Jump to content

sbz

simple Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About sbz

  • Rank
    *
  • Birthday 05/07/1970

Contact Methods

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ιασωνίδου 20 (1ος όροφος) - Ελληνικό
  1. EMDI POS Λιανικής – Για επιχειρήσεις εντατικής λιανικής Δείτε και κατεβάστε το αρχείο Πρόγραμμα εντατικής λιανικής με αυτόματη καταχώρηση ειδών μόνο με το barcode! Ποτέ ξανά ένα πρόγραμμα για εντατική λιανική (για περίπτερα, μίνι μάρκετ, super market, ψιλικά, κάβες, κρεοπωλεία κλπ.) δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό! Η EMDI Retail POS υποστηρίζει απευθείας σύνδεση με φορολογικούς μηχανισμούς, ταμειακές μηχανές, POS, ζυγιστικές μηχανές, συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές). Το δημοφιλές πρόγραμμα EMDI Retail POS για εντατική λιανική – πρόγραμμα αποδείξεων, έχει εύχρηστο γραφικό περιβάλλον, συνεχώς νέες λειτουργίες, υψηλή απόδοση και ταχύτητα αλλά και ευκολία χρήσης και σταθερότητα. Η EMDI Retail POS είναι ευέλικτη και παραμετροποιήσιμη για όλες τις επιχειρήσεις, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! Η έκδοση αποδείξεων αλλά και τιμολογίων είναι παιχνιδάκι ακόμα και για τον πιο άπειρο χρήστη. ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ EMDI Retail POS για εντατική λιανική, ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ONLINE ΕΠΙΔΕΙΞΗ! Η EMDI Retail POS, εφαρμογή εντατικής λιανικής, είναι ιδανική για: super market mini market περίπτερα κάβες κρεοπωλεία οπωροπωλεία καταστήματα ψιλικών καταστήματα ένδυσης, υπόδησης ιχθυοπωλεία ζαχαροπλαστεία αρτοποιεία και γενικά όπου απαιτείται ταχύτητα στην έκδοση αποδείξεων λιανικής και τιμολογίων Αν ψάχνεις πρόγραμμα για περίπτερα, πρόγραμμα για μίνι μάρκετ, πρόγραμμα ψιλικών η EMDI θα σου λύσει τα χέρια! Με την EMDI Retail POS (πρόγραμμα για εντατική λιανική, περίπτερα, μίνι μάρκετ, super market, ψιλικά, πρόγραμμα αποδείξεων), έχετε ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών, όπως διαχείριση πελατών / προμηθευτών, αποθήκης / υπηρεσιών, αγορών / πωλήσεων, εσόδων / εξόδων, ραντεβού, εντατικής λιανικής και πλήρους τιμολόγησης. Στην EMDI Retail POS, τα πάντα είναι σχεδιασμένα από την αρχή, με γνώμονα την ευκολία χρήσης και την ταχύτητα! Έτσι, όλες οι κινήσεις γίνονται με λίγα βήματα και αυξάνεται η αποδοτικότητα της επιχείρησης! Η EMDI Retail POS, είναι το πιο εύχρηστο εμπορικό πρόγραμμα της αγοράς, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! Μηχανογραφηση super market – προγραμμα εντατικης λιανικης – συστημα barcode για περιπτερο – εφαρμογη για περιπτερα – μηχανογραφηση για ενδυση/υπόδηση – πρόγραμμα για κρεοπωλεία – πρόγραμμα κάβας. ΕΑΝ Δόσεις ή ενοίκιο: Οι δόσεις ή το ενοίκιο εξοφλούνται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και paypal. Αν δεν εξοφληθεί η τρέχουσα δόση το πρόγραμμα κλειδώνει αυτόματα και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Όταν κατατεθούν χρήματα, το πρόγραμμα ξεκλειδώνει. Η υποστήριξη και οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται στη τιμή του ενοικίου. Υποστήριξη: Η ετήσια υποστήριξη είναι προαιρετική και