Jump to content

DimitrisAs

simple Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About DimitrisAs

  • Rank
    *
  • Birthday 07/01/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ΕΥΟΣΜΟΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Contact Methods

  1. έτσι ακριβώς..το θέμα είναι ότι το ΤΑΠΙΤ στην ανακοίνωση κ στις οδηγίες του για την ΑΠΔ μιλάει κ αυτό ΜΟΝΟ για τις ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ... οπότε κ ΕΤΕΑ κ ΤΑΠΙΤ στις ανακοινώσεις τους αναφέρονται μόνο στο κομμάτι τον ασφαλιστικών εισφορών... ε ρε γλέντια...αν λύσουμε αυτό...σειρά έχει το ΚΥΠΡΙΑΚΟ... Από τη Διοίκηση του ΤΑ.Π.Ι.Τ. ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με σχέδιο νόμου που ψηφίστηκε πρόσφατα από την ολομέλεια της Βουλής και αναμένεται η δημοσίευση σε ΦΕΚ, από01.12.2013 οι εργοδότες που απασχολούν προσωπικό υπαγόμενο στην ασφάλιση του ΤΑ.Π.Ι.Τ. και την ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, υποχρεούνται να δηλώσουν τις Ασφαλιστικές Εισφορές στην Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ) που υποβάλλουν σύμφωνα με την ισχύουσα για το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ νομοθεσία. Για την υλοποίηση της προβλεπόμενης διαδικασίας υποβολής ΑΠΔ, τονίζονται τα ακόλουθα: 1. Τα ποσοστά των υπέρ ΤΑ.Π.Ι.Τ. ασφαλιστικών εισφορών για τους παλαιούς και νέους ασφαλισμένους εξακολουθούν να είναι τα ισχύοντα. 2. Η δήλωση των ασφαλιστικών εισφορών δια της ΑΠΔ θα γίνεται ενοποιημένα για την ασφάλιση στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και το ΤΑ.Π.Ι.Τ. Σχετικές οδηγίες για τους Κωδικούς Πακέτων Κάλυψης, Δραστηριότητας κλπ θα δοθούν με νεότερα έγγραφα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και του ΤΑ.Π.Ι.Τ. 3. Η πληρωμή των εισφορών για το ΤΑ.Π.Ι.Τ. που αφορούν χρονικό διάστημα από τον Δεκέμβριο 2013 και εφεξής θα ακολουθεί τη διαδικασία της ΑΠΔ. Δεν θα απαιτείται δηλαδή ιδιαίτερη συναλλαγή με Τράπεζα, πλέον αυτής που γίνεται για την εξόφληση της ΑΠΔ. Επισημαίνεται, ότι οι υποχρεώσεις (εισφορές, διακανονισμοί, εξόφληση λογαριασμών, πάσης φύσεως εξαγορές κλπ), των εργοδοτών που αφορούν προγενέστερες χρονικές περιόδους (μέχρι τον Νοέμβριο 2013) θα συνεχίσουν να καταβάλλονται στους λογαριασμούς των πρώην Ταμείων, όπως μέχρι σήμερα. 4. Καταληκτική ημερομηνία εξόφλησης των ασφαλιστικών εισφορών του 12ου/2013 και του Δ.Χ./2013 παραμένει όπως ίσχυε. Υπενθυμίζεται ότι οι αυτοαπασχολούμενοι ήδη ασφαλισμένοι του ΤΑ.Π.Ι.Τ. , που έχουν κύρια ασφάλιση στον Ο.Α.Ε.Ε., θα πρέπει μέχρι 15.01.2014 να προσέλθουν στα Υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ του τόπου κατοικίας τους προκειμένου να απογραφούν. (Σχετικές πληροφορίες στη διεύθυνση: www.ika.gr) Νόμος 4225 ΦΕΚ 2/τ. Α'/7-1-2014
