Jump to content

ArladnH

simple Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About ArladnH

  • Rank
    *

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To θέμα είναι οτι το πρόβλημα είναι 4η μέρα και ακόμα δεν εχει φτιαχτεί .. θα δουλέψουν λες την Κυριακή να το φτιάξουν? Τι να δούμε Δευτέρα ? το μόνο που θα δω είναι να μην μπορώ να τιμολογήσω πουθενά!!!!!! οκ ο λιανέμπορος, θα πουλήσει απο το απόθεμα που έχει και το πρόβλημά του θα είναι μόνο οι παραλαβές που και αυτά μπορεί γιατί οι χονδρέμποροι έχουν κάποιο απόθεμα χωρίς σήμανση. Όταν όμως βγάζει τόσες μέρες πρόβλημα σε χονδρέμπορους και δεν μιλάμε για λάθος πληκτρολόγηση ή κάτι που έκαναν λάθος αλλά για μια επίσημη πλατφόρμα υπουργείου που δεν μπορεί να δουλέψει σωστά ..τότε τι θα κάνει ο έμπορας ? Θα το κλείσει και θα πάει για καφεδάκι έτσι? Η αχρηστίλα σε όλο το μεγαλείο της για ακόμα μια φορά .. !!!
  2. Σταυρούλα κατάφερα χθες αργά να πάρω μια απάντηση απο κάποιο e-mail υπεύθυνης στον υπουργείο. Σοκαρίστηκα που μου απάντησε τόσο γρήγορα. "Καλησπέρα, Το μήνυμά σας έχει προωθηθεί στην αρμόδια ομάδα της ΓΓΠΣ για διερεύνηση καθώς αφορά και άλλους, λίγους τον αριθμό, υποψήφιους χρήστες. Επειδή τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι αρκετά, προσπαθούμε να κάνουμε μια μαζική επεξεργασία και επικοινωνία μαζί σας. Παρακαλώ συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε το [email protected] για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας, "
  3. Με μια διαφορά όμως, εμένα το ΣΦΑΛΜΑ το έχει βγάλει σε χονδρέμπορο .. !! Μέχρι και την καπνοβιομηχανία έβαλα να προσπαθεί να βρεί επικονωνία και λύση και κανένας δεν βρείσκει άτομο να δώσει απάντηση .. !!!!
  4. Μου βγάζει ακριβώς το ίδιο μήνυμα και έχω τρελαθεί απο το πρωί να προσπαθώ να βγάλω άκρη. Ούτε Help Desk , ούτε εξήγηση γιατί βγάζει το λάθος. 6ώρες προσπαθώ στα τηλέφωνα να βρω έναν άνθρωπο να μου πει .. "ναι εμείς είμαστε αρμόδιοι". Ο τελευταίος που μίλησα απο το υπουργείο μου είπε οτι αρμόδιοι είναι το τελωνείο, να ρωτήσω εκεί. Έτοιμη είμαι να κατέβω εδώ στο λιμάνι που έχουμε τελωνείο μπας και ξέρεις κανένας εκει να μου πει ... 🤬
  5. Συμφωνώ κι εγώ οτι προφανώς το κάθε επιμελητήριο ζητάει τα δικά του. Εμένα ουτε υπογραφές ζήτησαν. Ζήτησαν όμως να βάλω στο Αρχείο Λοιπών Νομιμοποιητικών Εγγράφων, το πρακτικό του ΔΣ.
  6. Κι όμως τελικά ήθελε και την http://www.acci.gr/a...1160-08 vs6.doc αιτηση συμπληρωμένη!!! Κι εγώ το screenshot της σελίδας είχα βάλει, αλλα μου έστειλαν mail να το διορθώσω και να βάλω εκεί την αίτηση. Μόνο που η αίτηση που μου έστειλαν για να συμπληρώσω είχε μόνο το Α (ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ) και όχι το Β μέρος που είναι για αυτούς που δεν κάνουν την αίτηση ηλεκτρονικά. Η κοπέλα στη επιμελητήριο ήταν τόσο ευγενική που με πήρε και τηλέφωνο για να μου δώσει οδηγίες και μου είπε ότι ακόμα καλύτερα αν βάλω σε ενα pdf την παραπάνω αίτηση συμπληρωμένη ΚΑΙ το screen shot μαζι.
  7. Όχι δεν χρειάζεται. Κατεβάζεις την σχετική αίτηση (ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ(ΑΕ, ΕΠΕ & ΙΚΕ) ) και την συμπληρώνεις, την κανεις pdf και την βάζεις στο ζητούμενο πεδίο. Ακόμα καλύτερα, αν κάνεις ενα pdf με την αίτηση συμπληρωμένη και ενα screen shot της σελίδας του site σου που φαίνεται η ανάρτηση του ισολογισμού. Εμένα μου έστειλαν mail απο το επιμελητήριο με την αίτηση αυτή και μου έδωσαν αυτες τις οδηγίες για να διορθώσω την ηλεκτρονική αίτησή μου.
×