Jump to content

koustis

simple Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  1. Καλημέρα, 1 Δήλωση Φ01-12 κάθε χρόνο ( μηδενική ως προς τον φόρο εφόσον δεν προκύπτει ) 2 Οι εισφορές είναι έσοδα, στο βιβλίο ταμείου καταχώρηση , με παραστατικό απόδειξη είσπραξης 3 Η εκδήλωση γίνεται ως εξής ( πχ χοροεσπερίδα,) κόβεις εισιτήρια για είσοδο , και πχ εκδίδεις λαχνούς για την λαχειοφόρο, με τον ΚΒΣ έπρεπε να γνωστοποιήσεις στον Προϊστάμενο ΔΟΥ , και για 2 εκδηλώσεις τον χρόνο σε απάλλασσε από το ΦΠΑ Με τον ΚΦΑΣ δε γνωρίζω αν χρειάζεται γνωστοποίηση. 4 Το excel για δικιά σου διευκόλυνση. Συνήθως το μη κερδ. σωματείο έχει βιβλίο ταμείου το οποίο θεωρείται από τον αρμόδιο φορέα ( πχ αθλητικός όμιλος από την περιφέρεια διεύθυνση αθλητισμού ) 5.Συγκεντρωτικές κάνουν και τα τιμολόγια θα τα περάσουν στο βιβλίο ταμείου ( καλό είναι να συνοδεύονται από απόδειξη πληρωμής για την εξόφληση του τιμολογίου. ) 6. Έσοδα από ενοίκια , έχουν φόρο αν νοικιάζουν σε κάποιον , έσοδα από επιχείρηση ( που δεν είναι μια απλή εκδήλωση για την πραγματοποίηση του σκοπού ) έχουν υποχρέωση να τηρούν όλα τα προβλεπόμενα από τον ΚΦΑΣ και φυσικά φορολογούνται για αυτά , μέσα πάντα από την δήλωση Φ01-12. 7 Ε7 - οριστικής ΦΜΥ?? γιατί με τα εργάνη και όλα τα συστήματα έχουμε μπερδευτεί ( Ε3 για επιχειρήσεις , Ε3 για πρόσληψή προσωπικού και Ε7 για οριστική ΦΜΥ, Ε7 για βεβαίωση σύμβαση ορισμένου χρόνου και ούτω καθεξής ) Δεν προβλέπεται αποστολή Ε7 σε περίπτωση που δεν απασχολεί προσωπικό . Αυτά τουλάχιστον εφαρμόζω εγώ στα δικά μου μη κερδοσκοπικού .
  2. Για πελάτη μου ψάχνω και βρήκα τα εξής : Τομέας Πρόνοιας Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ο Κλάδος Πρόνοιας Ξενοδοχοϋπαλλήλων εντάχθηκε στο ΤΑΠΙΤ από την έναρξη λειτουργίας του (1-10-2008) βάση του Ν.3655 (ΦΕΚ 58/Α’/3-4-2008),ως Τομέας Πρόνοιας Ξενοδοχοϋπαλλήλων με πλήρη οικονομική και λογιστική αυτοτέλεια. Ο ανωτέρω Τομέας διέπεται από τις καταστατικές διατάξεις του αντίστοιχου εντασσόμενου Ταμείου και Κλάδου, οι οποίες καθίστανται εφεξής καταστατικές διατάξεις του Τομέα αυτού, καθώς και τις διατάξεις της γενικότερης νομοθεσίας, όπως αυτές εκάστοτε ισχύουν. Σκοπός του Τομέας είναι η καταβολή Εφάπαξ Βοηθήματος στους ασφαλισμένους τους ή στα μέλη της οικογένειάς τους σε περίπτωση θανάτου τους, κατά τα προβλεπόμενα από τις οικείες καταστατικές διατάξεις του και της γενικότερης Νομοθεσίας, όπως εκάστοτε ισχύουν. Από την σελίδα του ΤΑΠΙΤ. Υπηρεσιακό Σημείωμα για την επέκταση της ασφάλισης του Τομέα Πρόνοιας Ξενοδοχοϋπαλλήλων 16.10.13 Σύμφωνα με το ΦΕΚ τ.