Jump to content

varvas

simple Members
  • Posts

    219
  • Joined

  • Last visited

About varvas

  • Birthday 01/01/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Interests=Peace of Mind

Recent Profile Visitors

2,058 profile views

varvas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputation

  1. εαν υπαρχει αναλογη περιπτωση στην Πατρα ή την ευρυτερη περιοχη θα με ενδιεφερε και εμενα (απο την μερια του συνεχιστη...) εαν και οποιος εας στειλει π.μ.
  2. http://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/13219/hl/3193 με εξαίρεση το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) και το φωτιστικό πετρέλαιο που παραλαμβάνονται από τα Νομικά Πρόσωπα του άρθρου 2 παρ. 4 και του άρθρου 101 παρ. 1 του ν. 2238/1994 (Α` 151). Τα πρόσωπα αυτά, για τη λειτουργία των κεντρικών συστημάτων ή άλλων μέσων θέρμανσης, θα χρησιμοποιούν πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης. Οι διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 19 του ν. 2753/1999 (Α` 249) και της παρ. 4 του άρθρου 21 του ν. 3193/2003 (Α` 266) δεν εφαρμόζονται για τα παραπάνω Νομικά Πρόσωπα. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της διάταξης αυτής.» Όροι και προϋποθέσεις για την παραλαβή πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) από τα νομικά πρόσωπα Από το Υπουργεί Οικονομικών εκδόθηκε η απόφαση με Αρ.Πρωτ. 5042638/2011 σχετικά με τον καθορισμό των όρων και των προϋποθέσεων για την παραλαβή πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) από τα νομικά πρόσωπα του άρθρου 2 παρ. 4 και του άρθρου 101 παρ. 1 του Ν.2238/1994 για σκοπούς θέρμανσης καθώς και του τρόπου ελέγχου της νόμιμης χρησιμοποίησης αυτού. Αναλυτικά, η απόφαση έχει ως εξής: Αρθρο 1 Πεδίο εφαρμογής Στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας Απόφασης εντάσσονται τα νομικά πρόσωπα του άρθρου 2, παρ. 4 και του άρθρου 101 παρ. 1 του Ν.2238/1994, ήτοι: - Οι ομόρρυθμες και ετερόρρυθμες εταιρείες, οι κοινωνίες αστικού δικαίου, που ασκούν επιχείρηση ή επάγγελμα, οι αστικές κερδοσκοπικές ή μη εταιρείες, οι συμμετοχικές ή αφανείς, καθώς και οι κοινοπραξίες της παρ. 2 του άρθρου 2 του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (Π.Δ. 186/1992, ΦΕΚ84/Α΄), - Οι ημεδαπές ανώνυμες εταιρείες, - Οι δημόσιες, δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις και εκμεταλλεύσεις κερδοσκοπικού χαρακτήρα ανεξάρτητα αν αποτελούν ή όχι ίδια νομικά πρόσωπα, - Οι συνεταιρισμοί που έχουν συσταθεί νόμιμα και οι ενώσεις τους, - Οι αλλοδαπές επιχειρήσεις που λειτουργούν με οποιονδήποτε τύπο εταιρείας, καθώς και οι κάθε είδους αλλοδαποί οργανισμοί που αποβλέπουν στην απόκτηση οικονομικών ωφελημάτων, - Οι ημεδαπές εταιρείες περιορισμένης ευθύνης ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Παραλαβή πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης για σκοπούς θέρμανσης από νομικά πρόσωπα του άρθρου 2, παρ. 4 και του άρθρου 101 παρ. 1 του Ν.2238/1994 