Jump to content

TSAP

simple Members
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

TSAP last won the day on March 5

TSAP had the most liked content!

About TSAP

  • Rank
    *
  • Birthday 02/21/1968

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Θεσσαλονίκη
  • Interests
    Η/Υ, Καλή ρετσίνα,Ταξίδια στην Ελλάδα.
  1. Αγαπητέ, Αν τα λεγόμενά σου δεν μπορούν να πείσουν τους συναδέλφους, φαντάσου τον ελεγκτή που βλέπει τον εργάτη να σερβιρει. Αν όπως είπες κουβαλάει καφάσια, είναι καθαρός και ευπρεπής για να σερβίρει και σουβλάκια???
  2. Υπάρχουν εταιρείες παροχής επιχειρηματικών πληροφοριών, που δίνουν πληροφορίες για Τειρεσία. Έτσι ελέγχεται και ο ΑΦΜ. Άλλη λύση ο γνωστός σε τράπεζα ή Δ.Ο.Υ.
  3. Την προηγούμενη εβδομάδα, το εγκαταστήσαμε στην επιχείρηση μας, για να λειτουργήσει πλήρως από 1/1/2009. Ο χρόνος μου φαίνεται λίγος. Η παραμετροποίηση είναι αρκετά χρονοβόρα (Είμαστε ακόμα στην δημιουργία παραστατικών πώλησης). Οι δυνατότητές του βέβαια φαίνεται να είναι απεριόριστες, αλλά απαιτείται λεπτομερειακή καταγραφή των διαδικασιών που θα ακολουθούνται. Απαραίτητη θεωρώ την χρήση προσωρινών - μεταβατικών λογαριασμών ειδικά στους χρηματικούς λογαριασμούς (τράπεζες, όψεως κ.τ.λ.) καθώς και στην κοστολόγηση εισαγωγών (αν έχετε). Γενικά πρέπει να αλλάξεις τρόπο σκέψης και να φύγεις από την λογική του Κεφαλαίου( το οποίο και εγώ το δουλεύω 15 χρόνια και ξέρω πόσο δύσκολο είναι). Είναι σημαντικό είναι να καταγράψεις τις βασικές σου ανάγκες, και να βρεις έναν συνεργάτη που να εμπιστεύεσε για το "στήσιμο". Για τις πωλήσεις on-line. Είναι αρκετά εύκολο αρκεί να έχεις περάσει μέσα στο πρόγγραμμα όλα τα απαραίτητα στοιχεία (φωτογραφίες, χαρακτηριστικά, συσχετισμούς ειδών, τιμές, εκπτώσεις κ.τ.λ. Έχω ακούσει ότι η ELECTRONET χρησιμοποιεί το entersoft για την δικτύωση των καταστημάτων-μελών αλλά και για το site. Για να καταλήξω, αν όπως λες είναι επείγον να περάσετε άμεσα σε ERP, θα πρότεινα να πάτε σε Atlantis (ως συνέχεια του κεφαλαίου) και αφού μπείτε στην λογική που χρειάζεται ένα erp, προχωράτε και σε κάποιο "μεγαλύτερο". Δεν νομίζω να προλαβαίνετε να στήσετε το entersoft, ή άλλο μεγάλο erp, για να ξεκινήσει την λειτουργία του 1/1/2009.
  4. Εφόσον από την "Ατομική Σύμβαση" δεν προσδιορίζεται με σαφήνεια ο τόπος παροχής εργασίας, τότε η μετάθεση συνιστά διευθυντικό δικαίωμα. Επιπρόσθετα, από την νομολογία προκύπτει ότι, αν ο εργαζόμενος κατά την υπογραφή της σύμβαησς γνώριζε ότι ο εργοδότης διατηρεί και άλλα υποκαταστήματα, είναι εφικτή η μετάθεση με το σκεπτικό ότι ο εργαζόμενος γνώριζε ότι υπήρχε πιθανότητα μετάθεσής του. Βέβαια δεν πρέπει να μεταβληθούν οι λοιποί όροι εργασίας ( μισθός, ανάθεση κατώτερης εργασίας κτλ). Επειδή υπάρχουν αρκετές ιδαιτερότητες (στην νομολογία), σε κάθε περίπτωση καλό είναι να υπάρχει και έγγραφη συναίνεση του εργαζόμενου.
