Jump to content

nikolasd

simple Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About nikolasd

  • Rank
    *

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Βόλος
  1. Φίλος σου δεν είμαι, "φίλε"! .... Προφανώς κάποιοι θέλουν να γκρινιάξουν και να βρίσουν και να βρούνε κάποιον να του τα χώσουν.
  2. Κατ΄αρχάς δεν είμαι η epsilon net και απαντώ μόνο στο πρώτο σκέλος του ερωτήματος. Το ίδιο πράγμα ονομαζόταν "υποστήριξη" για 2 λόγους. Πρώτον, από ατυχής μετάφραση του Αγγλικού "Service Release" για το οποίο μία εγκυρότερη μετάφραση θα ήταν "Ενημέρωση Συντήρησης" και δεύτερον, γιατί όπως προείπα, παλαιότερα λόγω ανεπάρκειας των συνεργατών μέρος της τεχνικής υποστήριξης ανέλαβαν οι εταιρίες που παρήγαγαν το λογισμικό. Αυτή η πρακτική, εδώ και χρόνια έχει αλλάξει και η τεχνική υποστήριξη, έχει διαχωριστεί από τα Service Releases, ωστόσο υπάρχουν εταιρίες που για δικούς τους λόγους προσφέρουν τ
  3. Το έχω γράψει παραπάνω, αυτό που πληρώνετε είναι ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΝΕΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ! Νυσάφι, πλέον κάντε ένα κόπο να διαβάσετε όλο το thread πρίν γράψετε κάτι! Το συμβόλαιο υποστήριξης ονομάζεται ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, SLA (Service Level Agreement) και συνήθως συνιστά στην ΠΡΟΑΓΟΡΑ ωρών υποστήριξης (hour based) ή περιστατικών υποστήριξης (incident ή ticket based). Αν αυτός που σε υποστηρίζει π.χ. χρεώνει 50Ε την ώρα, προαγοράζεις 100 ώρες με τιμή ανα ώρα π.χ. 30Ε. Αν τα "φας" μέσα στη διάρκεια του SLA έχει καλώς (για σένα), αν όχι έχει καλώς για την εταιρία. Υπάρχουν SLA schemes που άλλους
  4. Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα, δεν συνδέω την αλλαγή του τιμοκαταλόγου μόνο με την οικονομική κρίση ή με το κριτήριο που έχετε εκφράσει, αν πέρνετε εσείς τα λεφτά σας. Είπα εξ' αρχής ότι μετά από 5 χρόνια είναι λογικό να γίνει κάποια στιγμή αύξηση. Αν σκεφτείτε ότι έβγαλαν όλο το 2009 χωρίς τη παραμικρή αύξηση, αλλά αντ' αυτού έβγαλαν και 5 νέα προϊόντα, δεν βρίσκω κάτι "ύποπτο" τη δεδομένη χρονική στιγμή να αναπροσαρμόσουν τον τιμοκατάλογο. Για αυτό το λόγο δεν εκφράζω ούτε αντίθεση ούτε προβληματισμό. Επαναλαμβάνω όμως ότι ΟΛΕΣ οι εταιρίες αναπροσαρμόζουν τον τιμοκατάλογό τους ΚΑΘΕ χρόνο και
  5. Δηλαδή αγαπητέ μου λέτε "Τουμπεκί γιατί δεν είσαι η epsilon net ή δικός μας". Μάλιστα... Δηλαδή δεν δικαιούμαι να έχω γνώμη σχετικά με το πώς αντιμετωπίζετε την αύξηση ενός λογισμικού που χρησιμοποιείται, παρά ότι είναι η δουλειά μου, να πουλάω και να υποστηρίζω λογισμικό. Δεν δικαιούμαι να σας μεταφέρω την αντίθετη άποψη, παρά μόνο αν ήμουν η epsilon net. Δεν δικαιούμαι να εκφράστω διαφορετικά γιατί απλά δεν βάζω την υπογραφή μου στη φορολογική δήλωση τρίτου ή δεν έχω ταυτότητα μέλους στο ΟΕΕ. Μάλιστα...
  6. Αν αναφέρεσε συγκεκριμένα στο Έσοδα - Έξοδα της epsilon net, ναι δεν κλειδώνει ποτέ και δεν πρόκειται να κλειδώσει ποτέ.
  7. Το θέμα δεν είναι αν η epsilon net ή η Singular ή η Softone ή η Data ή η Union ή η ... {το όνομα της εταιρίας που έχετε προτιμήσει} έχουν ή νομίζουν ότι έχουν ή ονειρεύονται να αποκτήσουν πελάτες τα "λογιστικά γραφεία" που αναφέρεις, αλλά το πού τοποθετείτε (ακόμα και στα πιο τρελά σας όνειρα) τον εαυτό σας έναντι αυτών και θεωρείτε τον εαυτό σας "μικρό" σε σχέση με αυτούς και συνεπώς απαιτείτε έναν "μικρό" για συνεργάτη σας. Χωρίς να θέλω να υποννοήσω ότι αν θές να είσαι "μεγάλος" πήγαινε με τους "μεγάλους' πληρώνοντας το "μεγάλο" τίμημα. Σίγουρα αν μία εταιρία θέλει να τοποθετηθεί στην αγορά
