Jump to content

annac

simple Members
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

  1. Καλησπέρα, Σχετικά με την υποβολή των Βεβαιώσεων (ΒΑΣ) προς τα 3 υπουργεία, παρακαλώ μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει τα στοιχεία ? Είναι : 1) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙKΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΡ. ΣΕΡΒΙΑΣ 10 ΑΘΗΝΑ 101 84 2) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ Διεύθυνση Ναυτιλιακής Πολιτικής και Ανάπτυξης ΑΚΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 185 10 3) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Διεύθυνση Κεφαλαίων Εξωτερικού, Τμήμα Αλλοδαπών Εταιρειών ΝΙΚΗΣ 5-7 ΑΘΗΝΑ 101 80 Για το Ανάπτυξης έχω αμφιβολία. Ευχαριστώ πολύ.
  2. Σωστα, συγνωμη, οχι καταβολη αλλα αναγραφη στη δηλωση. Βεβαια στη φορμα της ΓΓΠΣ δεν εχει πεδιο για τις ασφαλιστικες εισφορες στη προσωρινη δηλωση ΦΜΥ.
  3. Σε συνεχεια του παραπάνω, το αρθρο αναφερει ταυροχρονη καταβολη και των ασφαλιστικων εισφορων. Τι γινεται με αυτο? Ευχαριστω εκ των προτερων.
  4. Ευχαριστω πολυ και τους δυο συναδερφους για την αμεση ανταποκριση.
  5. Καλημερά! Ηθελα να ρωτησω σχετικα με την υποβολη ΦΜΥ. Ειναι τελικα μηνιαια? Κ ισχυει απο τον Σεπτεμβρη ή τον Οκτωβρη? Αν ισχυει απο τον Σεπτεμβρη κ το ΑΦΜ μας ληγει σε 30, τι ισχυει με την προθεσμια? Ευχαριστω.
  6. Η εταιρεια αυτή είναι του Ν. 89/67, αλλα δεν εχει πλοια. Στο ΦΕΚ της λεει οτι εχει ως αντικειμενο τις ναυλωσεις, διακανονισμο αβαρεων, μεσιτεια ναυλωσεων ή αγαραπωλησιων ή ναυπηγήσεων πλοιων κτλ. Οποτε συμπεραίνω ότι την επηρεάζει η αλλαγή κ πρέπει να περνάμε ολες τις ΒΑΣ? Η αλλαγη αυτή που περνάμε ολες τις ΒΑΣ ισχυει απο το 2013 κ μετά? Ευχαριστω!
  7. Καλησπέρα, Μια μικρή ενημέρωση, σχετικά με εταιρεία του Ν. 89/67. Μέχρι πέρυσι οι ΒΑΣ (κόκκινα χαρτιά) ήταν μη υποχρεωτικά εκχωριτέες στην ΤτΕ. Τις ΒΑΣ που περνούσαμε στο βιβλίο εσοδων εξόδων, γι αυτες μονο ζητούσαμε βεβαιωση από την τράπεζα στο τέλος της χρονιάς για τα 3 υπουργεία. Έχει αλλάξει κάτι σε αυτό? Θα πρέπει να γράφονται στο βιβλιο εσοδων εξοδων υποχρεωτικά όλες οι ευρωποιήσεις συναλλάγματος που πραγματοποιουν οι εταιρείες του Ν. 89? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  8. Καλησπέρα σας, ηθελα την βοηθεια σας στο παρακάτω θέμα διοτι πρωτη φορά το αντιμετωπίζω και εχω μικρή εμπειρία. Εταιρεία με βιβλια Β' κατηγοριας, έλαβε ΑΠΥ από δικηγορικό γραφείο. Στην ΑΠΥ έχει: - Αξία 339,50 ευρώ - ΦΠΑ 78,09 ευρώ - Παρακράτηση υπόχρεου 20% 67,90 ευρώ Την παραπάνω παρακράτηση θα την πληρώσει η εταιρεία στην τράπεζα ή στη ΔΟΥ? Τελος, όσο αφορά την καταχώριση στο βιβλιο εσοδων-εξόδων, η παραπάνω εγγραφή (Δαπάνη, ΦΠΑ, παρακράτηση 20%) πως θα γίνει? Σας ευχαριστω εκ των προτέρων!
  9. Βιαστηκα να ρωτησω, κοιταξα καλυτερα και εχει ηδη απαντηθει στο forum! Ευχαριστω!
  10. Καλησπέρα, Προσπαθω κι εγω να συμπληρωσω τον πινακα προσωπικου για ΣΕΠΕ ηλεκτρονικα. Ο τεχνικος ασφαλειας της επιχειρησης ειναι ο εργοδοτης που εχει παρακολουθησει τα σχετικα σεμιναρια. Το προβλημα μου ειναι στο πεδιο ισχυ εως____. Στην πιστοποιηση του ΚΕΚ δεν φαινεται ημερομηνια ληξης και ρωτησα το ΚΕΚ που μου ειπαν το ιδιο. Να βαλω στην τυχη μια ημερομηνια σε 20-25 χρονια??!!!
  11. Καλημερα σας! Διαβασα τα παραπάνω αλλά μπερδευτηκα σχετικα με τις ασφαλιστικες κλασεις. Για εργαζομενο που εχει συμπληρωσει 5αιτια, (εγγραφη το 2007 & προαιρετικη ειδικη προσαυξηση ) σε ποια κλάση ανήκει? Η καρτέλα του εργοδότη απο το τσμεδε λέει στην κλάση : 1 Ρωταω γιατι δεν ξερω ποση ειδικη προαυξηση να βάλω... 83,20 ή 102,32? Ευχαριστω!
  12. Καλημέρα! Προσληψη υπαλληλου με πληρες ωράριο 5ημερο στις 15/1/2013. Ρωτησα σε 2 ΙΚΑ για τις μέρες ασφάλισης, το πρώτο (στο οποιο υπαγόμαστε) μου είπε 13 & το δεύτερο 16. Ποιο είναι το σωστό?
×
×
  • Create New...