας με πλήρη υποστήριξη από το helpdesk μας στο 2103009907. Σεραφειμίδου Βάγια: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του φορολογικού μηχανισμού και πως αυτός συνδέεται με την εφαρμογή του i-spirit; Η ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit, καλύπτει επιχειρήσεις χωρίς φορολογικό μηχανισμό; Υπάρχει κάποιο μοντέλο φορολογικού μηχανισμού που προτείνει το Υπουργείο Οικονομικών; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Πλεονεκτήματα: Με την χρήση του φορολογικού μηχανισμού, η επιχείρηση διατηρεί τα δεδομένα της τοπικά και έχει μόνο αυτή πρόσβαση σε αυτά. Το κόστος του φορολογικού μηχανισμού είναι ανεξάρτητο από τον αριθμό παραστατικών που εκδίδει η επιχείρηση (περίπου 80€ /έτος). Σήμερα ο φορολογικός μηχανισμός είναι το μόνο αποδεκτό μέσο ελέγχου για το κράτος. Πως συνδέεται η εφαρμογή με τον φορολογικό μηχανισμό. Η εφαρμογή i-spirit, συνδέεται αυτόματα με συγκεκριμένα μοντέλα φορολογικό μηχανισμό που την έχουν πιστοποιήσει στο Υπουργείο Οικονομικών για σύνδεση τύπου Β, usb ή Ethernet. Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν υποχρέωση χρήσης Φορολογικού μηχανισμού μπορούν να κάνουν χρήση της εφαρμογής. Το υπουργείο οικονομικών δεν προτείνει συγκεκριμένα μοντέλα αλλά απαιτεί να έχουν άδεια καταλληλόλητάς. Σεραφειμίδου Βάγια: Εάν ο χρήστης της συγκεκριμένης εφαρμογής , θελήσει να διακόψει την λειτουργία του προγράμματος, ποια διαδικασία θα εφαρμόσει; Τα προσωπικά του δεδομένα, διαγράφονται αυτόματα αμέσως μετά την διακοπή της υπηρεσίας; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Να διευκρινίσουμε ότι για να διαγράψουμε κάτι πρέπει να έχουμε σε αυτό πρόσβαση. Η i-spirit Software δεν κρατάει προσωπικά δεδομένα και δεν έχει πρόσβαση στην εφαρμογή που κάνει χρήση η επιχείρηση. Σεραφειμίδου Βάγια: Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι εύκολο στην διαχείριση του ή απαιτείται η γνώση εξειδικευμένων δεξιοτήτων πληροφορικής; Διευκολύνει την δουλειά ενός επαγγελματία λογιστή και με ποιον τρόπο γίνεται η σύνδεση της εφαρμογής i-spirit στο συνεργαζόμενο λογιστικό γραφείο; Σπυρόπουλος Νικόλαος: O στόχος της i-spirit Software είναι να δώσει στις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, πρόσβαση στην μηχανογράφηση με το χαμηλότερο κόστος. Η απλότητα και η εξάλειψη των πολύπλοκων διαδικασιών είναι για εμάς ανοιχτή επιταγή προς τους πελάτες μας. Οι γνώσεις που χρειάζονται είναι ελάχιστές και η εφαρμογή δεν απαιτεί δεξιότητες. Θυμίζω ότι σε άλλες παραδοσιακές εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης, συμπληρώνουμε μια έως δύο σελίδες για να δούμε την πιο απλή εκτύπωση. Ο λογιστής με το i-spirit ξεχνάει τις πολύπλοκες διαδικασίες και τα κόστη Ο τρόπος αποστολής των φορολογικών δεδομένων της εφαρμογής στο λογιστικό γραφείο είναι : Η επιχείρηση που κάνει χρήση της εφαρμογής i-spirit, μας κάνει αίτημα να ανοίξουμε το κανάλι επικοινωνίας «αποστολή στον λογιστή», δηλώνοντάς μας τον ΑΦΜ του λογιστή της. Ο λογιστής παίρνει ένα email και κατεβάζει την εφαρμογή i-spirit. Η επιχείρηση πιέζει το πλήκτρο «αποστολή στον λογιστή» Ο λογιστής λαμβάνει μια ειδοποίηση. Την πρώτη φορά η εφαρμογή δημιουργεί αυτόματα την εταιρεία του πελάτη του. Τις επόμενες φορές που ο πελάτης αποστέλλει ανανεώνονται τα δεδομένα. Ο λογιστής έχει πρόσβαση σε όλα τα πρωτογενή παραστατικά, τις ελεγκτικές λογιστικές αναφορές, τους χαρακτηρισμούς για το #mydataκαι σε περίπτωση που ο πελάτης του τηρεί διπλογραφικά βιβλία έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει τα λογιστικά άρθρα (σε ΕΛΠ ή σε ΕΓΛΣ). Σεραφειμίδου Βάγια: Αν ο χρήστης της εφαρμογής δεν ανανεώσει την ετήσια συνδρομή του προγράμματος ή καθυστερήσει να διευθετήσει τις οικονομικές του υποχρεώσεις, διακόπτεται η πρόσβαση στην εφαρμογή και τα προσωπικά του δεδομένα διαγράφονται αυτόματα; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Η i-spirit Software ούτε κλειδώνει ούτε διαγράφει. Να διευκρινίσουμε άλλη μια φορά ότι για να διαγράψουμε κάτι πρέπει να έχουμε σε αυτό πρόσβαση και