Jump to content

Viper

simple Members
  • Content Count

    204
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Viper last won the day on November 13 2017

Viper had the most liked content!

About Viper

  • Rank
    *
  • Birthday March 27

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Chania - Crete

Recent Profile Visitors

2,572 profile views
  1. Υπάρχει κάποιος λόγος που σε μια ατομική επιχείρηση δεν δίνεται καθόλου η δυνατότητα να κάνει εξουσιοδότηση παρά μόνο να εξουσιοδοτηθεί? Χωρίς να έχει ΚΑΔ λογιστή ή συναφείς? Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρεμφερές? Ευχαριστώ!
  2. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Κι εγώ αυτό νομίζω αλλά στο ΙΚΑ κάτι τους άρχισαν ότι θα χαθούν τα ένσημα κ τέτοια... Κ λέω κι εγώ πως γίνεται καταβεβλημενες εισφορές να χαθούν...? Κ αγχώθηκα... Ευχαριστώ πολύ κ πάλι...
  3. Καμιά άποψη? Έστω με πρόστιμο δεν μπορεί να γίνει η μεταβολή, ή με εκπροθεσμη υποβολή τροποποιητικών ΑΠΔ για το παράρτημα, για να μη χάσουν οι εργαζόμενοι τα ένσημα?
  4. Με CD ή stickακι αν πέσεις σε "εξελιγμένο" ΙΚΑ. Χειρόγραφη όχι. Κατεβάζεις το πρόγραμμα για τη δημιουργία αρχείου ΑΠΔ από το site του ΙΚΑ, το εγγράφεις στο μέσο που επιλέγεις (ή που δέχονται) και το πας, μαζί με ένα διαβιβαστικό (τουλάχιστον αυτό ζητούν εδώ σε εμάς) για την υποβολή της ΑΠΔ και μια-δυο κουβέντες για το λόγο που ξεχάστηκε πχ (σφραγισμένο-υπογεγραμμένο)...
  5. Καλησπέρα, μια ερώτηση: πήγε σήμερα πελάτης στο ΙΚΑ να δηλώσει την αλλαγή διεύθυνσης του υποκαταστήματός του (κλείσιμο παραρτήματος και άνοιγμα νέου σε άλλη διεύθυνση). Η μεταβολή είχε γίνει με ημερομηνία 18/12/2017 αλλά δεν πήγε ποτέ κανείς νωρίτερα... Και το ΙΚΑ λέει ότι δεν μπορεί να παραλάβει το έντυπο και ότι θα κάνει τη μεταβολή με σημερινή ημερομηνία... Ισχύει τώρα αυτό? Δεδομένου ότι έχουν καταργηθεί οι προθεσμίες? Θεωρητικά δεν με πειράζει κάπου (δεν έχει γίνει καμία πρόσληψη-απόλυση στο ενδιάμεσο) αλλά θα έπρεπε να δημιουργηθεί όντως πρόβλημα στην παραλαβή? Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
  6. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, νομίζω πως θα κάνω μια τροποποίηση σύμβασης να τους μειώσω τις ώρες και βλέπουμε... Νομίζω πως (προς το παρόν) αυτή είναι η βέλτιστη λύση... Γιατί το άλλο σενάριο λέει ή πρόσληψη-απόλυση/οικειοθελής αποχώρηση κάθε τρεις και λίγο ή ορισμένου χρόνου συμβάσεις... Τρέχα γύρευε... Και πάλι ευχαριστώ!
  7. Καλησπέρα σε όλους. Ερώτηση: Επιχείρηση παροχής υπηρεσιών (νύχια-φρύδια κλπ) θέλει να προσφέρει μια συγκεκριμένη τεχνική σε όσους πελάτες της το επιθυμούν. Την τεχνική αυτή ο επιχειρηματίας δεν την γνωρίζει και θέλει (ανάλογα με τα ραντεβού που θα έχει κάθε εβδομάδα - αν έχει) να φωνάζει μια συγκεκριμένη κοπέλα να εκτελεί αυτά τα συγκεκριμένα ραντεβού... Η απορία είναι: Μπορεί να προσλάβει κάποιον με συμφωνία π.χ. ωρομισθίου ο οποίος όμως δεν θα έχει σταθερές ημέρες εργασίας μέσα στη βδομάδα ή και στο μήνα? Δηλαδή, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο π.χ. για την περίοδο ενός μήνα αν δεν ζητηθεί η συγκεκριμένη υπηρεσία από πελάτισσα, να μην τη φωνάξει καθόλου την κοπέλα. Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να την έχει και κάθε εβδομάδα κάποιες μέρες και ώρες.. Προς το παρόν, για να είναι καλυμμένος ο εργοδότης έχει γίνει πρόσληψη με συμφωνία 10ωρου τη βδομάδα τις οποίες ώρες κατανέμουμε αναλόγως των ραντεβού (στέλνοντας τροποποιητικές ωραρίου), ενώ αν δεν υπάρχουν ραντεβού αφήνουμε απλά το ωράριο ως έχει ασφαλίζοντας βέβαια τον εργαζόμενο για αυτές, γεγονός που όμως ούτε πραγματικό είναι και οι εισφορές βγαίνουν περισσότερες.. Σκέφτηκα και τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου (για κάθε βδομάδα) αλλά αυτό είναι τρελή βαβούρα... Και θα πρέπει να τους έχεις όλους stand by να υπογράφουν και να σκανάρουν συμβάσεις, να βγάζεις αναλογίες δώρων, άδειες, ιστορίες.... Επίσης, το μπλοκάκι δεν παίζει σαν σενάριο... Υπάρχει κάποια λύση που μπορεί να προτείνει κανείς?... Doctor...? Χε,χε,χε... Ευχαριστώ!!!!
