Jump to content

katrinns

simple Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About katrinns

  • Rank
    *
  • Birthday 10/13/1988

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Peloponnese

Recent Profile Visitors

1,050 profile views
  1. Είστε σε λάθος site. Πηγαίνετε στο https://supportemployees.yeka.gr
  2. Αν θέλετε δείτε το θέμα μου Αδυναμια δήλωσης αναστολής εργαζομένου καθώς αντιμετώπισα ανάλογο πρόβλημα. Προς το τέλος του θέματος περιγράφω και τι μου είπαν σε επικοινωνία με το ΣΕΠΕ.
  3. Δοκιμάστε να στείλετε και σε mail του ΣΕΠΕ εκτός από το [email protected] Εμένα η απάντηση ήρθε από το [email protected] Είχα κοινοποιήσει το αίτημα μου σε 5-6 ηλεκτρονικές διευθύνσεις που βρήκα (όπου είδα τεχνικό τμήμα, ΠΣ κλπ έστειλα ) . Και βάλτε και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, εμένα στο κινητό με κάλεσαν.
  4. Ενημερώνω για την εξέλιξη του αρχικού θέματος. Κατόπιν επικοινωνίας με το ΣΕΠΕ (με πήραν εκείνοι) και αφού από ότι κατάλαβα έκαναν κάποιες δοκιμές μου είπαν ότι : α) η περίπτωση αποχώρηση/επαναπρόσληψη δε δύναται να διορθωθεί τώρα στην πλατφόρμα οπότε β) στέλνουμε ως εχει τη δήλωση (στην οποία φαίνεται μόνο η παραίτηση). Μου ξεκαθάρισαν ότι αυτή η κίνηση θα αναστείλει και την τρέχουσα ενεργή σύμβαση λόγω της φύσης της αίτησης. Ότι δηλαδή δε χρειάζεται δεύτερη αίτηση για την αναστολή. Πάντως εγώ δοκίμασα (χωρίς να την υποβάλλω) δεύτερη αίτηση και όντως με φέρνει στην τρέχουσα κατάσταση, όπως σωστά είχατε υποθέσει. Ίσως να το ψειριζω το θέμα αλλά εξακολουθώ να βλέπω ως πιο ορθή την αποστολή και δεύτερης δήλωσης για την αναστολή και τους έστειλα και συμπληρωματικό μέιλ για να είμαι βέβαιη.
  5. Ευχαριστώ ήσασταν πολύ κατατοπιστικός. Θα περιμένουμε έως τη Δευτέρα μήπως προλάβει και διορθώσει εγκαίρως το θέμα το ΠΣ του Εργάνη. Σε περίπτωση που δεν λάβουμε κάποια απάντηση θα δοκιμάσουμε ότι περιγράφετε ανωτέρω. Θα επανέλθω με την εξέλιξη του θέματος. Καλό Σαββατοκύριακο και υπομονή σε όλους.
  6. Ναι έχετε δίκιο. Κατάλαβα πως μπορώ να λάβω το επίδομα έτσι (και μετά φυσικά να παραιτηθώ και από την εργασία μου για να μη τρέχουν οι εισφορές του εργοδότη μου). Αυτό όμως ως τελευταία λύση. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις οδηγίες συμπλήρωσης των αιτήσεων βρήκα το εξής. ”Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις όπου απασχολούμενοι δεν αναφέρονται στην Τρέχουσα Κατάσταση, για να μπορέσουν να συμπεριληφθούν στη Δήλωση Αναστολής Συμβάσεων Εργασίας, θα πρέπει ο εργοδότης να απευθύνει σχετικό αίτημα στο Email [email protected] εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους ο απασχολούμενος δεν περιλαμβάνεται στην Τρέχουσα Κατάσταση, επισυνάπτοντας παράλληλα τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία. Μετά από έλεγχο των ανωτέρω το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ θα ενσωματώνει τους εν λόγω απασχολούμενους στην Τρέχουσα Κατάσταση και στη συνέχεια θα υποβάλλεται η σχετική Δήλωση Αναστολής." Ίσως να φανεί χρήσιμο και σε άλλες ανάλογες ιδιάζουσες περιπτώσεις. Τους έστειλα email ως εργαζόμενη, τους έστειλε και ο εργοδότης μου επισυνάπτοντας την τρέχουσα σύμβαση και περιμένουμε.
