Jump to content

ALEXPAPACHRISTOU

simple Members
  • Posts

    78
  • Joined

  • Last visited

About ALEXPAPACHRISTOU

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ALEXPAPACHRISTOU's Achievements

  1. Σήμερα μίλησα μαζί τους για παρόμοια περίπτωση και η απάντηση τους ήταν κατ αρχάς να μην αγχώνεστε είναι έτος προσαρμογής(Το αναλυτικό βιβλίο δεν δουλεύει ακόμα) και εν συνεχεία ότι εφόσον έχουν γίνει διπλή υποβολή το σύστημα λαμβάνει υπόψη το τελευταίο παραστατικό. Βέβαια καταλήξαμε ότι μέχρι το Μάρτιο του 2022 καλό είναι να ακυρωθούν μέσα από το "πολύ φιλικό για το χρήστη" σύστημα τα "διπλά" παραστατικά Τους αφήσα στοιχεία μήπως και μπορέσουν να το λύσουν τεχνικά το θέμα...
  2. Συνάδελφοι για να μην ανοίγω νέο θέμα θα ήθελα μια γνώμη/βοήθεια σε ένα θέμα χρέωσης. Ατομική επιχείρηση με αντικείμενο εργασιών supermarket κύκλο εργασιών κοντά στο εκατομμύριο και εσόδων εξόδων, μου ζήτησε τιμή για λογιστική παρακολούθηση και μισθοδοσία (6-8 άτομα). H ενημέρωση των βιβλίων θα γίνεται από δικό τους υπάλληλο στο εμπορικό τους. Πείτε μου τη γνώμη σας για μια λογική αμοιβή (πλήρες πακέτο υπηρεσιών πλην ενημέρωσης βιβλίων) Ευχαριστώ
  3. Χθες είχα έλεγχο σε μια επιχείρηση(Βγήκαν για συστάσεις όχι για να γράψουν...) για το Βιβλίο και μου είπαν ότι η υπερεργασία δεν γράφεται. προφανώς εμείς θα βλέπουμε το κανονικό ωράριο+ βιβλιο και θα υπολογίζουμε το "κενό" ως υπερεργασία! Αλλά παράλληλα σκέφτομαι και το εξής: Αφού είναι αθεώρητο γιατί να μη προσθέσουμε εμείς μια στήλη υπερεργασίας πριν την υπερωρια ώστε τη πρώτη ώρα να μας τη γράφουν; (Πλεονασμός είναι τίποτα περισσότερο) Μη ρωτάτε αν θα το τηρήσουν αυτό είναι αλλο ζήτημα...
  4. Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο βιβλίο στην ουσία του θα χρησιμοποιείται μόνο για της έκτακτες περιπτώσεις και απαντα στα εύλογα ερωτήματα μας για το πως θα δηλώνει το μπαρ αλλαγή στο ωράριο τη κυριακή στις 11 τη νύχτα αφού θα καταργηθεί το 48ωρο και ο λογιστή ΙΣΩΣ να μην είναι στο γραφείο του!(λέω ίσως γιατι είναι 2:52 π.μ και ακόμα διαβάζω) Ερώτηση: Αυτό το κέρατο θα έχει τη μορφή ημερολογίου; γιατι σκέφτομαι ότι απο τη στιγμή που είναι αθεώρητο μπορεί ο καθένας να το συμπληρώνει τυπικά και στο τέλος της μέρας αφού δεν είχε έλεγχο να το φουντάρει και να πηγαίνει στο επόμενο. (Συγνώμη αν φαίνεται αφελές αυτό που λέω αλλά είναι πολύ πιθανο να γίνει) Επίσης συγχωρέστε με αν κάτι μου διαφέυγει επί του θέματος αλλά με έχουν απορροφήσει οι αλλαγές με τους φορολογικούς μηχανισμούς