δεν έχουμε. Αν η επιχείρηση δεν θέλει να συνεχίσει την συνδρομή της με εμάς, συνεχίζει να έχει πρόσβαση στα αρχεία της, να τα αναπαράγει, να επανεκτυπώσει τα παραστατικά της (σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου ή απώλειας) να τακτοποιήσει προγενέστερες από την λήξη της συνδρομής της εγγραφές και να αναβαθμίσει την εφαρμογή. Η επιχείρηση δεν θα μπορέσει να δημιουργήσει νέα παραστατικά από την ημερομηνία λήξης της συνδρομής και έπειτα. Σε περίπτωση που κάποιος δεν θέλει να διακόψει αλλά αδυνατεί να πληρώσει την συνδρομή του στην λήξη της, μπορεί να μας καλέσει στο 2103009907 και θα τον εξυπηρετήσουμε μεταφέροντας την πληρωμή της συνδρομής σε μελλοντική ημερομηνία που τον εξυπηρετεί. Σεραφειμίδου Βάγια: Για κάθε παραστατικό που εκτυπώνεται ή καταχωρείται στο πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, δημιουργούνται κάποιοι αυτοματισμοί. Ποιοι είναι αυτοί και σε τι χρησιμεύουν; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Οι αυτοματισμοί που δημιουργούνται με την καταχώρηση των παραστατικών στην εφαρμογή i-spirit είναι: Αυτόματη αποθήκευση και αρχειοθέτηση του παραστατικού Δυνατότητα ηλεκτρονικής αποστολής και ταυτοποίησης του παραστατικού Αυτόματο αντίγραφο ασφαλείας Δυνατότητα αποστολής όλων των παραστατικών στο λογιστικό γραφείο Δυνατότητα αποστολής δεδομένων στην Α.Α.Δ.Ε (ήδη λειτουργεί στα πρατήρια) Αυτόματη δημιουργία απλογραφικού και διπλογραφικού άρθρου για όλα τα παραστατικά πωλήσεων και εισπράξεων. Σεραφειμίδου Βάγια: Πως καταχωρείται τιμολόγιο πώλησης σε πελάτη του εξωτερικού και πως καταχωρείται τιμολόγιο αγοράς από προμηθευτή του εξωτερικού; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Η εφαρμογή καταλαβαίνει αυτόματα από την χώρα του συναλλασσόμενου ( πελάτη ή προμηθευτή) και εμφανίζει στον Α.Φ.Μ του συναλλασσόμενου τα αρχικά της χώρας όπως απαιτείται. Το παραστατικό καταχωρείται με τον ίδιο τρόπο που καταχωρείται και του εσωτερικού. Παρέχεται η δυνατότητα εκτύπωσης και αποστολής των παραστατικών στα Αγγλικά και στα Ελληνικά. Ο συναλλασσόμενος αν είναι εξωτερικού με μηδενικό Φ.ΠΑ το παραστατικό παίρνει αυτόματα τις σωστές τιμές. Το πρόγραμμα παρέχει και την δυνατότητα της καταχώρησης «Απόδοσης ΦΠΑ σε τιμολόγιο εξωτερικού» . Για τους επιτηδευματίες ή τις επιχειρήσεις εσωτερικού η εφαρμογή φέρνει αυτόματα τα φορολογικά στοιχεία του συναλλασσόμενου ώστε να αποφεύγονται τα λάθη. Σεραφειμίδου Βάγια: Ποια μέτρα έχουν ληφθεί από το πρόγραμμα i-spirit για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του; Εκτός από τον εξουσιοδοτημένο λογιστή, ποιος άλλος έχει δυνατότητα πρόσβασης; Σπυρόπουλος Νικόλαος: Δυνατότητα πρόσβασης στην εφαρμογή έχει μόνο η επιχείρηση. Στην συνέχεια η επιχείρηση εξουσιοδοτεί τον χρήστη (λογιστή, συνεργάτη ή υπάλληλο) δίνοντας του password για την είσοδο στην εφαρμογή. Στην Α.Α.Δ.Ε δεν στέλνονται προσωπικά δεδομένα παρά μόνο ποσά. Τα επιχειρησιακά δεδομένα είναι ελεύθερα στο ευρύ κοινό. Για την i–spirit Software Νικόλαος Σπυρόπουλος Co-founder πηγή: i-spirit, politispress, trikalanews
  6. Κατηγορία: Δελτία τύπου To myDATA, ή ηλεκτρονικά βιβλία Α.Α.Δ.Ε έγιναν απλή υπόθεση με την βοήθεια του i-spirit. H λύση για τους λογιστές και το #myDATA χωρίς συνδρομή για πάντα. Ξεχάστε τα κόστη των Εσόδων Εξόδων. Ξεχάστε τα προβλήματα με τις υποδομές. Ξεχάστε τους ιούς και τα backup Ξεχάστε τις καταχωρήσεις στα διπλογραφικά για πωλήσεις και εισπράξεις. Ξεχάστε τις καταχωρήσεις στα απλογραφικά για πωλήσεις και αγορές εσωτερικού. Οι δηλώσεις Φ.Π.