Jump to content

madlen

simple Members
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

About madlen

  • Rank
    *

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Θεσσαλονίκη
  1. εγώ πάντως παράτησα Ε9 και Ε7 και κάνω εκκαθαριστικές φπα...παραδόξως αυτό δουλεύει..
  2. Νομίζω οτι μπορείς να ρυθμίσεις το ποσό των ενσήμων που χρωστάς σύμφωνα με τον Ν.4038/2012, μέχρι και έξι δόσεις με απαλαγή 100% των τόκων. Για κάνε μια ερώτηση στο ΙΚΑ της περιοχής σου. Για την ΑΠΔ ισχύει οτι είπε ο συνάδελφος παραπάνω.
  3. ??? και τι δικαιολογητικά καταθέτουν δηλαδή??? έχουν ή δεν έχουν άδεια ? ποιός θα μας πει?
  4. ωραία πράγματα!!! μιας και δεν είχαμε άλλη δουλειά να κάνουμε...
  5. δεν ανοίγει με τίποτα όμως...ούτε κωδικούς δεν παίρνει. Ας απολαύσω λοιπόν το όμορφο χιόνι που πέφτει παρέα μ'ένα ζεστό καφεδάκο!!!!
  6. http://www.capital.g....asp?id=1388501 Καταγγέλθηκαν οι συμβάσεις Energa- Hellas Power Ολοκληρώθηκε η καταγγελία σύμβασης και η διαγραφή από το μητρώο της αγοράς των εταιρειών Energa και Hellas Power, όπως γνωστοποιούν με κοινή ανακοίνωσή τους η ΡΑΕ και ο ΔΕΣΜΗΕ. Οι δύο εταιρείες δεν μπορούν πλέον να προμηθεύουν ενέργεια τους 200 χιλιάδες πελάτες τους, οι οποίοι από απόψε τα μεσάνυχτα και χωρίς να απαιτείται κάποια άλλη κίνηση εκ μέρους των καταναλωτών θα ξεκινήσουν να τροφοδοτούνται κανονικά από τη ΔΕΗ που θα λειτουργήσει ως τελευταίο καταφύγιο. Πάντως οι πελάτες των δύο εταιρειών θα έχουν περιθώριο 3 μηνών για να επιλέξουν προμηθευτή της αρεσκείας τους. Εντός της ημέρας αναμένεται ανακοίνωση και από τη ΔΕΗ με αναλυτικές οδηγίες. Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΡΑΕ έχει ως εξής: "Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) και ο Διαχειριστής του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΣΜΗΕ) ενημερώνουν τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας ότι με στόχο την προστασία του καταναλωτή, τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ο ΔΕΣΜΗΕ κατήγγειλε τις συμβάσεις Συναλλαγών Ηλεκτρικής Ενέργειας και διέγραψε τις εταιρείες προμήθειας “ENERGA” και “HELLAS POWER” από το Μητρώο Συμμετεχόντων της Χονδρεμπορικής Αγοράς, λόγω της μη εκπλήρωσης εκ μέρους τους των οικονομικών τους υποχρεώσεων. Συνεπώς, οι εταιρείες αυτές “ENERGA” και “HELLAS POWER”, σύμφωνα με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο, δεν μπορούν πλέον να προμηθεύουν ηλεκτρική ενέργεια σε πελάτες. Η εξέλιξη αυτή δεν επηρεάζει καθόλου την αδιάλειπτη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στους πελάτες των εταιρειών αυτών, όπως άλλωστε προβλέπει το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, και δεν απαιτείται από την πλευρά των πελατών αυτών να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια. Κατόπιν τούτου, οι πελάτες των εταιρειών “ENERGA” και “HELLAS POWER” θα εξυπηρετούνται, από ώρα 00:00 της 25ης/1/2012, αυτόματα από τον Προμηθευτή Τελευταίου Καταφυγίου (άρθρο 57, Ν. 4001/2011), που σήμερα είναι η ΔΕΗ ΑΕ. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Νόμου, οι πελάτες αυτοί θα πρέπει εντός τριών (3) μηνών να επιλέξουν τον προμηθευτή της αρεσκείας τους. Άμεσα, με ανακοίνωσή της, η ΔΕΗ ΑΕ, ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου, θα ενημερώσει σχετικά τους παραπάνω πελάτες". ΔΕΗ: Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης για τους καταναλωτές των Energa και Hellas Power Τη λειτουργία ειδικής τηλεφωνικής γραμμής για την εξυπηρέτηση των πελατών που επιστρέφουν στην εταιρεία από τις Energa και Hellas Power ξεκίνησε η ΔΕΗ. Στην ειδική γραμμή οι πελάτες που θα εξυπηρετηθούν από τη ΔΕΗ που θα λειτουργήσει ως υπηρεσία τελευταίου καταφυγίου θα μπορούν να απευθύνονται για τυχόν απορίες ή ερωτήσεις. Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: "Σε συνέχεια της σημερινής ανακοίνωσης της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) και του Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΣΜΗΕ), με την οποία γνωστοποιήθηκε η διαγραφή δύο συγκεκριμένων εταιρειών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από το Μητρώο Συμμετεχόντων της Αγοράς, η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους πελάτες των υπόψη εταιρειών για τα ακόλουθα: • Η ΔΕΗ, σύμφωνα με το ν. 4001/2011 άρθρο 57, αναλαμβάνει από ώρα 00:01 της Τετάρτης 25/1/2012 την προμήθεια των καταναλωτών αυτών με ηλεκτρική ενέργεια, ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου. • Οι καταναλωτές αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν αδιάλειπτη τροφοδότηση με ηλεκτρικό ρεύμα και δεν κινδυνεύουν με διακοπή της ηλεκτροδότησης. • Επίσης, δεν χρειάζεται να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια. • Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν.4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ, και να προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης. • Για το παραπάνω διάστημα, οι υπόψη καταναλωτές τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ. Η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη την εύλογη ανησυχία των πιο πάνω καταναλωτών, για διευκόλυνσή τους και πληρέστερη ενημέρωση, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία την ειδική τηλεφωνική γραμμή: 214-214-2000 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Κυριακή, 08:00 – 20:00)".
  7. και γω έλαβα εχθές για δύο ατομικές, απλώς μια υπενθύμηση κάνουν..
  8. η διαφορά ανάμεσα στην ιδιοφυία και την βλακεία αγαπητέ μου NICK86, είναι οτι η ιδιοφυία έχει όρια, ενώ η βλακεία ΌΧΙ!
  9. θα μας τρελένουν ρε? έχουνε ξεφύγει τελείως όμως!
  10. το ίδιο έκανα κι εγώ...έστειλα ηλεκτρονικά ερώτηση στο ταχις αλλά μετά από λίγες μέρες πήραν τηλ. και με παρέπεμψαν στην δου. δυστυχώς...
×