Jump to content

nspirop

simple Members
  • Posts

    112
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

nspirop last won the day on January 22 2021

nspirop had the most liked content!

4 Followers

About nspirop

  • Birthday January 25

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Software

Recent Profile Visitors

7,406 profile views

nspirop's Achievements

  1. Την Παρασκευή 12/06/2020 η Α.Α.Δ.Ε ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας για την πλατφόρμα #myDATA δηλαδή την ενημέρωση των ηλεκτρινών βιβλίων από όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου μεγέθους και νομικής μορφής. Δείτε το δελτίο τύπου της .Α.Α.Δ.Ε εδώ Οι επιχειρήσεις που εκδίδουν τα παραστατικά τους (Αποδείξεις και Τιμολόγια) από εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης ή χειρόγραφα, η υποχρέωση της διαβίβασης αυτών ξεκινάει την 01/10/2020. Οι επιχειρήσεις που εκδίδουν στοιχεία λιανικής είτε χειρόγραφα είτε μέσα από εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης και εξαιρούνται από την υποχρεωτική χρήση του φορολογικού μηχανισμού όπως είναι οι Ιατροί, οι δικηγόροι, οι Μηχανικοί-Αρχιτέκτονες και γενικότερα ο κλάδος των υπηρεσιών, θα ενημερώνουν την Α.Α.Δ.Ε από την 01/10/2020 έως την 31/12/2020 συγκεντρωτικά για τις πωλήσεις τους ενώ από την 01/01/2021 ανά απόδειξη. Ειδικά για την περίπτωση των επιχειρήσεων που εκδίδουν χειρόγραφα παραστατικά είναι καλό να εξοικειωθούν με μια εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης διότι η καταχωριτική φόρμα έχει περιορισμούς σε πλήθος παραστατικών και σε τζίρο ενώ παράλληλα ελλοχεύει κινδύνους λαθών. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι όσον αφορά την αποστολή των πωλήσεων στην Α.Α.Δ.Ε είναι υπεύθυνος ο εκδότης των παραστατικών (δηλαδή η επιχείρηση). Ο χαρακτηρισμός των δαπανών υποχρεωτικά πρέπει να γίνεται από εξουσιοδοτημένο λογιστή. Οι ταμειακές μηχανές σε άλλες περιπτώσεις θα αποστέλλουν στην πλατφόρμα #myDATA τις πωλήσεις τους απόδειξη - απόδειξη σε πραγματικό χρόνο (on line) και σε άλλες περιπτώσεις θα ενημερώνουν την πλατφόρμα των ηλεκτρονικών βιβλίων συγκεντρωτικά, (ανάλογα με τον κλάδο και την επικινδυνότητα της απόκρυψης των στοιχείων από την επιχείρηση). Η εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, είναι #myDATA ready. Η i-spirit Software #hybrid technology προσφέρει πλήθος λύσεων όπως : 1. Απευθείας ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων στην πλατφόρμα #myDATA 2. Αποστολή δεδομένων με την χρήση φορολογικού μηχανισμού τύπου Β 3. Αποστολή δεδομένων σε εξουσιοδοτημένο πάροχο 4. Αποστολή των παραστατικών σας στον λογιστή σας με ένα click και ανέξοδα 5. Διασύνδεση με λογιστικά πακέτα απλογραφικών (Β κατηγορίας βιβλία) 6. Διασύνδεση με λογιστικά πακέτα διπλογραφικών (Γ κατηγορίας βιβλία). To κόστος της εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης και εμπορικής διαχείρισης i-spirit ξεκινάει από 149€/έτος, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση για την εγκατάσταση, προσαρμογή, εκπαίδευση και λοιπές εργασίες (σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό κοκ). Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται οι αναβαθμίσεις και η τηλεφωνική υποστήριξη. Σε περίπτωση που δεν ανανεώσετε την συνδρομή σας η i-spirit Software, χάρη στην υβριδική της τεχνολογία #hybrid technology, δεν σας διακόπτει την πρόσβαση στην εφαρμογή και τις αναβαθμίσεις. Η i-spirit Software με την υβριδική της καινοτομία και δεν έχει πρόσβαση στα επιχειρησιακά σας δεδομένα. Η εφαρμογή διατίθεται με δωρεάν δοκιμή και δωρεάν στους συνεργάτες λογιστές για την διαχείριση των πελατών και του γραφείου τους. Δωρεάν δοκιμή
  2. Η ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων γίνεται με 4 τρόπους. Οι 3 τρόποι από τους 4 απαιτούν εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης. Η εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης πρέπει να : Αποστέλλει τα μη αντικριζόμενα παραστατικά απευθείας στα ηλεκτρονικά βιβλία που είναι: Έξοδα - αποδείξεις λιανικών συναλλαγών Έξοδα - Παραστατικά αγορών και υπηρεσιών εξωτερικού Λοιπά παραστατικά Δαπανών (μισθοδοσίας- ενοίκια) Αποστέλλει στον φορολογικό μηχανισμό ή στον πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης τα παραστατικά που εκδίδει η οντότητα για σήμανση. Λιανικών πωλήσεων (εσωτερικού και εξωτερικού) Χονδρικών πωλήσεων εσωτερικού (εσωτερικού και εξωτερικού) Παραστατικά αγορών χονδρικής εσωτερικού που δεν έχει αποστείλει ο εκδότης (Τίτλος κτίσης από υπόχρεο εκδότη) Παραστατικά αγορών λιανικής εσωτερικού που δεν έχει αποστείλει ο εκδότης (Τίτλος κτίσης από μη από υπόχρεο εκδότη) Οι λογιστικές εργασίες που διενεργεί η εφαρμογή i-spirit για τα ηλεκτρονικά βιβλία είναι: Αποστολή των τύπων είσπραξης Αποστολή ακύρωσης παραστατικού Η προετοιμασία των κωδικών τύπων των χαρακτηρισμών εσόδων για το Ε3. Η προετοιμασία αφορά όλα τα παραστατικά που έχει εκδώσει ή καταχωρήσει η οντότητα για τα παραστατικά των εσόδων. Η συγκεκριμένη ενέργεια στα έσοδα δεν αφορά τον Φ.Π.Α αλλά μόνο το Ε3. E3_106 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Εμπορεύματα E3_205 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Πρώτες ύλες και λοιπά υλικά E3_210 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Προϊόντα και παραγωγή σε εξέλιξη E3_305 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις – Καταστροφές αποθεμάτων/Πρώτες ύλες και λοιπά υλικά E3_310 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Προϊόντα και παραγωγή σε εξέλιξη E3_318 Ιδιοπαραγωγή παγίων - Αυτοπαραδόσεις - Καταστροφές αποθεμάτων/Έξοδα παραγωγής Περισσότερα
  3. Η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο από τις ταμειακές μηχανές και τους φορολογικούς μηχανισμούς προσδιορίζονται στις συμπληρωματικές τεχνικές προδιαγραφές που αναφέρει το Φ.Ε.Κ 317/06/02/2020. Μετά την δημοσίευση του Φ.Ε.Κ, κλείνει και ο κύκλος που σηματοδοτεί το τέλος των χειρόγραφων βιβλίων και παραστατικών (Αποδείξεις και τιμολόγια). Τα βιβλία εσόδων εξόδων καταργούνται εντός του 2020. Οι φορολογικοί μηχανισμοί και οι ταμειακές μηχανές γίνονται τα βασικά και υποχρεωτικά εργαλεία για την ταυτοποίηση των παραστατικών, σε όλο το φάσμα της λιανικής (B2C), ακόμα και στους κλάδους υπηρεσιών, που δεν ήταν υποχρεωτική η χρήση τους. Το qrcode ενσωματώνεται στις διαδικασίες του φορολογικού ελέγχου και η ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ επιχειρήσεων και λογιστηρίων γίνεται εύκολη υπόθεση. To Φ.Ε.Κ με τις τεχνικές προδιαγραφές μπορείτε να το δείτε εδώ. Η i-spirit Software έχει ενσωματώσει τις νέες ψηφιακές απαιτήσεις στην εφαρμογή της, χωρίς πολυπλοκότητα και με χαμηλό κόστος.
