Jump to content

235711

Silver members
  • Content Count

    930
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by 235711

  1. ΠΩΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΧΡΗΣΗΣ ΔΥΟ ΟΘΟΝΩΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ; Προσωπικά το χρησιμοποιώ εδώ και έναν χρόνο και είναι μια εξαιρετική εμπειρία. Λίγο στην αρχή η προσαρμογή είναι κάπως "περίεργη" αλλά όχι δύσκολη. Το βασικό πιστεύω είναι οι οθόνες να είναι ίδιες έτσι ώστε να αποφεύγονται αποκλίσεις τόσο χρωματικές όσο και απεικόνισης. Τεχνολογικά δεν είναι εξαιρετικά δύσκολο και πιστεύω οτι βοηθάει εξαιρετική στην αύξηση της παραγωγικότητας. περισσότερο και απο μια αλλά μεγαλύτερη οθόνη. Οι δικές σας απόψεις;
  2. Καλημέρα, Ναι είμαι στις 3, βοηθάει και στην παρακολούθηση των e-σεμιναρίων. Σημειολογικά, το θέμα ξεκίνησε "πριν" την κρίση και το επαναφέρω "μετά" την κρίση... "Άνοιξε το παράθυρο να μπει" :
  3. Σενάριο : Στην 1 έχεις το taxis του άνδρα, στην 2 έχεις της συζύγου και στην 3 συμπληρώνεις την δήλωση στο πρόγραμμα σου. Στην 1 email, στην 2 excel, στην 3 την λογιστική ... τρώγοντας έρχεται η όρεξη.
  4. Με την ευκαιρία. Εδώ και καιρός "παίζω" σε 3 οθόνες. Δεν με χάλασε! Το μόνο πρόβλημα είναι οτι πλέον μου είναι δύσκολο να εργαστώ σε Η/Υ με 1 οθόνη.
  5. χμ.. Πάντως με τον σταθερό μπορείς να έχεις περισσότερα καλούδια: 1) Σύστημα raid 1 για ασφάλεια στα δεδομένα 2) Πολλαπλές οθόνες (ακόμα και 3) 3) Πιο εύκολη αναβάθμιση 4) Με τα ίδια λεφτά αγοράζεις καλύτερο μηχάνημα desktop Προσωπικά πάντως θα χρησιμοποιούσα τον φορητό ως βοηθητικό και όχι σαν κύριο μηχάνημα. Βέβαια τα πάντα αναθεωρούνται στην προοπτική τα προγράμματα να είναι εξ ολοκλήρου web based.
  6. Συνοπτικά 2% Δημοτικός Φόρος <- Παρακαταθηκών 2% ΕΔΟΕΑΠ <- Περί διαδικτυακής διαφήμισης και τρέχα βρες... μέσω της πλατφόρμας 0,02% υπερ ΣΕΕ <- Έτσι λέει ο νόμος.... Άρθρο 48 του Ν. 3801/2009. Το πληρώνει ο διαφημιζόμενος ΜΕΣΩ του διαφημιστή.... βέβαια ο ΜΕΓΑΣ νομοθέτης ΣΕΕ άλλα φρονεί και αποφασίζει κ διατάζει λίγο διαφορετικά (βλέπε παραπάνω) έχει κ κάτι τις η τηλεοπτική διαφήμιση....
