Jump to content

campeanu

simple Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About campeanu

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.grbiz.eu

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Romania

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

campeanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Επειδή έχουν σηκώσει τα χέρια αρκετοί συνάδελφοί σας τελικά... μπορεί να μπει στο καταστατικό αστικής εταιρείας ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα ότι μπορούν να εισέρχονται νέοι εταίροι χωρίς να τροποποιηθεί το Καταστατικό; Αν μπει ως όρος στο Καταστατικό ισχύει ή όχι; Ευχαριστώ!
  2. Συγγνώμη αλλά εδώ εάν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ασφαλίζεσαι για να έχεις σύνταξη. Μόνο ως μισθωτός πρέπει να είσαι υποχρεωτικά ασφαλισμένος. Συνεπώς ανοίγεις βιβλία στη Ρουμανία ως Έλληνας χωρίς να είσαι υποχρεωμένος είτε να έχεις ασφάλεια στη Ρουμανία είτε στην Ελλάδα.
  3. Δηλαδή να μην αναφέρω ότι η μηναία ασφάλιση στο CNAS (το ενιαίο Ασφαλιστικό ταμείο) είναι περίπου 8 ευρώ το μήνα minimum για τους ελεύθερους επαγγελματίες;
  4. Ρουμανία και Ελλάδα κάνουν ακριβώς τα ίδια σύμφωνα με τις επιταγές του ΔΝΤ. Οι κυβερνώντες λένε ακριβώς τα ίδια. Το 2011 έτος ανάπτυξης και το 2012 βγαίνουμε στις αγορές. Η διαφορά είναι ότι η Ελλάδα έχει μισθούς, έστω κι αυτούς που είναι ενώ η Ρουμανία παλεύει στην πλειοψηφία με 150-200 ευρώ να βγάλει άκρη...
  5. Λυπάμαι πολύ. Μπορείτε να το μεταφέρετε εκεί που πρέπει;
  6. Επειδή πολλοί φίλοι έχουν απορίες σχετικά με τη Ρουμανία ανοίξαμε αυτό το θέμα για να απαντήσουμε στα πάντα... Ευχαριστούμε!
  7. Η φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας στη Ρουμανία καθορίζεται από σχετικούς πίνακες ανά πόλη. Παίζει ρόλο η οικιστική ζώνη, το μέγεθος και η χρήση του ακινήτου. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι το εξωπραγματικό όπως στην Ελλάδα. Ο ετήσιος δε φόρος είναι ελάχιστος. Σε ότι έχει σχέση με έκτακτες εισφορές, ΦΜΑΠ κλπ αυτά με συγχωρείτε αλλά είναι Ελληνικές πατέντες...
  8. Δυστυχώς όχι... αν επιτρεπόταν θα το είχαμε ήδη κάνει για τα δικά μας. Αντίθετα τα γυρίσαμε σε Ρουμάνικες πινακίδες και λύσαμε το πρόβλημα...
  9. Διάβασα με προσοχή αυτά που γράφεται και αν κατάλαβα καλά... το Υπουργείο στην Ελλάδα θεωρεί ότι οι Ρουμάνικες εταιρείες, που είχατε συναλλαγές, δεν υφίστανται. Θα ήθελα να σας ενημερώσω λοιπόν ότι υπήρξε ένα πρόβλημα, γραφειοκρατικό θα το έλεγα, λόγω του οποίου χιλιάδες εταιρείες στη Ρουμανία βγήκαν ότι δεν έχουν υποβάλλει δηλώσεις, ισολογισμούς κλπ. Για παράδειγμα ενώ η Εφορία λάμβανε κανονικά ισολογισμούς δεν ενημέρωνε αντίστοιχα και το Μητρώο Εταιρειών (Registru Comert) οπότε άφησε εκτεθειμένες πολλές εταιρείες. Το Μητρώο μάλιστα προχώρησε και σε εκδίκαση διάλυσης των εταιρειών, στις δίκες εκείνες προσκόμιζαν τα έγγραφα και διορθώνονταν το πρόβλημα. Πρόσφατα βγήκε μία κυβερνητική απόφαση και το πρόβλημα λύθηκε. Μήπως πρέπει να δείτε κι αυτή την πλευρά και ταλαιπωρήστε άδικα από το Ελληνικό Κράτος; Μήπως οι εταιρείες που λένε ότι δεν υπάρχουν όντως υφίστανται; Αν χρειαστείτε τη βοήθειά μας απλά επικοινωνήστε μαζί μας. Τ: +40 252 334595 Μ: +40 768755999
