Jump to content

kpanagiotis

Silver members
  • Content Count

    521
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kpanagiotis last won the day on February 24

kpanagiotis had the most liked content!

About kpanagiotis

  • Rank
    MpaXal05
  • Birthday 08/18/1979

Recent Profile Visitors

3,919 profile views
  1. Γνωρίζει κανείς αν θα ανοίξει κάποια πλατφόρμα για να υποβάλλουμε ενστάσεις σε περίπτωση απόρριψης επιχείρησης από την καταβολή αποζημίωσης ειδικού σκοπού (800€) ; Γνωρίζει κανείς αν το mybusinessupport θα ξανανοίξει για υποβολές για κάποιους οι οποίοι ξέχασαν να υποβάλλουν;
  2. Καλησπέρα Αγαπητοί Συνάδελφοι. Εύχομαι Καλό Καλοκαίρι σε όλους μας και καλή δύναμη. Πελάτης μου αγόρασε το 2019 Αυτοκινούμενο Όχημα Ειδικής Χρήσης - Καλαθοφόρο. Δυστυχώς, δεν είναι κάτι που μου έχει ξανατύχει στην επαγγελματική μου καριέρα και αιτούμαι τη βοήθεια Συναδέλφου που γνωρίζει σχετικά. Βεβαιώθηκε στην μερίδα του πελάτη μου στο taxis ένα χρέος "τέλη χρήσης μηχανημάτων έργου (αρ.390/2005)". Διαβάζοντας σχετικά άρθρα, παρατήρησα πως ο έχων ένα τέτοιο μηχάνημα έχει διάφορες υποχρεώσεις (π.χ. τήρηση θεωρημένου βιβλίου χρήσης μηχανήματος) τις οποίες, όπως καταλαβαίνετε, αγνοούσα. Επειδή όμως τα άρθρα που διαβάζω είναι αρκετά παλιά (προ Ε.Λ.Π.) θα ήθελα να με ενημερώσει για τις επίκαιρες σχετικές υποχρεώσεις κάποιος που απασχολείται στο εν λόγω θέμα. Ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων
  3. ΚΑΔ 85.59 : Ομόρρυθμος Εταιρία Σε ποια πλατφόρμα κάνει αίτημα για αποζημίωση ειδικού σκοπού ως Νομικό Πρόσωπο ;
  4. https://www.taxheaven.gr/circulars/32653 Δ.15/Δ'/οικ. 13226/325/2020 Καθορισμός λεπτομερειών εφαρμογής του άρθρου 3 της από 11.03.2020 ΠΝΠ (ΦΕΚ 55/Α') με την οποία λαμβάνονται κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 Άρθρο 1 Παράταση προθεσμίας καταβολής τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2020. 1. Για τις επιχειρήσεις ή εργοδότες του άρθρου 3 της παρούσας, οι τρέχουσες ασφαλιστικές εισφορές, περιόδου απασχόλησης Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2020 για το διάστημα έως την απαγόρευση λειτουργίας των επιχειρήσεων ή έως την αναστολή συμβάσεων εργασίας σε εφαρμογή τηςπερ. α) της υποπαρ. 2Α του άρθρου ενδέκατου, της από 20.3.2020 ΠΝΠ (ΦΕΚ 68/τ.Α’/ 20.03.2020), απαιτητών έως 31/3/2020 και 30/4/2020 αντίστοιχα, και έως 10/4/2020 σε περίπτωση απασχόλησης προσωπικού υπαγόμενου στην ασφάλιση του πρώην NAT, δύναται να καταβληθούν έως 30/9/2020 και έως 31/10/2020 αντίστοιχα, και έως 10/10/2020 για το πρώην NAT, χωρίς τον υπολογισμό κατά το διάστημα αυτό τόκων και άλλων προσαυξήσεων λόγω εκπρόθεσμης καταβολής Άρθρο 3 Δικαίωμα υπαγωγής Στις διατάξεις των άρθρων 1 και 2 υπάγονται επιχειρήσεις ή εργοδότες που: α) απασχολούν μισθωτούς που αμείβονται με μισθό ή ημερομίσθιο, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, αορίστου ή ορισμένου χρόνου, με πλήρη ή μειωμένη ή εκ περιτροπής απασχόληση, β) έχουν ενεργό, κύριο κωδικό δραστηριότητας στις 20/03/2020, ή των οποίων τα ακαθάριστα έσοδα ενεργού κατά την 20/03/2020 κωδικού δευτερεύουσας δραστηριότητας, από τους αναγραφόμενους στους Πίνακες Κωδικών Αριθμών Δραστηριότητας (ΚΑΔ) των αριθ.