Προς το περιεχόμενο

nspirop

simple Members
  • Αριθμός μηνυμάτων

    75
  • ΜΕΛΟΣ

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    6

3 Ακόλουθοι

Σχετικά με τον nspirop

  • Κατάταξη
    co Founder i-spirit Software
  • Ημερομηνία γέννησης 25 Ιανουαρίου

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Software

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

3.187 προβολές προφίλ
  1. Δημιουργήσαμε την παραλαβή πωλήσεων από τους πελάτες σας με ένα click χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και έξοδα. Δείτε τον Φ.Π.Α και τους φόρους προς απόδοση, χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες. Με την νέα λειτουργικότητα της εφαρμογής, έχετε πρόσβαση στα πρωτογενή παραστατικά των πελατών σας άμεσα και ανέξοδα. Η πλατφόρμα θα διατίθεται δωρεάν στους συνεργάτες λογιστές εφόρου ζωής έως τις 30 Απριλίου 2018. Βήμα 1ο - Ο πελάτης σας επιλέγει το πλήκτρο « Αποστολή στον λογιστή» Βήμα 2ο - Σας έρχεται αυτοματοποιημένη ενημέρωση κατευθείαν μέσα στην εφαρμογή i-spirit με τον Α.Φ.Μ του πελάτη σας Βήμα 3ο - Δείτε ακαριαία το βιβλίο εσόδων του ή τα διπλογραφικά άρθρα σε Ε.Γ.Λ.Σ ή Ε.Λ.Π Ζητήστε μας από εδώ την εφαρμογή i-spirit λογιστικά προγράμματα
  2. Ούτε δέκα καθαροί μήνες δεν έμειναν για την υποχρεωτική ένταξη των επιχειρήσεων στην ηλεκτρονική τιμολόγηση Δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η Εκτελεστική Απόφαση (ΕΕ) 2017/1870 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η δημοσίευση των στοιχείων αναφοράς του ευρωπαϊκού προτύπου έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και του καταλόγου των συντακτικών δομών αυτού σύμφωνα με την Οδηγία 2014/55/ΕΕ με τελική ημερομηνία για την έναρξη ισχύος των εθνικών μέτρων εφαρμογής όσον αφορά την προσαρμογή των αναθετουσών αρχών την 18η Απριλίου 2019. Δείτε το φύλλο της εφημερίδας εδώ. Πλήθος από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και οι ελεύθεροι, πρέπει έως την 14η Απριλίου του 2019, να προσαρμοστούν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικό τιμολόγιο για τις συναλλαγές τους με το δημόσιο, που θα είναι το μόνο αποδεκτό μέσο για την επικαιροποίηση της συναλλαγής, είτε είναι υπηρεσία είτε είναι εμπορεύματα. Με απλά λόγια για να πληρωθούν επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες από το δημόσιο θα πρέπει να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. *Ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν σημαίνει η αποστολή ενός τιμολογίου σε PDF. Ηλεκτρονικό τιμολόγιο είναι η ηλεκτρονική αποστολή ενός δομημένου τιμολογίου, που είναι μοναδικό, αρχειοθετείται ηλεκτρονικά και προσφέρει την δυνατότητα στον εκδότη, τον λήπτης και στις ελεγκτικές αρχές, να το ανακαλέσει ανά πάσα στιγμή. Tο ηλεκτρονικό τιμολόγιο πρέπει να ενσωματώνει τις δομημένες πληροφορίες του, όπως ορίζεται στα σχήματα XML 16B SCRDM CII. (Μήνυμα XML διεπαγγελματικού