Jump to content

dimitrioutim

simple Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About dimitrioutim

  • Rank
    *
  • Birthday 06/15/1976

Contact Methods

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SERRES
  1. εγω τα εβαλα την παρασκευη εχασα ενα πρωινο ειναι η αληθεια οσον αφορα το Install, στην αρχη ενω πετουσε και ο mozilla to ιδιο η ram μια χαρα , δεν ειδα ''δεν αποκρινεται'' για ενα 5ωρο !!! καποια στιγμη αρχισε να κρασαρει η οθονη και μπηκα και ειδα προυποθεσεις για καρτα γραφικων και ημουν τελευταιος στη λιστα (αλλα περιλάμβανονταν) κατεβασα καινουργια catalyst και αυτο ηταν . ειδικα της επσιλον το προγραμμα πεταει σαν πουπουλο !!! anyway πρεπει να κανω μια προσληψη πριν τις 09:00 σορρυ
  2. ΓΙΑ ποιο λογο κατι που δεν ειναι υποχρεωση για υποβολη στην οριστικη δηλωση ΦΜΥ , μιας και δεν ειναι υποχρεο παρακρατησης ΦΜΥ, οπως αποζημιωσεις , αμοιβες ΕΙΧ εμφανιζονται στο προγραμμα ως επιλογη και πως θα κανουν διασταυρωση των στοιχειων επιμενω με τους υποχρεους μισθωτους ???? αφου δε μπορω να τα υποβαλω στην οριστικη μιας και δεν κανει αθροισματα
  3. Επισκέπτης-Επισκέπτης- Group: Επισκέπτες Posted Today, 11:11 AM Επειδή εσείς βλέπω εστιάζετε στα τεχνικά και έχετε λύσει τα ουσιαστικά....... δε μου λέτε κι εμένα.... Από που προκύπτει ότι πρέπει να συμπεριλάβουμε αποζημιώσεις και τεκμαρτό από χρήση ΕΙΧ; αφου δεν χρειαζεται να στειλω τις αποζημιωσεις γιατι εχουν κωδικο 15 αποζημιωσεις απολυωμενων αυτοτελως φορολογουμενα???? και αν χω 2 υπαλληλους 40.000,00 ευρω ακαθαριστα και εργ.εισφορες και απο 20.000,00 ευρω αποζημιωση ο καθενας στοΕ3 θα γραχω 80.000,00 ευρω θα εχω διαφορα Ε3 με Ε7 40.000,00 ευρω και δεν θα μεφωναξουν για ελεγχο και αν εχω αποζημιωση απολυομενου 62000,00 ευρω και δε το βαλω στο Ε7 και δεν το βαλει αυτος στη δηλωση πως θα γινει διασταυρωση Ε7 με Ε3 επιχειρησης και Ε1 μισθωτου ??? ]: Σύμφωνα με τις τελευταίες διατάξεις του ν.3842/23-04-2010, παρουσιάζονται δύο σημαντικές μεταβολές για τα Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα που επηρεάζουν τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τους μισθωτούς για την οικονομική χρήση 2010 και έπειτα. Θεωρητικά, οι εν λόγω διατάξεις αναμένεται να πλήξουν περαιτέρω τον κλάδο των αυτοκινήτων, που ήδη έχει πιεστεί κυρίως λόγω της βεβαρημένης οικονομικής συγκυρίας, και ιδιαίτερα τις κατηγορίες του μεγάλου κυβισμού. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι αλλαγές επιφέρουν οι νέες διατάξεις του ν.3842/2010. Αρχικά, σύμφωνα με το άρθρο 31 του ν.2238/1994 περί προσδιορισμού του καθαρού εισοδήματος, το καθαρό εισόδημα των εταιρειών που τηρούν β΄ και γ΄ κατηγορίας βιβλία του Κ.Β.Σ. υπολογίζεται αφού αφαιρεθούν οι δαπάνες για την συντήρηση και την επισκευή των επαγγελματικών γενικά εγκαταστάσεων, των μηχανημάτων και των αυτοκινήτων. Πλέον, και σύμφωνα με τις νέες διατάξεις του ν.3842/2010 και ειδικότερα, για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης έως και 1.600 κ.ε., αφαιρούνται οι σχετικές δαπάνες σε ποσοστό 70%, εφόσον η χρήση των οχημάτων αυτών καλύπτει επιχειρησιακές ανάγκες, ενώ με τις προϊσχύουσες διατάξεις το ποσοστό ανερχόταν στο 60%. Επιπλέον, για επιβατικά αυτοκίνητα με κυλινδρισμό μεγαλύτερο των 1.600 κ.ε. το ποσοστό που εκπίπτει μειώνεται στο μισό, δηλαδή στο 35% (από 25% που ίσχυε πριν). Πιο συγκεκριμένα, οι δαπάνες που εκπίπτουν στην κατηγορία αυτή είναι οι: α) δαπάνες συντήρησης β) δαπάνες επισκευής γ) δαπάνες κυκλοφορίας δ) αποσβέσεις ε) μισθώματα που καταβάλλονται σε εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης ή σε οποιονδήποτε τρίτον. Το κυριότερο σημείο της εν λόγω διάταξης, εκτός από την αύξηση των ποσοστών έκπτωσης, είναι ότι ενώ με τις προϊσχύουσες διατάξεις περιορισμός των εκπιπτόμενων δαπανών υπήρχε μόνο αν τα μισθώματα αφορούσαν συμβάσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing), με την εφαρμογή των νέων διατάξεων, ο περιορισμός αφορά και στις περιπτώσεις των μισθωμάτων για ενοικίαση Ι.