Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αριθμ. 16456/12.5.2015 Περιεχόμενο και διαδικασία δημιουργίας και τήρησης Μητρώου Επιχειρήσεων των Δήμων και των Περιφερειών


Δημοσιεύθηκε στις : [ 22-05-2015 ]
Κατηγορία: Λοιπά

Αριθμ. 16456/12.5.2015
Περιεχόμενο και διαδικασία δημιουργίας και τήρησης Μητρώου Επιχειρήσεων των Δήμων και των Περιφερειών


Αριθμ. 16456

(ΦΕΚ Β' 937/21-05-2015)

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν. 4257/2014 «Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών» (Α' 93).

2. Τις διατάξεις των άρθρων 252-270 του Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (Α' 114), όπως ισχύει.

3. Τις διατάξεις των άρθρων 107 και 194 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως ισχύει.

4. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.δ. 63/2005 (Α' 98).

5. Το Π.δ. 24/2015 «Σύσταση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων» (Α' 20).

6. Το Π.δ. 25/2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 21 - Διόρθ. Σφαλμ. Α' 22).

7. Την υπ' αριθμ. 174/3-11-2014 γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας.

8. Την υπ' αριθμ. 1371/24-11-2014 γνώμη της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας.

9. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης προκαλείται δαπάνη ύψους περίπου 18.250 € περίπου, η οποία θα καλυφθεί από τις πιστώσεις του ΚΑΕ 1723 του Ειδικού Φορέα 07-110,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Επιχειρήσεις που εντάσσονται στο Μητρώο


1. Στο Μητρώο Επιχειρήσεων εντάσσονται τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου των Δήμων και των Περιφερειών αναφερόμενα ως κατωτέρω:

- Οι Κοινωφελείς Επιχειρήσεις ΟΤΑ α' βαθμού
- Οι Δημοτικές Επιχειρήσεις ύδρευσης και αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.)
- Ανώνυμες Εταιρίες Ο.Τ.Α. α' βαθμού
- Οι Επιχειρήσεις Ο.Τ.Α. ειδικού σκοπού
- Οι υφιστάμενες αστικές εταιρίες δήμων και περιφερειών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- Αναπτυξιακές Ανώνυμες Εταιρείες Ο.Τ.Α. (άρθρο 252 παρ. 3β του Ν. 3463/2006)
- Αναπτυξιακές ανώνυμες εταιρίες περιφερειών
- Ανώνυμες εταιρίες περιφερειών, στις οποίες συμμετέχουν ως καθολικοί διάδοχοι των υποχρεώσεων των καταργημένων νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων
- Αμιγείς επιχειρήσεις περιφερειών, οι οποίες εκτελούν προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Υφιστάμενα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ) που είχαν συσταθεί από τις καταργημένες νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις

2. Κάθε Επιχείρηση, που εντάσσεται στο Μητρώο, αποκτά και τον αντίστοιχο αριθμό μητρώου, ο οποίος χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο νομικό πρόσωπο και δεν μεταβάλλεται.

Άρθρο 2
Τήρηση Μητρώου Επιχειρήσεων


1. Το Μητρώο Επιχειρήσεων των δήμων και περιφερειών τηρείται από τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις της χώρας, και ειδικότερα στα Τμήματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Νομικών Προσώπων της Διεύθυνσης Διοίκησης, τα οποία είναι αρμόδια για την εισαγωγή σε βάση δεδομένων των στοιχείων που αφορούν στη σύσταση και στη λειτουργία των επιχειρήσεων καθώς και για τον έλεγχο αυτών.

2. α) Ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και μέχρι το διορισμό του ο ασκών χρέη Γενικού Γραμματέα ορίζει σε κάθε Τμήμα της παρ. 1 έναν υπάλληλο, με τον αναπληρωτή του, ως υπεύθυνο για την καταχώρηση των στοιχείων του άρθρου 3 της παρούσης στη σχετική βάση δεδομένων του Μητρώου Επιχειρήσεων και τη διαρκή ενημέρωση αυτής.

β) Ο Δήμαρχος και ο Περιφερειάρχης ορίζουν έναν υπάλληλο, με τον αναπληρωτή του, ως υπεύθυνο για τη συλλογή και αποστολή των ως άνω αναφερόμενων στοιχείων των επιχειρήσεων των Δήμων και των Περιφερειών αντίστοιχα.

