Jump to content

Viper

simple Members
  • Content Count

    211
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Viper last won the day on November 13 2017

Viper had the most liked content!

About Viper

  • Rank
    *
  • Birthday March 27

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Chania - Crete

Recent Profile Visitors

2,678 profile views
  1. Καλημέρα σας! Ζητείται συνάδελφος για διεκπεραίωση (κατάθεση εγγράφων) σε ΙΚΑ Συντάγματος και ΟΑΕΔ Αθηνών.. Όποιος τυχόν ενδιαφέρεται και μπορεί, παρακαλώ ας μου στείλει pm για λεπτομέρειες.. Ευχαριστώ!
  2. Καλησπέρα σας! Μια ερώτηση από κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί ξανά με θέματα μαθητείας κλπ... ΚΔΒΜ με παράλληλες δραστηριότητες συναφείς με το αντικείμενο που διδάσκει, επιθυμεί να παρασχει σε έναν από τους μαθητές του τη δυνατότητα πρακτικής άσκησης... Τι δικαιολογητικά χρειάζονται? Θα πρέπει η πρακτική άσκηση να ορίζεται ως υποχρεωτική από το πρόγραμμα σπουδών του ΚΔΒΜ που έχει παρακολουθήσει ο μαθητής για να δικαιολογείται? Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά....
  3. Καλησπέρα σε όλους.. Έχω την εξής περίπτωση και παρακαλώ για τα φώτα όποιου επιθυμεί να τα δώσει.. Εργαζόμενος (με λίγες ώρες εργασίας την εβδομάδα) αποχώρησε από επιχείρηση χωρίς να υπογράψει ποτέ τίποτα.. Όλα τα e-mail με τα έντυπα κλπ που του εστάλησαν ηλεκτρονικά δεν είχαν καμία τύχη... Διαδικασία με δικαστικό επιμελητή για επίδοση δεν κινήθηκε ποτέ - θεωρώ λόγω "καλής θελήσεως" από την πλευρά της επιχείρησης, συνεπώς και εγώ μη έχοντας υπογεγραμμένα χαρτιά στα χέρια μου συνέχισα να τον υπολογίζω στις μισθοδοσίες κανονικά - εν γνώσει της επιχείρησης (λάθος ή σωστό εγώ χωρίς χαρτί με υπογραφή δεν κάνω τίποτα). Τώρα που επιτέλους απάντησε ο εργαζόμενος στις επανειλημμένες οχλήσεις (1 χρόνο μετά!) εστάλησαν τα έντυπα με τρέχουσες ημερομηνίες για υπογραφές - όμως εκείνος ισχυρίζεται ότι έχει πρόβλημα κλπ-κλπ (πολύ πιθανόν) και ότι ο λογιστής του ζητάει να γίνει λύση της εργασιακής σχέσης με την πραγματική ημερομηνία (λογικό)... Μπορεί κανείς να πει αν έχει αντιμετωπίσει τέτοιο θέμα που θα απαιτεί και τροποποιητικές ΑΠΔ κλπ? Και τι θα κάνω που έχει φύγει η δήλωση (με μη εκπιπτόμενα τα ποσά όλα φυσικά της μισθοδοσίας) ...??? Ευχαριστώ...
  4. Υπάρχει κάποιος λόγος που σε μια ατομική επιχείρηση δεν δίνεται καθόλου η δυνατότητα να κάνει εξουσιοδότηση παρά μόνο να εξουσιοδοτηθεί? Χωρίς να έχει ΚΑΔ λογιστή ή συναφείς? Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρεμφερές? Ευχαριστώ!
  5. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Κι εγώ αυτό νομίζω αλλά στο ΙΚΑ κάτι τους άρχισαν ότι θα χαθούν τα ένσημα κ τέτοια... Κ λέω κι εγώ πως γίνεται καταβεβλημενες εισφορές να χαθούν...? Κ αγχώθηκα... Ευχαριστώ πολύ κ πάλι...
  6. Καμιά άποψη? Έστω με πρόστιμο δεν μπορεί να γίνει η μεταβολή, ή με εκπροθεσμη υποβολή τροποποιητικών ΑΠΔ για το παράρτημα, για να μη χάσουν οι εργαζόμενοι τα ένσημα?
  7. Με CD ή stickακι αν πέσεις σε "εξελιγμένο" ΙΚΑ. Χειρόγραφη όχι. Κατεβάζεις το πρόγραμμα για τη δημιουργία αρχείου ΑΠΔ από το site του ΙΚΑ, το εγγράφεις στο μέσο που επιλέγεις (ή που δέχονται) και το πας, μαζί με ένα διαβιβαστικό (τουλάχιστον αυτό ζητούν εδώ σε εμάς) για την υποβολή της ΑΠΔ και μια-δυο κουβέντες για το λόγο που ξεχάστηκε πχ (σφραγισμένο-υπογεγραμμένο)...
