Προς το περιεχόμενο

broster

Silver members
  • Αριθμός μηνυμάτων

    5.053
  • ΜΕΛΟΣ

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    22

Δραστηριότητα φήμης

  1. Like
    broster got a reaction from SOFIA1 in Σύστημα Ιχνηλασιμότητας Καπνικών Προϊόντων και κάποιες οδηγίες   
    Μετά την εγγραφή και την έξοδο από το σύστημα , μπαίνουμε από εδώ : 
    https://idissuer.gsis.gr/#/login
  2. Upvote
    broster got a reaction from spirosvii in Σύστημα Ιχνηλασιμότητας Καπνικών Προϊόντων και κάποιες οδηγίες   
    Μετά την εγγραφή και την έξοδο από το σύστημα , μπαίνουμε από εδώ : 
    https://idissuer.gsis.gr/#/login
  3. Upvote
    broster got a reaction from spirosvii in Σύστημα Ιχνηλασιμότητας Καπνικών Προϊόντων και κάποιες οδηγίες   
    https://www.minfin.gr/web/guest/-/id-issuer
     
    Προσωπικά έκανα έγγραφή σε έναν , στον δεύτερο ήδη έκανα γκάφα και έγραψα λάθος mail και κόλλησε η εγγραφή .
    Θεωρητικά είναι σχετικά εύκολο για μας τους λογιστές που κάνουμε όλα τα άλλα πλην λογιστικής .... Αλλά και στα εύκολα οι γκάφες είναι στο πρόγραμμα .  
  4. Like
    broster got a reaction from spirosvii in Σύστημα Ιχνηλασιμότητας Καπνικών Προϊόντων και κάποιες οδηγίες   
    Το σύστημα πιθανό να ανοίξει τη Δευτέρα έπειτα από ανακοίνωση . Συνάδελφος μας έστειλε κάποιες οδηγίες στα Ελληνικά . Πιστεύουμε να σας φανούν χρήσιμες .  
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΠΝΙΚΩΝ.pptx
  5. Like
    broster got a reaction from aleon in Σύστημα Ιχνηλασιμότητας Καπνικών Προϊόντων και κάποιες οδηγίες   
    Το σύστημα πιθανό να ανοίξει τη Δευτέρα έπειτα από ανακοίνωση . Συνάδελφος μας έστειλε κάποιες οδηγίες στα Ελληνικά . Πιστεύουμε να σας φανούν χρήσιμες .  
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΠΝΙΚΩΝ.pptx
  6. Like
    broster got a reaction from cathy in Σύστημα Ιχνηλασιμότητας Καπνικών Προϊόντων και κάποιες οδηγίες   
    Το σύστημα πιθανό να ανοίξει τη Δευτέρα έπειτα από ανακοίνωση . Συνάδελφος μας έστειλε κάποιες οδηγίες στα Ελληνικά . Πιστεύουμε να σας φανούν χρήσιμες .  
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΠΝΙΚΩΝ.pptx
  7. Upvote
    broster reacted to stamgalaios in ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ e-ktima   
    Αν έχεις αρχείο (π.χ. txt) με τις συντεταγμένες σε ΕΓΣΑ87 του τοπογραφικού ανεβάζεις το αρχείο και γίνεται αμέσως ο εντοπισμός.
    Αν γνωρίζεις τις συντεταγμένες (βάση του τοπογραφικού του συμβολαίου) και οι συντεταγμένες του είναι σε ΕΓΣΑ87 τότε τις γράφεις μία-μία επιλέγοντας το αντίστοιχο  εικονίδιο (πολύγωνο που μέσα έχει γραμμένο το ΧΥ) ή φτιάχνεις το παραπάνω αρχείο.
    Αν γνωρίζεις τις συντεταγμένες (βάση του τοπογραφικού του συμβολαίου) και οι συντεταγμένες του είναι ΔΕΝ σε ΕΓΣΑ87 τότε θα πρέπει να τις μετατρέψεις σε ΕΓΣΑ87 και να τις εισάγεις είτε φτιάχνοντας ένα αρχείο είτε μία-μία όπως παραπάνω.
    Αν δεν γνωρίζεις τις συντεταγμένες και κατά συνέπεια δεν υπάρχουν στο τοπογραφικό του συμβολαίου ή δεν έχεις τοπογραφικό, τότε θα κάνεις εντοπισμό χρησιμοποιώντας το εικονίδιο με το "πολύγωνο που μέσα δεν έχει κάτι γραμμένο εντός του" και θα πρέπει να πλησιάσεις όσο το δυνατόν τις διαστάσεις (του τοπογραφικού --αν έχεις--, και του συμβολαίου), το σχήμα του τοπογραφικού (αν έχεις τέτοιο) και τα τετραγωνικά του τίτλου και του τοπογραφικού (αν έχεις τοπογραφικό)
  8. Like
    broster got a reaction from lami in το ΚΑΦΕ-ΜΠΑΡ θεωρείται επιχ.ΠΑΡΟΧΗΣ ή ΕΜΠΟΡΙΑΣ?   
    Για το ΦΠΑ θεωρείται παροχής υπηρεσιών .
    Για το Εισόδημα θεωρείται εμπορίας .
    Για τον ΚΒΣ νυν ΚΦΑΣ ότι έχει μεγαλύτερο πρόστιμο .
     
    Νομολογία δεν έχω πρόχειρη ......... (που σημαίνει ότι ψιλοβαριέμαι να ψάξω .....  )
  9. Like
    broster got a reaction from mariacy in Ένα ακόμη αρχειάκι υπολογισμού κερδών επιχείρησης   
    Νομίζω τώρα πως το διόρθωσα :
    ____________________3.zip
  10. Upvote
    broster reacted to si-fo in MyTaxis2017pro   
    Έκδοση 2017.0.0.3
    Νέα Υπηρεσία : Προσθήκη καρτέλας ΜΥΦ
    Με ένα κλικ όλες οι αποκλίσεις ΜΥΦ και μάλιστα με  δυνατότητα εμφάνισης μόνο των άνω των 100 ευρώ ανά συναλλασσόμενο
    Σε ένα αρχείο διαρκώς μεταβαλλόμενο όπως το αρχείο των αποκλίσεων η γρήγορη άντληση των δεδομένων μπορεί να εξοικονομήσει αμέτρητες εργατοώρες
    Διορθώνει ένα λάθος στη μαζική καταχώρηση πελατών από αρχείο excel
  11. Upvote
    broster reacted to LAMMERGEIER in Απόκτηση Φ.Ι.Χ. (αγροτικό) από ιδιώτη   
    Ωραία ανάλυση.
