Jump to content

adimos

simple Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Upvote
    adimos reacted to ELROD in Πρατήρια υγρών καυσίμων-καπνοβιομηχανικά διπλογραφικά από 01/01/2016   
    Διευκρινίζεται ότι η οντότητα (της παραγράφου 11 του άρθρου 30) θα συνεχίσει να θεωρείται ως πολύ μικρή οντότητα με βάση αποκλειστικά το κριτήριο του κύκλου εργασιών, εφόσον δηλαδή δεν υπερβαίνει το όριο του κύκλου εργασιών των 8.000.000 ευρώ για δύο συνεχόμενες ετήσιες περιόδους, έστω και εάν τα άλλα δύο κριτήρια είναι υψηλότερα των ορίων των πολύ μικρών οντοτήτων της παραγράφου 2 του άρθρου 2 (σύνολο ενεργητικού 350.000, και καθαρός κύκλος εργασιών 700.000). Εάν η οντότητα αυτή υπερβεί το όριο του κύκλου εργασιών των 8.000.000 ευρώ θεωρείται πλέον μικρή οντότητα και συντάσσει και ισολογισμό, εκτός εάν υπερβαίνει και τα όρια των μεσαίων οντοτήτων της παραγράφου 5 του άρθρου 2 ή τα όρια των μεγάλων οντοτήτων της παραγράφου 5 του άρθρου 2, του Ν. 4308/2014.

    Πηγή: http://www.taxheaven.gr Δείτε περισσότερα http://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/20132
    © Taxheaven
  2. Upvote
    adimos reacted to ELROD in Πρατήρια υγρών καυσίμων-καπνοβιομηχανικά διπλογραφικά από 01/01/2016   
    Σημειώνεται ότι τα κριτήρια μεγέθους του άρθρου 2 ισχύουν από 1η Ιανουαρίου 2015. Τα μεγέθη της επιχείρησης (κύκλος εργασιών, ενεργητικό και μέσος όρος προσωπικού) των δύο τελευταίων ετήσιων περιόδων πριν την εφαρμογή του παρόντος νόμου αποτελούν τη βάση για να κριθεί η ταξινόμηση της επιχείρησης βάσει μεγέθους του παρόντος νόμου. Συνεπώς, για την περίοδο του 2015 το μέγεθος της οντότητας θα κριθεί με βάση τα ποσοτικά κριτήρια του νόμου 4308/2014 και τα ποσά των χρηματοοικονομικών καταστάσεων των ετών 2013 και 2014, όπως δημοσιεύθηκαν για εκείνα τα έτη.

    Πηγή: http://www.taxheaven.gr Δείτε περισσότερα http://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/20132
    © Taxheaven
     
    Οπότε αν το 2013 και 2014 ειχα πχ τζιρο 10 εκατομμύρια για το 2015 θα έπρεπε να έχω διπλογραφικα βιβλία. όμως αυτο πήρε παραταση περσι και άρα ισχυει απο φετος.
    ετσι το καταλαβαινω εγω.
  3. Upvote
    adimos reacted to alexx62 in Πρατήρια υγρών καυσίμων-καπνοβιομηχανικά διπλογραφικά από 01/01/2016   
    Και έτσι είναι. Για τα καπνοβιομηχανικά ισχύει το 1.500.000. Για τα πρατήρια ισχύει το όριο των 8.000.000 ευρώ. Το 2015 δόθηκε η δυνατότητα απλογραφικών ανεξαρτήτως τζίρου και για τους
    δύο. Δυστυχώς για το 2016 -ακόμα- όχι.
  4. Upvote
    adimos reacted to LAMMERGEIER in Κατάργηση Εκκαθαριστικής Δήλωσης φπα 2014 και prorata   
    http://www.taxheaven.gr/acforum/index.php?showtopic=98018&p=667464
     
    ν 2859/2000, άρθρο 33, παρ. 1.β'
     
    Οι διακανονισμοί που αφορούν τις εκπτώσεις που διενεργήθηκαν σε μία διαχειριστική περίοδο περιλαμβάνονται σε δήλωση Φ.Π.Α. που υποβάλλεται το αργότερο μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του έβδομου μήνα του επόμενου ημερολογιακού έτους, από το έτος που έληξε η διαχειριστική περίοδος.
     
