Jump to content

angelosl

simple Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  1. Καλησπέρα. Για την περίπτωση των αγροτών "αφανούς καθεστώτος", τί έχει γίνει τελικά; Συνεχίζουν ως "αφανείς", με συμπλήρωση αυτού του νέου κωδ. 598 ή είναι υποχρεωμένοι να ενταχθούν σε ένα από τα δύο καθεστώτα; Αν προσπαθήσουν τώρα να μπουν στο ειδικό, θα έχουν πρόστιμο; Επίσης αν τηρούν βιβλία για το κύριο επάγγελμα, θα πρέπει υποχρεωτικά να μπουν στο κανονικό; Με πρόστιμο; Τέλος, αυτοί οι του "αφανούς" υποχρεούνται να πωλούν με ΦΠΑ τα προϊόντα τους; Ευχαριστώ πολύ.
  2. Είναι 2 τιμολόγια συνολικής αξίας περίπου 500€, τα οποία δεν έχω υπολογίσει στο Ε3 (θα έβγαζα ζημιά περίπου €500 αν τα υπολόγιζα).
  3. Καλημέρα σας. Διάβασα όλες τις 33(!) σελίδες και το μόνο που έχω να πω είναι...κουράγιο, σε σας τους λογιστες. Στο πρόβλημά μου τώρα: Είμαι μισθωτός, αλλά έχω και ένα μικρό αγροτικό εισόδημα (ελιές) που δήλωνα στο Ε1 μέχρι περυσι, με τα αντικειμενικά. Φέτος συμπλήρωσα Ε3 (με παραστατικά που είχα για το 2014, τιμολόγιο αγοράς λαδιού από τον πελάτη και κάποια τιμολόγια/αποδείξεις για έξοδα) με μικρή ζημιά. Δεν ήξερα, όμως, ότι πριν 15 χρόνια με είχε δηλώσει ο πατέρας μου στο καθεστώς ειδικού ΦΠΑ, και έτσι έβαλα ΚΑΔ τον 999..8. Το Ε3 πέρασε κανονικά και μετά το ίδιο και το Ε1 (με μηδενικό εκκαθαριστικό). Πρέπει να κάνω τροποποιητικές ή ας το αφήσω έτσι και από του χρόνου αλλάζω τον ΚΑΔ; Τί πρέπει να κάνω τώρα με το ΜΥΦ; Να συμπληρώσω και αν ναι μέχρι πότε για το 2014; Στην εφαρμογή που μπήκα δεν είδα να υπάρχει κάτι από πριν από τους εκδότες των τιμολογίων (είναι πολύ λίγα, τα περισσότερα έξοδα είναι αποδείξεις), ούτε για τις αγορές μου, ούτε για το τιμολόγιο αγοράς από τον αγοραστή του λαδιού. Πρέπει απλώς να τα βάλω εγώ στον αντίστοιχο μήνα του 2014 ή τί; Ομοιώς, για 1 μέχρι τώρα τιμολόγιο αγορών μου του 2015 που έχω, πρέπει να το καταχωρήσω και αν ναι μέχρι πότε; Edit: Ψάχνοντας λίγο περισσότερο την εφαρμογή ΜΥΦ, βλέπω ότι το 2014 έχω στις αποκλίσεις 2 τιμολόγια (κακώς δεν τα πέρασα στο Ε3 κι εγώ), αλλά λείπουν τελειώς 3-4 τιμολόγια που τα πέρασα. Περίεργα πράγματα. Ευχαριστώ.
  4. Πιθανότατα γιατί δε θέλει να πληρώνει ΤΕΒΕ? Όποιος πάντως και να είναι ο λόγος, το ερώτημα είναι αν γίνεται, όχι γιατί θέλουν να το κάνουν έτσι...
  5. Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση, όμως όπως είπα, εξετάζουμε διαφορετική περίπτωση (το "1" παραπάνω, στην αρχική μου ερώτηση). Δηλαδή αν διαχειριστής οριστεί εξωτερικός (όχι μέλος), αλλά και χωρίς μισθό, με μοναδικό μέτοχο μία εταιρία του εξωτερικού, υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης οποιουδήποτε σε οποιονδήποτε φορέα? (Το λέω γιατί η ΠΟΛ παραπάνω, στο (β), αναφέρει διαχειριστή - υπάλληλο, ο οποίος, βέβαια, δεν έχει υποχρέωση ασφάλισης στο ΤΕΒΕ, έχει όμως υποχρέωση να τον ασφαλίσει η εταιρία στο ΙΚΑ).