    Απλά πράγματα.....
  12. Upvote
    broster got a reaction from COSTAS in Απόκτηση Φ.Ι.Χ. (αγροτικό) από ιδιώτη   
    Πολλές φορές στα γραφεία μας ακούμε από πελάτες μας , «Μου είπε ο τάδε, να πας στο λογιστή να σου κάνει αυτό , δεν είναι τίποτα , όλοι το κάνουν , είναι απλό, ξέρει ο λογιστής σου» . Μια τέτοια "απλή"περίπτωση θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τώρα και να αναδείξουμε και άλλες παραμέτρους.
    Απόκτηση Αγροτικού Φ.Ι.Χ. από ιδιώτη:
    Τα δικαιολογητικά που χρειάζεται ο μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότης για να βγάλει άδεια σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών είναι : 
    Απαιτούμενα δικαιολογητικά
    ● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
    ● Βιβλιάριο μεταβολών κατοχής και κυριότητας οχήματος
    ● Εκκαθαριστικό σημείωμα του φόρου εισοδήματος προηγούμενου έτους, από το οποίο πρέπει να προκύπτει δήλωση γεωργικού εισοδήματος (πρωτότυπο ή επικυρωμένο φωτοαντίγραφο)
    ● Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο ισχύοντος δελτίου τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ (μόνο για μεταχειρισμένο όχημα)
    ● Ειδική δήλωση για τα τεχνικά στοιχεία του οχήματος (πρόκειται για υπηρεσιακό έντυπο, όχι για καινούργιο όχημα)
    ● Αποδεικτικό Δημόσιου Ταμείου για καταβολή εισφοράς, τελών κυκλοφορίας κλπ
    ● Έγκριση τύπου για τα καινούργια οχήματα
    ● Ξένη άδεια κυκλοφορίας και έντυπο κατάλογο εργοστασίου για μεταχειρισμένο όχημα που ταξινομείται για πρώτη φορά
    ● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους μεταβίβασης αυτοκινήτου και τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α., εφόσον δεν υπόκειται σε Φ.Π.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών) .
    Σε ότι μας αφορά είναι το 3ο κατά σειρά δικαιολογητικό και ίσως βασικότερο . Το Εκκαθαριστικό σημείωμα που να δείχνει ο φορολογούμενος έχει δηλώσει αγροτικό εισόδημα . 
    Μέχρι 31/12/2013 τα πράγματα ήταν σχετικά απλά όσον αφορά το φορολογικό κομμάτι. Με το άρθρο 42 του Ν.2238/1194 υπήρχε ο τεκμαρτός προσδιορισμός αγροτικού εισοδήματος, όπου με απλά λόγια δηλώναμε τα τυχόν στρέμματα που είχε στη κατοχή του ο φορολογούμενος και με βάσει τους πίνακας που έβγαζε κάθε χρόνο το Υπουργείο υπολογίζαμε το αγροτικό εισόδημα και κάπου εκεί τελείωναν οι υποχρεώσεις και ήταν όλοι ικανοποιημένοι .
    Από 01/01/2014 και την εφαρμογή του νέου ΚΦΕ Ν.4172 και τα άρθρα 21 και 49 το κέρδος που αποκτάται από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα, προσδιορίζεται πλέον όπως και το κέρδος από οποιαδήποτε άλλη επιχειρηματική δραστηριότητα, αυτό σημαίνει πάλι με απλά λόγια ότι βάζουμε τι έξοδα είχαμε και τι έσοδα , σαν να είχαμε ένα κανονικό κατάστημα . Υποχρεωτική είναι και η συμπλήρωση του έντυπου Ε3 για όσους δηλώνουν εισόδημα από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα είτε πρόκειται για κατά κύριο επάγγελμα αγρότες του κανονικού ή ειδικού καθεστώτος είτε για τους μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότες όπως μισθωτούς, ελεύθερους επαγγελματίες, συνταξιούχους κτλ που διαθέτουν αγροτικό εισόδημα .Το έντυπο Ε3 συμπληρώνεται σε όλες τις περιπτώσεις και πρέπει να γίνεται από όλους ανεξάρτητα από τη δήλωση ή μη αυτής της δραστηριότητας στο μητρώο της εφορίας. Οι αγρότες που δεν είναι ενταγμένοι στο ειδικό καθεστώς δήλωναν ως ΚΑΔ τον οκταψήφιο κωδικό 99999998
    Από 01/01/2015Σημαντική αλλαγή σε σχέση με το έντυπο Ε3 του φορολογικού έτους 2014, είναι ότι οι μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότες που δεν υπάγονται ούτε στο κανονικό ούτε στο εδικό καθεστώς ΦΠΑ, όπως για παράδειγμα ένας ιδιωτικός υπάλληλος που διαθέτει και κάποιες δενδρώδεις καλλιέργειες, κατά τη συμπλήρωση του εντύπου Ε3 θα επιλέξουν το κωδικό 598 με την ένδειξη «Μη ενταγμένοι σε καθεστώς ΦΠΑ». Παύουν να ισχύουν οι κωδικοί 705 και 761 με αριθμό ΚΑΔ τον οκταψήφιο κωδικό 99999998 (αφανές καθεστώς αγροτών ).
    Από 01/01/2016 οι αλλαγές είναι σημαντικές . Στο φορολογικό κομμάτι έχουμε ουσιαστικά τη κατάργηση της ειδικής κατηγορίας αγροτών που τους είχαμε ονομάσει «αφανείς» και την υποχρεωτική εγγραφή είτε στο ειδικό είτε στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ. Η υποχρέωση για την ένταξη στο ειδικό ή κανονικό καθεστώς ΦΠΑ απορρέει από τις διατάξεις του άρθρου 41 Ν.2853/200 όπως αυτό έχει κωδικοποιηθεί με τις αλλαγές . Η σχετική εγκύκλιος είναι η Πολ.1201/2016 :
    "Επισημαίνεται ότι οι αγρότες που διενεργούν τις ανωτέρω πράξεις (πωλήσεις σε μη υποκειμένους και αγρότες του ειδικού καθεστώτος) και υποχρεούνται στην έκδοση του ειδικού αυτού στοιχείου, εγγράφονται υποχρεωτικά στο ειδικό καθεστώς αγροτών (άρθρο 41, παραγρ. 12, τελευταίο εδάφιο) . Συνεπώς το ειδικό καθεστώς αγροτών διευρύνεται και περιλαμβάνει, πέραν των χονδρικών πωλήσεων, οποιαδήποτε παράδοση αγροτικών προϊόντων παραγωγής τους και παροχή αγροτικών υπηρεσιών που πραγματοποίησαν οι αγρότες κατά το προηγούμενο φορολογικό έτος προς οποιοδήποτε πρόσωπο."