    Καλημέρα
  5. Upvote
    adimos reacted to nasiagk in ΒΙΒΛΙΟ ΑΔΕΙΩΝ - ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ - ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΔΕΙΩΝ   
    Νομίζω ότι πρέπει να πάει χειρόγραφα στην επιθεώρηση.
  6. Upvote
    adimos reacted to MΙΛΤΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ in Ε.Λ.Π ερωτήσεις - απαντήσεις Ο τίτλος είναι πολύ μικρός   
    Υπάρχει κάτι νεότερο πάνω σ' αυτο που ρώτησε ο συνάδελφος ;;; Η μεταβολή από απλογραφικά σε διπλογραφικά πρέπει να γίνει εντός του πρώτου δεκαημέρου 2015 ;;;
  7. Upvote
    adimos reacted to KATERINA S in Ε.Λ.Π ερωτήσεις - απαντήσεις Ο τίτλος είναι πολύ μικρός   
    Ναι μετάταξη υποχρεωτικά από 01/01/2015 ..Η μεταβολή έως 10/01 ..Η μετάταξη κατά τα γνωστά..Ισολογισμός έναρξης κλπ..
  8. Upvote
    adimos got a reaction from MΙΛΤΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ in Ε.Λ.Π ερωτήσεις - απαντήσεις Ο τίτλος είναι πολύ μικρός   
    Ο πράκτορας χονδρικού εμπορίου καπνοβιομηχανικων προιοντων (ατομική) με τον κφας τηρούσε απλογραφικά βιβλια ανεξάρτητα αν είχε πωλήσεις >1500000. Με τα ΕΛΠ δεν υπάρχει τέτοια εξαίρεση (απο διπλογραφικα). Μόνο για τον έμπορο υγρών καυσίμων γράφει ο νόμος. Άρα πάμε σε διπλογραφικα απο 1/1/15;
  9. Upvote
    adimos got a reaction from MΙΛΤΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ in Ε.Λ.Π ερωτήσεις - απαντήσεις Ο τίτλος είναι πολύ μικρός   
    Ο πράκτορας χονδρικού εμπορίου καπνοβιομηχανικων προιοντων (ατομική) με τον κφας τηρούσε απλογραφικά βιβλια ανεξάρτητα αν είχε πωλήσεις >1500000. Με τα ΕΛΠ δεν υπάρχει τέτοια εξαίρεση (απο διπλογραφικα). Μόνο για τον έμπορο υγρών καυσίμων γράφει ο νόμος. Άρα πάμε σε διπλογραφικα απο 1/1/15;
  10. Upvote
    adimos got a reaction from gapdk in Διόρθωση και Εξαγωγή αρχείου Συγκεντρωτικών Πελατών - Προμηθευτών από KEFALAIO   
    Η altec έχει στο site της ενα προγραμματακι το κεπυο. Το κανείς εγκατάσταση. Μετα κανείς εξαγωγή το αρχείο il01 απο το κεφάλαιο και μετα εισαγωγή στο προγραμματακι κεπυο και μπορείς να επεξεργαστεις τις εγγραφές. Απο εκεί παράγεις το νέο αρχείο και το στέλνεις .
  11. Upvote
    adimos reacted to KSKA in TAXISNET ΜΗΝΥΜΑ : Σφάλμα: "ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί ,ειδοποιείστε το διαχειριστή του συστήματος"   
    ego kano apo ton explorer diagrafi istorikou kai cookies epanekinisi explorer kai meta paizei
  12. Upvote
    adimos reacted to ΑΝΝΑ Μ. in Πως θα πληρωθούν οι εισφορές ΤΑΠΙΤ(ΤΑΞΥ ΞΕΝΟΔ/ΛΩΝ) του Ιανουαρίου?   
    Τον προηγούμενο μήνα πληρώσαμε τις εισφορές στο  ΤΑΞΥ  στην ΑLPHA BANK  όπως παλαιά .Τον Ιανουάριο πώς θα τον πληρώσουμε? Στο ΙΚΑ?
     