  2. φίλε ROMARIO... έτσι μου είπαν από το τηλ...κ μου είπαν για ιανουάριο κ μετά να αναμένουμε τυχόν διευκρινίσεις... πάντως από τις ανακοινώσεις κτλ...κ βασικά από την ανακοίνωση του ΕΤΕΑ για το πως θα καταχωρούνται οι αλλαγές στην ΑΠΔ του δεκεμβρίου κ μετά...αν παρατηρήσεις... υπολογίζει μόνο το 6% (παλιοί νέοι του τεαυεκ) κ το 8% των βαρέων... πουθενά δεν προσθέτει στις ασφαλιστικές εισφορές του ΙΚΑ το κομμάτι της πρόνοιας... οπότε λογικά αυτά θα πληρωθούν ξεχωριστά με το παλιό τρόπο... κ αν ισχύει αυτό...τότε το ΤΑΠΕΜ που είναι κατ εξοχήν ταμείο πρόνοιας θα πάει με τον παλιό τρόπο με την διαφορά ότι αλλάζει ο λογαριασμός τραπέζης ασχετο...όσοι έχουν EPSILON NET να ξέρουν ότι βγήκε η αναβάθμιση για τις αλλαγές στα επικουρικά κ έχει κ οδηγίες για τον επαναυπολογισμό του ΔΕΚΕΜΡΙΟΥ ΚΤΛ
  3. πάντως για το ΤΑΠΕΜ... μίλησα πριν λίγο με το τμήμα Θεσσαλονίκης κ μου είπαν...για ΔΕΚΕΜΡΙΟ Κ ΔΧ τα πληρώνουμε προς το παρών σε αυτους (ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ALPHABANK) κ μετά βλέπουμε...να κοιτάμε για ανακοίνωση... έτσι μου είπαν τηλεφωνικώς... τώρα με ΤΕΑΥΕΚ το τηλ είναι συνεχώς απασχολημένο... τηλ. θεσ/νικης ΤΑΠΕΜ 2310522130 ΤΕΑΥΕΚ 2310553296 το θέμα με το ΤΕΑΥΕΚ είναι το τι κάνουμε με το κομμάτι της πρόνοιας... που από ότι κατάλαβα θα το πληρώνουμε εκτός ικα εισφορών...γιατί στο παράδειγμα του ΕΤΕΑ για τις ΑΠΔ δεν υπολόγιζε στις εισφορές το κομμάτι της πρόνοιας
  4. καλημέρα φίλε TAG-MAL από όγκο άλλο τίποτα όπως τα λες... έτσι...ετοιμάζεις κ ένα πακέτο υπηρεσιών κ όποιος πάρει πήρε... αλλά δυστυχώς μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να ακολουθούμε όσο το δυνατόν σαν κλάδος ενιαίες τιμές, έχουμε ακόμα μέλλον... γιατί κ πάλι δυστυχώς υπάρχουν συνάδερφοι που τα ισοπεδώνουν όλα... προσωπικά έχω σε ακτίνα 150 μέτρων από το γραφείο μου συνάδερφο, σε γραφείο τρύπα-ιατρείο που την περίοδο των δηλώσεων χρέωνε "από 20 εώς 30 ευρώ" (με Ε2κτλ) την δήλωση διαφημίζοντας το με αφίσα ίσα με το μπόι μου... εκεί φτάσαμε δυστυχώς...
  5. αααα...τι ποιητές κτλ... "πιόνια" του κράτους καταντήσαμε (όπως μου λέει ένα φιλαράκι)... αλλά αυτό θέλει πολύ κουβέντα...
  6. κουβέντα κάνουμε για πιστεύω ότι απασχολεί πολλούς συναδέρφους... κ φυσικά για αυτό την ανοίξαμε...για ακούγονται προτάσεις...όπως κ η δική σου... το ποσοστό κέρδος το ξέρουμε όλοι... όπως κ προσωπικά εγώ θα έχω έτοιμες οδηγίες να δίνω... δεν έχω σκοπό να γίνω πλούσιος ή να κονομήσω από τα 5ευρα κ 10ευρα...όπως κ όλοι πιστεύω... το θέμα είναι κάποιοι "πελάτες" μας που δεν μπορούν να βγάλουν άκρη...έστω κ σχετικά οικονομικά (πες το 5ευρο 10ευρο) να γίνεται η δουλειά τους (2-3 λεπτά υπόθεση και δυστυχώς δεν είμαστε γιατροί για να πάρουμε 50) όπως κ εμάς...κ να μάθαίνουν σιγά σιγά το πάω λογιστή...για "εξυπηρέτηση" η οποία θα μου κοστίσει έστω κ το κατιτίς... εκεί αποσκοπώ...όπως πιστεύω κ οι περισσότεροι... στο να βρούμε μια φόρμουλα για να είναι σχετικά ικανοποιημένος κ ο πελάτης κ εμείς
  7. Gogo... έτσι είναι...κυρίως λόγου χρόνου εργασίας είναι το θέμα..που συσσωρευτικά είναι κάμποσος... η ιδέα με το "πακέτο" υπηρεσιών με τα 50 ευρώ είναι έξυπνη κ μου άρεσε η ιδέα... κ καλά έκανες κ με τις τιμές γιατί ο καταναλωτής θα ξέρει εκ του προτέρου το τι θα κοστίσει κ θα γλυτώνεις από τους τζαμπατζίδες... αυτό με την ταμειακή σκέφτομαι να το εφαρμόσω κ εγώ γιατί δεν γίνεται να κόβουμε για μικροποσά τρεις κ λίγο θεωρημένες αποδείξεις...
