Προς το περιεχόμενο

nspirop

simple Members
  • Αριθμός μηνυμάτων

    82
  • ΜΕΛΟΣ

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    7

nspirop last won the day on 14 Ιουνίου

nspirop had the most liked content!

3 Ακόλουθοι

Σχετικά με τον nspirop

  • Κατάταξη
    co Founder i-spirit Software
  • Ημερομηνία γέννησης 25 Ιανουαρίου

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Software

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

3.766 προβολές προφίλ
  1. Οκτώ χρήσιμες συμβουλές από την ομάδα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit πριν απαλλαγείτε από τα χειρόγραφα παραστατικά σας, ώστε να μεταβείτε σωστά στην ηλεκτρονική τιμολόγηση και την νέα ψηφιακή εποχή. Συμβουλή νούμερο ένα. Διευκρίνηση Τι είναι το ηλεκτρονικό τιμολόγιο και οι ηλεκτρονικές αποδείξεις λιανικών συναλλαγών; Ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν σημαίνει η αποστολή ενός παραστατικού με email ως PDF ή μιας φωτογραφίας ενός χειρόγραφου τιμολογίου. Πρέπει η εφαρμογή να εγγυάται την γνησιότητα της προέλευσης και την διασφάλιση των δεδομένων του παραστατικού (απόδειξη ή τιμολόγιο). Αυτό το διασφαλίζουν ειδικές και έγκυρες τεχνολογίες που αναγνωρίζει το κράτος όπως ο φορολογικός μηχανισμός και η προηγμένη ψηφιακή υπογραφή. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, σας διασφαλίζει ακόμα περισσότερο, διότι πλέον των δύο προηγούμενων διασφαλίσεων που υποστηρίζει (φορολογικός μηχανισμός και ψηφιακή υπογραφή), διαθέτει επιπλέον ένα επίπεδο ασφαλείας για τα παραστατικά σας. Όταν στέλνετε μέσα την εφαρμογή i-spirit το ηλεκτρονικό τιμολόγιο με μοναδικό σύνδεσμο, αυτός μένει ενεργός για τα επόμενα 30 χρόνια. Όποιος διαθέτει αυτό το κωδικοποιημένο link, μπορεί να βλέπει πάντα το ίδιο παραστατικό. Σε περίπτωση που κάποιος το παραποιήσει, μπορείτε να το αποδείξετε στέλνοντας εκ νέου τον ίδιο σύνδεσμο. Συμβουλή νούμερο δύο. Ξεκινήστε έγκαιρα, μην περιμένετε την τελευταία στιγμή Η υποχρεωτική ένταξη όλων των επιχειρήσεων θα γίνει εντός του 2018. Το Ελληνικό δημόσιο καταργεί σε πρώτη φάση την λήψη χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων και σε δεύτερη φάση όλες οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες υποχρεωτικά πρέπει να καταργήσουν τα χειρόγραφα και να ενταχθούν στην ηλεκτρονική τιμολόγηση. Μην περιμένετε την τελευταία στιγμή να καταργήσετε τα χειρόγραφα παραστατικά. Με την εφαρμογή i-spirit, μπορείτε να ξεκινήσετε την ηλεκτρονική τιμολόγηση μόνο με 12,41€/μήνα και να εξοικειωθείτε στην χρήση της, ώστε να είστε έτοιμοι μόλις εφαρμοστεί ο νόμος. Συμβουλή νούμερο τρία. Συμφωνείστε τις πωλήσεις με τις εισπράξεις σας και προσέξτε να έχετε τους σωστούς Α.Φ.Μ των πελατών σας. Ο φορολογικός έλεγχος γίνεται με την διασταύρωση των τριών σημείων (σενάρια αυτόματου ελέγχου) και αφορά: τους δύο συναλλασσόμενους (εκδότη - λήπτη), του ενδιάμεσου φορέα (Α.Α.Δ.Ε ή ψηφιακός πάροχος), και των τραπεζών. Το σύνολο των καταθέσεων των πελατών σας και των εισπράξεων από το μηχάνημα αποδοχής καρτών P.O.S, πρέπει να συμφωνούν με το υποσύνολο των παραστατικών πωλήσεων σας (Χονδρικώς ή λιανικώς), ή με το σύνολο εφόσον δεν λαμβάνετε ποτέ μετρητά. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, διαθέτει αυτόματη σύνδεση με το μηχάνημα αποδοχής καρτών (P.O.S) και σας διασφαλίζει γιατί αποτυπώνει στην απόδειξη τον αριθμό συναλλαγής του P.O.S. Επίσης με την εφαρμογή μπορείτε να συνδέσετε όλες τις μεθόδους είσπραξης (εμβάσματα, κάρτες, μετρητά, επιταγές) με τα παραστατικά πωλήσεων σας, έχοντας την δυνατότητα να τα ανακαλέστε αναλυτικά σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Η εφαρμογή i-spirit, διαθέτει επίσης την λειτουργία αυτόματης αναζήτησης Α.Φ.Μ με την ένδειξη ενεργός- διακοπή ή καταργημένος, που σας προστατεύει από την έκδοση τιμολογίου σε λάθος ή καταργημένου Α.Φ.Μ. Κάνοντας σωστή χρήση της εφαρμογής δεν θα βρεθείτε σε δυσάρεστη έκπληξη σε μελλοντικό έλεγχο. Συμβουλή νούμερο τέσσερα. Ορίστε αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας για να μην χάσετε ποτέ τα δεδομένα σας. Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, σας παρέχει την δυνατότητα δημιουργίας αυτομάτων αντιγράφων ασφαλείας. Αυτό γίνεται κάθε φορά που κάνετε μια μεταβολή στα δεδομένα της εφαρμογής. Υποχρεωτικά με την έξοδο από την εφαρμογή, θα δημιουργηθεί το συνολικό αντίγραφο αυτόματα. Ο χρόνος για την δημιουργία των αντιγράφων ασφαλείας και ο όγκος των δεδομένων σας είναι μικρός και διαχειρίσημος. Σας προτείνουμε να δημιουργήσετε ένα δικό σας αποθηκευτικό χώρο στο Internet (google drive,drop box, οnedrive e.t.c.) που θα συγχρονίζει αυτόματα και με ασφάλεια τα αντίγραφα ασφαλείας σας. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα σας απασχολήσει ποτέ η φυσική καταστροφή (φωτιά, κλοπή, βανδαλισμός, πλημύρα) ή κάποια βλάβη στον υπολογιστή σας και μέσα σε 2 λεπτά, θα έχετε πρόσβαση πάλι στα φορολογικά και επιχειρησιακά σας δεδομένα. Η ομάδα υποστήριξης του i-spirit, μπορεί να σας κατευθύνει δωρεάν για την σωστή παραμετροποίηση. Συμβουλή νούμερο Πέντε . Αποτυπώστε τις απαιτήσεις των πελατών σας, πριν εκδώσετε το πρώτο σας ηλεκτρονικό τιμολόγιο. Σημειώστε σε δύο στήλες τους Α.Φ.Μ των πελατών σας και το ανοιχτό τους υπόλοιπο (ανά Α.Φ.Μ), πριν ξεκινήσετε την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, Όταν εγκαταστήσετε την εφαρμογή, μπορείτε να αντλήσετε τα σωστά φορολογικά τους στοιχεία, μέσω της εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, από την βάση επιχειρήσεων της Α.Α.Δ.Ε. Στην συνέχεια σημειώστε στην καρτέλα του πελάτη σας, το ποσό «από μεταφορά». Μόλις εκδώστε το πρώτο σας ηλεκτρονικό τιμολόγιο το ποσό του υπολοίπου, θα διαμορφώνεται αυτόματα. Με το ηλεκτρονικό τιμολόγιο, το ποσό της απαίτησης θα αυξάνεται και με την απόδειξη είσπραξης θα μειώνεται. Μπορείτε να καταχωρήσετε και την μέθοδο είσπραξης κατά την έκδοση του τιμολογίου ή της απόδειξης λιανικών συναλλαγών, εφόσον γίνεται την ίδια χρονική στιγμή. Προσέξτε να αποτυπώσετε σωστά την μέθοδο είσπραξης. Οι σύνηθες μέθοδοι είναι τα μετρητά, η πιστωτική κάρτα, η επιταγή και το έμβασμα. Εάν δεν αναφερθεί η μέθοδος είσπραξης στο τιμολόγιο ή την απόδειξη, τότε θα εκδοθεί «επί πιστώσει». Συμβουλή νούμερο έξι. Κάθε λάθος μπορεί να διορθωθεί. Δεν υπάρχει λόγος να φοβηθείτε τίποτα. Όλες οι κινήσεις(αποτυπώσεις) που γίνονται από το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης, μπορούν να διορθωθούν. Η διαγραφή δεν