Α και Ε3 θα παίρνουν τιμές από το myDATA και ο λογιστής γίνεται από καταχωρητής ελεγκτής. ΜΑΡΚ - Χαρακτηρισμοί και φόροι με μια ματιά Η εφαρμογή προσφέρει ταχύτητα και ασφάλεια στον λογιστή και την επιχείρηση. Κόστος 0€ για τα λογιστικά γραφεία. Άμεση εικόνα στα παραστατικά πωλήσεων των πελατών σας Δυνατότητα για έλεγχο και μεταβολή στοιχείων με πλήρη ιστορικό για εσάς και τους πελάτες σας. Η i-spirit Software προσφέρει δωρεάν ενημέρωση και αυτοματισμούς στους συνεργάτες λογιστές. Κάποιοι από τους πελάτες σας πιθανόν να κάνουν ήδη χρήση της εφαρμογής i-spirit Tο λογιστικό σας γραφείο, με έναν μόνο ενεργό πελάτη, μπορεί να κάνει χρήση της εφαρμογής i-spirit εντελώς δωρεάν εφόρου ζωής και με πλήρη υποστήριξη : Για την παρακολούθηση όλων των πελατών σας Για την πλήρη λογιστική - εμπορική διαχείριση του γραφείου σας. Το λογιστικό γραφείο με ένα click : Λαμβάνει όλα τα παραστατικά πωλήσεων των πελατών του ηλεκτρονικά. Βλέπει τους MARK που έχει πάρει από το myDATA Ελέγχει τους χαρακτηρισμούς πωλήσεων Μπορεί να δημιουργήσει διπλογραφικά άρθρα ( σε ΕΛΠ ή σε ΕΓΛΣ) Παρακολουθεί πλήρως τα απλογραφικά Κάνει χρήση από πλήθος στατιστικών εκτυπώσεων Ενημερώστε τους πελάτες σας που έχουν απορίες. λάτε και εσείς στην οικογένεια i-spirit συμπληρώνοντας την φόρμα συνεργατών από εδώ. Πλήρης υποστήριξη στους συνεργάτες λογιστές για το #myDATA. Εγκαταστήστε την εφαρμογή i-spirit στο λογιστικό σας γραφείο και λάβετε τις πωλήσεις των πελατών σας με ένα click,χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες. Δωρεάν δοκιμή Χωρίς δέσμευση και χρήση πιστωτικής κάρτας. Ειδικές διαχειρίσεις από την i-spirit για να είμαστε συμβατοί με όλους τους κλάδους. Η εφαρμογή υποστηρίζει: Φόρους - Λοιπούς φόρους - τέλη διαμονής - απαλλαγή Φ.Π.Α Τις λίστες τιμών της ΑΑΔΕ Τα παραστατικά της ΑΑΔΕ Χαρακτηρισμούς παραστατικών (μαζικά ή μεμονομένα) Εισπράξεις πληρωμές Στατιστικά εκτυπώσεις Διπλογραφικά άρθρα πωλήσεων και ταμειακών εγγραφών (και σε ΕΓΛΣ και σε ΕΛΠ) Η εμπορική διαχείριση και ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit είναι υβριδική. Τα εργαλεία προγραμματισμού της i-spirit Software είναι τελευταίας τεχνολογίας (.net, c#, aws) Τα πλεονεκτήματα της υβριδικής εφαρμογής είναι: Πρόσβαση στα αρχεία μόνο από τους χρήστες χωρίς να εξαρτώνται από τρίτους (internet- cloud Host - etc) Πλήθος αυτοματισμών που προσφέρουν οι cloud εφαρμογές (αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας, επικοινωνία με τρίτα λογισμικά). Δεν διακόπτει κανείς την πρόσβαση σε εσάς και τους πελάτες σας, ακόμα και να μην ανανεώσουν την συνδρομή τους. Δεν έχει κανείς την δυνατότητα να δει, διαγράψει, μεταβάλλει και μοιραστεί αρχεία με άλλους. Η i-spirit Software δεσμεύεται ότι: Δεν διακόπτει την πρόσβαση στις ανανεώσεις νέων εκδόσεων. Δεν χρεώνει υπηρεσίες για την εγκατάσταση, παραμετροποίηση εκπαίδευση και υποστήριξη. πηγή www.i-spirit.gr
  7. Καλημέρα, Pacioli Δεν χρειάζεται τίποτα από όλα αυτά. 1. Στα απλογραφικά (δεν χρειάζεται ούτε η λογιστική πλατφόρμα πλέον) γίνονται τα παρακάτω: Οι εμπορικές εφαρμογές τα στέλνουν χαρακτηρισμένα όσον αφορά τις πωλήσεις στο myDATA Αγορές-Δαπάνες κοκ τις χαρακτηρίζει ο λογιστής στο myDATA χωρίς καν να κάνει εγγραφή στα βιβλία Οι χαρακτηρισμοί πριν το Ε3 Ο ΦΠΑ έχει υπολογιστεί χωρίς να κάνεις εγγραφή Φόροι τέλη θα τα στέλνει η εμπορική διαχείριση από τα είδη (διαμονής- περιβαλλοντικό- ανακύκλωσης - καπνού- καύσιμου - παρακρατούμενους) όπως το έκανε εξάλλου έως σήμερα. 2.Στα διπλογραφικά (χρειάζεται υπό συνθήκες το λογιστικό πρόγραμμα διπλογραφικών αν δεν έχει ο πελάτης): Οι εμπορικές εφαρμογές τα στέλνουν χαρακτηρισμένα όσον αφορά τις πωλήσεις στο myDATA και δημιουργούν αυτόματα το αρχείο πωλήσεων που το εισάγεις στην λογιστική πλατφόρμα διπλογραφικών Οι αγορές - Δαπάνες -κοκ καταχωρούνται από τον λογιστή στην πλατφόρμα διπλογραφικών και συμνφωνούντε με το myDATA με μια δεύετρη κλήση για τον χαρακτηρισμό Πάλι δεν σε επηρεάζει στον ΦΠΑ οι εγγραφές του ΦΠΑ γίνονται αυτόματα από το myDATA καταχωρείς μόνο ότι περισσεύει από εισαγωγές εξωτερικού (όχι παραστατικά εσωτερικού δεν ενδιαφέρουν οι φάκελλοι το myDATA) Οι χαρακτηρισμοί και εδώ γίνονται πριν το Ε3 ΠΡΟΣΟΧΗ Η δήλωση ΦΠΑ και Ε3 παίρνει ποσά μόνο από το myDATA. Αυτό σημαίνει πως το myDATA ενημερώνεις και όχι άλλες εφαρμογές που θα ενημερώσουν το myDATA, διπλή και περίπλοκη δουλειά να τα συμφωνήσεις. Δεν ενδιαφέρει τον λογιστή να διαβάσει όλο τοAPI (δεν θα καταλάβει τίποτα) που ζητάει είναι δική μας δουλειά δηλαδή των προγραμματισμών. Ο λογιστής θέλει να γνωρίζει ότι ο πελάτης του έχει έγκυρη και πιστοποιημένη εφαρμογή που καλύπτει τις προδιαγραφές. Η εισαγωγή νέας τεχνολογίας είναι προς το καλύτερο. Νικόλαος Σπυρόπουλος
