Προς το περιεχόμενο

sbz

simple Members
  • Αριθμός μηνυμάτων

    5
  • ΜΕΛΟΣ

  • Τελευταία επίσκεψη

Σχετικά με τον sbz

  • Κατάταξη
    *
  • Ημερομηνία γέννησης 07/05/1970

Contact Methods

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ιασωνίδου 20 (1ος όροφος) - Ελληνικό
  1. EMDI POS Λιανικής – Για επιχειρήσεις εντατικής λιανικής Δείτε και κατεβάστε το αρχείο Διαχείριση εντατικής λιανικής – Πιο εύκολα από ποτέ! Ποτέ ξανά ένα πρόγραμμα για εντατική λιανική δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό! Η EMDI Retail POS υποστηρίζει απευθείας σύνδεση με τα πιο δημοφιλή e-shops της αγοράς, απευθείας σύνδεση με φορολογικούς μηχανισμούς τύπου και Β αλλά και επιλεγμένες ταμειακές μηχανές! Επίσης, υποστηρίζονται POS, ζυγιστικές μηχανές, συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές). ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ Το δημοφιλές πρόγραμμα EMDI Retail POS για εντατική λιανική, κυκλοφορεί τώρα με ανανεωμένο γραφικό περιβάλλον, καινούρια πιο εύχρηστα εικονίδια, νέες λειτουργίες, πολλές διορθώσεις στην απόδοση και στην ταχύτητα και ακόμα μεγαλύτερη ευκολία χρήσης και σταθερότητα. Με την EMDI Retail POS , έχετε ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών, όπως διαχείριση πελατών / προμηθευτών, αποθήκης / υπηρεσιών, αγορών / πωλήσεων, εσόδων / εξόδων, ραντεβού, εντατικής λιανικής και πλήρους τιμολόγησης. Στην EMDI Retail POS , τα πάντα είναι σχεδιασμένα από την αρχή, με γνώμονα την ευκολία χρήσης και την ταχύτητα! Έτσι, όλες οι κινήσεις γίνονται με λίγα βήματα και αυξάνεται η αποδοτικότητα της επιχείρησης! Η EMDI Retail POS είναι το πιο εύχρηστο εμπορικό πρόγραμμα της αγοράς, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! Η EMDI Retail POS είναι ιδανική για: super market mini market περίπτερα κάβες κρεοπωλεία οπωροπωλεία καταστήματα ψιλικών καταστήματα ένδυσης, υπόδησης ιχθυοπωλεία ζαχαροπλαστεία αρτοποιεία και γενικά όπου απαιτείται ταχύτητα στην έκδοση αποδείξεων λιανικής και τιμολογίων. Συνδέσεις CS-Cart CubeCart HikaShop Magento OpenCart osCommerce PrestaShop Shopify Vik Booking VirtueMart WHMCS WordPress eShop WordPress WooCommerce yuv ΕΑΝ Δόσεις ή ενοίκιο: Οι δόσεις ή το ενοίκιο εξοφλούνται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και paypal. Αν δεν εξοφληθεί η τρέχουσα δόση το πρόγραμμα κλειδώνει αυτόματα και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Όταν κατατεθούν χρήματα, το πρόγραμμα ξεκλειδώνει. Η υποστήριξη και οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται στη τιμή του ενοικίου. Υποστήριξη: Η ετήσια υποστήριξη είναι προαιρετική και περιλαμβάνει την απομακρυσμένη υποστήριξη του προγράμματος αλλά και το δικαίωμα αναβάθμισης σε όλες τις νέες εκδόσεις του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην την πληρώσει, κάθε υποστήριξη που πραγματοποιείται τηλεφωνικά κοστολογείται αναλόγως με το είδος της εργασίας και πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο έπειτα από την κατάθεση των χρημάτων εκ μέρους του πελάτη. Το πρόγραμμα δεν κλειδώνει ακόμα και αν δεν πληρωθεί η ετήσια συνδρομή εφόσον ο πελάτης μας ενημερώσει ότι δεν θέλει να έχει υποστήριξη και νέες εκδόσεις. Η ετήσια υποστήριξη είναι υποχρεωτική στην περίπτωση σύνδεσης της EMDI με εταιρία courier. Όταν ένας πελάτης δεν εξοφλεί την ετήσια συνδρομή υποστήριξης και χρειαστεί υποστήριξη υπάρχουν δύο περιπτώσεις: 1. Ο πελάτης θα χρεωθεί όλες τις ετήσιες υποστηρίξεις που δεν έχει εξοφλήσει (εάν εκκρεμούν πάνω από 3 ετήσιες συνδρομές υποστήριξης, υπάρχει έκπτωση 40% στο αρχικό κόστος των συνδρομών). Σε αυτή τη περίπτωση δικαιούται και αναβάθμιση. 2. Ο πελάτης θα χρεωθεί ό,τι ποσό συμφωνηθεί ανά περιστατικό (ενδεικτικά: διόρθωση βάσης 60 ευρώ, ανάκτηση από backup 60 ευρώ, μεταφορά προγράμματος σε άλλο υπολογιστή 60 ευρώ, ρυθμίσεις παραστατικών εκτύπωσης 30 ευρώ κ.λ.π.). Σε αυτή τη περίπτωση δεν δικαιούται αναβάθμιση Για όλα τα παραπάνω: Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασης, παραμετροποίησης, αλλά και η σχεδίαση της εμφάνισης μέχρι ενός παραστατικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, που είναι 60 ευρώ και γίνεται απομακρυσμένα. Η EMDI διαθέτει ήδη ενσωματωμένα βασικά πρότυπα φορμών εκτύπωσης. Κάθε πρόσθετη άδεια χρήσης, κοστίζει το 50% της αρχικής. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Μέλος που το ανέβασε sbz Ανέβηκε στον κόμβο 12/01/2018 Category Demo προγραμματων  
  2. Version 7.2018.1.675