    Τα παραπάνω εκτός από τις τυχόν λοιπές δηλωτικές υποχρεώσεις (ΟΣΔΕ κλπ) οδηγεί σε μια αλυσίδα γεγονότων .
    1) Πληρωμή ΕΦΚΑ (νέα ασφάλεια μετά την κατάργηση όλων των ασφαλιστικών ταμείων) με καταβολή ελάχιστου ποσού που είναι 86,98 ευρώ το μήνα για το 2017. Βάση υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών από 1/1/2017 αποτελεί το καθαρό φορολογητέο αποτέλεσμα κατά το προηγούμενο φορολογικό έτος. Συνεπώς, για τις ασφαλιστικές εισφορές του 2017 λαμβάνεται το εισόδημα που αποκτήθηκε από τον ασφαλισμένο κατά το έτος 2016. Έως ότου καταστεί ευχερής η έγκαιρη χρήση των εισοδημάτων του προηγούμενου φορολογικού έτους, η βάση υπολογισμού των πάση φύσεως ασφαλιστικών εισφορών προκύπτει από το πιο πρόσφατο εκκαθαρισμένο φορολογικό έτος.
    2) Σε περίπτωση συνταξιούχου το κίνδυνο πέρα από το Νο1 και την μείωση της σύνταξης κατά 60%. Το άρθρο 20 του Ν.4387/2016 αναφέρει στη 1η παράγραφο ότι : 
    «Στους εξ ιδίου δικαιώματος συνταξιούχους του Δημοσίου, καθώς και όλων των φορέων, ταμείων, κλάδων ή λογαριασμών που εντάσσονται στον Ε.Φ.Κ.Α., οι οποίοι αναλαμβάνουν εργασία ή αποκτούν ιδιότητα ή δραστηριότητα υποχρεωτικώς υπακτέα στην ασφάλιση του Ε.Φ.Κ.Α., οι ακαθάριστες συντάξεις κύριες και επικουρικές καταβάλλονται μειωμένες σε ποσοστό 60% για όσο χρόνο απασχολούνται ή διατηρούν την ιδιότητα ή την δραστηριότητα. Για το διάστημα αυτό καταβάλλονται οι ασφαλιστικές εισφορές για τον απασχολούμενο συνταξιούχο, κατά τα ειδικότερα προβλεπόμενα στις οικείες διατάξεις του παρόντος νόμου». 
    Βέβαια στη παράγραφο 6 ξεκαθαρίζει το τοπίο και εξειδικεύει αυτούς που αν έχουν και αγροτική δραστηριότητα θα χάσουν το 60% της σύνταξης τους : 
    «Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου έχουν εφαρμογή για όσους θα αναλάβουν εργασία ή θα αυτοαπασχοληθούν, γενικά, από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου και εντεύθεν, καθώς και για τα πρόσωπα της παραγράφου 3 του άρθρου 4.
    Ειδικά, για τα πρόσωπα που ανέλαβαν εργασία ή αυτοαπασχόληση πριν τη δημοσίευση του παρόντος νόμου δια-τηρούνται σε ισχύ και εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 36 του ν. 2676/1999, όπως αντικαταστάθηκε με το ν. 3863/2010, και ισχύει μέχρι την ημερομηνία έναρξης του παρόντος.» .
    3) Φορολόγηση σαν αγρότης για το εισόδημα που προκύπτει και για τα τυχόν τεκμήρια που δεν καλύπτονται .
    Σημειώνω εδώ ότι σε περίπτωση τροποποιητικής-συμπληρωματικής δήλωσης θα πρέπει να υπάρχουν τα ανάλογα παραστατικά για να δηλωθεί το εισόδημα , είτε δηλαδή Αποδείξεις είσπραξης , είτε δαπάνες είτε οποιοδήποτε στοιχείο που αποδεικνύει ότι όντως υπάρχει αγροτική εκμετάλλευση και όχι «βάλε ένα ποσό να τελειώνουμε»γιατί διαφορετικά η δήλωση είναι εικονική με ότι αυτό συνεπάγεται ακόμη και με ποινικές προεκτάσεις και βέβαια υπάρχει και το ανάλογο πρόστιμο που μπορεί να είναι είτε 100 ευρώ αν ληφθεί σαν δήλωση πληροφοριακού στοιχείου είτε ακόμη και 250 ευρώ γιατί θα υπάρχει δήλωση Ε3 και μπορεί να θεωρηθεί σαν επαγγελματίας , εννοείτε ότι θα υπάρχει και η ανάλογη φορολογική επιβάρυνση .
    «Τυχεροί» είναι όσοι έχουν ήδη αποκτήσει Αγροτικό και πλέον ΔΕΝ θα μπουν στο ειδικό Καθεστώς ΦΠΑ. Εκτός και αν κάποια στιγμή ξεκινήσουν οι έλεγχοι από το Υπουργείο Μεταφορών και τις αρμόδιες Διευθύνσεις για τους κατόχους Αγροτικού , όπου και εκεί θα υπάρχουν οι ανάλογες επιπτώσεις ..
    Άρα λοιπόν βλέπουμε ότι μια ΑΝΕΥΘΥΝΗ προτροπή από τον οποιοδήποτε μπορεί να οδηγήσει σε βιαστικές αποφάσεις που θα κοστίσουν και σε χρήμα και σε χρόνο και σε διαδικασίες .
    Δεν είναι λοιπόν κάτι απλό ειδικά με τις συνεχείς αλλαγές και θα πρέπει να λαμβάνονται πολλές παράμετροι υπόψη .
  13. Upvote
    broster got a reaction from CEL in Απόκτηση Φ.Ι.Χ. (αγροτικό) από ιδιώτη   
    Πολλές φορές στα γραφεία μας ακούμε από πελάτες μας , «Μου είπε ο τάδε, να πας στο λογιστή να σου κάνει αυτό , δεν είναι τίποτα , όλοι το κάνουν , είναι απλό, ξέρει ο λογιστής σου» . Μια τέτοια "απλή"περίπτωση θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τώρα και να αναδείξουμε και άλλες παραμέτρους.
