Jump to content

Anniek

simple Members
  • Posts

    155
  • Joined

  • Last visited

About Anniek

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Αθήνα

Recent Profile Visitors

3,116 profile views
  1. ΧΡΟΝΟΧΡΕΩΣΗ συμφωνώ, αλλά έαν το πω στους πελάτες μου θα νομίσουν ότι τα έχασα... Όταν όμως πηγαίνουν σε δικηγόρο το γνωρίζουν εκ των προτέρων. Και εμείς πρέπει να κάνουμε μια αρχή.
  2. Σήμερα συνομιλούσα με κάποιον πελάτη (ελεύθερο επαγγελματία) και μέσα σε όλα, έγινε αναφορά στο mydata και γενικότερα την τάση, όλα τα φορολογικά να γίνονται ηλεκτρονικά... ''με ένα κλίκ''. Ήταν ξεκάθαρη η πεποίθηση απο την πλευρά του, ότι η δουλεία του λογιστή ''δεν θα είναι και τίποτα δύσκολο απο εδω και στο εξής, γιατί όλα συμπλήρωμένα θα είναι...'' Το ίδιο έχω εισπράξει και απο μερικούς άλλους πελάτες μου, οι οποίοι διαμαρτύρονται για τα αυξημένα κόστη που έφερε το mydata. Η άποψή μου είναι ότι η ψηφιακή μεταβασή στο επάγγελμά μας είναι απαραίτητη γιατί ο λογιστής δεν πρέπει να πληρώνεται μόνο επειδή καταχωρεί παραστατικά αλλά γιατί συμβουλεύει, καθοδηγεί, αναλαμβάνει την ευθύνη . Όταν λέω συμβουλεύει δεν εννοώ μόνο σε επίπεδο ΑΕ, εννοώ όταν ο κάθε πελάτης σηκώνει το τηλέφωνο ή στέλνει mail ζητώντας καθοδήγηση και αφού την πάρει κάνει την δουλειά, του έχοντας την δική μας εγγύηση ότι η δουλειά έγινε σωστά. Το ''θα σας πεί ο λογιστής σας'' πρεπει να αρχίσει να πληρώνεται. Αντιλαμβάνομαι ότι ο δρόμος είναι μακρύς αλλά πιστεύω ότι μέσα απο αυτή την διαδικασία θα μπορέσουμε να διεκδικίσουμε αμοιβές που μας αξίζουν. Το mydata μπορεί να δυσλειτουργεί τώρα άλλα θα στρώσει, όπως έστρωσαν και οι μυφ.
  3. Καλημέρα σας, παρακαλώ διαφωτίστε με, γιατί δεν το έχω καταλάβει : φέτος δεν θα δώσουμε ΜΥΦ για το 2021 και έχουμε υποχρέωση να ανεβάσουμε όλα τα έσοδα στο mydata μέχρι 31/3/22 και τα έξοδα μέχρι 31/05/22?? Ευχαριστώ!
  4. Καλησπέρα σας, Απευθύνομαι στην εμπειρία των συναδέλφων για να λύσω ένα πρόβλημα που με ταλαιπωρεί: ξεκίνησα το ελεύθερο επάγγελμα πριν από 10 χρόνια και τότε ο αριθμός των πελατών μου, μου επέτρεπε να απαντώ σε κάθε τηλεφώνημα και να αφιερώνω αρκετό χρόνο στον κάθε ένα, ακόμα και για να ακούω τα προσωπικά τους. Τώρα έχει αυξηθεί το μέγεθος της πελατείας μου και υπάρχουν μέρες που το τηλέφωνο δεν σταματά να χτυπά. Προσπαθώ να κρατήσω την εξυπηρέτηση που παρείχα στα παλιά επίπεδα, αλλά αρκετές φορές αποβαινει σε βάρος της δουλειάς. Επίσης κάποια ερωτήματα που καλούμαι να απαντησω είναι πραγματικά... ανόητα! Παρακαλώ πείτε μου πως το χειριζεστε; Ευχαριστώ πολύ!