  8. Ok, θα το προχωρήσω έτσι! Νέο ωράριο στον Ετήσιο και Τροποποιητικός Αποδοχών για τη μεταβολή μισθού! Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
  9. Ναι, Σύμβαση νέα έχω απλά δεν ήξερα αν καλύπτομαι με τον Ετήσιο ή έπρεπε να στείλω και Συμπληρωματικό Ωραρίου. Ευχαριστώ πολύ!
  10. Αν θέλω να κάνω τροποποίηση εργαζόμενου (από μερική σε πλήρη με αλλαγή και ωραρίου και μισθού) μπορώ να υποβάλλω τα νέα στοιχεία με τον ετήσιο Ε4 μαζί? Ή πρέπει να τα κάνω ξεχωριστά? Με καλύπτει ο ετήσιος? Ευχαριστώ!
  11. Καλησπέρα σε όλους. Έχω μια περίπτωση μιας ατομικής επιχείρησης (εμπορία καλλυντικών και παροχή υπηρεσίας ήτοι μακιγιάζ και διεξαγωγή σεμιναρίων σε αισθητικούς κλπ - έχει τους απαραίτητους ΚΑΔ κανονικά) με κεντρικό και υποκατάστημα. Το υποκατάστημα τώρα το μεταφέρει και ταυτόχρονα βγάζει άδεια για δημιουργία Κ.Δ.Β.Μ 2 (αν παίζει κάποιο ρόλο ο αριθμός!). Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να έχει πελάτη με τέτοια δραστηριότητα και θα μπορούσε να με διαφωτίσει αν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που θα πρέπει να γνωρίζω? Το μόνο που εντοπίζω μέχρι στιγμής είναι ότι απαλάσσεται του ΦΠΑ βάσει του άρθρου 22, § 1, περίπτωση ιβ' του Κωδ. Ν.2859/2000 ΦΠΑ για τις υπηρεσίες εκπαίδευσης... Θερμοευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
  12. Έτσι επειδή είπα ότι θα επανέλθω.... Τελικά (μιας και ο σύζυγός μου είναι επί των υπολογιστών) κατάφερε (μη με ρωτήσετε πως, δεν έχω την παραμικρή ιδέα) να επαναφέρει τη βάση των δεδομένων μου.... Μετά από προσπάθειες πολλών, μα πολλών εβδομάδων!!! Το θέμα είναι όμως, ότι η εταιρεία στην οποία έχω τα προγράμματά μου (Epsilon) δεν έχει τη δυνατότητα να ενσωματώσει τη βάση αυτή στην καινούργια που έχει δημιουργηθεί από όταν συνέβη το χάος και μετά, οπότε πρακτικά έρχεται και μου ζητάει να αγοράσω ξανά τα προγράμματά τους για να μου δώσουν νέο (τύπου demo) license key και βλέπουμε για το κατά πόσον θα μπορέσουμε να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε... Τέλοσπάντων, το θέμα είναι ότι έχει βρεθεί μια στοιχειώδης έστω άκρη.... Αν και ακόμα έχω ανθρώπους χωρίς βιβλία αλλά προσβλέπω στην τύχη (ή για να το πω καλύτερα, στο "μη σου τύχει").... Και θα το ξαναπώ... BACK UP και πάλι BACK UP!!!!!!! Μην το ξεχνάτε!!!!!! Ευχές για καλή συνέχεια σε όλους σας...
  13. Να ρωτήσω κάτι σχετικά? Θέλω να κάνω τροποποιητικές Ε9 για μια κατεδάφιση ακινήτου που πραγματοποιήθηκε εντός του 2014 (η άδεια κατεδάφισης είχε βγει το 2013) και η κατεδάφιση αυτή δεν απεικονίστηκε ποτέ (δηλαδή το ακίνητο φαίνεται ακόμα μέσα στο Ε9 - και στο Ε2 αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) όμως το πρόβλημα είναι ότι η εταιρεία που έκανε την κατεδάφιση τιμολόγησε τον πελάτη εντός του 2017 (!!!) γιατί λέει δεν είχαν ολοκληρώσει τις εργασίες (απομάκρυνση μπαζών κλπ). Αν και υποψιάζομαι ότι μπορεί να είχαν και καμιά οικονομική διαφορά, τεσπα.. Η πραγματική κατάσταση είναι ότι το κτίριο έπεσε εντός του 2014. Εξάλλου από το 2015 και μετά βγήκε άδεια οικοδομής για το οικόπεδο αυτό, οπότε προφανώς το προγενέστερο κτίσμα δεν υπήρχε....? Υπάρχει περίπτωση -αν η διαφορά φόρου που θα προκύψει είναι αξιοσημείωτη και με καλέσουν στη ΔΟΥ για δικαιολογητικά- να μου ζητήσουν π.χ. το τιμολόγιο του εργολάβου που έκανε την κατεδάφιση όπου θα αποδεικνύεται η ημερομηνία που έπεσε το κτίριο (π.χ.)? Και αν ναι, εγώ τι στο καλό θα προσκομμίσω??? Το στοιχείο του 2017??? Θα με κυνηγήσουν..... Ευχαριστώ θερμά και προκαταβολικά για κάθε άποψη και βοήθεια!
×