Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/16/2021 in all areas

  1. Κι εγώ καταλαβαίνω (και με τη ΑΑΔΕ που μίλησα) ότι από το 2022 μόνο μέσω ειδικής φόρμας μέχρι της 20 του επόμενου μήνα!! όχι από δικό μας πρόγραμμα!!! κι αναρτιέμαι !!!! ποιος σκ@τ@ λόγος υπάρχει να γίνει έτσι, αφού η ουσία είναι ότι η ΑΑΔΕ θα έχει τα στοιχεία που θέλει! Τι τους ενδιαφέρει από που θα ανέβουν!!?
    3 points
  2. μπορώ να καταργήσω (σε πρώτη φάση) τα εσόδων-εξόδων. μόνο με mydata τα απλογραφικά. αρκεί να θέλουν όλοι. σε δεύτερη και τα φορολογικά των διπλογραφικών. και να βγω σε πρόωρη σύνταξη θέλω ,βρείτε ένα τρόπο.
    3 points
  3. Καλησπέρα σας, Υποθέτω ότι ανήκετε στην ηλικιακή ομάδα 20-30 ετών. Για να μην έχετε τέτοια θέματα στο μέλλον, καλό θα ήταν να προσπαθήσετε να κάνετε κανονικές συνεννοήσεις. Τι πάει να πει "προχώρησε σε πρόσληψη χωρίς την έγκριση σας"; Στο δοκιμαστικό για ποιον λόγο πήγατε; Δοκιμάζατε εσείς αν θέλετε να δουλέψετε εκεί ή σας δοκίμαζε ο εργοδότης; Αν έχω πέσει μέσα στη μαντεψιά της ηλικίας σας, εκτιμώ ότι πρόκειται για κλασσική περίπτωση (μη) συνεννόησης με millenial...
    2 points
  4. Καλά τα λέτε συνάδελφε απλώς για συμπλήρωμα: Ε4: Αρχικός Πίνακας ΠροσωπικούΣτις περιπτώσεις σύστασης νέου παραρτήματος ή απασχόλησης προσωπικού για πρώτη φορά, εκτός του χρονικού διαστήματος υποβολής του Ετήσιου πίνακα προσωπικού, δηλαδή από 22/10 κάθε έτους έως 30/09 του επόμενου έτους, τότε και μόνο υποβάλλεται Ε4-Αρχικός πίνακας προσωπικού. Συγκεκριμένα για τις περιπτώσεις νέων εργοδοτών, οι οποίοι προβαίνουν σε πρόσληψη εργαζομένων για πρώτη φορά, καθώς και για όσους εργοδότες δημιουργούν παραρτήματα με νέες προσλήψεις εργαζομένων,ή εφόσον μετά τις 21/10 υποβάλλεται για πρώτη φορά ηλεκτρονικά πρόσληψη εργαζομένων, υποδεικνύεται η υποβολή και Αρχικού Πίνακα Προσωπικού προκειμένου να υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής τροποποιητικών και συμπληρωματικών πινάκων και να δηλώνονται τα στοιχεία του Τεχνικού Ασφαλείας, του Γιατρού Εργασίας και του Νόμιμου Εκπροσώπου σε αυτόν. Η υποβολή Αρχικού πίνακα λοιπόν γίνεται με σκοπό να δοθεί η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής τροποποιητικών και συμπληρωματικών πινάκων, οι οποίοι συνδέονται πάντα με έναν ηλεκτρονικά υποβληθέντα Ετήσιο ή Αρχικό πίνακα προσωπικού. http://www.odigostoupoliti.eu/wp-content/uploads/2015/10/ergani.pdf
    2 points
  5. Μα.... πείτε μου σας παρακαλώ.. * Ειναι λάθος στημένο απο την αρχή. * Εχουμε αποδείξει ότι υπάρχουν καλύτερες λύσεις , σαφώς πολύ ανώτερες που θα βοηθήσουν και τις επιχειρήσεις αλλα και την εθνική μας οικονομία. * Εχουμε αποδείξει ότι η τρέχουσα λύση του MyDATA , ότι θα είναι επιβλαβής , και για τις εταιρείες και για την εθνική μας οικονομία. Οσα χρήματα και να έχουν επενδυθεί , είναι σωστό να ταλαιπορείται 2 εκ. κόσμος, και βάλε? Δεν πρέπει να διορθώσουν το λάθος? Γιατί δεν το πέρνουν πίσω να το ανασχεδιάσουν? Είναι σωστό να ταλαιπορηθεί τόσος κόσμος? Τι συμβαίνει ?