που στεγάζονται σε ανεξάρτητα κτίρια Αρθρο 2 Υπόχρεοι για τη χρήση πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης για σκοπούς θέρμανσης 1. Υπόχρεοι για τη χρήση πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης για σκοπούς θέρμανσης είναι τα νομικά πρόσωπα του άρθρου 2, παρ. 4 και του άρθρου 101 παρ. 1 του Ν.2238/1994, όπως αναφέρονται στο άρθρο 1 της παρούσης. Τα ως άνω πρόσωπα για τη λειτουργία των κεντρικών συστημάτων ή άλλων μέσων θέρμανσης οφείλουν να χρησιμοποιούν πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης, με την καταβολή του πλήρους συντελεστή της περίπτωσης στ΄, της παραγράφου 1, του άρθρου 73, του Ν.2960/2001. 2. Με την εξαίρεση των ως άνω νομικών προσώπων, οι λοιποί τελικοί καταναλωτές δικαιούνται να χρησιμοποιούν για σκοπούς θέρμανσης, για τη χρονική περίοδο από την 15η Οκτωβρίου μέχρι και την 30η Απριλίου κάθε έτους, πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) θέρμανσης με τον μειωμένο συντελεστή που ορίζεται στην περίπτωση α΄, της παραγράφου 2, του άρθρου 73, του Ν.2960/2001, όπως ισχύει, και το οποίο παραλαμβάνεται σύμφωνα με την διαδικασία που καθορίζεται από τις διατάξεις της Δ33Α5055143ΕΞ2010/31-12-2010 ΑΥΟ. 3. Τα μέλη ΔΙ.ΠΕ.ΘΕ υποχρεούνται να υποβάλλουν στο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Πετρελαίου Θέρμανσης τις κινήσεις πώλησης (σχετικά παραστατικά), όπως αναφέρονται στα σχετικά άρθρα της ΠΟΛ. 1034/14.2.2008, των υπόχρεων για τη χρήση πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης για σκοπούς θέρμανσης, ήτοι των νομικών πρόσωπων του άρθρου 2, παρ. 4 και του άρθρου 101 παρ. 1 του Ν.2238/1994. Αρθρο 3 Έλεγχος της νόμιμης χρησιμοποίησης του πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) για σκοπούς θέρμανσης. 1. Προκειμένου να καταστεί ευχερής ο έλεγχος της νόμιμης χρησιμοποίησης του πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) για σκοπούς θέρμανσης, η 30η Διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων προβαίνει σε έλεγχο όλων των κινήσεων που υποβάλλονται σύμφωνα με την Δ33Α5055143ΕΞ2010/31-12-2010 ΑΥΟ, από τα μέλη του μητρώου ΔΙ.ΠΕ.ΘΕ. στο Πληροφοριακό Σύστημα Παρακολούθησης Πετρελαίου Θέρμανσης που τηρείται στη Γ.Γ.Π.Σ. και αφορούν παραστατικά πώλησης πετρελαίου θέρμανσης σε τελικούς καταναλωτές. Εν συνεχεία εξετάζει τον Α.Φ.Μ. του προσώπου στο οποίο αφορά η δαπάνη για την αγορά του πετρελαίου θέρμανσης καθώς και τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής του λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος του κτιρίου στη θέρμανση του οποίου αφορά η σχετική προμήθεια του πετρελαίου θέρμανσης και διασταυρώνει τα ως άνω στοιχεία με τα στοιχεία που παραλαμβάνονται από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (Δ.Ε.Η.) Α.Ε. στα πλαίσια της Φ.761/316/26-6-2008 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 1288/Β΄). 