Jump to content

Anniek

simple Members
  • Content Count

    137
  • Joined

  • Last visited

About Anniek

  • Rank
    *

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Αθήνα

Recent Profile Visitors

2,593 profile views
  1. Καλημέρα σας, χρειάζεται να αλλάξω pos και έχω μιλήσει με την EveryPay για μια διαδικασία πληρωμών μέσω email, κάτι σαν τον τρόπο που πληρώνουμε στα e-shop. Να επισημάνω ότι είμαι λογίστρια και δεν έχω e-shop. Από την συγκεκριμένη εταιρεία, έχω λάβει μόνο προφορικές επιβεβαιώσεις ότι αυτή η υπηρεσία καλύπτει τις απαιτήσεις της εφορίας για pos, δεν δίνουν γραπτή βεβαίωση. Έχει χρησιμοποιήσει άλλος συνάδελφός αυτό τον τρόπο πληρωμών? Ευχαριστώ!
  2. Καλημέρα σας, χρειάζεται να αλλάξω pos και έχω μιλήσει με την EveryPay για μια διαδικασία πληρωμών μέσω email, κάτι σαν τον τρόπο που πληρώνουμε στα e-shop. Να επισημάνω ότι είμαι λογίστρια και δεν έχω e-shop. Από την συγκεκριμένη εταιρεία, έχω λάβει μόνο προφορικές επιβεβαιώσεις ότι αυτή η υπηρεσία καλύπτει τις απαιτήσεις της εφορίας για pos, δεν δίνουν γραπτή βεβαίωση. Έχει χρησιμοποιήσει άλλος συνάδελφός αυτό τον τρόπο πληρωμών? Ευχαριστώ!
  3. Καλησπέρα, στην ΑΠΔ Μαίου με τύπους αποδοχών 01 για όσο δούλεψαν και 18 για τις ημέρες αναστολής η ταυτότητα οφειλής μου βγάζει το σύνολο των εισφορών προς πληρωμή... Το σωστό είναι να πληρώσει ο εργοδότης μόνο τις ημέρες που δούλεψαν...Εσείς πως το έχετε χειριστεί? Ευχαριστώ!
  4. Αντιλαμβάνομαι πλήρως την αγανάκτησή σας! Έχουμε ήδη πιεστεί σαν κλάδος από τον Μάρτιο και είμαστε ακόμα στα μισά της ανηφόρας... Κουράγιο σε όλους μας!
  5. και η δική μου άποψη προς το ναι είναι... ο ιδιοκτήτης που λαμβάνει το μειωμένο ενοίκιο δεν πειθεται...
  6. Καλησπέρα σας, καφετέριες που έκαναν delivery και εν συνεχεία άνοιξαν, δικαιούνται μείωση ενοικίου τον Ιούνιο? Η Απόφαση αναφέρει: 56.10 Δραστηριότητες υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης, με εξαίρεση τις δραστηριότητες που αφορούν διανομή προϊόντων (delivery) και παροχή προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take away) στις οποίες δεν επιτρέπεται η χρήση τραπεζοκαθισμάτων και το σερβίρισμα σε αυτά. Στην αρχή της απόφασης όμως, γίνεται αναφορά σε μειωμένα έσοδα σε σχέση με τον Μάρτιο του 2018 που αυτή η προϋπόθεση πληροίται. Δεν μου είναι ξεκάθαρο....
  7. Θα πρέπει να έχει υποβάλει αίτηση στο ΕΡΓΑΝΗ όπου φαίνεται ότι νοικιάζει ακινητο καθώς και τα στοιχεία του εκμισθωτή
  8. Εννοείτε τους κωδικούς της επιδότησης. Όχι δεν τους συμπλήρωσα, δεν αναφέρει κάτι τέτοιο το έγγραφο του ΕΦΚΑ. Φαντάστηκα ότι ο τύπος αποδοχών 18 θα οδηγούσε αυτόματα στο να μην χρεωθούν οι εισφορές. Βεβαιώς δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι ... φαντάστηκα... σωστά!
  9. Άρα πληρώνω το σωστό ποσό και αγνοώ το αναγραφόμενο?
  10. Το ερώτημά μου είναι το εξής: αφού τις εισφορές του διαστήματος αναστολής εργασίας τις πληρώνει το κράτος γιατί εμφανίζονται στο σύνολο της πληρωμής που αφορούν την επιχείρηση?
  11. Καλημέρα σας, μετά τις οδηγίες για την υποβολή της ΑΠΔ Μαρτίου υπέβαλα την ΑΠΔ. Για τον κάθε εργαζόμενο σε αναστολή, υπέβαλα 2 εγγραφές, η μια για το διάστημα που δούλευε με τύπο αποδοχών 01 και μια για το διάστημα της αναστολής με κωδικό 18 με τις αντίστοιχες αποδοχές και κρατήσεις. Στο τέλος μου βγάζει ταυτότητα πληρωμής με όλο το ποσό χωρίς να αφαιρούνται οι κρατήσεις του διαστήματος αναστολής. Είναι σωστό αυτό? Δεν θα έπρεπε να βγαίνει ταυτότητα πληρωμής με μειωμένες εισφορές? Ευχαριστώ
  12. ...και εάν πας να δημιουργήσεις ΑΠΔ αναφέρει ότι είναι εκπρόθεσμη η υποβολή....
  13. Φαντάζομαι θα βγούν οδηγίες και ίσως χρειαστεί να γίνουν 2 υποβολές ΑΠΔ τον Μαρτιο, μια για όσο εργάστηκαν και μια για την αναστολή... Αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη. Σε αναμονή διευκρινίσεων...
  14. Εννοείτε να αναγράφεται στο ΕΡΓΑΝΗ, εγώ δεν το έγραψα στις παρατηρήσεις και δεν πιστεύω ότι αυτή η παράληψη είναι λόγος να θεωρήσω ότι εργάστηκαν, οι υπάλληλοι της λιανικής, όταν με κρατική εντολή έκλεισαν τα καταστήματα λιανικής στις 18/3. Βεβαίως στην ΥΔ ο κύριος ΚΑΔ είναι χονδρικής και η επιχείρηση εντάσσεται στης πληττόμενες και αυτοί οι εργαζόμενοι δεν δικαιούνται μείωση ενοικιου ... Προφανώς δεν υπάρχει ίση αντιμετώπιση σε υπαλλήλους που έπαψαν να δουλεύουν σε επιχειρήσεις που πληττονται και σε αυτές που έκλεισαν με κρατική εντολή και δεν καταλαβαίνω τον λογο..... Όσο για το ΕΡΓΑΝΗ
  15. Σε δική μου περίπτωση, δυο εργαζόμενοι μπήκαν σε αναστολή στις 18/3 γιατί εργαζονται στην λιανική. Η επιχείρηση δεν σταμάτησε να λειτουργεί με την χονδρική όπου συνέχισε να δουλεύει ένας τρίτος υπάλληλος. Στην ΕΡΓΑΝΗ η ημηρομηνία που έχει πάρει η ΥΔ είναι 29/3, δεν έχω συμπληρώσει παρατηρήσεις. Θα πρέπει οι υπάλληλοι να πληρωθούν έως τις 29/3?
×
×
  • Create New...