Προς το περιεχόμενο

gapdk

Silver members
  • Αριθμός μηνυμάτων

    1.574
  • ΜΕΛΟΣ

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Σχετικά με τον gapdk

  • Κατάταξη
    *
  • Ημερομηνία γέννησης 12/04/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

9.578 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα σε όλους! Να συνεχίσω το θέμα που ξεκίνησε ο MAKIS74 περί Τελών Χαρτοσήμου . α) Στην περίπτωση λοιπόν που αναφέρει, δηλαδή: Αποζημίωση που δίνεται από Μεταφορική σε Ανώνυμη Εταιρεία (για καταστροφή ή απώλεια δέματος), η Α.Ε. που λάμβάνει την αποζημίωση θα χαρτοσημάνει το ΤΙΜ που εκδίδει και θα αποδόσει στη ΔΟΥ 3,6% ή με 2.4% όπως ισχύει στις περισσότερες περιπτώσεις στις Α.Ε.?? β) Περίπτωση κατά την οποία: Μεταξύ Δύο Ανωνύμων Εταιρειών έχει συναφθεί Σύμβαση Εκχώρησης Απαίτησης, 1) Ισχύει η προθεσμία των 5 ημερών (σε έντυπο "Δήλωσης Απόδοσης Τελών Χαρτοσήμου" και όχι το παλιό έντυπο του ΚΒΣ) ? 2) Ποιος είναι Υπόχρεος στην Απόδοση του Χαρτοσήμου? Ο εκχωρών την Απαίτηση ? 3) Ο συντελεστής χαρτοσήμου είναι 2,4 % ή 3,6%? 4) Το ποσό του χαρτοσήμου θα συμψηφιστεί και θα αφαιρεθεί από το υπόλοιπο της απαίτησης κάνοντας σχετική εγγραφή με λογιστικό σημείωμα? Ευχαριστώ πολύ!
  2. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Στην περίπτωση μίας Ανώνυμης Εταιρείας, οι εκ του νόμου Συνοφειλέτες, δηλαδή α) Πρόεδρος και β) Διευθύνων Σύμβουλος χαρακτηρίζονται Υποχρεωτικοί ??
  3. Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Μετατρέπουμε μία ΙΚΕ σε Ομόρρυθμη Εταιρεία - Ανακοίνωση ΓΕΜΗ 22/12/2017 - και επιθυμούμε και αλλαγή της κατηγορίας βιβλίων σε απλογραφικά. Μπορεί αυτό να περαστεί στο Μητρώο της ΔΟΥ με την ίδια ημερομηνία της ανακοίνωσης (22/12/17) ή θα πρέπει να αλλάξει ο χρόνος και να δηλωθεί μέσα στην προθεσμία των δέκα πρώτων ημερών που προβλέπεται για τέτοιες αλλαγές? Ευχαριστώ πολύ! Καλή συνέχεια.
  4. ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ !!!!!