2. Σε περίπτωση που μετά την επεξεργασία και τη διασταύρωση όλων των δεδομένων των συναλλαγών και παραστατικών, εμφανίζονται ενδείξεις - στοιχεία βάσει των οποίων δημιουργούνται υπόνοιες ότι νομικό πρόσωπο του άρθρου 2, παρ. 4 και του άρθρου 101 παρ. 1 του Ν.2238/1994 παρέλαβε για σκοπούς θέρμανσης, πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL), με μειωμένο συντελεστή ΕΦΚ, ειδοποιείται άμεσα η ΚΎ. ΣΔΟΕ. 3. Η Κ.Υ. ΣΔΟΕ, αφού αξιολογήσει τα αποστελλόμενα στοιχεία, μεριμνά για τη διενέργεια των κατά περίπτωση αναγκαίων φορολογικών ή τελωνειακών ελέγχων, από τις κατά τόπο αρμόδιες Περιφερειακές Δ/νσεις του, καθώς και από τις καθ΄ ύλην και κατά τόπο αρμόδιες Φορολογικές και Τελωνειακές αρχές. 4. Ανεξάρτητα από την καταβολή των φορολογικών επιβαρύνσεων, δύναται να εφαρμοστούν οι διατάξεις περί απλών τελωνειακών παραβάσεων ή λαθρεμπορίας του Ν.2960/2001, εφόσον συντρέχει προς τούτο περίπτωση. ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Παραλαβή πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) για σκοπούς θέρμανσης από νομικά πρόσωπα του άρθρου 2, παρ. 4 και του άρθρου 101, παρ. 1 του Ν.2238/1994 που στεγάζονται σε κοινό κτίριο με άλλα πρόσωπα Αρθρο 4 Διαδικασία καταβολής Ε.Φ.Κ πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) για χρήση ως καύσιμα θέρμανσης από νομικά πρόσωπα, που έχουν επαγγελματική εγκατάσταση σε κοινό κτίριο με άλλα πρόσωπα. 1. Τα Νομικά πρόσωπα του άρθρου 2, παράγραφος 4 και του άρθρου 101 παράγραφος 1 του Ν.2238/1994, τα οποία έχουν επαγγελματική εγκατάσταση σε κοινό κτίριο με άλλα πρόσωπα, παραλαμβάνουν αρχικά πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) και φωτιστικό πετρέλαιο για χρήση ως καύσιμα θέρμανσης, την χρονική περίοδο από 15 Οκτωβρίου μέχρι και 30 Απριλίου κάθε έτους, με χαμηλό συντελεστή Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ), που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α της παραγράφου 2 του άρθρου 73 του Ν.2960/2001. Η διαφορά μεταξύ του υψηλού συντελεστή Ε.Φ.Κ. (περιπτ. ζ΄ και ια΄ της παραγρ. 1 του άρθρου 73 του Ν.2960/2001) και του ανωτέρω χαμηλού συντελεστή Ε.Φ.Κ. καταβάλλεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στις παραγράφους 3 και 4 του άρθρου αυτού. 2. Τα μέλη ΔΙ.ΠΕ.ΘΕ. που διακινούν τα ανωτέρω καύσιμα θέρμανσης, κατά την παράδοση αυτών, υποχρεούνται στην έκδοση φορολογικών στοιχείων αξίας (αποδείξεις λιανικής πώλησης) προς τον εκπρόσωπο του κτιρίου (διαχειριστή), σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (Κ.Β.Σ.). Οι αποδείξεις λιανικής πώλησης, εκδίδονται από έντυπα θεωρημένα (χειρόγραφα) ή μηχανογραφικά (σημαινόμενα με τη χρήση μηχανισμού ΕΑΦΔΣΣ του Ν. 1809/1988) στις οποίες, πέραν των οριζομένων με τις διατάξεις των άρθρων 13 και 18 του Κ.Β.