γ) Στις περιπτώσεις επιχειρήσεων, στις οποίες συμμετέχουν περισσότεροι από ένας ΟΤΑ την ευθύνη για την αποστολή των στοιχείων στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση έχει ο δήμος της έδρας του νομικού προσώπου.

3. Το μητρώο τηρείται με ενιαίο τρόπο σε όλες τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις της χώρας, υπό την επίβλεψη και τις οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Οι Δήμοι και οι Περιφέρειες με ευθύνη τους αποστέλλουν στην οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση κάθε στοιχείο που απαιτείται για την πληρότητα, την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση της βάσης δεδομένων του Μητρώου Επιχειρήσεων των Δήμων και των Περιφερειών, σύμφωνα με το άρθρο 3 της παρούσης.

Η αποκατάσταση λαθών ή ελλείψεων πραγματοποιείται άμεσα από την υποβολή τους. Στη συνέχεια τα στοιχεία εντάσσονται στο μητρώο.

4. Οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις μετά από έλεγχο της πληρότητας των στοιχείων που τους κοινοποιούνται από τους ΟΤΑ α' και β' βαθμού και την καταχώρησή τους στο Μητρώο των Επιχειρήσεων, τα γνωστοποιούν στο Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Άρθρο 3
Περιεχόμενο Μητρώου Επιχειρήσεων


Τα στοιχεία των ν.π.ι.δ. που περιλαμβάνονται στο Μητρώο των Επιχειρήσεων των Δήμων και των Περιφερειών είναι ιδίως τα κατωτέρω:
1) ο αύξων Αριθμός Μητρώου, που αποδίδεται στην επιχείρηση κατά την καταχώρισή της
2) η Αποκεντρωμένη Διοίκηση στης οποίας τη χωρική αρμοδιότητα εμπίπτει η επιχείρηση
3) ο νομός της έδρας της επιχείρησης
4) ο δήμος ή η περιφέρεια της έδρας της επιχείρησης
5) η πλήρης επωνυμία της επιχείρησης, όπως αναφέρεται στη συστατική πράξη,
6) η γενικότερη νομική μορφή της επιχείρησης και συγκεκριμένα η συντομογραφία «ν.π.ι.δ.», χωρίς τελείες ή κενά,
7) η ειδικότερη κατηγορία της επιχείρησης
8) περιληπτικά ο σκοπός και η/οι δραστηριότητα/δραστηριότητες της επιχείρησης, όπως προκύπτουν από τη συστατική πράξη.
9) το ΦΕΚ σύστασης
10) ΦΕΚ τροποποίησης/λύσης
11) οι ΟΤΑ που συμμετέχουν στο κεφάλαιο της επιχείρησης
12) ο αριθμός φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ) της επιχείρησης
13) η αρμόδια Δ.Ο.Υ.
14) ο αριθμός Γ.Ε.ΜΗ. της επιχείρησης, όπου προβλέπεται
15) η ταχυδρομική διεύθυνση της έδρας της επιχείρησης
16) ο τηλεφωνικός αριθμός επικοινωνίας της επιχείρησης
17) η διεύθυνση του διαδικτυακού τόπου που εμφανίζεται η επιχείρηση, όπου υφίσταται
18) η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της επιχείρησης
19) ο νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης.

Τα ανωτέρω στοιχεία καταχωρούνται με κεφαλαίους χαρακτήρες.

Άρθρο 4
Έκδοση και Περιεχόμενο Βεβαίωσης


1. Η οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση, μετά από έλεγχο της πληρότητας και της ορθότητας των στοιχείων που αποστέλλονται και την καταχώρησή τους στο μητρώο, εκδίδει κάθε χρόνο τη βεβαίωση του άρθρου 26 του Ν. 4257/2014 για κάθε επιχείρηση των ΟΤΑ α' και β' βαθμού, που είναι καταχωρημένη στο μητρώο, το περιεχόμενο της οποίας αφορά το έτος αναφοράς και ισχύει για το έτος έκδοσης αυτής.