  10. Ο Ρουμάνικος Νόμος Νο. 263 όσον αφορά το ενιαίο σύστημα συντάξεων δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως Νο. 852 στις 20 Δεκέμβρη 2010 και τέθηκε σε ισχύ την 1ή Ιανουαρίου 2011. Σύμφωνα με το νόμο, το Εθνικό Σώμα Συντάξεων και λοιπών δικαιωμάτων Κοινωνικής Ασφάλειας μετατρέπεται σε εθνικό Σώμα Δημοσίων Συντάξεων (NHPP). Εντός 6 μηνών μετά τη δημοσίευση του νόμου, η Εθνική Υπηρεσία Φορολογικής Διοίκησης (NAFA) και το Εθνικό Σώμα Δημοσίων Συντάξεων (NHPP) έχουν την υποχρέωση να συσχετίσουν τις βάσεις δεδομένων τους για την επίτευξη ακριβών και ενιαίων αρχείων των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμμετεχόντων στο δημόσιο σύστημα συνταξιοδότησης και τον ιδιωτικό συνταξιοδοτικό σύστημα. Σύμφωνα με το Άρθρο 27 του Ν. 263, τα ποσοστά εισφορών της κοινωνικής ασφάλισης από την ημερομηνία έναρξης της ισχύος του Νόμου διαμορφώνονται ως εξής: 31.3% για τις κανονικές συνθήκες εργασίας, εκ των οποίων το 10.5% καταβάλλεται από τους μισθωτούς και το 20.8% καταβάλλεται από τους εργοδότες,36.3% για τις δύσκολες συνθήκες εργασίας: εκ των οποίων το 10.5% καταβάλλεται από τους μισθωτούς και το 25.8% καταβάλλεται από τους εργοδότες,41.3% για ειδικές συνθήκες και άλλες συνθήκες εργασίας, όπως τα επαγγέλματα σε εθνική άμυνα, δημόσια τάξη και εθνική ασφάλεια, εκ των οποίων το 10.5% καταβάλλεται από τους μισθωτούς και το 30.8% καταβάλλεται από τους εργοδότες. Ο εργοδότης ή αυτός που καταβάλλει το εισόδημα έχει την υποχρέωση να υπολογίσει και να καταβάλλει τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης. Σύνταξιοδότηση με κριτήριο το όριο ηλικίας καταβάλλεται σε ανθρώπους που πληρούν ταυτόχρονα κατά την ημερομηνία συνταξιοδότησης, τους τυπικούς όρους συνταξιοδότησης και την ελάχιστη περίοδο καταβολής εισφορών ή ξεχωριστά, κατά περίπτωση. Η ελάχιστη περίοδος εισφορών είναι τα 15 έτη και η συνολική (μέγιστη) διάρκεια εισφορών είναι τα 35 έτη τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άντρες. Η κανονική ηλικία συνταξιοδότησης είναι τα 65 έτη για τους άντρες, 63 έτη για τις γυναίκες, 60 έτη για το ενεργό στρατιωτικό προσωπικό, τους στρατιώτες, τους αστυνομικούς και τους δημοσίους υπαλλήλους σε εθνική άμυνα, δημόσια τάξη και εθνική ασφάλεια (με ελάχιστη περίοδο εισφορών τα 20 έτη, ενώ η πλήρης περίοδος εισφορών είναι τα 30 έτη). Η αναμενόμενη σύνταξη χορηγείται εντός όχι περισσοτέρων από πέντε έτη πριν από την κανονική ηλικία συνταξιοδότησης, στα άτομα που έχουν συμπληρώσει περίοδο καταβολής εισφορών για τουλάχιστον 8 έτη σε ολόκληρη την διάρκεια περιόδου καταβολής εισφορών.
  11. Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον. Συνήθως τα πρωινά μέχρι τις 2 είμαστε στα δικαστήρια... Μπορείτε να μας βρείτε στα κινητά +40768755998 και +40768755999.