  13. Upvote
    adimos reacted to mk83 in ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ Ε9 ...ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΊΝΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ............   
    .
    Να προσέξει ο κλάδος... μην σκίσει κανένα καλτσόν...
  14. Upvote
    adimos got a reaction from PATDINA in ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ Ε9   
    Το μοναδικό ακίνητο πουλήθηκε σε προηγούμενο έτος. Σήμερα η εικόνα είναι μηδενική. Απλά βλέπω ότι συνεχίζει να το έχει για το έτος 2014 στην "Περιουσιακή Κατάσταση". Ίσως να έχει γίνει αντιγραφή πριν την τροποποίηση της εικόνας από το έτος 2013 και τώρα να ξαναθέλει διαγραφή η οποία βλέπω ότι γίνεται.
     
    Απλά περίμενα ότι αν δεν γίνουν μεταβολές στο έτος 2014 (που είναι σε εξέλιξη) να αντιγράψει, τότε, την εικόνα από το 2013, η οποία είναι μηδενική.
  15. Upvote
    adimos reacted to PROAKIS in ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ! ΝΕΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΕΠΕ   
    και τούτα για τον doctor ,για μετάφραση.
     
     
     
    ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΙΑ.3. : ΜΕΙΩΣΗ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 
     
    1.    Α.  Από 1.7.2014 καταργούνται:
    α. Η προβλεπόμενη από τη διάταξη της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του ν.δ. 3868/1958 (Α΄178) εργοδοτική εισφορά 1%.
    β. Η προβλεπόμενη από τη διάταξη της περίπτωσης β της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του ν.δ. 3868/1958 (Α΄178) εργατική εισφορά 1%.
    γ. Η προβλεπόμενη από τη διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του ν.2054/1952 (Α΄ 96) ειδική εισφορά 1% για την επιδότηση των στρατευμένων μισθωτών, όπως αντικαταστάθηκε με τη διάταξη της παραγράφου 5 του άρθρου 3 του ν.2336/1995 (Α΄189).
    δ. Τα άρθρα 1,2,3 παράγραφος 1 περίπτωση γ’ και παράγραφοι 2 και 3, τα άρθρα 4 έως και 11 και το άρθρο 13 του ν.δ. 3668/1958 (Α’ 178) καθώς και οι κανονιστικές πράξεις που εκδόθηκαν δυνάμει των ως άνω άρθρων.    
    ε. Με την κατάργηση των ανωτέρω εισφορών καταργούνται οι αντίστοιχες παροχές που καλύπτονταν από τους σχετικούς πόρους. Για το έτος 2014 θα καταβληθεί το ήμισυ του προβλεπόμενου, με τις διατάξεις του ν.δ. 3868/1958 (Α΄ 178), ποσού οικογενειακών επιδομάτων.

    Β. Από 1.7.2014 οι προβλεπόμενοι στο άρθρο 1 παράγραφος 2 του νόμου 2434/1996 (Α΄ 188) πόροι του ΛΑΕΚ, σύμφωνα και με τις διατάξεις των άρθρων 14 και 15 του νόμου 2224/1994 (Α΄112), οι οποίοι αποτελούν πόρους του Ενιαίου Λογαριασμού για την Εφαρμογή Κοινωνικών Πολιτικών (ΕΛΕΚΠ) σύμφωνα με την περίπτωση α’ της παραγράφου 4 του άρθρου 34 του νόμου 4144/2013 (Α΄ 88) διαμορφώνονται από ποσοστό 0,81%, σε ποσοστό 0,46% ως εξής: 
    α. Εργοδοτική εισφορά 0,24% υπέρ του Ειδικού Λογαριασμού Προγραμμάτων Επαγγελματικής Κατάρτισης και Εκπαίδευσης (Ε.Λ.Π.Ε.K.Ε.), σύμφωνα με το άρθρο 14 του νόμου 2224/1994 (Α΄  122). 
    β. Εργοδοτική εισφορά 0,12% υπέρ του Ειδικού Κοινού Λογαριασμού Ανεργίας (Ε.Κ.Λ.A.), σύμφωνα με το άρθρο 15 του νόμου 2224/1994. 
    γ. Εισφορά εργαζομένου 0,10% υπέρ του Ειδικού Κοινού Λογαριασμού Ανεργίας (Ε.Κ.Λ.A.), σύμφωνα με το άρθρο 15 του νόμου 2224/1994 (Α΄  122).