τιμολoγίου UN/CEFACT Cross Industry Invoice σε xml). Ο χρόνος για την προσαρμογή των μικρών επιχειρήσεων και των ελευθέρων επαγγελματιών. Αφαιρώντας τις αργίες και τις διακοπές δεν απομένουν ούτε 10 μήνες για την προσαρμογή των επιχειρήσεων που σε πρώτη φάση είναι αυτές που συναλλάσσονται με το δημόσιο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η προσαρμογή, δεν αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις που διαθέτουν επώνυμα συστήματα μηχανογράφησης και εξοικειωμένους χρήστες αλλά τις μικρές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που κάνουν χρήση των χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων. Η δεύτερη κατηγορία θα πρέπει από τώρα να ξεκινήσει την ενημέρωση της σε πρώτη φάση στα παρακάτω κομβικά θέματα: Πόσο κοστίζει η ηλεκτρονική τιμολόγηση που πληροί τις προδιαγραφές για την χρήση και την υποστήριξη της τον μήνα ; Πόσο χρόνο χρειάζεται η εγκατάσταση και η προσαρμογή μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης; Πόσο καιρό πριν πρέπει να ξεκινήσουν την χρήση μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης ; Τι θα αλλάξει με την χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην καθημερινή επιχειρηματική τους δραστηριότητα Τι πρέπει να προσέξουν για την ομαλή μετάβαση τους από τα χειρόγραφα παραστατικά στο ηλεκτρονικό τιμολόγιο Πως θα εκπαιδευτούν δωρεάν στην χρήση της εφαρμογής Η ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit, είναι σε θέση να απαντήσει με την ίδια σειρά στα παραπάνω 6 ερωτήματα. 16,5€/μήνα πλέον Φ.Π.Α και καλύπτει όλες τις ανάγκες της επιχείρησης ή του γραφείου (Εγκατάσταση – προσαρμογή - εκπαίδευση – τηλεφωνική υποστήριξη – αναβαθμίσεις) 20 λεπτά. Μην το αφήσει την τελευταία στιγμή, γιατί όπως έχει αποδειχθεί ο φόρτος εργασίας θα καθορίζει την ποιότητα απορρόφησης της εκπαίδευσης. Οπότε καλό είναι να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν Η διαδικασία. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση εξασφαλίζει στην επιχείρηση την εξάλειψη του κόστους εκτύπωσης αποστολής και αρχειοθέτησης, τον χαμένο χρόνο και την τα λάθη στις καταχωρήσεις που κρύβουν φορολογικά πρόστιμα. Να αποτυπώσουν τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις τους σε ένα χαρτί, να έχουν διασφαλίσει έναν προσωπικό αποθηκευτικό χώρο για την δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (30giga) και να αναζητούν με τον Α.Φ.Μ τα στοιχεία των επιχειρήσεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Δίκαιου που συναλλάσσονται. Από το τμήμα υποστήριξης, από τα σχετικά video εκπαίδευσης και από το εγχειρίδιο χρήσης. Δείτε εδώ ένα σύντομο κατατοπιστικό και ευχάριστο video 2 λεπτών για την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit SOftware team
  3. Η απόλυτη λύση για τους λογιστές και τα λογιστικά γραφεία από την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit.