ενδείκνυται, αλλά η ακύρωση ή η πίστωση είναι η κατάλληλή μέθοδος αντιλογισμού της πράξης που προηγήθηκε. Μην ξεχνάτε ότι με την ηλεκτρονική τιμολόγηση, έχετε ενημερώσει τον πελάτη σας ηλεκτρονικά για την έκδοση του παραστατικού και οφείλετε να τον ενημερώστε για την διόρθωση του αρχικού παραστατικού. Η εφαρμογή i-spirit, υποστηρίζει τις διορθώσεις και έχει τις δικλίδες ασφαλείας ώστε να μην βρεθείτε ποτέ εκτεθειμένοι σε μελλοντικό φορολογικό έλεγχο. Το ιστορικό της ακύρωσης αποτυπώνεται στο αρχικό παραστατικό που έχετε εκδώσει, αποδεικνύοντας την διόρθωση του, με τον αριθμό και την ημερομηνία του διορθωτικού παραστατικού που εκδώσατε. Συμβουλή νούμερο επτά. Δώστε περισσότερη σημασία στο ταμείο και τις εισπράξεις σας. Η μέθοδος είσπραξης είναι πλέον ένα από τα επίσημα στοιχεία που επιβεβαιώνουν την φορολογική αποτύπωση της συναλλαγής σας (πώληση). Ο δικός σας έλεγχος πρέπει να προηγείται του πιθανού φορολογικού ελέγχου, ώστε να αποφύγετέ τις δυσάρεστες εκπλήξεις. Θα πρέπει να είσαστε πάντα σε θέση να δικαιολογήσετε μια κατάθεση ή μια είσπραξη με πιστωτική κάρτα καθώς και μια ανάληψη επιταγής, ή τα μετρητά που διαχειριστήκατε. Η εφαρμογή i-spirit, σας βοηθάει και δεν ξεχνά ποτέ να δικαιολογήσει αυτές τις πράξεις, από τις ειδικές χρηματοοικονομικές εκτυπώσεις που σας παρέχει, για όποιο εύρος ημερομηνιών θέλετε. Με την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, μπορείτε να δώστε άμεσα και σωστά οικονομικές αναφορές όποτε σας ζητηθούν. Tip: Μην ξεχνάτε ποτέ ότι ο default «πελάτης λιανικής», πρέπει να δείχνει πάντα μηδενικό υπόλοιπο. Συμβουλή νούμερο Οκτώ Ακούστε τον λογιστή σας. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit δεν καταργεί τον λογιστή. Τον βοηθάει όμως να κατανοήσει τις αποδείξεις και τα τιμολόγια που έχετε εκδώσει. Τα χειρόγραφα παραστατικά, δεν έχουν ξεκάθαρα γράμματα και αριθμούς, χάνονται και υπάρχει μεγάλο ποσοστό λάθους στην επανακαταχώρησή τους. Στα χειρόγραφα παραστατικά κοστίζει η ταχυδρόμηση, η μεταφορά και η αρχειοθέτηση και δεν παρέχουν άμεση ενημέρωση στην επιχείρησή ή στο γραφείο σας. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirirt, διαθέτει ειδικό κουμπί «αποστολή στον λογιστή». Με αυτήν την λειτουργία ο λογιστής σας μπορεί να σας συμβουλεύσει σωστά και άμεσα, για την πορεία των υποχρεώσεών σας προς το δημόσιο. Δείτε περισσότερα....
  2. Πράξη κάνει η Α.Α.Δ.Ε την κατάργηση των χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων εντός του 2018. Στην καθιέρωση της υποχρέωσης των επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών να εκδίδουν σε ηλεκτρονική μορφή τα τιμολόγια για τις μεταξύ τους συναλλαγές αναμένεται να προχωρήσει εντός του 2018 το υπουργείο Οικονομικών. Παράλληλα, οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα υποχρεωθούν να διαβιβάζουν αυτόματα τα δεδομένα των εκδιδόμενων τιμολογίων στις πληροφοριακές υποδομές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, για επεξεργασία και διασταύρωση. Με την καθιέρωση της υποχρεωτικής «ηλεκτρονικής τιμολόγησης» θα καταργηθεί η σημερινή διαδικασία εκτύπωσης και διακίνησης των τιμολογίων σε χάρτινη μορφή για όλες τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και μεταξύ επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών. Η διαδικασία αυτή θα αντικατασταθεί από την υποχρεωτική ηλεκτρονική έκδοση και διακίνηση των τιμολογίων μεταξύ των παραπάνω αντισυμβαλλομένων. Τα στοιχεία των τιμολογίων που θα εκδίδονται και θα διακινούνται ηλεκτρονικά θα διαβιβάζονται ταυτόχρονα και στις πληροφοριακές υποδομές της ΑΑΔΕ για άμεσο έλεγχο και διασταύρωση. Με τη διαδικασία αυτή, οι φορολογικές αρχές θα γνωρίζουν εξ αποστάσεως και σε πραγματικό χρόνο το ύψος των συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων ή και ελευθέρων επαγγελματιών. Με πιο απλά λόγια τα Ελεγκτικά Κέντρα και οι Δ.Ο.Υ. θα είναι, κατά κάποιον τρόπο, online συνδεδεμένα με τα λογιστήρια και τα ταμεία των επιχειρήσεων-ελεύθερων επαγγελματιών και θα μπορούν να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή και εξ αποστάσεως ποιο είναι το ύψος των χονδρικών πωλήσεων που έχουν πραγματοποιήσει οι επιχειρήσεις, καθώς επίσης και το ύψος των συναλλαγών παροχής υπηρεσιών μεταξύ επιχειρήσεων-ελεύθερων επαγγελματιών. Με τον τρόπο αυτό θα εξαλειφθεί πλήρως το φαινόμενο της έκδοσης πλαστών τιμολογίων, διότι δεν θα υπάρχει πλέον δυνατότητα έκδοσης τιμολογίων εν αγνοία του εμφανιζόμενου ως λήπτη ούτε δυνατότητα καταχώρισης τιμολογίου εν αγνοία του εμφανιζόμενου ως εκδότη. Παράλληλα θα περιοριστούν σημαντικά και τα κρούσματα έκδοσης εικονικών τιμολογίων, καθώς τα στοιχεία των ηλεκτρονικά εκδιδόμενων τιμολογίων θα επιβεβαιώνονται και από τους λήπτες, ενώ θα είναι άμεσα διαθέσιμα στις φορολογικές αρχές για διασταυρώσεις και επαληθεύσεις με το τραπεζικό σύστημα. Ειδικότερα, με την καθιέρωση της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής τιμολόγησης θα καταστεί δυνατός ο τριπλός διασταυρωτικός έλεγχος των στοιχείων των εκδιδόμενων τιμολογίων. Η τριπλή διασταύρωση θα γίνεται μεταξύ: * Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, με την άμεση και ηλεκτρονική παραλαβή των στοιχείων των πωλήσεων των επιχειρήσεων καθημερινά, * τραπεζών, με τις ηλεκτρονικές πληρωμές (μέσω e-banking, POS και άλλων μέσων ηλεκτρονικής πληρωμής), διαβάστε περισσότερα.....
  3. H έκδοση που υποστηρίζει την διαχείριση τέλους διαμονής είναι η 1.05.12Η λειτουργία αφορά τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, τις ξενοδοχειακές μονάδες, τους τουριστικούς πράκτορες και γενικότερα τις τουριστικές επιχειρήσεις. 1ο Βήμα: Δημιουργούμε το είδος «Τέλος διαμονής» ανάλογα με τον συντελεστή (Κλειδιά στα ενοικιαζόμενα ή αστέρια), ώστε να βάλουμε το ανάλογο κόστος με μηδενικό Φ.Π.Α 2ο Βήμα: Επιλέγουμε στην απόδειξη ή το τιμολόγιο : α.Τον πελάτη β.Τις υπηρεσίες που το παρέχουμε (Διαμονή- πρωινό) και το «τέλος διαμονής» γ.Τον τρόπο πληρωμής. 3o Βήμα. Εκτυπώσεις απλογραφικών α.Επιλέγουμε το ημερολογιακό εύρος που επιθυμούμε β.Επιλέγουμε την αναλυτική εκτύπωση. Στο βιβλίο εσόδων εμφανίζεται η στήλη «ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ» κάτω από την στήλη «ΦΟΡΟΙ ΤΕΛΗ». Τα ποσά που επιστέφει το ερώτημα είναι τα «τέλη διαμονής προς απόδοση» τς επιθυμητής περιόδου. 4o Βήμα. Εκτυπώσεις διπλογραφικών α.Επιλέγουμε το πεδίο «Γενική λογιστική πωλήσεων» και δημιουργούνται τα άρθρα για τα διπλογραφικά μας βιβλία με βάση το Ε.Λ.Γ.Σ ή τα Ε.Λ.Π Δείτε το σχετικό video.
