Jump to content

Pacioli

simple Members
  • Posts

    125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Pacioli last won the day on October 1

Pacioli had the most liked content!

2 Followers

About Pacioli

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αθήνα

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Pacioli's Achievements

  1. Επίσης: Ενα άλλο μεγάλο ΚΡΙΣΙΜΟ πρόβλημα με το MyDATA, είναι ότι βγήκε ΑΤΕΣΤΑΡΙΣΤΟ. Πως θα μπορούσε όμως να τεσταριστεί? Ειναι απλό. Επρεπε να επιλέξουν γύρω στις 200- 300 εθελόντριες εταιρείες (μεγάλες , με αρκετά πολύπλοκο business ) , αρχικά με ένα ειδικό s/w διαμορφωμένο μόνο για test (πάλι απο εθελόντριες εταιρείες πληροφορικής) , να κάνουν το εξής: - Να ανεβάζουν τα Εσοδα - Να ανεβάζουν τα Εξοδα (χωρίς να τα διασταυρώνουν) -Nα ανεβάζουν Αποσβέσεις, Μισθοδοσίες , τακτοποιητικές. Και να εξετάσουν τη δουλεια του λογιστή ως προς το : - Πόσο εύχρηστο είναι να κάνει την εισαγωγή ΟΛΩΝ των στοιχείων ο λογιστής στο MyDATA? - Αντιστοιχίζεται πλήρως η εισαγωγή στοιχείων στο ERP με την εισαγωγή στοιχείων στο MyDATA? δηλ, μήπως θα χρειαστεί ο λογιστής να "σπάσει" την πορεία των εργασιών του για να κάνει την εισαγωγή στοιχείων στο MyDATA? - Συμπληρώνονται σωστά οι δηλώσεις ΦΠΑ ? - Στο τέλος του έτους, συμπληρόνωνται σωστά τα Ε3? - Μπορεί εύκολα ο λογιστής να κάνει διορθώσεις στο τέλος της χρήσης? - Μπορεί εύκολα ο λογιστής να κάνει τις συμφωνίες τοπικού / MyDATA? - Πως θα μπορούσε να βελτιωθεί το MyDATA , για να βοηθήσει τον Λογιστή στις δουλειές του? Και αφού τεσταριστεί σε ένα βαθμό 98%+ τότε να βγεί στην αγορά σε κανονική έκδοση .
  2. Ενα παραπλήσιο πρόβλημα το είχα θέσει στους MyDATA-τζήδες, δηλ, ένα Παραστατικό να μπορεί να περαστεί 2 φορές (μερικώς) σε ένα ERP , αλλά μου δηλώσανε - ούτε λίγο-ούτε πολύ ότι αυτοί είναι οι διάνοιες , και θα γίνει όπως το λένε αυτοί, και δεν αλλάζει.. δηλ. θα πάει σε 1 παραστατικό.
  3. Kαλά... έχει να πέσει πολύ γέλιο στην περίπτωση αυτή. Θα καταργηθούν τα τοπικά standards και θα θεσπιστούν Ευρωπαϊκά.. (Αρα, πάει σε κάποια στιγμή το MyDATA... τζάμπα ο κόπος και ο χρόνος...) (Τώρα.. όσον αφορά την ορολογία, είναι αρκετά λεπτό το θέμα ) Πάντως οι Ευρωπαίοι προσανατολίζονται ήδη σε Ευρωπαϊκά standards, γιατί είναι πολλές εταιρείες πληροφορικής που έχουν πωλήσει σε όλη την Ευρώπη ERP και διαμαρτύρονται, γιατί δεν είναι δυνατόν τα ERP τους να υποστηρίζουν 27 διαφορετικές προδιαγραφές. Εν τούτοις.. επιμένουν στα τοπικά. Αλλα παίζει να εμπλακούν και παγκόσμιοι οργανισμοί, γιατί το έχουν κάνει μόδα όλοι. Ηδη η Αιγυπτος έχει φτιάξει τα δικά της. Καταλαβαίνεις, ότι ένα s/w με παγκόσμιες πωλήσεις, δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζει τις προδιαγραφές όλων των κρατών της γης. Χρειαζόμαστε ένα παγκόσμιο standard.