    Γ. Από 1.7.2014 η εισφορά εργοδότη του άρθρου 25 παρ. 1 του α.ν. 1846/1951 (Α΄179), όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει με το άρθρο 2  παρ. 1 του ν.δ. 465/1970 (Α΄57), υπέρ του κλάδου παροχών ασθένειας και μητρότητας σε χρήμα σε βάρος του εργοδότη καθορίζεται σε ποσοστό 0,25%.

    2.    Aπό 1.1.2015 παύει η ισχύς των κάτωθι διατάξεων: 
    α. το άρθρο 5 του ν. 1878/1944 (Α΄ 217) υπέρ του Ταμείου Αλληλοβοηθείας Υπαλλήλων Εθνικού Τυπογραφείου (ΤΑΠΕΤ), 
    β. οι περιπτώσεις δ΄, ε΄ και στ΄ της παρ. 1 του άρθρου 13 του π.δ/τος 142/1996 (Α΄109) υπέρ του Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού ΟΛΘ του Ταμείου Προνοίας Ιδιωτικού Τομέα (ΤΑΠΙΤ), 
    γ. του ν.δ. 1924/1942 (Α΄274), που κυρώθηκε με την 324/30.5.1946 (Α΄183) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου, όπως ισχύει με την υπ’ αριθμ. Φ80000/19898/875/29.9.2008 (Β΄2132) απόφαση της Υπουργού Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, υπέρ του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης (ΕΤΕΑ-τ.ΕΤΕΑΜ) και του Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Εταιρειών Τσιμέντων του ΤΑΠΙΤ, 
    δ. οι περιπτώσεις β΄και γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 1726/1944 (Α΄190), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 30 παρ. 1 του ν. 2262/1952 (Α΄286) και ισχύει με την ΥΑ Β/20102/17823/71/1.8.2008 (Β΄1621) υπέρ του ΕΤΕΑ (τ. ΤΑΔΚΥ) και του Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του Ταμείου Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ), 
    ε. οι περιπτώσεις β΄ και γ΄ της παρ. 4 του άρθρου δέκατου έβδομου του                         ν. 3607/2007  (Α΄245), όπως ισχύει με την  ΥΑ Φ30215/81/3/16.2.2010  (Β΄160) υπέρ του Τομέα Πρόνοιας Ορθόδοξου Εφημεριακού Κλήρου Ελλάδος (ΤΠΟΕΚΕ) του ΤΠΔΥ, 
    στ. η παρ. 2 του άρθρου 14 του ν. 3557/2007 (Α΄100), όπως ισχύει με την ΥΑ Κ1-141/3.2.2009 (Β΄198) υπέρ του Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Εμπορικών, Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών Επιμελητηρίων του Κράτους (ΕΒΕΒΕΚ) του ΤΠΔΥ, 
    ζ. το άρθρο μόνο του ν. 1114/1944 (Α΄12) που κυρώθηκε με την 324/30.5.1946 (Α΄183) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου υπέρ του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης (τ. ΕΤΕΑΜ- ΤΕΑΕΥΕΕΟ), 
    η. η παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 678/1977 (Α΄246) υπέρ του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης (τ. ΕΤΕΑΜ - ΤΕΑΕΥΕΕΟ), 
    θ. οι παράγραφοι 5 β και 7 του άρθρου 3 του α.ν. 2276/1940 (Α΄117), όπως ισχύουν με την παρ. 2 της ΥΑ Φ80000/18926/832/1.9.2008 (Β΄1621) υπέρ του Κλάδου Κύριας Σύνταξης του ΟΑΕΕ, του ΕΤΕΑ (τ. ΕΤΕΑΜ-ΤΑΠΕΑΠΙ) και του Τομέα Πρόνοιας Προσωπικού Ιπποδρομιών του ΤΑΠΙΤ,  
    ι. η παράγραφος 2 του άρθρου 2 του α.ν. 1740/1939 (Α΄197) και του άρθρου 1 του ν.δ. 1068/1942 (Α΄42) υπέρ του ΕΤΕΑ  (τ. ΕΤΕΑΜ - ΤΕΑΠΕΥΔΑΠ), 
    ια. οι παράγραφοι ζ, η, θ και ι του άρθρου 3 του ν.δ. 906/1941 (Α΄459), όπως αντικαταστάθηκαν  με το άρθρο 9 του Καταστατικού του τ. ΤΕΑΧ  και ισχύουν με την ΥΑ Φ114/1134/20.11.2001 (Β΄1549) υπέρ του ΕΤΕΑ (τ. ΤΕΑΙΤ-ΤΕΑΧ), 
    ιβ. το άρθρο 43 του ν. 1959/1991 (Α΄ 123)  υπέρ του ΕΤΕΑ (τ. ΤΕΑΔΥ), 
