Jump to content

VANMAS

simple Members
  • Content Count

    379
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

VANMAS last won the day on October 22 2018

VANMAS had the most liked content!

About VANMAS

  • Rank
    Βαγγέλης
  • Birthday 03/24/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αθήνα
  • Interests
    Ξιφασκία, γκολφ, χόκεϋ επί χόρτου, κυνήγι αλεπούς
  1. Το sepenet λειτουργεί ? Από χθες προσπαθώ να συνδεθώ αλλά δεν... Θέλω να δηλώσω Τ.Α. για να στείλω μετά τον Ε4.
  2. Πρακτικό Έκτακτης ΓΣ για την εκλογή ΔΣ Πρακτικό ΔΣ για τη συγκρότησή του σε σώμα Τα ανεβάζεις ΓΕΜΗ και αναμένεις την ανακοίνωση - αν είσαι Αθήνα (ΕΒΕΑ) πολλή υπομονή Όταν βγει η ανακοίνωση έχεις 30 μέρες να κάνεις τη μεταβολή στο μητρώο της ΔΟΥ Θα χρειαστείς Αντίγραφα των ανωτέρω πρακτικών πρωτοτύπως υπογεγραμμένα από τον Πρόεδρο ως αντίγραφα από τα βιβλία πρακτικών Εκτύπωση της ανακοίνωσης ΓΕΜΗ Εξουσιοδότηση από το νόμιμο εκπρόσωπο για τη μεταβολή (γνήσιο υπογραφής) Υπεύθυνη δήλωση από το νόμιμο εκπρόσωπο όπου θα αναγράφεις τη μετοχική σύνθεση, ώστε να προκύπτει σαφώς ότι δε χρειάζεται ασφάλιση μέλους στον ΕΦΚΑ (γνήσιο υπογραφής) Έντυπα Μ3 και Μ7 Ένα καλό ξυπνητήρι αν η εταιρεία υπάγεται στη ΦΑΕ, για να πάρεις νούμερο κατά τις 7
  3. Σε πρόσφατη περίπτωση για ΑΕ, η ΔΟΥ το δέχτηκε, με ιδιαίτερη διατύπωση περί έννομου συμφέροντος στην εξουσιοδότηση, και με το έντυπο Μ0 σε συνδυασμό με τα κλασσικά (Μ3,Μ7). Επίσης, μου ζήτησαν πιστοποιητικό ιστορικό μέλους από ΓΕΜΗ (για τους αποχωρούντες - μέλη ΔΣ), ενώ είχα και ΦΕΚ και ανακοίνωση ΓΕΜΗ. Το αποδεικτικό μεταβολής με τη συνηθισμένη μορφή δεν μου το έδωσαν (έμεινε στο φάκελο της εταιρείας), αλλά μου έβγαλαν άλλης μορφής βεβαίωση ανά μέλος.
  4. Πάνω δεξιά στο έντυπο Αριθμός πελάτη 0010750002 Αριθμός λογαρ. 040/546191-03 Κάτω από τον κωδικό αιτιολογίας (00002) Κωδικός είσπραξης 100
  5. Είχα κι εγώ εταιρεία με διακοπή. Μετά από ερώτηση στο ΣΕΠΕ, μου είπαν ότι γνωρίζουν το πρόβλημα και ότι δεν μπορεί να υποβληθεί ηλεκτρονικά. Πήγε χειρόγραφα στην υπηρεσία, με επιστολή που τους ζητάει να το παραλάβουν σε χειρόγραφη μορφή λόγω τεχνικής αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, εξουσιοδότηση και φωτοτυπία της βεβαίωσης διακοπής από ΔΟΥ.
  6. Δεν καταλαβαίνω τι φταίει. Έφτιαξα ένα αρχείο με 11 εργαζόμενους και το ανέβασε κανονικά. Μετά σε άλλη εταιρεία, σε αρχείο με 2 εργαζόμενους μου έβγαλε το μήνυμα που αναφέρεις. Τους πέρασα μόνος μου για να ξεμπερδεύω. Έχει πολλούς το αρχείο σου ?
  7. Πήγαινε πάνω δεξιά "ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ" και "ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΥΠΟΒΟΛΕΣ" Το φορτώνεις από εκεί και στο πάει στις γνωστοποιήσεις σε κατάσταση "ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ"