  8. να συμφωνήσω κ εγώ με την σειρά μου μαζί σου dodos... άντε να μαζευτούμε τουλάχιστον εμείς εδώ στον κόμβο μπας κ βγάλουμε καμία τιμολογιακή πολιτική τουλάχιστον για αυτές τις απλές υπηρεσίες γιατί κακά τα ψέματα από τους συλλόγους εγώ προσωπικά δεν περιμένω κ πολλά... ακόμα κ στις αμοιβές για τις επιχειρήσεις, θυμάμαι ακόμα κάποιες ενδεικτικές τιμές σε πίνακα που είχε αναρτήσει ο πατέρας μου (που δεν τις τηρούσε φυσικά) από ένα σύλλογο (δεν θυμάμαι ποιον), με τιμές εξωπραγματικές δυστυχώς για τις οικονομικές δυνατότητες των περισσότερων επιχειρηματιών κ πολιτών... οπότε μέχρι να προταθεί μία ενιαία τιμολογιακή πολιτική από τα όργανα εκπροσώπησης μας....ας κάνουμε τις προτάσεις μας τώρα που είναι νωρίς τουλάχιστον μεταξύ μας μπας κ σώσουμε την παρτίδα προσωρινά...
  9. καλησπερίζω τους συναδέρφους... αν κ σας παρακολουθώ καθημερινώς είναι η πρώτη φορά που γράφω στην κοινότητα... οπότε με την ευκαιρία να συγχαρώ κ τον κόμβο για την δουλειά που γίνεται καθώς κ πολλούς συναδέρφους που δίνουν λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν άλλοι... ΤΩΡΑ στο θέμα μας... επειδή έχει καταντήσει πλέον "κουράστικο" με τις αρμοδιότητες που έχουμε πλέον αναλάβει (καθώς λίγοι είναι οι ικανοί χρήστες του ιντερνετ) σαν λογιστές όσον αφορά την έκδοση εκκαθαριστικών, ταυτοτήτων πληρωμών, τελών κυκλοφορίας (που καταφθάνουν) κ αιτήσεων επιδομάτων πετρελαίου ΚΑΙ επειδή οι περισσότεροι "πελάτες" που αναλάβαμε την φορολογική τους δήλωση έχουν την εντύπωση ότι θα είμαστε κ λογιστές τους για ένα χρόνο χωρίς περαιτέρω αμοιβή θα ήθελα έτσι απλά να αναφέρουμε κάποιες τιμές για τις παραπάνω υπηρεσίες έτσι ώστε αν είναι δυνατόν να κινηθούμε σε μία παρεμφερής γραμμή αμοιβής όπως κρίνει ο καθένας μας με τα δικά του κριτήρια κ την κατάσταση που επικρατεί έξω... πχ... εκτύπωση τελών κυκλοφορίας 5 ευρώ για κάθε ΙΧ,ΚΤΛ αίτηση επιδόματος θέρμανσης 10 ευρώ εκτύπωση εκκαθαριστικού 5 ευρώ φυσικό είναι κάποιοι από εμάς...όπως κ εγώ φυσικά να τα έχουμε κάνει τις περισσότερες φορές δωρεάν για να μην χάσουμε τον πελάτη... κατανοητό...αλλά πλέον το πράγμα έχει καταντήσει αηδία... κ άμα συνεχίζουμε να τους καλομαθαίνουμε στο τέλος θα τους κακοφαίνεται που θα τους χρεώνουμε κ κατιτίς παραπάνω...οπότε όσο προλαβαίνουμε γιατί αργότερα σίγουρα θα αναλάβουμε κ τις υπόλοιπες υποχρεώσεις των ΔΟΥ ακούω γνώμες κ τιμές φυσικά
×
×
  • Create New...