Jump to content

katrinns

simple Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About katrinns

  • Rank
    *
  • Birthday 10/13/1988

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Peloponnese

Recent Profile Visitors

1,150 profile views
  1. Είστε σε λάθος site. Πηγαίνετε στο https://supportemployees.yeka.gr
  2. Αν θέλετε δείτε το θέμα μου Αδυναμια δήλωσης αναστολής εργαζομένου καθώς αντιμετώπισα ανάλογο πρόβλημα. Προς το τέλος του θέματος περιγράφω και τι μου είπαν σε επικοινωνία με το ΣΕΠΕ.
  3. Δοκιμάστε να στείλετε και σε mail του ΣΕΠΕ εκτός από το [email protected] Εμένα η απάντηση ήρθε από το [email protected] Είχα κοινοποιήσει το αίτημα μου σε 5-6 ηλεκτρονικές διευθύνσεις που βρήκα (όπου είδα τεχνικό τμήμα, ΠΣ κλπ έστειλα ) . Και βάλτε και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, εμένα στο κινητό με κάλεσαν.
  4. Ενημερώνω για την εξέλιξη του αρχικού θέματος. Κατόπιν επικοινωνίας με το ΣΕΠΕ (με πήραν εκείνοι) και αφού από ότι κατάλαβα έκαναν κάποιες δοκιμές μου είπαν ότι : α) η περίπτωση αποχώρηση/επαναπρόσληψη δε δύναται να διορθωθεί τώρα στην πλατφόρμα οπότε β) στέλνουμε ως εχει τη δήλωση (στην οποία φαίνεται μόνο η παραίτηση). Μου ξεκαθάρισαν ότι αυτή η κίνηση θα αναστείλει και την τρέχουσα ενεργή σύμβαση λόγω της φύσης της αίτησης. Ότι δηλαδή δε χρειάζεται δεύτερη αίτηση για την αναστολή. Πάντως εγώ δοκίμασα (χωρίς να την υποβάλλω) δεύτερη αίτηση και όντως με φέρνει στην τρέχουσα κατάσταση, όπ
  5. Ευχαριστώ ήσασταν πολύ κατατοπιστικός. Θα περιμένουμε έως τη Δευτέρα μήπως προλάβει και διορθώσει εγκαίρως το θέμα το ΠΣ του Εργάνη. Σε περίπτωση που δεν λάβουμε κάποια απάντηση θα δοκιμάσουμε ότι περιγράφετε ανωτέρω. Θα επανέλθω με την εξέλιξη του θέματος. Καλό Σαββατοκύριακο και υπομονή σε όλους.
  6. Ναι έχετε δίκιο. Κατάλαβα πως μπορώ να λάβω το επίδομα έτσι (και μετά φυσικά να παραιτηθώ και από την εργασία μου για να μη τρέχουν οι εισφορές του εργοδότη μου). Αυτό όμως ως τελευταία λύση. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις οδηγίες συμπλήρωσης των αιτήσεων βρήκα το εξής. ”Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις όπου απασχολούμενοι δεν αναφέρονται στην Τρέχουσα Κατάσταση, για να μπορέσουν να συμπεριληφθούν στη Δήλωση Αναστολής Συμβάσεων Εργασίας, θα πρέπει ο εργοδότης να απευθύνει σχετικό αίτημα στο Email [email protected] εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους ο απασχολούμενος δε
  7. Ευχαριστώ για την άμεση απόκριση. Συγνώμη αλλά μήπως μπορείται να μου εξηγείσετε καλύτερα τι εννοείται λέγοντας με την πρώτη ή τη δεύτερη; δεν γνωρίζω ακριβώς τη διαδικασία, ρωτώ για να μπορώ να το μεταφέρω στο λογιστή.
  8. Καλησπέρα, καταφεύγω κι εδώ μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί είναι λίγο ιδιαίτερη περίπτωση. Εργάζομαι χρόνια σε εμπορική επιχείρηση που ανήκει στους πληττόμενους ΚΑΔ και ο λογιστής της μας ενημέρωσε ότι αδυνατεί να κάνει την αίτηση αναστολής της σύμβασης μου. Συσγκεκριμένα : Έως και τα μέσα Μάρτη δούλευα 3 μέρες εβδομαδιαίως και στις 16 Μαρτίου θα ξεκινούσα την εξαήμερη εργασία. Καθώς όμως εκείνη την περίοδο δεν επιτρέπονταν αλλαγές ωραρίου στο ΣΕΠΕ, έκανα αποχώρηση (16/03/20) και νέα σύμβαση(πλήρους απασχόλησης) στις 17/03/20. Μετά τα πρόσφατα μέτρα όμως ο εργοδότης μου αποφάσι