  7. Ευχαριστώ για την άμεση απόκριση. Συγνώμη αλλά μήπως μπορείται να μου εξηγείσετε καλύτερα τι εννοείται λέγοντας με την πρώτη ή τη δεύτερη; δεν γνωρίζω ακριβώς τη διαδικασία, ρωτώ για να μπορώ να το μεταφέρω στο λογιστή.
  8. Καλησπέρα, καταφεύγω κι εδώ μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί είναι λίγο ιδιαίτερη περίπτωση. Εργάζομαι χρόνια σε εμπορική επιχείρηση που ανήκει στους πληττόμενους ΚΑΔ και ο λογιστής της μας ενημέρωσε ότι αδυνατεί να κάνει την αίτηση αναστολής της σύμβασης μου. Συσγκεκριμένα : Έως και τα μέσα Μάρτη δούλευα 3 μέρες εβδομαδιαίως και στις 16 Μαρτίου θα ξεκινούσα την εξαήμερη εργασία. Καθώς όμως εκείνη την περίοδο δεν επιτρέπονταν αλλαγές ωραρίου στο ΣΕΠΕ, έκανα αποχώρηση (16/03/20) και νέα σύμβαση(πλήρους απασχόλησης) στις 17/03/20. Μετά τα πρόσφατα μέτρα όμως ο εργοδότης μου αποφάσισε να κλείσει και να μας θέσει σε αναστολή. Στην αίτηση όμως φαίνεται μόνο η αποχώρηση μου στις 16/03 και δε φαίνεται ότι εργάζομαι με τη νέα σύμβαση (17/03). Ο λογιστής αδυνατεί να με προσθέσει, δοκίμασε να με διαγράψει και να με ξαναβάλει στη δήλωση ορθά και του βγάζει σφάλμα. Επικοινώνησε με το ΣΕΠΕ και άλλους συναδέλφους και κανείς δεν είχε αντιμετωπίσει ανάλογη περίπτωση. Στο τέλος με προέτρεψε να βρω λύση μόνη μου καθώς δε ξέρει τι άλλο να κάνει. Επικοινώνησα με την επιθεώρηση εργασίας και εκεί μου είπαν ότι είναι θέμα μηχανογράφησης του ΣΕΠΕ, πιθανόν κάποιο κόλλημα του συστήματος. Εκεί έχουν ένα τηλέφωνο και όπως φαίνεται πιο πιθανό ειναι να κερδίσω το λαχείο παρά να πιάσω γραμμή. Τους προώθησα το θέμα και σε mail, ελπίζοντας κάποιος να το δει. Αν έχει αντιμετωπίσει κάποιος ανάλογο πρόβλημα ή ίσως γνωρίζει κάποιο τρόπο επικοινωνίας πλην του τηλεφώνου που δίνεται (αυτό που λήγει σε 102 δε ξέρω αν επιτρέπεται να το γράψω, παρακαλώ θα εκτιμούσα λίγη βοήθεια.
  9. Εγώ έχω πληρώσει με τον παλιό RF μέχρι και τον Μάρτιο καθώς δεν περιμένω το ειδοποιητήριο αλλά φροντίζω να τα πληρώνω νωρίς. Το θέμα είναι ότι η ειδοποίηση για την αλλαγή του RF μας ήρθε στις 16/03.. Τι λογική είναι αυτή; Εγώ τώρα δεν έχω την άνεση να ξαναπληρώσω ενώ έχω ένα πιστωτικό υπόλοιπο να κάθεται και να λιμνάζει στον ΕΦΚΑ. Και όταν λένε θα επιστραφούν τον Ιούνιο εννούν τραπεζικά ή θα συμψιφιστούν; Απαράδεκτοι.
