Προς το περιεχόμενο

Αλέξανδρος

simple Members
  • Αριθμός μηνυμάτων

    12
  • ΜΕΛΟΣ

  • Τελευταία επίσκεψη

Αναρτήσεις δημοσιευμένο από Αλέξανδρος

  1. Tελικά ΜΟΝ. ΕΠΕ θα πρέπει να βάλει σε site τον ισολογισμο ή οχι?

    Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ θέλει ΓΕΜΗ, ΦΕΚ και  είτε 2 εφημερίδες (οικονομική, πολιτική) ή ιστοσελίδα.

  2.  Το θεμα ειναι αν γινεται στην ιδια επιχειρηση να δουλευω στην εδρα της ως μισθωτος (συμβαση εργασιας) με ειδικοτητα υπαλληλος γραφειου με ΙΚΑ για 1-2 μερες τον μηνα και παραλληλα να τηρω τα βιβλια της και λοιπες λογιστικες εργασιες στην εδρα μου (ανεξαρτητες λογιστικες υπηρεσιες για τις οποιες θα κοβω τιμολογιο)???

    Συνάδελφε έκανα πρόσφατα μία παρόμοια αλλαγή σε εμένα (είμαι μισθωτός σε μία εταιρεία σαν λογιστής, παράλληλα είχα κάνει πριν 4 χρόνια έναρξη και σαν ελ. επαγγελματίας με απαλλαγή από ΟΑΕΕ, και μετέφερα την τήρηση των βιβλίων της επιχείρησης στην έδρα μου μηχανογραφικά).

    Ρωτώντας έναν υπάλληλο στο μητρώο της ΔΟΥ μου σχετικά με αυτό, μου είπε ότι από τη στιγμή που έχω κανονικά έναρξη και αμοίβομαι για τις υπηρεσίες μου (ασχέτως αν γίνεται με τιμολόγιο, ή με μισθό που απορέει από τη σχέση εργασίας) δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

  3. Σύμφωνα με τον Ν2238 που ανέφερε παραπάνω ο συνάδελφος όντως η διαγραφή για τον δανειζόμενο φορολογείται ως εισόδημα από εμπορικό κέρδος. Με τις ζημιές τις εταιρείας την τρέχουσα χρονιά ωστόσο, η φορολ. επιβάρυνση είναι σχεδόν μηδενική.

    Το θέμα είναι από την πλευρά του δανειστή πια είναι η διαδικασία καθώς και η λογιστική απεικόνιση της διαγραφής/άφεσης.

    Οι εταιρείες δεν είναι συγγενείς, δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ των, απλά υπάρχουν ίδια φυσικά πρόσωπα στην μετοχική σύνθεση της κάθε μίας (και γι'αυτό εξάλλου προχώρησε στον δανεισμό η AΕ προς την ΟΕ).

  4. update:

    Στην ανωτέρω περίπτωση, από την πλευρά της AΕ που διαγράφει το χρεός της ΟΕ, η κίνηση πώς απεικονίζεται; Πρέπει να γίνει πρώτα πρόβλεψη επισφαλειών πχ για το 2012, και την επόμενη διαχειριστική χρονιά γίνεται η διαγραφή ή μπορεί να γίνει απευθείας διαγραφή του ποσού; Να υπενθυμίσω ότι δεν μιλάμε για χρέος από πωλήσεις αγαθών/υπηερεσιών αλλά δάνειο από την μία επιχείρηση στην άλλη.

  5. Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.

    Έτσι όπως ερμηνεύεται ο Ν.2238 το ποσό φαίνεται ότι πρέπει να φορολογηθεί όχι ως δωρεά αλλά ως εμπορικό κέρδος.

    Εν προκειμένω έχεις δίκιο συμφέρει η κεφαλαιοποίηση, αλλά για τους δικούς τους λόγους οι εταίροι προτιμούν να εμφανιστούν σαν κέρδη για να βελτιωθεί και η εικόνα της επιχείρησης.