  8. Το #myData ενισχύει το επάγγελμα του λογιστή και αλλάζει ριζικά την καθημερινότητά του. Η επιστημονική ομάδα του i-spirit σας δίνει 4 σημαντικές απαντήσεις για το ΤΙ - ΠΩΣ -ΠΟΤΕ - ΠΟΙΟΣ ώστε να κατανοήσετε την νέα κανονικότητα Τι ενημερώνει αυτόματα το myDATA ανά ΑΦΜ Όλες οι εκροές (πωλήσεις συμπεριλαμβανομένων και των αυτοπαραδόσεων) των επιχειρήσεων και των Ελ.επαγγελματιών ενημερώνουν αυτόματα τα έσοδα (αναλυτικά και συγκεντρωτικά) ως σύνοψη που σημάνει Καθαρή αξία, ΦΠΑ, φόροι, Α.Φ.Μ εκδότη και λήπτη . Επαγγέλματα με μηδενικό ΦΠΑ (Ιατροί), δεν εξαιρούνται από την αποστολή. Όλες οι εισροές (Αγορές - δαπάνες - πάγια ) που είναι από τιμολόγια εσωτερικού, ενημερώνουν αυτόματα το myDATA στο βιβλίο εξόδων (αναλυτικά και συγκεντρωτικά) ως σύνοψη που σημάνει Καθαρή αξία, ΦΠΑ, φόροι, Α.Φ.Μ εκδότη και λήπτη tips * Δεν ενημερώνονται στο myDATA εισπράξεις - πληρωμές και δεν έχει διπλογραφικά άρθρα. Τι Αλλάζει Με την παραπάνω ενημέρωση έχει συμπληρωθεί και η δήλωση Φ.Π.Α σε απλογραφικά και σε διπλογραφικά Τα λογιστικά προγράμματα για τα απλογραφικά βιβλία αντικαθίστανται από το myDATA Τα λογιστικά προγράμματα για τα διπλογραφικά θα ενημερώνουν την ενότητα των αγορών στο myDATA Oι εμπορικές εφαρμογές θα ενημερώνουν το myDATA και τα διπλογραφικά άρθρα πωλήσεων στο λογιστικό πρόγραμμα με API. Πως ενημερώνεται το #myDATA : Αυτόματα. Η Α.Α.Δ.Ε έχει δώσει στους προγραμματιστές τεκμηριωμένο A.P.I. (κάτι καλύτερο με απλά λόγια από την ενημέρωση της Μ.Υ.Φ), το οποίο μπορεί να ενημερώνει ακόμα και σε πραγματικό χρόνο χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες για τον χρήστη με 4 τρόπους: Από σύγχρονες εμπορικές εφαρμογές έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων που έχουν συνδεθεί με το API της Α.Α.Δ.Ε και έχουν συγχρονίσει τα παραστατικά πωλήσεων τους με τα παραστατικά πωλήσεων της Α.Α.Δ.Ε Από Ταμειακές Μηχανές που πληρούν τις νέες προδιαγραφές Από πλατφόρμες ηλεκτρονικής τιμολόγησης που κάνουν χρήση οι μεγάλες επιχειρήσεις Με καταχώρηση στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε από χρήστες που έχουν ολιγάριθμα παραστατικά πωλήσεων (μπλοκάκια). Απαιτεί προσεκτική συμπλήρωση γιατί αναφέρονται και οι φόροι και η εγγραφή θα παίρνει ΜΑΡΚ με την οριστικοποίηση. Πότε ενημερώνεται το #myDATA : Σε πρώτη φάση η ενημέρωση θα γίνεται έως τις 20 του μήνα που αποδίδουν οι επιχειρήσεις τον Φ.Π.Α Διπλογραφικά κάθε 20 του μήνα Απλογραφικά στις 20 προ του τριμήνου που υποβάλλει δήλωση ΦΠΑ Ιατροί με 0% ΦΠΑ στις 20 κάθε μήνα ανάλογα με τα βιβλία που τηρούν *Οι πωλήσεις μετά από εύλογο διάστημα θα ανεβαίνουν σε πραγματικό χρόνο όπως ήδη γίνεται με τα πρατήρια. Ποιος ενημερώνει το myDATA : Η επιχείρηση ενημερώνει για τις πωλήσεις της και την αποδοχή των τιμολογίων που ενημέρωσαν αυτόματα την μερίδα τους Ο λογιστής κάνει τον χαρακτηρισμό στο myDATA στις εξής κατηγορίες : Εκροές Πωλήσεις Εμπορεύματα Προϊόντα Υπηρεσίες Παρεπόμενα έσοδα Ενοίκια Τόκοι κ.α Εισροές Αγορές Αγορές Έξοδα Πάγια * Οι σύγχρονες εμπορικές εφαρμογές όπως το i-spirit, βοηθούν τον λογιστή στον χαρακτηρισμό πωλήσεων έως και το 100% Ο λογιστής καταχωρεί στο myDATA Αγορές εξωτερικού Δαπάνες από λιανικές μη αντικριζόμενες εγγραφές Ε.Φ.Κ.Α Αποσβέσεις (έως το τέλος της διαχειριστικής περιόδου) Τακτοποιητικές Αναμορφώσεις Λοιπές μη αντικριζόμενες εγγραφές Με το κλείσιμο των χαρακτηρισμών (πρέπει να γίνει έως το τέλος του έτους) συμπληρώνεται αυτόματα το Ε3 Τι κερδίζουμε από το #myDATA Χαμένο χρόνο και εξάλειψη λάθους από καταχώρηση Δεν χάνονται τα τιμολόγια αγοράς Δραστική μείωση του κόστους αποστολής και αρχειοθέτησης στις επιχειρήσεις Άμεση πρόβλεψη της οικονομικής κατάστασης Εξάλειψη γραφειοκρατίας Εξάλειψη διαφθοράς Άμεσο κλείσιμο βιβλίων και ελέγχου Δραστική μείωση της φοροδιαφυγής Κατάργηση της Μ.Υ.Φ Σημεία προσοχής Περισσότερα .....
