Προς το περιεχόμενο

nspirop

simple Members
  • Αριθμός μηνυμάτων

    72
  • ΜΕΛΟΣ

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    6

3 Ακόλουθοι

Σχετικά με τον nspirop

  • Κατάταξη
    co Founder i-spirit Software
  • Ημερομηνία γέννησης 25 Ιανουαρίου

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Software

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

2.923 προβολές προφίλ
  1. Η απόλυτη λύση για τους λογιστές και τα λογιστικά γραφεία από την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit.

    1. Το εγκαθιστούν οι πελάτες σου
    2. Λαμβάνεις τα δεδομένα πωλήσεων με ένα click
    3. Δημιουργείς  τις οικονομικές καταστάσεις τους, τις δηλώσεις ΦΠΑ και Φόρων(διαμονής, περιβαλλοντικού)
    4. Δεν χάνεις χρόνο 

    Ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit.png

  2. Πράξη κάνει η Α.Α.Δ.Ε την κατάργηση των χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων εντός του 2018. Στην καθιέρωση της υποχρέωσης των επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών να εκδίδουν σε ηλεκτρονική μορφή τα τιμολόγια για τις μεταξύ τους συναλλαγές αναμένεται να προχωρήσει εντός του 2018 το υπουργείο Οικονομικών. Παράλληλα, οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα υποχρεωθούν να διαβιβάζουν αυτόματα τα δεδομένα των εκδιδόμενων τιμολογίων στις πληροφοριακές υποδομές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, για επεξεργασία και διασταύρωση. Με την καθιέρωση της υποχρεωτικής «ηλεκτρονικής τιμολόγησης» θα καταργηθεί η σημερινή διαδικασία εκτύπωσης και διακίνησης των τιμολογίων σε χάρτινη μορφή για όλες τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και μεταξύ επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών. Η διαδικασία αυτή θα αντικατασταθεί από την υποχρεωτική ηλεκτρονική έκδοση και διακίνηση των τιμολογίων μεταξύ των παραπάνω αντισυμβαλλομένων. Τα στοιχεία των τιμολογίων που θα εκδίδονται και θα διακινούνται ηλεκτρονικά θα διαβιβάζονται ταυτόχρονα και στις πληροφοριακές υποδομές της ΑΑΔΕ για άμεσο έλεγχο και διασταύρωση. Με τη διαδικασία αυτή, οι φορολογικές αρχές θα γνωρίζουν εξ αποστάσεως και σε πραγματικό χρόνο το ύψος των συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων ή και ελευθέρων επαγγελματιών. Με πιο απλά λόγια τα Ελεγκτικά Κέντρα και οι Δ.Ο.Υ. θα είναι, κατά κάποιον τρόπο, online συνδεδεμένα με τα λογιστήρια και τα ταμεία των επιχειρήσεων-ελεύθερων επαγγελματιών και θα μπορούν να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή και εξ αποστάσεως ποιο είναι το ύψος των χονδρικών πωλήσεων που έχουν πραγματοποιήσει οι επιχειρήσεις, καθώς επίσης και το ύψος των συναλλαγών παροχής υπηρεσιών μεταξύ επιχειρήσεων-ελεύθερων επαγγελματιών. Με τον τρόπο αυτό θα εξαλειφθεί πλήρως το φαινόμενο της έκδοσης πλαστών τιμολογίων, διότι δεν θα υπάρχει πλέον δυνατότητα έκδοσης τιμολογίων εν αγνοία του εμφανιζόμενου ως λήπτη ούτε δυνατότητα καταχώρισης τιμολογίου εν αγνοία του εμφανιζόμενου ως εκδότη. Παράλληλα θα περιοριστούν σημαντικά και τα κρούσματα έκδοσης εικονικών τιμολογίων, καθώς τα στοιχεία των ηλεκτρονικά εκδιδόμενων τιμολογίων θα επιβεβαιώνονται και από τους λήπτες, ενώ θα είναι άμεσα διαθέσιμα στις φορολογικές αρχές για διασταυρώσεις και επαληθεύσεις με το τραπεζικό σύστημα. Ειδικότερα, με την καθιέρωση της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής τιμολόγησης θα καταστεί δυνατός ο τριπλός διασταυρωτικός έλεγχος των στοιχείων των εκδιδόμενων τιμολογίων. Η τριπλή διασταύρωση θα γίνεται μεταξύ: * Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, με την άμεση και ηλεκτρονική παραλαβή των στοιχείων των πωλήσεων των επιχειρήσεων καθημερινά, * τραπεζών, με τις ηλεκτρονικές πληρωμές (μέσω e-banking, POS και άλλων μέσων ηλεκτρονικής πληρωμής), διαβάστε περισσότερα.....
  3. H έκδοση που υποστηρίζει την διαχείριση τέλους διαμονής είναι η 1.05.12Η λειτουργία αφορά τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, τις ξενοδοχειακές μονάδες, τους τουριστικούς πράκτορες και γενικότερα τις τουριστικές επιχειρήσεις. 1ο Βήμα: Δημιουργούμε το είδος «Τέλος διαμονής» ανάλογα με τον συντελεστή (Κλειδιά στα ενοικιαζόμενα ή αστέρια), ώστε να βάλουμε το ανάλογο κόστος με μηδενικό Φ.Π.Α 2ο Βήμα: Επιλέγουμε στην απόδειξη ή το τιμολόγιο : α.Τον πελάτη β.Τις υπηρεσίες που το παρέχουμε (Διαμονή- πρωινό) και το «τέλος διαμονής» γ.Τον τρόπο πληρωμής. 3o Βήμα. Εκτυπώσεις απλογραφικών α.Επιλέγουμε το ημερολογιακό εύρος που επιθυμούμε β.Επιλέγουμε την αναλυτική εκτύπωση. Στο βιβλίο εσόδων εμφανίζεται η στήλη «ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ» κάτω από την στήλη «ΦΟΡΟΙ ΤΕΛΗ». Τα ποσά που επιστέφει το ερώτημα είναι τα «τέλη διαμονής προς απόδοση» τς επιθυμητής περιόδου. 4o Βήμα. Εκτυπώσεις διπλογραφικών α.Επιλέγουμε το πεδίο «Γενική λογιστική πωλήσεων» και δημιουργούνται τα άρθρα για τα διπλογραφικά μας βιβλία με βάση το Ε.Λ.Γ.Σ ή τα Ε.Λ.Π Δείτε το σχετικό video.
  4. Η ομάδα της #ηλεκτρονικής #τιμολόγησης i-spirit σας εύχεται υγεία και αγάπη για το 2018
    www.i-spirit.gr