Σ, αναγράφονται ως στοιχεία του περιεχομένου τους και οι ακόλουθες ενδείξεις: το ονοματεπώνυμο και ο ΑΦΜ του διαχειριστή, ο κωδικός ηλεκτρονικής πληρωμής του λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος του κτιρίου και η ακριβής διεύθυνση που παραδίδεται το πετρέλαιο (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ.), καθώς και η αντιστοιχούσα ποσότητα και αξία. 3. Τα Νομικά πρόσωπα του άρθρου 2, παράγραφος 4 και του άρθρου 101 παράγραφος 1 του Ν.2238/1994, τα οποία έχουν επαγγελματική εγκατάσταση σε κοινό κτίριο με άλλα πρόσωπα, υποχρεούνται να υποβάλλουν στην κατά τόπο αρμόδια τελωνειακή αρχή ή Δ.Ο.Υ., δύο φορές τον χρόνο, ήτοι μέχρι την 20η Ιανουαρίου και μέχρι την 20η Μαίου κάθε έτους, δήλωση για την καταβολή του Ε.Φ.Κ που προκύπτει από τη διαφορά των δύο συντελεστών Ε.Φ.Κ., του Φ.Π.Α που αναλογεί σε αυτήν και των λοιπών επιβαρύνσεων Η Δήλωση που υποβάλλεται μέχρι και την 20η Ιανουαρίου, αφορά τις καταναλωθείσες ποσότητες καυσίμων θέρμανσης της περιόδου από 15 Οκτωβρίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους. Η Δήλωση που υποβάλλεται μέχρι και την 20η Μαΐου, αφορά τις καταναλωθείσες ποσότητες καυσίμων θέρμανσης της περιόδου από 1 Ιανουαρίου μέχρι 30 Απριλίου του ίδιου έτους. 4. Ο οφειλόμενος Ε.Φ.Κ. που καταβάλλεται από τα Νομικά πρόσωπα του άρθρου 2, παράγραφος 4 και του άρθρου 101 παράγραφος 1 του Ν.2238/1994, τα οποία έχουν επαγγελματική εγκατάσταση σε κοινό κτίριο με άλλα πρόσωπα, προκύπτει από το γινόμενο της συνολικά χρησιμοποιηθείσας ποσότητας καυσίμων με τη διαφορά των εκάστοτε ισχυόντων συντελεστών του Ε.Φ.Κ. (π.χ.: 412 - 60 = 352 ευρώ). Με τον Ε.Φ.Κ., καταβάλλεται και ο αναλογών επί του ποσού Ε.Φ.Κ., ΦΠΑ, ο οποίος διαμορφώνεται με βάση τον συντελεστή που ισχύει κατά την έκδοση του φορολογικού στοιχείου (απόδειξη λιανικής πώλησης) συντελεστή ΦΠΑ, καθώς και οι λοιπές επιβαρύνσεις. Η συνολικά χρησιμοποιηθείσα ποσότητα καυσίμων προκύπτει: - για τις περιπτώσεις όπου μεσολαβεί εταιρία έκδοσης κοινοχρήστων, από τα καταναλωθέντα λίτρα καυσίμων θέρμανσης βάση των αποδείξεων πληρωμής κοινοχρήστων, - για τις λοιπές περιπτώσεις όπου δεν μεσολαβεί εταιρία κοινοχρήστων, από Υπεύθυνη Δήλωση του αστικά υπευθύνου του Νομικού Προσώπου, βάση του ποσοστού που αναλογεί στο διαμέρισμα στέγασης του νομικού προσώπου (κατ΄ αναλογία των τετραγωνικών μέτρων που έχει επί του συνόλου του κτιρίου ή βάση των χιλιοστών συμμετοχής στη θέρμανση εκ του καταστατικού του κτιρίου). Τα ανωτέρω δικαιολογητικά, συνυποβάλλονται στην αρμόδια Τελωνειακή Αρχή ή αρμόδια Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.) με την ως άνω δήλωση. Αρθρο 5 Τελικές διατάξεις Η ισχύς της παρούσας Απόφασης αρχίζει από την 15η Οκτωβρίου 2011. Η παρούσα να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 21/10/2011
  3. (ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ) εαν δεν κανω λαθος στην 1159 αναφερει πως εαν δεν επιλεγουν ελενγκτες αμοιβομενοι...θα προωθηθει η επιχειρηση προς ελενγχο. Γιατι να πληρωσω νταβατζιλικι? Θα ερθει για ελενγχο ή θα βγει νεα περαιωση? Ας ερθει να ελενξει ο εφοριακος οπως εκανε ολα τα χρονια...να τα "βρουμε" τα οσα αφησα εσκεμενα να βρει ετσι και αλλιως κατι λεει για 0,5 τουλαχιστον του τζιρου αλλιως δεν θεωρειται περαιωθησα...(???)