  5. Στην Θεσσαλονίκη όλα κύλισαν ομαλά, αν και οι εισηγητές δεν έιχαν κάτι να προσφέρουν. Ήταν μια τυπική διαδικασία, και το μόνο κέρδος κάποιες απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα συναδέλφων. Πως θα μπορούσαν άλλωστε να ολοκληρωθούν όλα αυτά τα θέματα? Τα τυροπιτάκια πάντως ήταν νοστιμότατα.!!!!!!!! Υ.Γ. Χαιρετίσματα στον Δημήτρη και την Μαρία από ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ (και από τον Σταύρο).
  6. Σε δική μου αντίστοιχη περίπτωση αποχώρησης, συντάξαμε και καταθέσαμε "Ιδιωτικό συμφωνητικό λύσης μίσθωσης".
  7. Από αυτά που λες, καταλαβαίνω πως δεν θα απολύσει προσωπικό αλλά θα κόψει τις νυχτερινές βάρδιες που κοστίζουν περισότερο. Με μια γρήγορη έρευνα που έκανα, δεν συνιστά βλαπτική μεταβολή, γιατί δεν μειώνει τις ώρες εργασίας με αντίστοιχη μείωση των αποδοχών. Βλαπτική μεταβολή αποτελεί η αύξηση των ωρών εργασίας χωρίς την ανάλογη άυξηση των αποδοχών καθώς και η μείωση του μισθού με την μείωση των ωρών εργασίας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει μείωση των ωρών εργασίας. Τα παραπάνω χρήματα στον μισθό προέρχονται από άλλες διατάξεις που αφορούν ειδικές συνθήκες εργασίας.
  8. Από τα βοηθητικά προγράμματα θα κάνεις re-update τα αρχεία λογιστικής - πελατών - προμηθευτών. Πιστεύω πως θα διορωθούν άμεσα. Πρώτα βέβαια κάνε backup.
  9. Είμαι χρήστης του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ από KEF2. Δυστυχώς έχω παρατηρήσει ότι το πρόγραμμα δεν το εξελίσουν, απλώς βάζουν κάποια πράγματα που να "θυμίζουν" ERP για να σπρώξουν τις επιχειρήσεις σε αυτά. Δεν είναι τυχαίο πως στην Θεσσαλονίκη, τα άτομα που είναι χρόνια στην UNISOFT (τώρα ALTEC) και έχουν μείνει στηνεταιρεία, ασχολούνται με τα ERP και την υποστήριξη του ΚEF την έχουν αναλάβει νέα άτομα με μικρότερη εμπειρία. Τέλος να επισημάνω πως και η εξέλιξη από KEF3 σε KEF4, υποσχόταν πολλά πράγματα, τα οποία όμως δεν πραγματοποιήθηκαν(Παραδείγματα. 1.Καταχώρηση Serial Number, 2. Εκτύπωση Εκκαθαριστικής ΦΠΑ στο παλιό τετρασέλιδο έντυπο 3. Βάθος αναζήτησης σε καρτέλες 4. Διαχείρηση εισφοράς ανακύκλωσης κ.τλ.). Δεν είναι τυχαίο πως στην τελευταία έκδοση 4.11F, άλλαξαν τον τρόπο εκτύπωσεων για μπορούν να τυπώνονται οι καταστάσεις έγχρωμες κτλ. Κατά τα άλλα, είναι ένα πολύ καλό πρόγραμμα, με πολλές δυνατότητες που μπορεί να καλύψει όλες σχεδόν τις ανάγκες μιας επιχείρησης.
