Jump to content

fotski

simple Members
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

About fotski

  • Rank
    *
  • Birthday 10/22/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Προφανώς όλοι το ίδιο πρόβλημα. Όπως και στις ειδικότητες
  2. Έχω πολλές φορές γνωρίσει άτομα με μειωμένες κινητικές δυνατότητες (εκ γενετής ή λόγω ατυχήματος) και παρ' ότι δεν έχω κάποπιο στο στενό μου κύκλο, ήμουν και είμαι αρκετά ευασθητοποιημένος τουλάχιστον μέχρι εκεί που με αφορά. Τι με έπιασε τώρα και ασχολούμαι με αυτό το θέμα; Σήμερα χρειάστηκε να κάνω θεώρηση σε ένα παλικάρι το οποίο μπορεί να κινήσει (ελάχιστα) μόνο τα χέρια του. Εξηγώ λοιπόν στις κυρίες του ΚΒΣ την περίπτωση και ρωτώ αν υπήρχε η δυνατότητα να μην κατεβεί από το αμάξι του ο νεαρός (θα έπρεπε να έρθει μαζί του συνοδός να βγάλει καροτσάκι κ.ο.κ. και γενικά αρκετή ταλαιπωρία) για τις υπογραφές (1η θεώρηση γαρ) αλλά να συνοδεύσω κάποια από αυτές μέχρι το αμάξι στο οποίο θα βρισκόταν ο νεαρός. Πρέπει να παραδεχτώ ότι παρά το αρχικό τους σοκ ("τι στο δρόμο;") το αποδεχθήκανε σχεδόν αμέσως (βέβαια ακόμα και αυτό το "σχεδό" είναι απαράδεκτο). Η εφορία αυτή έχει προσπελασιμότητα αλλά ... μόνο μέχρι το ισόγειο (ο ΚΒΣ ήταν στο ισόγειο) και αυτό διότι ο νεαρός μου αποκάλυψε ότι σε προηγούμενη απόπειρα να επισκεφθεί την συγκεκριμένη ΔΟΥ δεν μπόρεσε να πάει σε κανένα όροφο διότι στο ασανσερ δεν χώραγε να μπει το καροτσάκι !!!!!!!!!!! Και συνεχίζω, στην είσοδο της ΔΟΥ έχει χώρο για πάρκινγκ (με σήμανση) για άτομα με ειδικές ανάγκες, βγαίνοντας με την εφοριακό έξω της παρατηρώ ότι η θέση κακός δεν είναι κενή (κάποιοι είχαν παρκάρει) και μου απαντά ότι το αμάξι είναι συναδέλφου της!!!!! αναγνωρίζοντας βέβαια το λάθος. Πρέπει όλοι μας να αποκτήσουμε καλύτερη στάση απέναντι στους συνανθρώπους μας. Νομίζω το να μην κλείνουμε τις διαβάσεις, τους χώρους πάρκινγκ και γενικότερα τους προσπελάσιμους χώρους και διαδρόμους είναι μια πολύ μεγάλη αρχή. Ας την κάνουμε πράξη. Καλό σας απόγευμα, (και λίγο πιο προβληματισμένο) Υποσημείωση: Τελειώνοντας την θεώρηση και φεύγοντας πέφτω μπροστά σε 2 αστυνομικούς που κόβουν κλήση στο αμάξι και στο παπάκι που είχαν κλείσει το συγκεκριμένο χώρο. Δεν θα αρνηθώ ότι χαμογέλασα, όχι γιατί οι κύριοι αυτοί θα πληρώσουν, όσο ότι την επόμενη φορά θα το έχουν στο νου τους (ελπίζω...).
  3. Εγώ έκανα συγκεντρωτικές εγγραφές στο παραθυρικό και έβγαλα αυτοπεραίωση ακόμα και σε χειρόγραφους.