  6. Κατ' αρχήν ευχαριστώ για την απάντηση. Υποχρέωση ασφάλισης δεν υπάρχει ούτε στην περίπτωση (1), που διαχειριστής ορίζεται εξωτερικός, χωρίς μισθό και χωρίς να είναι μέλος?
  7. Γεια σας. Βρίσκω κάποια σχετικά παλαιότερα θέματα, αλλά όχι κάτι για τη συγκεκριμένη περίπτωση: Εταιρία του εξωτερικού (π.χ. ΑΑΑ Ltd του Ηνωμένου Βασιλέιου) είναι κατά 100% μέτοχος Μονοπρόσωπης Ε.Π.Ε. (ή και κατά 50%) κανονικής ΕΠΕ. 1. Διαχειριστής της ΕΠΕ ορίζεται τρίτο φυσικό πρόσωπο χωρίς μισθό. Έχει υποχρέωση ασφάλισης. 2. Διαχειριστής της ΕΠΕ ορίζεται η ΑΑΑ Ltd. Υπάρχει κάποια υποχρέωση ασφάλισης κάποιου? Ευχαριστώ.
  8. Καταλαβαίνω, αλλά εγώ ψάχνω να βρω τί πραγματικά ισχύει, όχι να δώσω δίκαιο σε κάποιον, ή να μπορέσω μετά από μερικά χρόνια να "αποδείξω" ότι είχε άδικο. Θα ήθελα, απλώς, και κάποιες περισσότερες γνώμες. Αν π.χ. έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος κάτι τέτοιο.
  9. Παιδιά μια (σχετικά) σχετική ερώτηση: Αν ο λογιστής δεν πληρώνεται με αποτέλεσμα να έχει σταματήσει να πηγαίνει (και να συμπληρώνει τα σχετικά), υπάρχει περίπτωση να έχουν πρόβλημα οι υπάλληλοι με τα ένσημα επειδή δεν στέλνει την ΑΠΔ; Είναι υποχρεωμένος ο λογιστής να την στέλνει ακόμα και αν δεν πληρώνεται; Και οι υπάλληλοι τί μπορούν να κάνουν;
  10. Είναι σίγουρο αυτό για τον ΦΜΑ; Γιατί έχω μιλήσει με 1-2 λογιστές που ορκίζονται ότι γίνεται να "περαστούν" ακίνητα σε εταιρία, ακριβώς με σκοπό να μην πληρωθεί φόρος μεταβίβασης (εκτός του μικρού ΦΣΚ) και μετά να πληρώνεται μικρότερος φόρος (εταιρικός, αντί του ατομικού) στα εισοδήματα από τα ενοίκια. Δεν ισχύει αυτό;
  11. Ψάχνω στην αναζήτηση αλλά δεν μπορώ να βρω κάποιο link με σχετικά αναλυτική περιγραφή για το θέμα. Οι ερωτήσεις μου είναι δύο: 1ον: Μπορεί να συσταθεί εταιρία (Α.Ε., Ε.Π.Ε) εκμετάλλευσης ακινήτων με βασικό κεφάλαιο την εισφορά σε είδος ακινήτων που σήμερα ανήκουν στον/στους μετόχους; Υπάρχει κάποιο όριο στο ποσοστό της εισφοράς σε είδος σε σχέση με το συνολικό κεφάλαιο (π.χ. μπορεί σε συνολικό κεφάλαιο 500.000€ τα μετρητά να είναι 5.000€ και τα υπόλοιπα να είναι η αξία των ακινήτων); Πώς θα φορολογηθεί αυτή η εισφορά, με το 1% φόρο συγκέντρωσης κεφαλαίου ή αλλιώς; 2ον: Μία τέτοια εταιρία, με μοναδικό αντικείμενο την εκμετάλλευση ακινήτων (μόνο έσοδο τα μισθώματα από τα ακίνητα), φορολογείται όπως οι υπόλοιπες; Είναι υποχρεωμένη να υποβάλει δηλώσεις Φ.Π.Α.; Ποια έξοδα μπορεί να εκπίπτει (π.χ. δαπάνες επισκευής, αμοιβές μεσιτών, κ.τ.λ.); Το ξέρω ότι το θέμα είναι μεγάλο. Οποιαδήποτε απάντηση στα παραπάνω θα εκτιμηθεί πολύ, αλλά και κάποια παραπομπή σε σχετικές πηγές (link ή άλλο), το ίδιο. Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...