Jump to content

serafino

simple Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

About serafino

  • Rank
    *

Recent Profile Visitors

1,348 profile views
  1. Συνάδελφοι σε κεντρικό υπάρχουν εργαζόμενοι εδώ και χρόνια και φυσικά υπάρχει αρχικό και συμπληρωματικά Ε4. Σε πρώτη πρόσληψη μερικής απασχόλησης σε νέο υποκατάστημα (αφού γίνει απογραφή στο ΙΚΑ) μαζί με την πρόσληψη Ε3, υποβάλλουμε τον συμπληρωματικό πίνακα προσωπικού Ε4 (αυτόματα) ή υποβάλλουμε αρχικό Ε4; Τον Οκτώβριο υποβάλλουμε για το υποκατάστημα ξεχωριστό από το κεντρικό, ετήσιο πίνακα Ε4, και τον Ιανουάριο ξεχωριστό βιβλίο αδειών Ε11;
  2. Συνάδελφε χρειάζεται σε εργαζόμενο-πωλητή (άρα και στον ιδιοκτήτη) σε μίνι μάρκετ, περίπτερο, ατομικό βιβλιάριο υγείας-πιστοποιητικό;
  3. Συνάδελφοι επανέρχομαι στο θέμα του ατομικού βιβλιαρίου υγείας για να ρωτήσω αν για εργαζόμενο-πωλητή σε μίνι-μαρκετ, περίπτερο, υπάρχει υποχρέωση κατοχής του συγκεκριμένου πιστοποιητικού;
  4. Έχεις δίκιο για τις ενδοκοινοτικές. Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση η παροχή υπηρεσιών προς τη γερμανική θα είναι πολύ κάτω των 100.000 €, οπότε αν έχω καταλάβει σωστά, εξαιρείται από τις υποχρεώσεις των συνδεδεμένων επιχειρήσεων και δεν συντάσσει-υποβάλλει τίποτε (ούτε φάκελο τεκμηρίωσης ούτε συνοπτικό πίνακα πληροφοριών). Σωστά;
  5. Για την παρακράτηση φόρου, έχω κάνει λάθος, αφού το invoice υπηρεσιών θα εκδίδεται από την ελληνική ΟΕ, οπότε αν υπήρχε θέμα παρακράτησης θα το είχε ο λήπτης, δηλαδή η γερμανική εταιρία, οπότε δεν υφίσταται θέμα. Ενδοομιλικές όμως γιατί; Αφού δεν είναι "συνδεδεμένα πρόσωπα" διοικητικά και συγγενικά. Φτάνει για σήμερα, σε ευχαριστώ πολύ.
  6. Σε σχέση με τη χρήση ταμειακής, σημειώνω ότι δεν νομίζω να υπάρχει υποχρέωση χρήσης της, γιατί η μόνη δραστηριότητα που θα έχει στην έναρξη θα είναι η οι υπηρεσίες μεσιτείας, με ΚΑΔ πχ "70.22.13.05 Υπηρεσίες συμβούλου σε θέματα προώθησης πωλήσεων" και η παροχή θα είναι μόνο προς τη γερμανική εταιρία. Δεν θα υπάρχουν δηλαδή, λιανικές πωλήσεις.
  7. Συνάδελφε ευχαριστώ πολύ, δεν έχω πρόσβαση στο άρθρο, όμως αν κατάλαβα καλά αναφέρεσαι στον τόπο παροχής και στις εξαιρέσεις που υφίστανται, σωστά; Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση οι πωλήσεις της Γερμανικής εταιρίας θα γίνονται σε επαγγελματίες υποκείμενους στο ΦΠΑ με αντίστοιχα invoices, τα οποία φυσικά αμφότεροι θα υποβάλλουν στο σύστημα vies (B2B). Άρα η περίπτωση αυτή δεν εμπίπτει σε κάποια από τις εξαιρέσεις και ακολουθεί τον γενικό κανόνα της φορολόγησης των υπηρεσιών στον τόπο εγκατάστασης του λήπτη των υπηρεσιών (Γερμανία), στην περίπτωση που αυτός είναι υποκείμενος στο φόρο. Οπότε συμπεραίνω πως πρόκειται όντως για ενδοκοινοτική παράδοση υπηρεσιών. Μήπως εννοούσες κάτι άλλο; Θα ήθελα τη βοήθειά σου.
