Jump to content

manageraccount

Silver members
  • Content Count

    506
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

manageraccount last won the day on August 7 2017

manageraccount had the most liked content!

About manageraccount

  • Rank
    *

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens

Recent Profile Visitors

7,575 profile views
  1. Κοίτα να δείς.. 2 χρόνια μετά που άνοιξα το θέμα.. βρισκόμαστε πάλι στο ίδιο σημείο.. Τελικά πάρα την κρίση, ο ΠΑΟ συνεχίζει και επενδύει αγοράζοντας νέες εξοχικές κατοικίες.. και αυτή τη φορά αποφασίσαμε να επεκταθούμε στο εξωτερικό..
  2. ΑΠΔ= ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.. ΑΠΔ=ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.. παρακαλώ όπως γίνουν και επόμενοι συνδυασμοί. ευχαριστώ.
  3. Ωραίες οι σοκολάτες.. και ειδικά αν είναι και δικό μας προϊόν.. αλλά βρε αδερφέ.. φίλε περιπτεριούχε.. 1,60 η σοκολάτα ΙΟΝ και μάλιστα χωρίς αμύγδαλα..? Και όχι η μεγάλη.. η μεσαία..
  4. και φυσικα μπορεις.. αρχικα ενα μικρο εκκλησακι για να δοξαζεις το Θεο που ακομα δεν σου ηρθε κατι. Αν τωρα δεν θες να μπεις σε εξοδα για το εκκλησακι, μπορεις να πας να "παραδοθεις" μονος σου κανοντας την ερωτηση " εγω γιατι δεν πληρωσα?". Αναλογα με την απαντηση, μπορεις να προβεις σε οποιαδηποτε κινηση καλοσυνης ή μη..
  5. Για όσους δεν γνωρίζουν τι θα πει Έλληνας και Ελλάδα που "τάχα" πάει για φούντο.... 1. Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως ανοιχτά της Λιβύης. Θέλεις ΔΥO ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα). Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία. 2. Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι, Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ. 3. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία. 4. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία. 5. Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν κάθε είδος πλοίου . 6. Έχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, τρόλεϊ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ. 7. Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά πλοία είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες -5οι στον κόσμο. 8. Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οι παγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδάκινα. 9. Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο σε υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και σε αλουμίνα. 10. Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ, ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε και το 2ο καλύτερο Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ, με την Τουρκία να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ! 11. Έχουμε νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το 3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως. Εντωμεταξύ ο χρυσός που υπάρχει στην Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ. Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την Θράκη , τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης. Η αξία του πετρελαίου και του αερίου μας είναι - κρατηθείτε - 10 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΛΑΡΙΑ !όπως αναφέρει το Γεωλογικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, το ΥΣΓΣ.