Β 1753/18-07-2013, έχει επεκταθεί η ασφαλιστική κάλυψη του Τομέα Πρόνοιας Ξενοδοχοϋπαλλήλων του ΤΑ.Π.Ι.Τ., από την ημερομηνία δημοσίευσης του ανωτέρω ΦΕΚ, στις κάτωθι περιοχές: Σε όλο το Νομό Θεσ/νίκης, Καβάλας, Δράμας, Λάρισας, Φωκίδας, Κορινθίας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας, Ευβοίας και Κυκλάδων. Ειδικά για το Νομό Αιτωλοακαρνανίας, η ασφάλιση επεκτείνεται σε όλες τις περιοχές του Δήμου Ναυπακτίας. Για εισφορές, που αφορούν το χρονικό διάστημα από 18/07/2013 έως και 30/09/2013, το Δ.Σ. του ΤΑ.Π.Ι.Τ. αποφάσισε, ότι δεν θα καταβληθούν πρόσθετα τέλη. Επίσης από την ιστοσελίδα του ΤΑΠΙΤ Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα επίσης, Εγκύκλιος ΙΚΑ 75/11-08-2008 Γ. ΥΠΑΓΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΕΝΤΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ Σύμφωνα με το άρθρο 6 του καταστατικού του τ. ΤΑΞΥ, στην ασφάλιση του εντασσόμενου κλάδου υπήγοντο υποχρεωτικά και αυτοδίκαια: α) Τα πρόσωπα που παρέχουν κατά κύριο επάγγελμα εξαρτημένη εργασία έναντι αμοιβής στα ξενοδοχεία ύπνου και τα εστιατόρια ή κυλικεία αυτών, περιλαμβανομένων και των τύπου MOTELS, BUNGALOWS και εν γένει ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, όπως και των οικοτροφείων και ενοικιαζόμενων δωματίων των οποίων η συνολική δύναμη ανέρχεται σε τουλάχιστον δέκα (10) κλίνες. Τα ανωτέρω πρόσωπα συνεχίζουν την υπαγωγή τους στην ασφάλιση του κλάδου και κατά τον χρόνο κατά τον οποίο δικαιωματικώς ή και για λόγους ανεξάρτητους της θελήσεώς τους, δεν παρέχουν εξαρτημένη εργασία, πλην όμως τυγχάνουν εν όλω ή εν μέρει των αποδοχών των (άδεια, στράτευση κ.λ.π.). β) Το πάσης φύσεως προσωπικό του ΤΑΞΥ καθώς και ο νομικός Σύμβουλος αυτού, μετά την συμπλήρωση 5ετούς υπηρεσίας στο Ταμείο. γ) Τα πρόσωπα που παρέχουν την προσωπική τους απασχόληση με σύμβαση μίσθωσης έργου, εφόσον πρόκειται για απασχόληση η οποία παρέχεται κατά κύριο επάγγελμα και όσον αφορά τον χρόνο και τον τόπο απασχόλησης με συνθήκες απαντώμενες στις μισθώσεις εργασίας. Απασχολήσεις της μορφής αυτής στον ίδιο εργοδότη, οι οποίες αντιστοιχούν σε λιγότερες των 5 ημερών εργασίας κατά μήνα δεν καταλαμβάνονται από την πρόβλεψη αυτή. Στο τέλος της εγκυκλίου έχει και τον πίνακα της χωρικής έκτασης του τέως ΤΑΞΥ. Δηλαδή για να απαντήσω στο ερώτημά σου , αν το ξενοδοχείο ,ή ενοικιαζόμενα δωμάτια , ή MOTEL έχει πάνω από 10 κλίνες και βρίσκεται σε κάποια από τις περιοχές αυτές ( πρακτικά όλη η Ελλάδα ) η καθαρίστρια σου θα ασφαλιστεί στο ΤΑΞΥ υποχρεωτικά ανεξάρτητα αν έχει η όχι προηγούμενη ασφάλιση στο ταμείο αυτό.