  12. Σας επισυνάπτουμε το σχετικό νόμο 85/2006 στη Ρουμάνικη γλώσσα. Legea_nr_85-2006_Procedura_Insolventei.pdf
  13. Οι συνέπειες της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης χτυπούν τις οικονομίες όλων των χώρων πόσο μάλιστα την αντίστοιχη της Ρουμανίας. Δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις έκλεισαν και πολλές ακόμα είναι υποψήφιες. Εκατοντάδες χιλιάδες εργαζομένων οδηγούνται στο ταμείο ανεργίας. Μία κατάσταση που βραχυκυκλώνει τη χώρα, την ίδια ώρα που η κυβέρνηση αδυνατεί να δώσει ακόμα και απλές λύσεις. Κι όμως η Ρουμανία έχει νομοθεσία που θα μπορούσε να σώσει πολλές επιχειρήσεις και να διασφαλίσει θέσεις εργασίας. O βασικός νόμος 85/2006 αποτελεί το κορμό της σχετικής διαδικασίας βάσει οποίου δίνεται η δυνατότητα σε μία επιχείρηση ή «να καταθέσει τα όπλα» - χρεωκοπία ή να παλέψει να σωθεί μέσω της αναδιοργάνωσης. Σίγουρα αποτελεί μία στενωπό, μία δύσκολη διαδικασία ειδικά σε μία χώρα που δεν έχει την εμπειρία της ελεύθερης αγοράς άρα «όταν χρωστάς πρέπει να κλείσεις». Είναι όμως μία διέξοδος που με την κατάλληλη νομική υποστήριξη θα δώσει τη δυνατότητα για διάσωση σε μία επιχείρηση που πραγματικά και επιθυμεί και μπορεί. Ο νόμος 85/2006 στηρίζεται σε τέσσερα βασικά μέλη: I. Ο σύνδικος δικαστής (judecatorul sindic). Ο δικαστής που χειρίζεται την υπόθεση. Είναι το Α και το Ω της διαδικασίας και έχει τη διακριτική ευχέρεια αν θα οδηγηθεί μία επιχείρηση στη χρεωκοπία ή θα συνεχίσει έστω κι αν εν μέρει δεν τηρεί τις υποχρεώσεις της. II. Ο ειδικός διαχειριστής (administrator special). Είναι ο εκπρόσωπος του οφειλέτη ο οποίος καθορίζεται από την πλειοψηφία των μετόχων της εταιρείας, την εκπροσωπεί στη διαδικασία και ασκεί αποκλειστικά τη διαχείριση της σε όλη τη διάρκειά της. III. Ο δικαστικός διαχειριστής (administrator judiciar). Είναι ο εκπρόσωπος του δικαστή και επιβλέπει την τήρηση της διαδικασίας. Συντονίζει τους πιστωτές ενώ ασκεί έλεγχο και συνδιαχείριση στον οφειλέτη. Συνυπογράφει τις συμβάσεις, τα συμβόλαια και τα τιμολόγια του οφειλέτη. Σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να λάβει την εντολή από το δικαστή να ασκήσει το σύνολο τηςδιαχείρισης του οφειλέτη. Είναι ο επαγγελματίας ή η εταιρεία που αποτελεί το κλειδί της διαδικασίας. Είτε θα συνταχθεί με τον οφειλέτη ως αρωγός στην προσπάθεια αναδιοργάνωσης είτε θα επιδιώξει να τον οδηγήσει στη χρεωκοπία. Το τελευταίο είναι σύνηθες αφού βάσει του παρόντος νόμου ο δικαστικός διαχειριστής πέρα από την πάγια μηνιαία αμοιβή του θα λάβει και τουλάχιστον 10% επί τηςσυνολικής εκποίησης κατά την εκκαθάριση! Είναι πειρασμός… IV. Συμβούλιο πιστωτών (Adunarea creditorilor). Αποτελεί τη σύνοδο των πιστωτών που έχουν προκύψει από τον τελικό πίνακα που εγκρίνει οδικαστής μετά από επεξεργασία και εισήγηση του δικαστικού διαχειριστή. Ουσιαστικά το συμβούλιο των πιστωτών κάνει εκτίμηση της πορείας της διαδικασίαςκαι προτείνει