    1. Το εγκαθιστούν οι πελάτες σου
    2. Λαμβάνεις τα δεδομένα πωλήσεων με ένα click
    3. Δημιουργείς  τις οικονομικές καταστάσεις τους, τις δηλώσεις ΦΠΑ και Φόρων(διαμονής, περιβαλλοντικού)
    4. Δεν χάνεις χρόνο 

    Ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit.png

  4. Οκτώ χρήσιμες συμβουλές από την ομάδα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit πριν απαλλαγείτε από τα χειρόγραφα παραστατικά σας, ώστε να μεταβείτε σωστά στην ηλεκτρονική τιμολόγηση και την νέα ψηφιακή εποχή. Συμβουλή νούμερο ένα. Διευκρίνηση Τι είναι το ηλεκτρονικό τιμολόγιο και οι ηλεκτρονικές αποδείξεις λιανικών συναλλαγών; Ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν σημαίνει η αποστολή ενός παραστατικού με email ως PDF ή μιας φωτογραφίας ενός χειρόγραφου τιμολογίου. Πρέπει η εφαρμογή να εγγυάται την γνησιότητα της προέλευσης και την διασφάλιση των δεδομένων του παραστατικού (απόδειξη ή τιμολόγιο). Αυτό το διασφαλίζουν ειδικές και έγκυρες τεχνολογίες που αναγνωρίζει το κράτος όπως ο φορολογικός μηχανισμός και η προηγμένη ψηφιακή υπογραφή. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, σας διασφαλίζει ακόμα περισσότερο, διότι πλέον των δύο προηγούμενων διασφαλίσεων που υποστηρίζει (φορολογικός μηχανισμός και ψηφιακή υπογραφή), διαθέτει επιπλέον ένα επίπεδο ασφαλείας για τα παραστατικά σας. Όταν στέλνετε μέσα την εφαρμογή i-spirit το ηλεκτρονικό τιμολόγιο με μοναδικό σύνδεσμο, αυτός μένει ενεργός για τα επόμενα 30 χρόνια. Όποιος διαθέτει αυτό το κωδικοποιημένο link, μπορεί να βλέπει πάντα το ίδιο παραστατικό. Σε περίπτωση που κάποιος το παραποιήσει, μπορείτε να το αποδείξετε στέλνοντας εκ νέου τον ίδιο σύνδεσμο. Συμβουλή νούμερο δύο. Ξεκινήστε έγκαιρα, μην περιμένετε την τελευταία στιγμή Η υποχρεωτική ένταξη όλων των επιχειρήσεων θα γίνει εντός του 2018. Το Ελληνικό δημόσιο καταργεί σε πρώτη φάση την λήψη χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων και σε δεύτερη φάση όλες οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες υποχρεωτικά πρέπει να καταργήσουν τα χειρόγραφα και να ενταχθούν στην ηλεκτρονική τιμολόγηση. Μην περιμένετε την τελευταία στιγμή να καταργήσετε τα χειρόγραφα παραστατικά. Με την εφαρμογή i-spirit, μπορείτε να ξεκινήσετε την ηλεκτρονική τιμολόγηση μόνο με 12,41€/μήνα και να εξοικειωθείτε στην χρήση της, ώστε να είστε έτοιμοι μόλις εφαρμοστεί ο νόμος. Συμβουλή νούμερο τρία. Συμφωνείστε τις πωλήσεις με τις εισπράξεις σας και προσέξτε να έχετε τους σωστούς Α.Φ.Μ των πελατών σας. Ο φορολογικός έλεγχος γίνεται με την διασταύρωση των τριών σημείων (σενάρια αυτόματου ελέγχου) και αφορά: τους δύο συναλλασσόμενους (εκδότη - λήπτη), του ενδιάμεσου φορέα (Α.Α.Δ.Ε ή ψηφιακός πάροχος), και των τραπεζών. Το σύνολο των καταθέσεων των πελατών σας και των εισπράξεων από το μηχάνημα αποδοχής καρτών P.O.S, πρέπει να συμφωνούν με το υποσύνολο των παραστατικών πωλήσεων σας (Χονδρικώς ή λιανικώς), ή με το σύνολο εφόσον δεν λαμβάνετε ποτέ μετρητά. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, διαθέτει αυτόματη σύνδεση με το μηχάνημα αποδοχής καρτών (P.O.S) και σας διασφαλίζει γιατί αποτυπώνει στην απόδειξη τον αριθμό συναλλαγής του P.O.S. Επίσης με την εφαρμογή μπορείτε να συνδέσετε όλες τις μεθόδους είσπραξης (εμβάσματα, κάρτες, μετρητά, επιταγές) με τα παραστατικά πωλήσεων σας, έχοντας την δυνατότητα να τα ανακαλέστε αναλυτικά σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Η εφαρμογή i-spirit, διαθέτει επίσης την λειτουργία αυτόματης αναζήτησης Α.Φ.Μ με την ένδειξη ενεργός- διακοπή ή καταργημένος, που σας προστατεύει από την έκδοση τιμολογίου σε λάθος ή καταργημένου Α.Φ.Μ. Κάνοντας σωστή χρήση της εφαρμογής δεν θα βρεθείτε σε δυσάρεστη έκπληξη σε μελλοντικό έλεγχο. Συμβουλή νούμερο τέσσερα. Ορίστε αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας για να μην χάσετε ποτέ τα δεδομένα σας. Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, σας παρέχει την δυνατότητα δημιουργίας αυτομάτων αντιγράφων ασφαλείας. Αυτό γίνεται κάθε φορά που κάνετε μια μεταβολή στα δεδομένα της εφαρμογής. Υποχρεωτικά με την έξοδο από την εφαρμογή, θα δημιουργηθεί το συνολικό αντίγραφο αυτόματα. Ο χρόνος για την δημιουργία των αντιγράφων ασφαλείας και ο όγκος των δεδομένων σας είναι μικρός και διαχειρίσημος. Σας προτείνουμε να δημιουργήσετε ένα δικό σας αποθηκευτικό χώρο στο Internet (google drive,drop box, οnedrive e.t.c.) που θα συγχρονίζει αυτόματα και με ασφάλεια τα αντίγραφα ασφαλείας σας. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα σας απασχολήσει ποτέ η φυσική καταστροφή (φωτιά, κλοπή, βανδαλισμός, πλημύρα) ή κάποια βλάβη στον υπολογιστή σας και μέσα σε 2 λεπτά, θα έχετε πρόσβαση πάλι στα φορολογικά και επιχειρησιακά σας δεδομένα. Η ομάδα υποστήριξης του i-spirit, μπορεί να σας κατευθύνει δωρεάν για την σωστή παραμετροποίηση. Συμβουλή νούμερο Πέντε . Αποτυπώστε τις απαιτήσεις των πελατών σας, πριν εκδώσετε το πρώτο σας ηλεκτρονικό τιμολόγιο. Σημειώστε σε δύο στήλες τους Α.Φ.Μ των πελατών σας και το ανοιχτό τους υπόλοιπο (ανά Α.Φ.Μ), πριν ξεκινήσετε την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, Όταν εγκαταστήσετε την εφαρμογή, μπορείτε να αντλήσετε τα σωστά φορολογικά τους στοιχεία, μέσω της εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, από την βάση επιχειρήσεων της Α.Α.Δ.Ε. Στην συνέχεια σημειώστε στην καρτέλα του πελάτη σας, το ποσό «από μεταφορά». Μόλις εκδώστε το πρώτο σας ηλεκτρονικό τιμολόγιο το ποσό του υπολοίπου, θα διαμορφώνεται αυτόματα. Με το ηλεκτρονικό τιμολόγιο, το ποσό της απαίτησης θα αυξάνεται και με την απόδειξη είσπραξης θα μειώνεται. Μπορείτε να καταχωρήσετε και την μέθοδο είσπραξης κατά την έκδοση του τιμολογίου ή της απόδειξης λιανικών συναλλαγών, εφόσον γίνεται την ίδια χρονική στιγμή. Προσέξτε να αποτυπώσετε σωστά την μέθοδο είσπραξης. Οι