  9. Ηλεκτρονικά Βιβλία Α.Α.Δ.Ε Οι εμπορικές και λογιστικές εφαρμογές, οι ταμειακές μηχανές και οι φορολογικοί μηχανισμοί θα ενημερώνουν αυτόματα την πλατφόρμα myDATA που σημαίνει: my Digital Accounting and Tax Application Το λογιστικό γραφείο, ξεχνάει πλέον μια για πάντα το κόστος: Για συνδρομές σε απλογραφικά βιβλία Για ακριβές υποδομές που απαιτούν αυτονομία σε καταχωρήσεις (Servers, Backup systems, SLA 24*7*365, UPS antivirus for servers κ.α) Το κόστος για μετακίνηση παραστατικών Το κόστος από την απώλεια παραστατικών Το κόστος καταχώρησης Το διαχειριστικό λάθος. Τι αλλάζει: Τα παραστατικά εκροών και εισροών εσωτερικού, θα ενημερώνουν αυτόματα την πλατφόρμα myData που φιλοξενεί το κράτος στο azure όπως φαίνεται από τις προδιαγραφές που έδωσε στην δημοσιότητα και όχι σε τοπικούς υπολογιστές πλέον. Το λογιστικό γραφείο θα καταχωρεί τις λοιπές εγγραφές στο myData. Τα αποτελέσματα του Φ.Π.Α θα είναι προσυμπληρωμένα. Το λογιστικό γραφείο θα χρειάζεται μόνο ένα laptop και internet ώστε να έχει αυτονομία και δεν θα είναι εξαρτημένο από μηχανογράφους και τεχνικούς. Η υβριδική εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης και e-βιβλίων i-spirit δίνει λύση σε λογιστές διότι παρέχει την πλατφόρμα αυτόματης λήψης των παραστατικών των πελατών τους, ώστε αν χρειαστεί να έχουν ψηφιακή πρόσβαση στα πρωτόγεννη παραστατικά χωρίς ΚΑΜΙΑ καταχώρηση στα απλογραφικά χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες. Επίσης η ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit, παρέχει αυτόματη δυνατότητα δημιουργίας αρχείου διπλογραφικών άρθρων σε Ε.Λ.Π και Ε.Γ.Λ.Σ Η Υβριδική εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit είναι κατάλληλη για τον ελεύθερο επαγγελματία, τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών, τις εμπορικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις, τον τουρισμό, τις κατασκευές τις επισκευές κ.α. Το απαραίτητο πληροφοριακό εργαλείο έχει συνδυάσει μόνο τις θετικές λειτουργίες μιας cloud και μιας desktop εφαρμογής. Η i-spirit Software, δεν διακόπτει ΠΟΤΕ την πρόσβαση στην εφαρμογή και στις αναβαθμίσεις, ακόμα και να μην ανανεώσει ο πελάτης σας την συνδρομή του. Πέρα από την συνδρομή δεν υπάρχει προς το παρόν κανένα κόστος εργασίας ή χρέωσης με την ώρα για την χρήση, την εκπαίδευση και υποστήριξη της εφαρμογής. Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλη την λειτουργία των ηλεκτρονικών βιβλίων
  10. Καλημέρα σε όλους, δεν θέλω να το παίξω έξυπνος αλλά μπορώ να εξηγήσω μερικά πράγματα που έμαθα μέσα από την διαδικασία πιστοποίησης της εφαρμογής i-spirit στο Υπ.Οικ. Όπως θα δείτε παραπάνω αναφέρω Παράλληλα στην ίδια εφαρμογή του taxis, θα αποδέχονται τα τιμολόγια που έχουν λάβει από άλλες επιχειρήσεις και θα καταχωρούν τις δαπάνες τους *(μέσω του λογιστή τους). Η ενημέρωση των πωλήσεων όλων χωρίζεται σε 2 φάσεις. Λιανικές που πάνε απευθείας από το κανάλι των ταμειακών ή των Η.Φ.Μ & Α.Δ.Η.Μ.Ε Ο Λογιστής αναλαμβάνει πλέον τον σοβαρότερο και υπεύθυνο ρόλο που είναι: Φάση 1η για τον Φ.Π.Α Ο αντικρισμός των παραστατικών που λαμβάνει η οντότητα σε Αγορές, Δαπάνες, Πάγια ως «αντισυμβαλλόμενος εκδότης» και καταχωρείται αυτόματα στην στήλη των εξόδων του. Αυτή είναι η πρώτη φάση «συγχρωνισμού» όπως την ονομάζει η Α.Α.Δ.Ε που έχει να κάνει με τον Φ.Π.Α και τους παρακρατούμενους φόρους της Οντότητας. Εδώ χρειάζεται προσοχή διότι αν το χαρακτηρίσεις δαπάνη θα πρέπει ο Κ.Α.Δ του εκδότη να είναι σχετικός, αν το χαρακτηρίσεις αγορά έχει να κάνει με την πληροφορία του αποθέματος και αν το χαρακτηρίσεις Πάγιο με τις αποσβέσεις. Αυτήν την εργασία (Αντίκρισμα Παραστατικών), δεν μπορεί να την κάνει η οντότητα και να εκπέσει τον Φ.Π.