  4. Θα υπάρξει ενδιάμεσος φορέας που θα αυθεντικοποιεί τα ηλεκτρονικά τιμολόγια. όπως αναφέρει στον 4446/α74. Περιμένουμε την ερμηνευτική για την έναρξη και την εφαρμογή του νόμου. Αναλυτικά ο 4446 στο α 69 και στο α74 αναφέρει Άρθρο 69:1. Η παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 3842/2010 (Α' 58) αντικαθίσταται ως εξής:«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Άρθρο 74:1. Η παρ. 13 του άρθρου 12 του ν. 4308/2014 αντικαθίσταται ως εξής:«13. Η οντότητα μπορεί να εκδίδει παραστατικά λιανικής πώλησης με χειρόγραφο τρόπο στην περίπτωση διακοπής του συστήματος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας ή διακοπής της λειτουργίας του μέσου έκδοσης παραστατικών, λόγω τεχνικού προβλήματος. Σε περίπτωση μη λειτουργίας του εξοπλισμού έκδοσης παραστατικών λόγω τεχνικού προβλήματος, η οντότητα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποκατάσταση της λειτουργίας του εξοπλισμού χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και για την αποτροπή επαναλήψεων του προβλήματος. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων της παραγράφου 9 δύναται να ρυθμίζονται θέματα εφαρμογής της παραγράφου αυτής, καθώς και να επιβάλλεται υποχρέωση ενημέρωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.» 2. Στο άρθρο 12 του ν. 4308/2014 προστίθεται παράγραφος 16, ως εξής:«16. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, καθώς και οι διαδικασίες ελέγχου των τιμολογίων και των στοιχείων λιανικής πώλησης που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται με την χρήση υπηρεσιών των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.»
  5. Θα υπάρξει ενδιάμεσος φορέας που θα αυθεντικοποιεί τα ηλεκτρονικά τιμολόγια. όπως αναφέρει στον 4446/α74. Περιμένουμε την ερμηνευτική για την έναρξη και την εφαρμογή του νόμου. Αναλυτικά ο 4446 στο α 69 και στο α74 αναφέρει Άρθρο 69:1. Η παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 3842/2010 (Α' 58) αντικαθίσταται ως εξής:«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Άρθρο 74:1. Η παρ. 13 του άρθρου 12 του ν. 4308/2014 αντικαθίσταται ως εξής:«13. Η οντότητα μπορεί να εκδίδει παραστατικά λιανικής πώλησης με χειρόγραφο τρόπο στην περίπτωση διακοπής του συστήματος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας ή διακοπής της λειτουργίας του μέσου έκδοσης παραστατικών, λόγω τεχνικού προβλήματος. Σε περίπτωση μη λειτουργίας του εξοπλισμού έκδοσης παραστατικών λόγω τεχνικού προβλήματος, η οντότητα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποκατάσταση της λειτουργίας του εξοπλισμού χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και για την αποτροπή επαναλήψεων του προβλήματος. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων της παραγράφου 9 δύναται να ρυθμίζονται θέματα εφαρμογής της παραγράφου αυτής, καθώς και να επιβάλλεται υποχρέωση ενημέρωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.» 2. Στο άρθρο 12 του ν. 4308/2014 προστίθεται παράγραφος 16, ως εξής:«16. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, καθώς και οι διαδικασίες ελέγχου των τιμολογίων και των στοιχείων λιανικής πώλησης που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται με την χρήση υπηρεσιών των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.»
  6. Θα ανεβαίνουν τα παραστατικά με την δημιουργία και θα παίρνει αριθμό συναλλαγής που θα αναγράφεται στο παραστατικό (δείτε εικόνα). Με τον αριθμό αυτόν το παραστατικό θα είναι έγκυρο. Αν υπάρχει εφαρμογή θα το κάνει αυτόματα. Το report Φ.Π.Α σε πρώτη φάση για τις πωλήσεις θα το βρίσκουμε έτοιμο στις περιοδικές. Για τις αγορές θα αργήσει ακόμα, έχει να κάνει με τους ΚΑΔ. Τα ακυρωτικά θα ανεβαίνουν με τον κωδικό 215, και αυτά απευθείας και θα παίρνουν και αυτά κωδικό ακύρωσης, τα οποία δεν θα συμπεριλαμβάνονται στον ΦΠΑ και στον τζίρο. Ο 215 αναφέρεται στον πίνακα Δ1 που αφορά στα νέα παραστατικά (για πιο ευκρινές μπορείτε να αναζητήσετε στο tax heaven)
  7. Μόνο με το χιούμορ και την καλή διάθεση λύνουμε τα προβλήματα με επιτυχία. Αγώνα κάνουμε όλοι. Δεν είναι διαφήμιση στην ουσία αλλά ενημέρωση για τους αυτοματισμούς που έχουμε φτιάξει και με χαρά θέλουμε να ενημερώσουμε. Ίσως μερικές φορές να φαίνεται κάπως επιθετικά. Η ουσία είναι πως τα πράγματα αλλάζουν και κάπως πρέπει να επικοινωνηθούν στους σχετικούς επαγγελματίες εμπλεκόμενους.
