Jump to content

mixaxri

simple Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. 1. Αν ο ΚΑΔ των επιχειρήσεων δεν περιλαμβάνεται στο συνημμένο στο Παράρτημα Πίνακα τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. 2. ΓΙα όσες επιχειρήσεις (με ΚΑΔ που περιλαμβάνεται στον Πίνακα) ο ποιητής αναφέρει στη νέα διευκρινιστική : ΄΄Για τις επιχειρήσεις ή εργοδότες που υπέβαλλαν Κανονική (01) Α.Π.Δ., στην οποία συμπεριέλαβαν τις αποδοχές Δώρου Πάσχα των απασχολούμενων, των οποίων η εργασιακή σχέση τελούσε σε αναστολή, κάνοντας χρήση των Κωδικών Τύπου Αποδοχών (04) και (19), δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια.΄΄ Δηλαδή, με την αρχική οδηγία έπρεπε να στείλουμε δύο ΑΠΔ (Κανονική για τις αποδοχές Μαίου + Συμπληρωματική για τα Δώρα) ενώ στη συνέχεια με νέες οδηγίες αναφέρει οτι αν τα είχαμε στείλει όλα μαζί δεν πειράζει δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να ήταν σωστοί οι κωδικοί (1,4,19). Θεωρώ (προσωπική γνώμη) οτι είναι καλύτερα να στείλετε δύο ΑΠΔ (τώρα ξέρω πολύ θα αρχίσουν να κράζουν...😎)
  2. Αν σας απαντήσει εγγράφως ή σε email οτι δεν θέλει να εργαστεί νομίζω οτι δεν υπάρχει υποχρέωση επαναπρόσληψης. Έχουμε φτάσει στο σημείο αντί να συντηρηθούν εκείνοι που θέλουν να εργαστούν αλλά δεν μπορούν λόγω των συνθηκών να συντηρούμε τους τεμπέληδες.
  3. Καλησπέρα σας , μέχρι 30-6-20 είναι υποχρεωτική η Σύμβαση. Από 1-7-20 και μετά μπορείτε αλλά με ερωτηματικά γιατί υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Σύμφωνα με το ΔΕΝ δεν είναι υποχρεωτική. Η μερική απασχόληση δεν απαγορεύεται, αρκεί να μη θέλει η επιχείρηση να συμμετέχει και στη ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ (οπότε θα μπορεί).
  4. Γίνεται μία τροποποίηση του Δ.Σ. σε μία Α.Ε., αφού ολοκληρώθηκε ο έλεγχος από την αρμόδια τοπική υπηρεσία του Γ.Ε.ΜΗ. , έχει αποσταλεί η τροποποίηση με την σημείωση οτι για να ολοκληρωθεί θα χρειαστεί να προσκομίσουμε τη βεβαίωση μεταβολής από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. Στη συνέχεια το αρμόδιο τμήμα της Δ.Ο.Υ. (μετά από ραντεβού βέβαια γιατί δεν προλαβαίνουν(!!!!) από την πολύ δουλειά) μας ζήτησε ασφαλιστική ενημερότητα για τα μέλη του Δ.Σ. που έχουν ποσοστό μεγαλύτερο από το 3%. Γίνεται ηλεκτρονικά η αίτηση (από το efka μένουμε σπίτι (όχι εμείς πάντως) ) και αφού πέρασε μια ημέρα μας ενημέρωσαν οτι χρειάζονται να τους προσκομίσουμε όλα τα δικαιολογητικά και την απόφαση του Γ.Ε.ΜΗ. με την έγκριση της τροποποίησης του Δ.Σ για να μας δώσουν την ασφαλιστική ενημερότητα. Η απορία μου είναι η εξής : Πόσο δύσκολο είναι με ένα κ....κουμπί να ενημερώνονται αυτόματα όλες οι υπηρεσίες ;;
  5. Από το Εργάνη καλά τα πήρε, αλλά είναι δυνατόν να κάνουμε αίτηση για ένα ποσό στις 11/5 και στη συνέχεια μετά από 5-6 ημέρες να βγαίνει διαφορετικό ποσό λόγω νέων στοιχείων προσωπικού.. Σωστά έχει γίνει η αλλαγή ποσού (τουλάχιστον για τις εταιρίες που είδα μέχρι στιγμής) αλλά γιατί για μια ακόμη φορά δεν δημιούργησαν μια ολοκληρωμένη εφαρμογή και καθόμαστε να εξηγούμε στους πελάτες τα ανεξήγητα ;
  6. Έχω μιλήσει με ΑΑΔΕ και μου είπαν οτι προώθησαν το θέμα σε ανώτερα κλιμάκια, απλά μου έκανε εντύπωση οτι δεν είχαν ξανακούσει για τέτοια περίπτωση, όποιος μπορεί να καλέσει στην ΑΑΔΕ και να γνωστοποιήσει και αυτός το πρόβλημα.
  7. Έχετε δίκιο, απλά όσοι κάνουν συμπληρωματική δήλωση μην ξαναστείλουν και το 0,29.
  8. Λογικά, όπως στέλνετε τρεις εγγραφές στην ΑΠΔ με τύπο αποδοχών 01, στην περίοδο αναστολής θα στείλετε αντίστοιχα τρεις εγγραφές με κωδικό 18.
×
×
  • Create New...