  3. σε ευχαριστώ συνάδερφε, πράγματι βοήθησες. Θα πρέπει τώρα να σκεφτώ την παροιμία και να δώ αν τελικά θα το κάνω ή οχι .
  4. Συνάδερφε κατ'αρχην ευχαριστώ για την απάντησή σου. Αυτό που μου ζητάει σωστά είπες είναι μια περίληψη της αναλυτικής καρτέλας όχι δική του, αλλά αυτής που του έστειλε η συνεργαζόμενη εταιρία το 2001.Δεν γνωρίζω αν έχει άλλες καταστάσεις αυτή η εταιρία τώρα για το δικαστήριο. τώρα όσο αναφορά τα ερωτήματα τα δικά σου για να γίνει καλύτερα κατανοητό το αντικειμενο 1ον ο άλλος λογιστής έχει τηρήσει τα βιβλία του και έχουν εκτελεστεί οι εργασίες για την λειτουργία της επιχείρησης. Το θέμα έιναι πως ο φίλος μου αυτός ζητάει μια εργασία επιπλέων από την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης, την περίληψη της αναλυτικής καρτέλας για να προσκομίστεί στο δικαστήριο γιατί (όπως τον συμβούλεψε ο δικηγόρος του ) το δικαστήριο δεν θα καθήσει να κοιτάξει την καρτέλα αλλά θα θελήσει να δεί την κατάσταση συνοπτικά. Το ότι δεν θέλει να το κάνει ο λογιστής του ( ισως και να μήν τον ρώτησε καν) και μενα δεν μου "καθεται" καλα και μάλιστα ήταν το πρώτο που του είπα 2ον Θα το κοιτάξω αυτό για της ευθύνες αλλά επειδή το είχα κοιτάξει για την πιστοποίηση πιστεύω δεν με καλύπτει το θεμα για την συγκεκριμένη εργασία. Αναφέρει για τις ευθύνες προς τους πελάτες του για την τίρηση των βιβλίων και στοιχείων του καθώς και για την επαγγελματική συνεργασία. 3ον Τα τιμολόγια αν αποδειχτούν πλαστά είναι από την εταιρία που είχε συνεργασία αλλά αν μπούν σε διαδικασία διασταύρωσης τότε δεν ξερω τι θα προκύψει και εκέι δεν θέλω να έχω ανάμειξη και γι'αυτό θέλω να διευκρινήσω ότι θα είναι περίληψη των προσκομιζομένων σε εμένα στοιχείων και μόνο για να μήν αναζητηθούν ευθύνες. Τα πιστοποιητικά περιορισμένης ευθύνης ορθότητας δεν μπόρεσα να το βρώ στο ίντερνετ , θα ξανακοιτάξω βέβαια γιατί αν βρώ ένα υπόδειγμα πιστεύω θα με βοηθήσει να κατανοήσω τον μηχανισνό και τον τρόπο σκεψης για ένα τέτοιο έντυπο. Πιστεύω πάντως πως θα καταλήξω να τον στείλω σε κάποιον ορκωτό , που και μεγαλύτερη εμπειρία έχει και κατά την γνώμη μου είναι πιο αρμόδιος για θέματα ελεγχου κλπ. Εγώ δεν έχω καν επαγγελματική σχέση με τον άνθρωπο αυτόν και να ξεκινήσει θα έιναι από πολύ δύσκολη και ασυνήθιστη διαδικασία και δεν το βλέπω ήδη με καλό μάτι. Αν έχεις κάτι να προσθέσεις ευπρόδεκτο συνάδερφε, πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου
  5. Συνάδερφοι μου έγινε η εξής πρόταση από κάποιον γνωστό που του το πρότεινε ο δικηγόρος του : Να μου δώσει τα στοιχεία του, κάποιες πληρωμές και κάποιες υποχρεώσεις απέναντι σε μια εταιρία που συνεργάζονταν ( αναλυτικές καταστάσεις ) και να του γράψω μια δήλωση ότι τα στοιχεία που μου προσκομίζει βγάζουν τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα που θα γράψω στην δήλωση αυτή ( μετά τον έλεγχο και την επαλήθευση που θα κάνω) έτσι ώστε να το δικαστήριο να τα λάβει υπόψιν του και να μην έχει να κάνει τις αθροίσεις και την εξέταση όλων των καταστάσεων ( περίπου 25 σελίδες) αλλά να έχει συγκεντρωτικά τα αποτελέσματα ανά μήνα κλπ. Ο δικηγόρος του είπε ότι καλό είναι να το κάνει αυτό κάποιος οικονομολόγος ή λογιστής για να έχει μεγαλύτερη εγκυρότητα . Όταν τον ρώτησα γιατί δεν του τα κάνει ο λογιστής του μου είπε πως δεν έχει την εμπιστοσύνη του αλλά και τον χρόνο να ασχοληθεί με αυτο το πράμα και λόγω της φιλικής σχέσης του ρώτησε εμένα. Με τον άνθρωπο δεν έχω επαγγελματική σχέση, μόνο φιλική. Η ερωτήσεις μου είναι η εξής : Ο οικονομολόγος - λογιστής έχει την αρμοδιότητα να υπογράψει μια τέτοια δήλωση για να χρησιμοποιηθεί σε δικαστήριο?? Αν ναι πρέπει να του κόψω απόδειξη παροχής υπηρεσιών για να είμαι καλυμμένος ( και πάντα με την σημείωση ότι αναγράφω τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα σύμφωνα με τα στοιχεία που μου προσκομίσθηκαν) για το έγγραφο που θα παρουσιάσει ο δικηγόρος του στο δικαστήριο?? Αν όχι να μην ασχοληθώ καθόλου γιατί δεν έχω καν τέτοια αρμοδιότητα και να το παραπέμψω σε έναν ορκωτό λογιστή? Αυτός έχει τέτοια αρμοδιότητα?? Αν όχι ποιος θα μπορούσε να αναλάβει? Να σημειώσω πως το θέμα αφορά χρέη που βγάζει η εταιρία ότι έχει ο άνθρωπος αυτός απέναντί της για το 2001 και όχι κάποιον φορολογικό η άλλο έλεγχο. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας εκ των προτέρων
  6. Ωραία η καινούρια toolbar Gus!! Καλή δουλεία!!!!!!!! Μια παρατήρηση μόνο στο διάστημα του μεγέθους των ειδήσεων που τρέχουν στο δεξί μέρος της "Long version" . Είναι σχετικά μικρή η περιοχή και μεχρι να δείς κάτι έχει ήδη φύγει από το πεδίο. Κατα τα άλλα είναι πολύ καλή, την χρησιμοποιώ ήδη αρκετάB)
  7. συνάδερφοι 1 1/2 χρόνια μετά , ακόμα δεν έχει ψηφιστεί το νομοσχέδιο για την απλοποίησης των διαδικασιών σύστασης???? Είναι η πολυπόθητη αύξηση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας το θέμα για το οποίο μιλάμε?? Δεν ξέρουμε αν θα πρέπει να περιμένουμε η να προχωρήσουμε σε σύσταση εταιρειών με αυτή την κατάσταση. Ακόμα και ο Καραγιάννης στο βιβλίο του "Συστάσεις - μετατάξεις - μετατροπές - συγχωνεύσεις - απορροφήσεις λύσεις και εκκαθαρίσεις επιχειρήσεων στην πράξη" αναφέρει : σ.51 " προσοχή : αναμένονται (αργά η γρήγορα) αλλαγέδ στη διαδικασία ίδρυσης μιας ΕΠΕ Δηλαδή πόσο ακόμα θα περιμένουν, την αναθεωρητική βουλή ??????????