  8. Σχεδόν έτοιμη η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης που θα καταργήσει την ταλαιπωρία των Μ.Υ.Φ (Συγκεντρωτικές τιμολογίων) Έπειτα από τις τελικές ανακοινώσεις του κου Πιτσιλή στο «4th Athens Law Forum on Taxation», για την ηλεκτρονική τιμολόγηση και την κατάργηση της Μ.Υ.Φ (δείτε εδώ την ανακοίνωση) , το τμήμα R&D της επιστημονικής του i-spirit, έκανε μια διερεύνηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε, και σας παρουσιάζει τα συμπεράσματά της, για την διαδικασία καταχώρησης των χειρόγραφων παραστατικών. Η διαδικασία διαφοροποιείται για όσους επιτηδευματίες και επιχειρήσεις διαθέτουν μια εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης όπως το i-spirit, που θα αποστέλλει αυτόματα τα δεδομένα πωλήσεων στην πλατφόρμα της διασφάλισης ηλεκτρονικών εμπορικών συναλλαγών και θα αναφερθεί τελευταία. Ο νόμος 4446/2016 αναφέρει ξεκάθαρα την υποχρέωση της αποστολής των δεδομένων πωλήσεων στο άρθρο 69. Από στιγμή σε στιγμή περιμένουμε την ανακοίνωση της ερμηνευτικής του ΥΠΟΚ, για τους Κ.Α.Δ που θα ενταχθούν πρώτοι στην διαδικασία. Πηγές και λογική, καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι θα είναι οι ίδιοι Κ.Α.Δ που εντάχθηκαν και στην υποχρέωση των P.O.S Βήμα 1:Εισαγωγή στην πλατφόρμα. Ο χρήστης θα επιλέγει το πλήκτρο επιχειρήσεις Εικόνα 1 Εικόνα 1 Βήμα 2 : Ο χρήστης θα πληκτρολογεί τους επιχειρηματικούς κωδικούς (όνομα χρήστη και συνθηματικό) του TAXIS (Εικόνα 2) Εικόνα 2 Βήμα 3: Ο χρήστης θα επιλέγει την «Καταχώρηση χειρόγραφου παραστατικού». Η πλατφόρμα ήδη διαθέτει τα παραστατικά του πίνακα Δ1. Τα παραστατικά έχουν συγχωνευθεί και είναι μειωμένα κατά πολύ από τα παραστατικά του πίνακα Δ Εικόνα 3 Εικόνα 3 Βήμα 4: Ο χρήστης θα επιλέγει το κατάλληλο παραστατικό και θα συμπληρώνει τα απαραίτητα πεδία. Στην συνέχεια θα επιλέγει το ΥΠΟΒΟΛΗ. Εικόνα 4 Εικόνα 4 Βήμα 5: Η πλατφόρμα καταχώρησης χειρόγραφων παραστατικών, θα επιστρέφει στον χρήστη το αποδεικτικό με την υποβολή της χειρόγραφης καταχώρησης. Εικόνα 5 Εικόνα 5 Λοιπές λεπτομέρειες: Στον χειριστή η πλατφόρμα θα παρέχει την δυνατότητα ανεύρεσης των χειρόγραφων παραστατικών που έχει καταχωρήσει. Λογικά δεν θα παρέχει την δυνατότητα αλλαγής αυτών σε περίπτωση που έχει υποβληθεί και οριστικοποιηθεί η περιοδική Φ.Π.Α ή έχουν υποβληθεί λοιπές οριστικοποιημένες οικονομικές καταστάσεις. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν εφαρμογές ηλεκτρονικής τιμολόγησης όπως είναι το i-spirit, θα μπορούν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τις οριστικοποιημένες αποδείξεις λιανικής και τα τιμολόγια, χωρίς τον κίνδυνο λάθους καταχώρησης, από το url της άμεσης αποστολής. Εικόνα 6 Εικόνα 6. Είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι αυτή είναι η άποψη της επιστημονικής μας ομάδας και όχι η επίσημη ανακοίνωση και οι οδηγίες της Α.Α.Δ.Ε. i-spirit R&D team.