Α.1053/2020 (Β’949) και Α.1054/2020 (Β’950) υπουργικών αποφάσεων όπως ισχύουν, όπως αυτά προκύπτουν από την αρχική δήλωση φόρου εισοδήματος φορολογικού έτους 2018 είναι μεγαλύτερα από τα ακαθάριστα έσοδα που αντιστοιχούν στον κύριο ΚΑΔ στις 20/3/2020 Α.1053/2020 Καθορισμός των λεπτομερειών εφαρμογής του άρθρου 2 της από 11.03.2020 ΠΝΠ (ΦΕΚ 55 Α'), με την οποία λαμβάνονται κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του ΚΑΔ ΚΛΑΔΟΣ 80.30 Δραστηριότητες έρευνας 81.10 Δραστηριότητες συνδυασμού βοηθητικών υπηρεσιών (Συνδυασμένες βοηθητικές υπηρεσίες σε κτίρια και εξωτερικούς χώρους (καθαρισμού, φύλαξης, υποδοχής κ.λπ.) 82.19 Αναπαραγωγή φωτοτυπιών, προετοιμασία εγγράφων και άλλες ειδικευμένες δραστηριότητες γραμματειακής υποστήριξης Α.1054/2020 Καθορισμός των λεπτομερειών εφαρμογής του άρθρου 1 της από 11.03.2020 ΠΝΠ (ΦΕΚ 55 Α΄), με την οποία λαμβάνονται κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του. ΚΑΔ ΚΛΑΔΟΣ 80.30 Δραστηριότητες έρευνας 81.10 Δραστηριότητες συνδυασμού βοηθητικών υπηρεσιών (Συνδυασμένες βοηθητικές υπηρεσίες σε κτίρια και εξωτερικούς χώρους (καθαρισμού, φύλαξης, υποδοχής κ.λπ.) 82.19 Αναπαραγωγή φωτοτυπιών, προετοιμασία εγγράφων και άλλες ειδικευμένες δραστηριότητες γραμματειακής υποστήριξης Ο πελάτης μου έχει ΚΑΔ 81.22 Η Α1075/2020 τον έχει μέσα. Προσπαθώ να βρω τη σύνδεση όλων αυτών και δεν τη βρίσκω. Μπορείς κάποιος συνάδελφος να βοηθήσει; Αριθμ. Α.1075 ΦΕΚ B’ 1160/03.04.2020 Καθορισμός των λεπτομερειών εφαρμογής του άρθρου 2 της από 11.03.2020 ΠΝΠ (ΦΕΚ 55 Α΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, με την οποία λαμβάνονται κατεπείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, τη στήριξη της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας και τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αγοράς και της δημόσιας διοίκησης. 81.10 Δραστηριότητες συνδυασμού βοηθητικών υπηρεσιών (Συνδυασμένες βοηθητικές υπηρεσίες σε κτίρια και εξωτερικούς χώρους (καθαρισμού, φύλαξης, υποδοχής κ.λπ.) 81.21 Γενικός καθαρισμός κτιρίων 81.22 Άλλες δραστηριότητες καθαρισμού κτιρίων και βιομηχανικού καθαρισμού 81.29 Άλλες δραστηριότητες καθαρισμού
  5. Αγαπητοί Συνάδελφοι Δεν ξέρω αν θα σας βοηθήσει, δεν ξέρω καν αν είναι σωστό ως πρόταση λύσης, όμως σας εισφέρω τη γνώμη μου και τον τρόπο με τον οποίο σκέφτομαι να πράξω. Ελπίζω να βοηθήσει. Υποβάλλω μέχρι την προθεσμία της 20ης Απριλίου την Υπεύθυνη Δήλωση αναστολής εργασίων. Όμως, μέχρι την 10η Απριλίου υποβάλλω το "Ε4 - Συμπληρωματικός Ωραρίου έντυπο ειδικού σκοπού άρθ.4 παρ1β της ΠΝΠ Α55/11-3-20" στο οποίο θα συμπεριλαμβάνω όλες τις μεταβολές - άδειες ειδικού σκοπού - αναστολές συμβάσεων που συνέβησαν κατά το μήνα Μάρτιο. Με αυτόν τον τρόπο θεωρώ πως νομιμοποιώ τις αναστολές με ημερομηνίες προηγούμενες από αυτές της υποβολής Υπεύθυνης Δήλωσης. Παρακαλώ για τις γνώμες των Συναδέλφων
  6. Ερώτημα : Η πλατφόρμα διαχωρίζει τα ηλεκτροδοτούμενα κύρια και βοηθητικά από τα μη ηλεκτροδοτούμενα κύρια και βοηθητικά. Οι βοηθητικοί χώροι που είναι αποθήκες και γκαράζ δεν ηλεκτροδοτούνται με δικό τους ρολόι. Ηλεκτροδοτούνται όμως από το κοινόχρηστο ρολόι. Είναι, λοιπόν, ηλεκτροδοτούμενοι χώροι όμως, θεωρητικά, πληρώνουν την αναλογία τους επί των τελών από το κοινόχρηστο ρολόι. Συνεπώς, εμείς στην πλατφόρμα πρέπει να τους γράψουμε ως μη ηλεκτροδοτούμενους βοηθητικούς. Τα καταλαβαίνω καλά συνάδελφοι;