  5. Προβληματισμός 1)Διαβάζοντας τις ΠΟΛ 1288/13 και 1285/2013 καταλαβαίνω ότι ουσιαστικά σταματά σταδιακά η διάθεση ΦΤΜ και όλοι (πλην των εξεραίσεων ) θα πρέπει να χρησιμοποιούν ΕΑΦΔΣΣ Εγώ στη σχολή χορού που έχω θα τους βάλω να κόβουν τη παροχή τους κανονικά από τη ταμειακή τους και τέλος το πανηγύρι. Λιγότερη δουλειά για μένα ( με την επιφύλαξη ότι θα μου ζητήσουν μείωση....αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση...) Προβληματισμός 2) Πως διάλο θα γίνεται ο έλεγχος;;;;;;;;;;;; πάμε μόνο σε έμμεσες τεχνικές και ο επιτόπιος τέλος; ποια η εκτίμηση σας;
  6. Προσοχή γιατί θα πρεπει να ισχύουν ΚΑΙ οι δυο προϋποθέσεις του ν2859/2000
  7. Συνάδελφοι καλημέρα, Κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος(Κέντρο Διασκέδασης) θέλει να μισθώσει χώρο και να κάνει μια Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση , Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με την άδεια λειτουργίας ώστε να ΜΗΝ έχει κάποιο πρόβλημα σε έλεγχο; -Ο χώρος που θα μισθωθεί είναι κέντρο διασκέδασης με έναρξη και άδεια λειτουργίας αλλά δουλεύει ευκαιριακά 4-5 φορές το χρόνο.(μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δικιά του άδεια; ) -Μπορεί να πάρει κάποια προσωρινή άδεια μετεγκατάστασης;;; Τα θέματα Δ.Ο.Υ και ΙΚΑ τα έχω λύση αλλά δε μπορώ να βρω άκρη τι θα γίνει σε σχέση με την άδεια του.
  8. Συγνώμη για τη καθυστερημένη απάντηση αλλά τελικά μου απέκλεισαν τη περίπτωση συστέγασης... πάντως όχι γραπτός...
  9. Συνάδελφοι τα Φώτα σας παρακαλώ! Διακοσμητικό γραφείο με έναρξη 20/4/2010 και υπαγωγή στο πρόγραμμα ΝΕΕ 22-32 ,λόγω οικονομικής κρίσης θέλει να κάνει μεταφορά έδρας σε νέο κτίριο και παράλληλα να "συστεγαστεί" με έναν πολιτικό μηχανικό ο οποίος εγκαταλείπει και αυτός την έδρα του. Μιλώντας με τον ΟΑΕΔ μου είπαν ότι αποκλείεται η συστέγαση αλλά , διαβάζοντας ξανά τις προϋποθέσεις του προγράμματος ΔΕΝ βλέπω πουθενά να απαγορεύεται η ρητά η συστέγαση, παρά μόνο ίσως σε ένα σημείο που λέει ότι η επιχείρηση πρέπει να λειτουργεί ανεξάρτητα ... το τι σημαίνει ανεξάρτητα βέβαια είναι σχετικό! Επίσης στον οδηγό του προγράμματος αναφέρει ότι δεν μπορεί να γίνει διακοπή εργασιών ή να μεταβληθούν οι όροι του προγράμματος αν δε παρέλθει τριετία από την έναρξη εργασιών της επιχείρησης.Στη προκειμένη περίπτωση έχει παρέλθει τριετία από την έναρξη. Τι λέει η δική σας εμπειρία? υπάρχει καμιά εσωτερική εγκύκλιος του ΟΑΕΔ που το αποκλείει? Υ.Γ το πρόγραμμα τους λήγει τον Οκτώβριο του 2013 Επίσης στο "συστέγαση" βάζω εισαγωγικά γιατί στη πραγματικότητα υπάρχει μόνο μια κοινή είσοδος και κατά τα άλλα ο καθένας έχει το δικό του γραφείο σε ξεχωριστά δωμάτια.