Χ. επιβατικών αυτοκινήτων. Εξαίρεση στους παραπάνω περιορισμούς αποτελούν οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με την εκμίσθωση επιβατικών αυτοκινήτων Ι.Χ. καθώς επίσης και επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα τους αποκλειστικά για την εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών. Η δεύτερη σημαντική μεταβολή για την κατηγορία των επιβατικών Ι.Χ. αυτοκινήτων σχετίζεται με το άρθρο 45 του νόμου 2238/1994. Το εν λόγω άρθρο ορίζει ότι "εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες είναι το εισόδημα που προκύπτει από μισθούς, ημερομίσθια, επιχορηγήσεις, επιδόματα, συντάξεις και γενικά από κάθε παροχή που χορηγείται περιοδικά με οποιαδήποτε μορφή, είτε σε χρήμα είτε σε είδος ή άλλες αξίες για παρούσα ή προηγούμενη υπηρεσία ή για οποιαδήποτε άλλη αιτία, το οποίο αποκτάται από μισθωτούς γενικά και συνταξιούχους". Πλέον, και μετά την κωδικοποίηση των διατάξεων του ν.3842/2010, ανάμεσα στις παροχές που λαμβάνονται πλέον υπόψη ως εισόδημα είναι και η παροχή αυτοκινήτου σε στελέχη επιχειρήσεων. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η παροχή αυτοκινήτου αυξάνει το ετήσιο εισόδημα του μισθωτού και συνεπώς αυξάνει και το ποσό του φόρου εισοδήματος που του αναλογεί. Συγκεκριμένα, ορίζονται οι παρακάτω τρείς κατηγορίες σχετικά με την Εργοστασιακή Τιμολογιακή Αξία (ΕΤΑ) του έτους πρώτης κυκλοφορίας των αυτοκινήτων: α) αν.. ΕΤΑ: 15.000 ευρώ - 22.000 ευρώ τότε... αύξηση του ετήσιου εισοδήματος κατά: ΕΤΑ * 15% β) αν... ΕΤΑ: 22.001 ευρώ - 30.000 ευρώ τότε... αύξηση του ετήσιου εισοδήματος κατά: ΕΤΑ * 25% γ) αν... ΕΤΑ: 30.001 ευρώ - ............ ευρώ τότε... αύξηση του ετήσιου εισοδήματος κατά: ΕΤΑ * 30% Η παραπάνω κατηγοριοποίηση ισχύει για όλα τα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα ανεξάρτητα αν ανήκουν στην επιχείρηση ή είναι μισθωμένα με οποιοδήποτε τρόπο, για τον πρόεδρο ή μέλος του ΔΣ, Δ/ντα Σύμβουλο, διαχειριστή, διευθυντή ή στέλεχος γενικά που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Επιπροσθέτως, ο ν.3842/2010 ορίζει ότι "οι διατάξεις της περίπτωσης αυτής έχουν εφαρμογή και για τους εκπροσώπους ή διαχειριστές στην Ελλάδα αλλοδαπών ή ημεδαπών επιχειρήσεων που υπάγονται στις διατάξεις του α.ν. 89/1967 (ΦΕΚ Α' 132) ή του ν. 27/1975 (ΦΕΚ Α' 77), όταν τα πρόσωπα αυτά είναι Έλληνες υπήκοοι ή έχουν Ελληνικό διαβατήριο»". Ταυτόχρονα όμως, οι σχετικές διατάξεις εξαιρούν τις εξής περιπτώσεις: α) αυτοκίνητα τα οποία παρέχουν οι επιχειρήσεις σε πωλητές που εργάζονται σε αυτές β) αυτοκίνητα δοκιμών (test-drive), που διαθέτουν οι επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων, γ) αυτοκίνητα μεταφοράς προσωπικού (π.χ. mini-bus), δ) αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν επιχειρήσεις (π.χ. ξενοδοχειακές επιχειρήσεις) για μεταφορά καλεσμένων ή πελατών τους, ε) αυτοκίνητα τα οποία διαθέτουν οι επιχειρήσεις service προσωρινά σε αντικατάσταση των επισκευαζόμενων και στ) για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις διαχείρισης αεροδρομίων για τη μεταφορά VIPS ή προσωπικού. Πρακτικά, και σύμφωνα με τις διευκρινίσεις της ΠΟΛ 1135/04-10-2010, θα πρέπει λοιπόν οι επιχειρήσεις που παρέχουν αυτοκίνητα σε στελέχη τους να ζητούν βεβαίωση για την εργοστασιακή τιμολογιακή αξία των υπόψη αυτοκινήτων από τις αντιπροσωπείες που