  7. Φρονώ ότι ακόμα και με συμπληρωματικό πίνακα (αντί Ε8) αν δηλωθεί η υπερεργασία δεν θα έχει πρόβλημα (τελικά) η επιχείρηση. Απλά θεσμοθέτησαν μια επιπλέον διαδικασία για την δήλωση της υπερεργασίας στις περιπτώσεις που δεν είναι τακτική (στις περισσότερες περιπτώσεις). Αναφορικά με τα δώρα κλπ έτσι και αλλιώς θα πρέπει να συνυπολογιστεί (η υπερεργασία) στον βαθμό που είναι τακτική. Αν αντιβαίνει; Μπορεί να είναι στο όριο αλλά δεν είναι παράνομη. Επί της ουσίας το υπουργείο θέλει να διασφαλίσει: 1) Να πληρώνεται η υπερεργασία 2) Να εισπράττει εισφορές επ αυτών. Με την δήλωση εξ αρχής στο πρόγραμμα διασφαλίζονται τα προαναφερόμενα. Τώρα γενικότερα και περί υποχρεώσεων... τι νόημα έχει η υποβολή ετήσιου πίνακα;;; αφού τα στοιχεία τα έχει όλα το υπουργείο;;;
  8. Θα διαφωνήσω με τον tacar. Σαφώς και δεν είναι λάθος να υποβληθεί το Ε8, αλλά από την στιγμή που το ωράριο είναι από την πρώτη στιγμή δηλωμένο (με την υπερεργασία) και φυσικά έχει συμφωνήσει και ο εργαζόμενος, υπογράφοντας τα σχετικά....τι θα πουν από τον έλεγχο ότι δεν τηρείται το ωράριο του προγράμματος εργασίας; Αφού είναι δηλωμένη εξ αρχής η υπερεργασία! Άλλωστε εκεί δεν είναι το ζήτημα ; Κατά την ώρα του ελέγχου στην επιχείρηση να βρίσκονται οι εργαζόμενοι που προβλέπεται από το πρόγραμμα; Εν τέλει, όπως πάντα καλό είναι να τεθεί το σχετικό ερώτημα (εγγράφως) στο αρμόδιο ΙΚΑ και ΣΕΠΕ
  9. Εάν η τιμολόγηση γίνει ηλεκτρονική => διαδικτυακή τότες δεν θα υπάρχουν ουσιαστικά έντυπα παραστατικά , αρά και υλικό για σκανάρισμα-ψηφοποίηση.... οπότε σκέφτομαι ότι εάν πρόκειται να κάνω μια επένδυση σε χρόνο και χρήμα θα ήθελα να έχει μια κάποια απόδοση-χρηστικότητα για μια δεκαετία.
  10. αναρωτιέμαι... ποιο το μέλλον του εν λόγω συστήματος (και φυσικά των συναφών) εν όψει της εφαρμογής της ηλεκτρονικής τιμολόγησης;
  11. ... και ένα φρέσκο κουλούρι... Το ενημερωτικό σημείωμα βάσει του οποίου "υποχρεούνται" οι διαφημιζόμενοι (έστω κάποιοι) να πληρώνουν. Βέβαια από πότε τα ενημερωτικά σημειώματα επέχουν ισχύ νόμου?!?!?! Αυτό είναι ένα άλλο ερώτημα.... ΕΙΔΙΚΟ ΤΕΛΟΣ.pdf
  12. Μα καλά χάνω κάτι πάλι?!?!?!? Ο νόμος αναφέρει: (άρθρο 48) "το ανωτέρω ειδικό τέλος θα υπολογίζεται επί της καθαρής αξίας του κόστους για την αγορά χρόνου ή χώρου και θα βαρύνει τον διαφημιζόμενο. Το ποσό που αναλογεί στο ειδικό αυτό τέλος αναγράφεται υποχρεωτικά στο σχετικό τιμολόγιο που εκδίδει ο πάροχος των διαφημιστικών υπηρεσιών, ο οποίος το εισπράττει αμέσως από τον διαφημιζόμενο με την προσκόμιση του τιμολογίου και το καταθέτει " Από ποια διάταξη νόμου προκύπτει η υποχρέωση του διαφημιζόμενου να προβεί αυτός στην πληρωμή του???
  13. ... και το ανέκδοτο... Καταρχήν επιβάλλουν 2% και στις καταχωρήσεις καταλόγου (πχ 11880 ,11888 κ λοιπά) Αλλά το ανέκδοτο ήταν όταν σε τηλεφωνική επικοινωνία με το ΕΔΟΕΑΠ τους ρώτησα "Μα καλά εάν διατηρώ ιστοσελίδα επαγγελματικής προβολής μου (www. ///// .gr) θα πρέπει να πληρώνω και για αυτή 2%? Η απάντηση ουσιαστικά ήταν ΝΑΙ (με το σκεπτικό ότι από την στιγμή που δηλώνονται ως διαφημιστική δαπάνη στα βιβλία μου, έχει 2%) Νομίζω ότι έχει χαθεί κάθε μέτρο.
