Jump to content

stpapam

simple Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. Μεσα σε ολα σημερα διαβασα και οτι πρέπει να στείλεις email στη ΔΟΥ για το συμψηφισμό, αλλά και αν δεν στείλεις θα γίνει αυτεπαγγέλτως! Γιατι τοση πολυπλοκότητα; Ποια η διαφορά;
  2. Δεν μπορώ να πω με σαφήνεια, αλλωστε ως παιδί λογιστή η έννοια του λογιστή δεν μου είναι ξένη. Και εγώ ως νέος δικηγόρος έτσι έμαθα από το συνάδελφο που έκανα άσκηση και μετά. Ισως παλαιότερα να ήταν απλά τα πράγματα καθώς δεν είχαμε ΦΠΑ και πολλές δηλωτικές υποχρέωσεις. Οι περισσότεροι βασιζόμαστε στον οδηγό που εκδίδει ετησίως ο ΔΣΑ από δικηγόρο - σύμβουλο επί φορολογικού δικαίου. Λιγο πολύ πάντως ερμηνεία δικαίου γίνεται και εδώ αλλο που το ΥΠΟΙΚ έχοντας καταργήσει κάθε έννοια λογικής μας υποβάλλει όλους σε σωρεία γραφειοκρατικών διαδικασιών.
  3. Η αλήθεια είναι ότι παραδοσιακά οι δικηγόροι μόνοι μας κρατάμε τα βιβλία, όπως και οι λογιστές φτιάχνουν συμβάσεις εργασίας και διάφορα άλλα συμφωνητικά. Εντούτοις καλό θα ήταν .. έκαστος στο είδος του... ειδικά με την πληθώρα νέων διατάξεων και υποχρεώσεων. Πάντως είναι παιδί λογιστή και όχι δικηγόρου (θυμάμαι μικρός βοηθώντας τον που έγραφα τις παλιές συγκεντρωτικές στα φύλλα Α3) οπότε σας καταλαβαίνω απόλυτα !!
  4. Είμαι δικηγόρος και επί χρόνια τηρούσα μόνος τα βιβλία μου βάσει των οδηγιών του ΔΣΑ και συμβουλές φίλου λογιστή με μεγάλη εμπειρία. Οι καταχωρήσεις μου είναι λίγες (2-4 τιμολόγια εσόδων ανά μήνα και καμιά 20αριά μικρό δαπάνες/μήνα) αλλά το καθεστώς με ΦΠΑ, αναμορφώσεις, τριμηνιαίες συγκεντρωτικές, ειδικά τώρα που καταργήθηκε η αυτοπεραίωση, με έχει ανησυχήσει. Για το λόγο αυτό ψάχνω λογιστή να του αναθέσω την τήρηση βιβλίων και όλες τις δηλωτικές υποχρεώσεις (πλην ίσως του Ε9). Η περιοχή της έδρας είναι στο Μαρούσι (εντός της οικίας) αλλά θα με βόλευε και κέντρο. Βιβλία και παραστατικά θα
×
×
  • Create New...