  4. Μη διασταυρούμενο. Τα έχουν μπλέξει μεσα στο κεφάλι τους οι MyDATAτζήδες, και μπερδεύουν και τον κόσμο Χονδρικα, Αντικριζόμενα θεωρούν τα Χονδρικής , ακόμα και αν αυτά αφορούν ενδοκοιν. παραδώσεις ή εξαγωγές που δεν μπορούν να διασταυρωθούν. π.χ 1.2 Τιμολόγιο Πώλησης / Ενδοκοινοτικές Παραδόσεις 1.3 Τιμολόγιο Πώλησης / Παραδόσεις Τρίτων Χωρών κλπ. τα οποία ούτε αυτά μπορούν να διασταυρωθούν. Αντίθετα τα λιανικής τα θεωρούν σαν μη αντικριζόμενα. Το σωστό είναι να υπάρχουν : Διασταρούμενα Μη διασταυρούμενα. Τωρα... αν δεν μπορούν να ξεδιαλύνουν αυτές τις έννοιες μέσα στο μυαλό τους... καταλαβαίνεις τι γίνεται και παρακάτω.. Θα τα δείτε εν καιρώ , γιατί τώρα είσαστε απορροφημένοι και με τα θέματα της πανδημίας.
  5. Απ'όσο γνωρίζω κάνει έλεγχο μόνο για ΑΦΜ εσωτερικού, εκτός αν έχουν αλλάξει κάτι τώρα τελευταία.. Αν το περάσει σαν χονδρική εσωτερικού, ένα test που έκανα, με 1.1 το παίρνει κανονικά . Θα πρέπει να μπεί το διακριτικό της χώρας. ΑΦΜ δεν ελέγχει, έβαλα 9999999 και πέρασε
  6. Ειναι Ιδιώτης δηλαδή? Αν Ναι... λογικά στο MyDATA θα πρέπει να πάει σαν Λιανική (11.1 ΑΛΠ, ή 11.2 ΑΠΥ), άσχετα αν έχεις εκδόσει Τιμολόγιο. Category + E3 τα δέοντα.. (Με κάθε επιφύλαξη, δεν το έχω αντιμετωπίσει).
  7. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα: βάλανε τις επιχειρήσεις να στέλνουν μαζί με την σύνοψη Εσόδου και τους χαρακτηρισμούς του εσόδου. (ουσιαστικά δηλ και την λογ. εγγραφή στο MyDATA). Μα τι ξέρουν οι επιχειρήσεις απο λογιστικές εγγραφές, αυτά είναι χωράφια του Λογιστή. Πάση θυσία πρέπει να αποσυνδεθούν οι χαρακτηρισμοί απο τις συνόψεις, και καλό είναι να αποστέλλονται συγκεντρωτικά απο τον Λογιστή στο τέλος της περιόδου. Ειπαμε... Ο καθείς στο είδος του... γιατί αλλοιώς σε λίγο θα μπούμε σε φοβερή ακαταστατσία.