  14. Καλησπέρα Τάσο, Λογικά θα χρειαστείς και τον αριθμό της κάρτας ανεργίας κατά την υποβολή της αίτησης. Οπότε ακόμα κ αν υπήρχε επίσημη πηγή για να πληροφορηθείς για το αν κάποιος είχε κάρτα ανεργίας (εγώ πάντως δεν γνωρίζω), δύσκολα θα βρεις τον αριθμό της. Οπότε αν θέλεις, θα μπορούσες να εκμαίευσης την πληροφορία ζητώντας αντίγραφο κάρτας ανεργίας για τους προσληφθέντες της επίμαχης περιόδου για το αρχείο της εταιρείας... Η άλλη λύση φυσικά είναι αν υπάρχει κάποιο κονε στον ΟΑΕΔ. Καλή συνέχεια
  15. Γιατί; Γιατί ΟΕ και δεν παραμένει ΙΚΕ;;;; Άλλωστε οι μισοί λογιστές (μπορεί κ παραπάνω) μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για αυτή την μορφή εταιρείας!!!!
  16. Από ένα αντίγραφο λαμβάνουν οι συναλλασσόμενοι (λογιστής κ φορολογούμενος), αν κάτι πάει στραβά (πχ καταγγελία) τότε το βγάζουμε στην επιφάνεια. Ως τότε είναι μεταξύ τους. Η όλη φάση μας οδηγεί λίγο πιο κοντά στην υλοποίηση συστημάτων ποιότητας...
  17. Καταθέτω προς συζήτηση ένα πρωτόλειο κείμενο συγκατάθεσης επεξεργασίας στα πλαίσια του GDPR. Όλοι μαζί μπορούμε να το κάνουμε καλύτερο Document5.pdf
  18. Το κείμενο του αρχείου (για όσους δεν έχουν pdf reader) Δήλωση συναίνεσης στα πλαίσια του Νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ–GDPR) Το λογιστικό γραφείο, στα πλαίσια της παροχής υπηρεσιών λογιστικών-φορολογικών και συναφών υπηρεσιών (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: αιτήσεις προς δημόσιες υπηρεσίες) διατηρεί αρχείο προσωπικών δεδομένων για τους πελάτες της, προκειμένου να παρέχει κατά το δυνατόν καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες. Το λογιστικό γραφείο, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ασφάλεια των δεδομένων αυτών, με δεδομένη πάντα την προσήκουσα εχεμύθεια. Τα δεδομένα αυτά διατηρούνται στο αρχείο του λογιστικού γραφείου καθ’ όλη την διάρκεια της συνεργασίας της με τον φορολογούμενο-πελάτη της και για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται από το νόμο. Σε περίπτωση διακοπής της συνεργασίας(πχ μη σύνταξη φορολογικής δήλωσης για ένα έτος από το λογιστικό γραφείο),το λογιστικό γραφείο δεν έχει υποχρέωση διατήρησης-διαφύλαξης του αρχείου. Δικαιώματα: Ο φορολογούμενος-πελάτης, με έγγραφο αίτημα (έγγραφο, email, fax) .μπορεί να: · Έχει στην διάθεση του τα δεδομένα που συλλέγει και διατηρεί το λογιστικό γραφείο και τον αφορούν, άμεσα. · Ζητήσει, σε περίπτωση που έχει την οποιαδήποτε ένσταση και δεν επιθυμεί την διατήρηση του σχετικού αρχείου, την εξαίρεση του από την διατήρηση των δεδομένων του. · Ζητήσει από το λογιστικό γραφείο την πλήρη διαγραφή των δεδομένων που έχει στην κατοχή του το λογιστικό γραφείο. · Ζητήσει, εκτάκτως, ο ίδιος ή αρμοδίως εξουσιοδοτημένα άτομα, την αποστολή εγγράφων μέσω email ή fax. Η αποστολή γίνεται από το λογιστικό γραφείο στα πλαίσια της καλής πίστης, μόλις και εφόσον είναι τεχνικά εφικτό. Υποχρεώσεις: Ο φορολογούμενος-πελάτης έχει την υποχρέωση:1) Να δηλώσει email επικοινωνίας και ενημέρωσης με το λογιστικό γραφείο καθώς και να προβεί στην σχετική ρύθμιση αυτού, έτσι ώστε να μην περιέρχονται τα μηνύματα του λογιστικού γραφείου στα ανεπιθύμητα. 