  6. Ειρηνη, Δεν με πηρες τηλεφωνο, οποτε αναγκαζομαι να σου απαντησω δημοσιως. Αρχιζουμε απο τα βασικα. Εγω δεν εχω ιδεες. Εχω κανει προταση. Την οποια ακολουθουν παρα πολλοι πλεον, δεν εχεις παρα να δεις τι κανει ο κοσμος. Που στρεφεται. Επισης, σταματα σε παρακαλω αυτην την καραμελα με την υπεροψια την οποια εχεις λιωσει πλεον.Εμενα με ενδιαφερει η σοβαρη ενημερωση. Με επιχειρηματα και αντιεπιχειρηματα. Αλλα η σοβαρη ενημερωση. Και απο εκει και περα στα σπιτια μας. Π.χ. για να στο εξηγησω και αυτο. 1 συναδελφος διαβασε το θεμα που καποτε, και ακομα και τωρα διαβαζεται, ειχε αναλυθει. Ο συναδελφος ανεφερε σε ξενοδοχειο, τα εξης. Το διαβασα εκει, μου εκανε μεγαλη εντυπωση η επιθεση που δεχθηκε ο συναδελφος, εκατσα και το εψαξα, και το μονο λαθος που βρηκα, ειναι για ποιο λογο να μην ασχολουνται και αλλοι. Ειναι πολυ ενδιαφερον αυτο το συστημα. Ανω των 50 ετων ο συναδελφος, με συζυγο που ασχολειται με εμποριο οπως μου ειπανε.Δεν ηρθε να με βρει, ουτε μηνυμα μου εστειλε ουτε τιποτα... Παμε τωρα στη αλλη καραμελα που καποτε την ειχες ξαναπει. Αυτη της ανασφαλειας. Ανασφαλης θεωρειται αυτος του οποιου του λειπει η σιγουρια. Ειτε αφορα οικογενεια, ειτε επαγγελματικα ειτε στις προτασεις που κανει. Ξεκαθαριζω λοιπον και λεω το εξης. Μια χαρα οικογενεια εχω. Επαγγελματικα δεν με εχει παρει η κατω βολτα. Και οσο αφορα προτασεις μου, θα σου ελεγα οτι εκει ειναι που εχω την μεγαλυτερη σιγουρια. Παμε παρακατω Ειρηνη. Για την σκεψη της συναδελφου που πηγε εκει. Λαθος Ειρηνη. Π.χ Νο.2. Οταν ημουν ανεργος, και δεν ειχα λυσεις Ειρηνη, κατι επρεπε να κανω. Να σκεφθω κατι που δεν το ειχα κανει. Δεν ηξερα καν αν μου "πηγαινε".. Πηγα και εργαστηκα σε περιπτερο. Βαρδιες... αστο καλυτερα... κινδυνος? Μην το αναλυσουμε... Καποτε με ειχαν κλεψει... Αρα οταν αναφερομαι οτι ισως θα χρειαστει καποιος να κανει κατι που πριν δεν το ειχε σκεφθει δεν εννοουσα αυτο που κανω εγω. Και για να στο κανω ακομα πιο ξεκαθαρο τι κανω εγω θα σου πω το εξης. Παω στο παραγωγο απευθειας. Και καταργω τους μεσαζοντες. Φυσικα αυτο ειναι και επαγγελμα αν το δεις και πιο σοβαρα, οπως το ειδαν 6 συναδελφοι εκ των οποιων 1 εκανε εισηγηση στα τελη του Φεβρουαριου. Παμε τωρα στο τελευταιο κομματι. Το τι θα σκεφθεις εσυ Ειρηνη, ειναι δικο σου θεμα. Το τι μπορεις να κανεις ειναι και παλι δικο σου θεμα. Αρα εγω δεν γνωριζω τιποτα. Εν κατακλειδι, Σταματα την καραμελα του υπεροπτη και του ανασφαλη. Τουλαχιστον εγω απο θεμα δουλειας εχω 2. Αρα ανασφαλης δεν ειμαι. Και αν ημουν υπεροπτης την δευτερη θα την κρατουσα μονο για εμενα. Συμπληρωνω. Υπαρχουν συναδελφοι εδω μεσα που ενημερωνονται απο εμενα, απο αλλη πηγη ενημερωσης που εχω φτιαξει Ειρηνη. Επομενως οταν εχεις αφιερωσει ωρες, χρηματα, και πολλα αλλα για να μοιραστεις κατι, αυτο Ειρηνη δεν λεγεται υπεροψια. Λεγεται επαγγελματισμος και αισθημα ευθυνης απεναντι σε αυτους που σε διαβαζουν. Ασχετα αν επικοινωνησουν ή οχι.
  7. κλασικο παραδειγμα παγκοσμιοποιησης ειναι και το ιντερνετ. ισως το πιο κλασικο. αν δεν υπηρχε το ιντερνετ, αυτη την στιγμη δεν θα γινομασταν αμεσα δεκτες πληροφοριων, ιδεων ή να ειμαστε και on line παρατηρητες γεγονοτων. επισης αν δεν υπηρχε αυτο, δεν θα δινοταν η δυνατοτητα να ακουστουν αποψεις απο ανθρωπους που ισως να μην εχουν βρεθει ποτε απο κοντα. επομενως αν υπαρχει καποιο σχεδιο παγκοσμιοποιησης στη χωρα, ορισμενοι ηδη συμμετεχουν σε αυτο απο την στιγμη που χειριζονται το ιντερνετ.. αρα ο κλαδος (αν ειναι το περιορισουμε σε εμας) ειναι παρων στις εξελιξεις διοτι χρησιμοποιει αυτο το οπλο που λεγεται ιντερνετ, ο καθενας φυσικα για τον λογο τον οποιο θελει να το χρησιμοποιει.