περιλαμβάνει την απομακρυσμένη υποστήριξη του προγράμματος αλλά και το δικαίωμα αναβάθμισης σε όλες τις νέες εκδόσεις του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην την πληρώσει, κάθε υποστήριξη που πραγματοποιείται τηλεφωνικά κοστολογείται αναλόγως με το είδος της εργασίας και πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο έπειτα από την κατάθεση των χρημάτων εκ μέρους του πελάτη. Το πρόγραμμα δεν κλειδώνει ακόμα και αν δεν πληρωθεί η ετήσια συνδρομή εφόσον ο πελάτης μας ενημερώσει ότι δεν θέλει να έχει υποστήριξη και νέες εκδόσεις. Η ετήσια υποστήριξη είναι υποχρεωτική στην περίπτωση σύνδεσης της EMDI με εταιρία courier. Όταν ένας πελάτης δεν εξοφλεί την ετήσια συνδρομή υποστήριξης και χρειαστεί υποστήριξη υπάρχουν δύο περιπτώσεις: 1. Ο πελάτης θα χρεωθεί όλες τις ετήσιες υποστηρίξεις που δεν έχει εξοφλήσει (εάν εκκρεμούν πάνω από 3 ετήσιες συνδρομές υποστήριξης, υπάρχει έκπτωση 40% στο αρχικό κόστος των συνδρομών). Σε αυτή τη περίπτωση δικαιούται και αναβάθμιση. 2. Ο πελάτης θα χρεωθεί ό,τι ποσό συμφωνηθεί ανά περιστατικό (ενδεικτικά: διόρθωση βάσης 60 ευρώ, ανάκτηση από backup 60 ευρώ, μεταφορά προγράμματος σε άλλο υπολογιστή 60 ευρώ, ρυθμίσεις παραστατικών εκτύπωσης 30 ευρώ κ.λ.π.). Σε αυτή τη περίπτωση δεν δικαιούται αναβάθμιση Για όλα τα παραπάνω: Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασης, παραμετροποίησης, αλλά και η σχεδίαση της εμφάνισης μέχρι ενός παραστατικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, που είναι 60 ευρώ και γίνεται απομακρυσμένα. Η EMDI διαθέτει ήδη ενσωματωμένα βασικά πρότυπα φορμών εκτύπωσης. Για εγκατάσταση στο χώρο του πελάτη η ελάχιστη χρέωση είναι 120 ευρώ με μέγιστη διάρκεια 2 ώρες. Κάθε πρόσθετη ώρα επιβαρύνεται με 60 ευρώ. Κάθε πρόσθετη άδεια χρήσης, κοστίζει το 50% της αρχικής. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Μέλος που το ανέβασε sbz Ανέβηκε στον κόμβο 12/01/2018 Category Demo προγραμματων  
  2. Version version 8.2018.12.1036

    96 downloads

    Πρόγραμμα εντατικής λιανικής με αυτόματη καταχώρηση ειδών μόνο με το barcode! Ποτέ ξανά ένα πρόγραμμα για εντατική λιανική (για περίπτερα, μίνι μάρκετ, super market, ψιλικά, κάβες, κρεοπωλεία κλπ.) δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό! Η EMDI Retail POS υποστηρίζει απευθείας σύνδεση με φορολογικούς μηχανισμούς, ταμειακές μηχανές, POS, ζυγιστικές μηχανές, συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές). Το δημοφιλές πρόγραμμα EMDI Retail POS για εντατική λιανική – πρόγραμμα αποδείξεων, έχει εύχρηστο γραφικό περιβάλλον, συνεχώς νέες λειτουργίες, υψηλή απόδοση και ταχύτητα αλλά και ευκολία χρήσης και σταθερότητα. Η EMDI Retail POS είναι ευέλικτη και παραμετροποιήσιμη για όλες τις επιχειρήσεις, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! Η έκδοση αποδείξεων αλλά και τιμολογίων είναι παιχνιδάκι ακόμα και για τον πιο άπειρο χρήστη. ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ EMDI Retail POS για εντατική λιανική, ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ONLINE ΕΠΙΔΕΙΞΗ! Η EMDI Retail POS, εφαρμογή εντατικής λιανικής, είναι ιδανική για: super market mini market περίπτερα κάβες κρεοπωλεία οπωροπωλεία καταστήματα ψιλικών καταστήματα ένδυσης, υπόδησης ιχθυοπωλεία ζαχαροπλαστεία αρτοποιεία και γενικά όπου απαιτείται ταχύτητα στην έκδοση αποδείξεων λιανικής και τιμολογίων Αν ψάχνεις πρόγραμμα για περίπτερα, πρόγραμμα για μίνι μάρκετ, πρόγραμμα ψιλικών η EMDI θα σου λύσει τα χέρια! Με την EMDI Retail POS (πρόγραμμα για εντατική λιανική, περίπτερα, μίνι μάρκετ, super market, ψιλικά, πρόγραμμα αποδείξεων), έχετε ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών, όπως διαχείριση πελατών / προμηθευτών, αποθήκης / υπηρεσιών, αγορών / πωλήσεων, εσόδων / εξόδων, ραντεβού, εντατικής λιανικής και πλήρους τιμολόγησης. Στην EMDI Retail POS, τα πάντα είναι σχεδιασμένα από την αρχή, με γνώμονα την ευκολία χρήσης και την ταχύτητα! Έτσι, όλες οι κινήσεις γίνονται με λίγα βήματα και αυξάνεται η αποδοτικότητα της επιχείρησης! Η EMDI Retail POS, είναι το πιο εύχρηστο εμπορικό πρόγραμμα της αγοράς, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! Μηχανογραφηση super market – προγραμμα εντατικης λιανικης – συστημα barcode για περιπτερο – εφαρμογη για περιπτερα – μηχανογραφηση για ενδυση/υπόδηση – πρόγραμμα για κρεοπωλεία – πρόγραμμα κάβας. ΕΑΝ Δόσεις ή ενοίκιο: Οι δόσεις ή το ενοίκιο εξοφλούνται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και paypal. Αν δεν εξοφληθεί η τρέχουσα δόση το πρόγραμμα κλειδώνει αυτόματα και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Όταν κατατεθούν χρήματα, το πρόγραμμα ξεκλειδώνει. Η υποστήριξη και οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται στη τιμή του ενοικίου. Υποστήριξη: Η ετήσια υποστήριξη είναι προαιρετική και περιλαμβάνει την απομακρυσμένη υποστήριξη του προγράμματος αλλά και το δικαίωμα αναβάθμισης σε όλες τις νέες εκδόσεις του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην την πληρώσει, κάθε υποστήριξη που πραγματοποιείται τηλεφωνικά κοστολογείται αναλόγως με το είδος της εργασίας και πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο έπειτα από την κατάθεση των χρημάτων εκ μέρους του πελάτη. Το πρόγραμμα δεν κλειδώνει ακόμα και αν δεν πληρωθεί η ετήσια συνδρομή εφόσον ο πελάτης μας ενημερώσει ότι δεν θέλει να έχει υποστήριξη και νέες εκδόσεις. Η ετήσια υποστήριξη είναι υποχρεωτική στην περίπτωση σύνδεσης της EMDI με εταιρία courier. Όταν ένας πελάτης δεν εξοφλεί την ετήσια συνδρομή υποστήριξης και χρειαστεί υποστήριξη υπάρχουν δύο περιπτώσεις: 1. Ο πελάτης θα χρεωθεί όλες τις ετήσιες υποστηρίξεις που δεν έχει εξοφλήσει (εάν εκκρεμούν πάνω από 3 ετήσιες συνδρομές υποστήριξης, υπάρχει έκπτωση 40% στο αρχικό κόστος των συνδρομών). Σε αυτή τη περίπτωση δικαιούται και αναβάθμιση. 2. Ο πελάτης θα χρεωθεί ό,τι ποσό συμφωνηθεί ανά περιστατικό (ενδεικτικά: διόρθωση βάσης 60 ευρώ, ανάκτηση από backup 60 ευρώ, μεταφορά προγράμματος σε άλλο υπολογιστή 60 ευρώ, ρυθμίσεις παραστατικών εκτύπωσης 30 ευρώ κ.λ.π.). Σε αυτή τη περίπτωση δεν δικαιούται αναβάθμιση Για όλα τα παραπάνω: Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασης, παραμετροποίησης, αλλά και η σχεδίαση της εμφάνισης μέχρι ενός παραστατικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, που είναι 60 ευρώ και γίνεται απομακρυσμένα. Η EMDI διαθέτει ήδη ενσωματωμένα βασικά πρότυπα φορμών εκτύπωσης. Για εγκατάσταση στο χώρο του πελάτη η ελάχιστη χρέωση είναι 120 ευρώ με μέγιστη διάρκεια 2 ώρες. Κάθε πρόσθετη ώρα επιβαρύνεται με 60 ευρώ. Κάθε πρόσθετη άδεια χρήσης, κοστίζει το 50% της αρχικής. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