    76 downloads

    Διαχείριση εντατικής λιανικής – Πιο εύκολα από ποτέ! Ποτέ ξανά ένα πρόγραμμα για εντατική λιανική δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό! Η EMDI Retail POS υποστηρίζει απευθείας σύνδεση με τα πιο δημοφιλή e-shops της αγοράς, απευθείας σύνδεση με φορολογικούς μηχανισμούς τύπου και Β αλλά και επιλεγμένες ταμειακές μηχανές! Επίσης, υποστηρίζονται POS, ζυγιστικές μηχανές, συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές). ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ Το δημοφιλές πρόγραμμα EMDI Retail POS για εντατική λιανική, κυκλοφορεί τώρα με ανανεωμένο γραφικό περιβάλλον, καινούρια πιο εύχρηστα εικονίδια, νέες λειτουργίες, πολλές διορθώσεις στην απόδοση και στην ταχύτητα και ακόμα μεγαλύτερη ευκολία χρήσης και σταθερότητα. Με την EMDI Retail POS , έχετε ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών, όπως διαχείριση πελατών / προμηθευτών, αποθήκης / υπηρεσιών, αγορών / πωλήσεων, εσόδων / εξόδων, ραντεβού, εντατικής λιανικής και πλήρους τιμολόγησης. Στην EMDI Retail POS , τα πάντα είναι σχεδιασμένα από την αρχή, με γνώμονα την ευκολία χρήσης και την ταχύτητα! Έτσι, όλες οι κινήσεις γίνονται με λίγα βήματα και αυξάνεται η αποδοτικότητα της επιχείρησης! Η EMDI Retail POS είναι το πιο εύχρηστο εμπορικό πρόγραμμα της αγοράς, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! Η EMDI Retail POS είναι ιδανική για: super market mini market περίπτερα κάβες κρεοπωλεία οπωροπωλεία καταστήματα ψιλικών καταστήματα ένδυσης, υπόδησης ιχθυοπωλεία ζαχαροπλαστεία αρτοποιεία και γενικά όπου απαιτείται ταχύτητα στην έκδοση αποδείξεων λιανικής και τιμολογίων. Συνδέσεις CS-Cart CubeCart HikaShop Magento OpenCart osCommerce PrestaShop Shopify Vik Booking VirtueMart WHMCS WordPress eShop WordPress WooCommerce yuv ΕΑΝ Δόσεις ή ενοίκιο: Οι δόσεις ή το ενοίκιο εξοφλούνται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και paypal. Αν δεν εξοφληθεί η τρέχουσα δόση το πρόγραμμα κλειδώνει αυτόματα και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Όταν κατατεθούν χρήματα, το πρόγραμμα ξεκλειδώνει. Η υποστήριξη και οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται στη τιμή του ενοικίου. Υποστήριξη: Η ετήσια υποστήριξη είναι προαιρετική και περιλαμβάνει την απομακρυσμένη υποστήριξη του προγράμματος αλλά και το δικαίωμα αναβάθμισης σε όλες τις νέες εκδόσεις του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην την πληρώσει, κάθε υποστήριξη που πραγματοποιείται τηλεφωνικά κοστολογείται αναλόγως με το είδος της εργασίας και πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο έπειτα από την κατάθεση των χρημάτων εκ μέρους του πελάτη. Το πρόγραμμα δεν κλειδώνει ακόμα και αν δεν πληρωθεί η ετήσια συνδρομή εφόσον ο πελάτης μας ενημερώσει ότι δεν θέλει να έχει υποστήριξη και νέες εκδόσεις. Η ετήσια υποστήριξη είναι υποχρεωτική στην περίπτωση σύνδεσης της EMDI με εταιρία courier. Όταν ένας πελάτης δεν εξοφλεί την ετήσια συνδρομή υποστήριξης και χρειαστεί υποστήριξη υπάρχουν δύο περιπτώσεις: 1. Ο πελάτης θα χρεωθεί όλες τις ετήσιες υποστηρίξεις που δεν έχει εξοφλήσει (εάν εκκρεμούν πάνω από 3 ετήσιες συνδρομές υποστήριξης, υπάρχει έκπτωση 40% στο αρχικό κόστος των συνδρομών). Σε αυτή τη περίπτωση δικαιούται και αναβάθμιση. 