Jump to content

Unkle

simple Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  1. Επιβολή τέλους επιτηδεύματος οικονομικού έτους 2012, στις περιπτώσεις εκπρόθεσμης διακοπής δραστηριότητας επιτηδευματιών ΠΟΛ.1149/13.6.2012 4. Το τέλος επιτηδεύματος για το οικονομικό έτος 2012 (χρήση 2011) θα επιβληθεί σε όσους επιτηδευματίες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, άσκησαν δραστηριότητα μέσα στη διαχειριστική περίοδο 2011 και η ΓΓΠΣ θα βεβαιώσει τα ποσά με βάση τα στοιχεία που τηρούνται στο Μητρώο. Συνεπώς, η μη άσκηση δραστηριότητας αναγνωρίζεται μόνο με υποβληθείσα δήλωση διακοπής στη ΔΟΥ. Επομένως, όσοι επιτηδευματίες δεν έχουν προβεί σε διακοπή εργασιών στο Μητρώο της αρμόδιας ΔΟΥ ή τα στοιχεία τους που τηρούνται στο Μητρώο δεν είναι ορθά (έχει υποβληθεί δήλωση διακοπής στη ΔΟΥ και δεν έχει ενημερωθεί η εικόνα τους στο Μητρώο του TAXIS), ενώ δεν ασκούν πλέον τη δραστηριότητά τους (ελευθέριου επαγγέλματος ή εμπορικής επιχείρησης), δύνανται, σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο παρακάτω Τμήμα Β’ του παρόντος, να πραγματοποιήσουν εκπρόθεσμη διακοπή, ώστε από την ημερομηνία διακοπής και εντεύθεν να μην οφείλεται τέλος επιτηδεύματος. Εφόσον η διακοπή πραγματοποιηθεί πριν από την υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, το τέλος επιτηδεύματος δεν υπολογίζεται αν η ημερομηνία διακοπής είναι πριν από την 1.1.2011 ή δεν υπολογίζεται μέρος του τέλους επιτηδεύματος αν η ημερομηνία διακοπής είναι εντός του 2011. Στις περιπτώσεις που έχει ήδη υποβληθεί ή θα υποβληθεί φορολογική δήλωση, χωρίς να έχει προηγηθεί εκπρόθεσμη διακοπή δραστηριότητας και κατ’ επέκταση έχει ήδη επιβληθεί τέλος επιτηδεύματος, οι φορολογούμενοι μπορούν, εφόσον πραγματοποιήσουν εκπρόθεσμη διακοπή της δραστηριότητάς τους, να υποβάλουν στην αρμόδια ΔΟΥ αίτηση διαγραφής του βεβαιωθέντος ποσού, σύμφωνα με τα της παρ. 6 του άρθρου 4 της ανωτέρω υπουργικής απόφασης οριζόμενα.
  2. Εχουμε πάει για την ίδια περίπτωση στην Δου ...για 2 εταιρείες που τους ήρθε τέλος επιτηδεύματος ενώ έχουν κανει διακοπή απο το 1987 & 1986...το ότι εχουν κάνει διακοπή το αποδεικνύουμε έχοντας μαζι μας την πρωτότυπη διακοπή....το αποτέλεσμα είναι ότι μας ζητούν όλα τα χαρτιά σαν να κάνουμε διακοπή εντύπα & καταστατικά εξουσιοδοτήσεις κτλ ....
  3. 5. Τεχνική Αναφορά (γνωμάτευση) του Εισαγωγέα / Κατασκευαστή, (μόνο για την περίπτωση της «μη αποκαταστάσιμης» βλάβης που δεν δύναται να εκδοθεί ημερήσιο δελτίο Ζ). Όλες οι ανωτέρω μεταβολές, καθώς και κάθε μεταβολή ΦΗΜ (αλλαγή εγκατάστασης- απώλεια κ.λπ.), που προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 1809/1988 (ΦΕΚ 222α /5.10.88), πρέπει να δηλώνεται στη Δ.Ο.Υ. μέσα σε δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες.
  4. ΠΡΟΣ: ΔΟΥ ............. ........, / / 2012 (ΤΜΗΜΑ ΚΒΣ) ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Σας γνωστοποιούμε , με βάση την τεχνική αναφορά της εταιρείας ..................... η ΦΤΜ με αριθμό μητρώου .............. έπαθε ανεπανόρθωτη βλάβη στην φορολογική της μνήμη , με αποτέλεσμα να γινει ανάγνωση μνήμης και παύση της ΦΤΜ στις .............με βάση το τελευταίο σωστό Ζ-.................... Ωστόσο μέχρι να διαπιστωθεί το γεγονός της βλάβης εκδόθηκαν απο την ΦΤΜ ....... σε αριθμό Ζ απο τις ................εως και .............. ,τα οποία είχαν σωστή ημερολογία αλλά λανθασμένο αύξων αριθμό και ποσοστό ΦΠΑ . Τα εκδοθέντα στοιχεία καταχωρήθηκαν εμπρόθεσμα και σωστά στο τηρούμενο βιβλίο μας. Η παρούσα γνωστοποίηση κατατίθεται στη ΔΟΥ-................. πριν από οποιοδήποτε φορολογικό έλεγχο. Συνυποβάλλονται : 1. Φωτοαντίγραφα των πρωτοτύπων εκδοθέντων στοιχείων 2. Φωτοαντίγραφο της μηνιαίας κατάστασης βιβλίου εσόδων- εξόδων στο οποίο έχουν καταχωρηθεί τα εκδοθέντα στοιχεία 3. Τεχνική αναφορά της εταιρείας................
  5. 04/05/2012 έφτασαν στο λογιστήριο Τρία σημειώματα 10/2011 - 11/2011 - 12/2011 και αναφέρουν έπανω κρατήσεις Rebate,απο τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας ... ''ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΠΙΣΤΩΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ'' έχει ως τίτλο και αναφέρει [πχ Rebate μηνός 10/2011(υπολογισμός επι ποσού:21786.93) -541,48 ]
  6. Σας ζητάμε συγνώμη! Δε μπορούμε να εμφανίσουμε την ιστοσελίδα που ζητήσατε (Κωδικός σφάλματος 500) Κάποιο πρόβλημα σχετικό με τη διεύθυνση (URL) ή τον εξυπηρετητή δικτύου εμποδίζει την εμφάνιση της ιστοσελίδας. Σας παρακαλούμε να προσπαθήσετε αργότερα. Σας ευχαριστούμε <TAXISnet>..............................................ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ......ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.............ΠΕΤΑΜΕ ΥΠΟΓΕΙΩΣ
×
×
  • Create New...