  8. Τι να σου πώ? Πρόσβαση στην Τιμολογιέρα τους δεν έχω, δεν την έχω δουλέψει κάν, απλά σκέφτηκα κάποιες βελτιώσεις σύμφωνα με τα video της ΑΑΔΕ. Φυσικά, αν είναι μόνο για Χονδρικες Εσωτερικού , καλύτερο φαίνεται το δικό σου μοτίβο. Μαλιστα θα πρότεινα στη Ροή Συναλλαγής να υπάρχει μόνο ΠΩΛΗΣΗ , και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ . (Αντίστοιχα και για το δικό μου μοτίβο πρέπει να είνα έτσι. Λαθος οι Χονδρικές Λιανικές) Επίσης, αφού μιλάμε για Χονδρική Εσωτερικού μόνο,(και κανονικά αυτό μόνο πρέπει να καλύπτει η τιμολογιέρα, γιατί είναι διασταυρούμενη συναλλαγή, και πρέπει να ανέβει όσο το δυνατόν ποιό γρήγορα) δεν χρειάζεται και το ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ .Εννοείται Εσωτερικού. Το τι παραστατικό θα φύγει μπορεί να υπολογιστεί σε συνδιασμό ΠΑΓΙΟ / ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ / ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ. (πχ, μπορεί ένα μικρό συνοικιακό συνεργείο μέσα στο ΤΠΥ να βάλει και κάποια ανταλλακτικά - Αν θυμάμαι καλά μέχρι το 30%) Για το MyDATA όμως αυτό θα φύγει 1.1 Τιμολόγιο Πώλησης.
  9. Καλησπέρα PROAKIS, Καλή η ιδέα σου να βγεί εφαρμογή της τιμολογιέρας για κινητά, πλήν όμως, θα πρέπει να πούμε ότι πάνω στο Τιμολόγιο κάποιος θα θελήσει να γράψει πολλά πράγματα, ειδικα οι Πολ. Μηχανικοί, γράφουν ολόκληρα κατεβατα, αρα χρειάζεται οποσδήποτε και το χειρόγραφο να έχει κάποιο είδος σήμανσης. Οστόσο μια εφαρμογή για κινητά καλό είναι να υπάρχει. Θα βοηθήσει αρκετούς, που δεν γράφουν και πολλά-πολλα πάνω στο Τιμολόγιο. Τωρα όσον αφορά την βελτίωση της Τιμολογιέρας: Δεν χρειάζονται τόσα πολλά παραστατικά για ένα απλό ταλαίπορο φορολογούμενο που θα δουλεύει την Τιμολογιέρα τους: Τι χρειάζεται : Χρειάζεται να υπάρχουν προρυθμισμένα απο την ΑΑΔΕ τα εξής : 1) Απλά τέσσερα παραστατικά (για τον χρήστη): Τιμολόγιο (Χονδρική) Τιμολόγιο (Χονδρική Επιστροφής) Απόδειξη (Λιανική) Απόδειξη (Λιανική επιστροφής) Με μία standard σειρά ,και ο χρήστης αν θέλει θα βάζει επιπλέον σειρές. 2) Να υπάρχουν μερικά fix είδη που δεν θα μπορεί να σβήσει ο χρήστης. Αυτοπαράδοση - Προϊόντα Αυτοπαράδοση - Λοιπά Αυτοπαράδοση - Υπηρεσία Ενοίκιο - Εσοδο Εσοδο Τρίτων Τελη με ΦΠΑ (Σακκούλες) Δωροεπιταγή 3) Να υπάρχουν 2 fix συναλλασόμενοι που δεν θα μπορεί να σβήσει ο χρήστης. -πελατης λιανικης -εσωτερικός (για αυτοπαραδόσεις) 4) Δεν χρειάζεται να χαρακτηρίζει ο ταλαίπορος χρήστης το κάθε ΝΕΟ είδος που θα εισάγει, με category και Ε3. Χονδρικά Πράγματα : κάθε νέο είδος που θα εισάγει θα χαρακτηρίζεται με κάτι απο τα παρακάτω: Πάγιο Εμπορεύματα Προϊόντα Πρώτες Υλες Λοιπά Αποθέματα Υπηρεσία 5) Ο κάθε νέος πελάτης θα πρέπει να χαρακτηρίζεται * Με την χώρα (υπάρχει) * Με την παρακάτω Ιδιώτητα -επιτηδευματιας - Πελ. Λιανικής (για την περίπτωση που θέλει τους Λιανικής ονομαστικά) -ΔΕΗ/ΕΥΔΑΠ/Δημοσιo/ΝΠΔΔ/Τράπεζα/Ασφ.Οργανισμός/ΟΤΕ 5) Το τι ctegory_** + E3 θα κινεί το κάθε είδος, ( Πάγιο , Εμπορεύματα , Προϊόντα, Υπηρεσία κλπ, κλπ) θα είναι προρυθμισμένα απο την ΑΑΔΕ, και καλό είναι να μην βάζει χέρι εκει ο απλό χρήστης γιατί θα τα κάνει "μαντάρα", (εκτός αν το φτιάξει ο λογιστής για χάρη του πελάτη του) Ετσι: Το παραστατικό και οι χαρακτηρισμοί που θα διαβιβαστούν στην ΑΑΔΕ θα υπολογίζονται απο το πρόγραμμα με βάσει τα παραπάνω: ============ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ============================ π.χ Ο χρήστης έχει επιλέξει : Τιμολόγιο (Χονδρική) Με Πελάτη επιτηδευματια και με χώρα Γαλλία . Και με είδη "Eμπορεύματα" Αρα το παραστατικό της ΑΑΔΕ θα είναι: 1.2 Τιμολόγιο Πώλησης / Ενδοκ.Παραδόσεις και θα κινηθούν και οι κατάλληλοι χαρακτηρισμοί ------------------------------------------------------- Ο χρήστης έχει επιλέξει : Τιμολόγιο (Χονδρική) Με Πελάτη Λιανικής. Και με είδη "Eμπορεύματα" Αρα το παραστατικό της ΑΑΔΕ θα είναι: 11.1 ΑΛΠ και θα κινηθούν και οι κατάλληλοι χαρακτηρισμοί ------------------------------------------------------- π.χ Ο χρήστης έχει επιλέξει : Τιμολόγιο (Χονδρική) Με Πελάτη επιτηδευματια και με χώρα Γαλλία . Και με είδη "Υπηρεσία " Αρα το παραστατικό της ΑΑΔΕ θα είναι: 2.2 Τιμολόγιο Παροχής / Ενδοκοινοτική Παροχή Υπηρεσιών και θα κινηθούν και οι κατάλληλοι χαρακτηρισμοί ΚΛΠ, ΚΛΠ
  10. Στην Τιμολογιέρα πρόσβαση δεν έχω, και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Απο τα video της ΑΑΔΕ που είδα...δεν μπορώ να καταλάβω, τις βελτιώσεις που προτείνεις. Πάντως είναι πολύ κακοστημένο το design, ούτε κυλιόμενες οθόνες έχει (grid τιμολογίου), ούτε φιλικό προς τον χρήστη είναι. Γενικώς , το αρχικό concept είναι τόσο λάθος, τόσο στραβό, που ότι και να κάνεις μετά όλα στραβά θα βγαίνουν. Θα το κοιτάξω εν ευθέτω χρόνω , μήπως μπορέσω να σκεφτώ κάτι.