  10. Σε ενημέρωση του αρχικού μου μηνύματος, δηλ. πως ένα υπόλοιπο 368€ έγινε 560 με τη νέα ενεργή ρύθμιση. Μετά από επικοινωνία με το ΚΕΑΟ μου είπαν πως δεν πρόκειται για λάθος. Με τη νέα ενεργή ρύθμιση (και την απενεργοποίηση της προηγούμενης) το επιπλέον υπόλοιπο οφείλεται σε τόκους(!) καθώς η καινούργια δίνει σε μένα τουλάχιστον επιπλέον μήνες αποπληρωμής. Το ποσό αυτό όμως στην ουσία είναι πλασματικό(...) Το πραγματικό τρέχον υπόλοιπο όπως διαμορφώνεται αυτή τη στιγμή μπορεί να το δει κανείς στην ενότητα πληρωμές οφειλέτη (κάτω από τις κινήσεις). Όταν αποπληρωθεί αυτό το ποσό θα κάνει το σύστημα αναπροσαρμογή στη νέα ρύθμιση και θα μηδενίσει τις επιπλέον δόσεις. Αυτή είναι η μία περίπτωση. Υπάρχει και η δεύτερη, δηλ. το τμήμα πληροφορικής τους να διορθώσει τέτοιες "ανωμαλίες" εν καιρώ. Σε κάθε περίπτωση το πραγματικό τρέχον υπόλοιπο φαίνεται στη ενότητα που ανέφερα ανωτέρω. Αυτά μου είπαν από το ΚΕΑΟ. Καλή Πρωτοχρονιά!
  11. Με σύντομους υπολογισμούς καταλαβαίνω ότι έγινε μεν μετάβαση σε νέα ρύθμιση με το νέο χαμηλότερο επιτόκιο αλλά οι επιπλέον πληρωμές δόσεων που έχω κάνει (Γενάρης/Φλεβάρης/Μάρτιος/Απρίλιος 2020) δεν υπολογίστηκαν στο νέο υπόλοιπο που μεταφέρθηκε. Έκαναν την επικαιροποίση με το υπόλοιπο που θα είχα αν είχα πληρώσει έως την τρέχουσα δόση (Δεκεμβρίου). Υπομονή μήπως διευθετηθεί ως το τέλος του χρόνου αλλιώς απο ΚΕΑΟ. Ψυχραιμία σε όλους. Καλά Χριστούγεννα!
  12. Καλησπέρα, είχα οφειλές ΟΑΕΕ (από επιχείρηση που έχει διακοπεί από το 2010) της τάξεως τον 2200€ περίπου, τις οποίες ρύθμισα με τη νέα ρύθμιση τον Μάιο. Αφού έγινε η αίτηση επανυπολογισμού και η εγγραφή στο ΚΕΑΟ μπήκα σε ρύθμιση 18 δόσεων (61,48 η δόση). Η ρύθμιση πληρώνεται κανονικά και μάλιστα έχω πληρώσει μέχρι και τον Απρίλιο του 2020. Μου μένει ένα υπόλοιπο 368€ για την ολική εξόφληση. Ή μάλλον έτσι νόμιζα. Μπαίνω στο ΚΕΑΟ μου πριν λίγο να ρίξω μια ματιά και βλέπω : τη ρύθμιση μου των 18 δόσεων να φαίνεται ανενεργή και να έχει εμφανιστεί μια νέα ενεργή ρύθμιση 11 δόσεων που ξεκινά από το Μάιο του 2020.... Το δε συνολικό ποσό της νέας ρύθμισης (που δε ξέρω ούτε πως προέκυψε ούτε είχα κάποια ενημέρωση για την αλλαγή) είναι 560€, δηλαδή 200 ευρώ παραπάνω από ότι θεωρητικά χρωστώ ακόμα. Επισημαίνω ότι καμία άλλη οφειλή δεν έχω σε κανένα ταμείο. Ούτε εκκρεμούσε άλλο ποσό να διαβιβαστεί στο ΚΕΑΟ. Από τη διακοπή της επιχείρησης το 2010 είμαι υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα και ασφαλισμένη μόνο στο ΙΚΑ. Έγινε κάποιος επανυπολογισμός προς τα άνω στις υπάρχουσες ρυθμίσεις;; Παρακαλώ τα φώτα σας! Με εκτίμηση, Ταβουλαρέα Κατερίνα.