    Απόκτηση Αγροτικού Φ.Ι.Χ. από ιδιώτη:
    Τα δικαιολογητικά που χρειάζεται ο μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότης για να βγάλει άδεια σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών είναι : 
    Απαιτούμενα δικαιολογητικά
    ● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
    ● Βιβλιάριο μεταβολών κατοχής και κυριότητας οχήματος
    ● Εκκαθαριστικό σημείωμα του φόρου εισοδήματος προηγούμενου έτους, από το οποίο πρέπει να προκύπτει δήλωση γεωργικού εισοδήματος (πρωτότυπο ή επικυρωμένο φωτοαντίγραφο)
    ● Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο ισχύοντος δελτίου τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ (μόνο για μεταχειρισμένο όχημα)
    ● Ειδική δήλωση για τα τεχνικά στοιχεία του οχήματος (πρόκειται για υπηρεσιακό έντυπο, όχι για καινούργιο όχημα)
    ● Αποδεικτικό Δημόσιου Ταμείου για καταβολή εισφοράς, τελών κυκλοφορίας κλπ
    ● Έγκριση τύπου για τα καινούργια οχήματα
    ● Ξένη άδεια κυκλοφορίας και έντυπο κατάλογο εργοστασίου για μεταχειρισμένο όχημα που ταξινομείται για πρώτη φορά
    ● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους μεταβίβασης αυτοκινήτου και τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α., εφόσον δεν υπόκειται σε Φ.Π.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών) .
    Σε ότι μας αφορά είναι το 3ο κατά σειρά δικαιολογητικό και ίσως βασικότερο . Το Εκκαθαριστικό σημείωμα που να δείχνει ο φορολογούμενος έχει δηλώσει αγροτικό εισόδημα . 
    Μέχρι 31/12/2013 τα πράγματα ήταν σχετικά απλά όσον αφορά το φορολογικό κομμάτι. Με το άρθρο 42 του Ν.2238/1194 υπήρχε ο τεκμαρτός προσδιορισμός αγροτικού εισοδήματος, όπου με απλά λόγια δηλώναμε τα τυχόν στρέμματα που είχε στη κατοχή του ο φορολογούμενος και με βάσει τους πίνακας που έβγαζε κάθε χρόνο το Υπουργείο υπολογίζαμε το αγροτικό εισόδημα και κάπου εκεί τελείωναν οι υποχρεώσεις και ήταν όλοι ικανοποιημένοι .
    Από 01/01/2014 και την εφαρμογή του νέου ΚΦΕ Ν.4172 και τα άρθρα 21 και 49 το κέρδος που αποκτάται από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα, προσδιορίζεται πλέον όπως και το κέρδος από οποιαδήποτε άλλη επιχειρηματική δραστηριότητα, αυτό σημαίνει πάλι με απλά λόγια ότι βάζουμε τι έξοδα είχαμε και τι έσοδα , σαν να είχαμε ένα κανονικό κατάστημα . Υποχρεωτική είναι και η συμπλήρωση του έντυπου Ε3 για όσους δηλώνουν εισόδημα από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα είτε πρόκειται για κατά κύριο επάγγελμα αγρότες του κανονικού ή ειδικού καθεστώτος είτε για τους μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότες όπως μισθωτούς, ελεύθερους επαγγελματίες, συνταξιούχους κτλ που διαθέτουν αγροτικό εισόδημα .Το έντυπο Ε3 συμπληρώνεται σε όλες τις περιπτώσεις και πρέπει να γίνεται από όλους ανεξάρτητα από τη δήλωση ή μη αυτής της δραστηριότητας στο μητρώο της εφορίας. Οι αγρότες που δεν είναι ενταγμένοι στο ειδικό καθεστώς δήλωναν ως ΚΑΔ τον οκταψήφιο κωδικό 99999998
    Από 01/01/2015Σημαντική αλλαγή σε σχέση με το έντυπο Ε3 του φορολογικού έτους 2014, είναι ότι οι μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότες που δεν υπάγονται ούτε στο κανονικό ούτε στο εδικό καθεστώς ΦΠΑ, όπως για παράδειγμα ένας ιδιωτικός υπάλληλος που διαθέτει και κάποιες δενδρώδεις καλλιέργειες, κατά τη συμπλήρωση του εντύπου Ε3 θα επιλέξουν το κωδικό 598 με την ένδειξη «Μη ενταγμένοι σε καθεστώς ΦΠΑ». Παύουν να ισχύουν οι κωδικοί 705 και 761 με αριθμό ΚΑΔ τον οκταψήφιο κωδικό 99999998 (αφανές καθεστώς αγροτών ).
    Από 01/01/2016 οι αλλαγές είναι σημαντικές . Στο φορολογικό κομμάτι έχουμε ουσιαστικά τη κατάργηση της ειδικής κατηγορίας αγροτών που τους είχαμε ονομάσει «αφανείς» και την υποχρεωτική εγγραφή είτε στο ειδικό είτε στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ. Η υποχρέωση για την ένταξη στο ειδικό ή κανονικό καθεστώς ΦΠΑ απορρέει από τις διατάξεις του άρθρου 41 Ν.2853/200 όπως αυτό έχει κωδικοποιηθεί με τις αλλαγές . Η σχετική εγκύκλιος είναι η Πολ.1201/2016 :
    "Επισημαίνεται ότι οι αγρότες που διενεργούν τις ανωτέρω πράξεις (πωλήσεις σε μη υποκειμένους και αγρότες του ειδικού καθεστώτος) και υποχρεούνται στην έκδοση του ειδικού αυτού στοιχείου, εγγράφονται υποχρεωτικά στο ειδικό καθεστώς αγροτών (άρθρο 41, παραγρ. 12, τελευταίο εδάφιο) . Συνεπώς το ειδικό καθεστώς αγροτών διευρύνεται και περιλαμβάνει, πέραν των χονδρικών πωλήσεων, οποιαδήποτε παράδοση αγροτικών προϊόντων παραγωγής τους και παροχή αγροτικών υπηρεσιών που πραγματοποίησαν οι αγρότες κατά το προηγούμενο φορολογικό έτος προς οποιοδήποτε πρόσωπο."
