Jump to content

PROAKIS

Silver members
  • Posts

    5,103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    141

PROAKIS last won the day on May 2

PROAKIS had the most liked content!

7 Followers

About PROAKIS

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

23,718 profile views
  1. ΑΝ έχεις δικαίωμα χρήσης μπορείς. είτε μια μια ,είτε όλου του μήνα.
  2. με 3 κλ΄ίκ επιβεβαίωσης ήθελε. αφού ότι ζητά υπάρχει στην ΑΑΔΕ. είναι αυτό (αυτά )τα αυτοκίνητα ? ναι επέλεξε 1 είναι αυτό το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ? ναι ,πάτησε αν θέλεις αλλαγή. είναι αυτό το κινητό? ναι ,το ίδιο. είναι αυτό το ΙΒΑΝ? ναι ,πάτησε αν θέλεις αλλαγή. ετούτοι είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΑΣΥΝΔΕΤΟΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. σαν να θέλουν να φτιάξουν ξεχωριστές βάσεις. τον Βαρουφάκη το 2015 θυμίζουν. (εκτός και αν δεν τα κάνω καλά).
  3. μια απλή διαδικασία ,την καταντήσατε σήριαλ. ΑΝ δεν μπορείτε ,δρόμο και οι δύο σας. ΄άντε γιατί πολύ αέρα πήρατε ,αλλά ταλαιπωρείτε εκατομμύρια κόσμο. (τα αυτονόητα κάνετε και αυτά με το ζόρι). δεν απλοποιείτε ,απλά αναβαθμίζετε την γραφειοκρατία σε ψηφιακή. ΠΑΝΤΑ θα εκνευρίζομαι όταν "η τεχνολογία ,ταλαιπωρεί τον άνθρωπο". οπότε η πολιτική ηγεσία πρέπει να δώσει λύση, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και δεν είμαστε έρμαιο των ξένων.
  4. καλημέρα Pacioli. ενδεικτικά και εγώ είπα να δω το συνοπτικό βιβλίο σε μερικές. ΔΕΝ αναφέρομαι σε τεχνικά θέματα ,τα τιμολόγια είναι ανεβασμένα κανονικά και φαίνονται όταν κατεβάζεις το excel τιμολόγια ημέρας. νομίζω έχουν βάλει κάποιον αλγόριθμο ελέγχου. αν δεις σε αυτά που ανέφερα ,όλα τα στοιχεία τιμ΄+πιστωτικό είναι στοχευμένα . ίσως μετά από κάποιο διάστημα πουν ,θέλω από την Χ εταιρεία να μας στείλεις 1-2-3 τιμ. αυτό -αυτό και αυτό.
  5. καλησπέρα σας και χρόνια πολλά με υγεία. έχω παρατηρήσει σε 2 εταιρείες ασυμφωνία εσόδων με το συνοπτικό βιβλίο ,ενώ τα παραστατικά έχουν πάρει MARK ,αλλά στην αναζήτηση ανά ημερομηνία παραστατικού δεν φαίνονται ,βγάζει μήνυμα "προέκυψε τεχνικό σφάλμα ,επικοινωνήστε με το *****" στο excel εμπεριέχονται κανονικά ,αν κάνεις την άθροιση συμφωνούν. στην μια ,μου κράτησε ένα ΤΠΥ προς τρίτη χώρα και μια ενδοκοινοτική παράδοση (κανονικά δηλωμένη στο VIES) . στην άλλη εκδόθηκε τιμολόγιο 3.500 και μετά από 2 ημέρες ισόποσο πιστωτικό. παίρνω τηλέφωνο τον πελάτη του λέω τι επιστροφή είναι αυτή? (αν ήταν ΄ακύρωση λόγω λανθασμένων στοιχείων και έκδοση στα σωστά ,μάλλον θα το βλέπανε και στο my data και εγώ που καταχωρώ). επειδή είναι βιοτεχνία μου λέει κάναμε λάθος και μας τα γύρισε πίσω . έχετε τα ΔΑ ,μεταφορικές ? ναι τα έχουμε. το έχει δει κάποιος άλλος συνάδελφος?
  6. θεωρητικά μιλώντας ,στην πράξη δεν ασχολήθηκα με έξοδα. αν το πας 95 (εκτός Ε3) και μη εκπιπτόμενο φπα?
  7. δηλ. από δω στέλνεις για 2019-2020-2021-2022-2023 (πάνε στο ....και μετά).
  8. όταν μπεις σε αυτή την κατάσταση /πάτησε αναζήτηση μόνο. τίποτα άλλο.
  9. πήγαινε σε έναν πελάτη και κάνε αναζήτηση πληρούν τις προυποθέσεις? οχι να δεις τι φέρνει και μετά τους ναι.
  10. μην είναι οκ ? δηλ. όλοι πληρούν τις προυποθέσεις.
  11. έναν κωδικό πχ.100 βάζεις ότι θε΄λεις. 100 υπηρεσίες εκπαίδευσης γυμνασίου 110 υπηρεσίες εκπαίδευσης λυκείου
  12. εδώ και μερικές μέρες δεν μπορώ να στέλνω τιμ από το erp το δικό μου ,για λογαριασμό πελάτη. το έχει και άλλος το πρόβλημα?
  13. ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ βρε λεβέντες της ΑΑΔΕ? και δυνατότητα αντιγραφής τιμολογίου (με νέα επεξεργασία ) για έκδοση νέου , επίσης δυνατότητα αποθήκευσης τιμολογίου για έκδοση σε επιθυμητή ημερομηνία.
  14. H προσθήκη των ΚΑΔ θα πάει στο άτομο ? είναι άσχετοι οι ΚΑΔ της ΑΕ με αυτόν. σαν να είσαι εσύ με ΚΑΔ λογιστή στον εφκα και η αε να θέλει να βάλει "πωλήσεις αεροσκαφών". η Δ.Ο.Υ. τι ζητά ξέρεις ,γενική ενημερότητα ή να αναφέρει ΚΑΔ?
×
×
  • Create New...