Προς το περιεχόμενο
  • entries
    7
  • comments
    0
  • views
    3.052

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων - Γιατί το 50% των συστημάτων CRM αποτυγχάνουν

Τι θα πρέπει να προσέξετε για να πετύχει η εφαρμογή του.

Οι διεθνείς στατιστικές σε ό,τι αφορά την υλοποίηση εφαρμογών CRM (Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) αναφέρουν ότι ένα ποσοστό από 30 έως 70% των εφαρμογών CRM αποτυγχάνουν να παράγουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα και την επιστροφή της προσφερόμενης επένδυσης (ROI). Από την άλλη οι κατασκευαστές λογισμικού προβάλλουν την τεχνολογία ως λύση για την υιοθέτηση ενός πελατοκεντρικού συστήματος με προφανή επιχειρησιακά ωφέλη. Πού λοιπόν βρίσκεται η αλήθεια; Γιατί η επιχείρηση να δαπανήσει μερικές δεκάδες εκατομμύρια και αρκετές εκατοντάδες εργατοώρες για ένα αναξιόπιστο ή αμφίβολης εφαρμογής σύστημα;

Η αιτία του προβλήματος

διαχείριση πελατειακών σχέσεωνΘα μπορούσαμε εδώ να απαριθμήσουμε μια λίστα από λόγους για τους οποίους τα συστήματα CRM είτε αποτυχγάχουν πλήρως είτε αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις προσδοκίες της επιχείρησης. Όλοι όμως οι λόγοι αυτοί μπορούν να συνοψιστούν σε μιά βασική αιτία ή για την ακρίβεια μιά εσφαλμένη πεποίθηση: Την πεποίθηση ότι μπορεί μια επιχείρηση να αγοράσει μιά λύση για διαχείριση πελατειακών σχέσεων. Παρόλη την διαφημιστική εκστρατεία μάρκετινγκ και την επικαιρότητα που έχει η έννοια CRM, στην πράξη η διαχείριση πελατειακών σχέσεων ΔΕΝ είναι λύση τεχνολογίας. Είναι μιά επιχειρησιακή στρατηγική καθορισμένη με σαφήνεια, με εφαρμοσμένες επιχειρησιακές διαδικασίες, μετρήσιμους στόχους και με την δυνατότητα γρήγορα και αποτελεσματικά να καταγράφει τις πραγματικές ανάγκες των πελατών σε όλα τα στάδια επικοινωνίας μαζί τους. Σε τελική ανάλυση η επιχειρησιακή αυτή στρατηγική , κατά βάση εκπορεύεται από την διοίκηση και μετουσιώνεται σταδιακά σε εταιρική κουλτούρα που διαχέεται στην επιχείρηση ανεξαρτήτα από το αν αποτυπώνεται ή όχι σε ένα πληροφοριακό σύστημα.

 

Περισσότερα:http://synectics.gr/crm-article/

 



0 Σχόλια


Recommended Comments

Δεν υπάρχουν σχόλια προς εμφάνιση.

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
×