    Τα παραπάνω εκτός από τις τυχόν λοιπές δηλωτικές υποχρεώσεις (ΟΣΔΕ κλπ) οδηγεί σε μια αλυσίδα γεγονότων .
    1) Πληρωμή ΕΦΚΑ (νέα ασφάλεια μετά την κατάργηση όλων των ασφαλιστικών ταμείων) με καταβολή ελάχιστου ποσού που είναι 86,98 ευρώ το μήνα για το 2017. Βάση υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών από 1/1/2017 αποτελεί το καθαρό φορολογητέο αποτέλεσμα κατά το προηγούμενο φορολογικό έτος. Συνεπώς, για τις ασφαλιστικές εισφορές του 2017 λαμβάνεται το εισόδημα που αποκτήθηκε από τον ασφαλισμένο κατά το έτος 2016. Έως ότου καταστεί ευχερής η έγκαιρη χρήση των εισοδημάτων του προηγούμενου φορολογικού έτους, η βάση υπολογισμού των πάση φύσεως ασφαλιστικών εισφορών προκύπτει από το πιο πρόσφατο εκκαθαρισμένο φορολογικό έτος.
    2) Σε περίπτωση συνταξιούχου το κίνδυνο πέρα από το Νο1 και την μείωση της σύνταξης κατά 60%. Το άρθρο 20 του Ν.4387/2016 αναφέρει στη 1η παράγραφο ότι : 
    «Στους εξ ιδίου δικαιώματος συνταξιούχους του Δημοσίου, καθώς και όλων των φορέων, ταμείων, κλάδων ή λογαριασμών που εντάσσονται στον Ε.Φ.Κ.Α., οι οποίοι αναλαμβάνουν εργασία ή αποκτούν ιδιότητα ή δραστηριότητα υποχρεωτικώς υπακτέα στην ασφάλιση του Ε.Φ.Κ.Α., οι ακαθάριστες συντάξεις κύριες και επικουρικές καταβάλλονται μειωμένες σε ποσοστό 60% για όσο χρόνο απασχολούνται ή διατηρούν την ιδιότητα ή την δραστηριότητα. Για το διάστημα αυτό καταβάλλονται οι ασφαλιστικές εισφορές για τον απασχολούμενο συνταξιούχο, κατά τα ειδικότερα προβλεπόμενα στις οικείες διατάξεις του παρόντος νόμου». 
    Βέβαια στη παράγραφο 6 ξεκαθαρίζει το τοπίο και εξειδικεύει αυτούς που αν έχουν και αγροτική δραστηριότητα θα χάσουν το 60% της σύνταξης τους : 
    «Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου έχουν εφαρμογή για όσους θα αναλάβουν εργασία ή θα αυτοαπασχοληθούν, γενικά, από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου και εντεύθεν, καθώς και για τα πρόσωπα της παραγράφου 3 του άρθρου 4.
    Ειδικά, για τα πρόσωπα που ανέλαβαν εργασία ή αυτοαπασχόληση πριν τη δημοσίευση του παρόντος νόμου δια-τηρούνται σε ισχύ και εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 36 του ν. 2676/1999, όπως αντικαταστάθηκε με το ν. 3863/2010, και ισχύει μέχρι την ημερομηνία έναρξης του παρόντος.» .
    3) Φορολόγηση σαν αγρότης για το εισόδημα που προκύπτει και για τα τυχόν τεκμήρια που δεν καλύπτονται .
    Σημειώνω εδώ ότι σε περίπτωση τροποποιητικής-συμπληρωματικής δήλωσης θα πρέπει να υπάρχουν τα ανάλογα παραστατικά για να δηλωθεί το εισόδημα , είτε δηλαδή Αποδείξεις είσπραξης , είτε δαπάνες είτε οποιοδήποτε στοιχείο που αποδεικνύει ότι όντως υπάρχει αγροτική εκμετάλλευση και όχι «βάλε ένα ποσό να τελειώνουμε»γιατί διαφορετικά η δήλωση είναι εικονική με ότι αυτό συνεπάγεται ακόμη και με ποινικές προεκτάσεις και βέβαια υπάρχει και το ανάλογο πρόστιμο που μπορεί να είναι είτε 100 ευρώ αν ληφθεί σαν δήλωση πληροφοριακού στοιχείου είτε ακόμη και 250 ευρώ γιατί θα υπάρχει δήλωση Ε3 και μπορεί να θεωρηθεί σαν επαγγελματίας , εννοείτε ότι θα υπάρχει και η ανάλογη φορολογική επιβάρυνση .
    «Τυχεροί» είναι όσοι έχουν ήδη αποκτήσει Αγροτικό και πλέον ΔΕΝ θα μπουν στο ειδικό Καθεστώς ΦΠΑ. Εκτός και αν κάποια στιγμή ξεκινήσουν οι έλεγχοι από το Υπουργείο Μεταφορών και τις αρμόδιες Διευθύνσεις για τους κατόχους Αγροτικού , όπου και εκεί θα υπάρχουν οι ανάλογες επιπτώσεις ..
    Άρα λοιπόν βλέπουμε ότι μια ΑΝΕΥΘΥΝΗ προτροπή από τον οποιοδήποτε μπορεί να οδηγήσει σε βιαστικές αποφάσεις που θα κοστίσουν και σε χρήμα και σε χρόνο και σε διαδικασίες .
    Δεν είναι λοιπόν κάτι απλό ειδικά με τις συνεχείς αλλαγές και θα πρέπει να λαμβάνονται πολλές παράμετροι υπόψη .
  14. Upvote
    broster got a reaction from gapdk in ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΦΟΡΟΥ ΣΕ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ   
    Θα πρέπει να κάνει διαχωρισμό , να προσθέσει και άλλο κουμπί στη ταμειακή για το Καφέ-Μπαρ. Διαφορετικά θα αποδίδει δημοτικό φόρο για όλο το πόσο . Εκτός αν μπορείς με άλλο τρόπο να ξεχωρίζεις τα ποσα.
  15. Upvote
    broster reacted to jordan85 in Υπόχρεοι ανάρτησης πινακίδας για pos   
    Συμφωνώ απόλυτα.
    Επίσης το 1000ρικο σαν πρόστιμο είναι μεγάλο θέμα. Νομίζουν τα € είναι στραγάλια. Μία περιοδική ΦΠΑ δλδ είναι μικρότερης σημασίας από ένα χαρτάκι του κ@@@@.;
  16. Upvote
    broster reacted to HURRICANE33 in Υπόχρεοι ανάρτησης πινακίδας για pos   
    Πώς καταφέραμε πάλι και ασχολούμαστε με ένα ανύπαρκτο θέμα δεν το έχω καταλάβει!