  4. Προσωπικά δεν μου πέρασε καθόλου αυτό απ'το μυαλό. Το μόνο που σκέφτηκα είναι ότι θα πρέπει να ανοίξω λογαριασμούς στο λογιστικό σχέδιο και φρίκαρα. Άσε που από το πρωί χτυπάνε τα τηλέφωνα από τους πελάτες για το τι θα κάνουν. Έχω και απέναντί μου έναν καημένο που πουλάει ταμειακές, ο οποίος (θα τσεπώσει βέβαια αρκετό παραδάκι) δεν ξέρει πως θα προλάβει να αλλάξει όλες τις ταμεικές που έχει πουλήσει. Λέω να τα παρατήρω και να ξαναπάω για σκι στο Bansko
  5. Μετά τις παραμετροποιήσεις μπορείς να τσεκάρεις αν η εκτύπωσή σου θα είναι σωστή χωρίς να χαλάς χαρτιά. Δώσε εκτύπωση της εκκαθαριστικής και όταν αυτή σου εμφανιστεί στην οθόνη πάτα Shift+F8 . Άσε με μηδεν τις τρεις παραμέτρους και δώσε ΟΚ. Ο εκτυπωτής θα εκτυπώσει ενα μικρό σταυρουδάκι, αυτό θα πρέπει να πέφτει ακριβώς στην επάνω γωνία του εντύπου. Αν χρειαστεί να αλλάξεις τις παραμέτρους στο τέλος κάνε save για να υπάρχουν κάθε φορά που τυπώνεις το εκάστοτε έντυπο. Προσοχή : Όταν τελιώσεις τις εκτυπώσεις σου κλείσε και άνοιξε τον εκτυπωτή σου (οι εκτυπώσεις θα έχουν διαφορετική παραμετροποίηση από το κανονικό και θα βγαίνουν τρελά)
  6. Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν πας να πάρεις απαλλακτικό από το ΤΕΒΕ για να κάνεις έναρξη, να σου ζητήσουν την έναρξη. Αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ. Η εφορία σωστά ζητάει να υπάρχει το απαλλακτικό, το ΤΕΒΕ όχι. Το ΤΕΒΕ σε αναγκάζει να κάνεις εγγραφή πριν την έναρξη. Αν εσύ θες απαλλαγή πρέπει να αποδείξεις ότι την δικαιούσαι (έγγραφα από το ΙΚΑ), το ΤΕΒΕ στην εκδίδει (με την οριστική απόφαση να βγαίνει μετά από κάποιες μέρες) και με το αποδείκτικο της απαλλαγής κάνεις έναρξη. Έγγραφο για θεώρηση ή στο βγάζουν αμέσως ή ζητάνε να προσκομίσεις πρώτα αντίγραφο της έναρξης.
  7. Καταρχάς για να πάρει απαλλαγή πρέπει να έχει ασφαλιστεί πρώτη φορά μετά την 1/1/1993. Εφόσον έχει ασφάλιση στο ΙΚΑ πέρνει τα τελυταία ένσημά του και επειδή δεν θα έχουν έρθει ακόμα, ο εργοδότης του δίνει τις γνωστές "βεβαιώσεις εργοδότη" τις οποίες θα θεωρήσει στο ΙΚΑ του εργοδότη. Θα ζητήσει και μια βεβαίωση από το ΙΚΑ που να αναφέρει ότι είναι "νέος" ασφαλισμένος και μπορεί σύμφωνα με τον νόμο ... να απαλλαγή από την ασφάλιση του ΤΕΒΕ. Θα φτιάξει άλλη μια βεβαίωση την οποία απλά θα την υπογράψει ο εργοδότης του, η οποία θα αναφέρει ότι ο εργαζόμενος τάδε (όλα τα στοιχεία του) εργάζεται στην τάδε επιχείρηση από τότε έως και σήμερα ως ...(αντικείμενο εργασίας). Οπότε πάει στο ΤΕΒΕ μαζί με τα 3 αυτά χαρτιά και παίρνει το χαρτί της απαλλαγής το οποίο το χρησιμοποιεί για την έναρξη και την θεώρηση στη ΔΟΥ
  8. Ο χώρος αυτός είναι ακριβώς για να εκφράζουμε απόψεις. Η ερώτηση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά όλους εμάς που το χρησιμοποιούμε που ήμαστε ή δεν ήμαστε ευχαριστημένοι και θέλουμε να βοηθήσουμε τον συνάδελφο. Άρα ο καθένας μας αναφέρει μειονεκτήματα-πλεονεκτήματα και η απόφαση είναι δική του (άλλωστε υπάρχει και demo έκδοση). Τώρα αναλόγως την χρήση που κάνει ο καθένας λύνει ή βρίσκει προβλήματα. Εγώ ο ίδιος ανέφερα ότι πολλές φορές αισθάνθηκα beta tester. Σχεδόν όλα τα προβλήματά μου όμως τα έχω λύσει (με ή χωρίς βοήθεια από την Data) και ναι σε τελική ανάλυση σε σχέση με το dos είμαι χίλιες φορές περισσότερο ευχαριστημένος. Άλλωστε ΟΛΑ τα πράγματα στη ζωή είναι "τι χάνεις τι κερδίζεις" και πάντα όταν κερδίζεις κάπου αλλού χάνεις και αντίθετα. Συνεχίζοντας την πλάκα αρνούμαι την κατοχή μετοχών της data, αλλά τι θα έλεγες στην έκδοση των ΑΠΥ που θα κάνεις να πληρωθείς με μερικές; και μπορείς μετά να τις πουλάς και από τα περίπτερα των πελατών σου.