  4. Η ανανέωση για 5 έτη του Γ.Γ.Δ.Ε κου Πιτσιλή στην Α.Α.Δ.Ε, σηματοδοτεί και την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της πλατφόρμας #myDATA. H μεταρρύθμιση των ψηφιακών αλλαγών είναι εφικτό να ολοκληρωθούν το προσεχές τρίμηνο και η online σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το taxis τον Ιούνιο του 2020. Εξαιρέσεις οντοτήτων από την αποστολή στην πλατφόρμα myDATA: Οι Ιερές μονές του Αγίου όρους Το δημόσιο για τις πράξεις που πραγματοποιούν ως δημόσια εξουσία, εφόσον οι πράξεις αυτές δεν υπόκεινται σε Φ.Π.Α Τα δεδομένα που θα διαβιβάζον οι επιχειρήσεις και οι ελ. επαγγελματίες, ανά στοιχείο (απόδειξη ή τιμολόγιο): Στοιχεία αντισυμβαλλομένων (εσωτερικού- εξωτερικού) Α.Φ.Μ, χώρα Είδος παραστατικού (Τιμολόγιο, απόδειξη κα) Στοιχεία παραστατικού (Ημερομηνία/σειρά/αριθμός/αριθμός εγκατάστασης Συνολική αξία παραστατικού = Καθαρή αξία, +Φ.Π.Α, -Παρακρατήσεις, +Λοιποί φόροι, +Λοιπά τέλη, - Κρατήσεις υπέρ λοιπών φορέων δημοσίου Τα στοιχεία λιανικής που εκδίδονται με Φ.Η.Μ (ΦΤΜ, Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ, Α.ΔΗ.Μ.Ε) θα διαβιβάζονται συγκεντρωτικά έως την ενεργοποίηση της απευθείας διασύνδεσης . Δείτε ποιες ταμειακές μηχανές αποσύρονται έως την 31/05/2020 εδώ Χρόνος ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων Η ηλεκτρονική αποστολή των λιανικών πωλήσεων, (b2c), θα γίνεται ανά απόδειξη και σε πραγματικό χρόνο, μόλις ολοκληρωθεί η διασύνδεση των ταμειακών και φορολογικών μηχανισμών Έως την διασύνδεση των ταμειακών οι λιανικές πωλήσεις θα διαβιβάζονται συγκεντρωτικά έως την 20η ημέρα του επόμενου μήνα. Η ηλεκτρονική αποστολή των χονδρικών πωλήσεων, (b2b), θα διαβιβάζονται συγκεντρωτικά έως την 20η ημέρα του επόμενου μήνα Η ηλεκτρονική αποστολή των αμοιβών πρακτόρων μεσιτών, ασφαλιστών, πρακτορείων ΠΡΟΠΟ, έως την 20η ημέρα του μεθεπόμενου της εκκαθάρισης μήνα. Εγγραφές μισθοδοσίας έως την υποβολή δήλωσης απόδοσης των παρακρατούμενων φόρων. Εγγραφές τακτοποίησης εσόδων εξόδων έως την υποβολή της δήλωσης Ποιός θα μπορεί να διαβιβάζει τα δεδομένα Ο εξουσιοδοτημένος λογιστής Ο εκδότης Ο λήπτης σε περίπτωση αυτοτιμολόγησης Η ίδια η οντότητα. Οι οντότητες κατά τον χρόνο διαβίβασης οφείλουν να χαρακτηρίζουν τις συναλλαγές (εσόδων και εξόδων). Σε περίπτωση που προκύψουν αποκλίσεις, λάθη ή παραλείψεις από την διαβίβαση η Α.Α.Δ.Ε θα αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα για την τακτοποίηση της διαφωνίας εντός διμήνου. Τα στοιχεία που έχουν εκδοθεί από τις επιχειρήσεις από την 01/01/2020 μέχρι την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της πλατφόρμας ηλεκτρονικών βιβλίων myDATA θα τα διαβιβάσουν μαζικά μέχρι την καταληκτική ημερομηνία που θα μας ορίσει η Α.Α.Δ.Ε. Η i-spirit Software, θα διαθέσει δωρεάν γραμμή επικοινωνίας στους συνεργάτες λογιστές και στους χρήστες της εφαρμογής μας, ώστε να διασφαλίσει την σωστή προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα της ψηφιακής λογιστικής. Η παραπάνω αναφορά είναι η άποψη του επιστημονικού μας συνεργάτη Σπυρόπουλου Νικόλαου.