  17. Upvote
    broster reacted to PROAKIS in Υπόχρεοι ανάρτησης πινακίδας για pos   
    απόσπασμα από τον ανωτέρω κανονισμό του Σοβιέτ Ε.Ε.
     
    Οι διατραπεζικές προμήθειες εφαρμόζονται συνήθως μεταξύ των παρόχων υπηρεσιών πληρωμών αποδοχής κάρτας και των εκδοτών παρόχων υπηρεσιών πληρωμής με κάρτα που ανήκουν σε συγκεκριμένο σύστημα καρτών πληρωμής. Οι διατραπεζικές προμήθειες αποτελούν βασικό μέρος των προμηθειών που επιβάλλονται στους εμπόρους από τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών αποδοχής κάρτας για κάθε πράξη πληρωμής με κάρτα.
    Οι έμποροι, με τη σειρά τους, ενσωματώνουν το εν λόγω κόστος σχετικά με την κάρτα, όπως και κάθε άλλο κόστος για αυτούς, στις γενικές τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών.
    Ο ανταγωνισμός μεταξύ των συστημάτων καρτών πληρωμής προκειμένου να πειστούν οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών να εκδίδουν τις κάρτες τους οδηγεί σε υψηλότερες και όχι σε χαμηλότερες διατραπεζικές προμήθειες στην αγορά, σε αντίθεση με τη συνήθη ρυθμιστική επίδραση του ανταγωνισμού στις τιμές σε μια οικονομία της αγοράς. Παράλληλα με τη συνεπή εφαρμογή των κανόνων ανταγωνισμού στις διατραπεζικές προμήθειες, η ρύθμιση των εν λόγω προμηθειών θα βελτιώσει τη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς και θα συμβάλει στη μείωση του κόστους συναλλαγών για τους καταναλωτές.
     Η υφιστάμενη μεγάλη ποικιλία διατραπεζικών προμηθειών και το επίπεδό τους εμποδίζει την εμφάνιση νέων πανενωσιακών παραγόντων με βάση επιχειρηματικά μοντέλα με χαμηλότερες ή μηδενικές διατραπεζικές προμήθειες, σε βάρος δυνητικών οικονομιών κλίμακας και φάσματος και της επακόλουθης βελτίωσης της αποδοτικότητας.
    Αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις στους εμπόρους και στους καταναλωτές και εμποδίζει την καινοτομία.
    Δεδομένου ότι οι πανενωσιακοί παράγοντες θα όφειλαν τουλάχιστον να προσφέρουν στις τράπεζες έκδοσης το υψηλότερο επίπεδο διατρα­ πεζικών προμηθειών που επικρατεί στην αγορά στην οποία επιθυμούν να εισέλθουν, αυτό έχει επίσης ως αποτέλεσμα το συνεχή κατακερματισμό της αγοράς.
    Τα υφιστάμενα εγχώρια συστήματα με χαμηλότερες ή μηδενικές διατραπεζικές προμήθειες ενδέχεται επίσης να υποχρεωθούν να αποσυρθούν από την αγορά λόγω της πίεσης που υφίστανται από τις τράπεζες για την επίτευξη υψηλότερων εσόδων από τις διατραπεζικές προμήθειες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αντιμετω­ πίζουν περιορισμένες επιλογές, υψηλότερες τιμές και χαμηλότερη ποιότητα υπηρεσιών πληρωμών οι καταναλωτές και οι έμποροι, ενώ η δυνατότητά τους να χρησιμοποιούν πανενωσιακές λύσεις πληρωμών είναι επίσης περιορισμένη. 
  18. Upvote
    broster got a reaction from jordan85 in Υπόχρεοι ανάρτησης πινακίδας για pos   
    Με αφορμή την ανακοίνωση των συμβολαιογράφων :  http://enotariat.gr/?p=2460 , ότι δεν χρειάζεται ανάρτηση πινακίδας από συμβολαιογράφους, αλλά και αρκετές ερωτήσειςκαι βέβαια με πρωταρχικό σκόπο να λύσω τις δικές μου απορίες είπα να το δω λιγάκι πιο βαθιά το θέμα της ανάρτησης ή όχι πινακίδας και από ποιούς . Καταρχήν , ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση επιβολής κανενός προστίμου έχεις δεν έχεις πινακίδα , θεωρώ τουλάχιστον βλακώδες (χώρια από τις όποιες τυχόν αντισυνταγματικές διατάξεις) να βγουν συνεργεία ελέγχου από μόνα τους (άσε που δεν υπάρχουν) και να τσεκάρουν αν έχεις ή όχι βάλει πινακιδάκι , αν γίνει καταγγελία από πολίτη πάλι θεωρώ ότι θα γίνει σύσταση . Από εκεί και πέρα το έχουμε επισημάνει σχεδόν όλοι οι Φοροτεχνικοί ότι, ΔΕΝ υφίσταται υποχρέωση εγκατάστασης pos από καμία επιχείρηση , τουλάχιστον προς το παρόν, χώρια ότι αρμόδιο για την όλη διαδικασία είναι η Διεύθυνση Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας Αγοράς Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και τα Τμήματα Εμπορίου των Διευθύνσεων Ανάπτυξης των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας που τουλάχιστον παλαιότερα αφορούσε κυρίως (μη πω αποκλειστικά , μιας και εμπίπτει σε αγορανομικές διατάξεις) τις εμπορικές επιχειρήσεις και όχι τα ελευθέρια επαγγέλματα. ΟΜΩΣ (και εκεί ίσως περιπλέκεται το πράγμα) η μεγάλη διαφορά , πέραν του ότι με τα ΕΛΠ και σε συνδυασμό με τον ισχύον ΚΦΕ Ν.4172, είμαστε πλέον οντότητες όλοι χωρίς τις ουσιώδης διαφορές που προέκυπταν από τον παλιότερο ΚΦΕ Ν. 2238, είναι ότι πρόκειται για ενημέρωση καταναλωτή για το πως δικαιούται να πληρώσει και αυτό προκύπτει από την σημερινή απόφαση και όχι να τον ενημερώνεις αν έχεις ή δεν έχεις pos όπως είχαμε αντιληφθεί όλοι άλλωστε και σε αυτό σημείο επικεντρώνεται και η ανακοίνωση των συμβολαιογράφων ."Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ, ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ Η’ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΈΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ" , λέει πλέον η απόφαση λοιπόν και εκεί είναι το κρίσιμο σημείο , αν μάλιστα δούμε ακριβώς τη λέει και ερμηνεύσουμε στενά γραμματικά, η παρ.1 του άρθρου 66 σε συνδυασμό με τη περ. γ του άρθρου 61 τότε ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υπάρχει διαχωρισμός σε συμβολαιογράφους, εμπόρους , λογιστές , ιατρούς , ψιλικατζήδες κλπ . Άρθρο 66 παρ.1." Οι δικαιούχοι πληρωμής, οι οποίοι αποδέχονται κάρτες πληρωμών ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με την αποδοχή καρτών και μέσων πληρωμής του συστήματος καρτών πληρωμής, με σαφή τρόπο που δεν επιδέχεται παρερμηνείας. Οι πληροφορίες αυτές πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς στην είσοδο του καταστήματος και στο ταμείο." . Ποιοί είναι οι Δικαιούχοι πληρωμής? Άρθρο 61 περ. γ. "«δικαιούχος πληρωμής», το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που είναι ο τελικός αποδέκτης των χρηματικών ποσών τα οποία αποτελούν αντικείμενο της πράξης πληρωμής, σύμφωνα με με την περίπτωση 13 του άρθρου 2 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/751." Θεωρητικά λοιπόν η πιο σωστή προσέγγιση είναι να έχεις τη παραπάνω πινακίδα και όσοι δεν έχουν pos να έχουν και δεύτερη που να ενημερώνουν ότι δεν έχουν pos !!!!