     

    ηλεκτρονικη τιμολογηση .jpg

  5. Θα υπάρξει ενδιάμεσος φορέας που θα αυθεντικοποιεί τα ηλεκτρονικά τιμολόγια. όπως αναφέρει στον 4446/α74. Περιμένουμε την ερμηνευτική για την έναρξη και την εφαρμογή του νόμου. Αναλυτικά ο 4446 στο α 69 και στο α74 αναφέρει Άρθρο 69:1. Η παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 3842/2010 (Α' 58) αντικαθίσταται ως εξής:«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Άρθρο 74:1. Η παρ. 13 του άρθρου 12 του ν. 4308/2014 αντικαθίσταται ως εξής:«13. Η οντότητα μπορεί να εκδίδει παραστατικά λιανικής πώλησης με χειρόγραφο τρόπο στην περίπτωση διακοπής του συστήματος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας ή διακοπής της λειτουργίας του μέσου έκδοσης παραστατικών, λόγω τεχνικού προβλήματος. Σε περίπτωση μη λειτουργίας του εξοπλισμού έκδοσης παραστατικών λόγω τεχνικού προβλήματος, η οντότητα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποκατάσταση της λειτουργίας του εξοπλισμού χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και για την αποτροπή επαναλήψεων του προβλήματος. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων της παραγράφου 9 δύναται να ρυθμίζονται θέματα εφαρμογής της παραγράφου αυτής, καθώς και να επιβάλλεται υποχρέωση ενημέρωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.» 2. Στο άρθρο 12 του ν. 4308/2014 προστίθεται παράγραφος 16, ως εξής:«16. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, καθώς και οι διαδικασίες ελέγχου των τιμολογίων και των στοιχείων λιανικής πώλησης που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται με την χρήση υπηρεσιών των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.»
  6. Θα υπάρξει ενδιάμεσος φορέας που θα αυθεντικοποιεί τα ηλεκτρονικά τιμολόγια. όπως αναφέρει στον 4446/α74. Περιμένουμε την ερμηνευτική για την έναρξη και την εφαρμογή του νόμου. Αναλυτικά ο 4446 στο α 69 και στο α74 αναφέρει Άρθρο 69:1. Η παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 3842/2010 (Α' 58) αντικαθίσταται ως εξής:«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Άρθρο 74:1. Η παρ. 13 του άρθρου 12 του ν. 4308/2014 αντικαθίσταται ως εξής:«13. Η οντότητα μπορεί να εκδίδει παραστατικά λιανικής πώλησης με χειρόγραφο τρόπο στην περίπτωση διακοπής του συστήματος διανομής ηλεκτρικής ενέργειας ή διακοπής της λειτουργίας του μέσου έκδοσης παραστατικών, λόγω τεχνικού προβλήματος. Σε περίπτωση μη λειτουργίας του εξοπλισμού έκδοσης παραστατικών λόγω τεχνικού προβλήματος, η οντότητα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποκατάσταση της λειτουργίας του εξοπλισμού χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και για την αποτροπή επαναλήψεων του προβλήματος. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων της παραγράφου 9 δύναται να ρυθμίζονται θέματα εφαρμογής της παραγράφου αυτής, καθώς και να επιβάλλεται υποχρέωση ενημέρωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.» 2. Στο άρθρο 12 του ν. 4308/2014 προστίθεται παράγραφος 16, ως εξής:«16. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, καθώς και οι διαδικασίες ελέγχου των τιμολογίων και των στοιχείων λιανικής πώλησης που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται με την χρήση υπηρεσιών των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.»