  5. Κατηγορία: Δελτία τύπου To myDATA, ή ηλεκτρονικά βιβλία Α.Α.Δ.Ε έγιναν απλή υπόθεση με την βοήθεια του i-spirit. H λύση για τους λογιστές και το #myDATA χωρίς συνδρομή για πάντα. Ξεχάστε τα κόστη των Εσόδων Εξόδων. Ξεχάστε τα προβλήματα με τις υποδομές. Ξεχάστε τους ιούς και τα backup Ξεχάστε τις καταχωρήσεις στα διπλογραφικά για πωλήσεις και εισπράξεις. Ξεχάστε τις καταχωρήσεις στα απλογραφικά για πωλήσεις και αγορές εσωτερικού. Οι δηλώσεις Φ.Π.Α και Ε3 θα παίρνουν τιμές από το myDATA και ο λογιστής γίνεται από καταχωρητής ελεγκτής. ΜΑΡΚ - Χαρακτηρισμοί και φόροι με μια ματιά Η εφαρμογή προσφέρει ταχύτητα και ασφάλεια στον λογιστή και την επιχείρηση. Κόστος 0€ για τα λογιστικά γραφεία. Άμεση εικόνα στα παραστατικά πωλήσεων των πελατών σας Δυνατότητα για έλεγχο και μεταβολή στοιχείων με πλήρη ιστορικό για εσάς και τους πελάτες σας. Η i-spirit Software προσφέρει δωρεάν ενημέρωση και αυτοματισμούς στους συνεργάτες λογιστές. Κάποιοι από τους πελάτες σας πιθανόν να κάνουν ήδη χρήση της εφαρμογής i-spirit Tο λογιστικό σας γραφείο, με έναν μόνο ενεργό πελάτη, μπορεί να κάνει χρήση της εφαρμογής i-spirit εντελώς δωρεάν εφόρου ζωής και με πλήρη υποστήριξη : Για την παρακολούθηση όλων των πελατών σας Για την πλήρη λογιστική - εμπορική διαχείριση του γραφείου σας. Το λογιστικό γραφείο με ένα click : Λαμβάνει όλα τα παραστατικά πωλήσεων των πελατών του ηλεκτρονικά. Βλέπει τους MARK που έχει πάρει από το myDATA Ελέγχει τους χαρακτηρισμούς πωλήσεων Μπορεί να δημιουργήσει διπλογραφικά άρθρα ( σε ΕΛΠ ή σε ΕΓΛΣ) Παρακολουθεί πλήρως τα απλογραφικά Κάνει χρήση από πλήθος στατιστικών εκτυπώσεων Ενημερώστε τους πελάτες σας που έχουν απορίες. λάτε και εσείς στην οικογένεια i-spirit συμπληρώνοντας την φόρμα συνεργατών από εδώ. Πλήρης υποστήριξη στους συνεργάτες λογιστές για το #myDATA. Εγκαταστήστε την εφαρμογή i-spirit στο λογιστικό σας γραφείο και λάβετε τις πωλήσεις των πελατών σας με ένα click,χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες. Δωρεάν δοκιμή Χωρίς δέσμευση και χρήση πιστωτικής κάρτας. Ειδικές διαχειρίσεις από την i-spirit για να είμαστε συμβατοί με όλους τους κλάδους. Η εφαρμογή υποστηρίζει: Φόρους - Λοιπούς φόρους - τέλη διαμονής - απαλλαγή Φ.Π.Α Τις λίστες τιμών της ΑΑΔΕ Τα παραστατικά της ΑΑΔΕ Χαρακτηρισμούς παραστατικών (μαζικά ή μεμονομένα) Εισπράξεις πληρωμές Στατιστικά εκτυπώσεις Διπλογραφικά άρθρα πωλήσεων και ταμειακών εγγραφών (και σε ΕΓΛΣ και σε ΕΛΠ) Η εμπορική διαχείριση και ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit είναι υβριδική. Τα εργαλεία προγραμματισμού της i-spirit Software είναι τελευταίας τεχνολογίας (.net, c#, aws) Τα πλεονεκτήματα της υβριδικής εφαρμογής είναι: Πρόσβαση στα αρχεία μόνο από τους χρήστες χωρίς να εξαρτώνται από τρίτους (internet- cloud Host - etc) Πλήθος αυτοματισμών που προσφέρουν οι cloud εφαρμογές (αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας, επικοινωνία με τρίτα λογισμικά). Δεν διακόπτει κανείς την πρόσβαση σε εσάς και τους πελάτες σας, ακόμα και να μην ανανεώσουν την συνδρομή τους. Δεν έχει κανείς την δυνατότητα να δει, διαγράψει, μεταβάλλει και μοιραστεί αρχεία με άλλους. Η i-spirit Software δεσμεύεται ότι: Δεν διακόπτει την πρόσβαση στις ανανεώσεις νέων εκδόσεων. Δεν χρεώνει υπηρεσίες για την εγκατάσταση, παραμετροποίηση εκπαίδευση και υποστήριξη. πηγή www.i-spirit.gr
  6. Καλημέρα, Pacioli Δεν χρειάζεται τίποτα από όλα αυτά. 1. Στα απλογραφικά (δεν χρειάζεται ούτε η λογιστική πλατφόρμα πλέον) γίνονται τα παρακάτω: Οι εμπορικές εφαρμογές τα στέλνουν χαρακτηρισμένα όσον αφορά τις πωλήσεις στο myDATA Αγορές-Δαπάνες κοκ τις χαρακτηρίζει ο λογιστής στο myDATA χωρίς καν να κάνει εγγραφή στα βιβλία Οι χαρακτηρισμοί πριν το Ε3 Ο ΦΠΑ έχει υπολογιστεί χωρίς να κάνεις εγγραφή Φόροι τέλη θα τα στέλνει η εμπορική διαχείριση από τα είδη (διαμονής- περιβαλλοντικό- ανακύκλωσης - καπνού- καύσιμου - παρακρατούμενους) όπως το έκανε εξάλλου έως σήμερα. 2.Στα διπλογραφικά (χρειάζεται υπό συνθήκες το λογιστικό πρόγραμμα διπλογραφικών αν δεν έχει ο πελάτης): Οι εμπορικές εφαρμογές τα στέλνουν χαρακτηρισμένα όσον αφορά τις πωλήσεις στο myDATA και δημιουργούν αυτόματα το αρχείο πωλήσεων που το εισάγεις στην λογιστική πλατφόρμα διπλογραφικών Οι αγορές - Δαπάνες -κοκ καταχωρούνται από τον λογιστή στην πλατφόρμα διπλογραφικών και συμνφωνούντε με το myDATA με μια δεύετρη κλήση για τον χαρακτηρισμό Πάλι δεν σε επηρεάζει στον ΦΠΑ οι εγγραφές του ΦΠΑ γίνονται αυτόματα από το myDATA καταχωρείς μόνο ότι περισσεύει από εισαγωγές εξωτερικού (όχι παραστατικά εσωτερικού δεν ενδιαφέρουν οι φάκελλοι το myDATA) Οι χαρακτηρισμοί και εδώ γίνονται πριν το Ε3 ΠΡΟΣΟΧΗ Η δήλωση ΦΠΑ και Ε3 παίρνει ποσά μόνο από το myDATA. Αυτό σημαίνει πως το myDATA ενημερώνεις και όχι άλλες εφαρμογές που θα ενημερώσουν το myDATA, διπλή και περίπλοκη δουλειά να τα συμφωνήσεις. Δεν ενδιαφέρει τον λογιστή να διαβάσει όλο τοAPI (δεν θα καταλάβει τίποτα) που ζητάει είναι δική μας δουλειά δηλαδή των προγραμματισμών. Ο λογιστής θέλει να γνωρίζει ότι ο πελάτης του έχει έγκυρη και πιστοποιημένη εφαρμογή που καλύπτει τις προδιαγραφές. Η εισαγωγή νέας τεχνολογίας είναι προς το καλύτερο. Νικόλαος Σπυρόπουλος