  9. Το 4th ATHENS LAW FORUM ON TAXATION θα επικεντρωθεί στο ρόλο της Α.Α.Δ.Ε. υπό τη νέα δομή της και στη συμβολή της τεχνολογίας για την πάταξη της φοροδιαφυγής και στις εσωτερικές και διεθνείς εξελίξεις στο χώρο της φορολογίας. Η μία από τις 4 ενότητες ,αφορά στα ηλεκτρονικά μέσα για την πάταξη της φοροδιαφυγής τα οποία είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η σύνδεση των ταμειακών μηχανών. Πέρα από την πάταξη της φοροδιαφυγής που αποσκοπεί ο κρατικός μηχανισμός, η ηλεκτρονική τιμολόγηση αλλάζει τα σημερινά δεδομένα στους επαγγελματίες (Μ.Μ. Επιχειρήσεις, ιατρεία και γραφεία) που δεν διαθέτουν ακόμα πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι ελεύθεροι επαγγελματίες, τα γραφεία και τα ιατρεία, με τα κατάλληλα προγράμματα μπορούν να επιτύχουν τα παρακάτω οφέλη: Να αποφύγουν τα πρόστιμα από λάθος καταχωρήσεις και υπολογισμούς στην αξία Φ.Π.Α Να βελτιώσουν την εικόνα της επιχείρησής τους και του γραφείου τους Να εξαλείψουν το κόστος εκτύπωσης (Μελάνια - εκτυπωτές – χαρτί- φακέλους αρχειοθέτησης) και αποστολής των τιμολογίων (Γραμματόσημα courier κοκ) Να ενημερώνουν ηλεκτρονικά τον λογιστή τους εξαλείφοντας το κόστος της αποστολής Να έχουν έγκυρη οικονομική πληροφόρηση, ώστε να προλαβαίνουν τις δυσκολίες της αγοράς.
  10. Ο νόμος 4446 και το άρθρο 69, προβλέπει την άμεση (on line) αποστολή των πωλήσεων από όλα τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που ασκούν δραστηριότητα εντός Ελλάδος. Σύμφωνα με τις πρόσφατες ανακοινώσεις του υπουργείου Οικονομικών, η Α.Α.Δ Ε είναι έτοιμη για την εφαρμογή του μέτρου. Ο Υπουργός οικονομικών θα ανακοινώσει με την σειρά του τα επαγγέλματα που θα ενταχθούν πρώτα. Η δική μας εκτίμηση είναι ότι οι πρώτοι Κ.Α.Δ που θα ενταχθούν θα είναι οι ίδιοι με αυτών που εντάχθηκαν στο μέτρο της υποχρέωσης για την χρήση των μηχανημάτων αποδοχής καρτών (P.O.S). Η άμεση (online) αποστολή των πωλήσεων από τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα θα γίνεται με τους παρακάτω τρόπους: Με αυτόματη αποστολή των λιανικών πωλήσεων από τις ταμειακές μηχανές αλλά και την απευθείας καταχώρηση των χειρόγραφων τιμολογίων στην ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε Με την αυτόματη αποστολή μέσω των φορολογικών μηχανισμών, για τις χονδρικές και λιανικές πωλήσεις που προϋποθέτει την ύπαρξη για εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης Με έλεγχο και αποστολή των αποδείξεων και τιμολογίων απευθείας από την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, για όσους εξαιρούνται από την χρήση του 1 και 2 (δείτε εδώ ποιες κατηγορίες εξαιρούνται) Με την απευθείας χειρόγραφη καταχώρηση των τιμολογίων και των αποδείξεων στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών που βρίσκεται εδώ Για την περίπτωση 4, η επιχείρηση ή το νομικό πρόσωπο, πρέπει να κάνει είσοδο στην ενότητα επιχειρήσεις και να καταχωρήσει τα παραστατικά του, όπως αναφέρονται στον πίνακα Δ1, της οδηγίας της Α.Α.Δ.Ε στο τμήμα Ε’ Συστημάτων Διασφάλισης Ηλεκτρονικών Εμπορικών Συναλλαγών. (Δείτε τον πίνακα Δ1) Η ιστοσελίδα της αποστολής των πωλήσεων με καταχώρηση ή αυτόματο τρόπο, είναι ήδη έτοιμη. Μάλιστα έχει δοκιμαστεί από μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων και ελευθέρων επαγγελματιών πιλοτικά, για αρκετό χρονικό διάστημα.