  8. Υποστηρικτές της παγκοσμιοποίησης Οι υποστηρικτές της δημοκρατικής παγκοσμιοποίησης θεωρούν ότι η πρώτη φάση, η οποία αφορά τις αγορές, πρέπει να ολοκληρωθεί με τη δημιουργία πολιτικών θεσμών που θα εκφράζουν τη θέληση των παγκόσμιων πολιτών. Η διαφορά τους με άλλους γκλομπαλιστές είναι ότι δεν καθορίζουν εκ των προτέρων κάποια ιδεολογία που να συγκεκριμενοποιεί αυτή τη θέληση, η οποία θα πρέπει να αφεθεί στην ελεύθερη επιλογή των πολιτών μέσω δημοκρατικών διαδικασιών. Οι υποστηρικτές του ελεύθερου εμπορίου επισημαίνουν ότι οι οικονομικές θεωρίες για συγκριτικό πλεονέκτημα υποδεικνύουν ότι το ελεύθερο εμπόριο οδηγεί σε πιο αποτελεσματική κατανομή του πλούτου, με όφελος για όλες τις χώρες που μετέχουν στο εμπόριο. Γενικά, αυτό οδηγεί σε χαμηλότερες τιμές, χαμηλότερη ανεργία και ψηλότερη αποδοτικότητα. Οι φιλελεύθεροι και άλλοι υποστηρικτές του laissez-faire καπιταλισμού ισχυρίζονται ότι περισσότερη πολιτική και οικονομική ελευθερία υπό τη μορφή δημοκρατίας και καπιταλισμού στον ανεπτυγμένο κόσμο είναι αυτοσκοπός, αλλά παράγει ταυτόχρονα και περισσότερο υλικό πλούτο. Βλέπουν την παγκοσμιοποίηση ως την ωφέλιμη επικράτηση της ελευθερίας και του καπιταλισμού. Πολλοί ισχυρίζονται ότι το κίνημα ενάντια στην παγκοσμιοποίηση παρουσιάζει μη εμπεριστατωμένα επιχειρήματα και ότι οι διεθνείς στατιστικές υποστηρίζουν σθεναρά την παγκοσμιοποίηση: Το ποσοστό των ανθρώπων που ζουν σε αναπτυσσόμενες χώρες με ημερήσιες απολαβές κάτω του ενός δολαρίου ΗΠΑ (προσαρμοσμένο για πληθωρισμό και αγοραστική αξία) έχει πέσει στο μισό σε διάστημα είκοσι ετών[3], αν και κάποιοι υποστηρίζουν ότι πρέπει να ληφθούν υπ' όψη άλλοι παράγοντες μέτρησης της φτώχειας[4]. Το προσδόκιμο ζωής στον αναπτυσσόμενο κόσμο έχει σχεδόν διπλασιαστεί μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και η ψαλίδα, σε σχέση με τον αναπτυγμένο κόσμο όπου η αύξηση ήταν μικρότερη, έχει μικρύνει κάπως. Η παιδική θνησιμότητα έχει μειωθεί σε όλες τις αναπτυσσόμενες περιοχές του κόσμου[5], ενώ η εισοδηματική ανισότητα ανά τον κόσμο μειώνεται[6]. Η δημοκρατία είχε εντυπωσιακή αύξηση, όπου σχεδόν σε κανένα κράτος δεν υπήρχε δικαίωμα ψήφου για όλους το 1900, σε σύγκριση με 62.5% όλων των κρατών το 2000[7]. Η αναλογία του ανά τον κόσμο πληθυσμού που ζει σε χώρες όπου η κατά κεφαλή προμήθεια τροφίμων ανά ημέρα είναι κάτω από 2.200 θερμίδες (9,200 kilojoule) μειώθηκε από 56% στα μέσα της δεκαετίας του 1960 σε κάτω από 10% τη δεκαετία του 1990[8]. Μεταξύ του 1950 και του 1999 ο αλφαβητισμός στον κόσμο αυξήθηκε από 52% σε 81%. Ο αλφαβητισμός των γυναικών ως ποσοστό σε σχέση με τους άντρες αυξήθηκε από 59% το 1970 σε 80% το 2000[9]. Το ποσοστό παιδιών στο εργατικό δυναμικό μειώθηκε από 24% το 1960 σε 10% το 2000[10]. Υπάρχει αυξητική τάση για παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, αυτοκίνητα, ραδιόφωνα και τηλέφωνα κατά κεφαλή, καθώς και για ποσοστό πληθυσμού με πρόσβαση σε πόσιμο νερό[11]. Παρ' όλα αυτά, μερικές από αυτές τις βελτιώσεις πιθανόν να μην οφείλονται στην παγκοσμιοποίηση, ή να ήταν δυνατές σε κάποιον βαθμό χωρίς τη σημερινή μορφή της παγκοσμιοποίησης ή των αρνητικών συνεπειών τις οποίες επικαλούνται τα κινήματα ενάντια στην παγκοσμιοποίηση. Μερικοί υπέρμαχοι του καπιταλισμού τηρούν κριτική στάση έναντι στην Παγκόσμια Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για διεφθαρμένους γραφειοκρατικούς οργανισμούς που ελέγχονται και χρηματοδοτούνται από κράτη και όχι από εταιρείες. Πολλά δάνεια έχουν δοθεί σε δικτάτορες που ποτέ δεν υλοποίησαν μεταρρυθμίσεις τις οποίες υποσχέθηκαν, αφήνοντας αντ' αυτού τον λαό να πληρώσει αργότερα τα χρέη. Θεωρούν ότι ο καπιταλισμός σήμερα είναι πολύ λίγος και όχι υπερβολικός. Επισημαίνουν επίσης ότι αντίσταση στην παγκοσμιοποίηση φέρνουν διάφορες ομάδες με ειδικά συμφέροντα, όπως συντεχνίες σε χώρες του Δυτικού Κόσμου. Ο Χοσέ Μποβέ, ένας από τους ηγέτες του κινήματος ενάντια στην παγκοσμιοποίηση, εκπροσωπεί επίσης τους Γάλλους αγρότες, οι οποίοι προστατεύονται από τον ανταγωνισμό με χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου με ψηλούς εισαγωγικούς δασμούς και μεγάλες επιχορηγήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Άλλοι, όπως ο Καναδός γερουσιαστής Ντάγκλας Ρος, βλέπουν την παγκοσμιοποίηση ως απλώς αναπόφευκτη και υποστηρίζουν τη δημιουργία θεσμών όπως μια Κοινοβουλευτική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, η οποία θα εκλέγεται απευθείας από τους πολίτες και θα επιβλέπει τη λειτουργία διεθνών φορέων των οποίων η διοίκηση δεν εκλέγεται. Οι υποστηρικτές της παγκοσμιοποίησης ασκούν έντονη κριτική σε αρκετές υφιστάμενες πολιτικές, ιδιαίτερα στις πολύ ψηλές επιχορηγήσεις για τη γεωργία στον αναπτυγμένο κόσμο και τους σχετικούς προστατευτικούς δασμούς. Για παράδειγμα, σχεδόν ο μισός προϋπολογισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης πάει σε αγροτικές επιχορηγήσεις, κυρίως σε μεγαλοαγρότες και αγροεπιχειρήσεις, οι οποίοι αποτελούν ένα ισχυρό λόμπι[12]. Το 2005 η Ιαπωνία έδωσε 47 δισ. δολάρια σε επιχορηγήσεις του αγροτικού της τομέα[13], σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερα χρήματα από τη συνολική βοήθεια που έδωσε σε άλλες χώρες[14]. Οι ΗΠΑ δίνουν 3,9 δισ. δολάρια κάθε χρόνο για να στηρίξουν τον τομέα καλλιέργειας βαμβακιού, ο οποίος περιλαμβάνει 25.000 καλλιεργητές, τρεις φορές φορές περισσότερο από τον προϋπολογισμό της USAID για τα 500 εκατομμύρια Αφρικανούς[15]. Αυτό εξαντλεί τα έσοδα του κράτους από φορολογία και αυξάνει τις τιμές για τους καταναλωτές στον αναπτυσσόμενο κόσμο, μειώνει τον ανταγωνισμό και την αποτελεσματικότητα, αποτρέπει τις εξαγωγές από περισσότερο ανταγωνιστικούς αγροτικούς και άλλους τομείς στον αναπτυσσόμενο κόσμο λόγω των εμποδίων, και υποδαυλίζει τους τομείς στους οποίους οι αναπτυσσόμενες χώρες έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα[16]. Πολέμιοι της παγκοσμιοποίησης Οι επικριτές της οικονομικής πτυχής της παγκοσμιοποίησης υποστηρίζουν ότι δεν είναι, όπως δηλώνουν οι υποστηρικτές της, μια αναπόφευκτη διαδικασία η οποία πηγάζει φυσικά από τις οικονομικές ανάγκες όλων. Οι επικριτές συνήθως επισημαίνουν ότι η παγκοσμιοποίηση είναι μια διαδικασία που εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πολυεθνικών εταιρειών, και αντιτάσσουν τη δυνατότητα καθιέρωσης εναλλακτικών θεσμών και πολιτικών, οι οποίοι θα αντιμετωπίσουν τις επιθυμίες των φτωχών και εργατικών τάξεων στον κόσμο, καθώς και τα περιβαλλοντικά θέματα, με πιο δίκαιο και σωστό τρόπο[17]. Το κίνημα είναι πολύ ευρύ και περιλαμβάνει εθνικοαπελευθερωτικές ομάδες, αριστερά κόμματα, αναρχικούς, οικολόγους, αγροτικές συντεχνίες, αντιρατσιστικές οργανώσεις, θρησκευτικές οργανώσεις, κλπ. Κάποιοι ζητούν μεταρρυθμίσεις (για ένα «πιο ανθρώπινο» είδος καπιταλισμού), ενώ άλλοι έχουν πιο επαναστατική προσέγγιση (υποστηρίζοντας εναλλακτικές προτάσεις στον καπιταλισμό) και άλλοι αντιδρούν θεωρώντας την παγκοσμιοποίηση ως καταστροφική για τη βιομηχανία και την απασχόληση της χώρας τους. Αναφορικά με το φλέγον θέμα της παγκόσμιας μετανάστευσης, η διαμάχη εκτυλίσσεται γύρω από τις αιτίες (σε τι βαθμό είναι εθελοντική ή υποχρεωτική, απαραίτητη ή όχι), αλλά και τις συνέπειες (κατά πόσο είναι ωφέλιμη ή όχι, αν συμφέρει κοινωνικά ή περιβαλλοντικά). Οι υποστηρικτές θεωρούν τη μετανάστευση απλά σαν μια διαδικασία κατά την οποία μέλη του εργατικού δυναμικού μπορούν να πάνε από μία χώρα σε άλλη για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, ενώ οι επικριτές