  8. Καλησπέρα συνάδελφοι Θα ήθελα την άποψή σας στα παρακάτω: υποψήφιος πελάτης (εταιρία Ο.Ε.) έχει συμφωνήσει με αλλοδαπή εταιρία (Γερμανία) να αμείβεται με προμήθεια επί των πωλήσεων που πραγματοποιεί η αλλοδαπή εταιρία στην Ελλάδα. Θα αποστέλλετε από την Γερμανία, μηνιαία κατάσταση πωλήσεων στην Ελλάδα και ο "αντιπρόσωπος-μεσίτης" θα εκδίδει ενδοκοινοτικό Invoice για τις προμήθειες του. Δεν υπάρχει σύμβαση ανάμεσα στα 2 μέρη (η αλλοδαπή εταιρία δεν επιθυμεί δέσμευση). Υφίσταται θέμα παρακράτησης φόρου στην αλλοδαπή εταιρία; (νομίζω πώς όχι, αφού καταρχήν ο Έλληνας παρέχων είναι Νομικό πρόσωπο, Ο.Ε.) Είναι ο χειρισμός έκδοσης ενδοκοινοτικού Invoice παροχής υπηρεσιών (με εμφάνιση, φυσικά, σε ανακεφαλαιωτικό παραδόσεων) σωστός; Εφόσον είναι η μοναδική δραστηριότητα της ελληνικής Ο.Ε., νομίζω ότι δεν υπάρχει υποχρέωση εγκατάστασης POS και ταμειακής μηχανής. Μόνο έκδοση του Invoice παροχής υπηρεσιών πχ από το word. Σωστά; Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι, αλλά θα ήθελα τη βοήθειά σας.
  9. Συνάδελφοι καλημέρα, να ρωτήσω την άποψη σας για το εξής: Κεντρικό απλογραφικά, με τζίρο άνω των 150.000 € που συντάσσει απογραφή, ιδρύει υποκατάστημα μίνι μάρκετ-ψιλικά-τσιγάρα, στο οποίο φυσιολογικά θα ξεπερνά επίσης τις 150.000 €. Οι δραστηριότητα του υποκαταστήματος είναι στις εξαιρέσεις σύνταξης απογραφής της ΠΟΛ. 1019/15, όμως μήπως λόγω του κεντρικού θα πρέπει να κάνει απογραφή και στο μίνι μάρκετ;
  10. Σας ευχαριστώ πολύ συνάδελφοι. Παλεύουμε όλη την ημέρα για ενημέρωση και ξαφνικά σου σκάνε κάτι νάρκες ...
  11. Σ' ευχαριστώ πολύ floydpink. Και τώρα στα δύσκολα, για τα προηγούμενα 3 χρόνια που βλέπω ότι δεν έχουν πληρωθεί οι εισφορές ΤΑΠΙΤ για τον συγκεκριμένο εργαζόμενο τί κάνουμε; Πώς και που τον απογράφω για το συγκεκριμένο Ταμείο, το ΤΑΠΙΤ εννοώ; Ποια η διαδικασία υποβολής και πληρωμής των εισφορών; Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο ή mail επικοινωνίας με το συγκεκριμένο ταμείο; Ευχαριστώ πολύ.
  12. Συνάδελφοι να ρωτήσω κι εγώ για το ΤΕΑΥΕΚ ή ΤΑΠΙΤ. για υπάλληλο γραφείου εμπορικού καταστήματος σε πρωτεύουσα νομού, εκτός από τις εισφορές ΙΚΑ (πακέτο κάλυψης 101 και από 1/6/19, με 40,56%, ερδ. 24,81% & ερζ. 15,75%) θα πρέπει να ασφαλιστεί ο εργαζόμενος και σε επικουρικό ταμείο εκτός του ΕΤΕΑΕΠ (το ΕΤΕΑΕΠ έχει συμπεριληφθεί στα παραπάνω ποσοστά), όπως ασφαλίζαμε παλιά στο ΤΕΑΥΕΚ; Δεν συμπεριλήφθηκαν όλα αυτά (ΤΕΑΥΕΚ-ΤΑΠΙΤ) στο ΙΚΑ-ΕΤΕΑΕΠ; Γιατί βλέπω σε επιχείρηση που ανέλαβα μόνο τις ΑΠΔ που αφορούν τα ποσοστά ΙΚΑ-ΕΤΕΑΠ (τα παλιά φυσικά ποσοστά: 40,56%) και τίποτε άλλο, που να αφορά πληρωμές επιπλέον επικουρικών ταμείων (και βέβαια αυτό πίστευα κι εγώ μέχρι τώρα).
  13. Σ' ευχαριστώ πολύ, υπάρχει προσωπικό οπότε αρχικό Ε4 υφίσταται και δημιουργείται μόνο το Ε4-συμπληρωματικό, μόνο να πω ότι αφού επικοινώνησα με το τοπικό γραφείο ΣΕΠΕ, μου είπαν πως το Ε9 το επισυνάπτω στην πρόσληψη (Ε3), αφού το αποθηκεύσω-εκτυπώσω-σκανάρω με υπογραφές από τα " ΕΝΤΥΠΑ ΣΕΠΕ-ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ-Ε9", γι' αυτό και μου δημιουργήθηκε η απορία για το τί κάνω μετά το Ε9 που έχω αποθηκευμένο προσωρινά. Τώρα όπως μου λες, δεν έχω κάποιο θέμα να υποβάλλω επιπρόσθετα το ήδη αποθηκευμένο προσωρινά Ε9 με συνημμένη την υπογεγραμμένη σύμβαση. Αλλά τελικά ποιο είναι το σωστό;
×