  9. τυπώνεις σε ότι εκτυπωτή και σε όποιο χαρτί θες
  10. Δεν ξέρω καθόλου το unisoft. Το Academia της Data το δουλεύω 2 χρόνια, πριν δούλευa στο πρόγραμμα του DOS. Θετικά : 1. Μπορείς να λειτουργήσεις με 2 τρόπους ο ένας πιος κλασσικός (χωρίς mouse , γράφοντας τα παραστατικά κλπ) και ο άλλος πιο "σύγχρονος" ετοιμάζοντας από πrιν παραστατικά, λογιστικά άρθρα κλπ. κάνοντας εν τέλη την καταχώριση όντως πιο γρήγορη. 2. Μπορείς από οποιδήποτε εκτύπωση οθόνης να ανοίγειw κατευθείαν την εγγραφή που θέλεις με να διπλό κλικ. 3. πλήρη διαχείρηση παγίων και δυνατότητα αυτόματων υπολογισμών αποσβέσεων και ταυτόχρονης αυτόματης εγγραφής στα βιβλία. 4. Δυνατότητα μεταφοράς πελατών, προμηθευτών, παραστατικών κλπ. από άλλη εταιρεία. Όπως και στο άνοιγμα καρτέλλας πελατών ή προμηθευτών να αναγνωρίζει μια εταιρεία που έχει ανοιχτεί σε άλλον πελάτη και να μεταφέρει κατευθείαν τα στοιχεία. 5. εκτυπώνει οποιοδήποτε έντυπο εφορίας (από μητρώο ως ΚΒΣ μέχρι intrastat και VIES) σε οποιαδήποτε μορφή (μηχ/νο, υπουργείο, inkjet) 6.Μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης εκτυπώσεων 7. Δυνατότητα αποστολής ΦΠΑ μέσα από το πρόγραμμα (έστειλα 40 Περιοδικές σε 20' αφού δεν πληκτρολογείς ούτε καν τα username και password) και απ΄ότι με ενημέρωσαν κάνουν το ίδιο και για vies (και αργότερα στο νέο πρόγραμμα μισθοδοσίας και για τις ΑΠΔ) 8. Δυνατότητα εγγραφής τις μισθοδοσίας κατευθείαν από το πρόγραμμα μισθοδοσίας στο βιβλίο (πάντα μεταξύ των προγραμμάτων της Data). και άλλα που μπορεί να μου διαφεύγουν. Μειονεκτήματα 1. Δυσκολία στην παραμετροποίηση εκτυπώσεων αν τυχόν δεν έχεις αρκετά καλή σχέση με υπολογιστή. 2. Χρειάζεται καλό υπολογιστή (Pentuim IIΙ και πάνω) 3. Η επικοινωνία με την Data αν και έχει βελτιωθεί είναι αρκετά δύσκολη Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος αν και τους πρώτους μήνες αισθάνθηκα (και ήμουν) beta tester. Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε σύγκριση με κάποιο άλλο πρόγραμμα.
  11. και 170 +Φπα αν θες να έχεις και Δηλώσεις μαζί.
  12. Όντως η υποχρέωση δημιουργίας καταστατικών από δικηγόρους ή συμβολαιογράφους αφορά Ε.Π.Ε. ΚΑΙ Α.Ε.
  13. Αποδεικτικό πως πήρες; στο έστειλαν με fax ; Πριν περίπου ένα χρόνο είχα ασχοληθεί με την περίπτωση μεταβολών μέσω fax στο μητρώο. Δεν υπήρχε εφοριακός που να μην ανατρίχιαζε με ένα τέτοιο δεδομένο. Το γέλιο είναι ότι δίνανε απαντήσεις του στυλ : " δεν έχουμε fax" "δεν βγάζει καλά το fax" "μετά θα γίνει έλεγχος στην επιχείρηση για τις μεταβολές αυτές... :lol:". Και φυσικά δεν συζητάμε για μεταβολές μέσω email
×