  13. Καλημέρα και ευχαριστώ, τελικά μετά από τσακωμό που δεν κατάφερνα να αποφύγω σήμερα διορθώνουν τα στοιχεία της στον τοπικό ανταποκριτή του ΟΓΑ (με χειρόγραφη αίτηση), όμως το αντίστοιχο τμήμα στην Τρίπολη, όπου και θα προωθηθεί το αίτημα, μας είπαν πως είναι σε "επανασύσταση", οπότε δε γνωρίζουν μετά από πόσο καιρό θα φτάσουν τα τελικώς διορθωμένα στοιχεία από εκείνους στο ΚΕΑΟ. Θα εξετάσω και τη μηχανογράφηση του ΚΕΑΟ που ανέφερες, δε νομίζω πως έχω κάτι να χάσω. Λέγοντας ενημερότητα εννοώ να μπορεί να κάνει τις εξετάσεις και να γράφει φάρμακα και φυσικά θέλουμε να τακτοποιήσουμε το χρέος σιγά σιγά.
  14. Καλημέρα σας, θα ήθελα καθοδήγηση στο εξής θέμα : η μητέρα έχει παλιές οφειλές σε ΟΓΑ και ΕΦΚΑ τις οποίες και προσπαθώ να ρυθμίσω. Οι τρέχουσες εισφορές του ΟΓΑ πληρώνονται κανονικά. Ωστόσο κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω πιστοποίηση στο ΚΕΑΟ για να ρυθμίσω μου βγάζει το εξής μήνυμα : Τα στοιχεία σας δε συμφωνούν με τα στοιχεία μητρώου οφειλετών. Τα στοιχεία συμπληρώνονται σωστά και έχω κάνει τη διαδικασία και για άλλους χωρίς πρόβλημα. Επικοινώνησα με ΚΕΑΟ (τοπικό Καλαμάτας) και μου είπαν πως πιθανόν τους έχουν σταλεί λάθος στοιχεία από τον ΟΓΑ γι' αυτό και το σφάλμα και πως πρέπει να γίνει διόρθωση στοιχείων σε ανταποκριτή του ΟΓΑ ή στα Κεντρικά (Τρίπολη). Το θέμα είναι πως ο τοπικός ανταποκριτής του ΟΓΑ δεν μας εξυπηρετεί λέγοντας πως είναι θέμα του ΚΕΑΟ και πως πρόκειται για πολύ χρονοβόρα διαδικασία γενικά. Κάθε προσπάθεια δε, με τα κεντρικά στην Τρίπολη είναι αδύνατη, καθώς παίρνω τηλέφωνο εδώ και δύο εβδομάδες και δε το σηκώνουν. Έχω στείλει και email στον ΟΓΑ Τριπόλεως και στο ΚΕΑΟ αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Έχω μιλήσει άπειρες φορές με ανταποκριτή και ΚΕΑΟ και με παραπέμπει ο ένας στον άλλο. Το θέμα επείγει καθώς η μητέρα μου έχει και σοβαρά θέματα υγείας και θέλω να αποκτήσει άμεσα ασφαλιστική ενημερότητα. Θα το εκτιμούσα πολύ αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο και μπορεί να με κατευθύνει. Τουλάχιστον από ποια υπηρεσία να αρχίσω.
×
×
  • Create New...