  7. Θα ανεβαίνουν τα παραστατικά με την δημιουργία και θα παίρνει αριθμό συναλλαγής που θα αναγράφεται στο παραστατικό (δείτε εικόνα). Με τον αριθμό αυτόν το παραστατικό θα είναι έγκυρο. Αν υπάρχει εφαρμογή θα το κάνει αυτόματα. Το report Φ.Π.Α σε πρώτη φάση για τις πωλήσεις θα το βρίσκουμε έτοιμο στις περιοδικές. Για τις αγορές θα αργήσει ακόμα, έχει να κάνει με τους ΚΑΔ. Τα ακυρωτικά θα ανεβαίνουν με τον κωδικό 215, και αυτά απευθείας και θα παίρνουν και αυτά κωδικό ακύρωσης, τα οποία δεν θα συμπεριλαμβάνονται στον ΦΠΑ και στον τζίρο. Ο 215 αναφέρεται στον πίνακα Δ1 που αφορά στα νέα παραστατικά (για πιο ευκρινές μπορείτε να αναζητήσετε στο tax heaven)
  8. Μόνο με το χιούμορ και την καλή διάθεση λύνουμε τα προβλήματα με επιτυχία. Αγώνα κάνουμε όλοι. Δεν είναι διαφήμιση στην ουσία αλλά ενημέρωση για τους αυτοματισμούς που έχουμε φτιάξει και με χαρά θέλουμε να ενημερώσουμε. Ίσως μερικές φορές να φαίνεται κάπως επιθετικά. Η ουσία είναι πως τα πράγματα αλλάζουν και κάπως πρέπει να επικοινωνηθούν στους σχετικούς επαγγελματίες εμπλεκόμενους.
  9. Σχεδόν έτοιμη η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης που θα καταργήσει την ταλαιπωρία των Μ.Υ.Φ (Συγκεντρωτικές τιμολογίων) Έπειτα από τις τελικές ανακοινώσεις του κου Πιτσιλή στο «4th Athens Law Forum on Taxation», για την ηλεκτρονική τιμολόγηση και την κατάργηση της Μ.Υ.Φ (δείτε εδώ την ανακοίνωση) , το τμήμα R&D της επιστημονικής του i-spirit, έκανε μια διερεύνηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Α.Α.Δ.Ε, και σας παρουσιάζει τα συμπεράσματά της, για την διαδικασία καταχώρησης των χειρόγραφων παραστατικών. Η διαδικασία διαφοροποιείται για όσους επιτηδευματίες και επιχειρήσεις διαθέτουν μια εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης όπως το i-spirit, που θα αποστέλλει αυτόματα τα δεδομένα πωλήσεων στην πλατφόρμα της διασφάλισης ηλεκτρονικών εμπορικών συναλλαγών και θα αναφερθεί τελευταία. Ο νόμος 4446/2016 αναφέρει ξεκάθαρα την υποχρέωση της αποστολής των δεδομένων πωλήσεων στο άρθρο 69. Από στιγμή σε στιγμή περιμένουμε την ανακοίνωση της ερμηνευτικής του ΥΠΟΚ, για τους Κ.Α.Δ που θα ενταχθούν πρώτοι στην διαδικασία. Πηγές και λογική, καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι θα είναι οι ίδιοι Κ.Α.Δ που εντάχθηκαν και στην υποχρέωση των P.O.S Βήμα 1:Εισαγωγή στην πλατφόρμα. Ο χρήστης θα επιλέγει το πλήκτρο επιχειρήσεις Εικόνα 1 Εικόνα 1 Βήμα 2 : Ο χρήστης θα πληκτρολογεί τους επιχειρηματικούς κωδικούς (όνομα χρήστη και συνθηματικό) του TAXIS (Εικόνα 2) Εικόνα 2 Βήμα 3: Ο χρήστης θα επιλέγει την «Καταχώρηση χειρόγραφου παραστατικού». Η πλατφόρμα ήδη διαθέτει τα παραστατικά του πίνακα Δ1. Τα παραστατικά έχουν συγχωνευθεί και είναι μειωμένα κατά πολύ από τα παραστατικά του πίνακα Δ Εικόνα 3 Εικόνα 3 Βήμα 4: Ο χρήστης θα επιλέγει το κατάλληλο παραστατικό και θα συμπληρώνει τα απαραίτητα πεδία. Στην συνέχεια θα επιλέγει το ΥΠΟΒΟΛΗ. Εικόνα 4 Εικόνα 4 Βήμα 5: Η πλατφόρμα καταχώρησης χειρόγραφων παραστατικών, θα επιστρέφει στον χρήστη το αποδεικτικό με την υποβολή της χειρόγραφης καταχώρησης. Εικόνα 5 Εικόνα 5 Λοιπές λεπτομέρειες: Στον χειριστή η πλατφόρμα θα παρέχει την δυνατότητα ανεύρεσης των χειρόγραφων παραστατικών που έχει καταχωρήσει. Λογικά δεν θα παρέχει την δυνατότητα αλλαγής αυτών σε περίπτωση που έχει υποβληθεί και οριστικοποιηθεί η περιοδική Φ.