Jump to content

TrifonK

simple Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

  1. Σε περίπτωση που κολλήσεις σε κάποια ερώτηση μπορείς να προχωρήσεις στην επόμενη και να ξαναγυρίσεις μετα?
  2. Το θεμα ειναι αν οι ερωτησεις θα ειναι ιδιες για ολους. Πεμπτη ανοιγει η εφαρμογη, Παρασκευη μπορεις να πληρωσεις και να συμμετεχεις ακομα και ενα μηνα μετα. Φανερα δεν εχω καταβαλλει τα εξεταστρα και ειμαι κατα της αξιολογησης, θα δω ομως την Πεμπτη ποια ειναι η κατασταση και θα πραξω αναλογα. Το 50% που θελουν σαν ποσοστο επιτυχιας το θεωρω εφικτο, ειδικα αν υπαρξει βοηθεια και απο καποιον που εχει δωσει τις εξετασεις, μπας και ξεμπερδεψω γιατι στο μελλον δε ξερουμε ποια θα ειναι η διαδικασια (ευελπιστω να καταργηθει).
  3. Να ρωτήσω κάτι στα πεδία μηνιαίο καθαρό εισόδημα, υποχρεώσεις και επιπλέον αναμενόμενο εισόδημα, τι συμπλήρωσες? Σε περιπτώσεις με μηδενικό εισόδημα το δέχεται το σύστημα?
  4. Να σας πω την αληθεια και εγω σκεφτομαι το ηλεκτρονικο αρχειο για περιοδικες, εκκαθαριστικες κτλ. Απο τη στιγμη που υπαρχουν στο taxis ηδη, συν το οτι τον τελευταιo 1.5 χρονο εχω το Pbs που ειναι απο μονο του ενα τεραστιο ηλεκτρονικο αρχειο και το calculus που μπορεις να τα κανεις pdf ειναι μεγαλο κερδος. Δε μπορω ομως να βρω λυση για τα τιμολογια. Χρησιμοποιω φακελους απο χαρτονι για οικονομια χωρου, με τους πλαστικους δεν υπηρχε περιπτωση να χωρεσουν. Καθε τριμηνο οτι γεμιζει προσπαθω να το διωξω, αλλα παντα μενουν αρκετα που αφορουν μαγαζια σε γυρω χωρια και δεν ειναι ευκολο να τα παω. Στο καινουριο χωρο εχουμε ηδη μια πολυ μεγαλη βιβλιοθηκη και σκεφτομουν τουλαχιστον να τα συμμαζεψω ως εξης: ενα κουτι πλαστικοποιημενο σκληρο με τα στοιχεια του επαγγελματια απ' εξω και μεσα εναν φακελο απο χαρτονι παλι με τα τιμολογια, ετσι ωστε οταν γεμιζει απλα να τον αντικαθιστω και τον γεματο να τον επιστρεφω πισω η σε ντουλαπα. Να υπαρχει μια οργανωση, γιατι με τους φακελους απο χαρτονι, πρεπει να ψαχνεις αρκετα να βρεις αυτον που θες, υπαρχουν πολλες φορες διπλοι φακελοι και περιττο να πω οτι το θεαμα για καποιον πελατη που ερχεται δεν ειναι και το καλυτερο. Τα βιβλια εσοδων-εξοδων τα εχετε σε πλαστικους φακελους, μαζι με τα τιμολογια, με το αρχειο, η ξεχωριστα? Ευπροσδεκτη καθε απαντηση
  5. Καλησπερα, Ανοιγω αυτο το θεμα με σκοπο να ανταλλαξουμε αποψεις σχετικα με την οργανωση ενος λογιστικου γραφειου και κυριως για τον τροπο αρχειοθετησης του μεγαλου ογκου εγγραφων που εχουμε. Προσωπικα μεχρι τελη Σεπτεμβριου μεταφερομαστε σε καινουριο γραφειο και προσπαθω να βαλω μια ταξη οσον αφορα το αρχειο. Το μεγαλυτερο προβλημα μου αφορα τα τιμολογια, επειδη υπαρχουν φακελοι που μπορει να γεμιζουν καθε μηνα και επειδη οι περισσοτεροι δεν ερχονται να τα παρουν επικρατει ενα χαος με σακουλες γεματες κτλ κτλ. Μιλαμε για περιπου 300 επαγγελματιες. Απο κει και μετα προσπαθω να μαζεψω ολο το αρχειο με περιοδικες, εκκαθαριστικες, συγκεντρωτικες, βιβλια εσοδων εξοδων και να βρω τον βελτιστο τροπο οργανωσης. Θα χαιρομουν πολυ να ακουσω αποψεις και εμπειριες συναδελφων σχετικα με το πως εχουν τακτοποιησει το αρχειο τους. Τι ειδους φακελοι χρησιμοποιουνται, ραφια/συρταρια και γενικα οτιδηποτε μπορει να βοηθησει. Ευχαριστω πολυ