    Καλησπέρα σε όλους! Γνωρίζουμε από το προηγούμενο μέρισμα (η γενικά για επιδόματα) αν μονοπρόσωπο νοικοκυριό (επαγγελματίας) που έχει τις προυποθέσεις να λάβει το μέρισμα (7000 εισόδημα και ακίνητη < 120000), αλλά παράλληλα έχει και βεβαιωμένες οφειλές (και κυρίως ληξιπρόθεσμες), θα μπορέσει να το εισπράξει στο λογαριασμό του? Ή ελεγχει το σύστημα τις οφειλές και το παρακρατεί υπέρ του Δημοσίου? Καλό Σαββατοκύριακο .. με υγεία και πολλές ευχές στις εορτάζουσες....
  5. Καλημέρα - καλή εβδομάδα! Κανείς που το έχει συναντήσει σε πελάτη του?
  6. Καλησπέρα σε όλους. Για την πρώτη χρονιά που υποβλήθηκε η ΜΥΦ και με τις όσες χειρόγραφες διορθώσεις που έγιναν με εξωτερική επέμβαση στα τέσσερα αρχειάκια (τρίμηνα)- δεδομένου ότι και το λογιστικό πρόγραμμα ΔΕΝ υποστήριζε λόγω παλαιότητας υπάρχει επιχείρηση στην οποία θα ήθελα τώρα (και για τις ανάγκες του Εξωδικαστικού Μηχανισμού) να κάνω συγχώνευση των τεσσάρων τριμήνων σε ενιαίο αρχείο. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που μπορεί να κάνει τη συγχώνευση απλά των xmls των 4 τριμήνων σε ένα ετήσιο?
  7. Καλησπέρα σε όλους! Ποιος ο λογιστικός χειρισμός του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στον ΚΑΦΕ για επιχείρηση χονδρεμπορίας (αγοράζει από το εσωτερικό και πουλάει μόνο χονδρική)? - Θα πρέπει να παρακολουθούμε στην χρέωση του 54.01. ΧΧ το φόρο των τιμολογίων αγοράς και στην Πίστωση του 54.01.ΧΧ τον ΕΦΚ των Πωλήσεων (δηλαδή θα λειτουργεί όπως ο ΦΠΑ)? - Υπάρχει ειδικό έντυπο που συμπληρώνεται για την απόδοση του φόρου και τίνος αντικείμενο είναι? Υποβάλλονται ηλεκτρονικά ή στη ΔΟΥ χειρόγραφα.. - Ο ειδικός φόρος επιβάλεται στην καθαρή αξία ενώ στη συνέχεια ο ΦΠΑ επιβάλλεται στην φορολογητέα (όπως και τα δημοτικά τέλη 0,5%), με διαχωρισμό στην περιοδική ΦΠΑ (κωδ. 311)? - Απαιτείται κάποια διαδικασία στο τελωνείο ή σε άλλη αρχή για ειδική άδεια διακινητή όταν η επιχείρηση αγοράζει και πουλάει ΜΟΝΟ στο εσωτερικό (δεν είναι εισαγωγική η ίδια)? - Διάφορα άλλα θέματα που προκύπτουν κατά τη μηχανογράφηση? Ευχαριστώ πολύ από τώρα...
  8. Καλησπέρα σε όλους! Έχει κάποιος την καλοσύνη να μου πει αν υπάρχουν και ποια είναι τα ισχύοντα όρια σε συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών (π.χ. αγοραπωλησία ΙΧ, Μοτό κλπ) που να γίνεται υποχρεωτική η εξόφληση μέσω τραπέζης? Ευχαριστώ πολύ
  9. Καλησπέρα σας! Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης του Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών, στη 2η Οθόνη συμπλήρωσης Επιπρόσθετων Στοιχείων (ΚΑΔ, Ημερομηνία Έναρξης, κλπ) απαιτείται και η συμπλήρωση πεδίου με τις " Συνολικές υποχρεώσεις (ληξιπρόθεσμες και μη) έναντι των πιστωτών μέχρι την υποβολή της αίτησης (EUR)" : Γνωρίζετε αν θα περιληφθούν ΟΛΕΣ οι υποχρεώσεις της εταιρείας (ΑΕ) όπως προκύπτουν από τα βιβλία της (δηλαδή λογαριασμοί 50,51,52,53,54,55 και 45 του πρώην ΕΓΛΣ) ? υπάρχουν κάπου οδηγίες (εκτός από το εγχειρίδιο του υπουργείου που ΔΕΝ είναι καθόλου κατατοπιστικό σχετικά με την ουσία συμπλήρωσης των πεδίων και την ανάρτηση των αρχείων xlsx που απαιτούνται, πλην ίσως κάποιων τεχνικών θεμάτων που εξηγούνται λεπτομερώς.) Καλό σας βράδυ!