  10. Συνάδελφοι καλό κουράγιο κατ αρχήν γιατί ήρθαν οι ζέστες κι ακόμα δεν έχουμε αρχίσει δηλώσεις. Έχω αναλάβει μια εταιρεία που επιδοτείται από πρόγραμμα ΟΑΕΔ για εισφορές και βλέπω ότι έχει κάνει τις εξής εγγραφές για τη μισθοδοσία. (Χ)60.00 (Χ)60.03 (Π)53.03 (Π)54.03 (Π)55.00 (Π)30.02--> με το ποσό της επιδότησης ανα μηνα αναφοράς (Χ)55.00--> με το ποσό της επιδότηση ανα μήνα αναφοράς οπότε αφήνει ένα πιστωτικό υπόλοιπο στον 30.02 ΟΑΕΔ μέχρι να κόψει το τιμολόγιο Όταν έρθει η ώρα να κόψει το τιμολόγιο τότε κάνει την εξής εγγραφή. (Χ)30.02 (Π)74,03 Τώρα το πρόβλημα μου είναι το εξής! Εγώ τώρα που πάω να κλείσω ισολογισμό κι έχω 31/12/12 13000,00 πιστωτικό υπόλοιπο στον 30.02 ΟΑΕΔ γιατί ακόμα δεν έχει κοπεί τιμολόγιο πως θα το εμφανίσω στον ισολογισμό? Πείτε καμιά ιδέα γιατί έχω κολλήσει !
  11. Το πρόβλημα ειναι πολυδιάστατο και έχει να κάνει με κάθε πελάτη ξεχωριστά Ποσα χρονια τον εχεις; εχει αντικειμενική αδυναμία πληρωμής; σε κοροϊδεύει; Δεν εχει πραγματικά να πληρώσει : Δε μπορω να μηδενίσω κάποιον που 5-10 χρονια σε πληρώνει κανονικα και τωρα που εχει προβλημα δε θα ειμαι δίπλα του. Τον βοηθάω και παλεύω μέσα στη χρονια να παρω τα χρήματα μου. #Εδώ όμως πρέπει να μπαινουν και κάποια όρια!# Σε κοροϊδεύει: Αν είναι νέος πελάτης στους πρώτους 3 μήνες θα φανεί...Εκει τον διώχνεις και χανεις τα χρήματα σου . Γκανγκστερικές τακτικές ειδικά στην επαρχία μονο κακό κάνουν στην υστεροφημία του επαγγελματία. #Οι επισφάλειες είναι μεσα στο πρόγραμμα# Άποψη μου: Όσο τα βιβλία είναι μέσα στο γραφείο δουλεύω κανονικά (Ξαναλέω ότι στην επαρχία είναι δύσκολο να μη τηρείς βιβλία που έχεις στο γραφείο σου) Όλο το μήνα βάζω τον (κακό) υπάλληλο να του τα κάνει μπαλόνια- να τον πιέζει ψυχολογικά, και στο φιλότιμο εαν υπαρχει ωστε να πληρωθούμε. Αν η κατασταση παρεκτραπεί κι έρθει ρήξη τοτε μπαινω στη μεση να ηρεμίσω τα πραγματα. Γενικά έχω τη τάση να μη διώχνω πελάτες με την ελπίδα ότι θα πάρω τα χρηματα μου! Αυτο βέβαια έχει να κανει και με το ποσο σε απασχολεί καθε μηνα ο συγκεκριμένος (δε γίνεται να σε τρέχει και να μη σε πληρώνει) Τις περισσότερες φορές μόλις ερθουν στην αναγκη μου θα πληρώσουν... Επίσης προσπαθώ πάντα οι πελάτες να νιώθουν ή να ξέρουν ότι μου έχουν υποχρέωση! Είναι πολύ βασικό θεωρώ και βοηθά στις εισπράξεις! Για κάθε έναν έχω κάνει μια σοβαρή εξυπηρέτηση χωρίς να πάρω χρήματα. Αυτο πραγματικά με βοηθάει, και το εισπράτω σε υπεραξία σχεδόν απο όλους τους πελάτες μου( και δεν είναι ολοι καλα παιδια) Δε θα πάρω ποτε πελάτη που χρωστάει σε συνάδελφο, γιατι ξέρω ότι αργά η γρήγορα θα κανει τα ιδια και σε μενα! Ισως αυτή ειναι η μονη λύση στο προβλημα για την επαρχία...