  11. Η συνεργασία της Cardlink με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit προσφέρει μέγιστη ασφάλεια στους πελάτες για την ηλεκτρονική τιμολόγηση και τις ηλεκτρονικές πληρωμές. Tα οφέλη που επιτυγχάνονται για τον χρήστη ηλεκτρονικής τιμολόγησης με την σύνδεση του μηχανήματος πιστωτικών καρτών είναι: Η λύση παρέχει ασφαλή σύνδεση του τερματικού POS με την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να μεταφέρονται με ασφάλεια τα στοιχεία της συναλλαγής (ποσό, αριθμός εμπόρου κλπ) από και προς το POSΚατά την έγκριση της συναλλαγής από το POS, το τερματικό αποστέλλει στην εφαρμογή τον μοναδικό αριθμό συναλλαγής καθώς και την τράπεζα συνεργασίας. Η εφαρμογή αποθηκεύει τα στοιχεία αυτά και τα αποτυπώνει στην απόδειξη που θα εκδοθείΚατά την έγκριση της συναλλαγής από την τράπεζα στο POS, ενημερώνεται αυτόματα η εφαρμογή και προχωρά επιτόπου σε έκδοση του φορολογικού παραστατικού (απόδειξη λιανικής ή τιμολογίου) Η αδυναμία διαγραφής της απόδειξης από τον χειριστή όταν το ποσό έχει εισπραχθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Ταχύτητα στη διαδικασία πληρωμής μέσω κάρτας καθώς το ποσό περνά αυτόματα στο POS Ο επιτηδευματίας ή η επιχείρηση που κάνει χρήση σύνδεσης της εφαρμογής και του P.O.S, διασφαλίζει ότι : θα εκδοθεί η απόδειξη με το σωστό ποσό ταυτοποιείται η απόδειξη με τον αριθμό έγκρισης της τράπεζας, παρέχοντας την δυνατότητα να ανακληθεί μελλοντικά σε περίπτωση διασταύρωση, φορολογικού ελέγχου δεν υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής της, από κάποιον άπειρο χειριστή, ενέργεια που θα δημιουργήσει πρόβλημα στην επιχείρηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επίτευξη αυτής της καινοτομίας γίνεται χωρίς να αποθηκευτεί καμία πληροφορία για την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στην εφαρμογή i-spirit. Έτσι επιτυγχάνουμε την μέγιστη ασφάλεια από οποιαδήποτε φυσική ή ψηφιακή κλοπή. Η υπηρεσία αυτή παρέχεται μόνο σε συνεργασία της Cardlink με την i-spirit. Η λύση διατίθεται για τα δύο κορυφαία τερματικά είσπραξης πιστωτικών καρτών το Verifone Vx520 και το Ingenico ICT220. http://www.cardlink.gr/el/support https://www.i-spirit.gr/blog/deltio-typoy-synergasia-tis-ilektronikis-timologisis-i-spirit-me-tin-cardlink
  12. Αικ. Παπανάτσιου - Ηλεκτρονική τιμολόγηση και κατάργηση των ΜΥΦΣυνέντευξη στο ΑΠΕ έδωσε η υφυπουργός Οικονομίας κα Παπανάτσιου και μίλησε για τα POS, τις κληρώσεις για τις αποδείξεις, και την ηλεκτρονική τιμολόγηση.Η υφυπουργός ανέφερε ότι η υπουργική απόφαση με τις λεπτομέρειες για την κλήρωση των συναλλαγών που γίνονται με ηλεκτρονικό χρήμα είναι στο τελικό στάδιο. "Θέλουμε να ολοκληρωθεί και να υπογραφεί άμεσα ώστε να προχωρήσουμε στην πρώτη κλήρωση ακόμη και τον επόμενο μήνα.", πρόσθεσε η Κα Παπανάτσιου.Σχετικά με το θέμα της διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών με το taxis και την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής η Κα Παπανάτσιου ανέφερε : "Προχωρούμε με ταχείς ρυθμούς στην ηλεκτρονική τιμολόγηση, που αφορά τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να γίνει αρκετά γρήγορα και θα περιορίσει σημαντικά, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα των πλαστών τιμολογίων. Θετική παρενέργεια είναι ότι θα απαλλάξει τα λογιστήρια από την ανάγκη για την κατάρτιση των συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών - προμηθευτών. Η διασύνδεση των ταμειακών μηχανών είναι ένα πιο σύνθετο ζήτημα τεχνικά. Πάντως ένα μεγάλο μέρος των ταμειακών μηχανών που είναι σε λειτουργία μπορεί να υποστηρίξει αυτή τη λειτουργία και θα πρέπει να αντικατασταθούν σταδιακά οι παλιότερες. Θα μπορέσουμε σύντομα να προχωρήσουμε και στην εφαρμογή αυτού του μέτρου με την απαραίτητη περίοδο προσαρμογής των επιχειρήσεων."Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/36022
×