  10. Καλημέρα Δημήτρη! Είναι σίγουρο ότι γίνεται... Το έχω στήσει με τη βοήθεια της υποστήριξης της Epsilon σε έναν συγκεκριμένο υπολογιστή , αλλά οι υπόλοιποι στο δίκτυο δεν λειτουργούν έτσι... Είναι πολύ βολικό και εξοικονομείς πολύ χρόνο (μόνο την επαλήθευση κάνεις και τη συμφωνία στο συνολικό ποσό).
  11. Καλημέρα σε όλους! Θυμάται κανείς πως μπορώ να ορίσω στις παραμέτρους του Extra Λογιστική Διαχείρηση σε εταιρεία με διπλογραφικά, ώστε όταν πληκτρολογώ μέσα στην εγγραφή την καθαρή αξία στο λογαριασμό Εσόδου ή Εξόδου (Αγορές ή/και Δαπάνες) το πρόγραμμα αυτόματα να μου καταχωρεί και τον αντίστοιχο λογαριασμό ΦΠΑ με τον οποίο συνδέεται και να μου κάνει μάλιστα και υπολογισμό του ποσού, χωρίς να χρειάζεται να κάνω χειροκίνητα την καταχώρηση του ΦΠΑ (όπως νομίζω είναι η προεπιλογή από την εταιρεία). Ευχαριστώ πολύ!
  12. Καλημέρα σε όλους! * Δεν μπόρεσα να εντοπίσω κάποια κατηγορία που να "ανοίχτηκε" στο φόρουμ για τον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών (πλήν του πληροφοριακού υλικού και των οδηγιών για την πλατφόρμα και το άρθρο του κ. Νιφορόπουλου "Το Αλφαβητάρι" του Εξωδικαστικού). Θα μπορούσε κάποιος συνάδελφος που τυχόν έχει υποβάλει αρχεία στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και έχει ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη διαδικασία να με βοηθήσει σχετικά με τη συμπλήρωση των Υποδειγμάτων 1,2,3,4,5 των xlsx που πρέπει να αναρτηθούν και συγκεκριμένα: α) Υ2- Περιουσιακά Στοιχεία & Εξασφαλίσεις: Εκτός από τα Ακίνητα του οφειλέτη (και των συνοφειλετών) απαιτείται η υποβολή Καταλόγου των Περιουσιακών Στοιχείων με αναφορά στην εκτιμώμενη εμπορική τους αξία. Ενδεικτικά αναφέρονται στη λίστα τιμών, Μηχανολογικός Εξοπλισμός, Αυτοκίνητα, Ασφάλειες, Εμπορεύματα, Λοιπά Χρεόγραφδα, Καταθέσεις, Μετοχές και άλλα.... Ερωτήσεις: Για τον Οφειλέτη (επιχείρηση): -Γίνεται Αναλυτική καταχώρηση του Μητρώου Παγίων ή ομοαδοποίηση κατά κατηγορίες Παγίων (π.χ. σε επιχείρηση με 1000+ πάγια ενεργά... θα πρέπει να κάνουμε αναλυτική λίστα των παγίων ή μπορούμε να ομαδοποιήσουμε τα πάγια, π.χ. Έπιπλα, Η/Υ, Λοιπός Εξοπλισμός κλπ κλπ). -Για τα Εμπορεύματα τι ακριβώς αναγράφεται και ποια η εκτιμώμενη αξία (λαμβάνεται μήπως η Απογραφή στις 31/12/2016)? Για τον Συνοφειλέτη-εγγυητή ή /και Νομιμο Εκπρόσωπο - Στο Εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ του συνοφειλέτη-εγγυητή αναγράφεται και Δικαίωμα Υψούν σε οικόπεδο (μελλοντική επέκταση).Αναγράφεται και αυτό ή όχι? - Επίσης στα Εκκαθαριστικά ΕΝΦΙΑ αναγράφονται και διάφορα Αγροτεμάχια Χωρίς όμως Αντικειμενικές Αξίες (όπως στα εντός σχεδίου). Τι Εκτιμώμενες Αξίες θα αναγραφούν στο έντυπο Υ2 για τα Αγροτεμάχια? - Στα "Λοιπά Περιουσιακά Στοιχεία" θα πρέπει να αναγραφούν και οι Καταθέσεις /Μετοχές/Ασφάλειες του συνοφειλέτη (εγγυητή και Νομίμου Εκπροσώπου) που τυχόν υπάρχουν?? β) Υ3- Μεταβιβάσεις & Επιβαρύνσεις (που έγιναν εντός της τελευταίας πενταετίας): Ερ. 1: Συμπληρώνεται ΜΟΝΟ για τον οφειλέτη (και όχι για τους συνοφειλέτες)?? Ερ. 2: Για τα ακίνητα, αυτοκίνητα, μηχανολογικό εξοπλισμό είναι αρκετά ξεκάθαρα τα ζητούμενα στο Υ3. Για τα υπόλοιπα Περιουσιακά στοιχεία (π.