Jump to content

serafino

simple Members
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

About serafino

  • Rank
    *

Recent Profile Visitors

1,480 profile views
  1. Συνάδελφοι τη βοήθειά σας: 1-Έναρξη ατομικής 10/2019, περιοδική φπα 4ου τριμήνου 2019 πιστωτική με μηδενικές εκροές (υπάρχουν εκροές, όμως λόγω ενδοκοινοτικών αποκτήσεων μέχρι τον κωδ. 311, όχι στον κωδ. 312 στης περιοδικής), αλλά 1/2020, 2/2020 & 3/2020 υπάρχουν εκροές και η περιοδική φπα του 1ου τριμήνου του 2020 θα είναι πιστωτική, με εκροές φυσικά. Απ' τι μια καταλαβαίνω ότι είναι εκτός, απ' την άλλη όμως, επειδή έχει εκροές μέχρι την 29/2/2020 μήπως μπορεί να είναι δικαιούχος;
  2. Πολλά λύθηκαν αλλά κάποια παραμένουν, όπως μια δική μου περίπτωση: 1-Έναρξη ατομικής 10/2019, περιοδική φπα 4ου τριμήνου 2019 πιστωτική με μηδενικές εκροές (υπάρχουν εκροές, όμως λόγω ενδοκοινοτικών αποκτήσεων μέχρι τον κωδ. 311, όχι στον κωδ. 312 στης περιοδικής), αλλά 1/2020, 2/2020 & 3/2020 υπάρχουν εκροές και η περιοδική φπα του 1ου τριμήνου του 2020 θα είναι πιστωτική, με εκροές φυσικά. Απ' τι μια καταλαβαίνω ότι είναι εκτός, απ' την άλλη όμως, επειδή έχει εκροές μέχρι την 29/2/2020 μήπως μπορεί να είναι δικαιούχος;
  3. Ευχαριστώ πολύ όλους όσους απαντούν. Συμφωνώ με την αναμονή οδηγιών για τις αμφίβολες περιπτώσεις. Περιμένουμε λοιπόν την ερμηνεία των υπουργικών γραφών.
  4. Καλημέρα και Χριστός Ανέστη. Συνάδελφοι πρέπει με κάποιο τρόπο να φανεί ότι ολοκληρώσαμε την "τηλεκατάρτιση" ή αρκεί η απλή προβολή των video-μαθημάτων στην πλατφόρμα του κεκ; Γιατί δε βλέπω κάποιο μετρητή ωρών, ή τσκεκάκια παρακολούθησης; (αρχικά είχε, αλλά στην πορεία τα έβγαλαν). Χρόνια πολλά.
  5. Συνάδελφοι καλημέρα και Χριστός Ανέστη. Υπάρχουν (εκτός όλων των άλλων) 2 ζητήματα που δεν είναι ξεκάθαρα: Το πρώτο αφορά επιχείρησες με έναρξη μετά την 31/3/19, οι οποίες μπορεί και να έχουν περιοδική-ες με μηδενικές εκροές (καθώς ήταν νέες επιχειρήσεις) και Το δεύτερο αφορά ατομικές επιχειρήσεις που έχουν μεν εκροές κάθε τρίμηνο, όμως δεν υποβάλλουν περιοδικές ΦΠΑ, καθώς είναι στο ειδικό καθεστώς των μικρών επιχειρήσεων με ακαθάριστα έσοδα κάτω των 10.000 ευρώ. Επειδή αυτό που υποβάλουμε στο myBusinessSupport της ΑΑΔΕ είναι υπεύθυνη δήλωση (με ότι αυτό συνεπάγεται), θα πρέπει να νομίζω να είμαστε βέβαιοι για τις επιλογές μας. Εγώ έχω τέτοιες περιπτώσεις και δεν τους έχω υποβάλλει ακόμα γιατί δεν έχω σίγουρη πληροφόρηση για το αν μπορούν να κάνουν αίτηση και αν τελικά δικαιούνται τα 800 ευρώ. Παρακαλώ λοιπόν αν κάποιος συνάδελφος ξέρει κάτι θετικό να βοηθήσει. Ευχαριστώ πολύ και χρόνια πολλά
  6. Συνάδελφοι να ρωτήσω το αντίστροφο, σε περίπτωση που ο κύριος ΚΑΔ είναι πληττόμενος, όμως τα μεγαλύτερα έσοδα είναι από δευτερεύον ΚΑΔ που δεν είναι σε καμιά λίστα (κύριος καδ ζαχαρώδη εντός λίστας & δευτερεύον με μεγαλύτερα έσοδα πώληση τσιγάρων που είναι εξαιρούμενος), υποβάλλουμε αίτηση στην πλατφόρμα για τα 800; Καλή Ανάσταση.