  8. Δες μήπως είχε από κάπου (εκκαθαριστικό εισοδήματος ?) ποσό προς επιστροφή, μήπως το συμψήφισαν μόνοι τους και γι' αυτό οφείλει μόνο τη διαφορά.
  9. Καλησπέρα σας. Σε πελάτη που έχει ενεργή τη δυνατότητα ενδοκοινοτικών αποκτήσεων, προέκυψε ενδοκοινοτικό τιμολόγιο λήψης υπηρεσίας. Επειδή θα χρειαστεί δήλωση μεταβολής στο τμήμα μητρώου της ΔΟΥ Χίου, αν υπάρχει κάποιος που έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει (με αμοιβή εννοείται), παρακαλώ να στείλει pm να το κανονίσουμε. Αργότερα (με ξεχωριστή αμοιβή) ίσως χρειαστεί να γίνει μία δεύτερη επίσκεψη, στο τμήμα παρακρατούμενων φόρων για τη μηδενική δήλωση παρακράτησης (αν μας στείλουν πιστοποιητικό). Ευχαριστώ πολύ.
  10. ΓΣ παρουσία συμβολαιογράφου λόγω μονοπρόσωπης, ο συμβολαιογράφος και τη σύνταξη της πράξης, ΦΠΑ ΔΟΥ για θεώρηση και ΦΣΚ, ταμεία Νομικών και Προνοίας, ΓΕΜΗ και Μητρώο ΔΟΥ με Μ3. Αν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος.
  11. Ναι να έχεις το καταστατικό και σε cd (μορφή doc), αλλιώς θα σου ζητήσουν να το στείλεις εκ των υστέρων με email. Εννοείται στην έντυπη μορφή με πρωτότυπες υπογραφές. Και φορολογικές ενημερότητες. Μ1 γιατί ? Τα υπόλοιπα ναι. Δε θυμάμαι αν σε ΟΕ-ΕΕ χρειάζεται Μ8. Μισθωτήριο σε έντυπη μορφή και μαζί την ηλεκτρονική υποβολή. (η ηλεκτρονική υποβολή δεν είναι "μισθωτήριο", αλλά υποκαθιστά τη στρογγυλή σφραγίδα της ΔΟΥ) Το καταστατικό ας προβλέπει ένα ελάχιστο τυπικό κεφάλαιο. Για ΦΣΚ δεν υπάρχει υποχρέωση. Δεν χρειάζεται κάποια κατάθεση.
  12. Καλησπέρα σας. Κατά τη γνώμη και τη γνώση σας, η παραπάνω πρόταση εξακολουθεί να ισχύει, ή πρέπει να αναζητήσω κάτι πιο πρόσφατο ? Ευχαριστώ.
  13. Για όσους αντιμετώπισαν πρόβλημα με την είσοδο στο σύστημα, πέρα από την αποστολή φαξ με την περιγραφή του προβλήματος, έχει ακουστεί τίποτα ?
  14. Παράταση Διαδικασίας Αξιολόγησης για την Απόκτηση της Α΄ τάξης Η Κεντρική Διοίκηση του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος κατανοώντας τις αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις των Λογιστών φοροτεχνικών - και λόγω της νέας προθεσμίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων έως 14 Ιουλίου 2014 - αποφασίζει να δοθεί παράταση της ημερομηνίας λήξης της διαδικασίας αξιολόγησης για την απόκτηση της Α΄ τάξης, έως και 31 Ιουλίου 2014.
  15. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι συμμορφωνόμαστε - σκύβουμε κεφάλι - στήνουμε κ...ο ή ότι άλλο θέλετε και τις στέλνουμε, με δεδομένο ότι είναι πάρα πολλές οι εταιρείες που στο μεταξύ έχουν κλείσει ή είναι σε αδράνεια και δεν πρόκειται να στείλουν τίποτα, σε τι ποσοστό θα καλυφτεί η βάση δεδομένων που θέλουν να φτιάξουν ? Σταγόνα στον ωκεανό θα είναι.
×