  7. Το #myData ενισχύει το επάγγελμα του λογιστή και αλλάζει ριζικά την καθημερινότητά του. Η επιστημονική ομάδα του i-spirit σας δίνει 4 σημαντικές απαντήσεις για το ΤΙ - ΠΩΣ -ΠΟΤΕ - ΠΟΙΟΣ ώστε να κατανοήσετε την νέα κανονικότητα Τι ενημερώνει αυτόματα το myDATA ανά ΑΦΜ Όλες οι εκροές (πωλήσεις συμπεριλαμβανομένων και των αυτοπαραδόσεων) των επιχειρήσεων και των Ελ.επαγγελματιών ενημερώνουν αυτόματα τα έσοδα (αναλυτικά και συγκεντρωτικά) ως σύνοψη που σημάνει Καθαρή αξία, ΦΠΑ, φόροι, Α.Φ.Μ εκδότη και λήπτη . Επαγγέλματα με μηδενικό ΦΠΑ (Ιατροί), δεν εξαιρούνται από την αποστολή. Όλες οι εισροές (Αγορές - δαπάνες - πάγια ) που είναι από τιμολόγια εσωτερικού, ενημερώνουν αυτόματα το myDATA στο βιβλίο εξόδων (αναλυτικά και συγκεντρωτικά) ως σύνοψη που σημάνει Καθαρή αξία, ΦΠΑ, φόροι, Α.Φ.Μ εκδότη και λήπτη tips * Δεν ενημερώνονται στο myDATA εισπράξεις - πληρωμές και δεν έχει διπλογραφικά άρθρα. Τι Αλλάζει Με την παραπάνω ενημέρωση έχει συμπληρωθεί και η δήλωση Φ.Π.Α σε απλογραφικά και σε διπλογραφικά Τα λογιστικά προγράμματα για τα απλογραφικά βιβλία αντικαθίστανται από το myDATA Τα λογιστικά προγράμματα για τα διπλογραφικά θα ενημερώνουν την ενότητα των αγορών στο myDATA Oι εμπορικές εφαρμογές θα ενημερώνουν το myDATA και τα διπλογραφικά άρθρα πωλήσεων στο λογιστικό πρόγραμμα με API. Πως ενημερώνεται το #myDATA : Αυτόματα. Η Α.Α.Δ.Ε έχει δώσει στους προγραμματιστές τεκμηριωμένο A.P.I. (κάτι καλύτερο με απλά λόγια από την ενημέρωση της Μ.Υ.Φ), το οποίο μπορεί να ενημερώνει ακόμα και σε πραγματικό χρόνο χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες για τον χρήστη με 4 τρόπους: Από σύγχρονες εμπορικές εφαρμογές έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων που έχουν συνδεθεί με το API της Α.Α.Δ.Ε και έχουν συγχρονίσει τα παραστατικά πωλήσεων τους με τα παραστατικά πωλήσεων της Α.Α.Δ.Ε Από Ταμειακές Μηχανές που πληρούν τις νέες προδιαγραφές Από πλατφόρμες ηλεκτρονικής τιμολόγησης που κάνουν χρήση οι μεγάλες επιχειρήσεις Με καταχώρηση στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε από χρήστες που έχουν ολιγάριθμα παραστατικά πωλήσεων (μπλοκάκια). Απαιτεί προσεκτική συμπλήρωση γιατί αναφέρονται και οι φόροι και η εγγραφή θα παίρνει ΜΑΡΚ με την οριστικοποίηση. Πότε ενημερώνεται το #myDATA : Σε πρώτη φάση η ενημέρωση θα γίνεται έως τις 20 του μήνα που αποδίδουν οι επιχειρήσεις τον Φ.Π.Α Διπλογραφικά κάθε 20 του μήνα Απλογραφικά στις 20 προ του τριμήνου που υποβάλλει δήλωση ΦΠΑ Ιατροί με 0% ΦΠΑ στις 20 κάθε μήνα ανάλογα με τα βιβλία που τηρούν *Οι πωλήσεις μετά από εύλογο διάστημα θα ανεβαίνουν σε πραγματικό χρόνο όπως ήδη γίνεται με τα πρατήρια. Ποιος ενημερώνει το myDATA : Η επιχείρηση ενημερώνει για τις πωλήσεις της και την αποδοχή των τιμολογίων που ενημέρωσαν αυτόματα την μερίδα τους Ο λογιστής κάνει τον χαρακτηρισμό στο myDATA στις εξής κατηγορίες : Εκροές Πωλήσεις Εμπορεύματα Προϊόντα Υπηρεσίες Παρεπόμενα έσοδα Ενοίκια Τόκοι κ.α Εισροές Αγορές Αγορές Έξοδα Πάγια * Οι σύγχρονες εμπορικές εφαρμογές όπως το i-spirit, βοηθούν τον λογιστή στον χαρακτηρισμό πωλήσεων έως και το 100% Ο λογιστής καταχωρεί στο myDATA Αγορές εξωτερικού Δαπάνες από λιανικές μη αντικριζόμενες εγγραφές Ε.Φ.Κ.Α Αποσβέσεις (έως το τέλος της διαχειριστικής περιόδου) Τακτοποιητικές Αναμορφώσεις Λοιπές μη αντικριζόμενες εγγραφές Με το κλείσιμο των χαρακτηρισμών (πρέπει να γίνει έως το τέλος του έτους) συμπληρώνεται αυτόματα το Ε3 Τι κερδίζουμε από το #myDATA Χαμένο χρόνο και εξάλειψη λάθους από καταχώρηση Δεν χάνονται τα τιμολόγια αγοράς Δραστική μείωση του κόστους αποστολής και αρχειοθέτησης στις επιχειρήσεις Άμεση πρόβλεψη της οικονομικής κατάστασης Εξάλειψη γραφειοκρατίας Εξάλειψη διαφθοράς Άμεσο κλείσιμο βιβλίων και ελέγχου Δραστική μείωση της φοροδιαφυγής Κατάργηση της Μ.Υ.Φ Σημεία προσοχής Περισσότερα .....
  8. Ηλεκτρονικά Βιβλία Α.Α.Δ.Ε Οι εμπορικές και λογιστικές εφαρμογές, οι ταμειακές μηχανές και οι φορολογικοί μηχανισμοί θα ενημερώνουν αυτόματα την πλατφόρμα myDATA που σημαίνει: my Digital Accounting and Tax Application Το λογιστικό γραφείο, ξεχνάει πλέον μια για πάντα το κόστος: Για συνδρομές σε απλογραφικά βιβλία Για ακριβές υποδομές που απαιτούν αυτονομία σε καταχωρήσεις (Servers, Backup systems, SLA 24*7*365, UPS antivirus for servers κ.α) Το κόστος για μετακίνηση παραστατικών Το κόστος από την απώλεια παραστατικών Το κόστος καταχώρησης Το διαχειριστικό λάθος. Τι αλλάζει: Τα παραστατικά εκροών και εισροών εσωτερικού, θα ενημερώνουν αυτόματα την πλατφόρμα myData που φιλοξενεί το κράτος στο azure όπως φαίνεται από τις προδιαγραφές που έδωσε στην δημοσιότητα και όχι σε τοπικούς υπολογιστές πλέον. Το λογιστικό γραφείο θα καταχωρεί τις λοιπές εγγραφές στο myData. Τα αποτελέσματα του Φ.Π.Α θα είναι προσυμπληρωμένα. Το λογιστικό γραφείο θα χρειάζεται μόνο ένα laptop και internet ώστε να έχει αυτονομία και δεν θα είναι εξαρτημένο από μηχανογράφους και τεχνικούς. Η υβριδική εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης και e-βιβλίων i-spirit δίνει λύση σε λογιστές διότι παρέχει την πλατφόρμα αυτόματης λήψης των παραστατικών των πελατών τους, ώστε αν χρειαστεί να έχουν ψηφιακή πρόσβαση στα πρωτόγεννη παραστατικά χωρίς ΚΑΜΙΑ καταχώρηση στα απλογραφικά χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες. Επίσης η ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit, παρέχει αυτόματη δυνατότητα δημιουργίας αρχείου διπλογραφικών άρθρων σε Ε.Λ.Π και Ε.Γ.Λ.Σ Η Υβριδική εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit είναι κατάλληλη για τον ελεύθερο επαγγελματία, τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών, τις εμπορικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις, τον τουρισμό, τις κατασκευές τις επισκευές κ.α. Το απαραίτητο πληροφοριακό εργαλείο έχει συνδυάσει μόνο τις θετικές λειτουργίες μιας cloud και μιας desktop εφαρμογής. Η i-spirit Software, δεν διακόπτει ΠΟΤΕ την πρόσβαση στην εφαρμογή και στις αναβαθμίσεις, ακόμα και να μην ανανεώσει ο πελάτης σας την συνδρομή του. Πέρα από την συνδρομή δεν υπάρχει προς το παρόν κανένα κόστος εργασίας ή χρέωσης με την ώρα για την χρήση, την εκπαίδευση και υποστήριξη της εφαρμογής. Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλη την λειτουργία των ηλεκτρονικών βιβλίων