  6. Είχε συναφθεί προ 4ετίας δάνειο από μία ΑΕ σε μία ΟΕ (η ΟΕ ανήκει σε 2 μετόχους της ΑΕ). Γίνανε τα αντίστοιχα έγγραφα, πληρώθηκε το χαρτόσημο κλπ. Τώρα που ήρθε η ώρα αποπληρωμής, η ΟΕ αδυνατεί να πληρώσει το συνολικό ποσό και η Γ.Σ. της ΑΕ αποφάσισε να διαγραφεί μέρος του χρέους. Αυτό μπορεί να γίνει καταρχάς; Χρειάζεται κάποια διοικητική πράξη, κάποιο συγκεκριμένο έγγραφο ή απλά γίνεται ένα απλό συμφωνητικό και βάζουμε έκτακτα κέρδη και ζημιές αντιστοίχως στις εταιρείες;

  7. Καλησπέρα,

    έχω μερικές απορίες σχετικά με τον δανεισμό μεταξύ δύο εταιρειών.

    Καταρχήν επιτρέπεται δανεισμός μεταξύ δύο εταιρειών που δεν έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους;

    Η περίπτωση που εξετάζεται είναι για μία υγιή ΕΠΕ με δραστηριότητα την πώληση ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ, και μία ΟΕ.

    Η ΟΕ δεν μπορεί να δανειστεί λόγω δυσμενών, ενώ η ΕΠΕ μπορεί. Η σκέψη λοιπόν είναι να δανειστεί κεφάλαιο κίνησης από ελληνική τράπεζα η ΕΠΕ, ή στην χειρότερη να χρησιμοποιήσει χρημ διαθέσιμα της, προκείμένου στην συνέχεια να δανείσει στην ΟΕ.

    Οι εταιρείες τυπικά δεν έχουν κάποια σχέση πρακτικά όμως η μία ανήκει στον υιό και και η άλλη στην μητέρα.

    Απ'οσο διάβασα υπάρχει ένα χαρτόσημο 2% που επιβαρύνει την συναλλαγή. Υπάρχει κάποιο άλλο κόστος/υποχρέωση;

    Ο χρόνος και το επιτόκιο καθορίζονται μεταξύ των ή υπάρχουν κάποια όρια που πρέπει να σεβαστούν;

    Αν όλα αυτά γίνονται, η ΕΠΕ πρέπει να κάνει τροποποίηση των δραστηριοτήτων της για να συμπεριλαμβάνει και κάτι τέτοιο σε αυτές ή απλά γίνεται ο δανεισμός;

  8. Ένας συνεταιρισμός έχει θυγατρική μία ΑΕ.

    Ποιος πρέπει να είναι (συνολικά) ο κύκλος εργασιών των, προκειμένου να πρέπει να βγάλουν ενοποιημένο Ισολογισμό; Θα βοηθούσε αν κάποιος ξέρει και σε ποιο Ν / ΥΑ κλπ αναφέρεται.

    Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι 7.500.000€ αλλά δεν είμαι σίγουρος.

  9. Στο μητρώο θα πας μετά τη δημοσίευση, με το ταπετ... Και θα τους φτιάξεις μια ΥΔ ότι όταν δημοσιευτεί, θα τους προσκομίσεις το ΦΕΚ....

    To διόρθωσα στο πρώτο μου μήνυμα. Και πάλι ευχαριστώ...

  10. Σε αύξηση κεφαλαίου (για την κάλυψη ιδίων κεφαλαίων σε αίτηση για τον αναπτυξιακό νόμο) η διαδικασία έχει ως εξής:

    * Πρακτικό απόφασης για αύξηση κεφαλαίου

    * Κατάθεση στον όψεως της εταιρείας/ταμείο

    * Τροποποίηση καταστατικού

    * ΔΟΥ (καταβολή ΦΣΚ 1%)

    * Καταβολή υπέρ ταμείου νομικών (0,5%)

    * Επιμελητήριο για θεώρηση

    * Καταχώριση στο Πρωτοδικείο

    * Δημοσίευση ΦΕΚ

    * Μεταβολή στο Μητρώο της ΔΟΥ

    Η ερώτηση μου είναι πότε ακριβώς πρέπει να γίνει η κατάθεση των χρημάτων από τους εταίρους στον όψεως της ΕΠΕ.

    Σίγουρα θα γίνει μετά την απόφαση της ΓΣ, αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν πρέπει να γίνει πριν ή μετά την τροποποίηση του καταστατικού, την καταβολή του ΦΣΚ στην ΔΟΥ κοκ.

    :EDIT:

    Μετέβαλα το μήνυμα σύμφωνα με τις απαντήσεις για να είναι ολοκληρωμένη η διαδικασία για τους υπόλοιπους που τυχόν έχουν την ίδια απορία με εμένα

×
×
  • Δημιουργία νέου...