2) Να ενημερώνει άμεσα για τυχών αλλαγές στα προσωπικά του στοιχεία (κυρίως email). 3) Να παρέχει επιπλέον πληροφορίες και δεδομένα, όταν ζητηθούν από το λογιστικό γραφείο, για την διεκπεραίωση-ολοκλήρωση των υποθέσεων του που έχει αδιαμφισβήτητα αναθέσει στο λογιστικό γραφείο. 4) Να δηλώνει τα τρίτα πρόσωπα που μπορούν κατά περίπτωση να αιτηθούν και να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που διατηρεί το λογιστικό γραφείο. Σε αντίθετη περίπτωση το λογιστικό γραφείο, είναι υποχρεωμένη να αρνηθεί την όποια παροχή πληροφοριών σε τρίτα μη εγκεκριμένα άτομα. 5) Σε περίπτωση παύσης συνεργασίας με το λογιστικό γραφείο, να αλλάζει τους κωδικούς πρόσβασης προς τις δημόσιες υπηρεσίες, για τους οποίους έχει γνώση το λογιστικό γραφείο. Στα πλαίσια των προαναφερόμενών, παρακαλούμενα μας απαντήσετε σε μερικές ερωτήσεις: Σας ευχαριστούμε για την συνεργασία Στα πλαίσια των προαναφερόμενών, παρακαλούμε συμπληρώστε τα ακόλουθα: Email [email protected] Κινητό:1234567890 Τηλ 1 :2310607165 Τηλ2 :2310651688 FAX :1234567890 Επιθυμώ πέρα από εμένα ή και την σύζυγο μου πληροφορίες να παρέχονται και στα ακόλουθα πρόσωπα: Ονοματεπώνυμο: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣΙΩΑΝΝΗΣ ΑΦΜ/ΑΤ/ΙΔΙΟΤΗΤΑ: ΤΕΚΝΑ Ονοματεπώνυμο: - ΑΦΜ/ΑΤ/ΙΔΙΟΤΗΤΑ:- Ονοματεπώνυμο: - ΑΦΜ/ΑΤ/ΙΔΙΟΤΗΤΑ: - Οι πληροφορίες που αιτούμαι , παρακαλώ να μου παρέχονται με τους ακόλουθους τρόπους: Email: ΝΑΙ FAX: ΝΑΙ Εγγράφως : ΝΑΙ Εξουσιοδοτώ , το λογιστικό γραφείο, όπως κάνει χρήση των πληροφοριών, των δεδομένων και των κωδικών πρόσβασης των δικών μου, όσο και της συζύγου μου στις υπηρεσίες του δημοσίου, που θα της παρέχω προκειμένου να διευθετούνται οι υποθέσεις που του αναθέτω: ΝΑΙ Επιθυμώ, την ενημέρωση μου και την ειδοποίηση μου για τις υποχρεώσεις μου από το λογιστικό γραφείο, μέσω email, για θέματα φορολογικού, ασφαλιστικού ή και οικονομικού ενδιαφέροντος: ΝΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
  19. thx geka Αλλά από την άλλη ένα copy paste θα έκανε κ αυτό την δουλειά... http://nitropdf.helpmax.net/en/tasks-and-tools/export-from-pdf/select-and-copy-text-and-images/ άντε να μαθαίνουμε κ τιπουτας
  20. Τυπικά ναι έχεις δίκιο, όμως δεδομένου οτι σπάνια θα έρθει ιδιώτης μαζί με την σύζυγο για να κάνουν κοινή δήλωση, τεκμαίρεται ότι έχει λάβει εξουσιοδότηση - εντολή ο σύζυγος από την σύζυγο για τα "σχετικά". Το σχετικό κείμενο μπορεί να ενσωματωθεί στην απόδειξη παροχής που εκδίδουμε οπότε με ένα χαρτί (μπρος - πίσω) τελειώνουμε. Τώρα για τους μόνιμους πελάτες στον βαθμό που δεν μας καλύπτει το ιδιωτικό συμφωνητικό που έχουμε υπογράψει (γιατί αυτό είναι το σωστό) θα πρέπει να υπάρξει σχετικό συμπληρωματικό συμφωνητικό.
  21. Έχεις δίκιο συνάδελφε. Το πρόβλημα δεν είναι όμως εάν τα συγχέουμε εμείς... Αλλά ότι το υπουργείο αρχίζει κ τα μπερδεύει, γιατί από την στιγμή που βάζει στο παιχνίδι το EBITDA και αριθμοδείκτες τότε μετουσιώνει το έντυπο Ε3 από αμιγές φορολογικό έντυπο και σε οικονομικό-λογιστικό, οπότε κάπου εκεί αρχίζουν τα προβλήματα!
  22. ? Δηλαδή εάν σου ζητήσει κάποιος τιμολόγιο θα εκδώσεις ΤΠΥ?
×