δίνουν έμφαση στις αρνητικές συνέπειες, όπως την οικονομική, πολιτική και περιβαλλοντική ανασφάλεια, και επισημαίνουν τον συσχετισμό μεταξύ μετανάστευσης και της τεράστιας ανάπτυξης φτωχών συνοικιών σε πόλεις του αναπτυσσόμενου κόσμου. Σύμφωνα με το The Challenge of Slums, έκθεση που εξέδωσε ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών το 2003, «η κυκλική φύση του καπιταλισμού, η αυξημένη ζήτηση για ειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό σε σχέση με το ανειδίκευτο, και οι αρνητικές συνέπειες της παγκοσμιοποίησης — και ιδιαίτερα οι απότομες βελτιώσεις και επιδεινώσεις της οικονομίας ανά τον κόσμο που συμβάλλουν στην ανισότητα και τη μη ομοιόμορφη κατανομή του νέου πλούτου — συμβάλλουν στην τεράστια ανάπτυξη των φτωχογειτονιών»[18]. Διάφορες πτυχές της παγκοσμιοποίησης θεωρούνται ζημιογόνες από πολλές ομάδες ακτιβιστών, καθώς και από εθνικιστές. Έτσι, περί τα τέλη της δεκαετίας του '90 σφυρηλατήθηκε ένα ετερόκλητο, διεθνές κίνημα το οποίο έγινε γνωστό κυρίως από τις αναταραχές, τις διαδηλώσεις και τις συγκρούσεις που ξέσπασαν το 1999 στο Σιάτλ των ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου. Παρόμοιες συγκρούσεις επαναλήφθηκαν το 2001 στη Γένουα της Ιταλίας, στην 27η Σύνοδο των G8. Το κίνημα αυτό, το οποίο χαρακτηρίζεται κυρίως από έναν σοσιαλιστικό και οικολογικό χαρακτήρα, δεν έχει συγκεκριμένο όνομα. Ο όρος ενάντια στην παγκοσμιοποίηση ή κατά της παγκοσμιοποίησης χρησιμοποιείται συχνά από τα ΜΜΕ, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε σύγχυση, καθώς πολύ συχνά οι ακτιβιστές αντιτίθενται σε συγκεκριμένες πτυχές της παγκοσμιοποίησης και όχι σε ολόκληρο το φαινόμενο. Ακτιβιστές όπως ο Νόαμ Τσόμσκι είπαν ότι ο όρος αυτός δεν έχει νόημα, αφού στόχος του κινήματος είναι η παγκοσμιοποίηση της δικαιοσύνης[19] (βλ. Κίνημα Παγκόσμιας Δικαιοσύνης). Πολλοί ακτιβιστές έχουν ως σύνθημα το «ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός», το οποίο έχει δώσει ονόματα όπως το altermondialisme στα γαλλικά. Υπάρχουν πολλά είδη «αντι-παγκοσμιοποίησης». Σε γενικές γραμμές, οι πολέμιοι ισχυρίζονται ότι τα αποτελέσματα της παγκοσμιοποίησης δεν ήταν αυτά που προβλέφθηκαν όταν ξεκίνησαν οι προσπάθειες για απελευθέρωση του εμπορίου και ότι πολλοί οργανισμοί που είναι αναμεμιγμένοι στο σύστημα της παγκοσμιοποίησης δεν λαμβάνουν υπ' όψη τα συμφέροντα των φτωχότερων χωρών, της εργατικής τάξης και του φυσικού περιβάλλοντος. Στο επίπεδο της οικονομίας, θεωρητικοί που υποστηρίζουν το δίκαιο εμπόριο δηλώνουν ότι το ελεύθερο εμπόριο χωρίς περιορισμούς ευνοεί τους πλούσιους σε βάρος των φτωχών. Ορισμένοι πολέμιοι της παγκοσμιοποίησης βλέπουν το φαινόμενο ως την προώθηση των συμφερόντων των εταιρειών, με πρόθεση να περιοριστούν οι ατομικές ελευθερίες στο όνομα του κέρδους. Υποστηρίζουν επίσης ότι η αυξανόμενη αυτονομία και δύναμη των εταιρειών καθορίζει την πολιτική των κρατών. Η οικονομική κρίση που ξέσπασε στην ανατολική Ασία το 1997, ξεκινώντας από την εύθραυστη οικονομία της Ταϊλάνδης για να εξαπλωθεί γρήγορα στη Μαλαισία, την Ινδονησία και τη Νότια Κορέα και σιγά σιγά έγινε αισθητή σε όλο τον κόσμο, έδειξε τους νέους κινδύνους και την αστάθεια των ευμετάβλητων παγκοσμιοποιημένων αγορών. Η εκχώρηση χρημάτων που ακολούθησε από το ΔΝΤ ήταν υπό όρους για πολιτικές αλλαγές, κάτι οι πολέμιοι της παγκοσμιοποίησης είδαν ως νεοαποικιακό πλήγμα στην εθνική κυριαρχία των κρατών. Η κύρια αντίδραση είναι στη νεοφιλελεύθερη πτυχή της παγκοσμιοποίησης, βασικοί εκφραστές της οποίας θεωρούνται κυβερνήσεις και άλλοι φορείς με μεγάλη δύναμη (όπως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η Παγκόσμια Τράπεζα), οι οποίοι - σύμφωνα με τους πολέμιους - δεν ενδιαφέρονται για τους λαούς, αλλά για