2. Ο πελάτης θα χρεωθεί ό,τι ποσό συμφωνηθεί ανά περιστατικό (ενδεικτικά: διόρθωση βάσης 60 ευρώ, ανάκτηση από backup 60 ευρώ, μεταφορά προγράμματος σε άλλο υπολογιστή 60 ευρώ, ρυθμίσεις παραστατικών εκτύπωσης 30 ευρώ κ.λ.π.). Σε αυτή τη περίπτωση δεν δικαιούται αναβάθμιση Για όλα τα παραπάνω: Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασης, παραμετροποίησης, αλλά και η σχεδίαση της εμφάνισης μέχρι ενός παραστατικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, που είναι 60 ευρώ και γίνεται απομακρυσμένα. Η EMDI διαθέτει ήδη ενσωματωμένα βασικά πρότυπα φορμών εκτύπωσης. Κάθε πρόσθετη άδεια χρήσης, κοστίζει το 50% της αρχικής. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
  3. Αν δεν έχετε καταλήξει ακόμα: Η EMDI εμπορική διαχείριση είναι μια πολύ καλή λύση για αποθήκη και σύνδεση πολλών καταστημάτων μέσω internet. Το εμπορικό πρόγραμμά μας επίσης συνδέεται με γενική λογιστική άλλων εταιριών αλλά και με e-shop όπως opencart, cscart, woocommerce, virtuemart κλπ. Δωρεάν demo 30 ημερών. http://www.sbzsystems.com/el/programmata/
  4. καλημέρα Δοκιμάστε την EMDI - εμπορική διαχείριση. Έχει τη δυνατότητα καταχώρησης και διαχείρισης σειριακών αριθμών και IMEI. Κατεβάστε και τηλεφωνήστε για παραμετροποίηση χωρίς καμμία υποχρέωση. http://www.sbzsystems.com/el/programmata-efarmoges/emdi-emporiki-diaxeirisi
  5. Η EMDI εμπορική διαχείριση το κάνει. Αν θέλεις τηλεφωνησε από Δευτέρα στα γραφεία μας να στο εγκαταστήσουμε δωρεάν για 1 μήνα. Το έχουμε ήδη εγκατεστημένο σε πελάτες που είχαν παρόμοια ανάγκη. Η διαδικασία είναι η εξής: Δημιουργούμε το τιμολόγιο που θέλουμε να εκδίδεται σε τακτά διαστήματα και του ορίζουμε περίοδο. Κατέβασέ το εδώ: http://www.sbzsystems.com/el/programmata-efarmoges/emdi-emporiki-diaxeirisi
  6. EMDI Εμπορική Διαχείριση – Λογισμικό επιχειρήσεων Δείτε και κατεβάστε το αρχείο Ποτέ ξανά ένα εμπορικό πρόγραμμα δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό! Η έκδοση τιμολογίων έγινε παιχνιδάκι. Με γνώμονα την ευκολία χρήσης ακόμα για και τον πιο άπειρο χρήστη, η EMDI εμπορική διαχείριση είναι ο καλύτερος σύντροφος του σύγχρονου επαγγελματία, που επιθυμεί οργάνωση, εύκολη διαχείριση, σωστό έλεγχο και πλήρη εικόνα των κινήσεών του! Απίστευτα εύκολη στη χρήση αλλά συγχρόνως ευέλικτη και παραμετροποιήσιμη για όλες τις επιχειρήσεις, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ EMDI, ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ONLINE ΕΠΙΔΕΙΞΗ! Αναλαμβάνουμε την πλήρη εγκατάσταση, μεταφορά ή εισαγωγή των πελατών, ειδών από το παλιό σου εμπορικό πρόγραμμα ή από excel και τη ρύθμιση φορμών. Δοκιμάζεις για 30 ημέρες χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και αν σε ικανοποιεί μόνο τότε το αγοράζεις ή το νοικιάζεις. Με την EMDI εμπορική διαχείριση, έχεις ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, όχι μόνο ένα απλό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών: Πελάτες/Προμηθευτές και κινήσεις/παραστατικά αυτών Αποθήκη/Υπηρεσίες και κινήσεις/παραστατικά αυτών. Πρόγραμμα αποθήκης. Οργάνωση και διαχείριση αποθεμάτων. Αγορές/Πωλήσεις. Έκδοση αποδειξεων Έκδοση τιμολογίων Έκδοση παραγγελιών Έσοδα/Έξοδα/Συγκεντρωτικές τιμολογίων Ραντεβού/Υπενθυμίσεις Αυτόματη έκδοση παραστατικών Ηλεκτρονική τιμολόγηση Δυνατότητα εκτύπωσης φορτωτικών Εικονικό πληκτρολόγιο για οθόνη αφής (3 επιλογές εμφάνισης POS) Σύνδεση με συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές) και δυνατότητα εκτύπωσης barcode σε απλούς