Παράνοια ??? Βεβαίως και ναι , άλλωστε αυτό μας αρέσει να κάνουμε, να είμαστε σωστοί στους τύπους και από ουσία (και παραγωγή θα έλεγα) μηδέν ! Μόνο και μόνο ότι έχουμε χάσει τόσο χρόνο για να ασχολούμαστε με γραφειοκρατικά εμπόδια δείχνει για το που οδηγούμαστε . Να σημειώσω όμως ότι τα παραπάνω και γενικά το κομμάτι του νόμου που αφορά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι σχεδόν αυτούσιος κανονισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου , η γραφειοκρατία λοιπόν δεν είναι μόνο Ελληνική ...                         http://www.hba.gr/2Tomeis/UplFiles/sistimata_pliromon/RegulationEU_2015_751_EL.pdf
     
  19. Upvote
    broster got a reaction from LAMMERGEIER in Υπόχρεοι ανάρτησης πινακίδας για pos   
    Με αφορμή την ανακοίνωση των συμβολαιογράφων :  http://enotariat.gr/?p=2460 , ότι δεν χρειάζεται ανάρτηση πινακίδας από συμβολαιογράφους, αλλά και αρκετές ερωτήσειςκαι βέβαια με πρωταρχικό σκόπο να λύσω τις δικές μου απορίες είπα να το δω λιγάκι πιο βαθιά το θέμα της ανάρτησης ή όχι πινακίδας και από ποιούς . Καταρχήν , ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση επιβολής κανενός προστίμου έχεις δεν έχεις πινακίδα , θεωρώ τουλάχιστον βλακώδες (χώρια από τις όποιες τυχόν αντισυνταγματικές διατάξεις) να βγουν συνεργεία ελέγχου από μόνα τους (άσε που δεν υπάρχουν) και να τσεκάρουν αν έχεις ή όχι βάλει πινακιδάκι , αν γίνει καταγγελία από πολίτη πάλι θεωρώ ότι θα γίνει σύσταση . Από εκεί και πέρα το έχουμε επισημάνει σχεδόν όλοι οι Φοροτεχνικοί ότι, ΔΕΝ υφίσταται υποχρέωση εγκατάστασης pos από καμία επιχείρηση , τουλάχιστον προς το παρόν, χώρια ότι αρμόδιο για την όλη διαδικασία είναι η Διεύθυνση Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας Αγοράς Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και τα Τμήματα Εμπορίου των Διευθύνσεων Ανάπτυξης των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας που τουλάχιστον παλαιότερα αφορούσε κυρίως (μη πω αποκλειστικά , μιας και εμπίπτει σε αγορανομικές διατάξεις) τις εμπορικές επιχειρήσεις και όχι τα ελευθέρια επαγγέλματα. ΟΜΩΣ (και εκεί ίσως περιπλέκεται το πράγμα) η μεγάλη διαφορά , πέραν του ότι με τα ΕΛΠ και σε συνδυασμό με τον ισχύον ΚΦΕ Ν.4172, είμαστε πλέον οντότητες όλοι χωρίς τις ουσιώδης διαφορές που προέκυπταν από τον παλιότερο ΚΦΕ Ν. 2238, είναι ότι πρόκειται για ενημέρωση καταναλωτή για το πως δικαιούται να πληρώσει και αυτό προκύπτει από την σημερινή απόφαση και όχι να τον ενημερώνεις αν έχεις ή δεν έχεις pos όπως είχαμε αντιληφθεί όλοι άλλωστε και σε αυτό σημείο επικεντρώνεται και η ανακοίνωση των συμβολαιογράφων ."Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ, ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ Η’ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΈΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ" , λέει πλέον η απόφαση λοιπόν και εκεί είναι το κρίσιμο σημείο , αν μάλιστα δούμε ακριβώς τη λέει και ερμηνεύσουμε στενά γραμματικά, η παρ.1 του άρθρου 66 σε συνδυασμό με τη περ. γ του άρθρου 61 τότε ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υπάρχει διαχωρισμός σε συμβολαιογράφους, εμπόρους , λογιστές , ιατρούς , ψιλικατζήδες κλπ . Άρθρο 66 παρ.1." Οι δικαιούχοι πληρωμής, οι οποίοι αποδέχονται κάρτες πληρωμών ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με την αποδοχή καρτών και μέσων πληρωμής του συστήματος καρτών πληρωμής, με σαφή τρόπο που δεν επιδέχεται παρερμηνείας. Οι πληροφορίες αυτές πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς στην είσοδο του καταστήματος και στο ταμείο." . Ποιοί είναι οι Δικαιούχοι πληρωμής? Άρθρο 61 περ. γ. "«δικαιούχος πληρωμής», το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που είναι ο τελικός αποδέκτης των χρηματικών ποσών τα οποία αποτελούν αντικείμενο της πράξης πληρωμής, σύμφωνα με με την περίπτωση 13 του άρθρου 2 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/751." Θεωρητικά λοιπόν η πιο σωστή προσέγγιση είναι να έχεις τη παραπάνω πινακίδα και όσοι δεν έχουν pos να έχουν και δεύτερη που να ενημερώνουν ότι δεν έχουν pos !!!!Παράνοια ??? Βεβαίως και ναι , άλλωστε αυτό μας αρέσει να κάνουμε, να είμαστε σωστοί στους τύπους και από ουσία (και παραγωγή θα έλεγα) μηδέν ! Μόνο και μόνο ότι έχουμε χάσει τόσο χρόνο για να ασχολούμαστε με γραφειοκρατικά εμπόδια δείχνει για το που οδηγούμαστε . Να σημειώσω όμως ότι τα παραπάνω και γενικά το κομμάτι του νόμου που αφορά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι σχεδόν αυτούσιος κανονισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου , η γραφειοκρατία λοιπόν δεν είναι μόνο Ελληνική ...                         http://www.hba.gr/2Tomeis/UplFiles/sistimata_pliromon/RegulationEU_2015_751_EL.pdf
     
  20. Upvote
    broster reacted to CEL in ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ   
    Σε λίγο θα πρέπει να αναρτήσουμε πινακίδα με τις πινακίδες που πρέπει να είναι αναρτημένες 
  21. Upvote
    broster reacted to PROAKIS in ΠΟΛ 1116 Μη έκδοση ΑΛΣ για πώληση χρόνου ομιλίας - πως καταχωρείται το ΤΠΥ απο πάροχο;   
    δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα αυτό. αλλά όπως τη διάβασα "επέχει θέση απόδειξης ,εφ'όσον ..." και για τον καταναλωτή.