  5. Πολύ σωστή προσέγγιση 😄!! Ο σκοπός είναι να υποβληθούν οι δηλώσεις και να πάμε παρακάτω.. έχουμε και ένα myData 1/7!!! Δεν έχει βγεί παράταση ακόμα..... Εγώ φοβάμαι ότι έαν υποβάλλω τις δηλώσεις, μήπως πούν ότι πρέπει να δηλώθούν υποχρεωτικά οι αποζημιώσεις covid (παρότι αφορολόγητες) και αναγκαστούμε σε τροποποιητικές. Εκτός που όλοι βιαζονται να πάνε διακοπές και θέλουν την δήλωση έτοιμη... χθές!!! Κουράγιο και καλή συνέχεια σε όλους!!!
  6. Καλημέρα σας, έχουν συμπληρωθεί οι κωδικοί 781-782 με τα ποσά απο τις αποζημιώσεις covid (τα 534€) στο Ε1 ή περιμένουμε ακόμα? Σε 2 πελάτες μου δεν υπάρχουν ποσά.... Ευχαριστώ
  7. Καλησπέρα σας, έχει χρησιμοποιήσει κάποιος το καινούριο site του ΟΑΕΔ? Προσπάθώ απο χθές να υποβάλλω αίτηση για επιδομα ανεργίας αλλά κολλάει στην πιστοποίηση απο ΑΑΔΕ... Ευχαριστώ!
  8. Καλησπέρα σας, έχω εταιρεία στην οποία για πρώτη φορά πρέπει να υποβάλω βεβαιώση αποδοχών για μισθωτές υπηρεσίες και απο παρακράτηση ελεύθερου επαγγελματία. Έχω δώσει τα 2 αρχεία στις μηνιαίες βεβαιώσεις αποδοχών αλλά η προσωρινή δήλωση παίρνει μόνο το καθένα ξεχωριστά. Τι πρέπει να κάνω ? Πως υποβάλονται και τα 2 μαζί? Ευχαριστώ πολύ!
  9. Καλημέρα σας, μέχρι πέρισι δεν υπήρχε πρόστιμο για την υποβολή ετήσιων βεβαιώσεων αποδοχών μετά τις 29/3. Έχει αλλάξει κάτι? Μου ξέφυγε μια υποβολή για αμοιβή ελεύθερου επαγγελματία κάτω απο 300€... Ευχαριστώ.
  10. Καλημέρα σας, μέχρι πέρισι δεν υπήρχε πρόστιμο για την υποβολή ετήσιων βεβαιώσεων αποδοχών μετά τις 29/3. Έχει αλλάξει κάτι? Μου ξέφυγε μια υποβολή για αμοιβή ελεύθερου επαγγελματία κάτω απο 300€... Ευχαριστώ!
  11. Καλησπέρα σας, προσπάθησα να βρώ για υπάλληλο γραφείου τα ποσοστά ασφάλισης στον ΟΣΥΚ στο site του ΙΚΑ και δεν μου φαίνονται σωστά: 41900 κωδικός ειδικότητας με πακέτο κάλυψης 101 και ποσοστά ασφ:16% εργοδ:25,06% σύνολο:41,06% . Αυτά τα ποσοστά ισχυαν το 2019, από τότε έχουν μειωθεί τρείς φορές. Υπάρχει κάτι που μου ξεφεύγει ή δεν είναι ενημερωμένο το site του ικα?? Ευχαριστώ.
  12. Για ελεύθερο επαγγελματία χωρίς προσωπικό, με 50% μείωση τζίρου τον Ιανουάριο 2021 σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2020, απορρίφθηκε η αίτηση... και δεν καταλαβαίνω γιατί...
  13. Καλημέρα σας, στην ΑΠΔ Δεκεμβρίου το Δώρο Χριστουγέννων αναστολής το βάζουμε με τύπο αποδοχών 18? Ευχαριστώ
  14. Υπάρχει κάποιο νέο για τις ΑΠΔ Νοεμβρίου?
  15. ...και εγώ ψάχνω οδηγίες για την υποβολή και αναρωτιέμαι εάν ισχύουν οι οδηγίες της προηγούμενης καραντίνας?? Πάντως ακόμα δεν έχει βγεί κάτι.
×
×
  • Create New...