  8. Δεν θα το έλεγα έτσι... στη γλώσσα του Marketing αυτό ονομάζεται lead. Δίνεις ένα lead (ή σύσταση) η οποία αν δουλευτεί σωστά θα οδηγήσει σε ένα opportunity (ευκαιρία πώλησης), το οποίο με τη σειρά του θα οδηγήσει σε μία πώληση. Κλασσική πρακτική προώθησης πωλήσεων που εφαρμόζεται σε όλα τα αντικείμενα από πετσετάκια μέχρι λογισμικό. Όταν ο πωλητής πάει σε έναν πελάτη του και στη κουβέντα του δίνει 2-3 ακόμα ονόματα για να προσεγγίσει, αυτό δεν σε κάνει πόρνη κανενός. Όταν ο πωλητής εφόσων επιτύχει πώληση σε αυτά τα 2-3 ονόματα που πήρε από εσένα, σου κάνει ένα οποιοδήποτε δώρο δεν σημαίνει ότ
  9. Φαντάζομαι αναφέρεσε στο "συνάφι" των προγραμματιστών. Δεν βλέπω πού "στρέφομαι ενάντια" όταν απλά δηλώνω ότι "είναι πολύ πιθανόν, κάποιος να έχει ως στόχο το κέρδος";! Εκτός και αν ζούμε στη κοινωνία του Star Trek που όλοι δουλεύουν για το κοινό καλό! Και ναι προσωπικά το έχω πάρει το θέμα... Η δική μου δουλειά είναι το λογισμικό και διαφωνίες σχετικά με το κόστος του λογισμικού ή/και του συμβολαίου του ή/και του κόστος ανανέωσης, ακούω καθημερινά, για τον λόγο αυτό απάντησα στο συγκεκριμένο thread. Να και ένα χρήσιμο συμπέρασμα!!! Δίπλα σου θα με βρείς στο αίτημά σου να τύχεις έκπτωσης της
  10. Κατ' αρχήν δεν δήλωσα ΠΟΤΕ οτι εκφράζω κάποια θέση της epsilon net. Τη προσωπική μου άποψη εκφράζω. Επιπρόσθετα ποτέ δεν εξέφρασα κάποια άποψη που υπονοεί "βουλώστε το μή σας κόψουμε και τα τζάμπα". Στα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω, γιατί όπως προείπα ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΩΣ EPSILON NET, συνεπώς τα όσα λές σε δεύτερο πλυθηντικό ΔΕΝ με αφορούν! Είναι πολύ εύκολο να "βάζεις λόγια στο στόμα άλλων" αλλά εγώ προσωπικά εξοργίζομαι, ειδικά όταν βάζουν λόγια στο δικό μου στόμα!
  11. Ουσιαστικά απαντώ στη θέση "τώρα που η αγορά έχει πρόβλημα και το ζόρι το τραβάμε ως επί το πλείστον εμείς, δεν είναι σωστή μία αύξηση, τη στιγμή δε που ούτε εγώ έχω αυξήσει το κόστος υπηρεσιών μου". Ο καθένας έχει τη δική του εμπορική προσέγγιση και δεν αρνούμαι ότι είναι πολύ πιθανόν τώρα που η εταιρία παγιώθηκε με κάποιο τρόπο στην αγορά, να επιζητά κάποιο κέρδος. Αλλά και πάλι αυτό δεν είναι μεμπτό. Ανέφερα προηγουμένως ότι όλες οι εταιρίες λογισμικού είναι εμπορικές επιχειρήσεις με σκοπό το κέρδος. Σαφώς και έχεις μία τάξη μεγέθους, αλλά δεν μπορείς να θεωρείς ότι αυτό το "μέγεθος" θα πα
  12. Όλες οι εταιρίες λογισμικού προσφέρουν κάποιο rebate από τη στιγμή που ο λογιστής "φέρνει" εμπορικά στην εταιρία. Η epsilon net μάλιστα έχει επικοινωνήσει και σε όλους τους πελάτες της το πρόγραμμα εκπτώσεων στη σύμβαση, αναλόγως του αριθμού των επιτυχημένων συστάσεων που δίνει. Προφανώς δεν έχετε ενημερωθεί. Όσα αφορά στα DEMO, προσωπικά θεωρώ τα DEMO ανούσια. Ανάθεμα και αν θα καταλάβεις οτιδήποτε από μία ξερή εφαρμογή αν δεν είναι και κάποιος που τη γνωρίζει για να σου δείξει. Η καλύτερη επιλογή είναι να ζητήσεις μία παρουσίαση από συνεργάτη ή την epsilon net. Σχετικά με τη HYPER, είναι μί
×
×
  • Create New...