  11. Αστα ... μπλέξαμε όλοι άσχημα. Εχω την διαρκή αίσθηση, ότι αυτό που θέλουν να κάνουν , είναι να πάρουν τον έλεγχο των εταιρειών απο τον Λογιστή , και να τις "αρμέγουν" κανονικά. Μα... τόσο λάθος που το έχουνε στήσει, 2 τινά μπορούν να συμβαίνουν: 1) Να μην ξέρουν τι τους γίνεται 2) Δεν επιθυμούν με τίποτα να υπάρχει συμφωνία τοπικού / MyDATA, οπότε, χορεύουν και κάνουν ότι θέλουν αυτοί. Και για να μην θέλουν να διορθώσουν το στραβό, το μυαλό μου πάει, -άθελά μου- στην 2η περίπτωση
  12. Ναι, οποσδήποτε τα χειρόγραφα έπρεπε να βρούν τρόπο να ανεβαίνουν άμεσα. Τα έχουν μπλέξει και τα έχουν κάνει …. “θου Κύριε φυλακί τω στόματί μου”. Για να καλύψουν τα χειρόγραφα ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να καταφύγουν στην λύση των παρόχων. Οταν έρχεται ένα υδραυλικός στην εταιρεία σου , και σου κόβει ένα Τιμολόγιο χειρόγραφο (εντός της εταιρείας) πως θα το ανεβάσει άμεσα πάνω? Οταν παίρνεις ένα ΤΑΞΙ και στο τέλος της διαδρομής του ζητάς Τιμολόγιο πως θα το ανεβάσει πάνω? Για να γίνει κάτι τέτοιο Κατ’αρχάς θα πρέπει : 1) Να αποσυνδεθούν οι συνόψεις απο τους χαρακτηρισμούς. 2) οπότε, άνετα όλες οι ΦΗΜ μπορούν να κάνουν ανακατεύθυνση (redirect) και απο το e_Send να στέλνουν κατ’ευθείαν στο MyDATA. 3) Επρεπε να έλθει σε συνεννόηση με τις κατασκευάστριες εταιρείες των ΦΗΜ, να κατασκευάσουν ειδικές, μικρές φορητές συσκευές, σαν κινητά τηλέφωνα με ενσωματωμένο μικροεκτυπωτή. Ο χρήστης θα πληκτρολογεί ΑΦΜ, καθ.Αξία, %ΦΠΑ και τυχόν φόρους προσθετικούς ή αφαιρετικούς (επι συνόλου). 4) Θα εκτυπώνεται αυτοκόλητη ετικέτα με κωδικο της ΑΑΔΕ . 5) Η ετικέτα θα επικολάτε πάνω στο Τιμολόγιο. Και , για τεχνικούς λόγους δεν πρέπει να υπάρχει ο MAΡΚ. Ο ΜΑΡΚ προϋποθέτει σύνδεση στο internet , και αν δεν υπάρχει δεν θα μπορέσει να τυπώσει την ετικέτα και να την επικολήσει. Κανονικά όλα τα παραστατικά πρέπει να σταμπάρονται με χρονοσφραγίδα (timestamp με nanosecont). Αυτή η χρονοσφραγίδα , θα πρέπει να τυπώνεται στην αυτοκόλητη ετικέτα και να επικολάτε πάνω στο χειρόγραφο. Ποιο είναι το κρίσιμο στοιχείο εδώ. Οταν π.χ το ΤΑΞΙ σου εκδόσει το χειρόγραφο Τιμολόγιο, θα το “χτυπήσει” στην συσκευή. Η συσκευή μπορεί να μην έχει internet να το στείλει εκείνη την στιγμή , οπότε το κρατάει στην μνήμη , και όπου βρεί wifi ξεκλείδωτο , (στο δρόμο ή στο σπίτι) το στέλνει στην ΑΑΔΕ . (Εντός της ημέρας κάπου θα βρεί internet και θα το στείλει) . Εν’τω μεταξύ ο πελάτης πέρνει το χειρόγραφο Τιμολόγιο με την ετικέτα που έχει τη χρονοσφραγίδα. Την επόμενη ημέρα , κατα την καταχώρηση του παραστατικού πληκτρολογόντας την χρονοσφραγίδα και ΑΦΜ στο erp του θα δεί μιά πράσινη ένδειξη ότι το παραστατικό είναι έγκυρο. Λιγο χονδρικά τα λέω τώρα , αλλα αυτή είναι η ουσία. Τι να τον κάνει ο υδραυλικός τον πάροχο. Συμφωνώ απόλυτα. Τα τιμολόγια είναι έγγραφα , και θα πρέπει όταν τα χτυπάει κάποιος σε κάποια διεύθυνση στο internet να βλέπει αν είναι έγκυρα ή άκυρα. Π.χ παρουσιάζει κάποιος ένα Τιμολόγιο σε ένα δικαστήριο σαν αποδεικτικό στοιχείο, πως θα ξέρει το δικαστήριο αν το έγγραφο αυτό (το τιμολόγιο εν προκειμένω) είναι έγκυρο?
  13. Προσωπική μου άποψη: Χωρίς κυρώσεις, θα το αφήσουν να κυλίσει 1-2 χρόνια , μέχρι να μπούνε όλοι μαζί στο "τρυπάκι", και μετά θα μας αλλάξουν τον αδόξαστο..και θα κοπανάνε ότι φόρο θέλουν αυτοί, και προστίμα, αφού , η συμφωνία τοπικού/ MyDATA θα είναι ένα "όνειρο θερινής νυκτός". είναι μεγάλη παγίδα. Και μετά ξέρετε τι θα μας λένε? "Μα τόσο καιρό δεν μας διαμαρτηρήθηκε κανείς". Και για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα.. Ουσιαστικά , θα φύγει ο έλεγχος της εταιρείας απο τον λογιστή και θα περάσει στους MyDATAτζήδες. (Με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται στο μέλλον) ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΜΕΣΑ.
  14. Μα.... πείτε μου σας παρακαλώ.. * Ειναι λάθος στημένο απο την αρχή. * Εχουμε αποδείξει ότι υπάρχουν καλύτερες λύσεις , σαφώς πολύ ανώτερες που θα βοηθήσουν και τις επιχειρήσεις αλλα και την εθνική μας οικονομία. * Εχουμε αποδείξει ότι η τρέχουσα λύση του MyDATA , ότι θα είναι επιβλαβής , και για τις εταιρείες και για την εθνική μας οικονομία. Οσα χρήματα και να έχουν επενδυθεί , είναι σωστό να ταλαιπορείται 2 εκ. κόσμος, και βάλε? Δεν πρέπει να διορθώσουν το λάθος? Γιατί δεν το πέρνουν πίσω να το ανασχεδιάσουν? Είναι σωστό να ταλαιπορηθεί τόσος κόσμος? Τι συμβαίνει ?
  15. Εμένα, - γενικώς - δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η ιστορία . Επιμένουν σε κάτι που είναι απο την αρχή σχεδιασμένο εντελώς λάθος. Γιατί δεν το ανακαλούν να το σχεδιάσουν σωστά? Μα θα μου πεις οι εταιρείες... τα κεφάλαια που επενδύσανε...κλπ, κλπ .. αλλα.. τόσα λεφτά δίνει το κράτος απο δω και απο εκεί, τι θα ήταν να δώσει μια επιδότηση αναδιαρθρωσης του MyDATA για τις εταιρείες πληροφορικής? Πες ότι ήτανε μιά πυρκαγιά βρε αδερφέ.. δεν θα έδινε κάποιο κονδύλι για τους πληγέντες? Any way... λέω... Ακόμα και όλες οι επιχειρήσεις (περίπου 900.000) να καταφέρουν να συντονιστούν με το MyDATA, Ακόμα και όλοι οι λογιστές να να καταφέρουν να συντονιστούν με το MyDATA, Ακόμα και όλοι οι Ελ. Επαγγελματίες να καταφέρουν να συντονιστούν με το MyDATA. Αυτό, συμφωνίες δεν πρόκειτε να βγάλει στο τέλος της χρήσης , και επειδή, δεν θέλει να αυξήσει τους φόρους θα πατ΄ήσει πάνω στις ασυμφωνίες των επιχειρήσεων με το MyDATA , και θα κοπανάει ότι φορολογία και πρόστιμα θέλει το κράτος, για κάθε εταιρεία ξεχωριστά. Ισως το χρησιμοποιείσει και για άλλους σκοπούς ?? ... δεν ξέρω, πολλα μπορεί να γίνουν στο μέλλον. Παντως, εμένα μου δείχνει κάτι σε πολύ πονηρό.
×
×
  • Create New...