  10. Καλημέρα, Χτες παρακολούθησα την ενημέρωση που έκανε το Οικ.Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης για τις άδειες. Σαν αρχή να επισημάνω, πως παρά τα όσα λέγονται για "συναδέλφους" και ότι όλοι πρέπει να είμαστε ενωμένοι, αυτό που παρατήρησα είναι ότι η διοίκηση του ΟΕΕ, απευθυνόμενη προς το κοινό που παρακολουθούσε, μιλούσε για "μέλη του ΟΕΕ και αδειοδοτούμενους από τον ΟΕΕ". Αυτό που ένιωσα είναι πως η ισοτιμία δεν υπάρχει στο μυαλό τους. Στα πρακτικά θέματα, αυτό που κατάλαβα είναι πως ο νέος νόμος αφορά μόνο τους κατόχους πτυχίου ΑΕΙ και ΤΕΙ, και δεν αφορά τους υπολοίπους που είτε είναι εμπερικοί είτε προέρχονται από άλλες σχολές. Επίσης μπορούν όσοι έχουν συμπληρώσει τα απαιτούμενα από τον νέο νόμο χρόνια, να καταθέσουν άμεσα αιτήσεις για αλλαγή στην άδεια, χωρίς να απαιτείται δημοσιεύση του νόμου στο ΦΕΚ, για να είναι έτοιμοι όταν θα ανακοινωθούν τα σεμινάρια επιμόρφωσης - αξιολόγησης, τα οποία θα διαρκούν μία ή δύο μέρες και θα είναι δωρεάν. Το πρόβλημα είναι πως κανείς δεν γνωρίζει πότε θα γίνουν, πως θα καθοριστεί η σειρά παρακολούθησης μιας και το ενδιαφέρον είναι τεράστιο και σε πόσο χρόνο θα αρχίσουν να δίνονται οι πρώτες αναβαθμισμένες άδειες. Το μόνο σίγουρο είναι πως η αξιολόγηση θα είναι τυπική και όχι ουσίας. Πως θα μπορούσε άλλωστε με επιμορφωτικά σεμινάρια 1-2 ημερών; Το σίγουρο είναι πως με τον νέο νόμο τακτοποιούνται ορισμένες αδικίες του παρελθόντος, αλλά δημιουργούνται νέες αδικίες, καθώς δεν υπάρχουν μεταβατικές διατάξεις ειδικά για τους απόφοιτους ΤΕΙ Γ'τάξης που σύμφωνα με τον νέο νόμο και την προυπηρεσία θα έπρεπε να πάρουν Α' τάξης άδεια. Το ΟΕΕ επίσης ανακοίνωσε πως από 1/1/2007 θα διοργάνωνει δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια για τα μέλη. Δεν διευκρίνησαν βέβαια αν στα μέλη εννοούν και όσους έχουν άδειες ή μόνο τους κατόχους πτυχίου ΑΕΙ.
  11. Μάλλον είμαστε πολλοί σε αυτή την μοίρα. Εγώ εργάζομαι ως λογιστής σε επιχείρηση εδώ και 13 χρόνια, έχω όλη την ευθύνη του λογιστηρίου, συντάσσω κάθε χρόνο τον ισολογισμό και τα αποτελέσματα, αλλά έχω κολλήσει στο Β' τάξης και δεν μπορώ να υπογράψω τίποτα. Να ενημερώσω τους συναδέλφους ότι αύριο 28/6/2006 ώρα 19.00 στην αίθουσα τελετών του πανεπιστημίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στην Θεσσαλονίκη, το Οικονομικό επιμελητήριο Ελλάδας οργανώνει ημερίδα με δύο θέματα, εκ των οποίων το ένα είναι η "ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΦΟΡΟΤΕΧΝΗ-ΛΟΓΙΣΤΗ". Πιστεύω πως πρέπει να πάμε όλοι. Θα σας ενημερώσω αν υπάρξει κάποια εξέλιξη.