    2 points
  6. Είναι κλειστό από τότε που αναρτήθηκε ο φετινός ΕΝΦΙΑ. Βγήκε μία ανακοίνωση που λέει ότι αύριο, Τετάρτη, 13/10/2021, θα είναι εκτός λειτουργία το Ε9, από 14.30 έως 16.00. Μήπως μετά ανοίξουν τις υποβολές στο 2021.
    1 point
  7. Μήνας θα κλείσει; Δίμηνο;; Μου θέλουν και (κακά) ΜΑΝΤΆΤΑ. Καλή δύναμη συνάδελφοι
    1 point
  8. Τη δεχεται και βγαζει μήνυμα εκπροθέσμου. Λέτε να βρουν ευκαρία να βαλουν προστιμο για το "εκπροθεσμο" σε πρακτικη ασκηση φοιτητη; Καλυτερα να ψαξουν για επιχειρησεις στη Βουλαρία να στειλουν τα παιδια μετα να κανουν πρακτικη.
    1 point
  9. PROAKIS

    MY DATA

    για το 2 διάβασε ενότητα ξενοδοχεία. το 1 οι σημειώσεις είχαν κάποια λαθάκια.
    1 point
  10. PROAKIS

    MY DATA

    STHN ΑΠΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ/παρακρατήσεις ? φόροι κάπου το είδα χτες στο σεμινάριο.
    1 point
  11. Ακριβώς αυτό! Είναι το μόνο επάγγελμα που είναι ήδη έτοιμο για my data και δίνει μόνο σε αυτούς παράταση! Εγώ πιστεύω ότι μας κάνουν επίδειξη δύναμης, δεν εξηγείται αλλιώς.
    1 point
  12. Καμία προσθεσμία για τον μισθωτή. Ακόμα και στις περιπτώσεις covid η προθεσμία ουσιαστικά είναι για την άρνηση, διαφορετικά θεωρείται αυτοδίκαια αποδεκτή. Κανένα πρόστιμο και καμία υποχρέωση ως προς την δήλωση των πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης για τον μισθωτή, φυσικά και κανένα πρόστιμο.
    1 point
  13. Μπορεί να υπαχθεί στο καθεστώς του άρθρου 39 για τις μικρές επιχειρήσεις καταρχήν και να παραμείνει για όσο δεν ξεπερνά τις 10.000 Ευρώ τζίρου ετησίως. Διαφορετικά γιατί να μην υπάγεται ο γυμναστής;
    1 point
  14. Πάση θυσία πρέπει να αποσυνδεθούν οι χαρακτηρισμοί απο τις συνόψεις, αυτό δεν το κατάλαβα ,ποιον ενοχλεί και δεν τον κάνουν.
    1 point
  15. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα: βάλανε τις επιχειρήσεις να στέλνουν μαζί με την σύνοψη Εσόδου και τους χαρακτηρισμούς του εσόδου. (ουσιαστικά δηλ και την λογ. εγγραφή στο MyDATA). Μα τι ξέρουν οι επιχειρήσεις απο λογιστικές εγγραφές, αυτά είναι χωράφια του Λογιστή. Πάση θυσία πρέπει να αποσυνδεθούν οι χαρακτηρισμοί απο τις συνόψεις, και καλό είναι να αποστέλλονται συγκεντρωτικά απο τον Λογιστή στο τέλος της περιόδου. Ειπαμε... Ο καθείς στο είδος του... γιατί αλλοιώς σε λίγο θα μπούμε σε φοβερή ακαταστατσία.