  7. Ασφαλιστικές Κατηγορίες Κλάδος Κύριας Σύνταξης (€) Κλάδος Υγειονομικής Περίθαλψης (€) Συνολικό ποσό (€) 1η 155 55 210 2η 186 66 252 3η 236 66 302 4η 297 66 363 5η 369 66 435 6η 500 66 566 Γιατί η πρώτη κατηγορία έχει 55€ Υγειονομική ενώ όλες οι υπόλοιπες 66€ ;
  8. Ναι ναι.. εμείς οι λογιστές τα ξέρουμε όλα άλλωστε. Από πυρηνική φυσική έως απλή ταπεινή χειρουργική. Τι ερωτήσεις ακούμε καθημερινά, αγαπητέ Συνάδελφε μου...
  9. Ναι. Δηλώνω φιλομαθής. Αν έχεις χρόνο και όρεξη, στείλε μου να μελετήσω. Σ' ευχαριστώ
  10. Υπάρχει κάποιος Νόμος που τα διαβάζει κάποιος αυτά; Υπάρχει συνδυασμός νομοθεσίας;
  11. Γνωρίζω πολύ καλά πως δεν είναι θέμα της αρμοδιότητάς μας. Επειδή όμως, ως γνωστόν σε όλους τους Συναδέλφους, όταν ο πελάτης βρει Λογιστή, ρωτάει ακόμα και πώς δουλεύει το ψυγείο ή το πυρηνικό εργαστήριο, ανοίγω αυτό το topic για να συζητήσουμε σε χαλαρό επίπεδο, τη γνώμη των συναδέλφων για το τι πρέπει να κάνει κάποιος που έχει κατάστημα και θέλει να βάλει στο μαγαζί του κάμερα ασφαλείας. Θα πρέπει να βάλει κάποια ταμπέλα γνωστοποίησης; Θα πρέπει να βάλει τους εργαζομένους να υπογράψουν κάποια σύμβαση σύμφωνη με τις ευρωπαϊκές οδηγίες περί προσωπικών δεδομένων; Η πρώτη εύκολη απάντηση είναι "να πάει σε Δικηγόρο". Σωστό. Όμως, φύσει φιλομαθής, με ενδιαφέρει να το συζητήσω με Συναδέλφους για εμπλουτισμό γνώσεων. Εν αναμονή συμμετοχής..
  12. "Από τα ανωτέρω συνάγεται ότι τα ποσά που εισπράττουν οι αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες και προέρχονται από εισφορές μελών, χορηγίες διαφόρων φορέων (χωρίς αντιπαροχή), δωρεές (από ελευθεριότητα), ανεξάρτητα από τη φορολογική αντιμετώπιση τους, εμπίπτουν στην έννοια των οικονομικών ενισχύσεων – εισφορών του άρθρου 12 παρ.3 του Κ.Β.Σ. και κατά συνέπεια οι αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες ως επιτηδευματίες υποχρεούνται για τις εισπράξεις αυτές να εκδίδουν τιμολόγια με βάση τις διατάξεις του ιδίου ως άνω άρθρου τα οποία σύμφωνα με την παράγραφο 1Β του άρθρου 19 του Κ.Β.Σ., δεν χρήζουν θεώρησης εφόσον εκδίδονται χειρόγραφα ενώ σε περίπτωση μηχανογραφικής έκδοσης σημαίνονται με μηχανισμό ΕΑΦΔΣΣ του ν 1809/1988 βάσει των διατάξεων της ΑΥΟΟ ΠΟΛ1082/2003 (έγγραφά μας 1106142/900/0015/26-11-2001 και 1069812/621/0015/19-10-2004)" Τι στο καλό καταλαβαίνω λάθος;
  13. Βασίζομαι στο επισυναπτόμενο έγγραφο του αρχικού μου ερωτήματος. Τότε (2008) βάσει του εγγράφου αυτού, ήταν ξεκάθαρο πως είναι υποχρεωτική η έκδοση τιμολογίων για τις συνδρομές και δωρεές ενώ ήταν επίσης ξεκάθαρο πως επί μηχανογραφικής έκδοσης αυτών, χρειάζεται φορολογική σήμανση από μηχανισμό. Υπάρχει σχετική διάταξη τωρινή;
  14. "Για να δείτε την συνέχεια του άρθρου πρέπει να έχετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες του κόμβου" Δυστυχώς δε μπορώ να το δω
  15. Οι απόψεις των συναδέλφων είναι εκ διαμέτρου αντίθετες. Κάποιοι λένε πως επειδή δεν είναι ξεκάθαρο στα ΕΛΠ θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί φορολογικός μηχανισμός. Άλλοι λένε πως επειδή δεν είναι ξεκάθαρο στα ΕΛΠ δε χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί φορολογικός μηχανισμός. Η κλίση μου είναι προς το να χρησιμοποιηθεί για να είμαι ασφαλής. Η γνώμη των συναδέλφων;
×
×
  • Create New...