  3. Αν δεν έχετε καταλήξει ακόμα: Η EMDI εμπορική διαχείριση είναι μια πολύ καλή λύση για αποθήκη και σύνδεση πολλών καταστημάτων μέσω internet. Το εμπορικό πρόγραμμά μας επίσης συνδέεται με γενική λογιστική άλλων εταιριών αλλά και με e-shop όπως opencart, cscart, woocommerce, virtuemart κλπ. Δωρεάν demo 30 ημερών. http://www.sbzsystems.com/el/programmata/
  4. καλημέρα Δοκιμάστε την EMDI - εμπορική διαχείριση. Έχει τη δυνατότητα καταχώρησης και διαχείρισης σειριακών αριθμών και IMEI. Κατεβάστε και τηλεφωνήστε για παραμετροποίηση χωρίς καμμία υποχρέωση. http://www.sbzsystems.com/el/programmata-efarmoges/emdi-emporiki-diaxeirisi
  5. Η EMDI εμπορική διαχείριση το κάνει. Αν θέλεις τηλεφωνησε από Δευτέρα στα γραφεία μας να στο εγκαταστήσουμε δωρεάν για 1 μήνα. Το έχουμε ήδη εγκατεστημένο σε πελάτες που είχαν παρόμοια ανάγκη. Η διαδικασία είναι η εξής: Δημιουργούμε το τιμολόγιο που θέλουμε να εκδίδεται σε τακτά διαστήματα και του ορίζουμε περίοδο. Κατέβασέ το εδώ: http://www.sbzsystems.com/el/programmata-efarmoges/emdi-emporiki-diaxeirisi
  6. EMDI Εμπορική Διαχείριση – Λογισμικό επιχειρήσεων Δείτε και κατεβάστε το αρχείο Ποτέ ξανά ένα εμπορικό πρόγραμμα (πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης, πρόγραμμα αποθήκης, οργάνωση αποθήκης, πελατολόγιο, CRM) δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό! Η EMDI εμπορική διαχείριση είναι ο καλύτερος σύντροφος του σύγχρονου επαγγελματία, που επιθυμεί οργάνωση, εύκολη διαχείριση, σωστό έλεγχο και πλήρη εικόνα των κινήσεών του! Η έκδοση τιμολογίων έγινε παιχνιδάκι ακόμα για και τον πιο άπειρο χρήστη. Η EMDI Retail POS είναι ευέλικτη και παραμετροποιήσιμη για όλες τις επιχειρήσεις, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ EMDI – εμπορική διαχείριση, ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ONLINE ΕΠΙΔΕΙΞΗ! Με την EMDI εμπορική διαχείριση, έχεις ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, όχι μόνο ένα απλό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών: Απευθείας σύνδεση με προγράμματα voucher για αποστολές μέσω courier Σύνδεση με ταμειακές μηχανές Σύνδεση με ζυγαριές Σύνδεση με οθόνες πελάτη Προσαρμογή σε συστήματα POS Συνεργασία με όλους τους φορολογικούς μηχανισμούς τύπου Α αλλά και επιλεγμένους τύπου Β. Υποστήριξη των προδιαγραφών του υπουργείου (αρχείο e). Ταυτόχρονη χρήση σε εντατική λιανική και τιμολόγηση Αυτόματη δημιουργία και αποστολή (κατά προτίμηση) συγκεντρωτικών τιμολογίων Δεκάδες αναφορές και γραφήματα. Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών και γραφημάτων με SQL. Δουλεύει άψογα σε δικτυακό περιβάλλον και μέσω internet Διαθέτει ευέλικτο σύστημα εισαγωγής ειδών, από εξωτερικές βάσεις δεδομένων και νέα αναζήτησης σε βάσεις δεδομένων που δίνει γρηγορότερα αποτελέσματα. Αποστολή αναφορών και τιμολογίων μέσω email (pop, gmail, hotmail, outlook, yahoo κλπ.) Συνδέεται με τηλεφωνικό κέντρο ή απλή γραμμή (μέσω πρωτοκόλλου tapi) για αυτόματη εύρεση πελάτη μέσω αναγνώρισης κλήσης Πελάτες/Προμηθευτές και κινήσεις/παραστατικά αυτών Αποθήκη/Υπηρεσίες και κινήσεις/παραστατικά αυτών. Πρόγραμμα αποθήκης. Οργάνωση και διαχείριση αποθεμάτων. Αγορές/Πωλήσεις. Έκδοση αποδειξεων Έκδοση τιμολογίων Έκδοση παραγγελιών Έσοδα/Έξοδα/Συγκεντρωτικές τιμολογίων Ραντεβού/Υπενθυμίσεις Αυτόματη έκδοση παραστατικών Ηλεκτρονική τιμολόγηση Δυνατότητα εκτύπωσης φορτωτικών Εικονικό πληκτρολόγιο για οθόνη αφής (3 επιλογές εμφάνισης POS) Σύνδεση με συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές) και δυνατότητα εκτύπωσης barcode σε απλούς εκτυπωτές αλλά και σε εκτυπωτές που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο EPL Δυνατότητα χρήσης barcode σε προϊόντα, υπηρεσίες αλλά και πελάτες Πρόγραμμα τιμολόγησης Ψάχνεις για εμπορικά προγράμματα; Αναλαμβάνουμε την πλήρη εγκατάσταση, μεταφορά ή εισαγωγή των πελατών, ειδών από το παλιό σου εμπορικό πρόγραμμα ή από excel και τη ρύθμιση φορμών. Δοκιμάζεις για 30 ημέρες χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και αν σε ικανοποιεί μόνο τότε το αγοράζεις ή το νοικιάζεις. Με την EMDI εμπορική διαχείριση, έχεις ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, όχι μόνο ένα απλό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών. Δόσεις ή ενοίκιο: Οι δόσεις ή το ενοίκιο εξοφλούνται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και paypal. Αν δεν εξοφληθεί η τρέχουσα δόση το πρόγραμμα κλειδώνει αυτόματα και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Όταν κατατεθούν χρήματα, το πρόγραμμα ξεκλειδώνει. Η υποστήριξη και οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται στη τιμή του ενοικίου. Υποστήριξη: Η ετήσια υποστήριξη είναι προαιρετική και περιλαμβάνει την απομακρυσμένη υποστήριξη του προγράμματος αλλά και το δικαίωμα αναβάθμισης σε όλες τις νέες εκδόσεις του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην την πληρώσει, κάθε υποστήριξη που πραγματοποιείται τηλεφωνικά κοστολογείται αναλόγως με το είδος της εργασίας και πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο έπειτα από την κατάθεση των χρημάτων εκ μέρους του πελάτη. Το πρόγραμμα δεν κλειδώνει ακόμα και αν δεν πληρωθεί η ετήσια συνδρομή εφόσον ο πελάτης μας ενημερώσει ότι δεν θέλει να έχει υποστήριξη και νέες εκδόσεις. Η ετήσια υποστήριξη είναι υποχρεωτική στην περίπτωση σύνδεσης της EMDI με εταιρία courier. Όταν ένας πελάτης δεν εξοφλεί την ετήσια συνδρομή υποστήριξης και χρειαστεί υποστήριξη υπάρχουν δύο περιπτώσεις: 1. Ο πελάτης θα χρεωθεί όλες τις ετήσιες υποστηρίξεις που δεν έχει εξοφλήσει (εάν εκκρεμούν πάνω από 3 ετήσιες συνδρομές υποστήριξης, υπάρχει έκπτωση 40% στο αρχικό κόστος των συνδρομών). Σε αυτή τη περίπτωση δικαιούται και αναβάθμιση. 2. Ο πελάτης θα χρεωθεί ό,τι ποσό συμφωνηθεί ανά περιστατικό (ενδεικτικά: διόρθωση βάσης 60 ευρώ, ανάκτηση από backup 60 ευρώ, μεταφορά προγράμματος σε άλλο υπολογιστή 60 ευρώ, ρυθμίσεις παραστατικών εκτύπωσης 30 ευρώ κ.