    1 point
  16. Ναι, οποσδήποτε τα χειρόγραφα έπρεπε να βρούν τρόπο να ανεβαίνουν άμεσα. Τα έχουν μπλέξει και τα έχουν κάνει …. “θου Κύριε φυλακί τω στόματί μου”. Για να καλύψουν τα χειρόγραφα ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να καταφύγουν στην λύση των παρόχων. Οταν έρχεται ένα υδραυλικός στην εταιρεία σου , και σου κόβει ένα Τιμολόγιο χειρόγραφο (εντός της εταιρείας) πως θα το ανεβάσει άμεσα πάνω? Οταν παίρνεις ένα ΤΑΞΙ και στο τέλος της διαδρομής του ζητάς Τιμολόγιο πως θα το ανεβάσει πάνω? Για να γίνει κάτι τέτοιο Κατ’αρχάς θα πρέπει : 1) Να αποσυνδεθούν οι συνόψεις απο τους χαρακτηρισμούς. 2) οπότε, άνετα όλες οι ΦΗΜ μπορούν να κάνουν ανακατεύθυνση (redirect) και απο το e_Send να στέλνουν κατ’ευθείαν στο MyDATA. 3) Επρεπε να έλθει σε συνεννόηση με τις κατασκευάστριες εταιρείες των ΦΗΜ, να κατασκευάσουν ειδικές, μικρές φορητές συσκευές, σαν κινητά τηλέφωνα με ενσωματωμένο μικροεκτυπωτή. Ο χρήστης θα πληκτρολογεί ΑΦΜ, καθ.Αξία, %ΦΠΑ και τυχόν φόρους προσθετικούς ή αφαιρετικούς (επι συνόλου). 4) Θα εκτυπώνεται αυτοκόλητη ετικέτα με κωδικο της ΑΑΔΕ . 5) Η ετικέτα θα επικολάτε πάνω στο Τιμολόγιο. Και , για τεχνικούς λόγους δεν πρέπει να υπάρχει ο MAΡΚ. Ο ΜΑΡΚ προϋποθέτει σύνδεση στο internet , και αν δεν υπάρχει δεν θα μπορέσει να τυπώσει την ετικέτα και να την επικολήσει. Κανονικά όλα τα παραστατικά πρέπει να σταμπάρονται με χρονοσφραγίδα (timestamp με nanosecont). Αυτή η χρονοσφραγίδα , θα πρέπει να τυπώνεται στην αυτοκόλητη ετικέτα και να επικολάτε πάνω στο χειρόγραφο. Ποιο είναι το κρίσιμο στοιχείο εδώ. Οταν π.χ το ΤΑΞΙ σου εκδόσει το χειρόγραφο Τιμολόγιο, θα το “χτυπήσει” στην συσκευή. Η συσκευή μπορεί να μην έχει internet να το στείλει εκείνη την στιγμή , οπότε το κρατάει στην μνήμη , και όπου βρεί wifi ξεκλείδωτο , (στο δρόμο ή στο σπίτι) το στέλνει στην ΑΑΔΕ . (Εντός της ημέρας κάπου θα βρεί internet και θα το στείλει) . Εν’τω μεταξύ ο πελάτης πέρνει το χειρόγραφο Τιμολόγιο με την ετικέτα που έχει τη χρονοσφραγίδα. Την επόμενη ημέρα , κατα την καταχώρηση του παραστατικού πληκτρολογόντας την χρονοσφραγίδα και ΑΦΜ στο erp του θα δεί μιά πράσινη ένδειξη ότι το παραστατικό είναι έγκυρο. Λιγο χονδρικά τα λέω τώρα , αλλα αυτή είναι η ουσία. Τι να τον κάνει ο υδραυλικός τον πάροχο. Συμφωνώ απόλυτα. Τα τιμολόγια είναι έγγραφα , και θα πρέπει όταν τα χτυπάει κάποιος σε κάποια διεύθυνση στο internet να βλέπει αν είναι έγκυρα ή άκυρα. Π.χ παρουσιάζει κάποιος ένα Τιμολόγιο σε ένα δικαστήριο σαν αποδεικτικό στοιχείο, πως θα ξέρει το δικαστήριο αν το έγγραφο αυτό (το τιμολόγιο εν προκειμένω) είναι έγκυρο?