σύνηθες μέθοδοι είναι τα μετρητά, η πιστωτική κάρτα, η επιταγή και το έμβασμα. Εάν δεν αναφερθεί η μέθοδος είσπραξης στο τιμολόγιο ή την απόδειξη, τότε θα εκδοθεί «επί πιστώσει». Συμβουλή νούμερο έξι. Κάθε λάθος μπορεί να διορθωθεί. Δεν υπάρχει λόγος να φοβηθείτε τίποτα. Όλες οι κινήσεις(αποτυπώσεις) που γίνονται από το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης, μπορούν να διορθωθούν. Η διαγραφή δεν ενδείκνυται, αλλά η ακύρωση ή η πίστωση είναι η κατάλληλή μέθοδος αντιλογισμού της πράξης που προηγήθηκε. Μην ξεχνάτε ότι με την ηλεκτρονική τιμολόγηση, έχετε ενημερώσει τον πελάτη σας ηλεκτρονικά για την έκδοση του παραστατικού και οφείλετε να τον ενημερώστε για την διόρθωση του αρχικού παραστατικού. Η εφαρμογή i-spirit, υποστηρίζει τις διορθώσεις και έχει τις δικλίδες ασφαλείας ώστε να μην βρεθείτε ποτέ εκτεθειμένοι σε μελλοντικό φορολογικό έλεγχο. Το ιστορικό της ακύρωσης αποτυπώνεται στο αρχικό παραστατικό που έχετε εκδώσει, αποδεικνύοντας την διόρθωση του, με τον αριθμό και την ημερομηνία του διορθωτικού παραστατικού που εκδώσατε. Συμβουλή νούμερο επτά. Δώστε περισσότερη σημασία στο ταμείο και τις εισπράξεις σας. Η μέθοδος είσπραξης είναι πλέον ένα από τα επίσημα στοιχεία που επιβεβαιώνουν την φορολογική αποτύπωση της συναλλαγής σας (πώληση). Ο δικός σας έλεγχος πρέπει να προηγείται του πιθανού φορολογικού ελέγχου, ώστε να αποφύγετέ τις δυσάρεστες εκπλήξεις. Θα πρέπει να είσαστε πάντα σε θέση να δικαιολογήσετε μια κατάθεση ή μια είσπραξη με πιστωτική κάρτα καθώς και μια ανάληψη επιταγής, ή τα μετρητά που διαχειριστήκατε. Η εφαρμογή i-spirit, σας βοηθάει και δεν ξεχνά ποτέ να δικαιολογήσει αυτές τις πράξεις, από τις ειδικές χρηματοοικονομικές εκτυπώσεις που σας παρέχει, για όποιο εύρος ημερομηνιών θέλετε. Με την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, μπορείτε να δώστε άμεσα και σωστά οικονομικές αναφορές όποτε σας ζητηθούν. Tip: Μην ξεχνάτε ποτέ ότι ο default «πελάτης λιανικής», πρέπει να δείχνει πάντα μηδενικό υπόλοιπο. Συμβουλή νούμερο Οκτώ Ακούστε τον λογιστή σας. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit δεν καταργεί τον λογιστή. Τον βοηθάει όμως να κατανοήσει τις αποδείξεις και τα τιμολόγια που έχετε εκδώσει. Τα χειρόγραφα παραστατικά, δεν έχουν ξεκάθαρα γράμματα και αριθμούς, χάνονται και υπάρχει μεγάλο ποσοστό λάθους στην επανακαταχώρησή τους. Στα χειρόγραφα παραστατικά κοστίζει η ταχυδρόμηση, η μεταφορά και η αρχειοθέτηση και δεν παρέχουν άμεση ενημέρωση στην επιχείρησή ή στο γραφείο σας. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirirt, διαθέτει ειδικό κουμπί «αποστολή στον λογιστή». Με αυτήν την λειτουργία ο λογιστής σας μπορεί να σας συμβουλεύσει σωστά και άμεσα, για την πορεία των υποχρεώσεών σας προς το δημόσιο. Δείτε περισσότερα....
  5. Η απόλυτη λύση για τους λογιστές και τα λογιστικά γραφεία από την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit.