τα συμφέροντα των εταιρειών. Πολλά συνέδρια και συναντήσεις μεταξύ υπουργών εμπορίου και οικονομικών των ισχυρών χωρών συνοδεύτηκαν από διαμαρτυρίες, καμιά φορά βίαιες, από ομάδες που αντιτίθενται στην εταιρική παγκοσμιοποίηση. Ορισμένοι έχουν εκφράσει την άποψη ότι η παγκοσμιοποίηση είναι ταυτόχρονα αναπόφευκτη συνέπεια αλλά και αιτία του νεοφιλελευθερισμού, η οποία συνίσταται κυρίως στην απελευθέρωση των αγορών κεφαλαίου και στην κατάργηση δασμών και ρυθμιστικών ελέγχων στις διεθνείς αγορές, με αποτέλεσμα την υπερσυγκέντρωση πλούτου στα χέρια των πιο ανταγωνιστικών πολυεθνικών εταιρειών εις βάρος των επί μέρους τοπικών κοινωνιών. Ακτιβιστές που είναι εναντίον της παγκοσμιοποίησης αντιδρούν επίσης στο γεγονός ότι η τρέχουσα παγκοσμιοποίηση παγκοσμιοποιεί το κεφάλαιο και τις επιχειρήσεις, αλλά όχι τους ανθρώπους και τις συντεχνίες, υποδεικνύοντας τους αυστηρούς ελέγχους μετανάστευσης σε όλες σχεδόν τις χώρες και την απουσία εργατικών δικαιωμάτων σε πολλές χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου. Μερικές ομάδες που τάσσονται εναντίον ισχυρίζονται ότι η παγκοσμιοποίηση είναι ιμπεριαλιστική, και είναι ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στον πόλεμο του Ιράκ και συμβάλλουν στην εισροή κεφαλαίων στις ΗΠΑ αντί στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Έτσι, από μία άποψη, η «παγκοσμιοποίηση» είναι άλλος ένας όρος για την «αμερικανοποίηση», καθώς κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι ΗΠΑ είναι μια από τις πολύ λίγες χώρες που πραγματικά επωφελούνται από την παγκοσμιοποίηση. Μία πιο συντηρητική παράταξη που αντιτίθεται στην παγκοσμιοποίηση είναι οι εθνικιστές που υποστηρίζουν ένα ισχυρό κράτος και οι οποίοι φοβούνται ότι η παγκοσμιοποίηση συρρικνώνει τον ρόλο των εθνικών κρατών στη διεθνή πολιτική, καθώς και ότι οι μη κυβερνητικές οργανώσεις τα αποδυναμώνουν. Παραδείγματα αυτής της αντίληψης είναι ο Πατ Μπιουκάναν και ο Ζαν Μαρί Λεπέν. Πολλοί έχουν επικρίνει την έλλειψη ενότητας και προσανατολισμού του κινήματος, αν και άλλοι, όπως ο Νόαμ Τσόμσκι έχουν δηλώσει ότι αυτή η απουσία συγκέντρωσης μπορεί να είναι και ένα δυνατό σημείο.
  9. MDASK, διαβασε μια ιστορια σε παρακαλω. οταν ο παππους μου ηταν στη Τζεντα μηχανικος, εκει υπηρχε ενας ρουφανιος διοτι ηταν πολυ καλος στη δουλεια του και ο αλλος ηθελε να του φαει τη θεση με ραδιουργιες. Ο οποιος συνεχεια του κολλαγε και ηθελε να τον αποφυγει... σκεφτοταν πολλες μερες τι πρεπει να κανει και τελικα τον βρηκε μια ημερα και του ειπε το εξης... Μανωλη ειδα ενα ονειρο.. ειμασταν λεει μαζι σε ενα αεροπλανο. Α.. καλο λεει ο Μανωλης... πεταγαμε.. καλο ονειρο Κωστη.. Περιμενε Μανωλη.. δεν τελειωσε... Εκει που πεταγαμε καποια στιγμη σταματησαν οι μηχανες... αμεσως του λεει του Μανωλη, πηδηξαμε απο το αεροπλανο... και πεφταμε πεφταμε.. και ξαφνικα βλεπουμε 2 τρυπες στο εδαφος.. η μια ηταν γεματη μελι και η αλλη γεματη ακαθαρσιες (το λεω ευγενικα). Εσυ Μανωλη επεφτες στη τρυπα με το μελι... Ελα ρε Κωστη, ειδες... σε νικησα ακομα και στον υπνο σου... Κατσε Μανωλιο... δεν τελειωσε το ονειρο εχει και συνεχεια... Πεσαμε που λες στις 2 αυτες τρυπες. Εσυ με το μελι λογικο ειναι να ειχες κολλησει καπως ενω εγω με τις ακαθαρσιες συνεχως γλιστρουσα στην προσπαθεια μου να βγω... Παλευαμε με τις ωρες Μανωλη... Τελικα... τα καταφεραμε... ξεφυγαμε απο τις τρυπες... και με ρωτας εσυ Μανωλιο... και τωρα Κωστη.. τι γινεται...? Πως θα στεγνωσουμε...? Κοιτα Μανωλη... Εσυ θα γλειφεις τις ακαθαρσιες... και εγω το μελι... Μετα το ονειρο αυτο δεν του ξαναμιλησε συναδελφε. Φυσικα, οπως και πιο πανω, δεν περιμενω να καταλαβεις τι εγραψα. Καλο βραδυ συναδελφε. Και οταν εχεις κατι να πεις προσπαθησε τουλαχιστον να καταλαβαινεις αυτα που διαβαζεις.
