Sign in to follow this  
  • entries
    7
  • comments
    0
  • views
    2,187

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων - Γιατί το 50% των συστημάτων CRM αποτυγχάνουν

synectics

413 views

Τι θα πρέπει να προσέξετε για να πετύχει η εφαρμογή του.

Οι διεθνείς στατιστικές σε ό,τι αφορά την υλοποίηση εφαρμογών CRM (Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) αναφέρουν ότι ένα ποσοστό από 30 έως 70% των εφαρμογών CRM αποτυγχάνουν να παράγουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα και την επιστροφή της προσφερόμενης επένδυσης (ROI). Από την άλλη οι κατασκευαστές λογισμικού προβάλλουν την τεχνολογία ως λύση για την υιοθέτηση ενός πελατοκεντρικού συστήματος με προφανή επιχειρησιακά ωφέλη. Πού λοιπόν βρίσκεται η αλήθεια; Γιατί η επιχείρηση να δαπανήσει μερικές δεκάδες εκατομμύρια και αρκετές εκατοντάδες εργατοώρες για ένα αναξιόπιστο ή αμφίβολης εφαρμογής σύστημα;

Η αιτία του προβλήματος

διαχείριση πελατειακών σχέσεωνΘα μπορούσαμε εδώ να απαριθμήσουμε μια λίστα από λόγους για τους οποίους τα συστήματα CRM είτε αποτυχγάχουν πλήρως είτε αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις προσδοκίες της επιχείρησης. Όλοι όμως οι λόγοι αυτοί μπορούν να συνοψιστούν σε μιά βασική αιτία ή για την ακρίβεια μιά εσφαλμένη πεποίθηση: Την πεποίθηση ότι μπορεί μια επιχείρηση να αγοράσει μιά λύση για διαχείριση πελατειακών σχέσεων. Παρόλη την διαφημιστική εκστρατεία μάρκετινγκ και την επικαιρότητα που έχει η έννοια CRM, στην πράξη η διαχείριση πελατειακών σχέσεων ΔΕΝ είναι λύση τεχνολογίας. Είναι μιά επιχειρησιακή στρατηγική καθορισμένη με σαφήνεια, με εφαρμοσμένες επιχειρησιακές διαδικασίες, μετρήσιμους στόχους και με την δυνατότητα γρήγορα και αποτελεσματικά να καταγράφει τις πραγματικές ανάγκες των πελατών σε όλα τα στάδια επικοινωνίας μαζί τους. Σε τελική ανάλυση η επιχειρησιακή αυτή στρατηγική , κατά βάση εκπορεύεται από την διοίκηση και μετουσιώνεται σταδιακά σε εταιρική κουλτούρα που διαχέεται στην επιχείρηση ανεξαρτήτα από το αν αποτυπώνεται ή όχι σε ένα πληροφοριακό σύστημα.

 

Περισσότερα:http://synectics.gr/crm-article/

 



0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now