  8. Η παράγραφος 6 του άρθρου 45 του νόμου 2992/2002 είναι και η τελευταία που έχει βγει πάνω σ'αυτό το θέμα;;; αν είναι ετσι τότε ισχύον όπως τα λές συνάδερφε και σε ευχαριστώ για την απάντηση
  9. Συνάδερφοι, γνωρίζει κανείς αν τα οχήματα που θα βγουν σε ακινησία θα πρέπει να πάνε υποχρεωτικά στον Ο.Δ.Δ.Υ. ??? Μόλις διάβασα το θέμα σχετικά με την ακινησία οχημάτων στα νέα του taxheaven http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/5453 και ομολογώ πως βρέθηκα προ εκπλήξεως. Από το ΚΕΠ στην περιοχή μου μου είπαν πως πρέπει να πάνε υποχρεωτικά για ανακύκλωση, και για να πάνε τα αυτοκίνητα αυτά χρειάζεται από το μέρος μου ( μικρό νησί της Ελλάδας ) να πληρωθούν αρκετά έξοδα μετακίνησης.Στην ΔΟΥ είπαν πως σε ακινησία μπορούν να βγουν μόνο για ένα χρόνο και όχι περισσότερο. Τελικά τι ισχύει, μπορεί ο ιδιοκτήτης να παραδώσει τις πινακίδες και να φυλάξει το όχημά του σε κλειστό ιδιωτικό χώρο ( ακόμα και με απλή περίφραξη όπως λέει το άρθρο του ο κ.Γραβιάς ) ή έχει βγεί και κάποια άλλη εγκύκλιος η οποία υποχρεώνει να πάνε τα αυτοκίνητα για ανακύκλωση ; ( σημειώνω πως οι εταιρίες ανακύκλωσης θέλουν το όχημα να κινείται και να μην λείπει τίποτα από αυτά σε διαφορετική περίπτωση ότι λείπει το πληρώνεις βάση τιμοκαταλόγου π.χ. μπαταρία ) Ευχαριστώ Κώστας
  10. Δεν ξέρω αν είναι η πραγματική αξία της βάσης του μπετόν τα 400000 ( αλήθεια πόσο πήγε το σύνολο???) αλλά τα 600. 000 που είχες πει αρχικά, έλεγαν πως θα είναι η αξία της οικοδομής ολόκληρης. Ελπίζω να έβγαλες άκρη. Επειδή και εγώ έχω να ασχοληθώ με μια παρόμοια περίπτωση για σύσταση ΕΠΕ , λέω ο ένας ο έτερος να πού έχει το ακίνητο στο όνομά του να το κάνει μίσθωση για 99 χρόνια και μετά βλέπουμε
  11. Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Είναι συμμαντικό για έναν που ξεκινάει να βρίσκει την βοήθεια από τους πιο έμπειρους. Είμαι από ΑΕΙ , οικονομικό Θεσσαλονίκης . Στο ΟΕΕ εχω γραφτεί μερικά χρόνια πρίν, ( 2007 η 8 αν θυμαμαι καλα). Με ενδιέφερε να γνωρίζω αν χρειάζεται το εμπορικό επιμελητήριο αλλά από ότι κατάλαβα δεν χρειάζεται. Με τον συγγενή μου θα δουλέψω μαζί, θα κάνω έναρξη και θα είμαι συννεργάτης ( οχι υπάλληλος) οπότε χρειάζεται όλη η διαδικασία από την αρχή. Για τον ΟΓΑ είχα μια ελπίδα αλλά απ'οτι καταλαβαίνω δεν γίνεται. Οσο για την εμπειρία μου στην Ιταλία φιλε Κωστα, θα την καταθέσω για την δημόσια διαβούλεση αλλά εδώ στο φόρουμ επιγραμματικά θα πώ τα εξής: Η διαδικασία για να γίνει ένας πτυχιούχος οικονομικής σχολής ( dotore comercalista , που έχει διάρκεια σπουδών 5 χρόνια ) λογιστής είναι να κάνει υποχρεωτικά 3 χρόνια πρακτική σε ένα Λογιστικό γραφείο , και μετά να