Α αλλά μόνο ο εξουσιοδοτημένος λογιστής. Εδώ υπάρχει μόνο πλεονέκτημα Γλυτώνει το λογιστικό γραφείο το κόστος των συνδρομών (στα απλογραφικά) Δεν χρειάζεται να μεταφέρει χαρτιά και να αποθηκεύει χαρτιά (όλα γίνονται ηλεκτρονικά) Δεν έχει φόβο να ξεχάσει καταχώρηση (δεν την κάνει) Δεν υπάρχει η Μ.Υ.Φ Θεωρώ ότι σε Α.Λ.Σ που πάνε σε δεύτερη φάση δεν εκπίπτει κανείς τον Φ.Π.Α. Ακόμα και για την Αττική οδο πχ συμφέρει το τιμολόγιο. Φάση δεύτερη Εγγραφές οντότητας που συμμετέχουν στην εμπορική διαδικασία αλλά όχι στον Φ.Π.Α καταχωρούνται ΜΟΝΟ από τον Λογιστή στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε Λιανικές Εφκα Εισαγωγές κοκ Τρίτη φάση Εγγραφές οντότητας που συμμετέχουν στο Οικονομικό Αποτέλεσμα Καταχωρούνται από τον Λογιστή στην Πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε Αποσβέσεις Αναμορφώσεις κοκ Όλα τα παραπάνω παραστατικά θα ενημερώνουν τα βιβλία με την Μορφή σύνοψης (Καθαρή αξία - ΦΠΑ- Π.Φ ) και όχι με ανάλυση ειδών Οι τόποι αποστολής των αρχείων (Τιμολογίων) στην Α.Α.Δ.Ε, θα γίνεται : από τις εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης όπως το i-spirit, από το κανάλι των ταμειακών, από τις πλατφόρμες ηλεκτρονικής τιμολόγησης (για πολύ μεγάλες οντότητες) και καταχωρητικά για πολύ μικρές οντότητες (Μπλοκάκιδες) που εκδίδουν ολιγόριθμα παραστατικά έντός του έτους. Εντός του 2019 (από 6 έως τον 10) εφαρμογή θα είναι σε πιλοτική λειτουργία και την 1/1/2020 θα είναι υποχρεωτική για : Τις οντότητες που ορίζονται με τις διατάξεις της παρ. 2, του άρθρου 1 του ν. 4308/2014 (Ε.Λ.Π.), ανεξαρτήτως μεγέθους αυτών και τρόπου έκδοσης και τήρησης λογιστικών αρχείων. Επιπλέον από τα μη υποκείμενα στα Ε.Λ.Π. πρόσωπα, υπόχρεοι στην ηλεκτρονική διαβίβαση λογιστικών αρχείων είναι οι αγρότες ειδικού καθεστώτος του ν.4859/2014 για την περίπτωση των Ειδικών Στοιχείων Αγροτών από Πώληση - Παροχή του αρ.41 παρ.3 ν. 2859/2000, που εκδίδουν. Δεν έχει κανείς να φοβηθεί κάτι, ίσα ίσα η δουλειά του λογιστή γίνεται με αυτόν τον τρόπο απαραίτητη και υπεύθυνη. Το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να σκεφτείτε διαφορετικά. Σπυρόπουλος Νικόλαος. www.i-spirit.gr
  11. H Α.Α.Δ.Ε ήδη έχει ενημερώσει τις Δ.Ο.Υ για τις αλλαγές που φέρνει η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η τήρηση των ηλεκτρονικών βιβλίων. Οι αλλαγές ξεκινούν φέτος το καλοκαίρι και αλλάζουν ριζικά τις παραδοσιακές μορφές έκδοσης τιμολογίων και ενημέρωσης των βιβλίων εσόδων εξόδων. Λογιστές, επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να αρχίσουν από τώρα να σκέφτονται και να λειτουργούν διαφορετικά. Το σημερινό δημοσίευμα στο Πρώτο Θέμα αναφέρει ότι έχει ανακοινωθεί στα επιτελεία των Δ.Ο.Υ όλης της χώρας, ότι Ιούνιο θα τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτρονική τιμολόγηση και τα ηλεκτρονικά βιβλία. Για τον σκοπό αυτό η Α.Α.Δ.Ε, έχει ήδη δημιουργήσει την εφαρμογή στην οποία θα αποστέλλονται τα ηλεκτρονικά τιμολόγια και θα ενημερώνουν αυτόματα τα ηλεκτρονικά βιβλία του εκδότη και του λήπτη. Στην προκειμένη περίπτωση ο λήπτης θα αποκαλείται «αντισυμβαλλόμενος εκδότης». Στην εφαρμογή της Α.Α.Δ.Ε θα αποστέλλονται επίσης και οι αποδείξεις λιανικών συναλλαγών μία προς μία, καθώς και το σύνολο των παραστατικών που διαμορφώνει τον συνολικό τζίρο της Οντότητας (ελεύθερου επαγγελματία ή επιχείρηση) Πως θα λειτουργήσει το μέτρο: Οι επιχειρήσεις θα αποστέλλουν σε εφαρμογή του taxis, λεπτομερώς όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις τους (αγαθών και υπηρεσιών, λιανικής ή χονδρικής, τα ακυρωτικά, τα πιστωτικά, τις αυτοπαραδώσεις κοκ). Παράλληλα στην ίδια εφαρμογή του taxis, θα αποδέχονται τα τιμολόγια που έχουν λάβει από άλλες επιχειρήσεις και θα καταχωρούν τις δαπάνες τους (μέσω του λογιστή τους). Τα πλεονεκτήματα του μέτρου: Η κατάργηση των δηλώσεων Φ.Π.Α και των Μ.Υ.Φ Δραστική μείωση του λειτουργικού κόστους Αποφυγή των φορολογικών ελέγχων Κατάργηση της διατήρησης αρχείου για στοιχεία και βιβλία. Ποιους αφορά το μέτρο: Όλες τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες Τους αγρότες ειδικού καθεστώτος (ν4589/2014) Η καθολική εφαρμογή του μέτρου ορίζεται την 1/01/2020 με βάση τις ανακοινώσεις της Α.Α.Δ.Ε. Πηγή