    1 point
  17. Ο Ρόλος του Λογιστή στην Ψηφιακή Πλατφόρμα myDATA Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/56201/platforma-mydata-21-basikes-epishmanseis-synoptikos-odhgos-mydata Αν και προβλεψη το αρθρο ,,,Για να το διαβάσουμε ολοι,,!!! μηπως καταλάβουμε ,αν μπορεί να υλοποιηθεί ενας τέτοιος ρολος , ( χωρίς ΟΡΙΑ εμπλοκής !! όπως πάντα αλλωστε .. ) Συμφωνώ αγαπητε ,ενας ολόκληρος κλαδος πιαστηκε στον υπνο της καραντίνας . ΄Αν και είναι αργα ,καθώς ο Νομος εχει ψηφιστει , λεμε ΝΑΙ στα Ηλεκτρονικά Τιμολόγια ΧΩΡΪΣ οποιαδήποτε επεξεργασία , και ΟΧΙ στα Ηλεκτρονικά Βιβλία ,έτσι απλά.
    1 point
  18. και το Α ΚΑΙ ΤΟ Ω. το χειρόγραφο πρέπει να περνάει άμεσα και ΠΡΙΝ την παραλαβή από τον λήπτη. δεν με ενδιαφέρει αν το πεις εμπόρευμα ΄ή προιόν σαν ΛΗΠΤΗΣ θέλω να το βρω μέσα. κάντο σε 2η φάση.
    1 point
  19. Απίστευτο το σχόλιο σου PROAKIS απο το 2013!!! Αυτό ακριβώς σκέφτηκα και εγώ από την πρώτη στιγμή , αλλά δεν μπορούσα να το τεκμηριώσω τεχνικά τόσο σωστά όπως εσύ! Τα έσοδα του ενός είναι έξοδα του άλλου!! Μόνο έσοδα με ΑΦΜ αντισυμβαλλόμενου και έχεις τα πάντα! Θεωρώ πως τα mydata θα τα κάνει εμετό η ίδια η αγορά λόγω των μικρών επιχειρήσεων , μικροεπαγγελματιών , αγροτών κλπ που δεν υπάρχει περίπτωση να τα καταφέρουν να εναρμονιστούν εκτός ...αν αναλάβουμε εμείς ηλιθιωδώς το χρόνο και κόστος που απαιτέιται!
    1 point
  20. XΩΡΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ δεν γίνεται ο φάκελος εισαγωγών να σταλεί σε 5 λεπτά που έγραψα στο άλλο θέμα. αλλά είναι χρήσιμα για πολλούς λόγους. ο ΑΚΗΣ τα έγραφε το 2013 σαν ιδέα (οι πωλήσεις μου είναι οι αγορές του απέναντι) για τις ΜΥΦ ,βάλε και ένα PRO**** μπροστά.
    1 point
  21. Αφού μου έσπασαν τα νεύρα, από τα τηλέφωνα που μια φαίνονται κατειλλημενα και μια δεν το σηκώνει κανείς, κατάφερα να πετύχω μια υπάλληλο που δυστυχώς δεν ήταν "πρόθυμη" σαν τη δική σου, και μου είπε να ξανακαλεσω αύριο για να κλείσω ραντεβού. Μετά από 2μηνες αναμονής!!! Ωραία απάντηση!
    1 point
  22. και όμως γίνεται , χωρίς να χαθεί ο φάκελος κοστολόγησης που είναι το σημαντικότερο. σκέφτηκα κάτι με αφορμή αυτό ,που θα λύσει πολλά άλλα προβλήματα και θα απλοποιηθεί το my data ,σαν να παίζεις επιτραπέζιο. ΠΡΟΣΕΧΩΣ .