  4. τα ξαναδιαβασα και μαλλον καταλαβα τι ενοουσες george... τεσπα προσωπικα πιστευω σεναριολογω πολυ..οταν υπαρχξει βουληση και επισημη θεση "διαβουλευσης" (λεμε τωρα)...θα αναπτυξω περαιτερω το συλλογισμο μου...
  5. οχι φιλε George...η κριτικη ειναι τροφη για σκεψη, και απο την στιγμη που ειναι ανυστεροβουλη και γινεται με σκοπο την λυση του προβληματος εχει νοημα, και μαλιστα μεγαλο. Ετσι και αλλιως κατα τον Πλατωνα, ξερεις ηδη τι πρεπει να κανεις...απλα να βαλεις τις σωστες ερωτησεις σε σειρα πρεπει. Οταν γινεται εργαλειο η κριτικη για προσωπικες φιλοδοξιες και μεσο στειρας αντιπαραθεσης-αυτοπροβολης, τοτε χανει την ουσια της...
  6. κυριοι, οι εξετασεις δεν ειναι ετσι απλα μια προταση.Προυποθετει ολα οσα ειπε ο George και πολλα περισσοτερα που δεν φανταζομαστε τωρα. Αμαρτολε δεν ειμαι απλα λογιστης...ειμαι Ο λογισταρας λεμε βαση της αδειας και των πτυχιων μου.... Αλλα πιστευω αυτο δεν αρκει. Θα πρεπει οπως λες στο βαθος αμετρητο και στις απειρες αλλαγες να υπαρχει διαβαθμιση αδειων και εξετασεις. Βεβαια αυτο θα ανοιγε την ορεξη για κονομα σε πολλους οπως εχει επισημανθει ευστοχα σε αλλο ποστ.... Δεν ανοικω σε εκλεγμενους και μη του ΟΕΕ ή οτιδηποτε για να προτεινω. Γιαυτο και ισως λανθασμενα (αλλα απο επιλογη) τα χωνω αγρια στο λαθος συστημα. Με λιγα λογια πιστευω οπως ειναι τωρα το σχεδιο δεν δουλευει και πρεπει να αλαξει, αλλα ταυτοχρονα δεν εχω και κατι αλλο να προτεινω περα απο τις εξετασεις. Πιο φωτεινα μυαλα ισως βρουν κατι πιο ορθο....
  7. bro συμφωνω και παλι μαζι σου..ναι αναπτυξη και οχι να φυτοζωει καμια επιχειρηση... και ως γνωστον η φτωχια φερνει γκρινια (βλεπε ανειπραχτες οφειλες απο πελατες). Εξακολουθω να πιστευω πως οι εξετασεις δεν θα κανουν σε καμια περιπτωση κακο στους επαγγελματιες λογιστες (στοιχειωδη γνωση). Κακο θα κανουν στους δημοσιοσχεσιτες και στους νταραβεριτζιδες με τα ανασφαλιστα κοριτσακια για καταχωρησεις...
  8. Ολοι το ιδιο κανουν και τρεχουν...δεν ειναι ολοι αξιοι ομως.... κοιτα φιλε εισαι εκτος τοπου και χρονου...εχεις μια αποψη...ΟΚ και οπως ειπε και ο φιλος Harry ολοι εχουν απο μια. δεν εξαπελυσα απειλες βρισιες και συκοφαντιες ασυστολα και μην γνωριζοντας τον αλλο σε αντιθεση με εσενα. σου απαντησα απλα στο υφος που καταλαβαινεις. Ναι οι εξετασεις θα σε κανουν καλυτερο γιατι εισαι ασχετος και εχεις φοβηθει μην χασεις την αδειουλα σου μεσα απο τις εξετασεις. Εισαι αγανακτισμενος αλλα δεν σου φταινε συλληβδην οσοι δεν ασπαζονται τα πιστευω σου ωστε να τους βριζεις. Οσο για την εμπιστοσυνη στον ευατο μου και να σου φαω τους πελατες....Τωρα ακομα μια φορα αποδεικνυεις οτι εισαι ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΑ....Δεν εχω αναγκη my friend τα ταλαιπωρα πελατακια σου....Μια χαρα ειμαι με το πελατολογιο μου και ειμαι ικανοποιημενος απο τα εσοδα μου.... δεν θα συνεχισω αυτο το θεατρο του παραλογου...σε λιγες μερες που θα ξεκινησει η εκπομπη της τατιανας θα εχεις και εσυ να ασχολεισαι με κατι στα κυβικα σου...