  7. Καλημέρα καλό Πάσχα συνάδελφοι τις εταιρείες (ΟΕ κλπ), αν συμπεραίνω καλά, θα τις υποβάλλουμε με τους κωδικούς του νομικού προσώπου, αφού μπαίνω με κωδικούς εκπροσώπου αλλά και δικούς μου και δε βλέπω επιλογή ρόλου για υποβολή.
  8. Συνάδελφοι σε κεντρικό υπάρχουν εργαζόμενοι εδώ και χρόνια και φυσικά υπάρχει αρχικό και συμπληρωματικά Ε4. Σε πρώτη πρόσληψη μερικής απασχόλησης σε νέο υποκατάστημα (αφού γίνει απογραφή στο ΙΚΑ) μαζί με την πρόσληψη Ε3, υποβάλλουμε τον συμπληρωματικό πίνακα προσωπικού Ε4 (αυτόματα) ή υποβάλλουμε αρχικό Ε4; Τον Οκτώβριο υποβάλλουμε για το υποκατάστημα ξεχωριστό από το κεντρικό, ετήσιο πίνακα Ε4, και τον Ιανουάριο ξεχωριστό βιβλίο αδειών Ε11;
  9. Συνάδελφε χρειάζεται σε εργαζόμενο-πωλητή (άρα και στον ιδιοκτήτη) σε μίνι μάρκετ, περίπτερο, ατομικό βιβλιάριο υγείας-πιστοποιητικό;
  10. Συνάδελφοι επανέρχομαι στο θέμα του ατομικού βιβλιαρίου υγείας για να ρωτήσω αν για εργαζόμενο-πωλητή σε μίνι-μαρκετ, περίπτερο, υπάρχει υποχρέωση κατοχής του συγκεκριμένου πιστοποιητικού;
  11. Έχεις δίκιο για τις ενδοκοινοτικές. Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση η παροχή υπηρεσιών προς τη γερμανική θα είναι πολύ κάτω των 100.000 €, οπότε αν έχω καταλάβει σωστά, εξαιρείται από τις υποχρεώσεις των συνδεδεμένων επιχειρήσεων και δεν συντάσσει-υποβάλλει τίποτε (ούτε φάκελο τεκμηρίωσης ούτε συνοπτικό πίνακα πληροφοριών). Σωστά;
  12. Για την παρακράτηση φόρου, έχω κάνει λάθος, αφού το invoice υπηρεσιών θα εκδίδεται από την ελληνική ΟΕ, οπότε αν υπήρχε θέμα παρακράτησης θα το είχε ο λήπτης, δηλαδή η γερμανική εταιρία, οπότε δεν υφίσταται θέμα. Ενδοομιλικές όμως γιατί; Αφού δεν είναι "συνδεδεμένα πρόσωπα" διοικητικά και συγγενικά. Φτάνει για σήμερα, σε ευχαριστώ πολύ.
  13. Σε σχέση με τη χρήση ταμειακής, σημειώνω ότι δεν νομίζω να υπάρχει υποχρέωση χρήσης της, γιατί η μόνη δραστηριότητα που θα έχει στην έναρξη θα είναι η οι υπηρεσίες μεσιτείας, με ΚΑΔ πχ "70.22.13.05 Υπηρεσίες συμβούλου σε θέματα προώθησης πωλήσεων" και η παροχή θα είναι μόνο προς τη γερμανική εταιρία. Δεν θα υπάρχουν δηλαδή, λιανικές πωλήσεις.
  14. Συνάδελφε ευχαριστώ πολύ, δεν έχω πρόσβαση στο άρθρο, όμως αν κατάλαβα καλά αναφέρεσαι στον τόπο παροχής και στις εξαιρέσεις που υφίστανται, σωστά; Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση οι πωλήσεις της Γερμανικής εταιρίας θα γίνονται σε επαγγελματίες υποκείμενους στο ΦΠΑ με αντίστοιχα invoices, τα οποία φυσικά αμφότεροι θα υποβάλλουν στο σύστημα vies (B2B). Άρα η περίπτωση αυτή δεν εμπίπτει σε κάποια από τις εξαιρέσεις και ακολουθεί τον γενικό κανόνα της φορολόγησης των υπηρεσιών στον τόπο εγκατάστασης του λήπτη των υπηρεσιών (Γερμανία), στην περίπτωση που αυτός είναι υποκείμενος στο φόρο. Οπότε συμπεραίνω πως πρόκειται όντως για ενδοκοινοτική παράδοση υπηρεσιών. Μήπως εννοούσες κάτι άλλο; Θα ήθελα τη βοήθειά σου.
×
×
  • Create New...