  6. Δυστυχως ειναι αληθεια, σημερα ηρθαν και σε μενα 3 πιστωτικα απο τον ΕΟΠΥΥ και περιμενω λογικα απο τα υπολοιπα φαρμακεια. Την διαδικασια την εχουμε κανει ηδη μια φορα με τα καθυστερημενα rebate απο τα αλλα ταμεια. Θα ηθελα να ρωτησω αν θα μπορουσαμε να τα καταχωρησουμε στο 2012. Τα μισα φαρμακεια που εχω εγω τουλαχιστον, ειναι εταιρειες οποτε καταλαβαινετε οτι εχουν υποβληθει δηλωσεις κτλ.
  7. Θα τρελαθουμε στην αναλωση φετος. Προβλεπω του χρονου να την καταργουν
  8. Οταν παω να στειλω Ε3 εταιρειας απο το PBS, στο taxis μου βγαζει το εξης μηνυμα : O ΑΦΜ .............................. που συνδεεται με την πιστοποιηση σας στο Taxisnet δεν ειναι αποδεκτος. Επικοινωνηστε με την υπηρεσια του Taxisnet (καλο!!!) στο τηλεφωνο 210-4802552. Εχει συναντησει κανενας παρομοιο προβλημα? Καμμια λύση?
  9. online μπορει να πληρωθει τωρα? παλιοτερα που το ειχα ψαξει δε γινοταν.
  10. Οταν ξεκινησα το θεμα το Νοεμβριο, η πρωτη απαντηση ειχε ερθει μετα απο ενα μηνα. Το βλεπω τωρα και εχω παθει πλακα. Τοτε ειχα ρωτησει την εφορια και μου ειχαν πει οτι το χαρτι απο το ταμειο μπορεις να το χρησιμοποιησεις σαν παραστατικο για να το περασεις στα βιβλια, ή μπορεις να κοψεις πιστωτικο, δεν υπαρχει προβλημα. Σε καποιους εκοψα πιστωτικο και το στειλαμε στο ταμειο, σε καποιους χρησιμοποιησα την βεβαιωση και το καταχωρησα στα βιβλια σαν πιστωτικο τιμολογιο πωλησεων/εκπτωσεων κανοντας αποφορολογηση με 6,5 % γιατι γνωριζα απο τους φαρμακοποιους οτι αφορουσε μονο φαρμακα. Τωρα και γω περιμενω την ΠΟΛ μπας και πρεπει να το αλλαξω. Εχει ερθει προσφατα και μια βεβαιωση απο τον ΟΓΑ, αλλα δεν ακουμπαω τπτ.
  11. Επειδη μιλησα με την εφορια γι αυτο το θεμα, υπαρχουν 2 τροποι: Ειτε με εκδοση πιστωτικου τιμολογιου προς τον ασφ. φορεα, ειτε με αυτη τη βεβαιωση που δινει ο ασφ. φορεας, μπορουν να καταχωρηθουν στο βιβλιο εσοδων-εξοδων. Και οι δυο τροποι ειναι σωστοι. Στα 3 φαρμακεια που εχω, στο 1 ο ιδιος εκδοσε πιστ. τιμολογιο, ενω στους αλλους αθροισα τα ποσα απο τις βεβαιωσεις, εκανα αποφορολογηση με 6,5% και τα καταχωρησα σαν πιστ. τιμολογιο πωλησεων με ημ/νια 1/10/11 & αιτιολογια rebate πχ απρ-σεπ, επειδη τα παραλαβαμε πολυ αργα και ειχαν εκτυπωθει ηδη τα βιβλια.
  12. Δεν εχει συναντήσει κάποιος συνάδελφος την παραπάνω περίπτωση;
  13. Καλημέρα. Έπεσε στα χέρια μου σήμερα το rebate που αποτελεί μια έκπτωση των φαρμακοποιών προς τα ταμεία ανάλογα με το ύψος των πωλήσεων. Συγκεκριμένα μπροστά μου εχω ένα ενημερωτικό σημείωμα του ΙΚΑ οπου απο το σύνολο της παραγγελίας αξίας 16757,48 ευρώ εκτός των κρατήσεων για ΤΣΑΥ και κάποιες δαπάνες που αφορούν τις τραπεζικές συναλλαγες υπάρχει μια έκπτωση της τάξης των 295,86 ευρώ (επι του ποσού των 14195,23 ευρώ). Θα πρέπει να κοπεί πιστωτικό τιμολόγιο έκπτωσης απο τον φαρμακοποιό προς το ΙΚΑ, η μπορούμε να καταχωρήσουμε αυτο το ποσό με το ενημερωτικο σημείωμα του ΙΚΑ;
×
×
  • Create New...