Jump to content

1 Screenshot

About This File

Η EMDI εμπορική διαχείριση είναι ο καλύτερος σύντροφος του σύγχρονου επαγγελματία, που επιθυμεί οργάνωση με εμπορικό πρόγραμμα, εύκολη διαχείριση – έκδοση τιμολογίων, σωστό έλεγχο, και πλήρη εικόνα των κινήσεών του! Επίσης έιναι ενα δυνατό πρόγραμμα αποθήκης για εύκολη οργάνωση αποθήκης.
Τώρα συνδέεται με myDATA για την αποστολή των παραστατικών.

Ποτέ ξανά ένα εμπορικό πρόγραμμα (οργάνωση αποθήκης, πελατολόγιο, CRM) δεν ήταν τόσο εύκολο και ισχυρό!

emdi-orders-maps-e1569745552495.jpg

Η έκδοση τιμολογίων και η οργάνωση αποθήκης έγινε παιχνιδάκι ακόμα για και τον πιο άπειρο χρήστη. Το λογισμικό EMDI εμπορική διαχείριση είναι ευέλικτο και παραμετροποιήσιμο για όλες τις επιχειρήσεις, με τιμή άκρως ανταγωνιστική και συνεχή υποστήριξη από το εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας!
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ EMDI – εμπορική διαχείριση, ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ONLINE ΕΠΙΔΕΙΞΗ!

Απευθείας σύνδεση με προγράμματα voucher για αποστολές μέσω courier

  • Σύνδεση με ταμειακές μηχανές
  • Εύκολη σύνδεση με ζυγαριές
  • Επικοινωνία με οθόνες πελάτη
  • Προσαρμογή σε συστήματα POS
  • Συνεργασία με όλους τους φορολογικούς μηχανισμούς τύπου Α αλλά και επιλεγμένους τύπου Β. Υποστήριξη των προδιαγραφών του υπουργείου (αρχείο e).
  • Ταυτόχρονη χρήση σε εντατική λιανική και τιμολόγηση
  • Αυτόματη δημιουργία και αποστολή (κατά προτίμηση) συγκεντρωτικών τιμολογίων
  • Δεκάδες αναφορές και γραφήματα. Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών και γραφημάτων με SQL.
  • Δουλεύει άψογα σε δικτυακό περιβάλλον και μέσω internet
  • Διαθέτει ευέλικτο σύστημα εισαγωγής ειδών, από εξωτερικές βάσεις δεδομένων και νέα αναζήτησης σε βάσεις δεδομένων που δίνει γρηγορότερα αποτελέσματα.
  • Αποστολή αναφορών και τιμολογίων μέσω email (pop, gmail, hotmail, outlook, yahoo κλπ.)
  • Συνδέεται με τηλεφωνικό κέντρο ή απλή γραμμή (μέσω πρωτοκόλλου tapi) για αυτόματη εύρεση πελάτη μέσω αναγνώρισης κλήσης
  • Πελάτες/Προμηθευτές και κινήσεις/παραστατικά αυτών
  • Αποθήκη/Υπηρεσίες και κινήσεις/παραστατικά αυτών. Πρόγραμμα αποθήκης. Οργάνωση και διαχείριση αποθεμάτων.
  • Αγορές/Πωλήσεις.
  • Έκδοση αποδειξεων
  • Εύκολη έκδοση τιμολογίων
  • Δημιουργία παραγγελιών
  • Έσοδα/Έξοδα/Συγκεντρωτικές τιμολογίων
  • Ραντεβού/Υπενθυμίσεις
  • Αυτόματη έκδοση παραστατικών
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση
  • Δυνατότητα εκτύπωσης φορτωτικών
  • Εικονικό πληκτρολόγιο για οθόνη αφής (3 επιλογές εμφάνισης POS)
  • Σύνδεση με συσκευές barcode (αναγνώστες και εκτυπωτές) και δυνατότητα εκτύπωσης barcode σε απλούς εκτυπωτές αλλά και σε εκτυπωτές που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο EPL
  • Δυνατότητα χρήσης barcode σε προϊόντα, υπηρεσίες αλλά και πελάτες
  • Πρόγραμμα τιμολόγησης

Ψάχνεις για εμπορικά προγράμματα;

Αναλαμβάνουμε την πλήρη εγκατάσταση, μεταφορά ή εισαγωγή των πελατών, ειδών από το παλιό σου εμπορικό πρόγραμμα ή από excel και τη ρύθμιση φορμών. Δοκιμάζεις για 30 ημέρες χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και αν σε ικανοποιεί μόνο τότε το αγοράζεις ή το νοικιάζεις.