  8. Καλησπέρα, μια ερώτηση: πήγε σήμερα πελάτης στο ΙΚΑ να δηλώσει την αλλαγή διεύθυνσης του υποκαταστήματός του (κλείσιμο παραρτήματος και άνοιγμα νέου σε άλλη διεύθυνση). Η μεταβολή είχε γίνει με ημερομηνία 18/12/2017 αλλά δεν πήγε ποτέ κανείς νωρίτερα... Και το ΙΚΑ λέει ότι δεν μπορεί να παραλάβει το έντυπο και ότι θα κάνει τη μεταβολή με σημερινή ημερομηνία... Ισχύει τώρα αυτό? Δεδομένου ότι έχουν καταργηθεί οι προθεσμίες? Θεωρητικά δεν με πειράζει κάπου (δεν έχει γίνει καμία πρόσληψη-απόλυση στο ενδιάμεσο) αλλά θα έπρεπε να δημιουργηθεί όντως πρόβλημα στην παραλαβή? Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
  9. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, νομίζω πως θα κάνω μια τροποποίηση σύμβασης να τους μειώσω τις ώρες και βλέπουμε... Νομίζω πως (προς το παρόν) αυτή είναι η βέλτιστη λύση... Γιατί το άλλο σενάριο λέει ή πρόσληψη-απόλυση/οικειοθελής αποχώρηση κάθε τρεις και λίγο ή ορισμένου χρόνου συμβάσεις... Τρέχα γύρευε... Και πάλι ευχαριστώ!
  10. Καλησπέρα σε όλους. Ερώτηση: Επιχείρηση παροχής υπηρεσιών (νύχια-φρύδια κλπ) θέλει να προσφέρει μια συγκεκριμένη τεχνική σε όσους πελάτες της το επιθυμούν. Την τεχνική αυτή ο επιχειρηματίας δεν την γνωρίζει και θέλει (ανάλογα με τα ραντεβού που θα έχει κάθε εβδομάδα - αν έχει) να φωνάζει μια συγκεκριμένη κοπέλα να εκτελεί αυτά τα συγκεκριμένα ραντεβού... Η απορία είναι: Μπορεί να προσλάβει κάποιον με συμφωνία π.χ. ωρομισθίου ο οποίος όμως δεν θα έχει σταθερές ημέρες εργασίας μέσα στη βδομάδα ή και στο μήνα? Δηλαδή, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο π.χ. για την περίοδο ενός μήνα αν δεν ζητηθεί η συγκεκριμένη υπηρεσία από πελάτισσα, να μην τη φωνάξει καθόλου την κοπέλα. Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο να την έχει και κάθε εβδομάδα κάποιες μέρες και ώρες.. Προς το παρόν, για να είναι καλυμμένος ο εργοδότης έχει γίνει πρόσληψη με συμφωνία 10ωρου τη βδομάδα τις οποίες ώρες κατανέμουμε αναλόγως των ραντεβού (στέλνοντας τροποποιητικές ωραρίου), ενώ αν δεν υπάρχουν ραντεβού αφήνουμε απλά το ωράριο ως έχει ασφαλίζοντας βέβαια τον εργαζόμενο για αυτές, γεγονός που όμως ούτε πραγματικό είναι και οι εισφορές βγαίνουν περισσότερες.. Σκέφτηκα και τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου (για κάθε βδομάδα) αλλά αυτό είναι τρελή βαβούρα... Και θα πρέπει να τους έχεις όλους stand by να υπογράφουν και να σκανάρουν συμβάσεις, να βγάζεις αναλογίες δώρων, άδειες, ιστορίες.... Επίσης, το μπλοκάκι δεν παίζει σαν σενάριο... Υπάρχει κάποια λύση που μπορεί να προτείνει κανείς?... Doctor...? Χε,χε,χε... Ευχαριστώ!!!!
  11. Ok, θα το προχωρήσω έτσι! Νέο ωράριο στον Ετήσιο και Τροποποιητικός Αποδοχών για τη μεταβολή μισθού! Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
  12. Ναι, Σύμβαση νέα έχω απλά δεν ήξερα αν καλύπτομαι με τον Ετήσιο ή έπρεπε να στείλω και Συμπληρωματικό Ωραρίου. Ευχαριστώ πολύ!
  13. Αν θέλω να κάνω τροποποίηση εργαζόμενου (από μερική σε πλήρη με αλλαγή και ωραρίου και μισθού) μπορώ να υποβάλλω τα νέα στοιχεία με τον ετήσιο Ε4 μαζί? Ή πρέπει να τα κάνω ξεχωριστά? Με καλύπτει ο ετήσιος? Ευχαριστώ!
  14. Καλησπέρα σε όλους. Έχω μια περίπτωση μιας ατομικής επιχείρησης (εμπορία καλλυντικών και παροχή υπηρεσίας ήτοι μακιγιάζ και διεξαγωγή σεμιναρίων σε αισθητικούς κλπ - έχει τους απαραίτητους ΚΑΔ κανονικά) με κεντρικό και υποκατάστημα. Το υποκατάστημα τώρα το μεταφέρει και ταυτόχρονα βγάζει άδεια για δημιουργία Κ.Δ.Β.Μ 2 (αν παίζει κάποιο ρόλο ο αριθμός!). Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να έχει πελάτη με τέτοια δραστηριότητα και θα μπορούσε να με διαφωτίσει αν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που θα πρέπει να γνωρίζω? Το μόνο που εντοπίζω μέχρι στιγμής είναι ότι απαλάσσεται του ΦΠΑ βάσει του άρθρου 22, § 1, περίπτωση ιβ' του Κωδ. Ν.2859/2000 ΦΠΑ για τις υπηρεσίες εκπαίδευσης... Θερμοευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
×
×
  • Create New...