λ.π.). Σε αυτή τη περίπτωση δεν δικαιούται αναβάθμιση Για όλα τα παραπάνω: Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασης, παραμετροποίησης, αλλά και η σχεδίαση της εμφάνισης μέχρι ενός παραστατικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, που είναι 60 ευρώ και γίνεται απομακρυσμένα. Η EMDI διαθέτει ήδη ενσωματωμένα βασικά πρότυπα φορμών εκτύπωσης. Για εγκατάσταση στο χώρο του πελάτη η ελάχιστη χρέωση είναι 120 ευρώ με μέγιστη διάρκεια 2 ώρες. Κάθε πρόσθετη ώρα επιβαρύνεται με 60 ευρώ. Κάθε πρόσθετη άδεια χρήσης, κοστίζει το 50% της αρχικής. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Μέλος που το ανέβασε sbz Ανέβηκε στον κόμβο 09/06/2012 Category Demo προγραμματων  
  7. Version version 8.2018.12.1036

    1,590 downloads

    Ποτέ ξανά ένα εμπορικό πρόγραμμα (πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης, πρόγραμμα αποθήκης, οργάνωση αποθήκης, πελατολόγιο, CRM) δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό! Η EMDI εμπορική διαχείριση είναι ο καλύτερος σύντροφος του σύγχρονου επαγγελματία, που επιθυμεί οργάνωση, εύκολη διαχείριση, σωστό έλεγχο και πλήρη εικόνα των κινήσεών του! Η έκδοση τιμολογίων έγινε παιχνιδάκι ακόμα για και τον πιο άπειρο χρήστη. Η EMDI Retail POS είναι ευέλικτη και παραμετροποιήσιμη για όλες τις επιχειρήσεις, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας! ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ EMDI – εμπορική διαχείριση, ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ONLINE ΕΠΙΔΕΙΞΗ! Με την EMDI εμπορική διαχείριση, έχεις ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, όχι μόνο ένα απλό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών: Απευθείας σύνδεση με προγράμματα voucher για αποστολές μέσω courier Σύνδεση με ταμειακές μηχανές Σύνδεση με ζυγαριές Σύνδεση με οθόνες πελάτη Προσαρμογή σε συστήματα POS Συνεργασία με όλους τους φορολογικούς μηχανισμούς τύπου Α αλλά και επιλεγμένους τύπου Β. Υποστήριξη των προδιαγραφών του υπουργείου (αρχείο e). Ταυτόχρονη χρήση σε εντατική λιανική και τιμολόγηση Αυτόματη δημιουργία και αποστολή (κατά προτίμηση) συγκεντρωτικών τιμολογίων Δεκάδες αναφορές και γραφήματα. Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών και γραφημάτων με SQL. Δουλεύει άψογα σε δικτυακό περιβάλλον και μέσω internet Διαθέτει ευέλικτο σύστημα εισαγωγής ειδών, από εξωτερικές βάσεις δεδομένων και νέα αναζήτησης σε βάσεις δεδομένων που δίνει γρηγορότερα αποτελέσματα. Αποστολή αναφορών και τιμολογίων μέσω email (pop, gmail, hotmail, outlook, yahoo κλπ.) Συνδέεται με τηλεφωνικό κέντρο ή απλή γραμμή (μέσω πρωτοκόλλου tapi) για αυτόματη εύρεση πελάτη μέσω αναγνώρισης κλήσης Πελάτες/Προμηθευτές και κινήσεις/παραστατικά αυτών Αποθήκη/Υπηρεσίες και κινήσεις/παραστατικά αυτών. Πρόγραμμα αποθήκης. Οργάνωση και διαχείριση αποθεμάτων. Αγορές/Πωλήσεις. Έκδοση αποδειξεων Έκδοση τιμολογίων Έκδοση παραγγελιών Έσοδα/Έξοδα/Συγκεντρωτικές τιμολογίων Ραντεβού/Υπενθυμίσεις Αυτόματη έκδοση παραστατικών Ηλεκτρονική τιμολόγηση Δυνατότητα εκτύπωσης φορτωτικών Εικονικό πληκτρολόγιο για οθόνη αφής (3 επιλογές εμφάνισης POS) Σύνδεση με συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές) και δυνατότητα εκτύπωσης barcode σε απλούς εκτυπωτές αλλά και σε εκτυπωτές που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο EPL Δυνατότητα χρήσης barcode σε προϊόντα, υπηρεσίες αλλά και πελάτες Πρόγραμμα τιμολόγησης Ψάχνεις για εμπορικά προγράμματα; Αναλαμβάνουμε την πλήρη εγκατάσταση, μεταφορά ή εισαγωγή των πελατών, ειδών από το παλιό σου εμπορικό πρόγραμμα ή από excel και τη ρύθμιση φορμών. Δοκιμάζεις για 30 ημέρες χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και αν σε ικανοποιεί μόνο τότε το αγοράζεις ή το νοικιάζεις. Με την EMDI εμπορική διαχείριση, έχεις ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, όχι μόνο ένα απλό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών. Δόσεις ή ενοίκιο: Οι δόσεις ή το ενοίκιο εξοφλούνται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και paypal. Αν δεν εξοφληθεί η τρέχουσα δόση το πρόγραμμα κλειδώνει αυτόματα και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Όταν κατατεθούν χρήματα, το πρόγραμμα ξεκλειδώνει. Η υποστήριξη και οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται στη τιμή του ενοικίου. Υποστήριξη: Η ετήσια υποστήριξη είναι προαιρετική και περιλαμβάνει την απομακρυσμένη υποστήριξη του προγράμματος αλλά και το δικαίωμα αναβάθμισης σε όλες τις νέες εκδόσεις του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην την πληρώσει, κάθε υποστήριξη που πραγματοποιείται τηλεφωνικά κοστολογείται αναλόγως με το είδος της εργασίας και πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο έπειτα από την κατάθεση των χρημάτων εκ μέρους του πελάτη. Το πρόγραμμα δεν κλειδώνει ακόμα και αν δεν πληρωθεί η ετήσια συνδρομή εφόσον ο πελάτης μας ενημερώσει ότι δεν θέλει να έχει υποστήριξη και νέες εκδόσεις. Η ετήσια υποστήριξη είναι υποχρεωτική στην περίπτωση σύνδεσης της EMDI με εταιρία courier. Όταν ένας πελάτης δεν εξοφλεί την ετήσια συνδρομή υποστήριξης και χρειαστεί υποστήριξη υπάρχουν δύο περιπτώσεις: 1. Ο πελάτης θα χρεωθεί όλες τις ετήσιες υποστηρίξεις που δεν έχει εξοφλήσει (εάν εκκρεμούν πάνω από 3 ετήσιες συνδρομές υποστήριξης, υπάρχει έκπτωση 40% στο αρχικό κόστος των συνδρομών). Σε αυτή τη περίπτωση δικαιούται και αναβάθμιση. 2. Ο πελάτης θα χρεωθεί ό,τι ποσό συμφωνηθεί ανά περιστατικό (ενδεικτικά: διόρθωση βάσης 60 ευρώ, ανάκτηση από backup 60 ευρώ, μεταφορά προγράμματος σε άλλο υπολογιστή 60 ευρώ, ρυθμίσεις παραστατικών εκτύπωσης 30 ευρώ κ.λ.π.). Σε αυτή τη περίπτωση δεν δικαιούται αναβάθμιση Για όλα τα παραπάνω: Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασης, παραμετροποίησης, αλλά και η σχεδίαση της εμφάνισης μέχρι ενός παραστατικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, που είναι 60 ευρώ και γίνεται απομακρυσμένα. Η EMDI διαθέτει ήδη ενσωματωμένα βασικά πρότυπα φορμών εκτύπωσης. Για εγκατάσταση στο χώρο του πελάτη η ελάχιστη χρέωση είναι 120 ευρώ με μέγιστη διάρκεια 2 ώρες. Κάθε πρόσθετη ώρα επιβαρύνεται με 60 ευρώ. Κάθε πρόσθετη άδεια χρήσης, κοστίζει το 50% της αρχικής. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
×