    ιγ. η προβλεπόμενης στην παρ. 3 του άρθρου 7 του ν. 2286/1995 (Α΄ 19) κράτηση υπέρ του ΕΤΕΑ (τ. Ταμείου Αρωγής Υπαλλήλων Υπουργείου Εμπορίου -ΤΕΑΔΥ), 
    ιδ. το εδάφιο ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 5 του ν.980/1942 (Α΄ 24), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 55 του ν. 3518/2006 (Α΄272),  το πρώτο εδάφιο της παρ.19 του άρθρου 13 του ν.3050/2002(Α΄ 214) και η παρ. 2 του άρθρου 55 του ν. 3518/2006 υπέρ του ΕΤΕΑ (τ. ΤΕΑΠΟΚΑ),
    ιε. η περίπτωση α΄ της παρ. 5 του άρθρου 3 του ν. 2160/1993 (Α΄118) υπέρ του ΕΤΕΑ (τ. ΤΕΑΠΕΡΤΤ), 
    ιστ. η παρ. Α΄ του άρθρου 22, της περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 26  και το αναφερόμενο ποσοστό 1% των μη μετόχων του άρθρου 27 του π.δ. 422/1981 (Α΄114) υπέρ του  Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), 
    ιζ. το αναφερόμενο στην παράγραφο 1 ποσοστό κατά το μέρος που αντιστοιχεί στην περίπτωση δ΄ και το ποσοστό της περίπτωσης γ΄ της παρ. 2 του άρθρου 6 του ν. 2452/1996 (Α’ 283) υπέρ του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), 
    ιη. το έκτο εδάφιο του άρθρου 14 του π.δ. 258/2005, όπως ισχύει, σχετικά με έσοδα εκ ποσοστού επί των προστίμων, χρηματικών ποινών, δικαστικών εξόδων και των μετατροπών σε χρήμα (ν.663/1977, Α΄215), όπως τροποποιήθηκε με τον ν.2145/1993 (Α΄88) υπέρ του ΟΑΕΕ, 
    ιθ. οι περιπτώσεις β΄, γ΄, δ΄ και ιστ΄ της παρ. 1 του άρθρου 7 του α.ν. 2326/1940 (Α΄145) υπέρ του ΕΤΑΑ – ΤΣΜΕΔΕ, 
    κ. η περίπτωση ε΄ του άρθρου 8 του α.ν. 1563/1650, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του ν.δ. 2906/1954 (Α΄254) υπέρ του ΑΟΟΑ
    κα. η παρ. 3 του άρθρου 6 του ν.δ. 3348/1955 (Α΄ 242) υπέρ του ΕΤΑΑ –ΤΣΑΥ, 
    κβ. το άρθρο 13 παρ. 5 του ν. 2042/1992 (Α΄ 75 ) και οι κατ’ εξουσιοδότηση της διάταξης αυτής Υπουργικές Αποφάσεις 3422/1-3-1993 (Β΄690) και 2313.5/35/1993 (Β΄846), το άρθρο 39 παρ. 2 περ. ζ΄ του ν.2008/1992 (Α΄ 16), όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 13 του ν. 2042/1992 και αντικαταστάθηκε με το άρθρο 13 του ν. 3569/2007 (Α΄ 122), του ν.δ. 718/1970 (Α΄ 241) σε συνδυασμό με το άρθρο 16 παρ. 14 του ν. 3170/1955 (Α΄ 76) , το άρθρου 176 του  ν.δ. 187/1973 (Α΄261  ), το άρθρο 6 παρ. 2 του ν. 2399/1996 (Α΄ 90), όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή της  με το άρθρο 2 παρ. 5  του ν. 2575/1998 (Α΄23 ) και  το άρθρο 2  παρ. 2  του π.δ. 242/2003 (Α΄ 219) υπέρ του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ),
    κγ. η παρ.15 του άρθρου 17 του ν. 3144/2003 (Α’ 111) υπέρ του τέως Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών (ΤΕΑΠΕΠ) και της παρ.3 του άρθρου 19 της ΥΑ Φ51020/5358/123/21.2.2013 (Β΄409) υπέρ του ΤΕΑΠΕΠ-ΝΠΙΔ,
    κδ. η υποπαράγραφος 1.1. της παρ.1 του άρθρου 8 της Υ.Α. Φ.51020/4883/105/21-2-2013 (ΦΕΚ 411, Β'), υπέρ του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Επικούρισης Ασφαλιστών και Προσωπικού Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων (ΤΕΑ-ΕΑΠΑΕ), και οι οποίοι δύνανται να αντικαθίσταται από εργοδοτική εισφορά, το ύψος της οποίας καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας μετά από σύμφωνη γνώμη της Εθνικής Αναλογιστικής Αρχής. 