  9. Εγώ έχω πληρώσει με τον παλιό RF μέχρι και τον Μάρτιο καθώς δεν περιμένω το ειδοποιητήριο αλλά φροντίζω να τα πληρώνω νωρίς. Το θέμα είναι ότι η ειδοποίηση για την αλλαγή του RF μας ήρθε στις 16/03.. Τι λογική είναι αυτή; Εγώ τώρα δεν έχω την άνεση να ξαναπληρώσω ενώ έχω ένα πιστωτικό υπόλοιπο να κάθεται και να λιμνάζει στον ΕΦΚΑ. Και όταν λένε θα επιστραφούν τον Ιούνιο εννούν τραπεζικά ή θα συμψιφιστούν; Απαράδεκτοι.
  10. Σε ενημέρωση του αρχικού μου μηνύματος, δηλ. πως ένα υπόλοιπο 368€ έγινε 560 με τη νέα ενεργή ρύθμιση. Μετά από επικοινωνία με το ΚΕΑΟ μου είπαν πως δεν πρόκειται για λάθος. Με τη νέα ενεργή ρύθμιση (και την απενεργοποίηση της προηγούμενης) το επιπλέον υπόλοιπο οφείλεται σε τόκους(!) καθώς η καινούργια δίνει σε μένα τουλάχιστον επιπλέον μήνες αποπληρωμής. Το ποσό αυτό όμως στην ουσία είναι πλασματικό(...) Το πραγματικό τρέχον υπόλοιπο όπως διαμορφώνεται αυτή τη στιγμή μπορεί να το δει κανείς στην ενότητα πληρωμές οφειλέτη (κάτω από τις κινήσεις). Όταν αποπληρωθεί αυτό το ποσό θα κάνει το σύστη
  11. Με σύντομους υπολογισμούς καταλαβαίνω ότι έγινε μεν μετάβαση σε νέα ρύθμιση με το νέο χαμηλότερο επιτόκιο αλλά οι επιπλέον πληρωμές δόσεων που έχω κάνει (Γενάρης/Φλεβάρης/Μάρτιος/Απρίλιος 2020) δεν υπολογίστηκαν στο νέο υπόλοιπο που μεταφέρθηκε. Έκαναν την επικαιροποίση με το υπόλοιπο που θα είχα αν είχα πληρώσει έως την τρέχουσα δόση (Δεκεμβρίου). Υπομονή μήπως διευθετηθεί ως το τέλος του χρόνου αλλιώς απο ΚΕΑΟ. Ψυχραιμία σε όλους. Καλά Χριστούγεννα!
  12. Καλησπέρα, είχα οφειλές ΟΑΕΕ (από επιχείρηση που έχει διακοπεί από το 2010) της τάξεως τον 2200€ περίπου, τις οποίες ρύθμισα με τη νέα ρύθμιση τον Μάιο. Αφού έγινε η αίτηση επανυπολογισμού και η εγγραφή στο ΚΕΑΟ μπήκα σε ρύθμιση 18 δόσεων (61,48 η δόση). Η ρύθμιση πληρώνεται κανονικά και μάλιστα έχω πληρώσει μέχρι και τον Απρίλιο του 2020. Μου μένει ένα υπόλοιπο 368€ για την ολική εξόφληση. Ή μάλλον έτσι νόμιζα. Μπαίνω στο ΚΕΑΟ μου πριν λίγο να ρίξω μια ματιά και βλέπω : τη ρύθμιση μου των 18 δόσεων να φαίνεται ανενεργή και να έχει εμφανιστεί μια νέα ενεργή ρύθμιση 11 δόσεων που ξεκινά απ
  13. Καλημέρα και ευχαριστώ, τελικά μετά από τσακωμό που δεν κατάφερνα να αποφύγω σήμερα διορθώνουν τα στοιχεία της στον τοπικό ανταποκριτή του ΟΓΑ (με χειρόγραφη αίτηση), όμως το αντίστοιχο τμήμα στην Τρίπολη, όπου και θα προωθηθεί το αίτημα, μας είπαν πως είναι σε "επανασύσταση", οπότε δε γνωρίζουν μετά από πόσο καιρό θα φτάσουν τα τελικώς διορθωμένα στοιχεία από εκείνους στο ΚΕΑΟ. Θα εξετάσω και τη μηχανογράφηση του ΚΕΑΟ που ανέφερες, δε νομίζω πως έχω κάτι να χάσω. Λέγοντας ενημερότητα εννοώ να μπορεί να κάνει τις εξετάσεις και να γράφει φάρμακα και φυσικά θέλουμε να τακτοποιήσουμε το
  14. Καλημέρα σας, θα ήθελα καθοδήγηση στο εξής θέμα : η μητέρα έχει παλιές οφειλές σε ΟΓΑ και ΕΦΚΑ τις οποίες και προσπαθώ να ρυθμίσω. Οι τρέχουσες εισφορές του ΟΓΑ πληρώνονται κανονικά. Ωστόσο κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω πιστοποίηση στο ΚΕΑΟ για να ρυθμίσω μου βγάζει το εξής μήνυμα : Τα στοιχεία σας δε συμφωνούν με τα στοιχεία μητρώου οφειλετών. Τα στοιχεία συμπληρώνονται σωστά και έχω κάνει τη διαδικασία και για άλλους χωρίς πρόβλημα. Επικοινώνησα με ΚΕΑΟ (τοπικό Καλαμάτας) και μου είπαν πως πιθανόν τους έχουν σταλεί λάθος στοιχεία από τον ΟΓΑ γι' αυτό και το σφάλμα και πως πρέπει
×
×
  • Create New...