  9. Καλημέρα σε όλους, δεν θέλω να το παίξω έξυπνος αλλά μπορώ να εξηγήσω μερικά πράγματα που έμαθα μέσα από την διαδικασία πιστοποίησης της εφαρμογής i-spirit στο Υπ.Οικ. Όπως θα δείτε παραπάνω αναφέρω Παράλληλα στην ίδια εφαρμογή του taxis, θα αποδέχονται τα τιμολόγια που έχουν λάβει από άλλες επιχειρήσεις και θα καταχωρούν τις δαπάνες τους *(μέσω του λογιστή τους). Η ενημέρωση των πωλήσεων όλων χωρίζεται σε 2 φάσεις. Λιανικές που πάνε απευθείας από το κανάλι των ταμειακών ή των Η.Φ.Μ & Α.Δ.Η.Μ.Ε Ο Λογιστής αναλαμβάνει πλέον τον σοβαρότερο και υπεύθυνο ρόλο που είναι: Φάση 1η για τον Φ.Π.Α Ο αντικρισμός των παραστατικών που λαμβάνει η οντότητα σε Αγορές, Δαπάνες, Πάγια ως «αντισυμβαλλόμενος εκδότης» και καταχωρείται αυτόματα στην στήλη των εξόδων του. Αυτή είναι η πρώτη φάση «συγχρωνισμού» όπως την ονομάζει η Α.Α.Δ.Ε που έχει να κάνει με τον Φ.Π.Α και τους παρακρατούμενους φόρους της Οντότητας. Εδώ χρειάζεται προσοχή διότι αν το χαρακτηρίσεις δαπάνη θα πρέπει ο Κ.Α.Δ του εκδότη να είναι σχετικός, αν το χαρακτηρίσεις αγορά έχει να κάνει με την πληροφορία του αποθέματος και αν το χαρακτηρίσεις Πάγιο με τις αποσβέσεις. Αυτήν την εργασία (Αντίκρισμα Παραστατικών), δεν μπορεί να την κάνει η οντότητα και να εκπέσει τον Φ.Π.Α αλλά μόνο ο εξουσιοδοτημένος λογιστής. Εδώ υπάρχει μόνο πλεονέκτημα Γλυτώνει το λογιστικό γραφείο το κόστος των συνδρομών (στα απλογραφικά) Δεν χρειάζεται να μεταφέρει χαρτιά και να αποθηκεύει χαρτιά (όλα γίνονται ηλεκτρονικά) Δεν έχει φόβο να ξεχάσει καταχώρηση (δεν την κάνει) Δεν υπάρχει η Μ.Υ.Φ Θεωρώ ότι σε Α.Λ.Σ που πάνε σε δεύτερη φάση δεν εκπίπτει κανείς τον Φ.Π.Α. Ακόμα και για την Αττική οδο πχ συμφέρει το τιμολόγιο. Φάση δεύτερη Εγγραφές οντότητας που συμμετέχουν στην εμπορική διαδικασία αλλά όχι στον Φ.Π.Α καταχωρούνται ΜΟΝΟ από τον Λογιστή στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε Λιανικές Εφκα Εισαγωγές κοκ Τρίτη φάση Εγγραφές οντότητας που συμμετέχουν στο Οικονομικό Αποτέλεσμα Καταχωρούνται από τον Λογιστή στην Πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε Αποσβέσεις Αναμορφώσεις κοκ Όλα τα παραπάνω παραστατικά θα ενημερώνουν τα βιβλία με την Μορφή σύνοψης (Καθαρή αξία - ΦΠΑ- Π.Φ ) και όχι με ανάλυση ειδών Οι τόποι αποστολής των αρχείων (Τιμολογίων) στην Α.Α.Δ.Ε, θα γίνεται : από τις εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης όπως το i-spirit, από το κανάλι των ταμειακών, από τις πλατφόρμες ηλεκτρονικής τιμολόγησης (για πολύ μεγάλες οντότητες) και καταχωρητικά για πολύ μικρές οντότητες (Μπλοκάκιδες) που εκδίδουν ολιγόριθμα παραστατικά έντός του έτους. Εντός του 2019 (από 6 έως τον 10) εφαρμογή θα είναι σε πιλοτική λειτουργία και την 1/1/2020 θα είναι υποχρεωτική για : Τις οντότητες που ορίζονται με τις διατάξεις της παρ. 2, του άρθρου 1 του ν. 4308/2014 (Ε.Λ.Π.), ανεξαρτήτως μεγέθους αυτών και τρόπου έκδοσης και τήρησης λογιστικών αρχείων. Επιπλέον από τα μη υποκείμενα στα Ε.Λ.Π. πρόσωπα, υπόχρεοι στην ηλεκτρονική διαβίβαση λογιστικών αρχείων είναι οι αγρότες ειδικού καθεστώτος του ν.4859/2014 για την περίπτωση των Ειδικών Στοιχείων Αγροτών από Πώληση - Παροχή του αρ.41 παρ.3 ν. 2859/2000, που εκδίδουν. Δεν έχει κανείς να φοβηθεί κάτι, ίσα ίσα η δουλειά του λογιστή γίνεται με αυτόν τον τρόπο απαραίτητη και υπεύθυνη. Το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να σκεφτείτε διαφορετικά. Σπυρόπουλος Νικόλαος. www.i-spirit.gr
  10. H Α.Α.Δ.Ε ήδη έχει ενημερώσει τις Δ.Ο.Υ για τις αλλαγές που φέρνει η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η τήρηση των ηλεκτρονικών βιβλίων. Οι αλλαγές ξεκινούν φέτος το καλοκαίρι και αλλάζουν ριζικά τις παραδοσιακές μορφές έκδοσης τιμολογίων και ενημέρωσης των βιβλίων εσόδων εξόδων. Λογιστές, επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να αρχίσουν από τώρα να σκέφτονται και να λειτουργούν διαφορετικά. Το σημερινό δημοσίευμα στο Πρώτο Θέμα αναφέρει ότι έχει ανακοινωθεί στα επιτελεία των Δ.Ο.Υ όλης της χώρας, ότι Ιούνιο θα τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτρονική τιμολόγηση και τα ηλεκτρονικά βιβλία. Για τον σκοπό αυτό η Α.Α.Δ.Ε, έχει ήδη δημιουργήσει την εφαρμογή στην οποία θα αποστέλλονται τα ηλεκτρονικά τιμολόγια και θα ενημερώνουν αυτόματα τα ηλεκτρονικά βιβλία του εκδότη και του λήπτη. Στην προκειμένη περίπτωση ο λήπτης θα αποκαλείται «αντισυμβαλλόμενος εκδότης». Στην εφαρμογή της Α.Α.Δ.Ε θα αποστέλλονται επίσης και οι αποδείξεις λιανικών συναλλαγών μία προς μία, καθώς και το σύνολο των παραστατικών που διαμορφώνει τον συνολικό τζίρο της Οντότητας (ελεύθερου επαγγελματία ή επιχείρηση) Πως θα λειτουργήσει το μέτρο: Οι επιχειρήσεις θα αποστέλλουν σε εφαρμογή του taxis, λεπτομερώς όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις τους (αγαθών και υπηρεσιών, λιανικής ή χονδρικής, τα ακυρωτικά, τα πιστωτικά, τις αυτοπαραδώσεις κοκ). Παράλληλα στην ίδια εφαρμογή του taxis, θα αποδέχονται τα τιμολόγια που έχουν λάβει από άλλες επιχειρήσεις και θα καταχωρούν τις δαπάνες τους (μέσω του λογιστή τους). Τα πλεονεκτήματα του μέτρου: Η κατάργηση των δηλώσεων Φ.Π.Α και των Μ.Υ.Φ Δραστική μείωση του λειτουργικού κόστους Αποφυγή των φορολογικών ελέγχων Κατάργηση της διατήρησης αρχείου για στοιχεία και βιβλία. Ποιους αφορά το μέτρο: Όλες τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες Τους αγρότες ειδικού καθεστώτος (ν4589/2014) Η καθολική εφαρμογή του μέτρου ορίζεται την 1/01/2020 με βάση τις ανακοινώσεις της Α.Α.Δ.Ε. Πηγή