Με την EMDI εμπορική διαχείριση, έχεις ένα πλήρες πακέτο ERP και CRM, όχι μόνο ένα απλό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων – εμπορικό πρόγραμμα, που λειτουργεί σε σύγχρονο περιβάλλον και ενσωματώνει πλήθος επιπλέον λειτουργιών.

Screenshot_1.png

emdi_erp.png


What's New in Version version 7.2018.1.675   See changelog

Released

Πελάτες
– Η επεξεργασία πελάτη αργεί όταν ανοίγει από πωλήσεις. Βελτιώθηκε με νέα ρύθμιση
– Λογαριασμός λογιστικής ανά πελάτη
– Στη λίστα ο ΤΚ είχε τίτλο σημειωσεις. Διορθώθηκε
– Δυνατότητα να ελέγχει το ΑΦΜ κατά την καταχώρηση

Αποθήκη
– Στην επεξεργασία είδους η επιλογή υποκατηγορίας είναι δύσκολη. Βελτιώθηκε
– Δυνατότητα χρήσης 2 εκτυπωτών EPL με διαφορετικές φόρμες
– Στη λίστα παραστατικών αποθήκης προστέθηκε και ο κωδικός προϊόντος.

Πωλήσεις
– Εισαγωγή από excel με σύγκριση και πρόσθετων barcode
– Έλεγχος εξόφλησης παραστατικού e-invoice. Νέα δυνατότητα
– Τα προσαρμοσμένα πεδία πώλησης μπορούν να αλλάζουν και από τη λίστα παραστατικών
– Στη λίστα πωλήσεων ο τρόπος αποστολής δεν σορτάρεται. Διορθώθηκε
– Όταν θέλουμε να στείλουμε παραστατικό με email τώρα προεπιλέγεται η φόρμα του αντίστοιχου παραστατικού βάζοντας σαν τίτλο τον αριθμό παραστατικού
– Αποθήκευση παραστατικού σαν utf8. Νέα δυνατότητα

Αναφορές
– Δυνατότητα εξαίρεσης σχέσης από την εξαγωγή της λογιστικής data comm
– Στην αναφορά 10 προστέθηκε ο τρόπος πληρωμής

Ραντεβού
– Βελτίωση ταχύτητας και δυνατότητα απενεργοποίησης αυτόματης ανανέωσης

Συγχρονισμός βάσεων
– Το πλήκτρο έναρξης τώρα απενεργοποιείται μέχρι να τελειώσει η διαδικασία συγχρονισμού
– Τα sms στέλνονται και στα κινητα που βρίσκονται στο πεδίο του τηλεφώνου με επιλογή αρχικών ψηφίων ώστε να αναγνωρίζεται το τηλέφωνο
– Η λίστα συμβάντων περιορίστηκε στις 20000 γραμμές
– Βελτιώθηκε η ταχύτητα συγχρονισμού ποσοτήτων με αποστολή αρχείου web_availabilities.tmp
– Η έξοδος τώρα λειτουργεί πάντα

Συγχρονισμός συσκευών
– Η λίστα συμβάντων περιορίστηκε στις 20000 γραμμές

Ρυθμίσεις
– Στην αντιγραφή ρυθμίσεων από χρήστη σε χρήστη τώρα δεν διαγράφεται ο προηγούμενος

Γενικά
– Διορθώθηκε η μετατροπή html σε pdf για σελίδα A5 και landscape

  • With version version 7.2018.1.675:
  • Download
 Share


User Feedback

Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...