    1. Το εγκαθιστούν οι πελάτες σου
    2. Λαμβάνεις τα δεδομένα πωλήσεων με ένα click
    3. Δημιουργείς  τις οικονομικές καταστάσεις τους, τις δηλώσεις ΦΠΑ και Φόρων(διαμονής, περιβαλλοντικού)
    4. Δεν χάνεις χρόνο 

    Ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit.png

  6. Πράξη κάνει η Α.Α.Δ.Ε την κατάργηση των χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων εντός του 2018. Στην καθιέρωση της υποχρέωσης των επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών να εκδίδουν σε ηλεκτρονική μορφή τα τιμολόγια για τις μεταξύ τους συναλλαγές αναμένεται να προχωρήσει εντός του 2018 το υπουργείο Οικονομικών. Παράλληλα, οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα υποχρεωθούν να διαβιβάζουν αυτόματα τα δεδομένα των εκδιδόμενων τιμολογίων στις πληροφοριακές υποδομές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, για επεξεργασία και διασταύρωση. Με την καθιέρωση της υποχρεωτικής «ηλεκτρονικής τιμολόγησης» θα καταργηθεί η σημερινή διαδικασία εκτύπωσης και διακίνησης των τιμολογίων σε χάρτινη μορφή για όλες τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και μεταξύ επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών. Η διαδικασία αυτή θα αντικατασταθεί από την υποχρεωτική ηλεκτρονική έκδοση και διακίνηση των τιμολογίων μεταξύ των παραπάνω αντισυμβαλλομένων. Τα στοιχεία των τιμολογίων που θα εκδίδονται και θα διακινούνται ηλεκτρονικά θα διαβιβάζονται ταυτόχρονα και στις πληροφοριακές υποδομές της ΑΑΔΕ για άμεσο έλεγχο και διασταύρωση. Με τη διαδικασία αυτή, οι φορολογικές αρχές θα γνωρίζουν εξ αποστάσεως και σε πραγματικό χρόνο το ύψος των συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων ή και ελευθέρων επαγγελματιών. Με πιο απλά λόγια τα Ελεγκτικά Κέντρα και οι Δ.Ο.Υ. θα είναι, κατά κάποιον τρόπο, online συνδεδεμένα με τα λογιστήρια και τα ταμεία των επιχειρήσεων-ελεύθερων επαγγελματιών και θα μπορούν να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή και εξ αποστάσεως ποιο είναι το ύψος των χονδρικών πωλήσεων που έχουν πραγματοποιήσει οι επιχειρήσεις, καθώς επίσης και το ύψος των συναλλαγών παροχής υπηρεσιών μεταξύ επιχειρήσεων-ελεύθερων επαγγελματιών. Με τον τρόπο αυτό θα εξαλειφθεί πλήρως το φαινόμενο της έκδοσης πλαστών τιμολογίων, διότι δεν θα υπάρχει πλέον δυνατότητα έκδοσης τιμολογίων εν αγνοία του εμφανιζόμενου ως λήπτη ούτε δυνατότητα καταχώρισης τιμολογίου εν αγνοία του εμφανιζόμενου ως εκδότη. Παράλληλα θα περιοριστούν σημαντικά και τα κρούσματα έκδοσης εικονικών τιμολογίων, καθώς τα στοιχεία των ηλεκτρονικά εκδιδόμενων τιμολογίων θα επιβεβαιώνονται και από τους λήπτες, ενώ θα είναι άμεσα διαθέσιμα στις φορολογικές αρχές για διασταυρώσεις και επαληθεύσεις με το τραπεζικό σύστημα. Ειδικότερα, με την καθιέρωση της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής τιμολόγησης θα καταστεί δυνατός ο τριπλός διασταυρωτικός έλεγχος των στοιχείων των εκδιδόμενων τιμολογίων. Η τριπλή διασταύρωση θα γίνεται μεταξύ: * Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, με την άμεση και ηλεκτρονική παραλαβή των στοιχείων των πωλήσεων των επιχειρήσεων καθημερινά, * τραπεζών, με τις ηλεκτρονικές πληρωμές (μέσω e-banking, POS και άλλων μέσων ηλεκτρονικής πληρωμής), διαβάστε περισσότερα.....
  7. H έκδοση που υποστηρίζει την διαχείριση τέλους διαμονής είναι η 1.05.12Η λειτουργία αφορά τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, τις ξενοδοχειακές μονάδες, τους τουριστικούς πράκτορες και γενικότερα τις τουριστικές επιχειρήσεις. 1ο Βήμα: Δημιουργούμε το είδος «Τέλος διαμονής» ανάλογα με τον συντελεστή (Κλειδιά στα ενοικιαζόμενα ή αστέρια), ώστε να βάλουμε το ανάλογο κόστος με μηδενικό Φ.Π.Α 2ο Βήμα: Επιλέγουμε στην απόδειξη ή το τιμολόγιο : α.Τον πελάτη β.Τις υπηρεσίες που το παρέχουμε (Διαμονή- πρωινό) και το «τέλος διαμονής» γ.Τον τρόπο πληρωμής. 3o Βήμα. Εκτυπώσεις απλογραφικών α.Επιλέγουμε το ημερολογιακό εύρος που επιθυμούμε β.Επιλέγουμε την αναλυτική εκτύπωση. Στο βιβλίο εσόδων εμφανίζεται η στήλη «ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ» κάτω από την στήλη «ΦΟΡΟΙ ΤΕΛΗ». Τα ποσά που επιστέφει το ερώτημα είναι τα «τέλη διαμονής προς απόδοση» τς επιθυμητής περιόδου. 4o Βήμα. Εκτυπώσεις διπλογραφικών α.Επιλέγουμε το πεδίο «Γενική λογιστική πωλήσεων» και δημιουργούνται τα άρθρα για τα διπλογραφικά μας βιβλία με βάση το Ε.Λ.Γ.Σ ή τα Ε.Λ.Π Δείτε το σχετικό video.
  8. Η ομάδα της #ηλεκτρονικής #τιμολόγησης i-spirit σας εύχεται υγεία και αγάπη για το 2018
    www.i-spirit.gr

     