  11. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι η μεγαλύτερη μεταρρύθμιση που υλοποιείται εντός του 2019 στην χώρα μας. Ήδη έχει εφαρμοστεί στον κλάδο των καυσίμων και έως το τέλος του έτους θα είναι υποχρεωτικό μέτρο για όλες τις επιχειρήσεις και τους ελευθέρους επαγγελματίες, ανεξαρτήτου μεγέθους και αντικειμένου. Για τους αγρότες αφορά αυτούς που εμπίπτουν στις διατάξεις του ειδικού καθεστώς ν4859/2014. Ηλεκτρονική τιμολόγηση σημαίνει άμεση αποστολή όλων των παραστατικών πωλήσεων (στοιχείων) κατά την έκδοση τoυς από τις υπόχρεες οντότητες, στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε, με δομημένες πληροφορίες που ενημερώνουν με σύνοψη σε πραγματικό χρόνο. Επί της ουσίας είναι η εφαρμογή του άρθρου 69 του ν4446/16 που αφορά την διασφάλιση και τον έλεγχο των συναλλαγών και αναφέρει: «1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Η ηλεκτρονική τιμολόγηση συνεπάγεται και την αυτόματη ενημέρωση των βιβλίων της επιχείρησης. Τι αλλάζει στην ενημέρωση των απλογραφικών βιβλίων με την ηλεκτρονική τιμολόγηση: Κατάργηση της καταχώρησης των παραστατικών πωλήσεων. Οι οντότητες θα αποστέλλουν άμεσα τις πωλήσεις τους : από το κανάλι των ταμειακών και φορολογικών μηχανών (Η.Φ.Μ) από τις εμπορικές τους εφαρμογές από τις πλατφόρμες ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά στις μεγάλες οντότητες και τα διπλογραφικά βιβλία) Καταχωρητικά (αφορά τα μπλοκάκια) Η ηλεκτρονική τιμολόγηση και αποστολή αφορά το σύνολο των πωλήσεων (Τιμολόγια, λιανικές συναλλαγές, αυτοπαραδώσεις κοκ) Αντίκρισμα των παραστατικών αγορών εσωτερικού (Αυτόματη ενημέρωση από τον εκδότη που απαιτεί ενέργεια από λογιστή) και ονομάζονται «παραστατικά του εκδότη» Για τα τιμολόγια που δέχεται η επιχείρηση ή ο ελεύθερος επαγγελματίας από άλλες επιχειρήσεις εντός Ελλάδος, ο λογιστής θα κάνει τον αντικρισμό τους, στην παλτφόρμα της Α.Α.Δ.Ε. Αντικρισμός παραστατικού αγοράς σημαίνει ο χαρακτηρισμός του, δηλαδή η δήλωση αν αφορά το παραστατικό σε αγορά ή πάγιο. Καταχώρηση τιμολογίων εξωτερικού εφόσον υπάρχουν και αντίκρισμα αυτών. Η ενέργεια απαιτεί καταχώρηση από τον λογιστή στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε Η καταχώρηση του παραστατικού ως σύνοψη θα καταχωρείται απευθείας στην Α.Α.Δ.Ε από τον εξουσιοδοτημένο λογιστή. Αποδείξεις Λιανικών συναλλαγών ως δαπάνες στην επιχείρηση ή τον ελ. επαγγελματία Θα γίνονται καταχωτηρικά από τον εξουσιοδοτημένο λογιστή στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε. Λοιπές εγγραφές που διαμορφώνουν το αποτέλεσμα (Ε.Φ.Κ.Α- Μισθοδοσία- Αποσβέσεις) Θα γίνονται καταχωτηρικά από τον εξουσιοδοτημένο λογιστή στην πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε . Δηλώσεις Φ.Π.Α - Παρακρατούμενοι Ε3 Η δήλωση του Φ.Π.Α θα ενημερώνεται αυτόματα Οι παρακρατούμενοι φόροι θα ενημερώνονται αυτόματα και πρέπει να αποστέλλονται με το ηλεκτρονικό τιμολόγιο αναλυτικά και ανά κατηγορία. Η δήλωση του Ε3 θα ενημερώνεται αυτόματα. Γλωσσάρι και επεξηγήσεις για τις παραπάνω έννοιες: Σύνοψη παραστατικού : Είναι τα ποσά και οι πληροφορίες που απαιτεί η Α.Α.Δ.Ε μέσω της ηλεκτρονικής τιμολόγησης όπως: Η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ ανά κατηγορία, οι παρακρατούμενοι ανά κατηγορία, τα στοιχεία του αντισυμβαλλόμενου εκδότη, η ημερομηνία η ώρα κοκ. Οντότητα: Η επιχείρηση, ο ελεύθερος επαγγελματίας, ο επιτηδευματίας, το νομικό πρόσωπο που ασκεί επαγγελματική δραστηριότητα στα όρια της Ελληνικής επικράτειας. Πρότυπα παραστατικά της Α.Α.Δ.Ε: Τα 17 τυποποιημένα παραστατικά που ενημερώνουν με την προδιαγεγραμμένη μορφή σύνοψης. Παραστατικά του «εκδότη»: Τα παραστατικά που εκδίδει η οντότητα και αυτοματοποιημένα ενημερώνουν : τα βιβλία του εκδότη τα βιβλία του παραλήπτη που ονομάζεται «Αντισυμβαλλόμενος εκδότης» Αντισυμβαλλόμενος εκδότης : είναι ο παραλήπτης του παραστατικού που έχει ενημερώσει ο εκδότης με την ηλεκτρονική τιμολόγηση και την ηλεκτρονική διαβίβαση του. Λήπτης : Αφορά τα παραστατικά που λαμβάνει η οντότητα και δεν έχουν ενημερώσει αυτόματα τα ηλεκτρονικά βιβλία στην ενότητα των εξόδων. Τα παραστατικά αυτά είναι: Λιανικές συναλλαγές: αποδείξεις από διόδια, φωτοτυπίες, καύσιμα (τα οποία μπορεί να καταργηθούν με τις κατάλληλες ενέργειες όπως το e-pass ή η παραλαβή τιμολογίων). Ενδοκοινοτικές αποκτήσεις- εισαγωγές από τρίτες χώρες κοκ Ε.Φ.Κ.Α Ενοίκια κ.ο.