    4.    Από 1.1.2015 οι προβλεπόμενοι από τις κατωτέρω διατάξεις κοινωνικοί πόροι, εισπράττονται από το Υπουργείο Οικονομικών και αποδίδονται ετησίως στους φορείς κοινωνικής ασφάλισης και στο ΑΚΑΓΕ, υπέρ των οποίων έχουν θεσπιστεί: 
    α) η περίπτωση β΄ της παρ.3 του άρθρου 149 του ν. 3655/2008 (Α’ 58), 
    β) το άρθρο 11 του ν.4169/1961 (Α΄81), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, 
    γ) το έβδομο εδάφιο του άρθρου 14 του π.δ. 258/2005, όπως ισχύει, σχετικά με έσοδα από πάγια τέλη χαρτοσήμου (ν.δ. 4435/1964, Α΄ 217), όπως καθορίζονται με το άρθρο 59 του ν.2084/1992 (Α΄165) υπέρ του ΟΑΕΕ.
  16. Upvote
    adimos reacted to ALAG in εκδοση ΤΙΜ ΔΑ αγορας αγροτικων προιοντων απο επιχειρηση   
    καλησπέρα
     
    αγορά από εστιάτορα αγροτικών προιόντων και ψαριών με έκδοση τιμολογίου αγοράς συνεχίζει να μην υπόκειται σε χαρτόσημο 3,6?
     