  9. οπα ρε φιλε για χαλαρωσε το λιγο...γιατι δλδ πρεπει να συμφωνησουμε μαζι σου αλλιως δεν ειμαστε επαγγελματιες?και ειμαστε κομπλεξικοι και βιτσιοζοι? και κοιτα...επειδη εχω εκφρασει την αποψη μου υπερ των εξετασεων στο ΟΕΕ και σεβομαι την δουλεια μου... με προσβαλεις με το βλακωδες post, και κατι τυποι σαν εσενα μας καταντησαν ανυποληπτους στην κοινωνια (λογιστακους).. φορτωθηκες τοσα οσα δεν μπορεις να φερεις σε περας.... περιμενεις πως και πως την περαιωση να χωσεις κατω απο το παπλωμα την απιστευτες "επαγγελματικες" βλακιες σου..... και εισαι αξιος της μοιρας σου για την ζωη που κανεις.... τωρα εαν θες παντιοτροπως να λεγεσαι επαγγελματιας φιλε αρπακολα....προβλημα σου. και καταληγω πως εσυ δειχνεις απιστευτη κομπλεξαρα μεσα απο την δημοσιευση σου. Στην ελευθερη αγορα δυστυχως οι καλυτεροι και ικανοτεροι επιβιωνουν, αλλα πρεπει να εχουν οι εκαστοτε πελατες και καποιο κριτηριο να κρινουν...γιαναμε ολοι επαγγελματιες και λογισταραδες...φανφαρολογε της πλακας. Εξετασεις να δουμε τι απιδια πιανει ο σακος του καθενος μπουρδολογου.Οποιος δεν προλαβαινει και δεν μπορει να αλλαξει επαγγελμα. Υ.Γ.: δεν θα μπω σε λεπτομερειες επι προσωπικου για αυτοπροβολη...αλλα δεν με χαρακτηριζει τπτα απο το ποστ σου ειναι απαραδεκτο γιαυτο σου απανταω επι προσωπικου και σε αυτον τον τονο.
  10. καλη δουλεια μπραβο συναδελφε... εχεις προβλεψει το ημισυ του τεκμηριου στην δευτερευουσα κατοικια ή δεν ισχυει το 2012?
  11. ειρηνη καλησπερα, το κλειστο λογιστικο σχεδιο σε εξελιξη που να καλυπτει ολες τις περιπτωσεις και υποπεριπτωσεις υποπεριπτωσεων. Στο ΕDI σημανση που θα μπορουσε να εκδωθει βαση καδ.Και στην επιχειρηση καταχωρηση εισερχομενου τιμολογιου βαση ΚΑΔ. Αποθηκες κτλ θα μπορουσαν να κρατηθουν μεσα απο δευτερο EDI που θα γινεται εσωτερικη χρηση απο την επιχειρηση και θα προβλεπεται στο στανταρντ εντυπο που θα εχει ορισει το υπουργειο. Ισως και μια πολυ μικρη ανθρωπινη παρεμβαση στις δυσκολες περιπτωσεις (2%-3%). Μετα για τα β αναπτυξη στανταρντ στηλων για ολες τις περιπτωσεις και σχετικη κωδικοποιηση και ειναι πολυ απλουστερα εκει τα πραγματα. Ηλεκτρονικα μπορει να γινει πολυ ευκολα και με λιγη φαντασια.Ετσι και αλλιως η δουλεια μας καθε αλλο παρα φαντασια χρειαζεται στο lower επιπεδο. Εχουμε δει πολυ πιο πολυπλοκα πραγματα να επιτυνγχανονται μεσα απο την τεχνολογια. Τωρα οσον αφορα καταχωρητες.Κυριοι οπως ολοι γνωριζετε φανταζομαι πραγματικη δουλεια λογιστη 1 στους 4-5 κανει στα γραφεια τα εξω.