εκτυπωτές αλλά και σε εκτυπωτές που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο EPL Δυνατότητα χρήσης barcode σε προϊόντα, υπηρεσίες αλλά και πελάτες Πρόγραμμα τιμολόγησης Σύνδεση με ταμειακές μηχανές Σύνδεση με ζυγαριές Προσαρμογή σε συστήματα POS Συνεργασία με όλους τους φορολογικούς μηχανισμούς τύπου Α αλλά και επιλεγμένους τύπου Β. Υποστήριξη των προδιαγραφών του υπουργείου (αρχείο e). Ταυτόχρονη χρήση σε εντατική λιανική και τιμολόγηση Υποστηρίζει απευθείας σύνδεση με προγράμματα voucher για αποστολές μέσω courier Υποστηρίζει απευθείας σύνδεση με τα δημοφιλή e-shops της αγοράς Αυτόματη δημιουργία και αποστολή (κατά προτίμηση) συγκεντρωτικών τιμολογίων Δεκάδες αναφορές και γραφήματα. Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών και γραφημάτων με SQL. Δουλεύει άψογα σε δικτυακό περιβάλλον και μέσω internet Διαθέτει ευέλικτο σύστημα εισαγωγής ειδών, από εξωτερικές βάσεις δεδομένων και νέα αναζήτησης σε βάσεις δεδομένων που δίνει γρηγορότερα αποτελέσματα. Αποστολή αναφορών και τιμολογίων μέσω email (pop, gmail, hotmail, outlook, yahoo κλπ.) Δόσεις ή ενοίκιο: Οι δόσεις ή το ενοίκιο εξοφλούνται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και paypal. Αν δεν εξοφληθεί η τρέχουσα δόση το πρόγραμμα κλειδώνει αυτόματα και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Όταν κατατεθούν χρήματα, το πρόγραμμα ξεκλειδώνει. Η υποστήριξη και οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται στη τιμή του ενοικίου. Υποστήριξη: Η ετήσια υποστήριξη είναι προαιρετική και περιλαμβάνει την απομακρυσμένη υποστήριξη του προγράμματος αλλά και το δικαίωμα αναβάθμισης σε όλες τις νέες εκδόσεις του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην την πληρώσει, κάθε υποστήριξη που πραγματοποιείται τηλεφωνικά κοστολογείται αναλόγως με το είδος της εργασίας και πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο έπειτα από την κατάθεση των χρημάτων εκ μέρους του πελάτη. Το πρόγραμμα δεν κλειδώνει ακόμα και αν δεν πληρωθεί η ετήσια συνδρομή εφόσον ο πελάτης μας ενημερώσει ότι δεν θέλει να έχει υποστήριξη και νέες εκδόσεις. Η ετήσια υποστήριξη είναι υποχρεωτική στην περίπτωση σύνδεσης της EMDI με εταιρία courier. Όταν ένας πελάτης δεν εξοφλεί την ετήσια συνδρομή υποστήριξης και χρειαστεί υποστήριξη υπάρχουν δύο περιπτώσεις: 1. Ο πελάτης θα χρεωθεί όλες τις ετήσιες υποστηρίξεις που δεν έχει εξοφλήσει (εάν εκκρεμούν πάνω από 3 ετήσιες συνδρομές υποστήριξης, υπάρχει έκπτωση 40% στο αρχικό κόστος των συνδρομών). Σε αυτή τη περίπτωση δικαιούται και αναβάθμιση. 2. Ο πελάτης θα χρεωθεί ό,τι ποσό συμφωνηθεί ανά περιστατικό (ενδεικτικά: διόρθωση βάσης 60 ευρώ, ανάκτηση από backup 60 ευρώ, μεταφορά προγράμματος σε άλλο υπολογιστή 60 ευρώ, ρυθμίσεις παραστατικών εκτύπωσης 30 ευρώ κ.λ.π.). Σε αυτή τη περίπτωση δεν δικαιούται αναβάθμιση Για όλα τα παραπάνω: Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασης, παραμετροποίησης, αλλά και η σχεδίαση της εμφάνισης μέχρι ενός παραστατικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, που είναι 60 ευρώ και γίνεται απομακρυσμένα. Η EMDI διαθέτει ήδη ενσωματωμένα βασικά πρότυπα φορμών εκτύπωσης. Κάθε πρόσθετη άδεια χρήσης, κοστίζει το 50% της αρχικής. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Μέλος που το ανέβασε sbz Ανέβηκε στον κόμβο 09/06/2012 Category Demo προγραμματων  
  7. Version version 7.2018.1.675