Π.Α ή έχουν υποβληθεί λοιπές οριστικοποιημένες οικονομικές καταστάσεις. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν εφαρμογές ηλεκτρονικής τιμολόγησης όπως είναι το i-spirit, θα μπορούν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τις οριστικοποιημένες αποδείξεις λιανικής και τα τιμολόγια, χωρίς τον κίνδυνο λάθους καταχώρησης, από το url της άμεσης αποστολής. Εικόνα 6 Εικόνα 6. Είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι αυτή είναι η άποψη της επιστημονικής μας ομάδας και όχι η επίσημη ανακοίνωση και οι οδηγίες της Α.Α.Δ.Ε. i-spirit R&D team.
  10. Ηλεκτρονική τιμολόγηση, αναλυτικά ο νόμος οι λειτουργίες και τα οφέλη της Ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι ο όρος που ακούμε την τελευταία πενταετία και αφορά στις εμπορικές και οικονομικές συναλλαγές της επιχείρησης. Η αναφορά που γίνεται στο όνομά της, αφορά στην μείωση του κόστους εκτύπωσης, την εξάλειψη της γραφειοκρατίας και την ευκολότερη διαχείριση των οικονομικών της επιχείρησης. Οι νομικές και φορολογικές διατάξεις που διέπουν την ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι πλέον ξεκάθαρες και εναρμονισμένες στις χώρες τις Ευρωπαϊκής ένωσης, καθώς και σε όλες τις αναπτυγμένες οικονομίες. Η επιχείρηση, μπορεί να εκμεταλλευτεί την ηλεκτρονική τιμολόγηση για να μειώσει το λειτουργικό της κόστος. 1. Απαιτήσεις για την δημιουργία ηλεκτρονικού τιμολογίου Προϋπόθεση για την δημιουργία των ηλεκτρονικών τιμολογίων είναι η χρήση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή και μιας σύγχρονης εφαρμογής έκδοσης τιμολογίων. 2. Η λειτουργικότητα που πρέπει να προσφέρει μια εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης: Την αυτόματη δημιουργία ψηφιακών παραστατικών (αποδείξεων, τιμολογίων, πιστωτικών και ακυρωτικών) Την άμεση αποστολή των παραστατικών με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέσα από την εφαρμογή, στον παραλήπτη (Πελάτης) και στους ενδιαφερόμενους (μεταφορική, λογιστή, τράπεζα, φρορολογικές αρχές) Την ψηφιακή αποθήκευσή των ηλεκτρονικών παραστατικών ώστε να καθίσταται δυνατή η ανάκλησή τους όποτε χρειαστεί Την δυνατότητα απόδειξης της εγκυρότητας του αποστολέα και του περιεχομένου του ηλεκτρονικού τιμολογίου ανά πάσα στιγμή. 3.Τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης Μηδενικό κόστος για την δημιουργία του ηλεκτρονικού τιμολογίου, σε σχέση με τα παραστατικά που εκυτπώνονται Άμεση και ανέξοδη αποστολή των ηλεκτρονικών τιμολογίων στον παραλήπτη και στον λογιστή Δημιουργία ηλεκτρονικού αρχείου για αναζήτηση των παραστατικών, χωρίς κόστος για φακέλους και τον κίνδυνο απώλειας του αρχείου από φυσικές καταστροφές (Φωτιά, κλοπή, βανδαλισμός, πλημμύρα). Δυνατότητα υπογραφής των ηλεκτρονικών τιμολογίων από τον αρμόδιο χωρίς να απαιτεί την φυσική του παρουσία (προηγμένη ψηφιακή υπογραφή) 4.