έχουν εισάγει τα αυτοκίνητα αυτά. Στην περίπτωση που η εργοστασιακή τιμολογιακή αξία των αυτοκινήτων αυτών είναι κάτω των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000), οι εν λόγω βεβαιώσεις θα πιστοποιούν απλώς το γεγονός αυτό (ότι δηλαδή η ΕΤΑ είναι μικρότερη των 15.000 ευρώ), χωρίς να αναφέρουν το ακριβές ποσό αυτής. Στην συνέχεια, θα πρέπει οι επιχειρήσεις να συμπεριλαμβάνουν στις βεβαιώσεις αποδοχών που χορηγούν σε εκείνα τα στελέχη τους στα οποία τους παρέχουν αυτοκίνητο και το επιπλέον αυτό τεκμαρτό εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες που προκύπτει σύμφωνα με τα ανωτέρω. Η αναγραφή του πρόσθετου αυτού εισοδήματος θα γίνεται σε ξεχωριστή σειρά της βεβαίωσης αποδοχών με αναφορά στις διατάξεις της περ. στ΄ της παρ. 1 του άρθρου 45 του ΚΦΕ, καθώς και στον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, στην εργοστασιακή τιμολογιακή αξία του, καθώς και στο χρονικό διάστημα χρησιμοποίησής του. Στην περίπτωση δε, που από τον υπόχρεο έχουν χρησιμοποιηθεί περισσότερα από ένα επιβατικά αυτοκίνητα μέσα στη χρήση, θα συμπληρώνεται ανάλογος αριθμός σειρών της βεβαίωσης αποδοχών. Παρόλα αυτά, είναι γνωστό ότι η τιμή χονδρικής ενός Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου μειώνεται λόγω παλαιότητας κάθε χρόνο (άρθρο 126 του ν.2960/2001). Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι η ΕΤΑ θα υπόκεινται σε μειώσεις λόγω παλαιότητας κάθε χρόνο με βάση την κλίμακα που παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα. Επιπλέον, στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει, θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια 1.500. Ο τελικά διαμορφούμενος δε συντελεστής απομείωσης δεν δύναται να είναι ανώτερος του 81%. Συντελεστές Μείωσης Λόγω Παλαιότητας Χρονικό Διάστημα Ποσοστό (%) μείωσης ανά μήνα κυκλοφορίας Για τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας 1,30 Για το δεύτερο χρόνο κυκλοφορίας 0,70 Για τον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας 0,50 Για τα πέντε επόμενα χρόνια (4ο-8ο) 0,40 Για τα τρία επόμενα χρόνια (9ο-11ο) 0,30 Για τα δύο επόμενα χρόνια (12ο-13ο) 0,20 Για τα επόμενα χρόνια 0,10 Ως ημερομηνία υπολογισμού της παλαιότητας θα λαμβάνεται το χρονικό διάστημα των μηνών που θα μεσολαβούν από την ημερομηνία που το Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο τίθεται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία μέχρι το τέλος του προηγούμενου έτους. Δηλαδή για ένα αυτοκίνητο που ένα στέλεχος χρησιμοποιεί μέσα στην χρήση του 2010, θα υπολογίζεται ο συντελεστής παλαιότητας του έως και το τέλος του 2009 (31/12/2009).
  4. σκετο το αρχειο στελνεις .zip δε θελει τις αποζημιωσεις τις στελνω για να συμφωνησουν τα ποσα του Ε7 με τις δηλωσεις Ε3 του επιοχειρηματια και να μην με φωναζουν μετα γιατθι εβαλα παραπανω ποσα στους μισθους και να συμφωνησουν με τις δηλωσεις των υπαλληλων υπαλληλων αλλιως τι το στελνω το Ε7 για την εφορια να το στειλω στο ΙΚΑ που εκει δεν μπαινουν αποζημιωσεις απολυωμενων και αδειας για να συμφωνσω με τι ΑΠΔ
  5. εχεις δοκιμασει το αρχειο ορθοτητας που εχουν να κανεις ελεγχο το αρχειο σου μπας και σου βγαλει κανενα λαθος , εγω παντως που ειχα ενα με προβλημα απο τη φορμα και εκανα ελγχο απο το προγραμματακι τους το προγραμματακι μου το βγαλε οκαυ , αλλα δοκιμασε ποτε δεν ξερεις
  6. καινουργιο αυτο σε σχεση με περσι δεν στελνουμε το ζιπαρισμενο αρχειο αλλα το ιδιο το αρχειο και χωρις παρακρατησεις συμπληρωμενες το παιρνει με τδις δημηνιαιες περιοδικες που δεν συμφωνουν με το συνολο των ακαθαριστων και με τις αποζημιωσεις απολυσεων που δεν κανουν τα αθροισματα βρηκε κανενας καμμια λυση ???
×