Η περίπτωση μου είναι η ακόλουθη:
Φαρμακείο (ατομική επιχείρηση) προσέλαβε Φαρμακοποιό (παλαιός εργαζόμενος & άνω των 5 ετών ασφάλιση στο ΤΣΑΥ) στις 18/01/2017.
Μέχρι 31/12/2016, ο εργοδότης έκανε απογραφή στο ΤΣΑΥ (ως εργοδότης) και απέδιδε εισφορές (εκτός από το ΙΚΑ) και στο ΤΣΑΥ (υποβάλλοντας αρχείο ηλεκτρονικά).
Κατά την πρόσληψη απευθυνθήκαμε στο ΤΣΑΥ για την απογραφή, η απάντηση όμως ήταν ότι δεν μπορούν να μας απογράψουν καθώς από 01/01/2017 αρμόδιο είναι το ΙΚΑ. Επίσης δε γνωρίζουν αν θα πληρώνουμε εισφορές πλέον στο ΤΣΑΥ και αν θα υποβάλλουμε κατάσταση ηλεκτρονικά. Την ίδια απάντηση λάβαμε και από τον ΕΦΚΑ/Τ.Υ.
Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουμε και ποιες οι εισφορές που θα πρέπει να καταβάλουμε πλέον? Αν γνωρίζετε, παρακαλώ ενημερώστε με για το Πακ. Κάλ. & Ταμείο που οφείλουμε να χρησιμοποιούμε στην ΑΠΔ.
Ευχαριστώ πολύ!