Jump to content

1 Screenshot

About This File

Ποτέ ξανά ένα εμπορικό πρόγραμμα (πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης, πρόγραμμα αποθήκης, οργάνωση αποθήκης, πελατολόγιο, CRM) δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό! Η EMDI εμπορική διαχείριση είναι ο καλύτερος σύντροφος του σύγχρονου επαγγελματία, που επιθυμεί οργάνωση, εύκολη διαχείριση, σωστό έλεγχο και πλήρη εικόνα των κινήσεών του!

Η έκδοση τιμολογίων έγινε παιχνιδάκι ακόμα για και τον πιο άπειρο χρήστη. Η EMDI Retail POS είναι ευέλικτη και παραμετροποιήσιμη για όλες τις επιχειρήσεις, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας!
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ EMDI – εμπορική διαχείριση, ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ONLINE ΕΠΙΔΕΙΞΗ!

Με την EMDI εμπορική διαχείριση, έχεις ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, όχι μόνο ένα απλό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών:

  • Απευθείας σύνδεση με προγράμματα voucher για αποστολές μέσω courier
  • Σύνδεση με ταμειακές μηχανές
  • Σύνδεση με ζυγαριές
  • Σύνδεση με οθόνες πελάτη
  • Προσαρμογή σε συστήματα POS
  • Συνεργασία με όλους τους φορολογικούς μηχανισμούς τύπου Α αλλά και επιλεγμένους τύπου Β. Υποστήριξη των προδιαγραφών του υπουργείου (αρχείο e).
  • Ταυτόχρονη χρήση σε εντατική λιανική και τιμολόγηση
  • Αυτόματη δημιουργία και αποστολή (κατά προτίμηση) συγκεντρωτικών τιμολογίων
  • Δεκάδες αναφορές και γραφήματα. Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών και γραφημάτων με SQL.
  • Δουλεύει άψογα σε δικτυακό περιβάλλον και μέσω internet
  • Διαθέτει ευέλικτο σύστημα εισαγωγής ειδών, από εξωτερικές βάσεις δεδομένων και νέα αναζήτησης σε βάσεις δεδομένων που δίνει γρηγορότερα αποτελέσματα.
  • Αποστολή αναφορών και τιμολογίων μέσω email (pop, gmail, hotmail, outlook, yahoo κλπ.)
  • Συνδέεται με τηλεφωνικό κέντρο ή απλή γραμμή (μέσω πρωτοκόλλου tapi) για αυτόματη εύρεση πελάτη μέσω αναγνώρισης κλήσης
  • Πελάτες/Προμηθευτές και κινήσεις/παραστατικά αυτών
  • Αποθήκη/Υπηρεσίες και κινήσεις/παραστατικά αυτών. Πρόγραμμα αποθήκης. Οργάνωση και διαχείριση αποθεμάτων.
  • Αγορές/Πωλήσεις.
  • Έκδοση αποδειξεων
  • Έκδοση τιμολογίων
  • Έκδοση παραγγελιών
  • Έσοδα/Έξοδα/Συγκεντρωτικές τιμολογίων
  • Ραντεβού/Υπενθυμίσεις
  • Αυτόματη έκδοση παραστατικών
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση
  • Δυνατότητα εκτύπωσης φορτωτικών
  • Εικονικό πληκτρολόγιο για οθόνη αφής (3 επιλογές εμφάνισης POS)
  • Σύνδεση με συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές) και δυνατότητα εκτύπωσης barcode σε απλούς εκτυπωτές αλλά και σε εκτυπωτές που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο EPL
  • Δυνατότητα χρήσης barcode σε προϊόντα, υπηρεσίες αλλά και πελάτες
  • Πρόγραμμα τιμολόγησης

Ψάχνεις για εμπορικά προγράμματα;

Αναλαμβάνουμε την πλήρη εγκατάσταση, μεταφορά ή εισαγωγή των πελατών, ειδών από το παλιό σου εμπορικό πρόγραμμα ή από excel και τη ρύθμιση φορμών. Δοκιμάζεις για 30 ημέρες χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και αν σε ικανοποιεί μόνο τότε το αγοράζεις ή το νοικιάζεις.

Με την EMDI εμπορική διαχείριση, έχεις ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, όχι μόνο ένα απλό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών.

 
Untitled-1.png

Δόσεις ή ενοίκιο:

Οι δόσεις ή το ενοίκιο εξοφλούνται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και paypal. Αν δεν εξοφληθεί η τρέχουσα δόση το πρόγραμμα κλειδώνει αυτόματα και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις. Όταν κατατεθούν χρήματα, το πρόγραμμα ξεκλειδώνει. Η υποστήριξη και οι νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται στη τιμή του ενοικίου.

Υποστήριξη:

  • Η ετήσια υποστήριξη είναι προαιρετική και περιλαμβάνει την απομακρυσμένη υποστήριξη του προγράμματος αλλά και το δικαίωμα αναβάθμισης σε όλες τις νέες εκδόσεις του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην την πληρώσει, κάθε υποστήριξη που πραγματοποιείται τηλεφωνικά κοστολογείται αναλόγως με το είδος της εργασίας και πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο έπειτα από την κατάθεση των χρημάτων εκ μέρους του πελάτη. Το πρόγραμμα δεν κλειδώνει ακόμα και αν δεν πληρωθεί η ετήσια συνδρομή εφόσον ο πελάτης μας ενημερώσει ότι δεν θέλει να έχει υποστήριξη και νέες εκδόσεις.
  • Η ετήσια υποστήριξη είναι υποχρεωτική στην περίπτωση σύνδεσης της EMDI με εταιρία courier.
  • Όταν ένας πελάτης δεν εξοφλεί την ετήσια συνδρομή υποστήριξης και χρειαστεί υποστήριξη υπάρχουν δύο περιπτώσεις:
    1. Ο πελάτης θα χρεωθεί όλες τις ετήσιες υποστηρίξεις που δεν έχει εξοφλήσει (εάν εκκρεμούν πάνω από 3 ετήσιες συνδρομές υποστήριξης, υπάρχει έκπτωση 40% στο αρχικό κόστος των συνδρομών). Σε αυτή τη περίπτωση δικαιούται και αναβάθμιση.
    2. Ο πελάτης θα χρεωθεί ό,τι ποσό συμφωνηθεί ανά περιστατικό (ενδεικτικά: διόρθωση βάσης 60 ευρώ, ανάκτηση από backup 60 ευρώ, μεταφορά προγράμματος σε άλλο υπολογιστή 60 ευρώ, ρυθμίσεις παραστατικών εκτύπωσης 30 ευρώ κ.λ.π.). Σε αυτή τη περίπτωση δεν δικαιούται αναβάθμιση

 Για όλα τα παραπάνω:

  • Δεν περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασης, παραμετροποίησης, αλλά και η σχεδίαση της εμφάνισης μέχρι ενός παραστατικού σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, που είναι 60 ευρώ και γίνεται απομακρυσμένα. Η EMDI διαθέτει ήδη ενσωματωμένα βασικά πρότυπα φορμών εκτύπωσης. Για εγκατάσταση στο χώρο του πελάτη η ελάχιστη χρέωση είναι 120 ευρώ με μέγιστη διάρκεια 2 ώρες. Κάθε πρόσθετη ώρα επιβαρύνεται με 60 ευρώ.
  • Κάθε πρόσθετη άδεια χρήσης, κοστίζει το 50% της αρχικής.
  • Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

 

 


What's New in Version 6   See changelog

Released

  • Βελτίωση αναφορών και στατιστικών



User Feedback

Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...