Jump to content

samnikos

simple Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  1. Σε ευχαριστώ πολύ, απλά νομίζω πρέπει να στείλω αρχικό ετήσιο και ετήσιο?? γιατί σύμφωνα με τις οδηγίες Τα είδη των καταστάσεων (πινάκων) προσωπικού είναι τα εξής: o Ε4 ΕΤΗΣΙΟΣ Κατατίθεται από 15 Σεπτεμβρίου έως 15 Νοεμβρίου κάθε έτους. o Ε4 ΑΡΧΙΚΟΣ Σε περίπτωση σύστασης νέου παραρτήματος που απασχολεί προσωπικό εκτός του χρονικού διαστήματος υποβολής του Ετήσιου πίνακα προσωπικού, δηλαδή από 16/11 κάθε έτους έως 14/9 του επόμενου έτους, τότε και μόνο υποβάλλεται Αρχικός πίνακας προσωπικού για το παράρτημα αυτό. Ο Αρχικός πίνακας είναι ο πρώτος που υποβάλλεται ηλεκτρονικά για το προαναφερθέν χρονικό διάστημα και αφορά τις περιπτώσεις: i) μεταβολής των αποδοχών, ii) πρόσληψης νέου εργαζομένου και iii) αλλαγής ή τροποποίησης του ωραρίου ή της οργάνωσης του χρόνου εργασίας. Για τους εργαζόμενους που προσλαμβάνονται κατά την έναρξη λειτουργίας του νέου παραρτήματος, θα αναγράφεται στο πεδίο «Παρατηρήσεις» του κάθε εργαζόμενου «Νέα Πρόσληψη», ενώ για τους εργαζόμενους που μεταφέρονται από άλλο παράρτημα θα αναγράφονται στο ίδιο πεδίο «Μεταφορά από …» και ακολούθως τα στοιχεία της διεύθυνσης του Παραρτήματος από το οποίο μεταφέρθηκε. Η υποβολή Αρχικού πίνακα αφορά την ηλεκτρονική υποβολή - και όχι τη διαδικασία της κατάθεσης με προσέλευση στην αρμόδια Υπηρεσία - και γίνεται με σκοπό να δοθεί η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής τροποποιητικών και συμπληρωματικών πινάκων, οι οποίοι συνδέονται πάντα με έναν ηλεκτρονικά υποβληθέντα Ετήσιο ή Αρχικό πίνακα προσωπικού. ΠΡΟΣΟΧΗ ! Κατ’ εξαίρεση και μόνο για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο δεν είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική υποβολή, η χρήση του Αρχικού πίνακα επεκτείνεται και για την πρώτη ηλεκτρονική υποβολή. Εφόσον μετά τις 15/11/2012 υποβάλλεται για πρώτη φορά ηλεκτρονικά πίνακας προσωπικού, τότε θα ορίζεται ως Αρχικός πίνακας προσωπικού, στο γενικό πεδίο παρατηρήσεων του οποίου θα αναγράφεται το είδος της μεταβολής: «Τροποποίηση / Συμπλήρωση Ωραρίου», «Πρόσληψη» ή «Τροποποίηση Αποδοχών». Θα αναγράφεται επίσης υποχρεωτικά ο αριθμός πρωτοκόλλου και η ημερομηνία του χειρόγραφα υποβληθέντα ισχύοντα Ετήσιου πίνακα προσωπικού.
  2. Καλημέρα, απογραφή εργοδότη σήμερα 22/10/2014 και πρόσληψη σήμερα, λήξη ημερομηνίας αποστολής ετήσιου πίνακα προσωπικού 21/10/2014. Αν δεν είχε πάρει παράταση θα έστελνα μόνο την πρόσληψη με τον πίνακα προσωπικού. Τώρα που πήρε παράταση στέλνουμε και αρχικό ετήσιο πίνακα προσωπικού????
  3. θα ήθελα απλά να ενημερώσω πως τα γυμναστήρια έχουν εξαιρεθεί από την υποχρέωση να στέλνουν στοιχεία στην Γενική Γραμματεία, οπότε στο άρθρο είναι λάθος που αναφέρονται τα γυμναστήρια http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/20099
  4. Αν η επιχείρηση ή εκμετάλλευση αλλάξει νόμιμο εκπρόσωπο ή αν υπάρξει μεταβολή των αποδοχών, ο ερ- γοδότης υποχρεούται να καταθέσει συμπληρωματικούς πίνακες προσωπικού μόνο ως προς τα νέα στοιχεία, κατά περίπτωση, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τις πιο πά- νω μεταβολές. Μεταβολή μισθού είναι και η μεταβολή λόγω τριετίας. Και στο υπουργείο εργασίας το ίδιο μου είπαν από τι στιγμή που δεν υπάρχει διευκρινιστική.
  5. Σήμερα κατέθεσα πίνακα λόγω τριετίας και μου είπαν από τη στιγμή που δεν υπάρχει ακόμα διευκρινιστική πρέπει να κατατίθεται βάσει Νόμου.
  6. Σήμερα πήγα να καταθέσω μια σύμβαση ανεξάρτητων υπηρεσιών στην επιθεώρηση εργασίας και δεν μου τη δεχθήκανε. Μάλιστα πήγα και στον προϊστάμενο της υπηρεσίας και μου είπε ότι δεν τις παραλαμβάνουν.
  7. Έχει τύχει ποτέ σε κανέναν να πάει να πληρώσει τις δόσεις φόρου εισοδήματος των νομικών προσώπων σε άλλη ΔΟΥ από την αρμόδια? πχ για ΑΕ εκτός ΦΑΕΕ Αθηνών? προσωπικά μου έχουν δεχτεί δόσεις αλλά αναλόγως στα κέφια τους. Τις περισσότερες φόρες μου λένε οτι πρέπει να πάμε στην αρμόδια ΔΟΥ. Μήπως γνωρίζετε αν υπάρχει καμμία ΠΟΛ η οποία να μας επιτρέπει να πάμε σε οποιαδήποτε ΔΟΥ? Ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές!!
×
×
  • Create New...