συμμετάσχει στις εξετάσεις του επιμελιτηρίου που επιθυμεί( του Torino, Milano, Novara κλπ) . Οι εξετάσεις είναι αρκετά δύσκολες και απαιτείται τουλάχιστον 1 χρόνος προετοιμασία. ( από αυτά που μου λέγανε οι φίλοι μου στο γραφείο εκει) Αν κάποιος πετύχει τότε και μόνο τότε μπορεί να αποκτήσει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και να ξεκινήσει το δικό του γραφείο και να εκπροσωπεί επιχειρήσεις κλπ. Οσο για το επαγγελμα και εκει έχει αρκετές δυσκολίες, οι πελάτες δεν πληρώνουν , και η δουλειά που έχει μεταφερθεί στα γραφεία από τις εφορείες έχει μεγαλώσει απίστευτα( δηλώσεις και εκαθαρίσεις κλπ. ) χωρίς να αυξάνονται τα έσοδα από τους πελάτες . Σε 1 με 2 χρόνια το πολύ συζητάνε για να υπάρχουν τα περισσότερα ( αν όχι όλα ) τα παραστατικά σε ηλεκτρονική μορφή και να καταργηθούνε τα χαρτια( απο τιμολόγια κλπ) και όλες οι δήλώσεις γινονται ήδη ηλεκτρονικά. Το γραφείο που ήμουν αναβάθμησε ήδη τον κεντρικό σέρβερ του για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις αυτές. Οι αμοιβές των κοριτσιών( β. λογιστού) εκεί ήταν γύρω στα 900 ευρω το μήνα καθαρά και ο δικός μου για την πρακτική που έκανα 600 ευρω . Για τις αμοιβές από τους πελάτες δεν γνωρίζω αλλά και για τις δουλειες για να κλείσει ο μήνας πάλη δεν ξέρω να σας μεταφέρω. Το γραφείο ήταν αρκετά μεγάλο ( 27 ατομα συνολικά δουλεύαμε εκει) και οι εργασίες καταμερίζονταν αρκετά γιατί ο κάθε ένας έιχε να κάνει για πολλές επιχειρήσεις αρκετά πράγματα( καταχωρίσεις , συγκεντρωτικές , φπα, μισθωδοσίες κλπ.) Αυτά απο την εμπειρία μου στο εξωτερικό. Σε σύγκρηση με την ελλάδα δεν μπορώ να πω και πολλά πράγματα γιατί εδώ το γραφείο ήταν πολύ μικρό και κάναμε τα πάντα ( ενάρξεις, διακοπές , θεωρήσεις βιβλίων και στοιχείων κλπ) ενω έξω δεν είχα καν φύγει από το γραφείο για να παω πχ εφορία
  12. Καλησπέρα συνάδερφοι, είμαι νέος στον χώρο και σκέφτομαι να κάνω έναρξη σαν λογιστής στο νησί που κατοικω. Έχω δουλεψει συνολικά ένα χρόνο σε λογιστικά ( ενα εξαμηνο στην Ιταλία και ένα εξάμηνο στην Ελλάδα) αλλά δεν θεωρώ πως έχω καποια εμπειρία, αλλά σίγουρα έχω μια κάποια επαφή με το επάγγελμα. Το 1ο ερώτημα είναι, σαν νέος θα συστεγαστώ με συγγενή μου για να κάνω την εξάσκησή μου και να μάθω καλύτερα την δουλειά. Χρειάζομαι εγραφή στο εμπορικό επιμελητήριο αφού ο συγγενής μου είναι ήδη γραμμένος και εγώ θα είμαι στον χώρο του;; Το 2ο ερώτημα είναι αφού το νησί είναι μικρότερο από 3000 κατοίκους, σαν λογιστής μπορώ να πάρω απαλαγή από το ΤΕΒΕ ( ΟΑΕΕ οπως εγινε τώρα) και να γραφτώ στον ΟΓΑ, ή οι λογιστές γράφονται υποχρεωτικά στον ΟΑΕΕ;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον Χρόνο σας Κώστας
×