Στην αθήνα τα πραγματα ειναι διαφορετικά και ίσως πιο απρόσωπα! Συχνή και τακτική επαφή με όλο το πελατολόγιο! καλός η κακός ολοι πιστεύουν ότι ο Λογιστής είναι κόστος μη παραγωγικό για την επιχείρηση ,οπότε πιστεύω ότι το στοίχημα είναι ο επαγγελματίας να νιώθει ότι σε πληρώνει για κάποιο λόγο!Δε μπορεί να καταλάβει τι κάνουμε και δε τον ενδιαφέρει! Με αυτή τη τακτική προς το παρών έχω καταφερει να κρατήσω τις μηνιαίες εισπράξεις σε καλό επίπεδο 80-95% επι του συνόλου και περιοδικά μαζεύω και απο παλιές οφειλές! Το κακό είναι ότι δε μπορώ να μαζέψω κάποια υπόλοιπα που μου άφησαν απο το 2011 που για μένα εισπρακτικά ήταν πολύ κακή χρονιά... Υ.Γ: Πάντα έχω στο μυαλό μου ότι κανενας δε θα με πληρώσει αν δε νιώθει στο πετσί του ότι μου χρωστάει!!!
  12. Στη προκειμένη περίπτωση ο μέτοχος θέλει απλά να αποδεσμευτεί απο τις εταιρείες και τίποτα περισσότερο. Παρά το γεγονός ότι είναι ΑΕ και ΕΠΕ όλα τα μέλη είναι του στενου του οικογενειακού κύκλου οπότε κατα την άποψη του δε υπάρχει ζήτημα κατοχύρωσης δικαιώματος. Ο συνάδελφος του είπε ότι ΔΕΝ μπορεί να φύγει γιατι θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να γίνει διανομή και να αποδοθεί το 25% του φόρου. Υ.Γ Η εταιρείες χρησιμοποιούν αφορολόγητα αποθεματικά για επενδύσεις μήπως αυτό επηρεάζει; Συγνώμη που επιμένω αλλά επειδή η εμπειρία μου σε ΑΕ και ΕΠΕ είναι μικρή και αυτός που το είπε θεωρείται μεγάλο όνομα ,μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι έκανε τέτοιο λάθος.
  13. Φυσικό πρόσωπο με Μετοχές σε ΑΕ μη εισηγμένη και σε άλλη μια ΕΠΕ θέλει να αποχωρήσει και απο τις δύο εταιρείες. Και οι δύο εταιρείες είχαν κερδοφορία αλλά δεν έχουν κάνει διανομή εδώ και δύο χρόνια. Κατα τη μεταβίβαση των μεριδίων και μετοχών αντίστοιχα υπάρχει υποχρέωση να γίνει και διανομή κερδών των προηγούμενων χρήσεων ή το δικαίωμα είσπραξης των μερισμάτων μεταβιβάζεται στους εταίρους ή μετόχους που θα αγοράσουν τα ποσοστά του? Εγώ υποστηρίζω το δεύτερο αλλά συνάδελφος επιμένει ότι πρέπει να γίνει διανομή κερδών! Εννοείται ότι προκύπτει υπεραξία μεταβίβασης κλπ κλπ! Δεν εχω βρει κάτι σχετικό και φοβάμαι μη κάνω κάπου λάθος. Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...