Jump to content

solwn 1

Silver members
  • Content Count

    988
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

solwn 1 last won the day on February 26

solwn 1 had the most liked content!

About solwn 1

  • Rank
    *

Recent Profile Visitors

6,225 profile views
  1. Η επιχείρηση κλειστή με κρατική εντολή...ο εργαζόμενος σε αναστολή αποχωρεί οικειοθελώς στις 15/04/2021. Θέλει να επαναπροσληφθεί....μπορεί? Θα μπει σε αναστολή ξανά...μιας και η επιχείρηση είναι κλειστή....Μπορεί?
  2. Αν έχουν υποβληθεί οι αιτήσεις από την πρώτη φορά, θα πρέπει μέχρι και αύριο να υποβάλουμε ξανά ή ισχύει η προηγούμενη κι ας έχει απορριφθεί?
  3. Άρα σε επιχείρηση εμπορική λιανεμπόριο, που δεν θα απασχοληθεί η εργαζόμενη καθόλου μέσα στον Απρίλιο Υποβάλλω μια δήλωση 01/04-04/04 ως κλειστή με κρατική εντολή και μια από 05/04-30/04 ως πληττόμενη?
  4. Ναι μπήκα .....λέει (*) ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ [01]: Είστε νομικό πρόσωπο. Δικαιούχοι είναι μόνο τα φυσικά πρόσωπα (άρθρο 5 του ν. 4722/2020).
  5. Έχω νομικό πρόσωπο που εκμισθώνει ακίνητο σε επιχείρηση λιανεμπορίου. Μέχρι στιγμής δεν έχει αποζημιωθεί για τις μειώσεις του 2020 κατά 40% και για τις μειώσεις του 2021 κατά 100%. Ούτε έχει κάποιο μήνυμα από ΑΑΔΕ. Τι μπορεί να συμβαίνει?
  6. Κάτι σχετικά με το έντυπο 4.1 τηλεργασία Μέχρι πότε πρέπει να δηλωθούν οι εργαζόμενοι που τον Μάρτιο του 2021, βρίσκονται σε τηλεργασία?
  7. Η ερώτηση δεν αφορά σε e shop ,αλλά μην ξεκινήσω νέο θέμα Έχω συνεργάτη γνωστής επιχείρησης καλλυντικών, με έναρξη. Κάθε μήνα εκδίδει ΤΠΥ για τις προμήθειες που παίρνει. Τα έξοδά του είναι αγορές καλλυντικών που κάνει από την εταιρεία αυτή, και είτε τα μεταπωλεί, είτε τα συσκευάζει σε μικρότερες συσκευασίες, και τα χρησιμοποιεί σαν δείγματα προς τους πελάτες. Αυτές τις αγορές, πως τις καταχωρίζω στο βιβλίο εξόδων?(γιατί θα έχω αγορές χωρίς πωλήσεις...μόνον προμήθειεσ)
  8. Η ερώτηση δεν αφορά σε e shop ,αλλά μην ξεκινήσω νέο θέμα Έχω συνεργάτη γνωστής επιχείρησης καλλυντικών, με έναρξη. Κάθε μήνα εκδίδει ΤΠΥ για τις προμήθειες που παίρνει. Τα έξοδά του είναι αγορές καλλυντικών που κάνει από την εταιρεία αυτή, και είτε τα μεταπωλεί, είτε τα συσκευάζει σε μικρότερες συσκευασίες, και τα χρησιμοποιεί σαν δείγματα προς τους πελάτες. Αυτές τις αγορές, πως τις καταχωρίζω στο βιβλίο εξόδων
  9. Εργαζόμενος έχει συμφωνηθεί να παίρνει καθαρά 1.000,00 ευρώ Λόγω μειώσεων εισφορών, αλληλεγγύης κ.λ.π βγαίνει πλέον 1000 και κάτι Ο εργοδότης θέλει να δίνει ακριβώς τα 1.000,00 Μπορώ να κάνω τροποποιητικό αποδοχών με αυτήν την μικρή μείωση στα μικτά? Είναι εντός 15 ημερών? Πρέπει να "ανεβάσω" και κάτι άλλο, ή αρκεί ο τροποποιητικός?
  10. Sorentino αυτό κάνω....σε όσους είχα στείλει επιστρεπτέα, το ανοίγει.....σε όσους δεν είχα στείλει και είναι απαλλασσόμενοι ΦΠΑ δεν υπάρχουν επιλογές, για καταχώρηση Κάποια λύση?
  11. Στους Δήμους που έκλεισαν τα δημοτικά-νηπιαγωγεία ( όχι τους δασκάλους) , με κρατική εντολή από τη Δευτέρα 08/02, μέχρι πότε να βάλω τους εργαζόμενους σε αναστολή? Από 08/02- 12/02 ή 08/02-14/02?
  12. Θέλω να στείλω την αίτηση για γιατρό. Πηγαίνω να συμπληρώσω τα έσοδα στο mybusiness support αλλά δεν μου ανοίγει τους μήνες να τα πληκτρολογήσω, ούτε να αφήνει να τσεκάρω ..." ότι πιστοποιώ και συναινώ...."
  13. Εργαζόμενος έχει συμφωνηθεί να παίρνει καθαρά 1.000,00 ευρώ Λόγω μειώσεων εισφορών, αλληλεγγύης κ.λ.π βγαίνει πλέον 1000 και κάτι Ο εργοδότης θέλει να δίνει ακριβώς τα 1.000,00 Μπορώ να κάνω τροποποιητικό αποδοχών με αυτήν την μικρή μείωση στα μικτά? Είναι εντός 15 ημερών? Πρέπει να "ανεβάσω" και κάτι άλλο, ή αρκεί ο τροποποιητικός?
×
×
  • Create New...