μέτρα τα οποία μόνο ο δικαστής μπορεί να τα θέσει σε ισχύ με σχετική απόφαση του. Οποιεσδήποτε ενστάσεις επί της αρχής της διαδικασίας δικάζονται από τον αρμόδιο δικαστή. Εάν η απόφαση δεν ικανοποιεί τον οφειλέτη τότε δίνεται η δυνατότητα της έφεσης εντός 10 ημερών, η οποία τυπικά δικάζεται εντός 30 ημερών. Δεν θα αναλύσουμε περισσότερο την απλοποιημένη διαδικασία της χρεωκοπίας αφού αποτελεί μία μηαναστρέψιμη πορεία, η οποία μπορεί να ανακοπεί είτε με την εξόφληση των υποχρεώσεων είτε με την απόδειξη ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι για την ένταξη τηςεπιχείρησης σε αυτήν. Θα δούμε όμως μία άλλη, θετική παράμετρο του νόμου, που αφορά τη δυνατότητα υπαγωγής της επιχείρησης στην αναδιοργάνωση (reorganizare). Η διαδικασία τηςαναδιοργάνωσης απαιτεί μεγάλη επιδεξιότητα από την πλευρά του οφειλέτη. Πάνω από όλα όμως χρειάζεται ένας πολύ καλός δικηγόρος και ένας πολύ καλός επιχειρηματικός σύμβουλος. Η έννοια της διαδικασίας έγκειται στη δυνατότητα του οφειλέτη αφενός να έχει την αποδοχή των πιστωτών για διακανονισμό εξόφλησης των οφειλών και αφετέρου να αποδείξει ότι έχει ένα βιώσιμο επιχειρηματικό πλάνο που την εγγυάται. Συνεπώς αρχικά χρειάζεται η πλειοψηφία των πιστωτών να συμφωνήσει με την περίπτωση διακανονισμού εξόφλησης μέσω της δικαστικής οδού. Ο νόμος προβλέπει ότι ένα σχέδιο αναδιοργάνωσης μπορεί να έχει διάρκεια το ανώτερο τρία (3) έτη ενώ μετά τους 18 μήνες σε αυτό εάν και εφόσον ο οφειλέτης τηρεί τις υποχρεώσεις του κανονικά μπορεί να επεκταθεί για άλλο ένα (1) έτος. Εφόσον ο διακανονισμός εμπεριέχει και την έντοκη εξόφληση είναι προτιμότερος για τους πιστωτές αφού με τη χρεωκοπία υπάρχει ο κίνδυνος να χάσουν ακόμα και όλο το ποσό που ζητούν! Εάν στους πιστωτές συμπεριλαμβάνεται το κράτος ή οι τράπεζες τότε η αναδιοργάνωση είναι η πρώτη προτεραιότητά τους απέναντι στον οφειλέτη. Φυσικά για να συμβούν όλα αυτά πρέπει ο οφειλέτης να παρουσιάσει ένα πλάνο. Νομικά μπορούν να παρουσιάσουν πλάνο και οι πιστωτές και ο δικαστικός διαχειριστής. Ποιος, όμως, εκτός από εσένα που πονάς την επιχείρησή σου, θα τρέξει να σε σώσει; Δύσκολο… Για το λόγο αυτό τρία είναι τα βασικά σημεία: - Ο οφειλέτης να σκεφθεί λύσεις πως μπορεί να εξασφαλίσει τους πόρους για το διακανονισμό τωνοφειλών. - Να επιλεγεί ένας επιχειρηματικός σύμβουλος να κάνει τις ιδέες ένα βιώσιμο πλάνο που θα υποβληθεί προς έγκριση. - Να υπάρχει ένας ικανός δικηγόρος να το στηρίξει νομικά. Εάν το πλάνο εγκριθεί από το συμβούλιο των πιστωτών τότε τίθεται στη διάθεση του δικαστή. Εκείνος θα ζητήσει αφενός τη γνώμη του δικαστικού διαχειριστή και αφετέρου ενός επιπλέον επαγγελματία (expert), ο οποίος θα αποφανθεί με τη σειρά του αν είναι βιώσιμο. Η τελική όμως απόφαση είναι του δικαστή. Εφόσον εκείνος εγκρίνει τότε ξεκινά η διαδικασία. Αν αποφασίσει αρνητικά τότε υπάρχει και η δυνατότητα για έφεση. Η πορεία της αναδιοργάνωσης είναι