Οι αλλοι κανουν αγγαρειες-καταχωρησεις-ελενγχους.Δεν νομιζω οτι θα μας αναβαθμισει κατι τετοιο ισα ισα θα μας αποξενωσει και θα μας κανει διερμηνεις των γραφων του εκαστοτε κοτσαμπαση.Ασε που μετα θα υπαρχουν πολλοι λιγοι να ελενγχουν το προγραμμα αν δουλευει σωστα γιατι λογιστικη δεν θα ξερουν(αυτο παρατηρειται ευρεως και τα τελευταια χρονια στο χωρο μας). Επισης σκαναρισμα μπορει να μην χρειαζεται καν με μια γεφυρα με το υπουργειο και να κανεις δεκτα τα τιμολογια που σε αφορουν και σου στελνει μεσω υπουργειου(ρουφ) ο αντισυμβαλλομενος. Το ηλεκτρονικο τιμολογιο ειναι αναχρονισμος ηδη ετσι οπως ειναι σχεδιασμενο και ισως να ηταν καινοτομια την 10ετια του '90. Η ουσια ειναι πως πολλα επαγγελματα και θεσεις εργασιες καταργηθηκαν και καταργουνται λογω τεχνολογιας. Στην συγκεκριμενη περιπτωση γεγονος ειναι πως μακροπροθεσμα θα πληγουν καιρια και οι εταιρειες λογισμικου(ειδικα οι ενγχωριες).Ισως γιαυτο δεν προχωρανε σε κατι τετοιο, οχι γιατι δεν το εχουν σκεφτει. Ας ειμαστε προσεκτικοι ή τουλαχιστον συνειδοποιημενοι στο τι ευχομαστε θα ελεγα εγω, γιατι ολοι αγαναχτισμενοι και παντογνωστες ειμαστε και δεν εκτιμαμε αυτα που εχουμε ή απο αδυναμια του συστηματος απολαμβανουμε. (ετσι και αλλιως ο λογιστης/ΚΒΣ κτλ κτλ ειναι ενα αναγκαιο κακο για τους περισσοτερους επιχειρηματιες.)
  12. οποιος και εαν εχει κανει καταχωρηση του εχει περασει σαν ιδεα.εστω και με την χρηση barcode. θυμαμαι οταν το ειχα πει στον λογιστη που δουλευα πριν 7-8 ετη, και ηταν τοτε και στην μοδα τα ηλεκτρονικα βιβλια...μου απαντησε επιτοπου: Να κανεις το σταυρο σου να μην εφαρμοστουν ολα αυτα γιατι θα πεινασεις και εσυ και πολλοι αλλοι... δεν ειναι δυσκολο με την υπαρχουσα τεχνολογια (αλλα δεν συμφερει και τις ιδιες τις εταιριες λογισμικου μακροπροθεσμα): Μια υπουργικη αποφαση που να οριζει εναν preformated τυπο τιμολογιου, και ενα απλο προγραμματακι, με εναν reader, και μια adsl. Κλειστο λογιστικο σχεδιο...και στανδαρντ στηλες για τα β. Το υπουργειο θα σου βγαζει ονλινε βιβλια και δηλωσεις(+διασταυρωσεις real time και ουδεν κρυπτον). Και ολοι μαζι θα κλαιμε την μοιρα μας.....(εκτος απο το 2%-3% που θα απασχολειται σε μεγαλες επιχειρησεις για το reporting. Για σκεφτειτε λιγο καλυτερα αυτα που προτεινετε...και να πιεσετε τους συλλογους να κανουν οσο γινεται πιο πολυπλοκη τη δουλεια μας..μπας και επιβιωσουμε σε αυτες τις δυσκολες μερες. γιατι εαν γινοταν κατι τετοιο σε μια πενταετια θα ειμασταν ολοι ανεργοι...
×
×
  • Create New...