Το νομικό πλαίσιο της ηλεκτρονικής τιμολόγησης για την διασφάλιση της αυθεντικότητας της προέλευσης και της ακεραιότητας του περιεχομένου: Με την χρήση προηγμένης ψηφιακής υπογραφής που έχει δημιουργηθεί από έναν μηχανισμό δημιουργίας ασφαλών ηλεκτρονικών υπογραφών και στηρίζεται σε πιστοποιητικό εγκεκριμένου φορέα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του π.δ.150/2001 (Α΄125). Με την εκκαθάριση των συναλλαγών πωλήσεων μέσω ενός παρόχου υπηρεσιών πληρωμών που τελεί υπό την εποπτεία της Τράπεζας της Ελλάδος, σύμφωνα με το ν. 3862/2010. (Χρήση P.O.S) Με την χρήση των φορολογικών ηλεκτρονικών μηχανισμών, σύμφωνα με τις παραγράφους 8 και 9 του άρθρου 12. Με την ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων (EDI), όπως αυτή ορίζεται στο άρθρο 2 της σύστασης 1994/820/ΕΚ της επιτροπής, της 19ης Οκτωβρίου 1994 (Επίσημη Εφημερίδα Ε.Κ. EL 388/28.12.1994), εφόσον η συμφωνία σχετικά με αυτήν την ανταλλαγή προβλέπει τη χρησιμοποίηση διαδικασιών που εγγυώνται τη γνησιότητα της προέλευσης και την ακεραιότητα των δεδομένων. Η εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit υποστηρίζει τους παρακάτω τύπους αυθεντικότητας της προέλευσης και της ακεραιότητας του ηλεκτρονικού τιμολογίου : Χρήση προηγμένης ψηφιακής υπογραφής Υποστηρίζεται από την εφαρμογή i-spirit Εκκαθάριση συναλλαγών πωλήσεων μέσω παρόχου πληρωμών Υποστηρίζεται από την εφαρμογή i-spirit Χρήση των φορολογικών ηλεκτρονικών μηχανισμών Υποστηρίζεται από την εφαρμογή i-spirit Ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων (EDI) Υποστηρίζεται από την εφαρμογή i-spirit κατόπιν συμφωνίας Η συνεργασία της Cardlink με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit προσφέρει μέγιστη ασφάλεια στους πελάτες για την ηλεκτρονική τιμολόγηση και τις ηλεκτρονικές πληρωμές. Tα οφέλη που επιτυγχάνονται για τον χρήστη ηλεκτρονικής τιμολόγησης με την σύνδεση του μηχανήματος πιστωτικών καρτών είναι: Η λύση παρέχει ασφαλή σύνδεση του τερματικού POS με την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να μεταφέρονται με ασφάλεια τα στοιχεία της συναλλαγής (ποσό, αριθμός εμπόρου κλπ) από και προς το POSΚατά την έγκριση της συναλλαγής από το POS, το τερματικό αποστέλλει στην εφαρμογή τον μοναδικό αριθμό συναλλαγής καθώς και την τράπεζα συνεργασίας. Η εφαρμογή αποθηκεύει τα στοιχεία αυτά και τα αποτυπώνει στην απόδειξη που θα εκδοθείΚατά την έγκριση της συναλλαγής από την τράπεζα στο POS, ενημερώνεται αυτόματα η εφαρμογή και προχωρά επιτόπου σε έκδοση του φορολογικού παραστατικού (απόδειξη λιανικής ή τιμολογίου) Η αδυναμία διαγραφής της απόδειξης από τον χειριστή όταν το ποσό έχει εισπραχθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Ταχύτητα στη διαδικασία πληρωμής μέσω κάρτας καθώς το ποσό περνά αυτόματα στο POS Ο επιτηδευματίας ή η επιχείρηση που κάνει χρήση σύνδεσης της εφαρμογής και του P.O.S, διασφαλίζει ότι : θα εκδοθεί η απόδειξη με το σωστό ποσό ταυτοποιείται η απόδειξη με τον αριθμό έγκρισης της τράπεζας, παρέχοντας την δυνατότητα να ανακληθεί μελλοντικά σε περίπτωση διασταύρωση, φορολογικού ελέγχου δεν υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής της, από κάποιον άπειρο χειριστή, ενέργεια που θα δημιουργήσει πρόβλημα στην επιχείρηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επίτευξη αυτής της καινοτομίας γίνεται χωρίς να αποθηκευτεί καμία πληροφορία για την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στην εφαρμογή i-spirit. Έτσι επιτυγχάνουμε την μέγιστη ασφάλεια από οποιαδήποτε φυσική ή ψηφιακή κλοπή. Η υπηρεσία αυτή παρέχεται μόνο σε συνεργασία της Cardlink με την i-spirit. Η λύση διατίθεται για τα δύο κορυφαία τερματικά είσπραξης πιστωτικών καρτών το Verifone Vx520 και το Ingenico ICT220. Ο νόμος 4446 και το άρθρο 69, προβλέπει την άμεση (on line) αποστολή των πωλήσεων από όλα τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που ασκούν δραστηριότητα εντός Ελλάδος. Σύμφωνα με τις πρόσφατες ανακοινώσεις του υπουργείου Οικονομικών, η Α.Α.Δ Ε είναι έτοιμη για την εφαρμογή του μέτρου. Ο Υπουργός οικονομικών θα ανακοινώσει με την σειρά του τα επαγγέλματα που θα ενταχθούν πρώτα. Η δική μας εκτίμηση είναι ότι οι πρώτοι Κ.Α.Δ που θα ενταχθούν θα είναι οι ίδιοι με αυτών που εντάχθηκαν στο μέτρο της υποχρέωσης για την χρήση των μηχανημάτων αποδοχής καρτών (P.O.S). Η άμεση (online) αποστολή των πωλήσεων από τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα θα γίνεται με τους παρακάτω τρόπους: Με αυτόματη αποστολή των λιανικών πωλήσεων από τις ταμειακές μηχανές αλλά και την απευθείας καταχώρηση των χειρόγραφων τιμολογίων στην ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε Με την αυτόματη αποστολή μέσω των φορολογικών μηχανισμών, για τις χονδρικές και λιανικές πωλήσεις που προϋποθέτει την ύπαρξη για εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης Με έλεγχο και αποστολή των αποδείξεων και τιμολογίων απευθείας από την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, για όσους εξαιρούνται από την χρήση του 1 και 2 (δείτε εδώ ποιες κατηγορίες εξαιρούνται) Με την απευθείας χειρόγραφη καταχώρηση των τιμολογίων και των αποδείξεων στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών που βρίσκεται εδώ Για την περίπτωση 4, η επιχείρηση ή το νομικό πρόσωπο, πρέπει να κάνει είσοδο στην ενότητα επιχειρήσεις και να καταχωρήσει τα παραστατικά του, όπως αναφέρονται στον πίνακα Δ1, της οδηγίας της Α.Α.Δ.Ε στο τμήμα Ε’ Συστημάτων Διασφάλισης Ηλεκτρονικών Εμπορικών Συναλλαγών. (Δείτε τον πίνακα Δ1) Η ιστοσελίδα της αποστολής των πωλήσεων με καταχώρηση ή αυτόματο τρόπο, είναι ήδη έτοιμη. Μάλιστα έχει δοκιμαστεί από μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων και ελευθέρων επαγγελματιών πιλοτικά, για αρκετό χρονικό διάστημα. i-spirit team H Byte ως πιστοποιημένος πάροχος ψηφιακής υπογραφής εγγεγραμμένη στο μητρώο της Ε.Ε.Τ.Τ εγγυάται την παροχή Εγκεκριμένων Ψηφιακών Πιστοποιητικών για την διασφάλιση των Ηλεκτρονικών Τιμολογίων σας με το πλέον σύγχρονο σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης Ι-SPIRIT. Χρησιμοποιώντας την ψηφιακή υπογραφή στα ηλεκτρονικά τιμολόγια σας είστε απόλυτα κατοχυρωμένοι και συμμορφωμένοι με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
  11. Δελτίο τύπου