    ευχαριστώ πολύ
     
    !
  17. Upvote
    adimos got a reaction from MANOS in ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗΣ ΦΜΥ   
    Η λύση ειναι να συνδεθεί το Τάχις με το ΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΔ. Έχει ακριβώς την ίδια πληροφορία. Πρέπει η διοίκηση πρώτα να ψάχνει να βρει λύσεις χωρίς να επιβαρύνει τις επιχείρησεις με επιπρόσθετα κόστη. Ειναι αντιαναπτυξιακό να βάζεις εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις να σου στέλνουν πληροφορίες οταν μπορείς να τις πάρεις εύκολα απο αλλο φορέα. Αυτή ειναι η λύση. Βάλτε στην ΑΠΔ, όπως και προβλέπεται, και την παρακράτηση φόρου και καταργήστε τις Προσωρινές ΦΜΥ (με μηδενικό φόρο η μη). έχεις αναλυτικά ανά εργαζόμενο το φόρο ανά μήνα χωρίς να υπάρχει επιβάρυνση για τις επιχειρήσεις. 12 ΑΠΔ στέλναμε 12 θα στέλνουμε, μειώνοντας παράλληλα την υποχρέωση για προσωρινές ΦΜΥ.
  18. Upvote
    adimos got a reaction from MANOS in ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗΣ ΦΜΥ   
    Η λύση ειναι να συνδεθεί το Τάχις με το ΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΔ. Έχει ακριβώς την ίδια πληροφορία. Πρέπει η διοίκηση πρώτα να ψάχνει να βρει λύσεις χωρίς να επιβαρύνει τις επιχείρησεις με επιπρόσθετα κόστη. Ειναι αντιαναπτυξιακό να βάζεις εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις να σου στέλνουν πληροφορίες οταν μπορείς να τις πάρεις εύκολα απο αλλο φορέα. Αυτή ειναι η λύση. Βάλτε στην ΑΠΔ, όπως και προβλέπεται, και την παρακράτηση φόρου και καταργήστε τις Προσωρινές ΦΜΥ (με μηδενικό φόρο η μη). έχεις αναλυτικά ανά εργαζόμενο το φόρο ανά μήνα χωρίς να υπάρχει επιβάρυνση για τις επιχειρήσεις. 12 ΑΠΔ στέλναμε 12 θα στέλνουμε, μειώνοντας παράλληλα την υποχρέωση για προσωρινές ΦΜΥ.
  19. Upvote
    adimos got a reaction from MANOS in ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗΣ ΦΜΥ   
    Η λύση ειναι να συνδεθεί το Τάχις με το ΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΔ. Έχει ακριβώς την ίδια πληροφορία. Πρέπει η διοίκηση πρώτα να ψάχνει να βρει λύσεις χωρίς να επιβαρύνει τις επιχείρησεις με επιπρόσθετα κόστη. Ειναι αντιαναπτυξιακό να βάζεις εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις να σου στέλνουν πληροφορίες οταν μπορείς να τις πάρεις εύκολα απο αλλο φορέα. Αυτή ειναι η λύση. Βάλτε στην ΑΠΔ, όπως και προβλέπεται, και την παρακράτηση φόρου και καταργήστε τις Προσωρινές ΦΜΥ (με μηδενικό φόρο η μη). έχεις αναλυτικά ανά εργαζόμενο το φόρο ανά μήνα χωρίς να υπάρχει επιβάρυνση για τις επιχειρήσεις. 12 ΑΠΔ στέλναμε 12 θα στέλνουμε, μειώνοντας παράλληλα την υποχρέωση για προσωρινές ΦΜΥ.
  20. Upvote
    adimos reacted to C.F.C. in 4174 - Πρόστιμο για εκπρόθεσμη δήλωση ΦΠΑ μετά την 1/1/2014   
    Πλέον από 01/01/2014 "Η καθυστέρηση πληρωμής του οφειλόμενου ποσού, συνεπάγεται τις νόμιμες επιβαρύνσεις (Ν. 4174/13, αρθρ. 53 & 57)", η ταυτότητα οφειλής αφορά "Πληρωμή Βεβαιωμένων Οφειλών εκτός Ρύθμισης" οπότε η προσωρινή δήλωση δεν διαγράφεται και θεωρείται οριστικά υποβληθείσα.
×