  12. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι η μεγαλύτερη μεταρρύθμιση που υλοποιείται εντός του 2019 στην χώρα μας. Ήδη έχει εφαρμοστεί στον κλάδο των καυσίμων και έως το τέλος του έτους θα είναι υποχρεωτικό μέτρο για όλες τις επιχειρήσεις και τους ελευθέρους επαγγελματίες, ανεξαρτήτου μεγέθους και αντικειμένου. Για τους αγρότες αφορά αυτούς που εμπίπτουν στις διατάξεις του ειδικού καθεστώς ν4859/2014. Ηλεκτρονική τιμολόγηση σημαίνει άμεση αποστολή όλων των παραστατικών πωλήσεων (στοιχείων) κατά την έκδοση τoυς από τις υπόχρεες οντότητες, στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε, με δομημένες πληροφορίες που ενημερώνουν με σύνοψη σε πραγματικό χρόνο. Επί της ουσίας είναι η εφαρμογή του άρθρου 69 του ν4446/16 που αφορά την διασφάλιση και τον έλεγχο των συναλλαγών και αναφέρει: «1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Η ηλεκτρονική τιμολόγηση συνεπάγεται και την αυτόματη ενημέρωση των βιβλίων της επιχείρησης. Τι αλλάζει στην ενημέρωση των απλογραφικών βιβλίων με την ηλεκτρονική τιμολόγηση: Κατάργηση της καταχώρησης των παραστατικών πωλήσεων. Οι οντότητες θα αποστέλλουν άμεσα τις πωλήσεις τους : από το κανάλι των ταμειακών και φορολογικών μηχανών (Η.Φ.Μ) από τις εμπορικές τους εφαρμογές από τις πλατφόρμες ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά στις μεγάλες οντότητες και τα διπλογραφικά βιβλία) Καταχωρητικά (αφορά τα μπλοκάκια) Η ηλεκτρονική τιμολόγηση και αποστολή αφορά το σύνολο των πωλήσεων (Τιμολόγια, λιανικές συναλλαγές, αυτοπαραδώσεις κοκ) Αντίκρισμα των παραστατικών αγορών εσωτερικού (Αυτόματη ενημέρωση από τον εκδότη που απαιτεί ενέργεια από λογιστή) και ονομάζονται «παραστατικά του εκδότη» Για τα τιμολόγια που δέχεται η επιχείρηση ή ο ελεύθερος επαγγελματίας από άλλες επιχειρήσεις εντός Ελλάδος, ο λογιστής θα κάνει τον αντικρισμό τους, στην παλτφόρμα της Α.Α.Δ.Ε. Αντικρισμός παραστατικού αγοράς σημαίνει ο χαρακτηρισμός του, δηλαδή η δήλωση αν αφορά το παραστατικό σε αγορά ή πάγιο. Καταχώρηση τιμολογίων εξωτερικού εφόσον υπάρχουν και αντίκρισμα αυτών. Η ενέργεια απαιτεί καταχώρηση από τον λογιστή στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε Η καταχώρηση του παραστατικού ως σύνοψη θα καταχωρείται απευθείας στην Α.Α.Δ.Ε από τον εξουσιοδοτημένο λογιστή. Αποδείξεις Λιανικών συναλλαγών ως δαπάνες στην επιχείρηση ή τον ελ. επαγγελματία Θα γίνονται καταχωτηρικά από τον εξουσιοδοτημένο λογιστή στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε. Λοιπές εγγραφές που διαμορφώνουν το αποτέλεσμα (Ε.Φ.Κ.Α- Μισθοδοσία- Αποσβέσεις) Θα γίνονται καταχωτηρικά από τον εξουσιοδοτημένο λογιστή στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε . Δηλώσεις Φ.Π.Α - Παρακρατούμενοι Ε3 Η δήλωση του Φ.Π.Α θα ενημερώνεται αυτόματα Οι παρακρατούμενοι φόροι θα ενημερώνονται αυτόματα και πρέπει να αποστέλλονται με το ηλεκτρονικό τιμολόγιο αναλυτικά και ανά κατηγορία. Η δήλωση του Ε3 θα ενημερώνεται αυτόματα. Γλωσσάρι και επεξηγήσεις για τις παραπάνω έννοιες: Σύνοψη παραστατικού : Είναι τα ποσά και οι πληροφορίες που απαιτεί η Α.Α.Δ.Ε μέσω της ηλεκτρονικής τιμολόγησης όπως: Η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ ανά κατηγορία, οι παρακρατούμενοι ανά κατηγορία, τα στοιχεία του αντισυμβαλλόμενου εκδότη, η ημερομηνία η ώρα κοκ. Οντότητα: Η επιχείρηση, ο ελεύθερος επαγγελματίας, ο επιτηδευματίας, το νομικό πρόσωπο που ασκεί επαγγελματική δραστηριότητα στα όρια της Ελληνικής επικράτειας. Πρότυπα παραστατικά της Α.