  10. Και συμπληρωνω σχετικα με το Υστ. το εξης πολυ σημαντικο για εμενα. Η καλυτερη διαπαιδαγωγηση που πηρα, ήταν ακριβως αυτη. Κοψε το λαιμο σου. Αυτο ειναι που κανει καποιον να αντεχει στα δυσκολα. να στηριζεται αποκλειστικα στον εαυτο του. Αλλα αυτο εχει να κανει απο τα χαρακτηριστικα και τις πεποιθησεις του καθε γονεα. Δεν ειναι ολοι οι γονεις το ιδιο ή τοσο "δυνατοι" συναισθηματικα να πουν κατι τετοιο. Ευτυχως ομως που ειχα αυτη την διαπαιδαγωγηση. Τωρα σε αυτη την ηλικια το καταλαβαινω. Αυτος ειναι και ενας λογος που θαυμαζω τον δικο μου γονιο. Οτι οταν βρεθηκα στις λασπες, μου ειπε τι θες...? βγες μονος σου... εγω παω για καφε. Το ιδιο θα μου πει οταν ξαναβρεθω καποια στιγμη. Υστ. Και στο δικο μου παιδι αυριο μεθαυριο ακριβως αυτο θα κανω. Κοψε το λαιμο σου θα του πω.
  11. Αυτο ειπα εγω Ειρηνη?!!! Καταδικασα εγω τον οποιοδηποτε??? Σε παρακαλω Ειρηνη.... Σε παρακαλω παρα πολυ.... Ειναι ξεκαθαρο το τι ειπα Ειρηνη. Ειπα - και ομολογω οτι ξαφνιαστικα που κρατησες μονο αυτο - οτι υπαρχει αλλη ευκαιρια απασχολησης σε κατι που δεν θα σκεφτοσουν καν να το κανεις και αυτο μονο και μονο επειδη το επιβαλει η ιδια η ζωη και οι κανονες της. Ειναι ξεκαθαρο το τι ειπα. Μην δανειζεσαι απο ενα κειμενο μονο αυτο που δημιουργει εντυπωση αρνητικη ή θετικη στους αλλους. Και αν καποιος ειναι υπεροπτης σιγουρα , και οι ανθρωποι που με ξερουν πολυ καλα μπορουν να στο πουν, δεν ειμαι εγω. Διοτι στα συσσιτια ή εξω παραλιγο να βρεθει η οικογενεια μου καποτε... Επομενως αυτο το λες σε λαθος ανθρωπο. Και επισης μεσα στις τοσες διαφορες εχουμε και μια ομοιοτητα. Ειμαστε και οι 2 ανθρωποι που σκεφτονται ανθρωποκεντρικα. Καποια στιγμη ευχομαι να το καταλαβεις.