χ. Εμπορεύματα, Χρεόγραφα, Καταθέσεις κλπ) τι θεωρείται "Μεταβολή που έλαβε χώρα εντός της τελευταίας πενταετίας" ? Ερ. 3: Σε περίπτωση που ΔΕΝ έχει γίνει καμία μεταβίβαση ή επιβάρυνση κατά την προηγούμενη πενταετία, αναρτούμε το αρχείο ΚΕΝΟ ή δεν αναρτούμε καθόλου το αρχείο Υ3. γ) Υ4- Πίνακας Συναλλαγών (που έγιναν εντός των τελευταίων 24 μηνών): Ερ 1: Εκτός από την καταβολή μερίσματος, ποιες άλλες συναλλαγές - πλην των τρεχουσών συναλλαγών της επιχείρησης - μπορούν να συμπεριληφθούν? Ερ. 2: Σε περίπτωση που ΔΕΝ έχει γίνει καμία συναλλαγή πρέπει να αναρτηθεί το αρχείο ΚΕΝΟ ή δεν υπάρχει υποχρέωση ανάρτησης του αρχείου Υ3. δ) Υ5- Συνδεδεμένα Πρόσωπα (όταν ο οφειλέτης είναι ΑΕ (ΝΠ): Σύμφωνα με το νόμο: Πρόσωπα Συνδεδεμένα με τον Οφειλέτη - Για νομικά πρόσωπα: Τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που ελέγχουν το νομικό πρόσωπο του οφειλέτη & οι σύζυγοι, οι συγγενείς εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι β’ βαθμού των ανωτέρω φυσικών προσώπων. Επίσης τα νομικά πρόσωπα που ελέγχονται από τον οφειλέτη. Συνεπώς στα συνδεδεμένα πρόσωπα μίας Α.Ε. ΔΕΝ περιλαμβάνεται ο Πρόεδρος ή και Διευθύνοντας Σύμβουλος, στην περίπτωση που ΔΕΝ κατέχουν Μετοχές. Επίσης, ΔΕΝ απαιτείται η συμπλήρωση του Υ5 όταν στους (ελέγχοντες τον οφειλέτη) μετόχους (ή συγγενείς τους μέχρι β βαθμό) ΔΕΝ α) Έχει γίνει καμία μεταβίβαση ακινήτου εντός της τελευταίας πενταετίας, β) Αμοίβονται από τον οφειλέτη (δηλ. την ΑΕ) ως μέλη του ΔΣ Καλημέρα!
  13. Καλημέρα! Ατομική επιχείρηση με αντικείμενο εργασιών ενοικιάσεις ΕΙΧ, για να προβεί σε διακοπή εργασιών θα πρέπει να εκποιήσει τα ΕΙΧ που ενοικιάζει? Μπορεί να γίνει διακοπή και να αναληφθούν κάποια από αυτά από τον επαγγελματία με στοιχεία αυτοπαράδοσης, ώστε να πουληθούν μετά τη διακοπή εργασιών ιδιωτικά (χωρίς επιβάρυνση του ΦΠΑ)? Υπάρχει κάποιος περιορισμός ως προς τον αριθμό των ΕΙΧ που μπορεί να κάνει αυτοπαράδοση ο επαγγελματίας? Π.χ. αν η επιχείρηση διαθέτει 8-10 ΕΙΧ, θα πρέπει να πουλήσει κάποια από αυτά με ΦΠΑ πριν τη διακοπή ή μπορούν να αυτοπαραδοθούν όλα? Έχει αντιμετωπίσει κανείς συνάδελφος στην πράξη κάποια παρόμοια περίπτωση?
  14. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα! υποβάλλοντας στο Taxisnet μία δήλωση Παρακρ. Φόρων (3% - εργολάβου) από βιασύνη και χωρίς να ελέγξω την επικεφαλίδα για τα στοιχεία του υποβάλλοντος, την καταχώρησα και την οριστικοποίησα στη μερίδα του Νομίμου Εκπροσώπου (ξεχνόντας προηγούμενα να κάνω τη διαδικασία "Επιλογής Ρόλου" και επιλέγοντας το ΑΦΜ του ΝΠ). Μιλώντας με το Taxisnet μου είπαν α) να υποβάλλω ορθά τη δήλωση στα στοιχεία του ΝΠ όπως θα έπρεπε να είχε γίνει αρχικά και β) να "τρέξω" στη ΔΟΥ έχοντας εκτυπώσει και τις δύο δηλώσεις για να μου διαγράψουν τη λανθασμένη (αυτήν δηλ. που ΄"εφυγε" στον εκπρόσωπο). Γνωρίζετε αν ευσταθεί και εαν πρέπει να κάνω κάποια άλλη διαδικασία για τη διόρθωση?
×