    και η δικιά σου λύση είναι σωστή ,με την προυπόθεση ότι ο περιπτεράς εκδίδει  ταμειακή και ΔΕΝ ...κοιμάται.
  22. Upvote
    broster got a reaction from DimitrisD in Εργολάβος οικοδομών ρωτά πως θα φαίνονται οι αμοιβές του συνεργείου του   
    Μεταφέρω το ερώτημα όπως μου το είπαν, χωρίς επεξεργασία .
    Εργολάβος (μπετατζής κλπ) με ακαθάριστα έσοδα το πολύ 50.000,00 ρωτά πως θα περνάει τα έξοδα αμοιβών του συνεργείου του μιας και τα ένσημα το κολλά ο ιδιοκτήτης του έργου .
  23. Upvote
    broster got a reaction from stavr in ΝΕΟ Πρόγραμμα ΟΑΕΔ 30-49 ετών   
    Δηλαδή θεωρείτε φυσιολογικό για μια απλή αίτηση να χρειάζεσαι να κάνεις 500 βήματα ??? Κατά τα λοιπά το σχόλιο σου είναι στη καλύτερη απαράδεκτο , αλλά πολλές φορές αντικατοπτρίζει και πως είναι η ψυχή μας και τι κόμπλεξ μπορεί να έχουμε, οπότε και η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά  ....
  24. Upvote
    broster got a reaction from koskir1 in ΝΕΟ Πρόγραμμα ΟΑΕΔ 30-49 ετών   
    Δηλαδή θεωρείτε φυσιολογικό για μια απλή αίτηση να χρειάζεσαι να κάνεις 500 βήματα ??? Κατά τα λοιπά το σχόλιο σου είναι στη καλύτερη απαράδεκτο , αλλά πολλές φορές αντικατοπτρίζει και πως είναι η ψυχή μας και τι κόμπλεξ μπορεί να έχουμε, οπότε και η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά  ....
  25. Upvote
    broster got a reaction from nspirop in Διασύνδεση λιανικών συναλλαγών και προγράμματα ηλεκτρονικής τιμολόγησης   
    Αν και ίσως αλλάζω όλο το πνεύμα της ανάρτησης σας, απλά να σας πω ότι α) Η φοροδιαφυγή που υπάρχει όντως με τη μορφή της μη έκδοσης απόδειξης δεν είναι τεράστια όπως λέγεται και ένας από τους λόγους είναι η καθίζηση της κατανάλωσης , β) δεν είναι φοροδιαφυγή με την έννοια ότι δεν φεύγουν αυτά  τα λεφτά εκτός της οικονομίας πχ σε καταθέσεις ή ακίνητα στο εξωτερικό , αλλά έστω και διασταλτικά επιστρέφουν στην οικονομία άμεσα είτε ως πληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών είτε ως δάνεια είτε ως κατανάλωση , με λίγα λόγια η φοροδιαφυγή στα μικρά στρώματα γίνεται εξ ανάγκης και όχι από άλλο λόγο . Με αυτή την έννοια λοιπόν το πιο άμεσο αποτέλεσμα θα είναι εκ νέου συρίκνωση της αγοράς , γιγάντωση ληξιπροθέσμων και πάγωμα εν τέλει της αγοράς (σε συνδυασμό με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές) ..... Αν λοιπόν η φορολογία τόσο η άμεση όσο και η έμμεση ήταν σε λογικά επίπεδα τότε θα ήμουν από τους πρώτους που το φώναζαν (άλλωστε όπως σας είπα ήμουν από τους ένθερμους οπαδούς αυτής τη ιδέας από το 2004 και μετά ...) .Με λίγα λόγια ξεκινάμε ως συνήθως ανάποδα .....
    ΥΓ 1 Φοροδιαφυγή με την ακριβή έννοια του όρου γίνεται πχ και από επιχειρήσεις που εκδίδουν κανονικά όλα τα στοιχεία τους , απλά έχουν άλλους τρόπους , για αυτό λέω ότι δεν είναι πρόβλημα ΜΟΝΟ η μη αποστολή σε Real time των δεδομένων ......
    ΥΓ 2 Ακόμη και ένα κόστος πχ 300 ευρώ για αγορά νέας ταμειακής ή και λογισμικού , πολλοί μικροί δεν την αντέχουν .
    ΥΓ 3 Για να μη θεωρηθεί ότι κακοπροαίρετο το σχόλιο μου , να σας αναφέρω ότι έχω επισκεφθεί το sites σας πολλές φορές και έχω σκεφτεί να πω σε πελάτες να το αγοράσουν .
×
×
  • Δημιουργία νέου...