    1.565 downloads

    Ποτέ ξανά ένα εμπορικό πρόγραμμα δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό! Η έκδοση τιμολογίων έγινε παιχνιδάκι. Με γνώμονα την ευκολία χρήσης ακόμα για και τον πιο άπειρο χρήστη, η EMDI εμπορική διαχείριση είναι ο καλύτερος σύντροφος του σύγχρονου επαγγελματία, που επιθυμεί οργάνωση, εύκολη διαχείριση, σωστό έλεγχο και πλήρη εικόνα των κινήσεών του! Απίστευτα εύκολη στη χρήση αλλά συγχρόνως ευέλικτη και παραμετροποιήσιμη για όλες τις επιχειρήσεις, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ EMDI, ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ONLINE ΕΠΙΔΕΙΞΗ! Αναλαμβάνουμε την πλήρη εγκατάσταση, μεταφορά ή εισαγωγή των πελατών, ειδών από το παλιό σου εμπορικό πρόγραμμα ή από excel και τη ρύθμιση φορμών. Δοκιμάζεις για 30 ημέρες χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και αν σε ικανοποιεί μόνο τότε το αγοράζεις ή το νοικιάζεις. Με την EMDI εμπορική διαχείριση, έχεις ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, όχι μόνο ένα απλό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών: Πελάτες/Προμηθευτές και κινήσεις/παραστατικά αυτών Αποθήκη/Υπηρεσίες και κινήσεις/παραστατικά αυτών. Πρόγραμμα αποθήκης. Οργάνωση και διαχείριση αποθεμάτων. Αγορές/Πωλήσεις. Έκδοση αποδειξεων Έκδοση τιμολογίων Έκδοση παραγγελιών Έσοδα/Έξοδα/Συγκεντρωτικές τιμολογίων Ραντεβού/Υπενθυμίσεις Αυτόματη έκδοση παραστατικών Ηλεκτρονική τιμολόγηση Δυνατότητα εκτύπωσης φορτωτικών Εικονικό πληκτρολόγιο για οθόνη αφής (3 επιλογές εμφάνισης POS) Σύνδεση με συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές) και δυνατότητα εκτύπωσης barcode σε απλούς εκτυπωτές αλλά και σε εκτυπωτές που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο EPL Δυνατότητα χρήσης barcode σε προϊόντα, υπηρεσίες αλλά και πελάτες Πρόγραμμα τιμολόγησης Σύνδεση με ταμειακές μηχανές Σύνδεση με ζυγαριές Προσαρμογή σε συστήματα POS Συνεργασία με όλους τους φορολογικούς μηχανισμούς τύπου Α αλλά και επιλεγμένους τύπου Β. Υποστήριξη των προδιαγραφών του υπουργείου (αρχείο e). Ταυτόχρονη χρήση σε εντατική λιανική και τιμολόγηση Υποστηρίζει απευθείας σύνδεση με προγράμματα voucher για αποστολές μέσω courier Υποστηρίζει απευθείας σύνδεση με τα δημοφιλή e-shops της αγοράς Αυτόματη δημιουργία και αποστολή (κατά προτίμηση) συγκεντρωτικών τιμολογίων Δεκάδες αναφορές και γραφήματα. Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών και γραφημάτων με SQL. Δουλεύει άψογα σε δικτυακό περιβάλλον και μέσω internet Διαθέτει ευέλικτο σύστημα εισαγωγής ειδών, από εξωτερικές βάσεις δεδομένων και νέα αναζήτησης σε βάσεις δεδομένων που δίνει γρηγορότερα αποτελέσματα. Αποστολή αναφορών και τιμολογίων μέσω email (pop, gmail, hotmail, outlook, yahoo κλπ.) Δόσεις ή ενοίκιο: Οι δόσεις ή το ενοίκιο εξοφλούνται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και paypal. Αν δεν εξοφληθεί η τρέχουσα δόση το πρόγραμμα κλειδώνει αυτόματα και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Όταν κατατεθούν χρήματα, το πρόγραμμα ξεκλειδώνει. Η υποστήριξη και οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται στη τιμή του ενοικίου. Υποστήριξη: Η ετήσια υποστήριξη είναι προαιρετική και περιλαμβάνει την απομακρυσμένη υποστήριξη του προγράμματος αλλά και το δικαίωμα αναβάθμισης σε όλες τις νέες εκδόσεις του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην την πληρώσει, κάθε υποστήριξη που πραγματοποιείται τηλεφωνικά κοστολογείται αναλόγως με το είδος της εργασίας και πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο έπειτα από την κατάθεση των χρημάτων εκ μέρους του πελάτη. Το πρόγραμμα δεν κλειδώνει ακόμα και αν δεν πληρωθεί η ετήσια συνδρομή εφόσον ο πελάτης μας ενημερώσει ότι δεν θέλει να έχει υποστήριξη και νέες εκδόσεις. Η ετήσια υποστήριξη είναι υποχρεωτική στην περίπτωση σύνδεσης της EMDI με εταιρία courier. Όταν ένας πελάτης δεν εξοφλεί την ετήσια συνδρομή υποστήριξης και χρειαστεί υποστήριξη υπάρχουν δύο περιπτώσεις: 1. Ο πελάτης θα χρεωθεί όλες τις ετήσιες υποστηρίξεις που δεν έχει εξοφλήσει (εάν εκκρεμούν πάνω από 3 ετήσιες συνδρομές υποστήριξης, υπάρχει έκπτωση 40% στο αρχικό κόστος των συνδρομών). Σε αυτή τη περίπτωση δικαιούται και αναβάθμιση. 2. Ο πελάτης θα χρεωθεί ό,τι ποσό συμφωνηθεί ανά περιστατικό (ενδεικτικά: διόρθωση βάσης 60 ευρώ, ανάκτηση από backup 60 ευρώ, μεταφορά προγράμματος σε άλλο υπολογιστή 60 ευρώ, ρυθμίσεις παραστατικών εκτύπωσης 30 ευρώ κ.λ.π.). Σε αυτή τη περίπτωση δεν δικαιούται αναβάθμιση Για όλα τα παραπάνω: Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασης, παραμετροποίησης, αλλά και η σχεδίαση της εμφάνισης μέχρι ενός παραστατικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, που είναι 60 ευρώ και γίνεται απομακρυσμένα. Η EMDI διαθέτει ήδη ενσωματωμένα βασικά πρότυπα φορμών εκτύπωσης. Κάθε πρόσθετη άδεια χρήσης, κοστίζει το 50% της αρχικής. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
×