κ. Εγγραφές οντότητας: Οι εγγραφές που διαμορφώνουν το οικονομικό αποτέλεσμα και είναι: Αποσβέσεις Μισθοδοσία κοκ Αντίκρισμα παραστατικού : Ο χαρακτηρισμός του παραστατικού αγοράς στην κατάλληλη κατηγορία (Αγορά- Πάγιο) με την σύνοψη Μη αντικρυζόμενα παραστατικά: Τα παραστατικά του λήπτη και των εγγραφών της οντότητας. Τα πλεονεκτήματα για τους λογιστές με την ηλεκτρονική τιμολόγηση και την ηλεκτρονική διαβίβαση στην τήρηση των απλογραφικών βιβλίων Ελαχιστοποίηση του κόστους των συνδρομών από λογιστικές εφαρμογές (δεν χρειάζονται τα απλογραφικά βιβλία και οι συνδρομές) Μείωση των εξόδων συντήρησης εξοπλισμού και υποδομών (servers, backup etc) Απαλλαγή της ευθύνης απώλειας φυσικού αρχείου από καταστροφές (κλοπή, πλημμύρα, φωτιά) Μείωση του κόστους για την μεταφορά, την καταχώρηση και την αποθήκευση των παραστατικών Εξάλειψη εξόδων παραλαβής του φυσικού αρχείου Κατάργηση παλαιών μέτρων (Μ.Υ.Φ) Αποφυγή καταχωρητικών λαθών Διεύρυνση του πελατολογίου (όλες οι μικρές οντότητες θα χρειάζονται λογιστή για το αντίκρισμα των παραστατικών). Τα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις και τους ελ. επαγγελματίες Κατάργηση των περαιώσεων και της διατήρησης του φυσικού αρχείου Μείωση κόστους εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης των παραστατικών πωλήσεων Άμεση ενημέρωση για τις υποχρεώσεις σε φόρους και Φ.Π.Α Πρόσβαση σε νέα χρηματοδοτικά εργαλεία Επαγγελματική εμφάνιση Τα πλεονεκτήματα για το κράτος Εξοικονόμηση πόρων από την γραφειοκρατία και τους ελέγχους (υπολογίζεται στα 2 δισ.) Εξάλειψη των πλαστών τιμολογίων και της απάτης (υπολογίζεται στα 10 δισ.) Οι αλλαγές που φέρνει η εφαρμογή του μέτρου είναι θετικές και καλοδεχούμενες από τους επιχειρηματικούς φορείς, τις επιχειρήσεις και τον λογιστικό κλάδο. Το κράτος θα κερδίσει στην χειρότερη περίπτωση 4 φορές τον Ε.Ν.Φ.Ι.Α. Τα λογιστικά γραφεία θα κερδίσουν χιλιάδες χαμένες εργατοώρες. Οι επιχειρήσεις (οντότητες) θα εξοικονομήσουν χαμένες ώρες, διαδικασίες, κόστη και πρόστιμα και θα αποκτήσουν επαγγελματική εμφάνιση Ο λογιστής γίνεται πλέον φοροτεχνικός και σταματάει να είναι ένας καταχωρητής που χάνει χρόνο για να συμφωνεί Μ.Υ.Φ και να μαζεύει χαρτιά. Για τα διπλογραφικά βιβλία θα ενημερώσουμε σε επόμενο άρθρο Σπυρόπουλος Νικόλαος Για την i-spirit Software
  12. Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται. Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση. Τι αλλάζει Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του. Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους: Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ. Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ) Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους. Τα πλεονεκτήματα του μέτρου Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης.
  13. Οκτώ χρήσιμες συμβουλές από την ομάδα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit πριν απαλλαγείτε από τα χειρόγραφα παραστατικά σας, ώστε να μεταβείτε σωστά στην ηλεκτρονική τιμολόγηση και την νέα ψηφιακή εποχή. Συμβουλή νούμερο ένα. Διευκρίνηση Τι είναι το ηλεκτρονικό τιμολόγιο και οι ηλεκτρονικές αποδείξεις λιανικών συναλλαγών; Ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν σημαίνει η αποστολή ενός παραστατικού με email ως PDF ή μιας φωτογραφίας ενός χειρόγραφου τιμολογίου. Πρέπει η εφαρμογή να εγγυάται την γνησιότητα της προέλευσης και την διασφάλιση των δεδομένων του παραστατικού (απόδειξη ή τιμολόγιο). Αυτό το διασφαλίζουν ειδικές και έγκυρες τεχνολογίες που αναγνωρίζει το κράτος όπως ο φορολογικός μηχανισμός και η προηγμένη ψηφιακή υπογραφή. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, σας διασφαλίζει ακόμα περισσότερο, διότι πλέον των δύο προηγούμενων διασφαλίσεων που υποστηρίζει (φορολογικός μηχανισμός και ψηφιακή υπογραφή), διαθέτει επιπλέον ένα επίπεδο ασφαλείας για τα παραστατικά σας. Όταν στέλνετε μέσα την εφαρμογή i-spirit το ηλεκτρονικό τιμολόγιο με μοναδικό σύνδεσμο, αυτός μένει ενεργός για τα επόμενα 30 χρόνια. Όποιος διαθέτει αυτό το κωδικοποιημένο link, μπορεί να βλέπει πάντα το ίδιο παραστατικό. Σε περίπτωση που κάποιος το παραποιήσει, μπορείτε να το αποδείξετε στέλνοντας εκ νέου τον ίδιο σύνδεσμο. Συμβουλή νούμερο δύο. Ξεκινήστε έγκαιρα, μην περιμένετε την τελευταία στιγμή Η υποχρεωτική ένταξη όλων των επιχειρήσεων θα γίνει εντός του 2018. Το Ελληνικό δημόσιο καταργεί σε πρώτη φάση την λήψη χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων και σε δεύτερη φάση όλες οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες υποχρεωτικά πρέπει να καταργήσουν τα χειρόγραφα και να ενταχθούν στην ηλεκτρονική τιμολόγηση. Μην περιμένετε την τελευταία στιγμή να καταργήσετε τα χειρόγραφα παραστατικά. Με την εφαρμογή i-spirit, μπορείτε να ξεκινήσετε την ηλεκτρονική τιμολόγηση μόνο με 12,41€/μήνα και να εξοικειωθείτε στην χρήση της, ώστε να είστε έτοιμοι μόλις εφαρμοστεί ο νόμος. Συμβουλή νούμερο τρία. Συμφωνείστε τις πωλήσεις με τις εισπράξεις σας και προσέξτε να έχετε τους σωστούς Α.Φ.Μ των πελατών σας. Ο φορολογικός έλεγχος γίνεται με την διασταύρωση των τριών σημείων (σενάρια αυτόματου ελέγχου) και αφορά: τους δύο συναλλασσόμενους (εκδότη - λήπτη), του ενδιάμεσου φορέα (Α.Α.Δ.Ε ή ψηφιακός πάροχος), και των τραπεζών. Το σύνολο των καταθέσεων των πελατών σας και των εισπράξεων από το μηχάνημα αποδοχής καρτών P.O.S, πρέπει να συμφωνούν με το υποσύνολο των παραστατικών πωλήσεων σας (Χονδρικώς ή λιανικώς), ή με το σύνολο εφόσον δεν λαμβάνετε ποτέ μετρητά. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, διαθέτει αυτόματη σύνδεση με το μηχάνημα αποδοχής καρτών (P.O.S) και σας διασφαλίζει γιατί αποτυπώνει στην απόδειξη τον αριθμό συναλλαγής του P.O.S. Επίσης με την εφαρμογή μπορείτε να συνδέσετε όλες τις μεθόδους είσπραξης (εμβάσματα, κάρτες, μετρητά, επιταγές) με τα παραστατικά πωλήσεων σας, έχοντας την δυνατότητα να τα ανακαλέστε αναλυτικά σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Η εφαρμογή i-spirit, διαθέτει επίσης την λειτουργία αυτόματης αναζήτησης Α.Φ.Μ με την ένδειξη ενεργός- διακοπή ή καταργημένος, που σας προστατεύει από την έκδοση τιμολογίου σε λάθος ή καταργημένου Α.Φ.Μ. Κάνοντας σωστή χρήση της εφαρμογής δεν θα βρεθείτε σε δυσάρεστη έκπληξη σε μελλοντικό έλεγχο. Συμβουλή νούμερο τέσσερα. Ορίστε αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας για να μην χάσετε ποτέ τα δεδομένα σας. Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, σας παρέχει την δυνατότητα δημιουργίας αυτομάτων αντιγράφων ασφαλείας. Αυτό γίνεται κάθε φορά που κάνετε μια μεταβολή στα δεδομένα της εφαρμογής. Υποχρεωτικά με την έξοδο από την εφαρμογή, θα δημιουργηθεί το συνολικό αντίγραφο αυτόματα. Ο χρόνος για την δημιουργία των αντιγράφων ασφαλείας και ο όγκος των δεδομένων σας είναι μικρός και διαχειρίσημος. Σας προτείνουμε να δημιουργήσετε ένα δικό σας αποθηκευτικό χώρο στο Internet (google drive,drop box, οnedrive e.t.c.) που θα συγχρονίζει αυτόματα και με ασφάλεια τα αντίγραφα ασφαλείας σας. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα σας απασχολήσει ποτέ η φυσική καταστροφή (φωτιά, κλοπή, βανδαλισμός, πλημύρα) ή κάποια βλάβη στον υπολογιστή σας και μέσα σε 2 λεπτά, θα έχετε πρόσβαση πάλι στα φορολογικά και επιχειρησιακά σας δεδομένα. Η ομάδα υποστήριξης του i-spirit, μπορεί να σας κατευθύνει δωρεάν για την σωστή παραμετροποίηση. Συμβουλή νούμερο Πέντε . Αποτυπώστε τις απαιτήσεις των πελατών σας, πριν εκδώσετε το πρώτο σας ηλεκτρονικό τιμολόγιο. Σημειώστε σε δύο στήλες τους Α.Φ.Μ των πελατών σας και το ανοιχτό τους υπόλοιπο (ανά Α.Φ.Μ), πριν ξεκινήσετε την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, Όταν εγκαταστήσετε την εφαρμογή, μπορείτε να αντλήσετε τα σωστά φορολογικά τους στοιχεία, μέσω της εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, από την βάση επιχειρήσεων της Α.Α.Δ.Ε. Στην συνέχεια σημειώστε στην καρτέλα του πελάτη σας, το ποσό «από μεταφορά». Μόλις εκδώστε το πρώτο σας ηλεκτρονικό τιμολόγιο το ποσό του υπολοίπου, θα διαμορφώνεται αυτόματα. Με το ηλεκτρονικό τιμολόγιο, το ποσό της απαίτησης θα αυξάνεται και με την απόδειξη είσπραξης θα μειώνεται. Μπορείτε να καταχωρήσετε και την μέθοδο είσπραξης κατά την έκδοση του τιμολογίου ή της απόδειξης λιανικών συναλλαγών, εφόσον γίνεται την ίδια χρονική στιγμή. Προσέξτε να αποτυπώσετε σωστά την μέθοδο είσπραξης. Οι σύνηθες μέθοδοι είναι τα μετρητά, η πιστωτική κάρτα, η επιταγή και το έμβασμα. Εάν δεν αναφερθεί η μέθοδος είσπραξης στο τιμολόγιο ή την απόδειξη, τότε θα εκδοθεί «επί πιστώσει». Συμβουλή νούμερο έξι. Κάθε λάθος μπορεί να διορθωθεί. Δεν υπάρχει λόγος να φοβηθείτε τίποτα. Όλες οι κινήσεις(αποτυπώσεις) που γίνονται από το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης, μπορούν να διορθωθούν. Η διαγραφή δεν ενδείκνυται, αλλά η ακύρωση ή η πίστωση είναι η κατάλληλή μέθοδος αντιλογισμού της πράξης που προηγήθηκε. Μην ξεχνάτε ότι με την ηλεκτρονική τιμολόγηση, έχετε ενημερώσει τον πελάτη σας ηλεκτρονικά για την έκδοση του παραστατικού και οφείλετε να τον ενημερώστε για την διόρθωση του αρχικού παραστατικού. Η εφαρμογή i-spirit, υποστηρίζει τις διορθώσεις και έχει τις δικλίδες ασφαλείας ώστε να μην βρεθείτε ποτέ εκτεθειμένοι σε μελλοντικό φορολογικό έλεγχο. Το ιστορικό της ακύρωσης αποτυπώνεται στο αρχικό παραστατικό που έχετε εκδώσει, αποδεικνύοντας την διόρθωση του, με τον αριθμό και την ημερομηνία του διορθωτικού παραστατικού που εκδώσατε. Συμβουλή νούμερο επτά. Δώστε περισσότερη σημασία στο ταμείο και τις εισπράξεις σας. Η μέθοδος είσπραξης είναι πλέον ένα από τα επίσημα στοιχεία που επιβεβαιώνουν την φορολογική αποτύπωση της συναλλαγής σας (πώληση). Ο δικός σας έλεγχος πρέπει να προηγείται του πιθανού φορολογικού ελέγχου, ώστε να αποφύγετέ τις δυσάρεστες εκπλήξεις. Θα πρέπει να είσαστε πάντα σε θέση να δικαιολογήσετε μια κατάθεση ή μια είσπραξη με πιστωτική κάρτα καθώς και μια ανάληψη επιταγής, ή τα μετρητά που διαχειριστήκατε. Η εφαρμογή i-spirit, σας βοηθάει και δεν ξεχνά ποτέ να δικαιολογήσει αυτές τις πράξεις, από τις ειδικές χρηματοοικονομικές εκτυπώσεις που σας παρέχει, για όποιο εύρος ημερομηνιών θέλετε. Με την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, μπορείτε να δώστε άμεσα και σωστά οικονομικές αναφορές όποτε σας ζητηθούν. Tip: Μην ξεχνάτε ποτέ ότι ο default «πελάτης λιανικής», πρέπει να δείχνει πάντα μηδενικό υπόλοιπο. Συμβουλή νούμερο Οκτώ Ακούστε τον λογιστή σας. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit δεν καταργεί τον λογιστή. Τον βοηθάει όμως να κατανοήσει τις αποδείξεις και τα τιμολόγια που έχετε εκδώσει. Τα χειρόγραφα παραστατικά, δεν έχουν ξεκάθαρα γράμματα και αριθμούς, χάνονται και υπάρχει μεγάλο ποσοστό λάθους στην επανακαταχώρησή τους. Στα χειρόγραφα παραστατικά κοστίζει η ταχυδρόμηση, η μεταφορά και η αρχειοθέτηση και δεν παρέχουν άμεση ενημέρωση στην επιχείρησή ή στο γραφείο σας. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirirt, διαθέτει ειδικό κουμπί «αποστολή στον λογιστή». Με αυτήν την λειτουργία ο λογιστής σας μπορεί να σας συμβουλεύσει σωστά και άμεσα, για την πορεία των υποχρεώσεών σας προς το δημόσιο. Δείτε περισσότερα....
×
×
  • Create New...