Α.Δ.Ε: Τα 17 τυποποιημένα παραστατικά που ενημερώνουν με την προδιαγεγραμμένη μορφή σύνοψης. Παραστατικά του «εκδότη»: Τα παραστατικά που εκδίδει η οντότητα και αυτοματοποιημένα ενημερώνουν : τα βιβλία του εκδότη τα βιβλία του παραλήπτη που ονομάζεται «Αντισυμβαλλόμενος εκδότης» Αντισυμβαλλόμενος εκδότης : είναι ο παραλήπτης του παραστατικού που έχει ενημερώσει ο εκδότης με την ηλεκτρονική τιμολόγηση και την ηλεκτρονική διαβίβαση του. Λήπτης : Αφορά τα παραστατικά που λαμβάνει η οντότητα και δεν έχουν ενημερώσει αυτόματα τα ηλεκτρονικά βιβλία στην ενότητα των εξόδων. Τα παραστατικά αυτά είναι: Λιανικές συναλλαγές: αποδείξεις από διόδια, φωτοτυπίες, καύσιμα (τα οποία μπορεί να καταργηθούν με τις κατάλληλες ενέργειες όπως το e-pass ή η παραλαβή τιμολογίων). Ενδοκοινοτικές αποκτήσεις- εισαγωγές από τρίτες χώρες κοκ Ε.Φ.Κ.Α Ενοίκια κ.ο.κ. Εγγραφές οντότητας: Οι εγγραφές που διαμορφώνουν το οικονομικό αποτέλεσμα και είναι: Αποσβέσεις Μισθοδοσία κοκ Αντίκρισμα παραστατικού : Ο χαρακτηρισμός του παραστατικού αγοράς στην κατάλληλη κατηγορία (Αγορά- Πάγιο) με την σύνοψη Μη αντικρυζόμενα παραστατικά: Τα παραστατικά του λήπτη και των εγγραφών της οντότητας. Τα πλεονεκτήματα για τους λογιστές με την ηλεκτρονική τιμολόγηση και την ηλεκτρονική διαβίβαση στην τήρηση των απλογραφικών βιβλίων Ελαχιστοποίηση του κόστους των συνδρομών από λογιστικές εφαρμογές (δεν χρειάζονται τα απλογραφικά βιβλία και οι συνδρομές) Μείωση των εξόδων συντήρησης εξοπλισμού και υποδομών (servers, backup etc) Απαλλαγή της ευθύνης απώλειας φυσικού αρχείου από καταστροφές (κλοπή, πλημμύρα, φωτιά) Μείωση του κόστους για την μεταφορά, την καταχώρηση και την αποθήκευση των παραστατικών Εξάλειψη εξόδων παραλαβής του φυσικού αρχείου Κατάργηση παλαιών μέτρων (Μ.Υ.Φ) Αποφυγή καταχωρητικών λαθών Διεύρυνση του πελατολογίου (όλες οι μικρές οντότητες θα χρειάζονται λογιστή για το αντίκρισμα των παραστατικών). Τα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις και τους ελ. επαγγελματίες Κατάργηση των περαιώσεων και της διατήρησης του φυσικού αρχείου Μείωση κόστους εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης των παραστατικών πωλήσεων Άμεση ενημέρωση για τις υποχρεώσεις σε φόρους και Φ.Π.Α Πρόσβαση σε νέα χρηματοδοτικά εργαλεία Επαγγελματική εμφάνιση Τα πλεονεκτήματα για το κράτος Εξοικονόμηση πόρων από την γραφειοκρατία και τους ελέγχους (υπολογίζεται στα 2 δισ.) Εξάλειψη των πλαστών τιμολογίων και της απάτης (υπολογίζεται στα 10 δισ.) Οι αλλαγές που φέρνει η εφαρμογή του μέτρου είναι θετικές και καλοδεχούμενες από τους επιχειρηματικούς φορείς, τις επιχειρήσεις και τον λογιστικό κλάδο. Το κράτος θα κερδίσει στην χειρότερη περίπτωση 4 φορές τον Ε.Ν.Φ.Ι.Α. Τα λογιστικά γραφεία θα κερδίσουν χιλιάδες χαμένες εργατοώρες. Οι επιχειρήσεις (οντότητες) θα εξοικονομήσουν χαμένες ώρες, διαδικασίες, κόστη και πρόστιμα και θα αποκτήσουν επαγγελματική εμφάνιση Ο λογιστής γίνεται πλέον φοροτεχνικός και σταματάει να είναι ένας καταχωρητής που χάνει χρόνο για να συμφωνεί Μ.Υ.Φ και να μαζεύει χαρτιά. Για τα διπλογραφικά βιβλία θα ενημερώσουμε σε επόμενο άρθρο Σπυρόπουλος Νικόλαος Για την i-spirit Software
  13. Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται. Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση. Τι αλλάζει Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του. Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους: Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ. Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ) Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους. Τα πλεονεκτήματα του μέτρου Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης.
×
×
  • Create New...