Jump to content

dakis

simple Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Καλημερα, εκανα την βλακεια να προσθεσω την επιδοτηση οεαδ στα φορολογικα εσοδα της χρησης 2011 μιας ΟΕ, κομμωτηριου συγκεκριμενα, και μαλιστα εβγαλα και λιγα κερδη. Τι θα ηταν καλυτερα να διορθωσω το ε3, ε5 και κατα συνεπεια και τα ε1 τους και να μεταφερω την ζημια που θα προκυψει ή να το αφησω ετσι? Η εταιρεια μολις εκλεισε και στις δηλωσεις 2012, 2013 βγαινουν ζημιες ουτως ή αλλως χωρις να χρειαζονται την μεταφορα. Εσεις τι θα κανατε?
  2. Κι εμενα μου ετυχε τετοια περιπτωση και στον ελεγχο του ΙΚΑ ουτε που το ειδανε.
  3. Σ' αυτον τον νομο αναφερει το Ναυτικο Επιμελητηριο. Επισης εμαθα οτι εχει πληρη απαλλαγη φορου. Καλο, ε????? Θα προχωρησω κι εγω και για οτι περιεργο συναντησω θα σε ενημερωσω. Ο δικος σου θα προσφερει και τον skipper? Πρεπει να δω και αυτο το θεμα, μηπως θα πρεπει να ασφαλιζεται? Οσο για την αμοιβη μου, δεν ξερω τι να χρεωσω, σκεφτομουνα ενα 30% πανω απο μια απλη β. Ποσο χρεωνουν για τετοιες εταιριες? Ειναι πολυ φιλος και δεν θελω να παρεξηγηθουμε.
  4. Δεν εχω λογια να σε ευχαριστησω, πραγματικα με εβγαλες απο μεγαλο κοπο. Ευτυχως τα νεα μετρα δεν τον πιανουν ακομα..... Ο νομος αυτος δεν οριζει τιποτα για τεκμαρτο ναυλο, εχεις κατι υποψη σου? Σε ποιες περιπτωσεις εκδίδουμε το δελτιο προμηθειας? Δεν πιστευω να εχουν κανενα περιεργο ταμειο ασφαλισης, στο τεβε θα τον ασφαλιζα. Και ενα τελευταιο ερωτημα μηπως υπαρχει κανενας περιορισμός για να παρει επαγγελματικο αυτ/το?
  5. Σας ευχαριστω πολυ για την αμεση και πολυτιμη βοηθεια σας. Θα μελητησω και θα επανελθω εφ' οσον χρειαστει. Απ'οτι βλεπω μιλαμε για ΝΕΠΑ η οποια καταρτίζεται απο δυο τουλαχιστον ιδρυτες, οποτε το σεναριο της ατομικης απορριπτεται.
  6. Καλημερα σας, Για κακη μου τυχη προσφερθηκα να αναλαβω την τηρηση βιβλιων ενος φιλου ο οποιος προκειται να αγορασει μεταχειρισμενο ιστιοπλοικο μηκους 14.93μ με σκοπο ναυλωσεων του.......Επιβεβαιωνω αυτο που εχετε στο μυαλο σας....... Ηδη στο ξεκινημα συναντησα πολλα προβληματα, ακομα και ως προς την εδρα της επιχειρησης αν θα μπορουσα να δηλωσω την κατοικια του πελατη. Στο φορουμ δεν βρηκα τιποτα σχετικο παρα μονο το θεμα της τεκμαρτης ναυλωσης, προφανως θα προηγειται καποιο συμφωνητικο. Οποιος συναδελφος ασχολειται με παρομοιες επιχειρησεις τον παρακαλω πολυ να μου προσφερει την οποιαδηποτε βοηθεια.
  7. Να σας δωσω τα συγχαρητηρια για το θεμα αυτο και να ευχαριστησω ολους οσους συνεβαλαν. Βρισκομουν στο εξης διλλημα: 8ωρες * 4 ημερες = 20-22 ενσημα, αμοιβη: μισθός 32/40 ή 6.5 ωρες * 5 ημερες = 25 ενσημα (μετα απο τη δικη διαφωτιση), αμοιβη: μισθός 32.5/40 Θεωρω πως η δευτερη περιπτωση εχει το ιδιο κοστος για τον εργοδοτη ειναι καλυτερη ομως για τον εργαζομενο που δεν χανει σε ενσημα. Να σας πληροφορησω απλα πως σε τρια υποκαταστημα ικα που ρωτησα παραδοξως επιμενουν πως τα ενσημα της δευτερης περιπτωσης ειναι τα ιδια με τη πρωτη
  8. Μήπως γνωρίζει κανείς για τη χαρτοσήμανση ιδιωτικού συμφωνητικού? Στη δική μας περίπτωση θα γίνει συμφωνητικό μεταξύ του προμηθευτή μας και του προμηθευτή του στο εξωτερικό που θα αναφέρει ότι θα γίνει μεταφορά υπολοίπου απο τον προμηθευτή μας σε εμάς (εκχώρηση).Το υπόλοιπο αυτό, και το δικό μας και του προμηθευτή μας προέκυψε απο την πώληση του ίδιου αγαθού. Μήπως θα πρέπει να συνταχθεί και ένα ακόμα συμφωνητικό μεταξύ του προμηθευτή μου και εμού? Οσον αφόρά τη χαρτοσήμανση 3,6%, καταρχήν είναι υποχρεωτική? και αν ναι ποιος θα πρέπει να την αποδόσει? φαντάζομαι ο προμηθευτής μας αν μείνουμε στο πρωτο συμφωνητικό, αν όμως θα πρέπει να γίνει και δευτερο θα το ξανακαταθέσουμε κι εμείς?
×