    1 point
  23. Να επιμείνεις σε τηλέφωνα. Έστειλα διακοπή επιχείρησης στις 8/7/2021 με ημερομηνία διακοπής 8/7/2021 αφού πρώτα τηλεφωνικά μου είπαν να τα στείλω όλα με mail. Έλαβα τα γνωστά mail με αριθμό πρωτοκόλλου αλλά στο μητρώο καμιά αλλαγή. Το άφησα Ιούλιο - Αύγουστο και από αρχές Σεπτεμβρίου κα΄θε πέντε λεπτά τηλέφωνο. Κάποια στιγμή μια χριστιανή το σήκωσε και αφού της ανέφερα το ιστορικό με αριθμούς πρωτοκόλλου εξεπλάγην που δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία. Σε ένα τέταρτο είχε αλλάξει η εικόνα στο μητρώο. Ξύστες κανονικά...
    1 point
  24. AN TO AΦΗΣΟΥΝ ΞΕΚΛΕΙΔΩΤΟ ή ηλίθιοι είναι ή λαμόγια.
    1 point
  25. ΚΑΙ ΑΝ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ. επί του οριστικού (έχει κάνει αποδοχή ο λήπτης) μπαίνω my data (δεν στε΄λνω τίποτα νέο) βρίσκω το παραστατικό πώλησης μου και ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΜΟΝΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΣΟΔΩΝ πχ. από εμπόρευμα σε πώληση προιόντος. του λήπτη είναι αδιάφορο αν εγώ από πώληση εμπορεύματος το πήγα πώληση προιόντος. δεν θέλουν και το αποδέχτηκε ο χρήστης ? ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    1 point
  26. ΑΠΌ το ένα ΄άκρο (δεν διορθώνεις τίποτα) στο α΄λλο (τα αλλάζεις όλα ) ,ποιος σκέφτηκε αυτή την ηλιθιότητα? έχεις επικοινωνία με αυτούς? πρόταση. ΠΡΙΝ το mydata ,να υπάρχει το PRO-DATA. (όχι pro-rata) ήτοι οι πωλήσεις μου είναι σε προσωρινό στάδιο. αν το κάνει αποδοχή ο απέναντι φεύγει στο my data. μέχρι να κάνει μπορώ να σβήσω ,να ακυρώσω ,να διορθώσω ότι θέλω. άρα οι πωλήσεις εσωτερικού είναι σίγουρες και αποδεκτές. αν δεν κάνει μέχρι τις 15 του επόμενου αυτόματα πάνε στο my data. μετά διορθώσεις μόνο με πιστωτικό και ότι προβλέπεται.
    1 point
  27. Οι ΚΑΔ του ΙΚΑ φτιάχτηκαν το 2002 πατώντας πάνω στους ΚΑΔ που ίσχυαν τότε στο taxis. (Τα 4 πρώτα με μια διεύρυνση του αντικειμένου από πλευράς ΙΚΑ) Όμως οι ΚΑΔ του taxis άλλαξαν το 2008, οπότε ανατρέχουμε στην αντιστοίχιση των καδ 1997-καδ 2008 και βρίσκουμε ποιος θα ήταν ο ΚΑΔ μας με την κωδικοποίηση του 1997 στο taxis. Κρατάμε τα 4 πρώτα τα οποία ψάχνουμε μετά στον ΟΣΥΚ Η αντιστοίχιση των καδ taxis 1997-2008 εδώ https://www.aade.gr/sites/default/files/2017-01/5_KAD_97_08a.pdf
    1 point
  28. Ναι .αλλα για να το κανεις πλεον πρεπει πρωτα να περάσεις απο 40 κύματα .και εξηγώ . Ξεκινας απο προεγραφη πχ στο εεα.μετα αφου κανεις την εναρξη πας και ολοκληρωνεις την προεγραφη στο εεα ☆και κανεις την οριστικη εγραφη ..μετα πληρωνεις τις εισφορες ...μετα περιμενεςι να φανει η πληρωμη του 2- μερες και ΜΕΤΑ μπορεις να πας στο γεμη να κανεις την εγραφη που θες με κωδικους taxisnet και βαζεις ΟΡΙΖΕΙΣ τοτε ΤΟΥΣ κωδικους γεμη .ε αν θες -χρειαζεσαι και κανα πιστοποιητικό γεμη εκει παλι κανεις αιτηση και την πληρωμη των εισφορων ΤΟΥ παλι περιμενεις να φανει η εξοφληση τους 2-3 ;μερες και μετα απ ολα αυτα εκδίδεται και παιρνεις το πιστοποιητικό που θες. Συνολικος χρονος απο την αρχη εως το τελος καμια βδομαδα . ☆Προσοχη σε ολη την παραπάνω διαδικασία σημαντικο ρολο παιζει το email που θα δηλώσεις στο εεα γιατι απο την προεγραφη εως την εγράφη σου στέλνουν προσωρινούς κώδικους εεα που πρεπει να μπεις να τους αλλάξεις . Αν βάλεις πχ το email του πελάτη που ειναι και το όρθο και ειναο ασχετος .παει την έκατσες την βάρκα . Αυτα ..τόσο απλα... Με κατι τέτοια αναπολώ την παλια χάλια εποχη που καναμε 7 έναρξης σε μια μερα .και τωρα θες 7 μερες για μια εγράφη στο Επιμελητήριο
    1 point
  29. Εχω απαντηση απο τπαλληλο επιμελητηριου οτι καταργηθηκε αυτη η υποχρεωση
    1 point
  30. Υγεία και ευτυχία σε όλους, ανανεώνω το θέμα : Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε με δυο σημαντικότατες αποφάσεις (ΣτΕ 2163-4/2020, 2323-5/2020) τα εξής : Η χορήγηση, έστω και ευκαιριακά, έντοκου χρηματικού δανείου από πρόσωπο υποκείμενο σε ΦΠΑ (ήτοι επιχείρηση), απαλλάσσεται των τελών χαρτοσήμου. Συγκεκριμένα, κρίθηκε ότι η χορήγηση δανείου (από πρόσωπο υπαγόμενο στον ΦΠΑ) με τόκο, ήτοι έναντι ανταλλάγματος, συνιστά παροχή υπηρεσιών από επαχθή αιτία, και ως εκ τούτου, εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του ΦΠΑ, αν και συνιστά απαλλασσόμενη (του ΦΠΑ) δραστηριότητα. Συνεπώς, η διάταξη του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου, που επέβαλε χαρτόσημο στα δάνεια αυτά, έχει καταργηθεί ήδη από την 1.1.1987, όταν δηλαδή ξεκίνησε να ισχύει ο νόμος περί ΦΠΑ. Πρέπει να τονιστεί, ότι η απαλλαγή παρέχεται υπό τις εξής προϋποθέσεις: το δάνειο πρέπει α) να παρέχεται από πρόσωπο υποκείμενο σε ΦΠΑ (ήτοι επιχείρηση) και β) να είναι έντοκο, ήτοι να υφίσταται αντάλλαγμα για την παροχή του. Η απαλλαγή ισχύει ακόμα και αν το δάνειο παρέχεται ευκαιριακά, δηλαδή και εάν ακόμα, η χορήγηση πιστώσεων δεν αποτελεί την κύρια οικονομική δραστηριότητα του δανειστή. Προς το παρόν, η Φορολογική Διοίκηση δεν έχει λάβει επισήμως θέση επί του θέματος με την έκδοση σχετικής εγκυκλίου. Πηγή : https://www.asnetwork.gr/newsroom/2021/01/to-ste-apallassei-ta-daneia-epiheiriseon-apo-to-hartosimo.aspx
    1 point
  31. Καλημέρα συνάδελφε, Είχα μια τέτοια περίπτωση, ορθά διάβασες. Το αλλοδαπό προσωπικό, δεν υποβάλλει δήλωση. Για να στο συγκεκριμενοποιήσω με παράδειγμα: Διπλωμάτης, αλλοδαπός, η VISA ανέγραφε "δικαίωμα διαμονής, όχι δικαίωμα εργασίας", δεν υπέβαλε δήλωση. Αντίθετα η ημεδαπή γραμματέας, επίσης εργαζόμενη του προξενείου, κατέθετε κανονικά. Καλή συνέχεια
    1 point
  32. Καλά τα λες ! όμως γιατί και σε αυτό πρέπει να κάνουμε τη ζωη μας δύσκολη ; δεν καταλαβαίνω τι ενοχλούσε η προηγούμενη εικόνα που έβγαινε στο λεπτο!
    1 point
  33. Αυτό εδώ εννοείς ? Ευτυχώς κάποια τα είχα κρατήσει ως απ' ευθείας links https://www1.aade.gr/taxisnet/info/protected/displayTillInfo.htm Τώρα το που βρίσκετα αυτό μέσα στη νέα ομορφιά δεν γνωρίζω.
    1 point
  34. Ανακοίνωσαν τη νέα λειτουργικότητα του www.aade.gr και δεν τώρα πια δεν μπαίνεις πουθενά!
    1 point
  35. Σχετικά με το ερώτημα εδώ στο facebook του Taxheaven και επειδή δεν πορώ να κάνω σχόλια στο facebook, όποιος θέλει να εκτυπώσει τα στοιχεία της επιχείρησης δεν υπάρχει πλέον επιλογή να φαίνονται κάπου αυτά τα στοιχεία με τους ΚΑΔ κλπ κλπ στο νέο Interface ή τουλάχιστον εγώ δεν την έχω βρει. Οπότε μπορούμε να τα εκτυπώσουμε με απεύθείας είσοδο από το link https://www1.gsis.gr/taxisnet/info/protected/displayFirmRegistryInfo.htm Το link αυτό υπάρχει στα Pdf κάτω-κάτω που τυπώναμε τα στοιχέια της επιχείρησης με PrintScreen και είναι κοινό για όλους.
    1 point
  36. Μπήκες μέσα στο Βιβλίο Εσόδων / Εξόδων και είδες τα Εσοδα 2πλά? Αν ναι, τότε είναι θέμα του MyDATA και θα πρέπει να το διορθώσουν. Βασικά , έκανες επανυποβολή, και με την επανυποβολή, - σε φυσιολογικές συνθήκες - ακυρώνονται οι παλαιοί ΜΑΡΚ , και τα παραστατικά παίρνουν νέο ΜΑΡΚ. Αλλα εδώ δημιουργούνται άλλα θέματα. Αντε τώρα να κάνει κάποιος επανυποβολή εσόδων κατα λάθος για 2-3 μήνες.. Θα πρέπει να ειδοποιήσει όλους τους λήπτες να ξανακάνουν επαναχαρακτηρισμό, όλων των παραστατικών 2-3 μήνες πίσω με τον νέο ΜΑΡΚ. Μεγάλο Bug που ανακάλυψες φίλε μου!... Και όλα αυτά για την ξεροκεφαλιά των υπευθύνων του Υπουργείου, που τους φωνάζουμε τόσο καιρό να γίνεται: - Κλείδωμα του παραστατικού όταν αυτό έχει χαρακτηριστεί απο τον λήπτη. - Σταθεροποίηση ΜΑΡΚ. Δηλ. Το παραστατικό όταν μπαίνει μέσα στο σύστημα να λαμβάνει άπαξ ένα ΜΑΡΚ, ο οποίος θα τυπώνεται επι του παραστατικού και να μην αλλάζει ποτέ, ούτε και με την επανυποβολή. Για του λόγου το αληθές, σας παραθέτω το αίτημα που έχει γίνει απο την κοινότητα των προγραμματιστών προ την ΑΑΔΕ. Το αίτημα έχει γίνει απο τις 16 Sep 2020 10:24:05 GMT. Δείτε το αίτημα μαζί με κάποια άλλα. https://mydata-dev.portal.azure-api.net/issues/5f61e48bc757302d3ceac8f8 Φυσικά μας "γράψανε" κανονικά. Κάποιοι βαριούνται να γράψουν κώδικα εκεί στο Υπουργείο, και φυσικα.. πάντα "πετάνε το μπαλάκι" στους άλλους... Το ωραίο είναι ότι τα έχουν γράψει κι' όλας στις "Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις myDATA * Τεχνικά θέματα (Επικαιροποίηση 26-10-2020)" https://www.aade.gr/sites/default/files/2020-10/FAQs_myDATA_techn.pdf Διαβάστε την Ερώτηση (4) (Εγώ πάντως , επιμένω: Αμεση ανάκληση και επανασχεδιασμός.)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...