επίπονη. Χρειάζεται διπλωματία απέναντι σε όλους και κυρίως απέναντι στο δικαστικό διαχειριστή. Εάν και εφόσον εκείνος είναι αρνητικό στοιχείο τότε υπάρχει πρόβλημα και μάλιστα πολύ μεγάλο. Οι υπόλοιποι, δικαστής και πιστωτές, θα δείξουν κατανόηση και ενδεχομένως να αφήσουν και μία χαλαρότητα στην αποπληρωμή των μηνιαίων δόσεων του διακανονισμού της αναδιοργάνωσης. Άλλωστε ο δικαστής δικάζει τη διαδικασία συνήθως κάθε τρεις μήνες μετά την έναρξή της. Άρα αν πληρωθούν οι δόσεις λίγο πριν την εκδίκαση δεν υπάρχει πρόβλημα (πρακτικά) αλλά είναι στην ευχέρεια της καλής διάθεσης του δικαστή να βοηθήσει. Τι γίνεται όμως με το δικαστικό διαχειριστή; Θα δώσουμε μερικές συμβουλές για τον τρόπο χειρισμού του. Καταρχήν ο δικαστικός διαχειριστής τυπικά και βάσει του νόμου πρέπει να διαθέτει ασφαλιστική κάλυψη για τυχόν παραλείψεις ή λάθη του που θα δημιουργήσουν πρόβλημα στον οφειλέτη. Άρα ζητήστε να μην είναι ο οποιοσδήποτε μικρός επαγγελματίας ειδικά αν έχετε μία επιχείρηση εκατομμυρίων. Υπάρχουν σοβαρές εταιρείες που αναλαμβάνουν ως δικαστικοί διαχειριστές και οι οποίες διαθέτουν ασφαλιστική κάλυψη ισόποση της αξίας της επιχείρησης του οφειλέτη. Εκείνες συνήθως έχουν και μεγάλο ποσοστό επιτυχίας στη θετική κατάληξη των επιχειρήσεων που μπήκαν στην αναδιοργάνωση. Μην αφήσετε λοιπόν ως δικαστικό επιτηρητή κάποιον που θα έχει ως μόνο στόχο την αμοιβή του 10% στην εκποίηση. Οι προτάσεις του δικαστικού διαχειριστή είναι απλά προτάσεις. Ο δικαστής αποφασίζει εάν θα τιςαποδεχθεί. Συνεπώς μην ανοίγετε πόλεμο μαζί του και ότι έχετε να πείτε να το γράψετε. Ανταλλάξτε επιστολές για κάθε θέμα με τον δικαστικό διαχειριστή και κρατήστε σχολαστικά αρχείο. Θα σας χρειαστεί για να αποδείξετε ότι σας προκαλεί πρόβλημα. Μην ξεχνάτε ότι συνυπογράφει κάθε συμβόλαιο που υπογράφετε ή τιμολόγιο που εκδίδετε. Πιέστε το δικαστικό διαχειριστή να υπερασπίσει τα δικαιώματά σας. Κάθε επιχείρηση στην αναδιοργάνωση έχει προνόμια. Ένα βασικό είναι ότι δεν υπόκειται στο καθεστώς ΦΠΑ. Άρα ούτε χρεώνει ούτε πληρώνει. Αν ο δικαστικός διαχειριστής δεν σας το πει ή αν εσείς δεν το γνωρίζετε τότε θα έχετε πρόβλημα γιατί η εφορία θα ζητήσει από εσάς να κάνετε το συμψηφισμό του ΦΠΑ! Επίσης ο δικαστικός διαχειριστής είναι υποχρεωμένος να διεκδικήσει κάθε χρέος που έχουν οι πελάτες σας απέναντι στην εταιρεία σας. Είναι οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Αν οι ενέργειες του δικαστικού διαχειριστή προκαλούν σοβαρά προβλήματα στην επιχείρησή σας τότε μπορείτε να ζητήσετε την αλλαγή του. Αυτήν την αλλαγή μπορεί να την εγκρίνει μόνο ο δικαστής. Παράλληλα επειδή ο νόμος είναι σκληρός απέναντι στο δικαστικό διαχειριστή κάθε παράνομη πράξη του εις βάρος του οφειλέτη μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε ποινή φυλάκισης. Μπορείτε να του κάνετε αγωγή και να ζητήσετε αποζημίωση για διαφυγόντα κέρδη λόγω των αποφάσεών του! Συνοψίζοντας τα ανωτέρω θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι εάν οδηγηθεί η επιχείρηση σε αυτή τηνπεριπέτεια χρειάζονται καλοί και δεξιοτέχνες καπετάνιοι. Ταυτόχρονα χρειάζονται έμπειροι και ικανοί επαγγελματίες για να σταθούν αρωγοί στον επιχειρηματία. Εκείνος πονά την επένδυσή του περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. Αυτό δεν είναι αρκετό. Δεν αρκεί ένας καλός στρατηγός, πρέπει να έχει και ικανούς αξιωματικούς και ικανό στράτευμα. Ειδικά στη Ρουμανία ο εργαζόμενος δεν κατανοεί γιατί μπορεί να καθυστερήσει η πληρωμή του μισθού του ή γιατί η επιχείρηση μπήκε σε περιπέτειες. Όλα όσα αναφέραμε, τα νομικά της υπόθεσης, μπορεί να είναι θεμέλια στην άμμο αν δεν βοηθήσουν οι εργαζόμενοι μέσω της μερικής ανοχής και της αύξησης της παραγωγικότητας. Άρα πριν από όλα λύστε το πρόβλημα επικοινωνίας με τους εργαζομένους σας γιατί χωρίς την κατανόησή τους και τη βοήθειά τους όλα είναι θεωρητικά και δυστυχώς ανώφελα.-
  14. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία CALLISTAR GROUP SRL είναι εξειδικευμένη στην εκπροσώπηση Ελληνικών εταιρειών στη Ρουμανία. Με πολυετή εμπειρία και δίκτυο συνεργατών σε όλη τη χώρα μπορούμε να υποστηρίξουμε κάθε υπόθεσή σας και παράλληλα να σας ενημερώσουμε δωρεάν για κάθε νομικό ή φορολογικό θέμα διέπει τη χώρα. Είναι αυτονόητο δε ότι διαθέτουμε πλήρη υποστήριξη στην Ελληνική γλώσσα παράλληλα με τη Ρουμανική, Αγγλική και Γαλλική. Είμαστε στη διάθεσή σας! Κοροπούλης Νικόλαος Τ 210 4409900 (κανονική χρέωση) +40 352086060 (διεθνής)
  15. <font size="2">Πάντα μία επένδυση σε ξένη χώρα κρύβει εκπλήξεις, κινδύνους ή δυσάρεστες καταλήξεις εάν δεν έχει γίνει προηγουμένως μία σωστή προετοιμασία. Ενώ «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός» πολλοί επίδοξοι επενδυτές έφτασαν στο σημείο να τα παρατήσουν πριν καν ακόμα ολοκληρώσουν την έναρξη της εταιρείας τους!<br><br>Στη Ρουμανία η διαδικασία έναρξης μίας εταιρείας στη βασική της μορφή είναι απλή και το κυριότερο δεν κοστίζει ακριβά! Και όμως <u>υπάρχουν Έλληνες που έχουν χρυσοπληρώσει την έναρξη εργασιών μίας απλής Ε.Π.Ε.</u> Πρόσφατα ένας Έλληνας επιχειρηματίας εκμυστηρεύτηκε ότι πλήρωσε 2.000 ευρώ!<br><br>Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή. Στη Ρουμανία υπάρχουν δύο βασικά είδη εταιρειών στη γενική τους μορφή:</font><br><font size="2"><br><b><font color="#FF0000">1.Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης - </font></b><i><b><font color="#FF0000">Societate cu RăspundereLimitată</font></b></i><i><b><font color="#FF0000"> ή απλά “SRL”.</font></b></i><font color="#FF0000"><br><br><i><b>2. Ανώνυμη Εταιρεία - </b></i><i><b>Societatepe Acțiuni </b></i><i><b>ή απλά “SA”.</b></i></font><br><br></font> Στο συνημμένο αρχείο σας παρουσιάζω τα βήματα για την ίδρυση της ΕΠΕ (SRL).