    Συνεργασία της Byte με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-Spirit.

    H Byte ως πιστοποιημένος πάροχος ψηφιακής υπογραφής εγγεγραμμένη στο μητρώο της Ε.Ε.Τ.Τ εγγυάται την παροχή Εγκεκριμένων Ψηφιακών Πιστοποιητικών για την διασφάλιση των Ηλεκτρονικών Τιμολογίων σας με το πλέον σύγχρονο σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης  Ι-SPIRIT.

    Χρησιμοποιώντας  την ψηφιακή υπογραφή στα ηλεκτρονικά τιμολόγια σας είστε απόλυτα κατοχυρωμένοι και συμμορφωμένοι με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

    ηλεκτρονική τιμολόγηση, ψηφιακή υπογραφή,
  12. Το 4th ATHENS LAW FORUM ON TAXATION θα επικεντρωθεί στο ρόλο της Α.Α.Δ.Ε. υπό τη νέα δομή της και στη συμβολή της τεχνολογίας για την πάταξη της φοροδιαφυγής και στις εσωτερικές και διεθνείς εξελίξεις στο χώρο της φορολογίας. Η μία από τις 4 ενότητες ,αφορά στα ηλεκτρονικά μέσα για την πάταξη της φοροδιαφυγής τα οποία είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση και η σύνδεση των ταμειακών μηχανών. Πέρα από την πάταξη της φοροδιαφυγής που αποσκοπεί ο κρατικός μηχανισμός, η ηλεκτρονική τιμολόγηση αλλάζει τα σημερινά δεδομένα στους επαγγελματίες (Μ.Μ. Επιχειρήσεις, ιατρεία και γραφεία) που δεν διαθέτουν ακόμα πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι ελεύθεροι επαγγελματίες, τα γραφεία και τα ιατρεία, με τα κατάλληλα προγράμματα μπορούν να επιτύχουν τα παρακάτω οφέλη: Να αποφύγουν τα πρόστιμα από λάθος καταχωρήσεις και υπολογισμούς στην αξία Φ.Π.Α Να βελτιώσουν την εικόνα της επιχείρησής τους και του γραφείου τους Να εξαλείψουν το κόστος εκτύπωσης (Μελάνια - εκτυπωτές – χαρτί- φακέλους αρχειοθέτησης) και αποστολής των τιμολογίων (Γραμματόσημα courier κοκ) Να ενημερώνουν ηλεκτρονικά τον λογιστή τους εξαλείφοντας το κόστος της αποστολής Να έχουν έγκυρη οικονομική πληροφόρηση, ώστε να προλαβαίνουν τις δυσκολίες της αγοράς.
×