  12. Ειρηνη, μην το συνεχισουμε, διοτι εχουμε τελειως διαφορετικη νοοτροπια ως προς το πως μεταφραζουμε καταστασεις. Και λογικο ειναι διοτι υπαρχει διαφορα ηλικιας μεταξυ μας. Εχω ζησει ως παιδι αυτα που εζησες εσυ ως μεγαλυτερη μου, σε αλλες εποχες και σε αλλες συνθηκες. Οσο για την κορη σου, το να μην βρισκει δουλεια, δεν θα επρεπε να προβληματιζει εσενα, αλλα την ιδια ετσι ωστε να σκεφθει αλλες λυσεις. Π.χ.. αν εγω ημουν ανεργος η μανα μου, ουτε καν θα το αγγιζε το θεμα. θα ελεγε... εισαι 34.. ψαξε μονος σου τις λυσεις για το μελλον σου. Εγω σε σπουδασα και εκει τελειωσα. Αλλα επειδη βλεπουμε τα πραγματα τελειως διαφορετικα, κραταω την αποψη σου, κρατα την δικη μου, και ας μην το συνεχισουμε διοτι θα μας παρει ολη η νυχτα. για εμενα δεν υπαρχει ανεργια. υπαρχει αλλη προοπτικη ως προς την ευκαιρια απασχολησης. και δεν το λεω μονο εγω. το αναφερουν sites ευρεσεως εργασιας, πολυ γνωστα περιοδικα οικονομικου περιεχομενου και ξενοι οικονομολογοι. ξερω βεβαια οτι πολλοι θα πουν οτι λεω μ..... αλλα ετσι μεταφραζω εγω τις συνθηκες, εξαλλου δικαιωμα μου ειναι και ειμαι καθετος στην αποψη μου ως το πως τις μεταφραζω. οσο για τα σκουπιδια.. εχεις δικιο αλλα θα ηταν καλο να βαλεις μεσα και το εξης παραγοντα. τα συσσιτια, τα σκουπιδια και ο υπνος εξω, δεν ειναι μονο αποτελεσμα απωλειας εργασιας. ειναι και αποτελεσμα επιλογων κατα την διαρκεια που καποιος ειχε εργασια. διαχειρηση.
  13. αφιερωμενο σε οσους ειναι μαγκες. ανεργοι και μη. για τους "ανεργους" η καλυτερη ευκαιρια να γινουν μαγκες ειναι η εποχη αυτη. οσοι εχουν δουλειες ανετα μπορουν να γινουν μαγκες δινοντας λυση. οποια λυση μπορουν να δωσουν. αλλα εστω μια λυση. και ισως θα ηταν καλυτερα να σταματησουν τα τραγουδια περι φτωχιας κλπ κλπ. αυτα δεν δινουν κουραγιο. σε χωνουν ακομα πιο μεσα. υ/σ. αφιερωμενο σε ολους τους βορειοελλαδιτες. τραγουδι που το εγραψε ο θειος μου. καλη σαρακοστη να εχουμε και τα κεφαλια ψηλα. Ελληνες ειμαστε.
  14. δεν ειναι σωστο να βαζουμε ταμπελες στο κοινωνικο συνολο. τι θελω να πω... και εγω ανεργος ημουν καποτε. αλλα η ταμπελα που εβαλα στον εαυτο μου ήταν η εξης : δεν ειμαι ανεργος. εχασα απλα την δουλεια που εκανα αυτη την περιοδο. θα βρω αλλη ακομα και ασχετη με αυτο που σπουδασα (τελικα βρηκα σε αυτο που σπουδασα αλλα ηξερα οτι θα μπορουσα να κανω το οτιδηποτε αλλο). η ταπεινη μου αποψη ειναι οτι δεν υπαρχει ανεργια... υπαρχει αλλη ευκαιρια απασχολησης σε κατι που ισως εως τωρα δεν θα το εκανες καν. Δεν θα σου περνουσε απο το μυαλο. Αλλα η ζωη εχει μονο ενα βασικο κανονα. Τον κανονα της επιβιωσης και της προσφορας στην οικογενεια σου. Δυστυχως η κατασταση στη χωρα σε κανει να αναθεωρεις παρα πολλα. Ακομα και τον ιδιο σου τον εαυτο ως προσωπικοτητα. Ευτυχως η κατασταση στη χωρα σε κανει να βρισκεις λυσεις. Διοτι δεν μπορεις να κανεις διαφορετικα.
  15. και πες οτι την κανουν την μειωση... θα μπορεσουν να μειωσουν τις τιμες των προιοντων τους ή των υπηρεσιων τους ετσι ωστε οι μισθοι που θα δινουν στο κοσμο να καλυπτουν και την καταναλωση απο αυτους των αγαθων ή των υπηρεσιων που θα παραγουν ή θα διαθετουν? η απαντηση για εμενα ειναι... οχι... δεν μπορουν. διοτι δεν εξαρταται απο αυτους το συστημα. αυτος που θα μειωσει μισθους ειναι εκεινος ο οποιος εχει βασιστει σε δανειοδοτησεις, εχει πραγματοποιησει μεγαλα ανοιγματα οικονομικα και αυτος που σκεπτεται οτι ανταγωνισμος σημαινει μειωση και φυσικα αυτος που καποτε την "ειδε".... η κατασταση θα γυρισει πολυ γρηγορα, ηδη γινεται αυτο, μπουμερανγκ και για τους ιδιους. οταν το καταλαβουν ισως να ειναι αργα. μειωση μισθου ειναι λαθος τακτικη και για τον επιχειρηματια. και την υφεση δεν την πολεμας αφαιρωντας. την πολεμας προσθετοντας. δεν χρειαζεται να εχει βγαλει καποιος και την σουπερ οικονομικη σχολη για να το καταλαβει ... καλη συνεχεια σε ολους και καλο βραδυ.
×