<br><br><font size="2">Μία γενική περιγραφή των ελάχιστων εξόδων ίδρυσης μιας SRL είναι η εξής:</font><br> <br><font size="2">i. Κατοχύρωση επωνυμίας (31 LEI)</font><br><font size="2">ii. Εταιρικό κεφάλαιο (ελάχιστο) (200 LEI - {1 Ευρώ = 4,20 - 4,30 LEI} <font class="Apple-style-span" color="#FF0000">*</font>)</font><br><font size="2">iii. Φόροι ανάλογα με το αντικείμενο δραστηριότητας της εταιρείας (περίπου 400 Euro) <font class="Apple-style-span" color="#FF0000">**</font>.</font><br><font size="2">iv. Τα έξοδα στο συμβολαιογράφο για τις δηλώσεις (ανάλογα το συμβολαιογραφείο).</font><br> <br><font size="2">Σε γενικές γραμμές <b>τα minimum έξοδα είναι περίπου 800 - 1.000 ευρώ</b> <font class="Apple-style-span" color="#FF0000">**</font>.</font><br> <br><font size="2"><b><u>Γενικές συμβουλές</u></b></font><br><ol class="bbcol decimal"><li><font size="2">Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε τη ρουμάνικη γλώσσα σε όλη τη διαδικασία να συνοδεύεστε από ένα επίσημο μεταφραστή ή από ένα δικηγόρο ή ένα σύμβουλο επιχειρήσεων που γνωρίζει απταίστως την ελληνική γλώσσα. Μην εμπιστεύεστε τον οποιονδήποτε για αυτή τη σημαντική εργασία εάν δεν έχει αποδεδειγμένα τις γνώσεις για τη διαδικασία.</font></li><li><font size="2">Πριν εμπιστευτείτε κάποιον επαγγελματία για την ίδρυση της εταιρείας υπογράψτε μαζί του ένα συμφωνητικό ανάθεσης εργασίας που να αναφέρονται οι εργασίες που αναλαμβάνει, οι υποχρεώσεις του καθώς επίσης και οι αμοιβές του.</font></li><li><font size="2">Μην υπογράψετε κανένα έγγραφο χωρίς να είστε απολύτως σίγουροι ότι σας έχει μεταφραστεί σωστά το περιεχόμενό του.</font></li><li><font size="2">Μην ξεχάσετε να πάρετε αποδείξεις σε οποιοδήποτε τμήμα κάνετε αιτήσεις για την εταιρεία σας.</font></li><li><font size="2">Μία εταιρεία μπορεί να έχει από έναν (1) έως και περισσότερους μετόχους. Η ρουμάνικη νομοθεσία επιτρέπει σε μία εταιρεία να μετέχει ένας αλλοδαπός μόνος του ή και με συνεταίρους χωρίς περιορισμούς στην εθνικότητα.</font></li><li><font size="2">Θα χρειαστείτε ένα λογιστικό γραφείο ή ένα λογιστή. Ζητήστε τη συμβουλή του δικηγόρου σας ή του συμβούλου σας για έναν αξιόπιστο επαγγελματία λογιστή.</font></li></ol><font size="2"><br> Τέλος <b><u><font color="#FF0000">στη Ρουμανία η φορολογία είναι ενιαία 16% επί των κερδών</font></u></b>.</font><div><font class="Apple-style-span" size="2"><br></font></div><div><font class="Apple-style-span" size="2" color="#FF0000">* Μπορείτε να ενημερώνεστε για την ισοτιμία από το GRBiz, τον Ελληνικό Οδηγό Επιχειρηματικότητας για τη Ρουμανία (<a href="http://www.grbiz.eu">www.grbiz.eu</a>).</font></div><div><font class="Apple-style-span" size="2"><font class="Apple-style-span" color="#FF0000">** Λόγω των αλλαγών στις χρεώσεις για τους φόρους έναρξης μίας επιχείρησης είμαστε αναγκασμένοι να προσαρμόζουμε κατά καιρούς το κόστος.</font><br></font><font size="3"><font size="2"><br></font></font> <br><font size="4">COMPANY_ROMANIA.pdf</font> </div>
×
×
  • Create New...