  12. Η διαδικασία με ascii είναι λίγο πολύπλοκη. Ελπίζω με τις σημειώσεις που έχω κρατήσει από προηγούμενη φορά που χρειάστηκε να κάνω το ίδιο, να μπορέσεις να κάνεις τις αλλαγές. 1. Δημιουργούμε αρχείο με τα πεδία που θέλουμε να τροποποιήσουμε (από report level II). Η πρώτη στήλη περιέχει τον "κωδικό κλειδί"(συνήθως ο κωδικός) το οποίο δεν αλλάζει. Το αρχείο πρέπει να αποθηκευτεί σε μορφή *.prn (μορφοποιημένο κείμενο). 2.Από το DOS c:\edit\"όνομα αρχείου".prn, και ανοίγει το αρχείο. Σημειώνουμε το νούμερο από το οποίο ξεκινάει η κάθε στήλη του αρχείου. π.χ. πεδίο 1 --- στήλη 1 , πεδίο 2 ---- στήλη 12, πεδίο 3 - --- στήλη 25). ΑΝ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ (,) ΜΕ ΤΕΛΕΙΑ (.) - Από την επιλογή "αρχείο" αποθηκευουμε τις αλλαγές. ("ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΣ). 3. Πληκτολογώντας EXIT επιστρέφουμε στα windows. 4. Στο "ΚΕΦΑΛΑΙΟ" επιλέγουμε REPORT - COMMUNICATION - ASCII FILES , και πηγαίνουμε στην σχεδίαση fonts. 5. ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ***** ΠΡΟΣΟΧΗ ****** Επιλέγουμε το αρχείο στο οποίο θα γίνουν οι μεταβολές (π.χ. για τιμές αποθήκης - το αρχείο αποθήκης) & επιλέγουμε ένα αρχείο *.afn, ή δημιουργούμε ένα νέο <νέο αρχείο>. Επιλέγουμε σχεδίαση. Το ονομάζουμε οπως επιθυμούμε και πατώντας enter, εμφανίζει μία φόρμα σχεδίασης. Με F2 εμφανίζεται πίνακας "Θέσεις πεδίων" Με Crtl+F10, εμφανίζει πίνακα με τα πεδία του αρχείου που θέλουμε. Σημειώνουμε τα πεδία που θα τροποποιηθούν και το πεδίο - κλειδί (π.χ. πεδίο 2 = κωδικός πεδίο 14 = τιμή χονδρικής πεδίο 15=τιμή λιανικής) Πατάμε ESC & στο πίνακα "Θέσεις πεδίων" γράφουμε σε κάθε σειρά α) το Νο του πεδίου β) το : γ) το μέγεθος του πεδίου (Παράδειγμα 2:10 14:6 15:6 6. Αφού τελειώσουμε στον πίνακα "Θέσεις πεδίων πατάμε ESC και επιστρε΄φουμε στην σχεδίαση. Στην θέση 1 βάζουμε τον κωδικό κλειδί και μποστά από αυτό το σύμβολο @ (δηλαδή το @1 σημαίναι ότι θα πάρει το πεδίο από την πρώτη γραμμή του προηγούμενου πίνακα). Τα υπόλοιπα πεδία τα βάζουμε στις θέσεις που είχαμε σημειώσει στο βήμα 2. Δηλαδή @1 (στην αρχή) @2 (στην στήλη 14) @3 (στην στήλη 25) (Το @ δηλωνει την αρχή του πεδίου). 7. Αφού τελειώσουμε τον σχεδιασμό, και για να "καταλάβει" το κεφάλαιο, πρέπει να βάλουμε τον χαρακτήρα # στην επόμενη κενή γραμμή της σχεδίασης (γραμμή 2). - Καταχωρούμε τις αλλαγές. 8. IMPORT ΑΡΧΕΙΟΥ . Από communication - import αρχείου, επιλεγουμε το αρχείο που δημιουρήσαμε. Στο όνομα αρχείου ascii, γράφουμε την διαδρομή που βρίσκεται το αρχείο prn που θέλουμε να εισάγουμε (π.χ. c:\temp\allagi.prn). Εμφανίζονται κάποιες ερωτήσεις, στιςε οποίες συνήθως απαντάμε όχι. 9. Αν όλα είναι σχεδιασμένα σωστά, γίνεται αυτόματα η εισαγωγή των στοιχείων. Σε αντίθετη περίπτωση εμφανίζει μήνυμα " Υπάρχουν μηνύματα λαθών" ή "Ο κωδ. δεν συμφωνεί" Σε αυτή την περίπτωση ξαναβλέπουμε τον σχεδιασμό και ελέγχουμε αν επιλέξαμε το σωστό αρχείο (παράγραφος 5). ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΟ BACKUP, πριν από κάθε ενέργεια.
×
×
  • Create New...