    ηλεκτρονικη τιμολογηση .jpg

  9. Θα υπάρξει ενδιάμεσος φορέας που θα αυθεντικοποιεί τα ηλεκτρονικά τιμολόγια. όπως αναφέρει στον 4446/α74. Περιμένουμε την ερμηνευτική για την έναρξη και την εφαρμογή του νόμου. Αναλυτικά ο 4446 στο α 69 και στο α74 αναφέρει Άρθρο 69:1. Η παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 3842/2010 (Α' 58) αντικαθίσταται ως εξής:«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Άρθρο 74:1. Η παρ. 13 του άρθρου 12 του ν. 4308/2014 αντικαθίσταται ως εξής:«13. Η οντότητα μπορεί να εκδίδει παραστατικά λιανικής πώλησης με χειρόγραφο τρόπο στην περίπτωση διακοπής του συστήματος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας ή διακοπής της λειτουργίας του μέσου έκδοσης παραστατικών, λόγω τεχνικού προβλήματος. Σε περίπτωση μη λειτουργίας του εξοπλισμού έκδοσης παραστατικών λόγω τεχνικού προβλήματος, η οντότητα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποκατάσταση της λειτουργίας του εξοπλισμού χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και για την αποτροπή επαναλήψεων του προβλήματος. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων της παραγράφου 9 δύναται να ρυθμίζονται θέματα εφαρμογής της παραγράφου αυτής, καθώς και να επιβάλλεται υποχρέωση ενημέρωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.» 2. Στο άρθρο 12 του ν. 4308/2014 προστίθεται παράγραφος 16, ως εξής:«16. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, καθώς και οι διαδικασίες ελέγχου των τιμολογίων και των στοιχείων λιανικής πώλησης που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται με την χρήση υπηρεσιών των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.»
  10. Θα υπάρξει ενδιάμεσος φορέας που θα αυθεντικοποιεί τα ηλεκτρονικά τιμολόγια. όπως αναφέρει στον 4446/α74. Περιμένουμε την ερμηνευτική για την έναρξη και την εφαρμογή του νόμου. Αναλυτικά ο 4446 στο α 69 και στο α74 αναφέρει Άρθρο 69:1. Η παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 3842/2010 (Α' 58) αντικαθίσταται ως εξής:«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Άρθρο 74:1. Η παρ. 13 του άρθρου 12 του ν. 4308/2014 αντικαθίσταται ως εξής:«13. Η οντότητα μπορεί να εκδίδει παραστατικά λιανικής πώλησης με χειρόγραφο τρόπο στην περίπτωση διακοπής του συστήματος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας ή διακοπής της λειτουργίας του μέσου έκδοσης παραστατικών, λόγω τεχνικού προβλήματος. Σε περίπτωση μη λειτουργίας του εξοπλισμού έκδοσης παραστατικών λόγω τεχνικού προβλήματος, η οντότητα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποκατάσταση της λειτουργίας του εξοπλισμού χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και για την αποτροπή επαναλήψεων του προβλήματος. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων της παραγράφου 9 δύναται να ρυθμίζονται θέματα εφαρμογής της παραγράφου αυτής, καθώς και να επιβάλλεται υποχρέωση ενημέρωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.» 2. Στο άρθρο 12 του ν. 4308/2014 προστίθεται παράγραφος 16, ως εξής:«16. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, καθώς και οι διαδικασίες ελέγχου των τιμολογίων και των στοιχείων λιανικής πώλησης που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται με την χρήση υπηρεσιών των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.»
  11. Θα ανεβαίνουν τα παραστατικά με την δημιουργία και θα παίρνει αριθμό συναλλαγής που θα αναγράφεται στο παραστατικό (δείτε εικόνα). Με τον αριθμό αυτόν το παραστατικό θα είναι έγκυρο. Αν υπάρχει εφαρμογή θα το κάνει αυτόματα. Το report Φ.Π.Α σε πρώτη φάση για τις πωλήσεις θα το βρίσκουμε έτοιμο στις περιοδικές. Για τις αγορές θα αργήσει ακόμα, έχει να κάνει με τους ΚΑΔ. Τα ακυρωτικά θα ανεβαίνουν με τον κωδικό 215, και αυτά απευθείας και θα παίρνουν και αυτά κωδικό ακύρωσης, τα οποία δεν θα συμπεριλαμβάνονται στον ΦΠΑ και στον τζίρο. Ο 215 αναφέρεται στον πίνακα Δ1 που αφορά στα νέα παραστατικά (για πιο ευκρινές μπορείτε να αναζητήσετε στο tax heaven)
  12. Μόνο με το χιούμορ και την καλή διάθεση λύνουμε τα προβλήματα με επιτυχία. Αγώνα κάνουμε όλοι. Δεν είναι διαφήμιση στην ουσία αλλά ενημέρωση για τους αυτοματισμούς που έχουμε φτιάξει και με χαρά θέλουμε να ενημερώσουμε. Ίσως μερικές φορές να φαίνεται κάπως επιθετικά. Η ουσία είναι πως τα πράγματα αλλάζουν και κάπως πρέπει να επικοινωνηθούν στους σχετικούς επαγγελματίες εμπλεκόμενους.
×