2. Το περιεχόμενο της βεβαίωσης περί της εγγραφής και της ενημερότητας των στοιχείων της επιχείρησης στο μητρώο περιλαμβάνει κατ' ελάχιστο τα ακόλουθα στοιχεία:

α) αριθμό μητρώου
β) έτος αναφοράς
γ) επωνυμία
δ) αριθμό φορολογικού μητρώου
ε) αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. (όπου προβλέπεται)
στ) αρμόδια Δ.Ο.Υ.
ζ) ταχυδρομική δ/νση έδρας επιχείρησης
η) τηλέφωνο έδρας επιχείρησης
θ) η διεύθυνση του διαδικτυακού τόπου που εμφανίζεται η επιχείρηση (όπου υφίσταται).

3. Σε περίπτωση τροποποίησης των στοιχείων του άρθρου 3 της παρούσης απαιτείται η έκδοση νέας βεβαίωσης.

Άρθρο 5
Τήρηση Μητρώου Επιχειρήσεων των ΟΤΑ α' και β' βαθμού μέσω ενιαίας διαδικτυακής εφαρμογής


1. Με μέριμνα του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης δημιουργείται ενιαία διαδικτυακή εφαρμογή για την καταχώρηση και τήρηση των δεδομένων του Μητρώου των Επιχειρήσεων των ΟΤΑ α' και β' βαθμού από τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, η οποία θα χαρακτηρίζεται από διαρκή ενημερότητα και πληρότητα δεδομένων, δυνατότητα εμπλουτισμού και εξειδίκευσης των καταχωρούμενων στοιχείων καθώς και εξαγωγής στατιστικών αποτελεσμάτων, με χρήση των υφιστάμενων υποδομών του κόμβου διαλειτουργικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

2. Στην εφαρμογή θα επιτρέπεται η είσοδος μόνο διαπιστευμένων χρηστών, ήτοι των αρμοδίων κατά την παρ. 2 του άρθρου 2 της παρούσας υπαλλήλων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, μέσω κωδικών πρόσβασης που αποδίδει η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, προκειμένου να καταχωρούν, αναζητούν, τροποποιούν, επεξεργάζονται, παρακολουθούν και εκτυπώνουν τα στοιχεία των Επιχειρήσεων των ΟΤΑ α' και β' βαθμού της χωρικής αρμοδιότητας της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

3. Το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ως διαχειριστής της εφαρμογής διασφαλίζει τις διαδικασίες διαπίστευσης των χρηστών, της ορθής καταχώρησης, της διαρκούς ενημέρωσης και της εγκυρότητας των καταχωρούμενων στοιχείων από τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις με την κατάλληλη τεχνική υποστήριξη και την παροχή αναλυτικών οδηγιών.

Η μετάπτωση των δεδομένων, που θα έχουν καταχωρηθεί, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 6 της παρούσης στις βάσεις δεδομένων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, θα διενεργηθεί με αυτοματοποιημένη διαδικασία.

4. Η είσοδος στην εφαρμογή του Μητρώου των Επιχειρήσεων των ΟΤΑ α' και β' βαθμού μέσω του διαδικτυακού τόπου του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, για ενημέρωση επί των καταχωρηθέντων στοιχείων και των στατιστικών αποτελεσμάτων, είναι ελεύθερη.

Άρθρο 6
Χρόνος έναρξης και τρόπος υποβολής στοιχείων


1. Μέσα στο πρώτο τρίμηνο κάθε έτους οι Δήμοι και οι Περιφέρειες αποστέλλουν στην οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση επικαιροποιημένα στοιχεία των επιχειρήσεων και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, μετά τον έλεγχο της πληρότητας αυτών, προβαίνει στην καταχώρηση αυτών.

2. Τα στοιχεία υποβάλλονται σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή με ευθύνη του αρμόδιου υπαλλήλου που έχει οριστεί για το σκοπό αυτό.

3. Για την πρώτη εφαρμογή της παρούσης, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις της χώρας καταχωρούν και τηρούν τα στοιχεία του Μητρώου των Επιχειρήσεων των ΟΤΑ σε τοπικές βάσεις δεδομένων με τη χρήση απλού λογισμικού υπολογιστικών φύλλων.

4. Η ισχύς της παρούσης άρχεται από 1ης Ιουλίου 2015.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 12 Μαΐου 2015

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΟΥΤΣΗΣ

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης