Προς το περιεχόμενο

(ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ Ή ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ) ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΒΙΒΛΙΑ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορει να καταχωρηθει το ενοικιο επιχειρησης με βιβλια Β Ή Γ κατηγοριας απο το συμβολαιο και οχι απο τις αποδειξεις ενοικιου ανεξαρτητα αν εχει πληρωθει ή οχι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να καταχωρηθει το ενοικιο επιχειρησης με βιβλια Β Ή Γ κατηγοριας απο το συμβολαιο και οχι απο τις αποδειξεις ενοικιου ανεξαρτητα αν εχει πληρωθει ή οχι ?

Στα β ναι...

Στα γ όχι... θες ταμιακό παραστατικό...

Ή να το θέσω καλύτερα, το έξοδο μπορείς να το εμφανίσεις και πρέπει ανά μήνα βάσει του μισθωτηρίου...

Η εξόφλησή του θέλει ταμιακό παραστατικό (απόδειξη είσπραξης ενοικίου, απόδειξη πληρωμής, καταθετήριο τράπεζας κτλ)....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ, στα β σαν παραστατικο μπαινει το μισθωτηριο. τώρα όσον αφορά αν το πληρώνεις... στα β΄είναι άλλο θεμα... :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΠΟΤΕ ΕΙΤΕ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΑ Β ΚΑΤΑΧΩΡΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ .

ΣΤΑ Γ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ? ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΩΝΩ 50 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ Ή ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ?

ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΟΔΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΕΣΟΔΟ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ Ή ΚΟΒΩ ΑΠΟΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΧΩΡΩ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω το πιο σωστο ειναι να πιστωνετε τον λογ.53 (53.08 ή 53.98) οχι τον 50, επειδη δεν νομιζω οτι ειναι προμηθευτης ο εκμισθωτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΠΟΤΕ ΕΙΤΕ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΑ Β ΚΑΤΑΧΩΡΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ .

ΣΤΑ Γ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ? ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΩΝΩ 50 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ Ή ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ?

ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΟΔΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΕΣΟΔΟ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ Ή ΚΟΒΩ ΑΠΟΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΧΩΡΩ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ?

Για την Β ομολογώ δεν ξέρω.

Στη Γ ο συλλογισμός σου με βρίσκει σύμφωνη.

Δηλ. παραστατικό για την εγγραφή της δαπάνης είναι το συμφωνητικό και πληρωμής (ταμειακό) η απόδειξη του ενοικίου ή το καταθετήριο.

Και για την περίπτωση που εισπράτεις ενοίκια πάλι η ίδια τακτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΠΟΤΕ ΕΙΤΕ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΑ Β ΚΑΤΑΧΩΡΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ .

Σωστός.

ΣΤΑ Γ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ?

Όχι μπορείς, πρέπει!

ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΩΝΩ 50 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ Ή ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ?

Άνοιξε στον 53,98 "ενοίκια χρήσης πληρωτέα" (όπως λέει και ο HAL 9000)... Κάθε μήνα, 62,04 σε 53 και με την πληρωμή 53 σε 38...

ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΟΔΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΕΣΟΔΟ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ Ή ΚΟΒΩ ΑΠΟΕΙΞΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΧΩΡΩ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ?

Αυτό το κάνουν μόνο οι ελεύθεροι επαγγελματίες (το διαγεγραμμένο).... Δλδ, κόβουν απόδειξη μόνο όταν εισπράτουν.. Στη παροχή υπηρεσίας, η απόδειξη εκδίδεται με την ολοκλήρωση της υπηρεσίας, ως έχει συμφωνηθεί... Και στη περίπτωση της είσπραξης του ενοικίου, το τίμημα συνέεται με το δεδουλευμένο και εκκαθαρισμένο της υπηρεσίας, καθώς η αμοιβή καθορίζεται ανά μήνα στο μισθωτήριο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ενοικιο ως εσοδο και εξοδο είτε εισπράτεται είτε οχι πρέπει να εμφανίζεται ολοκληρο και να καταχωρήτε κανονικα στα βιβλια ή στην φοολογική δηλώση φυσικου προσώπου

το αντικείμενο φορολογίας δεν ειναι το εισπραττόμενο ενοικιο αλλα αυτο καθ αυτο το έσοδο απο το ενοικιο

απο την αλλή η καταχωρση εξοδου (ενοικιου στην συγκεκριμενη περιπτωση) είτε αυτο πληρωνετε είτε όχι αποτελει λόγο απορριψης των βιβλίων

αρα ειτε Β ειτε Γ ως εσοδο κανονικα στο βιβλιο ή στην ομαδα 7

και ως εξοδο ή στο βιβλο ή στον 62.04

απο εκει και πέρα υπάρχει και η διαδικασια εκχώρησης του εσοδου στο δημοσιο, αν θεωρουμε οτι δεν μπορει να εισπαραχθει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¨¨¨¨απο την αλλή η καταχωρση εξοδου (ενοικιου στην συγκεκριμενη περιπτωση) είτε αυτο πληρωνετε είτε όχι αποτελει λόγο απορριψης των βιβλίων ¨¨¨¨¨

εξηγείτε σας παρακαλώ αυτή την πρόταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συγνωμη εχει καταργηθει η απορριψη

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄

ΚΥΡΟΣ ΒΙΒΛΙΩΝ & ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ.

ΑΠΟΡΡΗΤΟ

Άρθρο 30

Κύρος και αποδεικτική δύναμη βιβλίων

και στοιχείων(1), (2), (3), (4), (5), (6), (7), (8), (9)

1. Με την επιφύλαξη των όσων ορίζονται στις επόμενες παραγράφους του άρθρου αυτού, το κύρος και η αξιοπιστία των βιβλίων και στοιχείων του Κώδικα αυτού δεν θίγεται από τη διαπίστωση παρατυπιών ή παραλείψεων σ’ αυτά και ο προϊστάμενος της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. υποχρεούται να αναγνωρίζει τα δεδομένα που προκύπτουν από αυτά, κατά τον προσδιορισμό των κατά περίπτωση φορολογικών υποχρεώσεων του επιτηδευματία. Οι κατά τ’ ανωτέρω παρατυπίες ή παραλείψεις επισύρουν, εκτός αντίθετης ειδικής ρύθμισης, μόνο οικονομικές και διοικητικές κυρώσεις ανάλογες με το είδος και την έκτασή τους, σε συνάρτηση με τα οικονομικά μεγέθη που προκύπτουν από τα τηρούμενα βιβλία.

2. Τα βιβλία και στοιχεία κρίνονται ανεπαρκή ή ανακριβή και συνεπάγονται εξωλογιστικό προσδιορισμό της φορολογητέας ύλης, κατά περίπτωση, μόνον εφόσον τούτο προβλέπεται από τις επόμενες παραγράφους 3, 4, 6 και 7.

3.(10) Τα βιβλία και στοιχεία της δεύτερης και τρίτης κατηγορίας κρίνονται ανεπαρκή όταν ο υπόχρεος διαζευκτικά ή αθροιστικά:

α) (11) δεν τηρεί ή δεν διαφυλάσσει το βιβλίο παραγωγής - κοστολογίου ή το βιβλίο τεχνικών προδιαγραφών ή το βιβλίο ή δελτίο ποσοτικής παραλαβής που ορίζεται από την παράγραφο 1 του άρθρου 10 του Κώδικα αυτού,

β) τηρεί ή εκδίδει ή διαφυλάσσει τα βιβλία και στοιχεία του Κώδικα αυτού κατά τρόπο που αντιβαίνει τις διατάξεις αυτού ή τηρεί βιβλία κατηγορίας κατώτερης εκείνης στην οποία εντάσσεται,

γ) λαμβάνει εικονικά ως προς τον αντισυμβαλλόμενο φορολογικά στοιχεία διακίνησης ή αξίας,

δ) εξοφλεί τιμολόγια αξίας 15.000 ευρώ και άνω με τρόπο διαφορετικό από τον οριζόμενο.

ε) (12) δεν συντάσσει και δεν καταχωρεί στο βιβλίο απογραφών τον Πίνακα Φορολογικών Αποτελεσμάτων Χρήσης, που ορίζεται από την περίπτωση Γ΄ της παραγράφου 7 του άρθρου 7 του Κώδικα αυτού ή συντάσσει αυτόν ανακριβώς.

[...] (13)

Οι πράξεις ή οι παρατυπίες ή οι παραλείψεις της παραγράφου αυτής τότε μόνον συνιστούν ανεπάρκεια, όταν δεν οφείλονται σε παραδρομή ή συγγνωστή πλάνη ή όταν καθιστούν αντικειμενικά αδύνατο και όχι απλώς δυσχερή το λογιστικό έλεγχο των φορολογικών υποχρεώσεων. Δεν συνιστούν αντικειμενική αδυναμία ελέγχου οι περιπτώσεις που αναφέρονται σε διαπιστωθείσες πλημμέλειες στα τηρηθέντα βιβλία και στοιχεία, καθώς και η αδυναμία αναπαραγωγής του περιεχομένου του θεωρημένου οπτικού δίσκου του βιβλίου αποθήκης, όταν καλύπτονται από καταστάσεις ή ηλεκτρομαγνητικά μέσα ή άλλα αναλυτικά στοιχεία, τα οποία παρέχονται στο φορολογικό έλεγχο στην προθεσμία που τάσσεται από αυτόν, με την προϋπόθεση ότι προκύπτουν με σαφήνεια τα δεδομένα, ώστε να είναι δυνατές οι ελεγκτικές επαληθεύσεις και επαληθεύονται αυτά από τα βιβλία και στοιχεία.(14)

Η ανεπάρκεια πρέπει να αναφέρεται σε αδυναμία διενέργειας συγκεκριμένων ελεγκτικών επαληθεύσεων για οικονομικά μεγέθη μεγάλης έκτασης σε σχέση με τα μεγέθη των βιβλίων και στοιχείων και να είναι αιτιολογημένη.

4.(15) Τα βιβλία και τα στοιχεία της δεύτερης και τρίτης κατηγορίας κρίνονται ανακριβή όταν ο υπόχρεος διαζευκτικά ή αθροιστικά:

α) δεν εμφανίζει στα βιβλία του έσοδα ή έξοδα ή εμφανίζει αυτά ανακριβώς ή εμφανίζει έξοδα που δεν έχουν πραγματοποιηθεί και δεν έχει εκδοθεί φορολογικό στοιχείο,

β) (16) δεν καταχωρεί στο βιβλίο απογραφών αποθέματα ή καταχωρεί αυτά ανακριβώς ως προς την ποσότητα,

γ) δεν εκδίδει ή εκδίδει ανακριβή ή εικονικά ή πλαστά ως προς την ποσότητα ή την αξία ή τον αντισυμβαλλόμενο φορολογικά στοιχεία διακίνησης ή αξίας, ή λαμβάνει ανακριβή ή εικονικά ως προς την ποσότητα ή την αξία τέτοια στοιχεία,

δ) δεν εμφανίζει την πραγματική κατάσταση της επιχείρησής του, για τον επιτηδευματία της τρίτης κατηγορίας,

ε) (16) δεν τηρεί ή δεν διαφυλάσσει ή δεν επιδεικνύει στον τακτικό φορολογικό έλεγχο τα πρόσθετα βιβλία της παραγράφου 5 του άρθρου 10 ή δεν καταχωρεί σε αυτά τις συναλλαγές ή καταχωρεί σε αυτά ανακριβώς τα στοιχεία που προσδιορίζουν το ύψος της συναλλαγής,

στ) δεν διαφυλάσσει ή δεν επιδεικνύει στον τακτικό φορολογικό έλεγχο, εντός τακτού ευλόγου χρόνου, που ορίζεται με σημείωμα της αρμόδιας Δ.Ο.Υ., κατά περίπτωση το ισοζύγιο γενικού ? αναλυτικών καθολικών ή τη μηνιαία κατάσταση του βιβλίου εσόδων ? εξόδων επί μηχανογραφικής τήρησης των βιβλίων ή τα θεωρημένα ημερολόγια και το θεωρημένο βιβλίο εσόδων ? εξόδων επί χειρόγραφης τήρησης, τα συνοδευτικά στοιχεία των αγαθών, καθώς και τα προβλεπόμενα από τον Κώδικα αυτό παραστατικά, με τα οποία ενεργούνται οι πρωτογενείς εγγραφές, ανεξάρτητα από τις διαχειριστικές περιόδους στις οποίες αυτά αφορούν.

Δεν εμπίπτει στην περίπτωση αυτή η μη διαφύλαξη και επίδειξη, η οποία οφείλεται σε λόγους αποδεδειγμένης ανωτέρας βίας, εφαρμοζομένων αναλόγως των οριζομένων στις διατάξεις της παραγράφου 3,

ζ) νοθεύει τα φορολογικά στοιχεία,

η) (16) εμφανίζει αθροιστικά λάθη στο βιβλίο εσόδων - εξόδων, στη μηνιαία κατάσταση του βιβλίου εσόδων - εξόδων, καθώς και στο βιβλίο απογραφών,

θ) (16) δεν τηρεί κατά περίπτωση τα ημερολόγια ή το ισοζύγιο του Γενικού - Αναλυτικών Καθολικών ή το βιβλίο εσόδων - εξόδων ή τη μηνιαία κατάσταση του βιβλίου εσόδων - εξόδων ή δεν τηρεί ή δεν διαφυλάσσει το βιβλίο αποθήκης ή τις καταστάσεις της ποσοτικής καταχώρισης των αποθεμάτων ή το βιβλίο απογραφών όταν δεν συντάσσονται τέτοιες καταστάσεις.

Οι πράξεις ή οι παραλείψεις της παραγράφου αυτής, για να συνεπάγονται εξωλογιστικό προσδιορισμό των αποτελεσμάτων, πρέπει να είναι μεγάλης έκτασης, ώστε να τα επηρεάζουν σημαντικά ή να καθιστούν αντικειμενικά αδύνατο το λογιστικό έλεγχο των φορολογικών υποχρεώσεων, εφαρμοζομένων αναλόγως των διατάξεων των δύο τελευταίων εδαφίων της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού για τις πράξεις ή παραλείψεις των περιπτώσεων στ' και θ' της παραγράφου αυτής.(17)

Δεν λογίζονται ως ανεπάρκεια ή ως ανακρίβεια: α) η καταχώριση εσόδου ή εξόδου σε χρήση άλλη από εκείνη που αφορά, β) οι πράξεις της περίπτωσης η’ της παραγράφου αυτής, όταν από αυτές δεν μειώνεται το φορολογικό αποτέλεσμα, γ) η αποτίμηση των αποθεμάτων με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που ορίζεται με τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 28 του παρόντος Κώδικα, με την προϋπόθεση ότι είναι δυνατή στο χρόνο που θα ζητηθεί από το φορολογικό έλεγχο η σύνταξη κατάστασης αποτίμησης αυτών με τον τρόπο που ορίζεται από τις προαναφερόμενες διατάξεις.(17)

5.(18) Η απόρριψη των βιβλίων και των στοιχείων των επιτηδευματιών που ελέγχονται από το Διαπεριφερειακό Ελεγκτικό Κέντρο (Δ.Ε.Κ.) Αθηνών ή Θεσσαλονίκης(19) στα οποία διαπιστώθηκαν πράξεις ή παραλείψεις οι οποίες κατά την κρίση της ελεγκτικής αρχής συνιστούν ανεπάρκειες ή ανακρίβειες, όπως αυτές προσδιορίζονται από το άρθρο αυτό μπορεί να κριθεί, μετά από αίτηση του επιτηδευματία από πενταμελή επιτροπή, πριν από την κοινοποίηση του φύλλου ελέγχου ή της πράξης. Στην περίπτωση αυτή ο προϊστάμενος του Διαπεριφερειακού Ελεγκτικού Κέντρου (Δ.Ε.Κ.) Αθηνών ή Θεσσαλονίκης(19) υποχρεούται να κοινοποιήσει στον επιτηδευματία σημείωμα με τις διαπιστώσεις του ελέγχου. Ο επιτηδευματίας δικαιούται, εντός είκοσι (20) ημερών από την κοινοποίηση του σημειώματος, να ζητήσει την κρίση της Επιτροπής, η οποία αποφαίνεται εντός δύο μηνών, με αιτιολογημένη απόφασή της, αν οι ανεπάρκειες ή ανακρίβειες που αναφέρονται στο σημείωμα συνεπάγονται απόρριψη των βιβλίων και στοιχείων και εξωλογιστικό προσδιορισμό της φορολογητέας ύλης. Η Επιτροπή μπορεί να διατάσσει συμπληρωματικό έλεγχο για διευκρίνιση των λόγων για τους οποίους ζητείται η απόρριψη των βιβλίων και στοιχείων. Η απόφαση της Επιτροπής είναι δεσμευτική για τον προϊστάμενο της ελεγκτικής αρχής.

Η εν λόγω Επιτροπή έχει την έδρα της στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού αποτελούμενη από:

α) ένα σύμβουλο ή πάρεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ως πρόεδρο, που ορίζεται με τον αναπληρωτή του από τον Υπουργό,

β) ένα εκ των προϊσταμένων των διευθύνσεων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογίας, που ορίζεται από τον Υπουργό και αναπληρώνεται από το νόμιμο αναπληρωτή του,

γ) ένα εκ των προϊσταμένων των Διευθύνσεων της Γενικής Διεύθυνσης Ελέγχων, που ορίζεται από τον Υπουργό και αναπληρώνεται από το νόμιμο αναπληρωτή του,

δ) ένα εκπρόσωπο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, που προτείνεται με τον αναπληρωτή του από αυτό,

ε) ένα εκπρόσωπο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, που προτείνεται με τον αναπληρωτή του από αυτή.

Χρέη γραμματέα της Επιτροπής εκτελεί φοροτεχνικός υπάλληλος ΠΕ κατηγορίας που ορίζεται με τον αναπληρωτή του από τον Πρόεδρο.

Εισηγητής για κάθε υπόθεση ορίζεται υπάλληλος του Διαπεριφερειακού Ελεγκτικού Κέντρου (Δ.Ε.Κ.) Αθηνών ή Θεσσαλονίκης(19) που προτείνεται από τον Προϊστάμενο της αρχής αυτής.

Για τη συγκρότηση, απαρτία, πλειοψηφία και λειτουργία της επιτροπής εφαρμόζονται οι διατάξεις του Οργανισμού του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών για τα συλλογικά όργανα.

Με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών ορίζεται η αποζημίωση του Προέδρου, των μελών και του γραμματέα της Επιτροπής, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.

6.(20) Τα βιβλία και στοιχεία της πρώτης κατηγορίας κρίνονται ανακριβή όταν ο επιτηδευματίας δεν καταχωρεί ή καταχωρεί ανακριβώς σε αυτά αγορές που δεν έχουν πραγματοποιηθεί και δεν έχει εκδοθεί φορολογικό στοιχείο ή δεν εκδίδει ή εκδίδει ανακριβή ή εικονικά ή πλαστά ως προς την ποσότητα ή την αξία ή ως προς τον αντισυμβαλλόμενο φορολογικά στοιχεία διακίνησης και αξίας ή λαμβάνει ανακριβή ή εικονικά ως προς την ποσότητα ή την αξία τέτοια στοιχεία, εμφανίζει αθροιστικά λάθη.

Οι διατάξεις των περιπτώσεων στ', ζ' και θ' του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου, καθώς και των δύο τελευταίων εδαφίων της ίδιας παραγράφου έχουν ανάλογη εφαρμογή και για τους τηρούντες βιβλίο αγορών.

7.(21) Δεν επηρεάζεται το κύρος των βιβλίων και στοιχείων για πράξεις ή παραλείψεις των παραγράφων 3, 4 και 6 για συνολικά οικονομικά μεγέθη μέχρι τα όρια των ποσοστών ακαθάριστων εσόδων και των αξιών που αναφέρονται κατωτέρω, ως εξής:

α) (22) Ποσοστό τρία τοις εκατό (3%) και για αξία μικρότερη ή ίση των τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ για ακαθάριστα έσοδα μέχρι και ένα εκατομμύριο πεντακόσιες χιλιάδες (1.500.000) ευρώ.

β) (22) Ποσοστό δύο τοις εκατό (2%) και για αξία μικρότερη ή ίση των διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ για ακαθάριστα έσοδα άνω του ενός εκατομμυρίου πεντακοσίων χιλιάδων (1.500.000) ευρώ.

Κατ’ εξαίρεση τα οριζόμενα όρια στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου δεν εφαρμόζονται για τις περιπτώσεις:

α) Μη έκδοσης ή ανακριβούς έκδοσης φορολογικών στοιχείων, τουλάχιστον για δύο (2) συναλλαγές, στην ίδια χρήση, που διαπιστώνονται από διαφορετικούς ελέγχους.

β) Μη έκδοσης ή ανακριβούς έκδοσης φορολογικών στοιχείων, τουλάχιστον για τρεις (3) συναλλαγές στην ίδια χρήση, που διαπιστώνονται από τον ίδιο έλεγχο.

γ) Μη έκδοσης ή ανακριβούς έκδοσης ενός στοιχείου αξίας άνω των 880 ευρώ.

δ) (23) Επί μη καταχώρισης ή ανακριβούς καταχώρισης στα πρόσθετα βιβλία της παραγράφου 5 του άρθρου 10 συναλλαγών για τις οποίες δεν έχουν εκδοθεί τα στοιχεία εσόδων εφαρμόζονται αναλόγως τα οριζόμενα στις περιπτώσεις α', β' και γ' του εδαφίου αυτού.

ε) Χρήση πλαστών, εικονικών ή νοθευμένων στοιχείων αξίας άνω των 880 ευρώ για κάθε στοιχείο ή μικρότερης αξίας εφόσον αθροιστικά λαμβανόμενα στην ίδια χρήση ξεπερνούν το όριο αυτό.

8.(24) Ειδικά όταν τα όρια είναι μεγαλύτερα από αυτά που καθορίζονται στο πρώτο εδάφιο της προηγούμενης παραγράφου ή όταν εφαρμόζονται οι διατάξεις του δεύτερου εδαφίου της ίδιας παραγράφου, τότε το κύρος των βιβλίων και των στοιχείων κρίνεται με τις γενικές διατάξεις των παραγράφων 3, 4 και 6 του ίδιου άρθρου του Κώδικα αυτού.

9.(24), (25) Οι νέες διατάξεις των παραγράφων 3, 4 και 6 όπου προβλέπουν επιεικέστερη μεταχείριση, καθώς και οι διατάξεις της παραγράφου 7 εφαρμόζονται και για τις υποθέσεις που μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου δεν έχουν ελεγχθεί, καθώς και για εκείνες που έχουν ελεγχθεί και δεν έχουν περαιωθεί οριστικά με διοικητική επίλυση της διαφοράς ή εκκρεμεί η συζήτηση προσφυγής ενώπιον των διοικητικών δικαστηρίων και του ΣτΕ. Για τις υποθέσεις που εκκρεμούν ενώπιον των δικαστηρίων αυτών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν με αίτησή τους, που υποβάλλεται στον αρμόδιο προϊστάμενο της δημόσιας οικονομικής υπηρεσίας εντός ανατρεπτικής προθεσμίας εξήντα (60) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος να ζητήσουν τη διοικητική επίλυση της διαφοράς, ακολουθούμενης της διαδικασίας του ν.δ.4600/1966 (ΦΕΚ 242 Α΄).(26)

Αν δεν επιτευχθεί η διοικητική επίλυση της διαφοράς, οι υποθέσεις αυτές κρίνονται με βάση τις προϊσχύσασες διατάξεις.(27)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λίγο ανορθόγραφος .. ε?.. :lol:

Ο Αποστόλης εννοεί ότι αν δεν καταχωρηθεί το έξοδο ή το έσοδο, άσχετα αν έχει πληρωθεί/εισπραχθεί .. μπορεί να οδηγήσει σε απόρριψη βιβλίων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 years later...

Το ενοικιο μπορει να καταχωρηθει στα β και με μια εγγραφη π.χ 1000 ευρω και στις παρατηρησεις να γραψω οτι αποτελει ετησια καταβολη ενοικιου για το 2014 (ή αρκει που αποδεικνυεται απο το συμφωνιτικό;)

Αφου έλεισα το θέμα με τα πάγια :lol:  τωρά πήγα στα ενοίκια!

Και μετά συγκεντρωτικές και περιοδική ΦΠΑ και εκαθαρριστική και παει λέγοντας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...